Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Suzuki 17400-92J21 Náhradní díly pro lodní motory
Originální náhradní díl pro lodní motory Suzuki Země původu: Japonsko
Podívejte se také Stomatologická protetika pre zubných technikov: 2. diel (80-8063-168-9)
Základňa k filtračnej kartuši MSPA - pre modely od r. 2021 - náhradný diel
Náhradní základna k filtrační kartuši Mspa.Není vhodná pro řadu Delight a Comfort.Určen pro modely:11400251 - Vířivý bazén MSPA Vito U-VT06111400252 - Vířivý bazén MSPA Rimba U-RB06111400258 - Vířivý bazén MSPA Carlton M-CA06111400259 - Vířivý bazén MSPA Otium M-OT061
Podívejte se také Hrady pre deti 3. diel: 25 najkrajších výletov pre deti po hradoch východného Slovenska (978-80-8136-141-8)
Suzuki Water Pump Repair Kit 17400-92J23 Impeler
Země původu: Japonsko
Podívejte se také grilovaci motor
Podívejte se také
- gril motor
- motor parkside
- parkside motor
- Lekárska fyziológia: Učebnica pre lekárske fakulty - Prvý a druhý diel (978-80-8063-496-4)
- NG 17400 Sada pistole na hadici a spojek 4ks 35x170x270
- Nemčina do ucha 1. diel+ 2. diel (859-4-624-5720-6)
- kola na motor benzin
- spalovaci motor na kolo
- scheppach hs 105 motor
- nahradni dily pro parkside motor
- Lamelový rošt Primaflex II Motor 90
- Playmobil Podvodní motor v blistru (4008789051592)
- lodni elektro motor maxima 30 lb
- lodni motor maxima r 66 lb
- Lamelový rošt Primaflex II Motor 80
- Lamelový rošt Primaflex II Motor 140
- Detektívná únikovka diel 3. - Leopoldov osud (8590228048226)
- Metabolický motor (978-80-7625-104-5)
- Solac SP7151 Expert 2200 AC Motor (SP7151 )
- plavky fantasy luna k13 spodny diel xl tyrkysova
Suzuki Water Pump Repair Kit 17400-87E04 Impeler
Originální sada na opravu vodního čerpadla Suzuki 17400-87E04.
Objev podobné jako Suzuki Water Pump Repair Kit 17400-87E04 Impeler
Nádoba - spodný diel pre filtráciu ProStar 2 m3/h
Spodná časť filtračnej nádoby pre Prostar 2. Ide iba o plastový výlisok nádoby, bez ďalšieho príslušenstva. Farba dielu je čierna (pôvodne určené aj pre model filtrácie BlackStar 2).Určené pre modely: 10601029 - Prostar 2 - v nákrese diel č. 12
Objev podobné jako Nádoba - spodný diel pre filtráciu ProStar 2 m3/h
Nádoba - horný diel pre filtráciu ProStar 2 m3/h
Náhradná nádoba - horný diel pre filtráciu ProStar 2 m3 /h.Určené pre modely: 10601029 - Prostar 2 - v nákrese diel č. 5
Objev podobné jako Nádoba - horný diel pre filtráciu ProStar 2 m3/h
Nádoba - spodný diel pre filtráciu ProStar 2 m3/h - modrá
Spodná časť filtračnej nádoby pre Prostar 2. Jedná sa iba o plastový výlisok nádoby, bez ostatného príslušenstva. Farba dielu je modrá. Určené pre modely: 10601029 - Prostar 2 - v nákrese diel č. 12
Objev podobné jako Nádoba - spodný diel pre filtráciu ProStar 2 m3/h - modrá
Náhradný motor na filtráciu Sand 4 (do r. 2019)
Náhradný motor pre filtráciu Sand 4 (len pre modely od r. 2019).Určené pre modely:10600060 - Sand 4
Objev podobné jako Náhradný motor na filtráciu Sand 4 (do r. 2019)
Suzuki DF2.5S Lodní motor
Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Počet válců: 1 Alternátor: Ne Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 45048 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 3 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 13.5 Typ motoru: OHV Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 5.3/8'' Objem (cm3): 68.0 Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750
Objev podobné jako Suzuki DF2.5S Lodní motor
Suzuki DF2.5L Lodní motor
Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Typ motoru: OHV Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 14.0 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750 Délka nohy (cm): 50.8 Výběr vrtule: 5.3/8'' Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Objem (cm3): 68.0 Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 45048 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál Alternátor: Ne Počet válců: 1 Trimovací polohy: 3
Objev podobné jako Suzuki DF2.5L Lodní motor
Náhradný motor na filtráciu Sand 4 (od r. 2019) - 12704
Náhradný motor na filtráciu Sand 4 - 12704 (len pre modely od r. 2019).V nákrese v návode je tento diel označený ako číslo 20 (číslo náhradného dielu 12704).
Objev podobné jako Náhradný motor na filtráciu Sand 4 (od r. 2019) - 12704
Hrady pre deti 3. diel - Daniel Kollár, Viera Poláková
Hrady pre deti je tretím dielom slovenskej trilógie o detskom spoznávaní hradov.V knižke nájdete 25 hradných výletov východného Slovenska a niekoľko ďalších tipov na zaujímavé miesta v bezprostrednom okolí týchto hradov. Každé predstavenie hradu začína úvodnou povesťou o hrade, pokračuje opisom hradu a úryvkami z jeho histórie, a končí rôznymi perličkami a zaujímavosťami z jeho prostredia. Deti tu nájdu aj rozprávkové postavičky, v ktorých pre chlapcov nechýbajú rytieri, králi či duchovia a pre dievčatá princezné a víly.Množstvo informácií, textov, fotografií a ilustrácií je ideálnym námetom na plánovanie rodinných výletov a zmysluplného trávenia voľného času s deťmi. Doplnkom knihy je aj maľovaná mapa východného Slovenska naznačenými výletmi na hrady. Súčasťou mapy sú nálepky jednotlivých hradov, ktoré si deti môžu lepiť do mapy. Kniha a mapa sú vložené do obalu a vytvárajú tak spolu jeden celok.
Objev podobné jako Hrady pre deti 3. diel - Daniel Kollár, Viera Poláková
Diktáty pre piatakov 1.diel - Klára Kausitz, Júlia Machánová
Pracovný zošit pre piatakov nielen na tréning pravopisu, ale aj na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti. Je zameraný na upevňovanie učiva zo slovenského jazyka, na opakovanie gramatických javov a na rozvoj čitateľskej gramotnosti u žiakov 5. ročníka ZŠ.
Objev podobné jako Diktáty pre piatakov 1.diel - Klára Kausitz, Júlia Machánová
Diktáty pre patakov 2.diel - Klára Kausitz, Júlia Machánová
Pracovný zošit pre piatakov nielen na tréning pravopisu, ale aj na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti. Je zameraný na upevňovanie učiva zo slovenského jazyka, na opakovanie gramatických javov a na rozvoj čitateľskej gramotnosti u žiakov 5. ročníka ZŠ.
Objev podobné jako Diktáty pre patakov 2.diel - Klára Kausitz, Júlia Machánová
Hrady pre deti 1. diel - Daniel Kollár, Viera Poláková
25 najkrajších výletov po hradoch na Západnom Slovensku s maľovanou mapou.Hrady pre deti je ďalšou knihou v edícii Výlety s deťmi, ktorá ponúka 25 najkrajších výletov pre deti po hradoch Západného Slovenska. Množstvo informácií, textov, fotografií a ilustrácií je ideálnym námetom na plánovanie rodinných výletov a zmysluplného trávenia voľného času s deťmi. Doplnkom knihy je aj maľovaná mapa Západného Slovenska naznačenými výletmi na hrady. Súčasťou mapy sú nálepky jednotlivých hradov, ktoré si môžu deti lepiť do mapy. Kniha a mapa sú vložené do obalu a vytvárajú tak spolu jeden celok.
Objev podobné jako Hrady pre deti 1. diel - Daniel Kollár, Viera Poláková
Suzuki DF 4A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 6'' - 7'' Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 2,9 Alternátor: 12V 5A (Option) Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Hmotnost netto (kg): 23.5 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 4A S Lodní motor
Suzuki DF 4A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Objem palivové nádrže: 1 L Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Hmotnost netto (kg): 24.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 5A (Option) Výkon HP: 2,9 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Kapacita olejové náplně: 0,7 L Objem (cm3): 138.0
Objev podobné jako Suzuki DF 4A L Lodní motor
Suzuki DF 5A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Hmotnost netto (kg): 23.5 Převodový poměr: 1,92:1 Objem (cm3): 138.0 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 3,7 Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Alternátor: 12V 5A (Option) Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výkon (HP/kW): 5.0 Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A S Lodní motor
Suzuki DF 6A S Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Startování: Manuál Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Hmotnost netto (kg): 23.5 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7''
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S Lodní motor
Suzuki DF 5A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 5.0 Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Převodový poměr: 1,92:1 Výkon HP: 3,7 Výfuk: Above Prop Exhaust Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Objem (cm3): 138.0 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A L Lodní motor
Suzuki DF 20A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Objem palivové nádrže: 12 L Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 14,7 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 20A S Lodní motor
Suzuki DF 8A S Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Hmotnost netto (kg): 39.0 Objem (cm3): 208.0 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Délka nohy (cm): 38.1 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 8.0 Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řazení: F-N-R Kapacita olejové náplně: 0,8 L Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Alternátor: 12V 6A Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 8A S Lodní motor
Suzuki DF 20A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Hmotnost netto (kg): 45.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 14,7 Alternátor: 12V 12A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 20.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A L Lodní motor
Suzuki DF 15A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Alternátor: 12V 6A Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 45.0 Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A L Lodní motor
Suzuki DF 15A S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 11 Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Řízení: Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 15A S Lodní motor
Suzuki DF 6A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 24.5 Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L Lodní motor
Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Startování: Manuál Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Délka nohy (cm): 38.1 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 44.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 45.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Alternátor: 12V 6A Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Suzuki DF 8A L Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Objem (cm3): 208.0 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 41.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 0,8 L Objem palivové nádrže: 12 L Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Výkon (HP/kW): 8.0 Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 8A L Lodní motor
Náhradný kryt zastrešenia (k zastrešeniu pre nadzemné bazény 3,05 m)
Náhradný plastikový kryt zastrešenia (na zastrešenie Pool house Control pre nadzemné bazény 3,05 m). Diel C na fotografii zozname dielov.Nejedná sa o kompletné zastrešenie, iba o náhradný diel.
Objev podobné jako Náhradný kryt zastrešenia (k zastrešeniu pre nadzemné bazény 3,05 m)
Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Objem (cm3): 138.0 Délka nohy (cm): 38.1 Převodový poměr: 1,92:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Hmotnost netto (kg): 23.5 Palivový systém: Carburetor Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 6.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řazení: F-N-R Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1
Objev podobné jako Suzuki DF 6A S White Lodní motor
Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 49.0 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 11 Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Alternátor: 12V 6A Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.0 Výkon HP: 11 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Kapacita olejové náplně: 1 L Alternátor: 12V 6A Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0
Objev podobné jako Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 54.0 Výkon HP: 14,7 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko
Objev podobné jako Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Suzuki DF 20A T S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výkon (HP/kW): 20.0 Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Délka nohy (cm): 38.1 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Výkon HP: 14,7 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.5 Alternátor: 12V 12A Objem (cm3): 327.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A T S Lodní motor
Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 49.0 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Kapacita olejové náplně: 1 L Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Navrženo v: Japonsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Objem palivové nádrže: 12 L Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Palivový systém: EFI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Převodový poměr: 2,08:1 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon (HP/kW): 9.9 Alternátor: 12V 12A Délka nohy (cm): 38.1 Hmotnost netto (kg): 47.0
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R S Lodní motor
Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Převodový poměr: 2,08:1 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Řízení: Ruční;Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 47.0 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Alternátor: 12V 12A Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Hmotnost netto (kg): 46.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 38.1 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Řazení: F-N-R Převodový poměr: 2,08:1 Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Alternátor: 12V 6A Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B E S Lodní motor
Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční;Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Palivový systém: EFI Objem palivové nádrže: 12 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Alternátor: 12V 6A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 15.0 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E S Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 48.0 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Výkon (HP/kW): 9.9 Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Startování: Electric / Manual Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem palivové nádrže: 12 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,08:1 Palivový systém: EFI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Řízení: Dálkový ovladač;Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Suzuki DF 20A R S Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 20.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Kapacita olejové náplně: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Délka nohy (cm): 38.1 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Hmotnost netto (kg): 47.0 Startování: Electric / Manual Výkon HP: 14,7 Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R S Lodní motor
Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Objem palivové nádrže: 12 L Výkon (HP/kW): 20.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Hmotnost netto (kg): 55.5 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 12A Výkon HP: 14,7 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Startování: Electric / Manual Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 6.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 138.0 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L White Lodní motor
Hrady pre deti 3. diel: 25 najkrajších výletov pre deti po hradoch východného Slovenska (978-80-8136-141-8)
Kniha - autor Daniel Kollár; Viera Poláková, 160 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Hrady pre deti je tretím dielom slovenskej trilógie o detskom spoznávaní hradov. V knižke nájdete 25 hradných výletov východného Slovenska a niekoľko ďalších tipov na zaujímavé miesta v bezprostrednom okolí týchto hradov. Každé predstavenie hradu začína úvodnou povesťou o hrade, pokračuje opisom hradu a úryvkami z jeho histórie, a končí rôznymi perličkami a zaujímavosťami z jeho prostredia. Deti tu nájdu aj rozprávkové postavičky, v ktorých pre chlapcov nechýbajú rytieri, králi či duchovia a pre dievčatá princezné a víly. Množstvo informácií, textov, fotografií a ilustrácií je ideálnym námetom na plánovanie rodinných výletov a zmysluplného trávenia voľného času s deťmi. Doplnkom knihy je aj maľovaná mapa východného Slovenska naznačenými výletmi na hrady. Súčasťou mapy sú nálepky jednotlivých hradov, ktoré si deti môžu lepiť do mapy. Kniha a mapa sú vložené do obalu...
Objev podobné jako Hrady pre deti 3. diel: 25 najkrajších výletov pre deti po hradoch východného Slovenska (978-80-8136-141-8)
Suzuki 17670-90J21 Náhradní díly pro lodní motory
Otevírací teplota: 50°C Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 17670-90J21 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 17410-97J00 Náhradní díly pro lodní motory
Originální náhradní díl pro lodní motory Suzuki
Objev podobné jako Suzuki 17410-97J00 Náhradní díly pro lodní motory
Suzuki 48864-93J01-000 Náhradní díly pro lodní motory
Pro motory Suzuki DF60-300 Země původu: Japonsko
Objev podobné jako Suzuki 48864-93J01-000 Náhradní díly pro lodní motory
Podívejte se také
- RIGUM Suzuki IGNIS (5257X12)
- RIGUM Suzuki KIZASHI (5266X12)
- RIGUM Suzuki ALTO (5208X12)
- RIGUM Suzuki CELERIO (5209X12)
- Celestron AstroMaster 130 EQ Motor Drive (31051-DS)
- LEGO® Powered UP 88013 Velký motor (673419334341)
- SAMSUNG WW11BGA046AELE + 20 let záruka na motor (WW11BGA046AELE)
- Creality 42-34 Step motor for printers (C34STMT)
- SIXTOL KIA Ceed, 2018->, hb., motor 1.6l (HBC10287)
- Najkrajšie cyklookruhy: 1. diel (978-80-8136-069-5)
- Hospodárske právo 1.diel (978-80-571-0088-1)
- Záhadné miesta 2. diel (978-80-8136-096-1)
- Krížovky pre gazdinky
- Astrofyzika pre zaneprázdnených ()
- Pre hrsť dukátov ()
- SIXTOL AVM 538 - Suzuki (AVM538)
- SIXTOL AVM 457 - Suzuki (AVM457)
- TXR Suzuki vel. 100 (SPTmmb33nad)
- SIXTOL AVM 457HP - Suzuki (AVM457HP)
- Rati Suzuki Alto 2010- (V00162)
- Automobil a spalovací motor (978-80-247-3538-2)
- motor s prevodem modelcraft rb35 12 v 1 30