Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Pilotem motorového rogala na zkoušku
Motorové rogalo vám nabídne zážitek z létání, jaký vám nezprostředkuje žádné letadlo nebo vrtulník. Budete v přímém kontaktu se vzduchem, budete mít neomezený výhled a budete se cítit naprosto svobodní. V průběhu zážitku vás čeká nejprve seznámení se světem sportovního ultralehkého létání a předletová příprava, poté samotný 20 minutový let se zkušeným pilotem - instruktorem a na závěr nezbytný poletový briefing. V průběhu letu si za asistence lektora sami vyzkoušíte, co všechno obnáší takové řízení motorového rogala. Program kurzu: • cca 30 minut seznámení se sportovním ultralehkým létáním • cca 30 minut předletová příprava • 20 minut let • cca 10 minut poletový briefing Měli byste vědět S sebou do vzduchu si můžete vzít vlastní fotoaparát nebo kameru, je však potřeba je mít pevně uchycené, aby vám při letu nevypadly.
Podívejte se také Pilotem krále Anglie (978-80-907294-2-1)
Pilotem letadla na zkoušku
Po objednání a potvrzení termínu letu se ve stanovený čas dopravte na letiště Brno-Tuřany ideálně s 15minutovým předstihem. S sebou nezapomeňte platný průkaz totožnosti a poukaz k letu. Pak už vás čeká půlhodinka teorie, kde se seznámíte se základy aerodynamiky, mechaniky letu a meteorologie, a po ní dalších 30 minut letu, během kterého si vyzkoušíte pilotování lehkého letadla Cessna 152. V letadle budete jen vy a pilot, je tedy možné přizpůsobit trasu podle vašich požadavků, pokud to podmínky dovolí. Počasí: Stav počasí ovlivňuje samotný průběh letu a jeho proveditelnost – let je zrušen v případě nízké oblačnosti, silného deště či nadlimitního větru. Pilot vždy rozhoduje o provedení letu dle aktuálních povětrnostních podmínek. Zdravotní předpoklady: Let se nedoporučuje absolvovat, pokud 3 týdny před letem cestující prodělal infarkt myokardu, mozkovou mrtvici, pneumotorax, poranění hlavy nebo pokud cestující trpí těžkou duševní poruchou či hlubokou žilní trombózu. Jak se na letiště dostanete? Na letiště se můžete dostat autem (parkování v areálu firmy) nebo MHD (autobusem linky 48 na zastávku Pratecká, ze zastávky pomalou chůzí cca 5–10 minut nebo linkou 40, 78 nebo 109 na zastávku Hanácká, odkud je to pomalou chůzí cca 15–20 minut.)
Podívejte se také Na! Na! Na! Surprise Karavan (0035051575672)
Pilotem letadla na zkoušku
Tohoto kurzu se účastní více osob (max. 3 osoby/1 letadlo). Let včetně mezipřistání je naplánován na přibližně 1,5 hodiny a každý účastník bude vždy minimálně po 20 minutách plnit simulovanou funkci 2. pilota na předním sedadle vedle kapitána. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a bude prostor pro všechny zvídavé dotazy. Let probíhá v letadle Cessna C172. Program kurzu: • předletová příprava 30 - 60 minut, • let cca 60 minut (klasický let, mimořádné události za letu - ztráta výkonu motoru, ztráta orientace, málo paliva apod.), přistání, • poletový briefing 30 - 90 minut.
Podívejte se také Na! Na! Na! Surprise Camping sada (0035051579458)
Podívejte se také
- Na! Na! Na! Surprise Stylový kabriolet (10035051572418)
- Noctua NA-SRC10 (NA-SRC10)
- Noctua NA-SYC1 (NA-SYC1)
- Noctua NA-SYC2 (NA-SYC2)
- batoh na psa na kolo
- kosik na kolo na psa
- zasobnik na potraviny na mouku
- bruska na paty na 220v
- taska na kolo na psa
- stojan na kvetiny na balkon
- drzak na truhliky na parapet
- tmel na praskliny na beton
- zehlicka na vlasy na baterie
- zehlicka na vlasy na baterky
- držák na brýle na zeď
- Noctua NA-SEC2 (NA-SEC2)
- Noctua NA-SEC3 (NA-SEC3)
- Noctua NA-SAV2 (NA-SAV2)
- Noctua NA-SAC1 (NA-SAC1)
- Na! Na! Na! Surprise Camping panenka - Sierra Foxtail (Fox) (0035051579397)
Pilotem letadla na zkoušku
Je vhodné přijít alespoň 15 minut před začátkem kurzu. Po intenzivní předletové přípravě usedne s pilotem do letadla a ten mu ukáže, jak se tenhle stroj - Cessna 172 pilotuje a k čemu slouží všechny ukazatale a budíky. Pak už převezme řízení a všechno bude na ně! Na tenhle let nikdy nezapomene!
Objev podobné jako Pilotem letadla na zkoušku
Pilotem letadla na zkoušku
Tohoto kurzu se účastní více osob (max. 3 osoby), jen jedna však dostane možnost vyzkoušet si přímo řízení letadla pod dohledem kvalifikovaného instruktora. Celý kurz je naplánován na cca 3 hodiny z čehož samotná délka letu je 20 minut (tuto je možné si s doplatkem prodloužit). Kurz začíná na učebně, kde vás provedeme teorií létání a vysvětlíme zásadní fakta důležitá pro zamýšlený let. Během předletového briefingu se seznámíme s podmínkami na letové trase. Následně se přesuneme k letadlu, kde pečlivě zkontrolujeme všechny důležité části, doplníme palivo a vydáme se k letu. Po letu následuje poletový briefing, zhodnotíme let a bude prostor pro všechny zvídavé dotazy. Let probíhá v letadle Cessna C-172 nebo jiném 4místném letadle. Program kurzu: • teoretická výuka, cca 60 minut • předletový briefing, 15 minut • předletová kontrola letadla, 15 minut • samotný let, cca 20 minut • poletový briefing a prostor pro dotazy, cca 60 minut. Požadovaná hmotnost posádky (3 osoby) = 300 kg Vhodné od 15 let Zážitek trvá 3 hodiny
Objev podobné jako Pilotem letadla na zkoušku
Pilotem letadla na zkoušku
Tohoto kurzu se účastní více osob (max. 3 osoby/1 letadlo). Let včetně mezipřistání je naplánován na přibližně 1,5 hodiny a každý účastník bude vždy minimálně po 20 minutách plnit simulovanou funkci 2. pilota na předním sedadle vedle kapitána. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a bude prostor pro všechny zvídavé dotazy. Let probíhá v letadle Cessna C172. Program kurzu: • předletová příprava 30 - 60 minut, • let cca 60 minut (klasický let, mimořádné události za letu - ztráta výkonu motoru, ztráta orientace, málo paliva apod.), přistání, • poletový briefing 30 - 90 minut.
Objev podobné jako Pilotem letadla na zkoušku
Pilotem vírníku na zkoušku
Dárek jako stvořený pro milovníka netradičních zážitků. Vírník je dvoumístné letadlo, které létá rychlostí až 160 km/h a zaručuje opravdový adrenalin! Vypadá sice jako vrtulník, ale funguje na úplně jiném principu – využívá tzv. autorotace. To znamená, že rotorové listy nejsou aktivně poháněny, ale roztáčejí se s nabíhajícím větrem. Vírník je relativně malý a dá se tak využít jeho obratnosti pro získání jedinečného výhledu na krajinu. V průběhu kurzu čeká na pilota nejprve seznámení s vírníkem a předletová příprava, poté samotný let a na závěr poletový rozbor. Během zážitku se létá s vírníkem značky MTO Sport, který má otevřený kokpit a dopřeje tak bezprostřední zážitek z letu. Není to žádná citlivka a dá se s ním létat i za poměrně silného větru okolo 12 m/s. I díky tomu ho využívají například bezpečnostní složky pobřežní stráže. Program kurzu: cca 30 minut seznámení s vírníkem, cca 20 minut předletová příprava, 20 minut let, cca 15 minut poletový rozbor.
Objev podobné jako Pilotem vírníku na zkoušku
Pilotem letadla na zkoušku
Tohoto kurzu se účastní více osob (max. 3 osoby/1 letadlo). Let včetně mezipřistání je naplánován na přibližně 1,5 hodiny a každý účastník bude vždy minimálně po 20 minutách plnit simulovanou funkci 2. pilota na předním sedadle vedle kapitána. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a bude prostor pro všechny zvídavé dotazy. Let probíhá v letadle Cessna C172. Program kurzu: • předletová příprava 30 - 60 minut, • let cca 60 minut (klasický let, mimořádné události za letu - ztráta výkonu motoru, ztráta orientace, málo paliva apod.), přistání, • poletový briefing 30 - 90 minut.
Objev podobné jako Pilotem letadla na zkoušku
Pilotem letadla na zkoušku
Tohoto kurzu se účastní více osob (max. 3 osoby/1 letadlo). Let včetně mezipřistání je naplánován na přibližně 1,5 hodiny a každý účastník bude vždy minimálně po 20 minutách plnit simulovanou funkci 2. pilota na předním sedadle vedle kapitána. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a bude prostor pro všechny zvídavé dotazy. Let probíhá v letadle Cessna C172. Program kurzu: • předletová příprava 30 - 60 minut, • let cca 60 minut (klasický let, mimořádné události za letu - ztráta výkonu motoru, ztráta orientace, málo paliva apod.), přistání, • poletový briefing 30 - 90 minut.
Objev podobné jako Pilotem letadla na zkoušku
Pilotem luxusního letadla na zkoušku
Let v letadle Diamond DA40D startuje na letišti v Letňanech a je určen až pro 2 osoby, pouze jeden z nich se ale stane pilotem na zkoušku. Skutečně není možné si v průběhu letu přesedat na jiné místo. Samotný let a pilotování bude trvat 20 minut, celý zážitek je ale na déle, počítejte alespoň hodinku navíc.
Objev podobné jako Pilotem luxusního letadla na zkoušku
Pilotem luxusního letadla na zkoušku
Let v letadle Diamond DA40D startuje na letišti v Letňanech a je určen až pro 2 osoby, pouze jeden z nich se ale stane pilotem na zkoušku. Skutečně není možné si v průběhu letu přesedat na jiné místo. Samotný let a pilotování bude trvat 20 minut, celý zážitek je ale na déle, počítejte alespoň hodinku navíc.
Objev podobné jako Pilotem luxusního letadla na zkoušku
Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Vyhlídkové lety jsou pro každého, ale co se stát pilotem ultralightu? Účastníka čeká 30 minut pilotování. Po boku mu bude sedět zkušený pilot, který mu vše vysvětlí a zodpoví všechny otázky. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a kdy bude prostor pro dotazy. Poletí se ve dvoumístném ultralehkém letounu Eurostar, kam se vejde jen pilot a jeden účastník. Startuje se na letišti Kolín a trasu lze domluvit podle přání – samozřejmě s ohledem na vojenské letiště Čáslav, zakázané prostory a délku letu.
Objev podobné jako Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pááááni, tohle bude zážitek! Vyhlídkové lety jsou pro každého, ale co se stát pilotem ultralightu? Účastníka čeká 20 minut pilotování. Po boku mu bude sedět zkušený pilot, který mu vše vysvětlí a zodpoví všechny otázky. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a kdy bude prostor pro dotazy. Program kurzu: předletová příprava cca 30 minut, let 20 minut, poletový briefing.
Objev podobné jako Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Po příjzdu na letiště vás čeká nejprve teoretická příprava. Potom si na zemi prohlédnete letadlo a vše potřebné, abyste si následně mohli co nejvíce vychutnat samotný let. Instruktor vás bude provázet celým programem a ukáže vám v praxi všechny základní režimy letu. Během letu si budete moci vyzkoušet, jaké to je, samostatně pilotovat. Moderní ultralehká letadla jsou obratná a je z nich úžasný výhled. Navíc jsou vytápěná, takže si ten nezapomenutelný pocit z pilotáže můžete vychutnat celoročně. Program zahrnuje: 20 minut teoretická příprava, 25 minut pozemní nácvik a předletová příprava (osobní příprava, příprava stroje, tankování, výstroj), 35 minut let, 10 minut poletový rozbor.
Objev podobné jako Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pááááni, tohle bude zážitek! Vyhlídkové lety jsou pro každého, ale co se stát pilotem ultralightu? Účastníka čeká 20 minut pilotování. Po boku mu bude sedět zkušený pilot, který mu vše vysvětlí a zodpoví všechny otázky. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a kdy bude prostor pro dotazy. Program kurzu: předletová příprava cca 30 minut, let 20 minut, poletový briefing.
Objev podobné jako Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pááááni, tohle bude zážitek! Vyhlídkové lety jsou pro každého, ale co se stát pilotem ultralightu? Účastníka čeká 20 minut pilotování. Po boku mu bude sedět zkušený pilot, který mu vše vysvětlí a zodpoví všechny otázky. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a kdy bude prostor pro dotazy. Program kurzu: předletová příprava cca 30 minut, let 20 minut, poletový briefing.
Objev podobné jako Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Pááááni, tohle bude zážitek! Vyhlídkové lety jsou pro každého, ale co se stát pilotem ultralightu? Účastníka čeká 20 minut pilotování. Po boku mu bude sedět zkušený pilot, který mu vše vysvětlí a zodpoví všechny otázky. Po letu následuje poletový briefing, kdy se let zhodnotí a kdy bude prostor pro dotazy. Program kurzu: předletová příprava cca 30 minut, let 20 minut, poletový briefing.
Objev podobné jako Pilotem ultralightu na zkoušku: 4 lokality v ČR
Vystřelovací rogalo
Vystřelovací rogalo v různých barvách s doletem až 30 m.
Objev podobné jako Vystřelovací rogalo
Lilly, letí rogalo! - Jaroslav Kovanda
Lilly, letí rogalo! /Hovory se psem jménem Lilly Marlén, fenkou neznámého původu/ Básník chodí denně po ránu venčit psa do nedalekého parku nebo do lesa a vypráví mu zábavné historky ze života psů, které kdy vlastnil, svých životních parťáků před Lilly. Příběhy v komiksových stripech jsou prokládány básničkami, které starý muž spolu s Lilly při venčení sepisují, veršují o tom, co je ten den cestou potkalo. Jednou o slimákovi, jednou o pulcích v louži, o rudých třešních v korunách stromů nad hlavou nebo o rogalu letícím vysoko nad nimi a všechno naplno prožívají tady a teď. Při vší rozvernosti i hravé ironii básní, zaznívají v podtextu tóny o lásce k přírodě, o lidské neopakovatelnosti, o malých zázracích, které „s pomocí slov“ člověk denně prožívá: …sedáváme spolu u kulatého stolu za dětským hřištěm u písku Lilly Marlén dává pozor já zas žmoulám propisku Když začneme kňourat poručíme větru dešti a jdeme domů jak dva věrozvěsti připoutaní k jednomu vodítku. Vtipné a hravé komiksové ztvárnění básníkova textu Nikolou Hoření čtenáře znovu ubezpečí, že nejlepší přítel člověka je jeho pes.
Objev podobné jako Lilly, letí rogalo! - Jaroslav Kovanda
Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Boty Rogallo - pánské bačkory s textilním svrškem i stélkou jsou na nártu vybavená vsazenými gumičkami, které zajišťují pohodlné nazouvání a zvyšují stabilitu nohy v obuvi. Klínek je vysoký 3,- cm. Materiál svršku: Textil. Materiál podšívky: Textil. Materiál podešve: Syntetika.
Objev podobné jako Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Boty Rogallo - pánské bačkory s textilním svrškem i stélkou jsou na nártu vybavená vsazenými gumičkami, které zajišťují pohodlné nazouvání a zvyšují stabilitu nohy v obuvi. Klínek je vysoký 3,- cm. Materiál svršku: Textil. Materiál podšívky: Textil. Materiál podešve: Syntetika.
Objev podobné jako Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Boty Rogallo - pánské bačkory s textilním svrškem i stélkou jsou na nártu vybavená vsazenými gumičkami, které zajišťují pohodlné nazouvání a zvyšují stabilitu nohy v obuvi. Klínek je vysoký 3,- cm. Materiál svršku: Textil. Materiál podšívky: Textil. Materiál podešve: Syntetika.
Objev podobné jako Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Boty Rogallo - pánské bačkory s textilním svrškem i stélkou jsou na nártu vybavená vsazenými gumičkami, které zajišťují pohodlné nazouvání a zvyšují stabilitu nohy v obuvi. Klínek je vysoký 3,- cm. Materiál svršku: Textil. Materiál podšívky: Textil. Materiál podešve: Syntetika.
Objev podobné jako Pánské bačkory Rogalo 4320-024 modrá
Ďáblovo rogalo (978-80-905508-7-2)
Kniha - autor Filip Renč; Julie Nováková; Petr Coufal, 160 stran, česky, pevná s přebalem lesklá FILIP RENČ Filmový, televizní, divadelní režisér a scénárista. Jeden ze zakladatelů československé filmové vlny ze začátku devadesátých let. Je úspěšným režisérem desítky celovečeních filmů, televizních seriálů, inscenací a jevištních muzikálů. JULIE NOVÁKOVÁ Mladá nadějná spisovatelka detektivní a fantastické prózy. Absolventka přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy zíkala jako autorka za svoji literární tvorbu řadu ocenění u nás i ve světě. PETR COUFAL Příležitostný písmák, výstřední grafik, fotograf a uznávaný vitrážista. Básně a povídky dosud publikoval pod psudonymem P. Formš. Je zakladatelem dvou legendárních undergroundových kapel "Neslyšeli Zarathustru Orchestra" (1992) a "Ginnungagap" (1998). JAROSLAV MACHEK Textař, překladatel a libretista. Na svém kontě má několik set písňových textů. Většina z nich se stala hity a získala mnoho ocenění....
Objev podobné jako Ďáblovo rogalo (978-80-905508-7-2)
Včelařem na zkoušku
Parádní zážitek plný uklidňujícího bzučení včel vás čeká na včelí farmě AnnKas, jen 5 km od historického města Úštěk v CHKO České středohoří, kde se starají už o více než 100 včelstev. Tady si vyzkoušíte, jaké je to být včelařem se vším všudy a dozvíte se navíc spoustu zajímavých informací o včelách a včelí farmě. A co všechno program zážitkového včelařství zahrnuje? Těšte se na vyprávění o životě včel, zkoumání fotek pláství, nářadí, postupu výroby mezistěn a medometu. Zkušený včelař vám popíše a detailně vysvětlí tzv. cestu vosku a cestu medu. Lze i využít i mikroskop a ukázat, jak taková včelka vypadá pod mikroskopem, jak vypadá její největší nepřítel Varroa destructor neboli kleštík včelí, jak vypadá pylové zrno atd. Dále se dozvíte zajímavosti o apiterapii – léčbě včelami a včelími produkty. Jakmile budete mít za sebou teorii, čeká vás praktická část u včel, kdy se obléknete do včelařských obleků podíváte se k úlům. Zde včelař rozebere úl, dá všem do ruky rámeček se včelami a vysvětlí co tam vidí. V období, kdy jsou trubci, včelař jednoho trubce odchytne a dá vám ho do ruky (nebojte, nepíchnou vás, nemají žihadlo). Dále si vyzkoušíte výrobu svíček ze včelího vosku. Včelař vysvětlí jednotlivé aktivity a zákonitosti. Následně si každý vyrobí 3 různé a barevné svíčky. V případě potřeby lze upravit program, abyste si mohli vyrobit více svíček. V průběhu celého zážitku můžete ochutnávat med od místních včelek a je možné nabídnout i víčkovici nebo medovinu. Následně si lze nakoupit cokoliv z místního sortimentu – svíčky dle aktuální nabídky, ozdoby, kreativní a dárkové sady, medy, víčkovici, kosmetiku atd. Celá exkurze na včelí farmu trvá zhruba 2 hodiny a je určená pro jednu osobu. Zážitek probíhá v malé skupince, aby byl každému věnován dostatečný prostor.
Objev podobné jako Včelařem na zkoušku
Ponor na zkoušku
Program ochutnávky potápění Zážitek začíná teoretickou částí, kde se každý potápěč dozví, jak se chovat pod vodou, jaké jsou hlavní principy bezpečnosti a nebo jak je to s výstrojí a jejím používání. A pak už následuje praxe. V rámci tohoto balíčku je možnost se dostat až do hloubky 5 metrů, samozřejmě jen pokud to zdatnost potápěče dovolí. V případě, že se tento kurz osvědčí a potápěče to potáhne opět do vody, nezbývá nic jiného než pokračovat s kurzy s ponory na volné vodě. Co by měl každý chlapák před kurzem vědět? Všechny kurzy jsou pod vedením zkušeného instruktora a vše potřebné pro vaši potápěčskou expedici bude připravené, takže jediné co potřebujete je ručník a plavky.
Objev podobné jako Ponor na zkoušku
Fotomodelem na zkoušku
Program Bronz Skvělá příležitost pro každého muže, jak si zvýšit sebevědomí a ještě si odnést povedené fotografie. Během focení se model naučí, jak správně pózovat, aby vypadal co nejlépe. Darujte mu sebevědomí, darujte fotografie od profesionálního fotografa. Zkušený fotograf se postará, aby vše probíhalo v přátelské atmosféře a stud zůstal za dveřmi ateliéru. Focení trvá dvě hodiny a probíhá v Praze. Ze zážitku si model odnese 3 upravené fotografie a 100 neupravených fotografií na CD.
Objev podobné jako Fotomodelem na zkoušku
Ponor na zkoušku
Zážitek pro 1 osobu probíhá v potápěčské jámě v Praze Čestlicích. Ta je určená přímo pro potápění a je hluboká 8 m. Ponor na zkoušku začíná teoretickou částí, kde se každý potápěč dozví, jak se chovat pod vodou, jaké jsou hlavní principy bezpečnosti nebo jak je to s výstrojí a jejím používání. A pak už následuje praxe. V rámci tohoto zážitku se potopíte až do hloubky 5 metrů, samozřejmě jen pokud to zdatnost potápěče dovolí. Po zakončení zážitku dostane účastník vystavený certifikát o absolvování Try Scuba, oficiální certifikát SSI (Scuba Schools International). Balíček obsahuje 2 hodinový kurz pro zkušební ponor (zapůjčení vybavení pro ponor, vstup na bazén, doprava z centra na místo ponoru a zpět a individuální péče certifikovaného instruktora potápění, lahev vody. Balíček neobsahuje Dopravu na místo konání, služby a produkty nad rámec balíčku. Co by měl každý potápěč před kurzem vědět? Všechny kurzy jsou pod vedením školeného instruktora. Vše potřebné pro vaši potápěčskou expedici bude připravené k zapůjčení, takže jediné, co potřebujete přibalit s sebou, jsou ručník a plavky. V ceně jsou samozřejmě i veškeré vstupy.
Objev podobné jako Ponor na zkoušku
Kapitánem na zkoušku
Ježdění na kajaku už je nuda? Co takhle si vyzkoušet ovládání skutečné lodi? Během jednodenního kurzu jachtingu se nadšenec naučí, jak vyplouvat, přistávat, kdy používat kosatku (plachtu umístěnou nad přídí lodi), jak křižovat proti větru nebo kotvit. U kormidla bude stát i zkušený kapitán, který se postará, aby vše hladce proběhlo a zodpoví zvídavé otázky. Součástí zážitku je i welcome drink. Zážitek je určen pro dvě osoby a trvá zhruba 6 hodin. Po této plavbě se nebude chtít nikomu vrátit zpět nohama na zem. Prostě jachtařská póóóóhoda na Lipně!
Objev podobné jako Kapitánem na zkoušku
Lilly, letí rogalo! (978-80-7558-129-7)
Kniha - autor Jaroslav Kovanda, 56 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Příběhy v komiksových stripech jsou prokládány básničkami, které starý muž spolu s Lilly při venčení sepisují, veršují o tom, co je ten den cestou potkalo. Jednou o slimákovi, jednou o pulcích v louži, o rudých třešních v korunách stromů nad hlavou nebo o rogalu letícím vysoko nad nimi a všechno naplno prožívají tady a teď. Při vší rozvernosti i hravé ironii básní, zaznívají v podtextu tóny o lásce k přírodě, o lidské neopakovatelnosti, o malých zázracích, které „s pomocí slov“ člověk denně prožívá.
Objev podobné jako Lilly, letí rogalo! (978-80-7558-129-7)
Divadelním uvaděčem na zkoušku
Zážitek probíhá v divadle Procity v Praze, kde se na 4 hodiny stanete uvaděčem divadla se vším, co k tomu patří. Nejprve vás inspektor hlediště vezme do zákulisí, kde se dozvíte vše potřebné. Pak už to bude na vás. Prodej vstupenek, kontrola vstupenek, služba v šatně nebo komunikace s diváky. Jako uvaděč se rozhodně nudit nebudete. Jak vám to jde, mohou zhodnotit i 2 vaši přátelé, pro které budete mít lístek zdarma. Představení si ale užijete samozřejmě i vy. Jakmile hra začne, usadíte se do hlediště spolu s ostatními diváky. Ale ani tím ještě zážitek nekončí. Jakmile se zatáhne opona, rozloučíte se s diváky a následně vás čeká závěrečné setkání se všemi herci v zákulisí. V ceně zážitku je: 4 hodiny v divadle, během kterých si vyzkoušíte všechny uvaděčské povinnosti, vstup na divadelní hru, 2 volné vstupenky na představení pro vaše přátele, setkání s herci v zákulisí.
Objev podobné jako Divadelním uvaděčem na zkoušku
Divadelním uvaděčem na zkoušku
Zážitek probíhá v divadle Procity v Praze, kde se na 4 hodiny stanete uvaděčem divadla se vším, co k tomu patří. Nejprve vás inspektor hlediště vezme do zákulisí, kde se dozvíte vše potřebné. Pak už to bude na vás. Prodej vstupenek, kontrola vstupenek, služba v šatně nebo komunikace s diváky. Jako uvaděč se rozhodně nudit nebudete. Jak vám to jde, mohou zhodnotit i 2 vaši přátelé, pro které budete mít lístek zdarma. Představení si ale užijete samozřejmě i vy. Jakmile hra začne, usadíte se do hlediště spolu s ostatními diváky. Ale ani tím ještě zážitek nekončí. Jakmile se zatáhne opona, rozloučíte se s diváky a následně vás čeká závěrečné setkání se všemi herci v zákulisí. V ceně zážitku je: 4 hodiny v divadle, během kterých si vyzkoušíte všechny uvaděčské povinnosti, vstup na divadelní hru, 2 volné vstupenky na představení pro vaše přátele, setkání s herci v zákulisí.
Objev podobné jako Divadelním uvaděčem na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Cessna C-172. Navíc s sebou můžete vzít další 2 pasažéry, kteří dosvědčí vaše pilotní umění přímo ve vzduchu. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Cessna C-172. Navíc s sebou můžete vzít další 2 pasažéry, kteří dosvědčí vaše pilotní umění přímo ve vzduchu. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si můžete vybrat, zda vyzkoušíte zkrotit letadlo CTSW nebo Echo. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Hercem v divadle na zkoušku
Zážitek hercem na zkoušku probíhá v Praze v divadle Procity, kde na účastníka čeká role v divadelním představení před živým publikem. Ale k tomu je potřeba se nejprve dopracovat. V ceně zážitku je tak i generální zkouška a samozřejmě make-up a kostým, díky kterému se stanete na chvíli někým jiným. A protože tohle si přece nenecháte pro sebe, dostanete rovnou vstupenky na představení, abyste si mohli vzít s sebou rodinu nebo přátele. Co je v ceně zážitku? - generální zkouška společně s herci - make-up a kostým dle zadané role - role v živém divadelním představení před publikem - 2 vstupenky na představení pro známé
Objev podobné jako Hercem v divadle na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Diamond DA20. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Jaké je to pilotovat letadlo Zlín Z-43? To si účastníci vyzkouší na zkušebním letu během hodinového záááážitku. První půlhodinka patří teorii, druhou už stráví ve vzduchu. Během pozemní přípravy se dozví základní aerodynamické principy a instrukce k řízení. Následovat bude krátké seznámení s letounem, charakteristika, výkony a omezení. A pak hurá do oblak! Žádné školení ani přezkoušení netřeba. Na bezpečnost bude celou dobu dohlížet zkušený pilot. Pro absolvování zážitku není potřeba žádná velká fyzická zdatnost. Stačí dobré zdraví a chuť si vyzkoušet něco nového!
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází pozemní příprava na cca 60 minut, kdy vám instruktor vysvětlí, jak letoun funguje, co uvidíte na přístrojích, projdete si kontrolou letadla a společně naplánujete letovou trasu. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit dvoumístné letadlo Cessna 150 L. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází pozemní příprava na cca 60 minut, kdy vám instruktor vysvětlí, jak letoun funguje, co uvidíte na přístrojích, projdete si kontrolou letadla a společně naplánujete letovou trasu. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit dvoumístné letadlo Cessna 150 L. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Olomoucko: Řidičem rolby na zkoušku
Jízda sněžnou rolbou po sjezdovce je skvělým zážitkem pro všechny milovníky netradičních strojů a sněhu. Nadšenec stráví 50 minut na místě spolujezdce, kdy bude pozorně koukat na dění kolem a zvídavě se ptát zkušeného rolbaře na vše, co ho napadne. V posledních deseti minutách si může stroj pořádně prohlédnout a zkusit si jeho ovládání. Zážitek probíhá jen v zimní sezóně v Hlubočkách v Olomouckém kraji. Součástí zážitku je v případě výroby technického sněhu přestěhování sněžného děla a manipulace s tímto zařízením. V balíčku je i 100 bodová permanentka na vleky ve ski areálu Hlubočky, která je přenosná a je zhruba na 10 jízd.
Objev podobné jako Olomoucko: Řidičem rolby na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si můžete vybrat, zda vyzkoušíte zkrotit letadlo Zlín Z-142, nebo Zlín Z-526F. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Cessna C-152. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Cessna C-152. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Cessna C-152. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Diamond DA20. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 30 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo ALTO. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 30 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si můžete vybrat, zda vyzkoušíte zkrotit letadlo CTSW nebo Echo. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si můžete vybrat, zda vyzkoušíte zkrotit letadlo Zlín Z-142, nebo Zlín Z-526F. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Samotnému letu nejprve předchází odborné školení na 45 minut, kde se naučíte základy ovládání letadla, bezpečnosti, ale také meteorologie či orientace v leteckých mapách. Následuje samotný let, kdy během 20 minut si budete moci zkusit, jaký je to doopravdy pocit, být pilotem. A to vše v bezpečí, pod neustálou kontrolou zkušeného kapitána. Po přistání na vás ještě čeká 30ti minutové vyhodnocení celého letu, abyste si uvědomil, jaké úkony jste zvládl bravurně a naopak kde jsou do budoucna největší rezervy. Na tomto letišti si vyzkoušíte zkrotit letadlo Cessna C-152. Co by měl každý pilot vědět před usednutím do kokpitu? Tato aktivita není extrémně fyzicky náročná, ale je potřeba, aby pilot byl v dobrém zdravotním stavu. Nervozitu můžete nechat doma, jelikož kapitán letadla se o stroj, a tedy i jeho posádku, dokáže vždy postarat a navést na přistání. Stačí tedy chuť se něco naučit a pohodlné oblečení a obuv.
Objev podobné jako Vzrušující pilotování letadla na zkoušku
Hercem v divadle na zkoušku
Zážitek hercem na zkoušku probíhá v Praze v divadle Procity, kde na účastníka čeká role v divadelním představení před živým publikem. Ale k tomu je potřeba se nejprve dopracovat. V ceně zážitku je tak i generální zkouška a samozřejmě make-up a kostým, díky kterému se stanete na chvíli někým jiným. A protože tohle si přece nenecháte pro sebe, dostanete rovnou vstupenky na představení, abyste si mohli vzít s sebou rodinu nebo přátele. Co je v ceně zážitku? - generální zkouška společně s herci - make-up a kostým dle zadané role - role v živém divadelním představení před publikem - 2 vstupenky na představení pro známé
Objev podobné jako Hercem v divadle na zkoušku
Podívejte se také
- Na! Na! Na! Surprise Zamilovaná panenka – Maria Buttercup (Yellow) (0035051581345)
- Na! Na! Na! Surprise Teenagerka, série 2 - Gretchen Stripes (0035051575498)
- Na! Na! Na! Surprise Zamilovaná panenka – Cynthia Sweets (Mint) (0035051581338)
- Návlek na sádru, na dětskou paži
- Návlek na sádru, na celou paži
- Věšák na oblečení na kolečkách Iliana
- vanish na koberce návod na použití
- na mobil
- Na dostřel ()
- Na kusy ()
- Na kometě
- Na odpis ()
- Na dně
- Na vrcholu ()
- Na Plechárně
- ZOPA Držák na telefon na kočárek (8595114443055)
- Stojan na víno na 108 lahví, kovový
- Noctua NA-SAV2 chromax.white (NA-SAV2.white)
- Obal na knihu Puntík na žlutozelený (0251702)
- Noctua NA-SYC1 chromax.black (NA-SYC1.black)
- TREFL Lepidlo na 70ml na 4000 dílků
- elektricka bruska na tvrdou kuzi na paty