Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Výchova rodičů 1 - Sergej N. Lazarev
Tato kniha věnuje tolik pozornosti duchovnímu stavu rodičů z toho důvodu, že hlavním faktorem výchovy dětí je právě směr, kterým se rozvíjejí rodiče dětí, cíle, které rodiče dětí upřednostňují, a smysl života, který rodiče vyznávají. To jsou milníky, které určují dětem cestu životem. Dalším důležitým faktorem je to, jak se rodiče chovají jeden k druhému, jaký mají vztah k sobě navzájem. A posledním významným vlivem na život dětí je životní zkušenost rodičů ale i ostatních předků, jejich rodová emocionální a behaviorální genealogie.
Podívejte se také 1000 + 1 lidových písní II. díl / N-Ž
Výchova rodičů 5 - Sergej N. Lazarev
V manželském životě má každý své vlastní touhy a každý je má rozvíjet a bránit. Tvrdá a sobecká obrana vlastní touhy však může ponížit partnera a vést k rozvodu. Jestliže však má člověk v duši lásku a je připraven ke kompromisu, pak může dosáhnout naplnění žádaného, aniž by druhého ponižoval nebo nějak omezoval. Silná ukřivděnost na úrovni podvědomí je touhou zabít toho, kdo nám ukřivdil, a při potlačeni takové touhy se mechanizmus zničení obrací proti nám samým. Pokud pochopíme, že pocit křivdy je jen primitivním pokusem o výchovu druhého, můžeme primitivní výchovu nahradit konkrétními činy, které pomohou druhému, aby se změnil.
Podívejte se také An(n)a. (978-80-883-3564-1)
Výchova rodičů 2 - Sergej N. Lazarev
To, co nazýváme budoucností, je nová realita, jež se nachází v jiných světech. Není to jen obyčejná fyzická realita, nacházející se v jemné rovině. Jednotlivé části budoucnosti jsou před tímto světem uzavřeny a nachází se v jiných dimenzích. Skrze duše našich potomků, přebývajících v budoucnosti, můžeme kontaktovat jiné světy a získávat informace o tom, co se stane. Ovšem proto, abychom se dotkli budoucnosti, je nejdřív nutné naučit se budoucnost ztrácet. A protože budoucnost nejen vytušíme, ale v jemné rovině jsme s ní i propojeni, potom roztržení spojení s jinými světy a s možnou budoucností prakticky u každého způsobuje deprese a neuvědomělou nechuť žít…
Podívejte se také Nerezové číslo 1 v plochém „2D“ provedení. RICHTER RN.95L.1.N
Podívejte se také
- DENSO U20ESR-N (U20ESR-N)
- DENSO U31ESR-N (U31ESR-N)
- Stagg KALI-KID10-N (KALI-KID10-N)
- Roadstar HRA-1500/N (HRA-1500/N)
- Stagg SA35 DSCE-N (SA35 DSCE-N)
- Stagg CAJ-KID N (CAJ-KID N)
- A4tech N-708X V-Track (N-708X)
- Stagg CAJ-BONGO-N (CAJ-BONGO-N)
- LEGO® Star Wars™ 75325 Mandalorianova stíhačka N-1 (5702017155517)
- DXRACER Formula OH/FD01/N (OH/FD01/N)
- Technics EAH-AZ40E-N zlatá (EAH-AZ40E-N)
- Redukce MMCX na N-Male (MMCX-N-M)
- cestovni kufr n
- ontex n v
- MSI Cubi N JSL-027BEU (Cubi N JSL-027BEU)
- MSI Cubi N JSL-043EU (Cubi N JSL-043EU)
- MSI Cubi N JSL-026BEU (Cubi N JSL-026BEU)
- TPMS CUB CITROEN DS4 N 12/2010 - 12/2013 [O (CI-1)] (0954S720)
- Adam Hall 8101 PSDP 0150 N (8101 PSDP 0150 N)
- Gogen DAB 300 N s DAB+ certifikací (DAB 300 N)
Člověk budoucnosti 1 - Sergej N. Lazarev
"Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými." Jan 8:32 Výsledky mého výzkumu v oblasti bioenergetiky jsou podmíněny mým třicetiletým bádáním v této oblasti, pochopením světa z filozofického hlediska a také přesvědčivým potvrzením základních filozofických a teoretických předpokladů v mé praktické práci. V současné době čelí lidstvo vážným problémům a na tom, zda je dokáže vyřešit či nikoliv, závisí naše budoucnost. Má se zato, že hlavní problémy jsou způsobeny ekologickými problémy, hrozbou jaderné války a desítkami dalších vnějších příčin. Ve skutečnosti však hlavní příčina neutěšené situace spočívá v samotném člověku. Abychom mohli změnit svět, musíme nejprve změnit sami sebe. Změnit sám sebe je mnohem složitější než okolní svět. Cesty, které nám nabízí současní filozofové a učitelé jsou v lepším případě pokusem přehodnotit získané znalosti, zatímco hlavní úsilí je potřeba zaměřit na pochopení světa a hledání cest pro seberozvíjení. Výzkum, kterým se zabývám, má za cíl v prvé řadě pochopit, kdo je člověk, co je to vědomí, podvědomí a Vesmír. S.N. Lazarev
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 1 - Sergej N. Lazarev
Zdravé sebevědomí - Sergej N. Lazarev
Ve svých knihách hovořím o pokusech poznat v sobě Božské.V této knize uvádím několik variant mého chápání jakéhokoliv problému. Já sám, abych něco pochopil, potřebuji několik stovek variant přístupu k jednomu problému. Dříve jsem v knihách uváděl jen jednu variantu, a to jako souhrnný výsledek. Nyní ukazuji několik takových variant, neboť chápu, že jakýkoliv závěr může být podroben dalšímu rozvoji, tedy může se změnit. V lidské logice nemůže být nic ustrnulého, neboť nic lidského není věčné.Podstatou jakéhokoliv uzdravení je změna člověka. A v první řadě změna jeho myšlení a náhledu na svět, nikoliv stravování a způsobu života.Doufám, že mé knihy pomohou čtenářům v blahodárných změnách ducha, duše a těla.
Objev podobné jako Zdravé sebevědomí - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Sergej N. Lazarev
Hlavním cílem mnoha lidí, kteří čtou knihy S.N. Lazareva a přicházejí na jeho semináře, je vyřešit některé ze svých problémů. Mnohdy jsou to totiž právě vážné nemoci a problémy, které je přivádějí ke snaze o pochopení toho, co je to život, k otázkám, v čem spočívá jeho smysl, zda existuje souvislost mezi minulostí a budoucností, zda platí takový pojem jako karma, jaké dopady mají lidské neřesti či jak své neřesti odčinit. Ne všichni lidé se ale dokáži zorientovat v tak obrovském množství informací, které k nám přicházejí ze všech stran. Současné zdravotnictví v podstatě funguje tak, že nemoc buď přemění na jinou, nebo její akutní formu převede do chronické. V důsledku toho člověk sice nezažíva silné utrpení, ale nemoc nikam nezmizí. Sergej N. Lazarev objevil, že vyléčit se je možné skrze pochopení. Když člověk porozumí zákonům bytí a uvědomí si, co je skutečně dobré a co špatné, pak nemoc zmizí sama od sebe. Pochopení léči lépe než léky. Vesmírné zákony a principy, jejichž znalost opravdové pochopení, jsou popsány v této knize.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Sergej N. Lazarev
Dotknutí se budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Člověk stoupá k Bohu jakoby po schodišti. Není přitom závislý na schodu, který právě nechal za sebou, ale na tom, který má zrovna před sebou. A aby se zvedl na další, musí nějaký čas žít pro něj, cítit ho, učinit ho svým cílem - to je nevyhnutelné. Jenže jakmile tohle zvládne, zvykne si a na dalším schodu se postupně dostavuje pocit jistoty; musí z něj spadnout dolů. V takovém případě ztrácí kontakt se schodem, který měl před sebou, a už není spojen s tím, který je za ním. A právě v tomto okamžiku rozpadajícího se bytí záleží na tom, nakolik se člověk vynasnaží zachovat v sobě lásku ke Stvořiteli. Čím větší štěstí, čím větší vzplanutí lásky zakouší, když se dotýká nových lidských hodnot, tím větší bolest musí po čase přestát, aby jeho duše k těmto hodnotám příliš nepřirostla! Proto ty útrapy, proto ta muka. Nakolik je člověk připraven k ochraně a zachování pocitu lásky, natolik se katastrofa stává soutěží, v které se člověk rozvíjí, a neštěstí se pro něj stává cvičnou překážkovou dráhou.
Objev podobné jako Dotknutí se budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Vztah k budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Ve čtvrtém díle nám autor odpovídá na často kladené otázky naší budoucnosti.
Objev podobné jako Vztah k budoucnosti - Sergej N. Lazarev
Systém, který léčí - Sergej N. Lazarev
Výsledky výzkumů Sergeje Lazareva v bioenergetice jsou dány dvaceti lety práce v této oblasti, filosofickým pochopením světa a také přesvědčivým praktickým ověřením všech základních filosofických a teoretických předpokladů. Autor se pokusil odhalit příčiny neutěšeného fyzického stavu lidí, ukázat možnosti a způsoby jeho změny prostřednictvím korekcí jemných struktur pole, formulovat, co je to gramotný vztah k bioenergetice a k rozvoji schopností a možností člověka. Základem proměny našeho ducha, naší duše se musí stát pochopení světa, který nás obklopuje, a tvrdá sebekázeň - to je dnes bezpodmínečný předpoklad přežití člověka jako druhu. V knize jsou poskytnuty informace nezbytné k tomu, abychom si uvědomili složitost problémů, které dnes vyvstaly před každým člověkem. Protože v posledních letech se značně vyostřily všechny energetické procesy na Zemi a to, čemu říkáme v bioenergetice karma, tedy zákon odplaty, funguje nesrovnatelně rychleji než dřív. Mnozí čtenáři se v knize setkají s velmi nečekanými a pro ně zcela novými informacemi, které budou připomínat scény ze světa sci-fi. Sergej Lazarev je však badatel, a i kdyby se vám zdály uvedené závěry a fakta co nejfantastičtější, je to naše dnešní skutečnost, mnohokrát prověřená a potvrzená výsledky jeho práce.
Objev podobné jako Systém, který léčí - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 7 - Sergej N. Lazarev
Abychom přestali na všem lpět, se musíme zbavit závislosti na tom, co tvoří základ lidského štěstí. K tomu je potřeba se povznést nad lidské já. Toto odpoutání je možné tehdy, když se opěrný bod přenáší na Božské. Abychom přišli k Božskému, musíme projít mučivým procesem odvrácení se od lidského. Musíme se naučit zachovávat lásku, když se základy lidského otřásají. Člověk – to je v první řadě živočich a živá bytost obecně. A hodnoty každé živé bytosti se omezují na tři instinkty. Prvním z nich je instinkt vzniku a zachování života. S ním jsou spojeny dva následující instinkty. Druhým je instinkt pokračování života. Je spojen s dýcháním, jídlem, sexem. Tvoří základ rodiny, lidské lásky a vztahů. Třetím instinktem je instinkt řízení. Souvisí-li druhý instinkt s utvářením, pak třetí se zničením. Je základem vůle, intelektu a schopností. Nakolik při útlaku všech tří instinktů člověk zachovává lásku k Bohu, natolik přes živočišné a lidské začíná prosvítat Božské.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 7 - Sergej N. Lazarev
Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Žena a muž budou vždy v konfliktu, neboť konflikt je vývoj. Ale schopnost správně vytvořit konflikt, za pravidelného omezování či povzbuzování muže, je velké umění. Dokonce, i když žena prožila s manželem desetiletí, v některých okamžicích musí zůstávat nepřístupnou. To ho donutí vydávat energii a rozvíjet se.
Objev podobné jako Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy Algoritmus života - Sergej N. Lazarev
Během života si člověk vypracovává tendenci rozdělování energie a jeho duše pravidelně prochází zkouškou, a to: co je pro ni důležitější – jednota s Bohem, nebo s tímto světem? A na tomto výběru závisí celý další život. Člověk vidí svět takovým, jakým ho očekává vidět, a dokonce i když se realita liší od očekávané představy, člověk se chová v rámci svého modelu. Když se domníváme, že vidíme okolní svět v jeho úplně reálné skutečnosti, naivně se mýlíme. Každá živá bytost vytváří emocionální model okolního světa. Dá se říct, že je to jeho obraz světa. Jeho podpora a rozvoj zabírají velmi mnoho energie. Ale ve skutečnosti nevidíme reálný svět. Žijeme ve světě vytvořeném našimi myšlenkami a emocemi a reagujeme na svět v rámci našeho modelu a nemilosrdně odhazujeme to, co mu neodpovídá. A když se náš model začíná příliš lišit od skutečnosti, stále agresivněji ho bráníme, potom propadáme sklíčenosti, jsme nemocní a umíráme. Na změnu modelu světa je spotřebováno velmi mnoho sil.
Objev podobné jako Diagnostika karmy Algoritmus života - Sergej N. Lazarev
Schopnosti a šťastný osud - Sergej N. Lazarev
Z hlediska Božského principu jsou stejným kapitálem jako peníze, auto či vila i schopnosti člověka, jeho duševní vlastnosti, moudrost a osud. Tato úroveň připoutanosti skýtá největší pýchu, největší agresi a nejtěžší nemoci. Jde o to, že každý člověk ví: když mám peníze, mohu o ně již zítra přijít. Lidé duchovní tuto úroveň překonávají poměrně snadno, ale je tu pokušení příliš ulpět na rodině, postavení ve společnosti, milované práci - a touha reagovat agresí, když se tohle vše hroutí, je mnohem větší a blokuje se těžkými chorobami, zraněními a neštěstími. Stejně jako umírá tělo, umírají i naše schopnosti a duševní kvality. Nejtrvalejším kapitálem je moudrost. Velebení a láska k moudrosti jiného člověka či sebe sama je tím největším pokušením. Ulpění na moudrosti vyvolává tu největší agresi. Odsud pochází podobenství o andělovi, který svou moudrost stavěl výš než Boha a nakonec se Boha zřekl a stal se Ďáblem. Po čtyřiceti devíti životech se osud člověka rozpadá a s ním zaniká i lpění na moudrosti. Lidé skutečně moudří se stávají z jedinců s těžkým osudem, kteří přestáli mnohé strázně a neštěstí a uměli je přijmout jako očistu, protože pochopili, že opírat se mohou nikoliv o moudrost a osud, ale pouze o lásku k Bohu.
Objev podobné jako Schopnosti a šťastný osud - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Projevy pýchy - Sergej N. Lazarev
Pýcha znamená obvykle nadřazení a velebení sebe samého a opovržlivý postoj k ostatním. Ve skutečnosti se jedná jak o nechuť žít, zoufalství, nelásku k sobě, nelásku k lidem, tak i pocit, že svět je nerozumný a krutý… To vše jsou projevy pýchy. Zdálo by se, že k překonání pýchy stačí zbavit se všech těchto vlastností. Ale z nějakého důvodu se to lidem už více než dva tisíce let nedaří… Tato kniha je výsledkem dlouholetého výzkumu a těžkých životních zkoušek. K pravému pochopení nedochází na úrovni vědomí, ale na úrovni citů. City samy o sobě ještě nejsou pochopením. Musí z nich vzniknout obraz, který spojí všechny informace do jediného celku. Tento obraz se vytváří mnohonásobným opakováním. Aby člověk něco pochopil, musí mu být ukázána jedna a tatáž pravda z různých úhlů pohledu, z různých hledisek. Hlubokou a vážnou myšlenku je nutno vysvětlovat ze všech stran a vracet se k ní znovu a znovu.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Projevy pýchy - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Překonaní pýchy - Sergej N. Lazarev
Všechny problémy a všechny nemoci začínají pýchou, a proto uzdravení začíná vždy překonáním pýchy, návratem k Bohu, lásce a víře. Poté je nutné změnit svůj charakter, způsob života, své zvyky. Je sice pravda, že to nezaručuje zdraví a blahobyt, ale vždy to pomáhá duši. Vždyť přece duše je tím hlavním; vlastní štěstí je třeba posuzovat nikoli podle toho, jak jsme zdraví a kolik máme peněz, blahobytu, uznání, respektu a tak dále, hodnotit musíme v první řadě stav vlastní duše: nakolik máme duši harmonickou, kolik lásky a radosti v ní máme, nakolik přijímáme vůli Všemohoucího a cítíme rozumnost všeho bytí. Pokud je naše duše v pořádku, všechno ostatní bude následovat.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Překonaní pýchy - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Tajemství šťastné rodiny - Sergej N. Lazarev
Rodina je živý organismus, který se buď rozvíjí, nebo degraduje a umírá. Hlavním zákonem rozvoje je zákon jednoty a boje protikladů. Manžel a manželka jsou protiklady: mají různé názory, každý se snaží dosáhnout svých tužeb a přání. Současně musí oba zohlednit hledisko své „druhé polovičky“ a přizpůsobovat se jeden druhému.Aby manželé mohli společně žít a vzájemně vycházet, musí posilovat jednotu. Jednota je tím základem, na kterém se rozvíjí protiklady. Jednota se posiluje a rozvíjí prostřednictvím upřímnosti, vzájemné péče, soucítění jednoho s druhým, společných aktivit a činností.Aby se rozvíjela rodina, měl by se rozvíjet také každý z manželů. Do jaké míry se člověk rozvíjí, každý den se snaží vylepšovat vlastnosti svého charakteru a usiluje o to, aby se stal ještě více milujícím, duševně pružným a upřímným, do té míry v jeho duši narůstá láska a natolik pevnější a stmelenější bude jeho rodina. Právě ten, kdo usiluje o vlastní rozvoj, může počítat se zdravou a harmonickou rodinou.Pamatujte si, že hlavním cílem není rodinný blahobyt. Hlavním cílem je štěstí a blahobyt v duši. Kdo umí být šťastný ve svém nitru, k tomu přijde i vnější štěstí. Hlavní není to, co máte v rukou, ale to, co je ve Vaší duši.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Tajemství šťastné rodiny - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Nebezpečí duchovního života - Sergej N. Lazarev
Duchovnost je jako vrchol hory - představuje velké možnosti, ale také velká nebezpečí. Podání duchovnosti jako požehnání, jako štěstí, jako záruky toho, že člověk bude dokonalý, a zároveň mírně odmítavý postoj k hmotným hodnotám - to je pohanský, primitivní přístup. Co se děje s duší, která zapomíná na Boha? Když duše ztrácí potřebu v Nejvyšším, potřebu v lásce, pak si musí najít nějakou alternativu - něco, co bude uctívat. Po lásce je nejvyšší hodnotou duchovnost. Když přestáváme chápat, co je to duše, která spojuje všechny protiklady světa, začneme uctívat duchovnost. Ten, kdo se snaží oprostit od všeho materiálního a usiluje o duchovno, nakonec začne degradovat a v jeho duši se začnou tvořit démonické tendence. Uctívání duchovnosti nevyhnutelně vede ke krachu duchovnosti i krachu budoucnosti.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Nebezpečí duchovního života - Sergej N. Lazarev
Práce na sobě Diagnostika karmy 6 - Sergej N. Lazarev
Existuje několik úrovní lidských hodnot. Nejprve je to materiální úroveň. Závislost na této úrovni rodí lidi bezcharakterní, přízemní, chamtivé, lakomce. První duchovní úroveň – to jsou vztahy, schopnosti, intelekt. Závislost na vztazích rodí žárlivost, podezíravost, urážlivost. Závislost na schopnostech a intelektu způsobuje povýšení vlastní důležitosti, přání všechny přemoci, krutě řídit okolní lidi. Druhá, vyšší úroveň duchovnosti – to jsou šlechetnost, ideály, principy, sny, cíle, naděje. Závislost na nich rodí neustálý konflikt, nespokojenost s okolní společností i lidmi. Agrese se může rozvíjet velmi pomalu, ale přitom silně. Třetí, ještě důležitější úroveň duchovnosti – to jsou morálka, mravnost, tedy duchovnost, která přechází v lásku k lidem.
Objev podobné jako Práce na sobě Diagnostika karmy 6 - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 7 - Překonání citového štěstí - Sergej N. Lazarev
Pokračovaní výkladu autora o překonání strachu z budoucnosti, stárnuti, smrti. O tom, kdo jsme a co je smyslem našeho života.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 7 - Překonání citového štěstí - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 6 - Stupně k božskému - Sergej N. Lazarev
Další rozbory případů autorových pacientů potvrzují, že příčiny současných obtíží spočívají mnohdy v našich postojích ke světu.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 6 - Stupně k božskému - Sergej N. Lazarev
Diagnostika karmy 8 - Dialog se čtenáři - Sergej N. Lazarev
Pokračování 5. dílu, odpovědi na často se opakujicí otázky. Výklad zákonitostí vytvářejících karmu.
Objev podobné jako Diagnostika karmy 8 - Dialog se čtenáři - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - Lék na všechny nemoci - Sergej N. Lazarev
Naše zdraví a blahobyt úzce souvisí se stavem naší duše. Energetické procesy přeměny našich citů a pocitů v osud a zdraví nejsou okamžité. Tyto procesy probíhají v našem podvědomí roky a desetiletí.Každý člověk musí přivádět do pořádku svou duši, své city, chápat, že jeho zdraví závisí na něm samém, a ne na lékaři nebo knězi, který údajně odpouští hříchy. Zdraví člověka závisí na tom, zda má v duši dostatek lásky.Zdrojem prosperity, zdraví, harmonie v rodině, zdrojem všeho, čemu říkáme štěstí, je láska, která nás spojuje se Stvořitelem. Schopnost udržet ve své duši cit lásky, aniž bychom se hněvali, litovali, hledali viníky, je schopnost zachovat si nejen své vlastní zdraví, ale také zdraví svých potomků.Bude-li láska - bude i energie, bude-li energie - bude i budoucnost. Bude-li budoucnost - bude i přítomnost.
Objev podobné jako Zdraví člověka - Lék na všechny nemoci - Sergej N. Lazarev
Vztahy - Základní zákonitosti fungování mezilidských vztahů - Sergej N. Lazarev
Tato kniha je desátou z 13-ti dílné série knih Sergeje N. Lazareva Diagnostika karmy. V denníkové formě a za použití příkladů ze své léčitelské praxe zde S .N. Lazarev pokračuje v popisu svého odhalování vesmírných zákonů a objasňuje, jak se promítají do vztahů mezi lidmi. Vysvětluje příčiny vzniku nejobvyklejších problémů a poskytuje návod, jak tyto problémy řešit, jak nad sebou správně a samostatně pracovat, aby pominuly.
Objev podobné jako Vztahy - Základní zákonitosti fungování mezilidských vztahů - Sergej N. Lazarev
Cesta ke zdraví člověka skrze uzdravení duše - Sergej N. Lazarev
Duše je primární. A proto dokud je pro nás duše důležitější než tělo a duch, do té doby jsme zdraví. Jakmile však postavíme na první místo své tělo nebo svou budoucnost, blahobyt či duchovní struktury, začneme mít problémy. Pokud máme problémy s duší, potom se jemné úrovně duše postupně zbavují energie a energie budoucnosti začíná odcházet …
Objev podobné jako Cesta ke zdraví člověka skrze uzdravení duše - Sergej N. Lazarev
Láska a žárlivost - Pravda o skutečné podstatě lásky - Sergej N. Lazarev
Tato kniha je čtvrtou z 13-ti dílné série knih Sergeje N. Lazareva Diagnostika karmy. V denníkové formě a za použití příkladů ze své léčitelské praxe zde S .N. Lazarev pokračuje v popisu svého odhalování vesmírných zákonů a objasňuje, jak se promítají do vztahů mezi lidmi. Vysvětluje příčiny vzniku nejobvyklejších problémů a poskytuje návod, jak tyto problémy řešit, jak nad sebou správně a samostatně pracovat, aby pominuly.
Objev podobné jako Láska a žárlivost - Pravda o skutečné podstatě lásky - Sergej N. Lazarev
Zdraví člověka - 40 otázek o duši, osudu a zdraví - Sergej N. Lazarev
Ke každému člověku lze najít jeho vlastní klíč, s každým člověkem je potřeba mluvit jeho jazykem, a proto když odpovídám na dopisy čtenářů, vycházím především z charakteristik osobnosti člověka, jeho charakteru, historie jeho rodu, rodiny. Odpovídaje na dopisy jsem se snažil spojit znalost zákonů Vesmíru, tedy nejobecnější informace, s individuálním přístupem ke každému člověku.
Objev podobné jako Zdraví člověka - 40 otázek o duši, osudu a zdraví - Sergej N. Lazarev
Člověk budoucnosti 2 Výchova rodičů 1: Nové myšlení Transformace duše (978-80-907509-3-7)
Kniha - autor S.N. Lazarev, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha věnuje tolik pozornosti duchovnímu stavu rodičů z toho důvodu, že hlavním faktorem výchovy dětí je právě směr, kterým se rozvíjejí rodiče dětí, cíle, které rodiče dětí upřednostňují, a smysl života, který rodiče vyznávají. To jsou milníky, které určují dětem cestu životem. Dalším důležitým faktorem je to, jak se rodiče chovají jeden k druhému, jaký mají vztah k sobě navzájem. A posledním významným vlivem na život dětí je životní zkušenost rodičů ale i ostatních předků, jejich rodová emocionální a behaviorální genealogie.
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 2 Výchova rodičů 1: Nové myšlení Transformace duše (978-80-907509-3-7)
Hudební výchova 1
Nová pracovní učebnice HV. Je součástí učebních materiálů k hudební výchově pro 1. ročník.
Objev podobné jako Hudební výchova 1
Sovětská civilizace 1 - Kara-Murza Sergej Georgijevič
Kara-Murza Sergej Georgijevič: Sovětská civilizace 1 Kniha na pozadí popisu dějin SSSR v období od vzniku ‚sovětského zřízení‘ v roce 1905 do vítězství ve 2. světové válce popisuje ideová východiska sovětského zřízení a jeho odlišnost od liberálního zřízení – a popisuje jej jako nikoliv marxistický, ale především narodnický projekt. Československému čtenáři se zde zřejmě poprvé dostávají do rukou zprávy o společenských i hospodářských východiscích sovětského zřízení, jako obrody občinové společnosti – a ty překvapivě souzní s československým národním obrozením. Autor vysvětluje zatížení sovětského projektu pohledem liberalizované inteligence, která dokázala zakrýt zásady, na kterých občina stojí – a tím znevěrohodnila samotný obraz tohoto zřízení. V tomto směru autor podrobně rozebírá postoje Lenina, který z politických důvodů na tom má svoji vinu. Autor podrobně rozebírá jednotlivé části sovětského projektu a jejich vývoj, včetně jejich projevu ve společenském vědomí. Uvádí také zásady moci a oprávnění tradiční společnosti, stejně jako chyby tehdejšího sovětského vedení, vyplývající z velké části z toho, že velká většina vůdčích představitelů právě toto nechápala. Vysvětluje také pojem ‚stalinizmus‘ jako stav společnosti vybuzené k ochraně svých zájmů, když samotný Stalin se stal zosobněním této moci. Autor se také podrobně věnuje rozdílu mezi fašizmem a občinovým zřízením (komunizmem) a při podobnosti pojmů vysvětluje zásadní rozdíly ve významu, obsahu a pojetí těchto pojmů. Zcela jednoznačně fašizmus staví jako logický vývojový stupeň liberální společnosti, stojící v přímém protikladu k zásadám občinové společnosti. Kniha převrací řadu liberálních mýtů na ideologickou špínu, ohrožující životaschopnost každé společnosti. Tuto knihu lze považovat za výjimečný pokus popsat nejen samotný sovětský projekt, jako skutečně živý pokus o obnovu občinové společnosti, ale i občinovou společnost jako takovou.
Objev podobné jako Sovětská civilizace 1 - Kara-Murza Sergej Georgijevič
Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Pracovní učebnice Hravá hudební výchova 1 je sestavena pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Děti na prvním stupni jsou bezprostřední, mají velkou představivost a nebojí se otevřít. Neomezujme je ve tvoření. Poskytněme jim různorodé podněty ve srozumitelné formě. Pomocí naší Hravé hudební výchovy a mnoha pestrých námětů na činnosti, které jsme pro Vás připravili v metodické příručce, můžete děti rozvíjet v mnoha rovinách jejich osobnosti. Prožijete s žáky spousty perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – pracovní učebnice
Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky Hudební výchovy pro 1. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v pracovní učebnici. S oběma publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 1 – metodická příručka
Člověk budoucnosti 3 Výchova rodičů 2: Milostný trojúhelník Úspěšný podnikatel (978-80-907509-1-3)
Kniha - autor S.N. Lazarev, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá To, co nazýváme budoucností, je nová realita, jež se nachází v jiných světech. Není to jen obyčejná fyzická realita, nacházející se v jemné rovině. Jednotlivé části budoucnosti jsou před tímto světem uzavřeny a nachází se v jiných dimenzích. Skrze duše našich potomků, přebývajících v budoucnosti, můžeme kontaktovat jiné světy a získávat informace o tom, co se stane. Ovšem proto, abychom se dotkli budoucnosti, je nejdřív nutné naučit se budoucnost ztrácet. A protože budoucnost nejen vytušíme, ale v jemné rovině jsme s ní i propojeni, potom roztržení spojení s jinými světy a s možnou budoucností prakticky u každého způsobuje deprese a neuvědomělou nechuť žít…
Objev podobné jako Člověk budoucnosti 3 Výchova rodičů 2: Milostný trojúhelník Úspěšný podnikatel (978-80-907509-1-3)
Výchova kluků (978-80-262-0991-1)
Kniha - autor Steve Biddulph, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výchova kluků má oproti výchově dívek svá specifika. Dívky bývají klidnější, citovější, více zaměřené na péči o mladší sourozence, zatímco kluci jsou živější, často agresivnější, rychle se specializují na koníčky, sport nebo práci s počítačem a je třeba k nim mít odlišný přístup než k dívkám. Australský výchovný poradce Steve Biddulph uplatňuje dlouholeté zkušenosti z vedení rodičů a praktické znalosti výchovných postupů. Provází rodiče vývojovým obdobím od narození po dospívání jejich dětí se smyslem pro přesnou výchovnou radu a také pro humor. Respektuje vývojové odlišnosti mezi chlapci a dívkami a snaží se vést rodiče k moudrému rozlišování vývojových specifik obou pohlaví.
Objev podobné jako Výchova kluků (978-80-262-0991-1)
Klidná výchova (978-80-738-7848-1)
Elektronická kniha - autor Daniel J. Siegel, Tina Payneová-Brysonová, 272 stran Záchvaty pláče či vzteku, spory nad domácími úkoly, hádky mezi sourozenci... podobné vypjaté situace obtížně zvládají nejen děti, ale i rodiče. Daniel Siegel a Tina Payneová-Brysonová v této knize poskytují rodičům a vychovatelům cenné rady, jak podobné okamžiky nejen přežít, ale též s nadhledem a výchovným záměrem zvládat. Autoři nabízejí výchovný přístup založený na nejnovějších poznatcích o vývoji mozku a konkrétní návod, jak klidně a laskavě navázat s dítětem kontakt, konstruktivně s ním komunikovat, ale zároveň mu jasně a důsledně vymezovat hranice. Příběhy ze života, vtipné ilustrace a přehledná shrnutí poskytují praktické rady, jak pracovat s vyvíjejícím se mozkem dítěte, klidně řešit konflikty a na základě této výchovné filozofie vést novou generaci ke šťastnému a spokojenému životu.
Objev podobné jako Klidná výchova (978-80-738-7848-1)
Sexuální výchova na 120 % 1. - Kikiki Tataki
Sex a vše o něm na dosah ruky!Paní Cudži, učitelka zdravotní a tělesné výchovy, je nespokojena se současným stavem sexuální výchovy v Japonsku, takže se rozhodne vyzkoušet na střední dívčí škole, kde vyučuje, nový přístup k výuce. Mezi jejími žákyněmi jsou lesbička, dívka, která miluje BL a dívka, která má ráda pouze kočky.„Co je bezpečný sex“, „Pozitivní přístup k onanii“, nebo „proč má vakoveverka létavá tři vagíny?“Více než oplzlé vtipy, nepříliš vážná výuka. Netradiční sexuální výchova vedená nevšední učitelkou právě začíná!
Objev podobné jako Sexuální výchova na 120 % 1. - Kikiki Tataki
Umělecké impulzy anthroposofie 1 - Sergej O. Prokofjev, Sophia-Imme Atwoodová, Walter Blume, Jitka Koželuhová
Lze v umění dělat cokoli? Kde končí svoboda a kde začíná svévole? Jak v umělecké činnosti čerpat z dobrého ducha? Jak se orientovat podle věčných božských zákonů a vyvarovat se zla? Autoři ve svých příspěvcích rozvíjejí podněty Rudolfa Steinera pro různé umělecké směry, hudbu, výtvarné umění, architekturu, eurytmii atd. Walter Blume rozpracovává anthroposofické poznatky o podstatě hudby a Sergej Prokofjev si všímá sedmi umění ve vztahu k jednotlivým svátkům, mezníkům v koloběhu roku. Jitka Koželuhová se zamýšlí nad cestou k „nové harmonii“.
Objev podobné jako Umělecké impulzy anthroposofie 1 - Sergej O. Prokofjev, Sophia-Imme Atwoodová, Walter Blume, Jitka Koželuhová
Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Kniha - autor Helena Velická, 32 stran, česky, volné listy Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s...
Objev podobné jako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-40-2)
Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-41-9)
Kniha - autor Helena Velická, česky Co je to Planeta Hudba? nový výukový koncept hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ první ucelený učební materiál tohoto typu u nás pro děti učení a zábava v jednom, zážitková výuka pro pedagogy výrazné ulehčení přípravy na hodiny PHV a HV skládá se z Výukových listů pro učitele a Pracovního sešitu pro děti Naše nakladatelství přichází s novým výukovým konceptem hudební prvouky pro ZUŠ a ZŠ, který u nás dosud v takto ucelené a systematicky zpracované podobě citelně chyběl. Předkládaný učební materiál je mnohonásobně ověřený reakcemi žáků. Autorka v něm zúročila své bohaté zkušenosti se skupinovou výukou malých dětí. Koncept osvědčenými postupy rozvíjí jejich přirozený smysl pro rytmus, intonační i vizuální představivost a hudebně pohybové cítění. Současně si žáci osvojují základní hudební terminologii. Planeta Hudba je koncipována tak, aby pedagogům výrazně ulehčila práci s přípravou výukových hodin; pro...
Objev podobné jako Planeta hudba: Přípravná hudební výchova ZUŠ / hudební výchova pro 1. ročník ZŠ (978-80-86385-41-9)
Vše pro výchovu (978-80-210-9768-1)
Elektronická kniha - autor Tomáš Janík, 125 stran, česky Psát o výchově prý není trendy. Všichni už s tím přestali. Závažnost věci přitom je setrvale vysoká! Proto šestý svazek Munice přináší lekci z pedagogiky, z vědy, která je zároveň profesí, ale i praxí mnoha z nás. Vyskytuje se totiž všude tam, kde jeden nabízí pomocnou ruku druhému. Laskavým průvodcem světem výchovy a vzdělávání bude čtenářům vědec, pedagog a zkušený autor popularizačních knih, prof. Tomáš Janík. Jeho výklad prosvěcuje víra, že v závazku „vše pro výchovu“ spočívá budoucnost lidstva.
Objev podobné jako Vše pro výchovu (978-80-210-9768-1)
Dopravní výchova 1. stupeň ZŠ UČ - nové vydání
Aktualizované vydání učebnice pro 1. stupeň ZŠ vytvořené ve spolupráci s oddělením BESIP MD. Učebnice má doložku MŠMT a je v souladu s RVP ZV. Aktualizované vydání učebnice bylo upraveno podle platného silničního zákona a je v souladu s RVP ZV.Je rozdělena do pěti kapitol. Každá kapitola odpovídá výuce v jednotlivých ročnících na 1. stupni ZŠ. Učebnice má doložku MŠMT. Seznam kapitol: Silniční provoz (1. ročník) Bezpečně na chodníku a silnici (2. ročník) Pravidla chování na chodníku, vozovce a v obytné zóně (3. ročník) Bezpečně na jízdním kole (4. ročník) Chodíme, jezdíme, cestujeme podle pravidel (5. ročník) Součástí souboru je žákovské portfolio. K tištěné učebnici je připravena elektronická příručka učitele s metodickými návody, dalšími náměty k výuce a také s řešením úkolů a aktivit z učebnice. V příloze učitelé najdou kopírovatelné listy s vybranými pracovními aktivitami a hodnoticí listy žáka. Elektronické doplňky učebnice naleznete zde. Podrobné informace ZDE.
Objev podobné jako Dopravní výchova 1. stupeň ZŠ UČ - nové vydání
Tělesná výchova na 1. stupni základní školy (9788024633534)
Elektronická kniha - autor Hana Dvořáková a Zdeňka Engelthalerová, 276 stran, česky Škola je dnes konfrontována s novými, naléhavými úkoly vyplývajícími především z vývojové dynamiky soudobé společnosti a potýká se s novými názory a zjištěními v oblasti pedagogiky, oborových didaktik, psychologie efektivního učení a vzdělávání. Výrazně je ovlivněna proměnou edukační reality, vyvolanou rozvojem ve sféře informačních a komunikačních technologií. S novými základními dokumenty dochází k posunům v cílech, pojetí oborů i k požadavkům na změny obsahu, forem i metod. I za čtvrtstoletí platnosti programu nejsou mnohá očekávání naplněna ani v práci učitelů ani v jejich přípravě. Vzdělávání učitelů pro 1. stupeň je multioborové, a tedy široké a různorodé, proto vyučování oboru tělesná výchova může být pro mnohé z těchto učitelů problematické. Cílem této publikace je formulovat praktické možnosti vyučování oboru tělesná výchova na 1. stupni základní...
Objev podobné jako Tělesná výchova na 1. stupni základní školy (9788024633534)
Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Učebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 1, učebnice - Alexandros Charalambidis
Výchova hochů na Moravě (978-80-7268-837-1)
Kniha – autor Monika Simonová, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Autorka si vyzývavě zažertovala, když v názvu své čtivé a poněkud groteskní autobiografie parafrázovala Michala Viewegha. Jinak ale zůstala svá a práskla na sebe úplně všechno. Jak se po maturitě marně ucházela o přijetí na několik vysokých škol, jak usoudila, že nemá ani dostatečné nadání, ani přiměřeně mocné přímluvce a začala se proto spoléhat jenom sama na sebe…
Objev podobné jako Výchova hochů na Moravě (978-80-7268-837-1)
Mediální výchova Cvičebnice Řešení (978-80-7402-055-1)
Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řešení k cvičebnici mediální výchovy. Obsahuje vyřešeny všechny příklady a odpovědi na všechny otázky. Cvičebnice k předmětu mediální výchova obsahuje nejrůznější příklady, úkoly a otázky, které pokrývají veškerou látku probíranou v učebnici studenta. Všechna cvičení jsou koncipována tak, aby co nejvíce vycházela z reality a bylo možné je použít v praxi. Správné řešení všech úkolů je uvedeno v metodice učitele.
Objev podobné jako Mediální výchova Cvičebnice Řešení (978-80-7402-055-1)
Hudební výchova - Klíček pro malé muzikanty 1 - Eva Šašinková
Hudební výchova - celobarevný pracovní sešit s vyšší gramáží pro ZŠ a předškoláky. Seznamuje děti hravou formou s hudebními základy. Děti si je osvojí nenásilnou formou, procvičí v písničkách, básničkách a barevných úkolech. Obsah: Zvuk, Lidová píseň, Tóny/Slova, Notový zápis, Nota, Pomlka, Notová osnova, Notový klíč, Rytmus, Takt, Písně o zvířátkách.
Objev podobné jako Hudební výchova - Klíček pro malé muzikanty 1 - Eva Šašinková
Hudební výchova pro gymnázia 1 (80-7235-211-3)
Kniha - autor Alexandros Charalambidis, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice je první částí dvoudílného kompletu, jenž vychází z aktuálních osnov gymnázií. V promyšlené struktuře se věnuje vývoji hudby, nabízí náměty k činnostem s uplatněním poznatků hudební teorie a obsahuje i notový materiál ke zpěvu. Každý díl doplňují dva kompaktní disky s nahrávkami hudebních ukázek potřebných k práci s učebnicemi. Svým pojetím učebnice navazuje na řadu učebnic pro 6.-9. ročník ZŠ a pro nižší ročníky víceletých gymnázií.
Objev podobné jako Hudební výchova pro gymnázia 1 (80-7235-211-3)
Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných kurikulárních dokumentů, tedy podle RVP ZV, a veškeré činnosti v nich uvedené směřují k dosažení očekávaných výstupů jak v prvním, tak i následně ve druhém období. Celá řada je opatřena jednotnou schvalovací doložkou MŠMT. Učebnice doplňují kompaktní disky s poutavými hudebními nahrávkami hudby vážné i moderní. Metodická příručka ke stažení zdarma zde.
Objev podobné jako Hudební výchova pro 1. ročník ZŠ - učebnice - Marie Lišková
Hudební výchova 1: pro 1.ročník základní školy (978-80-7235-605-8)
Kniha - autor Marie Lišková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace patří do ucelené řady učebnic hudební výchovy pro první stupeň základní školy. Hlavním záměrem autorů bylo podporovat u žáků kladný vztah k hudbě, zejména ke zpěvu, k aktivnímu naslouchání hudby, k hudebně pohybovým činnostem i instrumentální hře. Prostřednictvím učebnic se děti seznámí i s hudebními nástroji, se zajímavostmi ze života hudebních skladatelů, s tím, jak se tvoří hudba a s dalšími okolnostmi s hudbou souvisejícími. K hudebním aktivitám uvedeným v učebnici motivují žáky samotné úvodní texty jednotlivých setkání, které vycházejí nejen z hudebního prostředí, ale i z běžného života. Důraz je kladen na aktivitu a tvořivost žáků, a to ve všech oblastech hudební výchovy. Činnostní pojetí učebnic, tj. zpěv, hudebně pohybové aktivity, instrumentální činnosti a poslech, tak tvoří přirozený a především integrující celek. Učebnice jsou zpracovány podle současných...
Objev podobné jako Hudební výchova 1: pro 1.ročník základní školy (978-80-7235-605-8)
Občanská výchova 9 nová generace (978-80-7489-649-1)
Kniha - 104 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - 104 stran, brožovaná bez přebalu lesklá Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny občanské výchovy ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Navíc oproti 1. vydání obsahuje nové informace o občanství, právní ochraně, volbě povolání, hospodaření a globálním světě.
Objev podobné jako Občanská výchova 9 nová generace (978-80-7489-649-1)
Výchova k psychické odolnosti dítěte (978-80-247-2206-1)
Elektronická kniha - autor Hoskovcová Simona Horáková, Ryntová Lucie Suchochlebová, 224 stran Milí rodiče, vítáme vás u knihy, která vám přináší nápady, tipy a povzbuzení při výchově vašeho dítěte se zaměřením na vývoj jeho psychické odolnosti. Předmětem je především vytváření, rozvoj a posilování odolnosti dětí jako jeden z předpokladů jejich úspěšného a snad i šťastného života v budoucnosti. Autorky této publikace se pokoušejí předat základní principy vývoje psychicky odolné osobnosti a svůj výklad doplňují řadou příkladů z jejich profesní praxe i každodenních zkušeností. Součástí jsou i doporučení, jak dítě nejen psychicky "otužovat" v době pohody, ale také jak je provést běžnými zátěžovými situacemi, jako je nástup do školky, stěhování, návštěva lékaře a další. Díky této knize mnozí rodiče zjistí, jak moc mohou pomoci svým dětem, aby žily aktivní život plný přátelství a lásky, byly zvídavé, uměly přijímat životní výzvy, cítily důvěru, měly cit pro...
Objev podobné jako Výchova k psychické odolnosti dítěte (978-80-247-2206-1)
Metody a techniky dramatické výchovy (978-80-247-1865-1)
Elektronická kniha - autor Josef Valenta, 352 stran Získejte spolu s námi přehled o divadelních konvencích a postupech použitelných ve výchově a při plánování i řízení práce v dramatické výchově. Díky knize doc. PhDr. Josefa Valenty, CSc., porozumíte principům aplikace divadelnosti a dramatičnosti do procesů výchovy a vzdělávání. Budete vědět, kam se obrátit pro konkrétní praktickou oporu. Renomovaný český autor definuje obor, popisuje jeho kořeny v divadle i v dramatu, nahlíží na "hru v roli" z pedagogického pohledu. Publikace je určena zejména pedagogům, studentům pedagogických oborů a divadelních akademií. Podává komplexní přehled důležitých témat oboru.
Objev podobné jako Metody a techniky dramatické výchovy (978-80-247-1865-1)
Podívejte se také
- Krysí královny Do dáli se vinoucí chapadla N´Rygothova (978-80-7449-672-1)
- ECG FS 40 N
- mora btom 5 n
- Fonestar X8-N (jx8n)
- Alpina N-Combi (SPTfisc218nad)
- OEM Anténní kabel prodlužovací N(M) - N(F), 6m (TEW-L406)
- OEM Anténní kabel prodlužovací N(M) - N(F), 2m (TEW-L402)
- REZAW-PLAST koberce do auta Isuzu ELF N-series N 2006- (5901165204751)
- pioneer n 30ae b cerny
- Elastin N-Medical 100 tobolek
- Armada N SHIFT MNC13 (SPTatm1570nad)
- MORA TOM 10 N (560596)
- MORA BTOM 5 N (560575)
- CANDY CWCEL 210/N (34004513)
- Candy CVMA 90 N (88095)
- Alpina N Combi JR (SPTalp653nad)
- QUATROS Aretace vačky Alfa Romeo 1,6 16V 105 k - QS10149-N (QS10149-N)
- N&N Czech-German Bookmag: Karel Schwarzenberg Interview (978-80-11-00641-9)
- Dvířka LOGIQ 574x596 (L-97_574x596-N)
- CANDY CWC 200 EELW/N (34004573)
- HOOVER HWC 200 EELW/N (34004584)
- Panasonic eneloop NAB. CC61E N (CC61EN)