Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Pozor, přichází zákazník - Dušan Jílek
Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích. Dobrý prodavač musí nabízené zboží nejen dobře znát, ale také ho musí umět zákazníkům aktivně nabízet a prodávat. Jde například o hobby markety, prodejny sportovních potřeb a oblečení, elektrospotřebičů, výpočetní techniky, stavebnin, sanitární techniky, nábytku, vybavení a výrobků pro domácnosti. Ale také o prodejny s průmyslovým zbožím, nejrůznější technikou nebo autopotřebami. V takových obchodech zákazníci očekávají a potřebují asistenci odborné obsluhy. Nácvik dobrých prodejních dovedností je úkolem pro vedoucí prodejen, firemní školitele nebo area manažery. V internímu výcviku vám tento manuál může dobře pomoci. Kniha "Pozor, přichází zákazník!" vás provede klíčovými fázemi aktivního prodejního rozhovoru. Od navázání kontaktu se zákazníkem na ploše prodejny, po zvládnutí případných dotěrných dotazů a námitek. V knize najdete mimo jiné následující kapitoly: Pozitivní první dojem Navázání kontaktu se zákazníkem Prodavač v roli poradce Psychologie rozhodování zákazníků Jak sdělit cenu Překonání námitek Cross-selling Upselling Nejčastější nákupní signály Základy merchandisingu Maloobchod nezanikne v souboji s e-shopy, pokud budou prodavači na prodejnách aktivně prodávat. Zákazník musí být v centru pozornosti a zájmu obsluhy. Takže pozor, zákazník přichází!
Podívejte se také Pozor, taťulda kouše
Profesionální telefonování - Dušan Jílek
Kniha "Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu. Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie). V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti. Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou. Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit. Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole.
Podívejte se také Pozor, žít je nebezpečné! ()
Efektivní komunikace - Dušan Jílek
Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu zvládání situací a konfliktů v práci. Kniha je určena všem pracovníkům ve firmách a institucích, kteří hodně komunikují s kolegy nebo obchodními partnery. Někdy mohou mít pocit, že komunikace "nefunguje". Díky této knize si uvědomí, co je příčinou, a mohou komunikaci s druhým změnit a zlepšit. Předností této knihy je, že vychází z praxe. Ukazuje situace a příklady komunikování, které se ve firmách dnes a denně odehrávají. V každé části knihy najdete příklady a ukázky dobré i špatné praxe. Kniha "Efektivní komunikace" obsahuje následující části: Komunikační proces Komunikační typy lidí Pravidla a zásady pro efektivní komunikaci Specifika e-mailové komunikace Zpětná vazba Čtyři komunikační situace z firemní praxe Asertivita Konflikty
Podívejte se také Připravit, pozor, jeď Na vodě (8595593825243)
Podívejte se také
- Připravit, pozor, jeď Ve městě (8595593825229)
- Připravit, pozor, jeď Rychlá pomoc (8595593825236)
- POZOR! PARTYZÁNI! (978-80-748-2071-7)
- Cobbys Pet Pozor Pes Yorkshire 17 × 11cm (8586020722181)
- Cobbys Pet Pozor Pes Doberman 17 × 11cm (8586020722204)
- Divadlo S+H: Pozor, taťulda kouše - CD (SU5651-2)
- Cobbys Pet Pozor Pes 3D Boxer 17 × 11cm (8586020722150)
- Pozor, v knihovně je kocour (978-80-204-4910-8)
- TopQ Samsung A20e knížkové Pozor elektrické zařízení 42909 (Sun-42909)
- TopQ Samsung A42 knížkové Pozor elektrické zařízení 55575 (Sun-55575)
- Dítě školkou povinné - Pozor, dítě! (978-80-247-3513-9)
- Pozor, vizita! - edice KLENOTY ČESKÉHO FILMU (remasterovaná verze) - DVD (N02569)
- TopQ Realme 7 silikon Pozor elektrické zařízení 57007 (Sun-57007)
- TopQ Xiaomi Mi 11 silikon Pozor elektrické zařízení 57827 (Sun-57827)
- TopQ Samsung A32 5G knížkové Pozor elektrické zařízení 56592 (Sun-56592)
- Pozor na obryni, Jeníčku a Mařenko! (978-80-277-1165-9)
- TopQ Pouzdro Vivo Y21s knížkové Pozor elektrické zařízení 68597 (Sun-68597)
- TopQ Xiaomi Redmi 9 knížkový Pozor elektrické zařízení 51059 (Sun-51059)
- TopQ Pouzdro Vivo Y01 knížkové Pozor elektrické zařízení 74726 (Sun-74726)
- Nůž na houby "Pozor, některé houby jsou jedlé jen jednou" (8594167101981)
Zákazníci - jak je získat a neztratit
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Michal Kudela Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte jejich loajalitu. Je to levnější než hledat stále nové zákazníky. Projděte úspěšně zkouškou zvanou „druhý prodej“ – protože teprve ten ověří, zda jste zákazníka opravdu získali a poskytli mu to, co očekával. Buďte vnímaví a nezastrašujte zákazníka razantním osobním projevem. Zákazník nemá rád příliš extrovertního prodejce. A nakonec postarejte se o to, aby od Vás odcházeli pouze ti zákazníci, kterých se sami chcete zbavit.
Objev podobné jako Zákazníci - jak je získat a neztratit
Jak připravit skvělou prezentaci - Dušan Jílek
Kniha "Jak připravit skvělou prezentaci" slouží jako návod k přípravě profesionální prezentace. Ujasníte si, s jakým cílem prezentaci připravujete. Promyslíte si komu, kde a co budete říkat. Kniha vám dále poradí, jak nejlépe váš výklad podpoříte, abyste zaujali a udrželi si pozornost publika. Speciální kapitola se zabývá prezentováním v online prostředí.
Objev podobné jako Jak připravit skvělou prezentaci - Dušan Jílek
Chování zákazníka (978-80-247-3528-3)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Objev podobné jako Chování zákazníka (978-80-247-3528-3)
Jak to mám všechno stihnout - Dušan Jílek
Kniha je napsaná především pro zaměstnance ve firmách, kteří mohou aktivně ovlivňovat náplň a průběh svého pracovního dne. Obsahuje praktické komentované příklady na určování priorit pro tři pracovní pozice: IT specialisty, obchodníka a vedoucího ve výrobě. Je velmi vhodná pro manažery a vedoucí na všech úrovních, kteří vedou týmy pracovníků. S jednou věcí se smiřte: času víc nebude. Jediné východisko je: čas si musíte udělat. Prvním krokem je analýza, kde konkrétně čas ztrácíte. V druhém kroku se naučíte používat Eisenhowerův princip určování priorit. Ten vám pomůže stanovit, které úkoly provádět dříve a které později. Život ale není černobílý. Nemůžete dělat vždy věci jen ve stanoveném pořadí. Proto v třetí části knihy poznáte několik efektivních a jednoduchých metod a způsobů nakládání s časem. Budete se moci rozhodnout, jakým způsobem různé pracovní záležitosti zvládnete a vyřídíte. Konkrétně jsou popsány tyto nástroje a metody: To-Do list; Paretovo pravidlo 80:20; Occamova břitva; Pravidlo 2 minut; Technika Pomodoro; Práce v blocích; Delegování; Shlukování činností do bloku; Plán dne; Vyrušování a co s ním a prokrastinace.
Objev podobné jako Jak to mám všechno stihnout - Dušan Jílek
Prodej problémovým zákazníkům (978-80-247-4049-2)
Elektronická kniha - autor Nicolas Caron, 272 stran Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy.
Objev podobné jako Prodej problémovým zákazníkům (978-80-247-4049-2)
Služba - Instalace softwaru Microsoft Office (u zákazníka) (C1_INSTALSW004)
Instalace u zákazníka Služba instalace u zákazníka – instalace aplikací Microsoft Office, aktivace, registrace účtu v případě O365 nebo přihlášení ke stávajícímu účtu, aktualizace, ověření funkčnosti, nastavení zálohování Pomoc s instalací Microsoft OfficeZakoupili jste kancelářský balík Microsoft Office a potřebujte pomoci s jeho instalací nebo přeinstalací? Tento problém můžete vyřešit snadno a rychle s unikátní službou partnera Experis. Vyškolení technici se postarají o instalaci softwaru na Váš počítač včetně aktivace uživatelského účtu a stažení nejnovějších aktualizací přímo v místě Vašeho bydliště či pracoviště.Před zakoupením této služby si prosím ověřte, že vlastníte licenci na Microsoft Office. Služba instalace nenahrazuje samotnou licenci.Rychlý servisPohodlné nastavení u vás doma, nebo v kancelářiVyškolení techniciGarance funkčnostiCo služba obsahuje?Instalace zakoupeného kancelářského balíku Microsoft OfficeAktivace, registrace účtu v případě...
Objev podobné jako Služba - Instalace softwaru Microsoft Office (u zákazníka) (C1_INSTALSW004)
Manažer jako druhé řemeslo - V roli leadera - Dušan Jílek
Kniha "Manažer jako druhé řemeslo - V roli leadera" je zaměřena na dovednosti vedoucích na středních a vyšších manažerských pozicích. Soustředí se na témata jako je leadership, komunikování s různými lidmi, motivování, koučování a rozvíjení potenciálu a schopností pracovníků. Společně s prvním dílem "Manažer jako druhé řemeslo - V první linii" tvoří jeden ucelený manuál manažerských dovedností. Původní vydání knihy "Manažer jako druhé řemeslo" z roku 2020 bylo nově upraveno, rozšířeno a rozděleno do dvou samostatných částí. První část s podtitulem "V první linii" přináší v deseti kapitolách základní návod na to, jak zvládnout "řemeslo" vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic jako je team leader, shift leader nebo mistr. Druhá, navazující, část nazvaná "V roli leadera" popisuje v jedenácti kapitolách témata, která jsou v praxi obvykle součástí činnosti středních a vyšších manažerů, ale také top manažerů nebo majitelů firem, kteří řídí celé organizace. Kniha "Manažer jako druhé řemeslo - V roli leadera" obsahuje následující kapitoly: Manažer v roli leadera Návyky efektivního leadera Manažerská pochůzka Změna v životě manažera Nakládání s časem Komunikace s různými typy lidí Potenciál pracovníků a cílený rozhovor Koučování Týmová práce Motivace Ownership
Objev podobné jako Manažer jako druhé řemeslo - V roli leadera - Dušan Jílek
Manažer jako druhé řemeslo - V první linii - Dušan Jílek
Kniha "Manažer jako druhé řemeslo - V první linii" je základní návod na to, jak zvládnout "řemeslo" vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn. Ve výrobních firmách se to týká pozic jako je team leader, shift leader nebo mistr. V deseti kapitolách jsou popsány základní nástroje a zásady, které by měl znát a používat dobrý vedoucí v přímém denním řízení zaměstnanců. Tato kniha vychází z původního vydání knihy "Manažer jako druhé řemeslo" z roku 2020. Původní text je v tomto vydání rozdělen do dvou částí. Vycházejí odděleně, jako samostatné knížky, ale tvoří spolu jeden manuál manažerských dovedností. Kniha "Manažer jako druhé řemeslo - V první linii" obsahuje následující kapitoly: Co se očekává od vedoucího Vedoucí jako hospodář Zadávání úkolů Kontrola splnění úkolů - pochvala nebo výtka Dávání a přijímání zpětné vazby Asertivita v jednání s lidmi Vedení porad Způsoby vedení lidí Delegování Řešení problémů a konfliktních situací Na tuto knihu navazuje druhá část, nazvaná "V roli leadera". Je zacílena na vyšší management, přesněji na manažery, kteří řídí více týmů anebo celou organizaci. Druhý díl se soustředí na témata jako leadership, komunikování s různými lidmi, motivování, koučování a rozvíjení potenciálu a schopností pracovníků.
Objev podobné jako Manažer jako druhé řemeslo - V první linii - Dušan Jílek
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! (80-247-1321-7)
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a...
Objev podobné jako (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! (80-247-1321-7)
Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6)
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, 190 stran Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům managementu nebo marketingu, tak i lidem z praxe.
Objev podobné jako Budování vztahů se zákazníky (978-80-875-0002-6)
Džehenem - Dušan Čater
Džehenem - autor si za název své knihy zvolil turecké slovo pro peklo. V šesti samostatných, a přesto na různý způsob provázaných příbězích ohledává osudy lidí, kteří se rozhodli žít své životy v cizí zemi. Čater, dnes jeden z nejvýznamnějších spisovatelů střední generace v regionu bývalé Jugoslávie, sice tyto své přistěhovalce umisťuje na území rodného Slovinska, v rozhovoru o knize ale jedním dechem dodává: "Být cizincem je univerzální pozice, ani u nás to není jiné. Nezamýšlel jsem právě Slovinsko vykreslit jako peklo pro imigranty. Chtěl jsem psát o kontaktu mezi různými kulturami, ale také o dotyku rurálního a urbánního, anebo zjednodušeně řečeno o setkávání mimozemšťanů s pozemšťany." Přitažlivost těchto povídek vězí v magii prolnutí univerzálního s jedinečným. Banální témata, která se mohou dotýkat každého z nás, jsou zčistajasna nasvícena z netušeného úhlu a toho umí Dušan Čater bravurně využít.
Objev podobné jako Džehenem - Dušan Čater
Imunologie stručně, jasně, přehledně - 2. vydání - Petr Jílek
Úspěšná publikace (předchozí tři vydání pod názvem Základy imunologie byla zcela rozebrána) nyní vychází již podruhé se současným názvem. Aktualizovaná a doplněná kniha přináší stručný přehled poznatků o imunitě lidského těla. Čtenář pozná základní efektorové mechanismy imunity, dozví se o principech její regulace i o vybraných imunopatologických procesech. Pro snadnější pochopení je text doplněn více než 50 barevnými schématy a tabulkami a řadou rozšiřujících poznámek. Kniha je určena všem, kteří chtějí získat základní informace o imunitě, ale i těm, kteří chtějí v poznávání imunity pokračovat studiem podrobnějších zdrojů. Publikaci ocení zejména studenti medicíny humánní i veterinární, farmacie, mladí lékaři, ale bude užitečná i všem ostatním zdravotníkům.
Objev podobné jako Imunologie stručně, jasně, přehledně - 2. vydání - Petr Jílek
Odysseova cesta - Dušan Procházka
„Odysseova cesta“ je unikátním zpracováním Homérových eposů Illias a Odyssea nejen z důvodu popisu samotného děje, doplněného dobovými ilustracemi, ale i z důvodu ověření historických faktů. Dílo je speciálně zaměřeno na Odysseův příběh, který autor popisuje a poskytuje konkrétní důkazy, kde se příběh mohl odehrát. Jedná se tedy o autorovu verzi podepřenou jak studijními materiály, tak i vlastní cestovatelskou praxí, neboť všechna místa navštívil a zdokumentoval. Při svých faktech se opírá o osobní návštěvy popisovaných míst, ať již samotné Troje, muzeí, ostrovů, svědectví domorodých obyvatel ale i vědeckých materiálů, či odborného poradenství svého týmu. Knížka je psána popisnou, místy až humornou formou, obsahuje na 200 barevných fotografií a může být skvělým dárkem i vzdělávacím materiálem.
Objev podobné jako Odysseova cesta - Dušan Procházka
Vláda emigrantů - Dušan Tomášek
Konec 2. světové války v Evropě v květnu 1945 znamenal složité období přeměny tzv. Protektorátu Čechy a Morava, "samostatného" Slovenského státu, pohraničí uloupeného Německem i Maďarskem a bez Podkarpatské Rusi, kterou si zabral SSSR, v jednotnou republiku v předválečné podobě. To byl také hlavní úkol nové vlády, složené převážně z emigrantů a jmenované ještě v průběhu bojů v Košicích. Byl to úkol, jaký neměl žádný jiný evropský kabinet. Jak se s ním československá vláda vyrovnala po svém návratu do Prahy, jak řešila nelehké ekonomické, politické, morální a další úkoly v rozjitřené poválečné době, včetně vnitřního boje o moc ve vládě samé, jaké protichůdné tlaky působily v zemi, do které se vraceli lidé vyhnaní válkou z domů…? Nejen odpovědi na tyto otázky nalezne čtenář v nové knize renomovaného autora literatury faktu.
Objev podobné jako Vláda emigrantů - Dušan Tomášek
Strih vetra - Dušan Dušek
Strih vetra je náhla zmena v jeho rýchlosti a smere. V historkách a príbehoch rovnomennej knihy Dušana Dušeka sa prudko zrýchľuje čas. Z dní a týždňov sa stávajú hodiny, všetko mizne tak rýchlo, že neostáva iné, len sa utiekať do minulosti, strácať pamäť – a znovu ju nachádzať. Potešiť sa objavmi, že orech je opakovaním lieskovca, vajíčko je opakovaním ikry, pes je opakovaním vlka, perie je opakovaním srsti. Stretnúť na uliciach spomienok svojich najbližších. Prijať svoju zábudlivosť ako dar. Dnes je včera. No takisto – zajtra. A možno aj pozajtra.
Objev podobné jako Strih vetra - Dušan Dušek
Krvavý úterek - Dušan Uhlíř
I zdánlivě fádní místa, která bez povšimnutí míjíme, byla kdysi svědky převratných událostí a lidských dramat. Jen málokdo je dokáže líčit stejně poutavě jako historik Dušan Uhlíř. V knize shromáždil čtyřicet příběhů sahajících od středověku po počátky první republiky. Vyprávějí o pozoruhodných tajemstvích, zapomenutých zločinech a opomíjených stránkách dobře známých osobností.Všem příběhům je přitom něco společné: pojí se v nich radost z vyprávění, nepředvídatelné souhry osudu a fascinace lidskou povahou sahající napříč dlouhými staletími. Ať už jde o falešného židovského mesiáše, oběti dávných epidemií nebo prvorepublikového atentátníka, s nímž se autor osobně seznámil.Objevte malé záhady, velké zločiny a co všechno bylo jinak, než se tradujeO autoroviDušan Uhlíř (* 1938) emeritní profesor historie a nositel několika ocenění za literaturu faktu včetně Ceny Egona Erwina Kische za celoživotní dílo. Dříve působil v Historickém ústavu ČSAV v Praze, vedl Muzeum ve Slavkově a Muzeum města Brna, přednášel na Slezské univerzitě v Opavě a Masarykově univerzitě v Brně.Mimo jiné je autorem knih Černý den na Bílé hoře, Moravský pitaval, Čas kongresů a tajných společností nebo Slunce nad Slavkovem. Na popularizaci historie také spolupracoval s Českou televizí a rozhlasem.
Objev podobné jako Krvavý úterek - Dušan Uhlíř
Dějiny Slovenska - Dušan Kováč
Přední slovenský historik a dlouholetý ředitel Historického ústavu v Bratislavě zpracovává již podruhé ve zcela nové podobě historii slovenského národa i jeho státnosti. Jako specialista na 19. a 20. století se detailně a s porozuměním věnuje důležitým emancipačním procesům. Text je dotažen do současnosti, končí před posledními prezidentskými volbami. Zájmem autora je podrobně a srozumitelně objasnit obtíže, s nimiž se slovenské obyvatelstvo muselo vyrovnat během existence v mnoha státních útvarech a pod vládou vesměs jiných etnik. Se znalostí věci rovněž vysvětluje komplikace, s nimiž se potýkal a potýká slovenský samostatný stát po roce 1993. Chápe i problematičnost současné situace. Celý text obsahuje kromě jiného stručné kulturní dějiny a napříč obdobími se věnuje vývoji slovenského jazyka. Velmi zásadní složkou textu je analýza vztahu Čechů a Slováků i důvodů, jež vedly k vzájemné podpoře i rozkolům. Nové zcela přepracované vydání!
Objev podobné jako Dějiny Slovenska - Dušan Kováč
Vysílejte živě - Jak díky virtuálním kontaktům získat platící zákazníky - Gitomer Jeffery
Kniha o nejlepším přístupu k online prodeji v dnešní době, kdy každý stále více a vice pracuje z domova. Dává spoustu rad a jistě bude užitečný pro mnoho obchodníků.
Objev podobné jako Vysílejte živě - Jak díky virtuálním kontaktům získat platící zákazníky - Gitomer Jeffery
Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (80-7261-126-7)
Kniha - česky Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
Objev podobné jako Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (80-7261-126-7)
Filharmonie Brno, Jílek František: Lašské tance - CD (SU3886-2)
Hudební CD - Janáčkovo orchestrální dílo v nezapomenutelném provedení Filharmonie Brno s Františkem Jílkem! Znalec Janáčkova skladatelského odkazu, brněnský dirigent a dlouholetý šéf opery František Jílek, pořídil nahrávku Mistrova orchestrálního díla v letech 1991-1993 (Sinfoniettu nahrál v r. 1986). Tento komplet se stal na trhu velmi vyhledávaným právě pro Jílkovu mimořádnou obeznámenost se specifickým hudebním jazykem Leoše Janáčka. František Jílek v roce 1958, kdy se v Brně z jeho iniciativy konal první janáčkovský festival, nastudoval a provedl všechny Janáčkovy opery včetně Osudu i většinu děl orchestrálních. Jílkovy nahrávky vracíme na trh jako vzácný umělecký dokument vypovídající o interpretaci Janáčkova originálního díla. Janáčkovo orchestrální dílo v nezapomenutelném provedení Filharmonie Brno s Františkem Jílkem! Seznam stop Lašské tance Starodávný I / Požehnaný / Dymák / Starodávný II / Čeladenský / PilkySuita pro smyčcový orchestr Moderato /...
Objev podobné jako Filharmonie Brno, Jílek František: Lašské tance - CD (SU3886-2)
Predvídateľnosť sporového konania - Dušan Kucbel
Efektivita a predvídateľnosť rozhodovania je základným princípom, od ktorého by sa mal odvíjať procesný postup súdu pri riešení civilných sporov. V súvislosti s tým dielo poskytuje osobitný komentár k vybraným častiam Civilného sporového poriadku, ktorý je zameraný na právnu prax a zvládanie vybraných situácií, ktoré v priebehu sporového konania môžu nastať. Zameriava sa na to, ako by mali súd a sporové strany pristupovať k výkladu procesných inštitútov a ako v spore postupovať s cieľom rýchleho a efektívneho postupu vo veci.Toto dielo nie je možné považovať za doktrinálny výklad procesného kódexu, ale za skúsenosti autora pri jeho aplikovaní. Čitateľ v publikácii nájde množstvo príkladov, vzorov, ako aj poznatkov zo súdnej praxe. Úlohou autora bolo priblížiť odlišný prístup k sporom oproti zaužívanej súdnej praxi, ktorá sa, žiaľ, vyznačuje naďalej neprimeranou dĺžkou konania. V publikácii je poskytnutý návod, ako docieliť správnu aplikáciu koncentrácie konania, zachovať zásadu rozhodnutia na prvom pojednávaní, kedy použiť predbežné prejednanie sporu so zameraním na osobitnú poučovaciu povinnosť súdu, ktorá v podmienkach právnej doktríny na území Slovenskej republiky ešte nebola doposiaľ dostatočne spracovaná. V nadväznosti na to autor poskytuje výklad postupu súdu, ktorý by mal zodpovedať sociálnej koncepcii sporového konania a prostriedky na presadenie pozície tzv. silného sudcu. Vymedzuje rozsah, v akom sú strany sporu zodpovedné za výsledok sporu s poukazom na ich procesné povinnosti.Z obsahového hľadiska publikácia čerpá tiež zo zahraničnej právnej úpravy, súdnej praxe a právnej doktríny v Českej republike, kde došlo k presadzovaniu moderných inštitútov sporového konania skôr ako na území Slovenskej republiky. Výklad diela sa týka najmä civilného sporového konania na súde prvej inštancie, pretože podľa názoru autora ide o ťažiskovú časť sporového konania.Dielo je určené predovšetkým sudcom, vyšším súdnym úradníkom, advokátom a v neposlednom rade aj právnej teórii. Tým nie je vylúčené, že nájde svoje miesto aj u poslucháčov (študentov) právnických fakúlt ako pomôcka pri štúdiu, ako môže civilné sporové konanie v praxi vyzerať.
Objev podobné jako Predvídateľnosť sporového konania - Dušan Kucbel
Pestis Draconum - Dušan D. Fabian
V poklidném středoslovenském městečku Banská Štiavnica ve stínu posvátné hory Sitno panuje pozdvižení. Z opuštěných hornických štol, jimiž je okolí Štiavnice doslova provrtáno, totiž vylezl drak. A košičtí Zasvěcení, kteří se na Slovensku starají o rovnováhu mezi světem lidí a elemetálních bytostí, mají co dělat. Aby si však se saní poradili, musí se spojit s potomkem prastarých rytířů, kteří střeží magickou drokobijeckou zbraň... Samostatný příběh ze světa knihy Invocatio elementalium, nominované na Cenu Akademie SF, F a H v kategorii Nejlepší česká/slovenská kniha. David Ábel, Tamara Bernáthová a Braňo Hrdina mají zase práci...
Objev podobné jako Pestis Draconum - Dušan D. Fabian
Filharmonie Brno, Jílek František: Orchestrální dílo III. - CD (SU3888-2)
Hudební CD - Janáčkovo orchestrální dílo v nezapomenutelném provedení Filharmonie Brno s Františkem Jílkem! Znalec Janáčkova skladatelského odkazu, brněnský dirigent a dlouholetý šéf opery František Jílek, pořídil nahrávku Mistrova orchestrálního díla v letech 1991-1993 (Sinfoniettu nahrál v r. 1986). Tento komplet se stal na trhu velmi vyhledávaným právě pro Jílkovu mimořádnou obeznámenost se specifickým hudebním jazykem Leoše Janáčka. František Jílek v roce 1958, kdy se v Brně z jeho iniciativy konal první janáčkovský festival, nastudoval a provedl všechny Janáčkovy opery včetně Osudu i většinu děl orchestrálních. Jílkovy nahrávky vracíme na trh jako vzácný umělecký dokument vypovídající o interpretaci Janáčkova originálního díla. Janáčkovo orchestrální dílo v nezapomenutelném provedení Filharmonie Brno s Františkem Jílkem! Seznam stop Sinfonietta (Symfonietta) Allegretto / Andante / Moderato / Allegretto / Andante con moto - AllegrettoDunaj. Symfonie o 4...
Objev podobné jako Filharmonie Brno, Jílek František: Orchestrální dílo III. - CD (SU3888-2)
Trialog a jiné hlouposti - Dušan Pirník
Kniha Trialog a jiné hlouposti je pestrá a zábavná. Obsahuje divadel ní aktovku, duchařskou černou komedii, povídku, libreto operety, sci-fi příběh. Texty spojuje červenou nití především humor a sar kasmus, někdy černý, jindy absurdní. Autor čtenáře zavede do nočního podniku, k zubaři, na tiskovku, do manželské poradny, mezi neuspokojené ženy, do přepony milostného trojúhel níku a do dalších situací, v nichž najde kouzlo nechtěného.
Objev podobné jako Trialog a jiné hlouposti - Dušan Pirník
Pán Hronu - Peter Pišťanek, Dušan Taragel
Pán Hronu je zbierka poviedok, ktoré sám autor považoval za navždy stratené. Štyri roky po jeho smrti sa vynorili, aby poskytli svedectvo o jeho začiatkoch. Dvadsaťdvaročný Peter Pišťanek ich posielal vo svojich listoch z vojenčiny a parodoval v nich postupy schematického socialistického realizmu.Okrem 16 nájdených a doteraz neuverejnených poviedok zbierka obsahuje aj text Dušana Taragela. Zaznamenáva život Petra Pišťankav rokoch 1979 až 1982, jeho cestu k písaniu, životné peripetie po vyhodení z gymnázia, odchod na vojenčinu a návrat z nej. Všetko vyrozprávané podľa jeho listov z vojenčiny a fotografií.
Objev podobné jako Pán Hronu - Peter Pišťanek, Dušan Taragel
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu (978-80-271-0419-2)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 320 stran, česky Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Objev podobné jako Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu (978-80-271-0419-2)
Jak se dá obejít moře - Dušan Procházka
Poutavý příběh inspirovaný nově nabytou svobodou cestování o cestě kolem Středozemního moře vás zavede na zajímavá místa pobřeží Evropy, Afriky i Asie a pobaví nejen dějem ale i krásnými fotografiemi. Kniha Jak se dá obejít moře, je unikátním zpracování kompletního cestovatelského celku-Středomoří. Kniha má dvě části. Úvodní část, milníky v životě cestovatele, je kratší humornou autorovou autobiografií, psanou podle vzoru legendárního režiséra Jiřího Weisse v knize Bílý Mercedes, se kterým se autor seznámil v Los Angeles v roce 2002. Tato část je ilustrována obrázky Libora Machaty a vysvětluje generační touhu po poznání. Hlavní část knihy, vlastní cesta, se odehrává v autorově snu a vzpomínkách. Jednoho večera, na samotě v malém domku, kde praská oheň v krbu, sedí muž a na kolenou má mapu milovaného Středozemního moře-kolébky naší civilizace. Uvědomuje si souvislosti a vše co díky svobodě mohl objevovat a prožít. Zasní se a procitne v Terstu, který je tím nejbližším místem u moře a kdysi býval tak trochu i naší součástí. A tam začne jeho putování a malé příběhy. Projde postupně celým evropským reliéfem po Gibraltar, částí afrického i asijského pobřeží a dostane zpět na místo, odkud se na pouť vydal. Zde procitne do reality a uvědomí si, že zestárnul, neboť tato cesta mu trvala 30 let, právě od nabyté svobody po současnost. Symbolicky se vrací domů. Jeho pouť je zpracována do 15 částí doplněných barevnými kolážemi s více jak 200 fotografiemi. Kniha může být skvělým dárkem, vzdělávacím materiálem, a hlavně hezkým příběhem.
Objev podobné jako Jak se dá obejít moře - Dušan Procházka
Mosty a lávky Zlínského kraje - Josef Dušan
Publikace uvádí jednak stavby významnější - velký ocelový most v Kostelanech přes Moravu, silniční most s lomenými oblouky v Lůžkovicích, velký železniční most v Lužné, estakádu obchvatu Uherského Hradiště, ale rovněž stavby menší, pozapomenuté, ale stejně významné. Uveďme jen unikátní zvedací lávku na Baťově kanále v Uherském Ostrohu, prosklenou pasarelu ve Valašském Meziříčí, kde je rovněž velká nová oblouková dřevěná lávka u koupaliště. V Ludkovicích je mrtvý most z nepostavené Baťovy dálnice - podobně jako v Prlově je mrtvý most rovněž z nepostavené železnice. V Malenovicích je hradní most s šindelem krytým hradebním parapetem se střílnami. U Libosvar-Všechovic archeologové objevili mosty z nepostavené dálkové komunikace z Plzně do Ostravy. Z doby první republiky. V Brusné-Rusavě je malý vodní most. Publikace je doplněna orientační mapkou ukazující polohu jednotlivých objektů.
Objev podobné jako Mosty a lávky Zlínského kraje - Josef Dušan
Program rovesníckej mediácie v školách - Dušana Bieleszová
Publikácia „Program rovesníckej mediácie v školách" je skvelým sprievodcom pri vytváraní harmonického školského prostredia. Autorka v publikácii predstavuje koncept školskej mediácie so zameraním na rovesnícku mediáciu ako kľúčovým nástrojom na riešenie konfliktov a vytváranie pozitívnej atmosféry v školách. Kniha je rozdelená na teoretickú časť a praktickú časť. Prvá časť publikácie poskytuje analýzu teoretických aspektov mediácie v školskom prostredí s dôrazom na sociálne faktory ovplyvňujúce vzťahy v triede. Skúma rôzne dimenzie efektívnej komunikácie medzi učiteľmi a žiakmi, pričom sa zameriava na výcvik rovesníckych mediátorov a dynamiku skupiny, prinášajúc pohľad na možnosti zlepšenia interakcií a riešenia konfliktov prostredníctvom cielenej mediácie. Druhá časť knihy sa zameriava na program rovesníckej mediácie, jej didaktických aspektov, nástrojov a techník využívaných počas mediácie. Súčasťou je detailná príručka so štyrmi stretnutiami s rovesníckymi mediátormi, slúžiaca ako cenný návod pre školských mediátorov, pedagogických pracovníkov pri implementácii programu. Praktická časť obsahuje 100 hier a aktivít, ktoré podporujú emocionálny a sociálny rast žiakov. Táto publikácia je určená školským mediátorom, pedagogickým zamestnancom, odborným zamestnancom, riaditeľom škôl, koordinátorom školskej mediácie, rovesníckym mediátorom a každému záujemcovi, ktorý si praje vytvoriť harmonické a podporujúce prostredie v škole.
Objev podobné jako Program rovesníckej mediácie v školách - Dušana Bieleszová
Záhady legendy a mýty II. - Dušan Procházka
Luxusní barevná dárková publikace volně navazuje na I. díl "Legend a záhad". Opět nás zavede na ostrovy a pobřeží, tentokrát centrálního a západního Středomoří a do blízkého Atlantiku. Ve 21 kapitolách a na více jak 200 krásných barevných fotografiích nám představí zajímavé destinace dovolenkových míst, které jsou opředeny některými záhadami, tajemstvími nebo se tam odehrála zajímavá událost. I když se nejedná o žádné vědecké objevy a některé události jsou obyčejnější, přesto knížka okouzlí krásnými fotografiemi a čtenáře poučí některými zajímavostmi. Je vhodná především jako dárek lidem, kteří se zajímají o cestování a historii. Svým luxusním provedením ve tvrdých deskách, vnitřními 156 stranami plnými barevných fotografií, je rozhodně zajímavým titulem, zpracovaným českým autorem a kolektivem.
Objev podobné jako Záhady legendy a mýty II. - Dušan Procházka
Elektrické přípojky z vedení distribučních soustav a připojování zákazníků (999-00-017-7535-3)
Elektronická kniha - autor Václav Macháček, 104 stran Jedná se o druhé – aktualizované vydání. Cílem této příručky je přiblížit projektantům, investorům staveb, elektromontážním společnostem, novým žadatelům o připojení, ale i stávajícím odběratelům elektřiny – zákazníkům, současně platné požadavky na připojení odběrných elektrických zařízení k rozvodům distribučních soustav, normativní požadavky na elektrické přípojky a zásady jejich provádění. A to zejména z pohledu v době zpracování příručky platných legislativních předpisů a technických norem, případně předpisů k vydání připravovaných. Příručka obsahuje i řadu ustanovení a odkazů na podnikové normy energetiky (PNE), jejichž technické předpisy jsou řadě elektrotechniků již známé, neboť pro činnosti v zařízeních do 1 000 V i nad 1 000 V jsou nezbytné. Volný přístup k těmto technickým normám na internetové adrese www.csres.cz je velkým přínosem. Změny...
Objev podobné jako Elektrické přípojky z vedení distribučních soustav a připojování zákazníků (999-00-017-7535-3)
Filharmonie Brno, Charles Mackerras, Jílek František: Glagolská mše / Amarus - CD (SU3045-2)
Hudební CD - Glagolská mše a Amarus Leoše Janáčka na jednom CD Glagolská mše a Amarus Leoše Janáčka na jednom CD Seznam stop Mša glagolskaja (Glagolská mše) pro sóla, sbor, orchestr a varhany na staroslověnský text Úvod / Gospodi pomiluj / Slava / Věruju / Svet / Agneče Božij / Postludium (Varhany sólo) / Intrada Amarus. Kantáta pro sóla, smíšený sbor a orchestr I. Moderato - II, Andante (att.) / Andante (att.) / Moderato / Adagio / Epilog
Objev podobné jako Filharmonie Brno, Charles Mackerras, Jílek František: Glagolská mše / Amarus - CD (SU3045-2)
Česká filharmonie, Jílek František: Výlety pana Broučka (2x CD) - CD (112153-2)
Hudební CD - Janáčkovy Výlety pana Broučka na dvou CD. Janáčkovy Výlety pana Broučka na dvou CD. Seznam stop CD 1 Úvod / Pak věřit mužům / La-la-la!La-la-la! / Hubo nevymáchaná! / Myslíte pane domácí? / Láska, láska, čarovný květ / Pane domácí, ty uzenky! / Málinko! / Nevypadáš tak zle / Račte nás zas brzo navštívit / Ha! Ha! Ký netvor děsí můj ustrnulý zrak! / Jak se zoveš? / Tys nikdy nemiloval / Etherea! Etherea! / Děs vane od tebe jak od medúzy! / Ou, ou! Můj vrahu! / Ou, ou! / Úvod. Tuto melodii, ale do bombardónu! / Ó, záštito naše! / Tanec. Tatrmane! / Kráterů kde jícny zejí / Již prchám jako vánkem vůně květná / Pros veleducha / Běda! Na jeho řase uhostil se / Ihned! Ihned! / Čerta pláču! / Tys květ mi dražší / Dost! Chci jíst a pít! / Mezihra / Čupřiny tvé stále věnčeCD2 Úvod / Byly podzemní chodby / A nad hlavou to šumění / Ó, slunce velkého dne / Tuhle cestičku si zapamatujeme! / Jsi-li dobrý, stuoj! / Začíná se den Páně! / Úvod . Kdybych zde neseděl...
Objev podobné jako Česká filharmonie, Jílek František: Výlety pana Broučka (2x CD) - CD (112153-2)
Komu patří budoucnost? Nejste zákazníkem internetových firem jste jejich produkt (978-80-7363-698-2)
Kniha - autor Jaron Lanier, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Technologický průkopník a provokativní myslitel Jaron Lanier svou knihou zpochybňuje vize „krásného nového světa“ digitálního věku, v němž prostřednictvím sítí volně plynou informace a všechno bude dostupné všem a prakticky zdarma. Takový svět totiž čeká jen trvalý hospodářský sestup a sociální degradace většiny lidí, zatímco peníze a moc se budou koncentrovat u těch, kdo vlastní a ovládají nejvýkonnější počítačové servery a největší sítě. Autorovo varování před nedávno nastoupeným směrem ve vývoji sítí vychází z pesimistické teze, podle níž jsou digitální technologie první technologií v dějinách, která v konečném výsledku zlikviduje více pracovních míst, než jich vytvoří. Nejvýkonnější počítačové servery, jež autor nazývá Sirény, totiž lákají uživatele na rychlé a bezplatné služby a prakticky zadarmo od nich získávají ohromný objem informací. Tyto informace (uživatelem vytvořený obsah, jeho...
Objev podobné jako Komu patří budoucnost? Nejste zákazníkem internetových firem jste jejich produkt (978-80-7363-698-2)
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné...
Objev podobné jako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Stromy - jejich léčivé a duchovní poslání - Dušana Plicová
Stromy jsou velmi významnými spoluobyvateli našeho světa. Nejenže jsou důležité pro přírodu i člověka, zároveň je každý jejich druh něčím specifický. Česká autorka spojila přírodovědné informace s ezoterickými poznatky a sestavila stromový herbář, v němž představuje 41 různých stromů. U každého najdete základní obecné údaje a zajímavosti, co se týče růstu, výskytu, typických vlastností apod. Dále následuje paragraf věnovaný léčivým účinkům, obsahující vždy i několik konkrétních receptů, návodů či rad. Závěrečný odstavec nabízí krátké doporučení, jak vnímat a využívat subtilnější, hlubší neboli duchovní rozměr daného druhu stromu. Ke všem stromům patří ilustrační fotografie zachycující celkový vzhled i detaily listů a plodů.
Objev podobné jako Stromy - jejich léčivé a duchovní poslání - Dušana Plicová
Zajímavosti ze země pyramid - Jaromír Krejčí, Dušan Magdolen
Dvojice autorů, mladých, ale už zkušených egyptologů, kteří se účastnili řady našich archeologických kampaní, přináší čtivou formou popis nejvýznamnějších staroegyptských památek a lokalit, provázený názornými pérovými kresbami i fotografiemi. Knihu přivítají nejen zájemci o dějiny, architekturu a výtvarné umění, ale dobře poslouží i všem návštěvníkům této exotické země.
Objev podobné jako Zajímavosti ze země pyramid - Jaromír Krejčí, Dušan Magdolen
Pojištění občanů - Dušan Šídlo, Eva Gmentová, Iveta Fojtíková
Učebnice, kterou sepsali odborníci na pojistném trhu, obsahuje dva oddíly Životní pojištění a Pojištění občanského majetku a odpovědnosti. Přináší kompletní přehled o jednotlivých produktových skupinách, v občanském pojištění ať životním či neživotním. Klade si za cíl přinést adeptům pojišťovnictví komplexní informace o druzích pojištění občanů včetně návodu jak při sjednání pojištění a při jednání s klientem postupovat, protože jen kvalitní služba přináší své ovoce oběma zúčastněným stranám.
Objev podobné jako Pojištění občanů - Dušan Šídlo, Eva Gmentová, Iveta Fojtíková
Záhady legendy a mýty 1.díl - Dušan Procházka
První díl exkluzivní barevné publikace s více než 200 fotografiemi popisuje 21 blízkých cílů našich dovolenkových míst nebo míst z cest za poznáním. Tato místa se stala svědkem zajímavých či tajemných událostí o kterých návštěvníci netuší, nebo neznají některé souvislosti. Kniha tedy okouzlí nejen nádhernými fotografiemi, ale zavede čtenáře právě na tato legendami opředená místa. Ukáže, jak tato místa vypadala dříve a nyní, čtenáři tak připraví mnohá poučení i vysvětlení.Východní a centrální Středomoří. Černé moře.
Objev podobné jako Záhady legendy a mýty 1.díl - Dušan Procházka
Kantiléna, KSS, Filharmonie Brno, Jílek František: Špalíček, Svatební košile, Romance z pampelišek, (SU3925-2)
Hudební CD - Z rozsáhlého skladatelského odkazu Bohuslava Martinů vracíme na trh soubor děl, která jsou si námětově i kompozičně velmi blízká. Z rozsáhlého skladatelského odkazu Bohuslava Martinů vracíme na trh soubor děl, která jsou si námětově i kompozičně velmi blízká. První tři z nich vyrůstají z folklorních předloh a poslední využívá textu Erbenovy balady. V každém z těchto skladatelských skvostů je naprosto zřejmá vazba k domovu, touha po domově. Pestrý hudební svět Bohuslava Martinů nás doslova okouzlí. Špalíček, Romance zpampelišek, Petrklíč, Svatební košile - skvosty Bohuslava Martinů Seznam stop Špalíček. Balet se zpěvem o 3 dějstvích, H. 214 Předehra. Povídám pohádku / dějství: 1. obraz - Hra na pannu / dějství: 2. obraz - Hra na hastrmana / dějství: 3. obraz - Hra na vlčka / dějství: 4. obraz - Hra o kohoutkovi a slepičce / dějství: Pohádka o kocourkovi v botách: 5. obraz - Před chalupou / dějství: Pohádka o kocourkovi v botách: 6. obraz - Tanec se...
Objev podobné jako Kantiléna, KSS, Filharmonie Brno, Jílek František: Špalíček, Svatební košile, Romance z pampelišek, (SU3925-2)
Holý Dušan & Musica Folklorica: Nejen zahrádečky - CD (MAM558-2)
Hudební CD - Legendární Dušan Holý na nové nahrávce. Takové hudební překvapení připravila folklórní nahrávka Nejen zahrádečky pro všechny příznivce tohoto jedinečného zpěváka. Legendární Dušan Holý na nové nahrávce. Takové hudební překvapení připravila folklórní nahrávka Nejen zahrádečky pro všechny příznivce tohoto jedinečného zpěváka. Petrovi Pavlincovi a jeho Musice Folklorice se podařilo nečekané, a to přivést opět k mikrofonu pěveckou veličinu Horňácka a natočit společně 10 unikátních skladeb. PhDr. Dušan Holý, DrSc. je ve světě folkloru známou osobností. Jistě není nutno veřejnost detailně seznamovat s jeho rozsáhlou etnografickou a organizační činnost například v souvislosti s Horňáckými slavnostmi a dalšími podobnými událostmi. Nutno ovšem připomenout, že jeho rozsáhlá vědecká a pedagogická činnost přesahuje hranice Moravy a má bezesporu význam mezinárodní. Seznam stop Trenčanský zámeček / Šohajičku, čí si / Baro brišind marel / Bystrá voda do Dunajka...
Objev podobné jako Holý Dušan & Musica Folklorica: Nejen zahrádečky - CD (MAM558-2)
Filharmonie Brno: Janáček : Lašské tance, Liška Bystrouška - suita (verze Františka Jílka), Taras Bu (SU3923-2)
Hudební CD - K Janáčkově symfonickému dílu se stále vracejí mnozí zkušení dirigenti - pro jeho sršatou expresivitu, barevnost emocí i průzračnou čistotu inspirovanou z hluboké studnice lidové hudby. K Janáčkově symfonickému dílu se stále vracejí mnozí zkušení dirigenti - pro jeho sršatou expresivitu, barevnost emocí i průzračnou čistotu inspirovanou z hluboké studnice lidové hudby. Jakub Hrůša dokazuje, že fascinace Janáčkovou hudbou se týká i nejmladší dirigentské generace. Nahrávku temperamentně otevírá šestice Lašských tanců. Z Příhod lišky Bystroušky si Jakub Hrůša zvolil jen zřídka uváděnou verzi suity, kterou uspořádal znalec Janáčkova díla, František Jílek. Jeho suita zachovává původní Janáčkovu instrumentaci a prochází celý dějový oblouk opery. Celou nahrávku korunuje rapsodie proorchestr Taras Bulba. Již původní Janáčkův název díla - Slovanská rhapsodie - odráží nejen národní, ale slovanskou hrdost, která je zde oslavena v postavě statečného kozáckého...
Objev podobné jako Filharmonie Brno: Janáček : Lašské tance, Liška Bystrouška - suita (verze Františka Jílka), Taras Bu (SU3923-2)
Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)
Kniha - autor Julie Atherton, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie. Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy. Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální...
Objev podobné jako Strategie sociálních médií: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků (978-80-7508-715-7)
Vytápění velkoprostorových a halových objektů - Dušan Petráš, kolektiv autorů, Kotrbatý Miroslav
Publikace nabízí komplexně zpracovanou problematiku vytápění velkoprostorových halových objektů, tedy budov průmyslových, sportovních, kulturních, výstavních a podobně. Definuje požadavky na vnitřní klima přes výpočet energetické bilance ve světle nejnovějších evropských norem s uvážením tepelné ochrany budov. Jde o ucelenou a v takovéto podobě první monografii, která mluví o otázkách energetické náročnosti zásobování budov teplem, současně prezentuje postupy výpočtu a návrhu systémů vytápění a přípravy teplé vody.
Objev podobné jako Vytápění velkoprostorových a halových objektů - Dušan Petráš, kolektiv autorů, Kotrbatý Miroslav
Tvar mezi dívkou dívající se do mobilu a jejím mobilem - Dušan Záhoranský
Publikace představuje výběr z prací za posledních 20 let. Katalog otevírají nejnovější objekty - fiktivní knihy - návod na těžko řešitelné problémy, na které postupně navazují starší práce. Ty plastické rozebírají slova na plastické atomy a molekuly. Ty mediálně rafinovanější rozebírají komplexnější jevy - práce, únava, odpočinek. V publikaci jsou také seřazeny autorovy intervence do veřejného prostoru, ze kterých většina má podobu znaku, loga, nebo několika slovního gesta. Jsou zde dále zveřejněny autorské texty dříve publikované v Psím víně. Katalog uzavírá souhrnná esej Ondřeje Buddeuse. Katalog vychází v česko-anglické verzi.
Objev podobné jako Tvar mezi dívkou dívající se do mobilu a jejím mobilem - Dušan Záhoranský
Bonboniera Pozor důchodce
Směs pralinek v mléčné čokoládě (32%). Složení: cukr, rostlinné oleje (palmové, řepkové) v různých poměrech, demineralizovaná sušená syrováka, (mléko), kakaový tuk, plnotučné sušené mléko, kakaová hmota, odtučněné sušené mléko, kakao se sníženým obsahem tuku 1,7%, strouhaný kokos 1,3%, hmota z arašídových ořechů 1%, sezamový krokant 0,7% (sezam, cukr) mléčný tuk, emulgátory (sójový lecitin, E 476), mletá káva 0,5%, zahuštěné neslazené mléko, aromata, barvivy (E 160a, E 150a), rozpustná káva, přírodní aroms: vanilka. Kakaová sušina nejméně 25% v mléčné čokoládě. Kakaová sušina nejméně 35% v čokoládě. Výrobek může obsahovat jiné ořechy, lepek, SO2 a vejce.
Objev podobné jako Bonboniera Pozor důchodce
Korbel Pozor autobusák
Luxusní korbel z mléčného skla s originálním potiskem, který udělá radost každému milovníkovi dopravy. Potisk je na obou stranách.
Objev podobné jako Korbel Pozor autobusák
Prostírání Pozor autobusák
Prostírání na váš jídelní stůl s moderními motivy. Prostírání je vyrobeno z kvalitního materiálu Canvas 100% PES. Sublimační tisk zaručuje dlouholetou životnost barev. Rozměr 42cm x 28cm.
Objev podobné jako Prostírání Pozor autobusák
Podívejte se také
- TopQ Vivo Y72 5G silikon Pozor elektrické zařízení 63860 (Sun-63860)
- TopQ Kryt Vivo Y70 silikon Pozor elektrické zařízení 56943 (Sun-56943)
- TopQ Realme 7 Pro silikon Pozor elektrické zařízení 56993 (Sun-56993)
- TopQ iPhone 13 Pro silikon Pozor elektrické zařízení 65289 (Sun-65289)
- TopQ Pouzdro Samsung A22 knížkové Pozor elektrické zařízení 66878 (Sun-66878)
- TopQ Kryt Vivo Y11s silikon Pozor elektrické zařízení 56896 (Sun-56896)
- TopQ Xiaomi Redmi Note 10 silikon Pozor elektrické zařízení 58083 (Sun-58083)
- TopQ Pouzdro iPhone SE 2022 knížkové Pozor elektrické zařízení 74697 (Sun-74697)
- Hlody, kameňáky a prasačinky: Pozor! Obsahuje prasačinky (978-80-971419-7-4)
- TopQ Kryt Xiaomi Redmi 10 silikon Pozor elektrické zařízení 71773 (Sun-71773)
- TopQ Xiaomi Mi 10T Lite silikon Pozor elektrické zařízení 57801 (Sun-57801)
- TopQ Huawei P Smart Pro silikon Pozor elektrické zařízení 47072 (Sun-47072)
- Končiť, pozor!: alebo Cesta do hlbín vojakovej duše... (978-80-206-1439-1)
- TopQ Kryt Xiaomi Poco M4 Pro 5G silikon Pozor elektrické zařízení 71230 (Sun-71230)
- Neštovice, mor a jiné pohromy: Pozor, hrozí riziko nákazy ! (978-80-204-2530-0)
- Accept Piktogram "pozor, kluzká podlaha" (80 × 80 mm) (stříbrná tabulka - černý tisk) (PIKTO.118.SC)
- Pozor děti! Společně proti virům: Rouška a čisté ruce: Stop koronaviru! (978-80-7567-747-1)
- Malé legendy Džinova kliatba: Dávaj si pozor na to, čo si praješ! (978-80-8088-611-0)
- LEGO NEXO KNIGHTS Připrav se, pozor, lep!: Více než 250 opakovaně použitelných samolepek (978-80-251-4638-5)
- Tři přání: Dej si pozor, co si přeješ, mohlo by se ti to vyplnit... (978-80-249-4993-2)
- Pozor, v knihovně je kocour!: Od knihy na velkomoravském opasku ke knihovnám na každém rohu (978-80-204-4910-8)
- Pozor, sůl!: Proč konzumujeme příliš mnoho soli, jak škodí našemu zdraví a co s tím můž.dělat (978-80-7281-504-3)