Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Metodika hudební výchovy 3
3-57 Součástí metodiky jsou náměty jednotlivých hodin: hlasový nácvik, písně, rytmická cvičení, poslech, pohybová část.
Podívejte se také alltoys hudebni domecek
Metodika Prvouka 3 (původní řada)
Metodika obsahuje časový plán, náměty pro činnost v hodinách, pojmy k osvojení a kompetence, jejichž dosahování by měla učebnice napomoci. NNS331
Podívejte se také alltoys tanecni hudebni podlozka
Angličtina pro 7.r.ZŠ Metodika: Hello Kids (978-80-7235-486-3)
Kniha - 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice, pracovní sešit a metodická kniha pro učitele jsou další částí ucelené řady angličtin pro 1. – 9. ročník ZŠ. Vycházejí v novém upraveném vydání s novou schvalovací doložkou MŠMT
Podívejte se také hudebni set maly muzikant 4895038520264
Podívejte se také
- alltoys hudebni zviratka na krouzku
- alltoys hudebni farma vesely statek
- frozen hudebni snehova hulka 1 6
- sofie prvni hudebni amulet 1 4
- Hudebni hračka Liška a kamárad (3070900060609)
- Angličtina pro 7.r.ZŠ Metodika: Hello Kids (978-80-7235-486-3)
- Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
- Literatura pro 2. ročník středních škol: Set (metodika, 3 CD) (978-80-7358-131-2)
- Metodika úpravy textů (978-80-247-2389-1)
- Vremena 1: Metodika (978-80-7240-665-4)
- Polštářoví podvodníci: Metodika (978-80-204-5542-0)
- Mediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
- Já se nechtěl stěhovat!: Metodika - Druhé čtení (978-80-204-3314-5)
- Metodika odškodňování i materiálních újem na zdraví (978-80-7400-280-9)
- Skialpinismus: Metodika pohybu na lyžích v horských terénech (978-80-7565-556-1)
- Alles klar 2 Základní úroveň: Základní úroveň Metodika A2 (978-80-7240-676-0)
- Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Metodika + CD (978-80-7357-584-7)
- Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví: metodika prevence, identifikace a analýza (978-80-271-0720-9)
- Hloupežníci: Metodika pro čtení s porozuměním a hlasité čtení s výrazem (978-80-204-3752-5)
- Dítě-cizinec v mateřské škole: Metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)
Alles klar 3 Základní úroveň: Metodika B1 (978-80-7240-733-0)
Kniha - 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Alles klar 3 Základní úroveň: Metodika B1 (978-80-7240-733-0)
Literatura pro 2. ročník středních škol: Set (metodika, 3 CD) (978-80-7358-131-2)
Kniha - autor Taťána Polášková,, česky Průvodce pro učitele k učebnicové sadě Literatura pro 2. ročník středních škol je pomocníkem pro začínající i zkušené učitele češtiny. K průvodci náleží také 3 CD. CD jsou samostatně neprodejná! Průvodce obsahuje podrobný popis všech částí učebnice i pracovního sešitu a náměty pro práci s učebnicovou sadou Literatura pro 2. ročník středních škol. V části Průvodce jednotlivými kapitolami učebnice a pracovního sešitu jsou připraveny tabulky, které přehledně zachycují provázanost mezi jednotlivými částmi učebnicové sady (učebnice, pracovní sešit, poslechové ukázky na CD) a v nichž lze jednoduše vyhledat, co všechno je možno použít k přípravě náplně dané vyučovací hodiny. Učebnice odkazuje i na poslechové ukázky, které najdete na 3 CD (zvuková ukázka zde). Celkem tedy nabízíme 210 minut mluveného slova! Dabingu se ujali přední čeští herci. Součástí Průvodce je také podrobný klíč k úkolům v učebnici i v pracovním sešitě. V...
Objev podobné jako Literatura pro 2. ročník středních škol: Set (metodika, 3 CD) (978-80-7358-131-2)
Metodika se Čtyřlístkem
Metodika se Čtyřlístkem je určená pedagogům, kteří v 1. ročníku vyučují podle Slabikáře se Čtyřlístkem a Pracovního sešitu – Slabikář se Čtyřlístkem. Mohou ji však využít také rodiče pro domácí vzdělávání žáků. Mnoho inspirace v ní najdou i studenti pedagogických fakult, kteří se na svou profesní dráhu teprve připravují.
Objev podobné jako Metodika se Čtyřlístkem
Webové metodiky - Martin Molhanec
Kniha čtenáře provází po celé délce historie od vzniku první metodiky HDM přes všechny její nástupce až po dvojici vítězných soupeřů - metodik UWE a WebML/WebRatio. Autor se snažil během výkladu upozornit na dvě hlavní inovativní charakteristiky všech webových metodik, a to modelování navigace a modelování prezentace. Další část knihy se zabývala vztahem webových metodik k současným moderním konceptům webového inženýrství, jako jsou MDA, SOA, sémantický web a některé další. V knize je představena původní metodika MBWE a metoda MDGD autora této publikace. Závěr knihy je věnován stručnému porovnání představených metodik a na základě jejich předchozí evoluce, je učiněno několik stručných úvah o jejich budoucnosti.
Objev podobné jako Webové metodiky - Martin Molhanec
Metodika – Kočka Kačka - Vendula Noháčová
Metodická příručka pro pedagogy i pro rodiče, která slouží k práci s knihou druhého čtení Kočka Kačka. Podporuje čtenářskou gramotnost, vzbuzuje v dětech zájem o čtený text i o samotný zážitek ze čtení pomocí rozmanitých otázek a úkolů – společné čtení i předčítání, předvídání dalšího děje, charakteristika postav, práce ve dvojicích i ve skupině, diskuze nad tématy apod. Specialitou této metodiky je, že si děti, podobně jako vypravěčka a zároveň hlavní hrdinka celé knihy, vedou zápisník, k němuž se v průběhu čtení vrací v podobě různých úkolů. Autorkou metodiky je zkušená lektorka, pracující metodou Kritického myšlení.
Objev podobné jako Metodika – Kočka Kačka - Vendula Noháčová
Metodika hry na kontrabas - Eva Šašinková
Obsahem této publikace jsou metodické základy hry na kontrabas, včetně stručných informací o nástroji, určené budoucím pedagogům ZUŠ. Publikace má sloužit i k přípravě studentů na absolventské zkoušky z Metodiky nástrojové hry. Poslední kapitola podává přehled doporučené kontrabasové literatury pro ZUŠ. Obsah: Seznámení s nástrojem; Základy metodiky hry na kontrabas; Interpretační zásady kontrabasové hry; Základy pedagogiky v hudebním oboru; Kontrabasová literatura.
Objev podobné jako Metodika hry na kontrabas - Eva Šašinková
Základy duševní hygieny - metodika - Jaroslava Budíková
Dnešní teenageři se potýkají nejen s vlastním dospíváním, ale musejí čelit i nárokům a nástrahám současné doby. Jsou zahlceni až přesyceni informacemi, často i rozporuplnými či negativními, jsou ovlivňováni dynamickými změnami v rodinách i společnosti. Orientovat se sami v sobě je proto dnes pro ně obtížné a potřebují o to větší podporu ze strany rodičů a pedagogů. Program pro podporu duševního zdraví dospívajících je určen pro skupinovou, ale i individuální práci s adolescenty ve věku cca 11-16 let pod vedením dospělého průvodce. Tím může být rodič, pedagog, školní psycholog, výchovný poradce, metodik prevence nebo jiný pedagogický pracovník. Kurz je vhodný pro dlouhodobější práci se skupinou (v prostředí školy nebo volnočasové instituce), ale je možné si vybrat i dílčí oblast (např. obecné seznámení s tématem duševní hygieny, práci s myšlenkami, emocemi, spánkovou hygienu či orientaci v online prostoru a sociálních sítích), kterou aktuálně potřebuji se skupinou dospívajících nebo i jednotlivcem probrat, např. v rámci třídnických hodin či na individuální konzultaci. Tento sešit obsahuje metodiku s návodem pro dospělé průvodce programem (teoretický rámec k jednotlivým tématům, popis technik pro práci s kolektivem a odkazy na zdroje k dalšímu zkoumání). Metodiku doplňují pracovní sešity pro náctileté účastníky programu a obsahují příběhy, edukační/informační listy, úkoly na hledání informací, návrhy na aktivity, sebepozorování, experimenty apod. Cílem publikace je poskytnout dospívajícím podporu pro to, aby si uvědomili zodpovědnost za svůj život (duševní zdraví, akademický úspěch, emoce apod.), aby pochopili základní principy psychohygieny a mechanismy duševních obtíží. Aby se seznámili s preventivními nástroji a jejich aplikací v každodenním životě. Záměrem je též vzbudit zájem o oblast duševní hygieny a inspirovat účastníky programu k vytváření vlastního pozitivního postoje k tématu.
Objev podobné jako Základy duševní hygieny - metodika - Jaroslava Budíková
Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
Elektronická kniha - autor František Ochrana, 148 stran, česky Publikace se zabývá vztahem mezi volbou metodologie, metodou, výzkumným cílem a výslednou výpovědí v obecné rovině vědeckého zkoumání. Na teoretické bázi představuje jednotlivé typy metod a možnosti jejich uplatnění a analyzuje jejich přednosti a omezení. Podrobněji je zkoumána explanace a z časového, procesního a strukturně-funkčního pohledu také narace. Závěr knihy je věnován problému evaluace vědeckovýzkumné činnosti a jejího dopadu na financování věd.
Objev podobné jako Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
Webové metodiky (978-80-87197-84-4)
Kniha - autor Martin Molhanec, 212 stran, česky Kniha čtenáře provází po celé délce historie od vzniku první metodiky HDM přes všechny její nástupce až po dvojici vítězných soupeřů – metodik UWE a WebML/WebRatio. Autor se snažil během výkladu upozornit na dvě hlavní inovativní charakteristiky všech webových metodik, a to modelování navigace a modelování prezentace. Další část knihy se zabývala vztahem webových metodik k současným moderním konceptům webového inženýrství, jako jsou MDA, SOA, sémantický web a některé další. V knize je představena původní metodika MBWE a metoda MDGD autora této publikace. Závěr knihy je věnován stručnému porovnání představených metodik a na základě jejich předchozí evoluce, je učiněno několik stručných úvah o jejich budoucnosti.
Objev podobné jako Webové metodiky (978-80-87197-84-4)
Alles klar 3a+b - metodika - Krystyna Luniewska
Řada učebnic ALLES KLAR je určena studentům středních škol začínajícím výuku německého jazyka (úrovně 1a a 1b lze použít na 2. stupni ZŠ a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií). Součástí učebnice je i pracovní sešit, v závěru učebnice je slovníček. Učebnice zohledňuje a rozvíjí samostatnost žáka, obsahuje mnoho autentických textů a obrázků. Texty jsou doplněné klíčem a bodováním umožňujícím sebekontrolu a sebehodnocení. Učebnice dále seznamuje s reáliemi a kulturou německy hovořících zemí. K dispozici na našich webových stránkách bude zdarma ke stažení německo-český a německo-slovenský slovníček obsahující slovní zásobu, která se objevuje v učebnici a pracovním sešitě, přehled gramatiky a nahrávka.
Objev podobné jako Alles klar 3a+b - metodika - Krystyna Luniewska
Francouzština 1 maturitní příprava - metodika - Daniele Bourdais
Kurz si klade za cíl připravit studenty k maturitní zkoušce z francouzského jazyka na základní i pokročilé úrovni (B1–B2). 2. díl učebnice je rozdělen do 9 lekcí, které prezentují témata odpovídající potřebám studentů ke složení maturitní zkoušky. Učebnice nabízí komplexní pokrytí gramatiky a její procvičování, množství materiálu vhodného pro nezávislé studium a rozvíjení dovedností jazykového studia včetně výslovnosti. Nahrávky textů rozvíjejí schopnost poslechu, porozumění mluvenému slovu i správnou výslovnost.
Objev podobné jako Francouzština 1 maturitní příprava - metodika - Daniele Bourdais
Metodika úpravy textů - Martina Daňová - e-kniha
eBook: Je nepopiratelným faktem, že dnes je schopnost číst s porozuměním nezbytností. Čtení slouží nejen k relaxaci a k získání informací, ale i k základní orientaci v moderní hektické době. Bohužel, existují skupiny dětí, pro které je získání této důležité dovednosti ztíženo - ať již se jedná o děti s dyslexií nebo děti sluchově postižené. Jak právě těmto dětem pomoci proniknout do tajů písmenek, jak je motivovat a nabídnout jim to nejlepší pro rozvoj jejich čtenářských dovedností - právě o tom pojednává kniha Metodika úpravy textů pro znevýhodněné čtenáře. Inspiraci v ní mohou najít pedagogové, pracovníci v pomáhajících profesích i rodiče a další osoby blízké takto handicapovanému dítěti.
Objev podobné jako Metodika úpravy textů - Martina Daňová - e-kniha
Metodika – Vědí draci o legraci - Vendula Noháčová
Metodická příručka pro pedagogy i pro rodiče, která slouží k práci s knihou prvního čtení Vědí draci o legraci. Podporuje čtenářskou gramotnost, vzbuzuje v dětech zájem o čtený text i o samotný zážitek ze čtení pomocí rozmanitých otázek a úkolů – společné čtení i předčítání, předvídání dalšího děje, charakteristika postav, porovnávání s jinými pohádkami nebo s vlastní zkušeností, práce ve dvojicích i ve skupině, diskuze nad tématy apod. Autorkou je zkušená lektorka, pracující metodou Kritického myšlení.
Objev podobné jako Metodika – Vědí draci o legraci - Vendula Noháčová
Polštářoví podvodníci: Metodika (978-80-204-5542-0)
Kniha - autor Daniela Krolupperová, česky
Objev podobné jako Polštářoví podvodníci: Metodika (978-80-204-5542-0)
Mediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
Kniha - autor Jan Pospíšil, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika k učebnici mediální výchova vychází z učebnice studenta, navíc však obsahuje doplňkové informace, nápady, jak zpestřit výuku, řadu užitečných materálů a mnoho dalšího. Výkladový text je prokládán velkým množstvím obrázků, grafiky, schémat a příkladů. V metodice jsou navíc uvedeny správné odpovědi na všechny otázky a úkoly z cvičebnice mediální výchovy. Mediální výchova je poměrně novým předmětem českého školství, přestože média již delší dobu tvoří součást našeho každodenního života. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, naučit se rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a naučit se rozpoznat objektivní informace od informací, které se nám média snaží "podsunout". A mimo jiné i toto je cílem zcela nově pojaté ucelené řady učebnic mediální výchovy.
Objev podobné jako Mediální výchova Metodika (978-80-7402-040-7)
Vremena 1: Metodika (978-80-7240-665-4)
Kniha - autor Jelizaveta Chamrajevová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řada učebnic VREMENA je určena studentům středních škol začínajícím výuku ruského jazyka. Vede postupně k úrovním A1, A2 a B1 Společného evropského referenčního rámce. Úroveň A1 a A2 lze použít pro výuku žáků a studentů na 2. stupni ZŠ a v odpovídajících ročních víceletých gymnázií. Zaručuje procvičení všech čtyř jazykových dovedností. K dispozici na našich webových stránkách bude zdarma ke ztažení rusko-český a rusko-slovenský slovníček obsahující slovní zásobu, která se objevuje v učebnici a pracovním sešitě, přehled gramatiky a nahrávka.
Objev podobné jako Vremena 1: Metodika (978-80-7240-665-4)
Metodika úpravy textů (978-80-247-2389-1)
Elektronická kniha - autor Martina Daňová, 192 stran Je nepopiratelným faktem, že dnes je schopnost číst s porozuměním nezbytností. Čtení slouží nejen k relaxaci a k získání informací, ale i k základní orientaci v moderní hektické době. Bohužel, existují skupiny dětí, pro které je získání této důležité dovednosti ztíženo - ať již se jedná o děti s dyslexií nebo děti sluchově postižené. Jak právě těmto dětem pomoci proniknout do tajů písmenek, jak je motivovat a nabídnout jim to nejlepší pro rozvoj jejich čtenářských dovedností - právě o tom pojednává kniha Metodika úpravy textů pro znevýhodněné čtenáře. Inspiraci v ní mohou najít pedagogové, pracovníci v pomáhajících profesích i rodiče a další osoby blízké takto handicapovanému dítěti.
Objev podobné jako Metodika úpravy textů (978-80-247-2389-1)
Finanční gramotnost metodika (978-80-7402-151-0)
Kniha - autor Petra Navrátilová; Michal Jiříček, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodika učebnice finanční gramotnosti. Zabývá se základními principy financí, funkcí peněz, druhy plateb, hospodařením domácnosti, bankami, finančními produkty, problematickými situacemi apod. Publikace je dvoubarevná, plná cvičení, her, příkladů, názorných ukázek a obrázků. Metodika výrazně rozšiřuje učebnici a postihuje přístup učitele k výuce předmětu, přináší doplňková témata, tipy pro výuku, vzorové příklady z praxe apod. Titul vychází z RVP Základního vzdělávání. Problematika financí je přímou součástí vzdělávacích oborů Výchova k občanství a Člověk a svět práce. Titul má doložku MŠMT.
Objev podobné jako Finanční gramotnost metodika (978-80-7402-151-0)
Informatika pro 5. ročník ZŠ - Metodika - Pavel Navrátil
Ke každému dílu pracovní učebnice informatiky pro ZŠ je zpracována metodická příručka, která tvoří silnou metodickou podporu pro učitele.Metodická příručka obsahuje: vysvětlení či doplnění hlavního výkladu, u vybraných témat tipy do výuky, upozornění na úskalí v problematice, u vybraných témat rozšiřující náměty do výuky, nebo výklad nad rámec standardního učiva, řešení veškerých úkolů z pracovní učebnice, odkazy na elektronickou podporu a materiály ke stažení. Metodická příručka doslova hodinu po hodině provádí učitele probíranou tematikou a nabízí vyčerpávající podklady.Podpůrné elektronické materiályMetodická příručka obsahuje unikátní přístupový kód na webovou stránku vydavatele s podpůrnými elektronickými materiály ke stažení.
Objev podobné jako Informatika pro 5. ročník ZŠ - Metodika - Pavel Navrátil
Informatika pro 4. ročník ZŠ - Metodika - Pavel Navrátil
Ke každému dílu pracovní učebnice informatiky pro ZŠ je zpracována metodická příručka, která tvoří silnou metodickou podporu pro učitele. Metodická příručka obsahuje: vysvětlení či doplnění hlavního výkladu, u vybraných témat tipy do výuky, upozornění na úskalí v problematice, u vybraných témat rozšiřující náměty do výuky, nebo výklad nad rámec standardního učiva, řešení veškerých úkolů z pracovní učebnice, odkazy na elektronickou podporu a materiály ke stažení. Metodická příručka doslova hodinu po hodině provádí učitele probíranou tematikou a nabízí vyčerpávající podklady.Podpůrné elektronické materiályMetodická příručka obsahuje unikátní přístupový kód na webovou stránku vydavatele s podpůrnými elektronickými materiály ke stažení.
Objev podobné jako Informatika pro 4. ročník ZŠ - Metodika - Pavel Navrátil
Hudební výchova 3 (učebnice)
3-56 Učebnice navazuje na téma Hudební výchovy 2. I zde je uvedeno větší množství písní. Učitel si tedy z uvedených písniček může vybírat.
Objev podobné jako Hudební výchova 3 (učebnice)
Metodika psychofyzické přípravy na porod - Martina Bašková - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá hlavními postupy správného vedení psychofyzické přípravy na porod, její obsahovou náplní, organizací vedení kurzů psychofyzické přípravy na porod. Obsaženy jsou také faktory ovlivňující průběh psychofyzické přípravy na porod a management přípravy na porod, šestinedělí a péči o dítě. Vytvoření publikace přispěje k atraktivnějšímu způsobu studia a ke zkvalitnění výuky hlavně rozšířením samostudia pro studenty prezenční a distanční formy studia. Mohou ji využít také studenti specializačního a certifikačního studia k výkonu psychofyzické přípravy na porod.
Objev podobné jako Metodika psychofyzické přípravy na porod - Martina Bašková - e-kniha
Metodik prevence a jeho role na základní škole - Miroslav Procházka
Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato publikace odpovídá.
Objev podobné jako Metodik prevence a jeho role na základní škole - Miroslav Procházka
Metodika psychofyzické přípravy na porod (978-80-247-5361-4)
Elektronická kniha - autor Martina Bašková, 112 stran, česky Správná příprava na porod pod vedením porodní asistentky a příprava těhotné ženy po stránce fyzické i psychické je předpokladem pro dobře probíhající porod a narození dítěte.
Objev podobné jako Metodika psychofyzické přípravy na porod (978-80-247-5361-4)
Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - Metodika - Svatava Škodová
Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti a metodickou příručku pro učitele s odkazem na stažení zvukových nahrávek básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Metodická příručka Metodická příručka pro tento učebnicový soubor umožňuje výuku češtiny pro malé cizince i učitelům 1. stupně ZŠ neaprobovaným v oboru čeština jako cizí jazyk. Příručka podrobným způsobem popisuje, jak využít při výuce učebnici a pracovní sešit, detailně informuje učitele o gramatických jevech a způsobech jejich představení ve výuce, komentuje jednotlivé aktivity v učebnici a pracovním sešitě, navrhuje způsoby jejich provázání. Upozorňuje učitele na problematické oblasti gramatické, lexikální, komunikační i fonetické. Dále nabízí hravé aktivity vázané k tématu, lexikální a gramatické oblasti, které nejsou podmíněny použitím tištěného materiálu. Veškeré aktivity a výukové postupy jsou popsány pro prezentaci bez zprostředkujícího jazyka. Součástí metodické příručky jsou zvukové nahrávky básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Odkaz na stažení nahrávek naleznete v publikaci.
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 1 - Metodika - Svatava Škodová
Očista těla a správná výživa - Unikátní metodika uzdravení - Malachov Gennadij
Tato kniha je úvodní knihou prací Gennadije Malachova, věnovaná unikátní metodice uzdravení. Autor ukazuje, že pomocí očisty a správné výživy je možné obnovit normální stav krevního oběhu, dýchání, dále normalizovat činnost pohybového aparátu a nervového systému. Kniha obsahuje různá doporučení k uzdravení netradičními metodami, cvičení, posilující obranné síly organizmu, metody, jak předcházet a zbavit se různých nemocí, očistné procesy a mnoho dalších užitečných rad.
Objev podobné jako Očista těla a správná výživa - Unikátní metodika uzdravení - Malachov Gennadij
Etická výchova - Metodika 6.-7. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pro učitele je základní pomůckou při výuce etické výchovy metodika. Každá lekce obsahuje náhled odpovídající strany v učebnici a pracovních listech pro snadnější práci. Pro lepší orientaci v metodice slouží sada ikon.
Objev podobné jako Etická výchova - Metodika 6.-7. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Etická výchova - Metodika 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Pro učitele je základní pomůckou při výuce etické výchovy metodika. Každá lekce obsahuje náhled odpovídající strany v učebnici a pracovních listech pro snadnější práci. Pro lepší orientaci v metodice slouží sada ikon. Tým zkušených pedagogů, pracující s etickou výchovou více než deset let, vypracoval učebnice, pracovní listy a k nim metodické příručky. Celá řada byla ověřena na 80 pilotních školách a nyní je předkládána v této edici etické výchovy. Jednotlivé tituly na sebe promyšleně navazují a pokrývají celé základní vzdělávaní od 1. do 9. ročníku.Jedná se o nejkomplexnější a nejucelenější edici učebnic pro výuku etické výchovy v ČR.Tituly mají doložku MŠMT. 1. vydání
Objev podobné jako Etická výchova - Metodika 8.-9. ročník - Hana Ginterová, Světlana Hajdinová
Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu - František Ochrana - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá vztahem mezi volbou metodologie, metodou, výzkumným cílem a výslednou výpovědí v obecné rovině vědeckého zkoumání. Na teoretické bázi představuje jednotlivé typy metod a možnosti jejich uplatnění a analyzuje jejich přednosti a omezení. Podrobněji je zkoumána explanace a z časového, procesního a strukturně-funkčního pohledu také narace. Závěr knihy je věnován problému evaluace vědeckovýzkumné činnosti a jejího dopadu na financování věd.
Objev podobné jako Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu - František Ochrana - e-kniha
Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Učebnice Hravá hudební výchova 3 má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat - metodická příručka zajišťuje mezipředmětové vztahy. Perfektní hodiny hudebky pro všechny - bez nutnosti přípravy a vrozeného talentu. Unikátní řada s novým přístupem. Hudba bude všechny těšit. :-) Učebnice Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje ji pracovní sešit, ve kterém si žáci formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjata s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí Zahrnuje slovníčky probraných pojmů a hudebních skladatelů a rejstřík využitých písní. Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů. Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - učebnice
Hudebně-literární slovník. Hudební díla inspirovaná slovesným uměním (978-80-210-5311-3)
Elektronická kniha - autor Vladimír Spousta, 166 stran, česky Grandiózní encyklopedická trilogie je založena na propojení hudebního, slovesného a částečně i výtvarného umění. Obsahuje přes dva tisíce hesel s osobnostmi skladatelů, v jejichž tvorbě se alespoň jedenkrát potkala hudba s literaturou – od pouhé doložitelné inspirace po zhudebnění literárního díla. Slovník je výsledkem úctyhodné, desítky let trvající excerpční autorovy činnosti. Jeho jednotlivé svazky byly postupně oceňovány v soutěži Slovník roku (vyhlašuje Jednota tlumočníků a překladatelů). Toto ocenění získala v roce 2014 i trilogie jako celek. Autor slovníku, Vladimír Spousta se narodil v učitelské rodině 29. března 1930 v Lesonicích u Moravských Budějovic. V mládí měl na něho velký vliv jeho otec, nadaný výtvarník a milovník přírody. Na univerzitách v Brně a v Olomouci studoval bohemistiku, hudební výchovu, hru na housle a klavír, matematiku...
Objev podobné jako Hudebně-literární slovník. Hudební díla inspirovaná slovesným uměním (978-80-210-5311-3)
Metodika odškodňování i materiálních újem na zdraví (978-80-7400-280-9)
Kniha – autor Roman Žďárek; Jolana Těšinová; Marta Škárová, 164 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Roman Žďárek; Jolana Těšinová; Marta Škárová, 164 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nový občanský zákoník bez náhrady zrušil vyhlášku, která stanovovala bodové ohodnocení bolesti a ztížení společenského uplatnění. Došlo tak k zásadní změně právní úpravy v odškodňování nemateriálních újem na zdraví – bolestného a náhrady za ztížení společenského uplatnění. Publikace je především praktickým návodem, jak aplikovat Metodiku, kterou Nejvyšší soud České republiky přijal jako reakci na proběhlou legislativní změnu. Věnuje se též teoretickým východiskům, související hmotněprávní úpravě a také procesním aspektům – uplatnění nároku jak v občanskoprávním, tak případně v trestním (adhezním) řízení. Kniha je určena nejen advokátům a soudcům, kteří se ve své praxi odškodňování újem na zdraví věnují, ale též soudním znalcům a lékařům, kteří budou podle...
Objev podobné jako Metodika odškodňování i materiálních újem na zdraví (978-80-7400-280-9)
Já se nechtěl stěhovat!: Metodika - Druhé čtení (978-80-204-3314-5)
Kniha - česky
Objev podobné jako Já se nechtěl stěhovat!: Metodika - Druhé čtení (978-80-204-3314-5)
Alles klar 1 Základní úroveň: Metodika A1 (978-80-7240-661-6)
Kniha - 106 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Alles klar 1 Základní úroveň: Metodika A1 (978-80-7240-661-6)
Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví - Metodika prevence, identifikace a analýza - Andrea Pokorná
Text reflektuje zvyšující se požadavky na kvalitu poskytovaných zdravotních služeb. Jedná se o první publikaci svého druhu na území České republiky, která nabízí velmi názorné metodické návody k identifikaci rizik při poskytování zdravotních služeb, k prevenci nežádoucích událostí a k jejich rozpoznání, klasifikaci, sledování a hlášení v rámci jednotného systému. Kniha je určena odborníkům na řízení kvality péče ve zdravotnictví i sociálních službách. Využije ji liniový management, lékaři, nelékařští zdravotničtí pracovníci, pedagogové a studenti zdravotnických oborů, kteří se v praxi nebo při studiu setkávají s tematikou nežádoucích událostí. Publikace osloví i zájemce o problematiku hodnocení kvality péče. Poslouží také jako studijní literatura pro lékařské i nelékařské zdravotnické pracovníky ve vysokoškolském vzdělávání. Jako metodický nástroj by měla být součástí knihovny každého manažera rizik ve zdravotnickém zařízení.
Objev podobné jako Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví - Metodika prevence, identifikace a analýza - Andrea Pokorná
Tvorba informačních systémů - Principy, metodiky, architektury - Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, Tomáš Bruckner
Publikace uznávaných autorů se komplexně zabývá analýzou a tvorbou podnikových informačních systémů. Je určena jak studentům vysokých škol, tak odborné veřejnosti z podniků a jiných organizací, ve kterých řeší informační systémy, případně ze softwarových firem, konkrétně zejména profesím manažer rozvoje a provozu IS/ICT, vývojář / IS architekt, byznys analytik/architekt. V první části se monografie zabývá rolí informačních systémů a technologií (IS/ICT) v dnešním světě, analyzuje vztah byznysu a informačních technologií, popisuje možné a nutné potíže plynoucí ze složitosti IS/ICT a argumentuje na příkladech některé přístupy k řízení rozvoje IS, a to zejména vícedimenzionální řízení, byznys analýzu, architektonické přístupy, metodické přístupy k budování IS a přístupy založené na službách, včetně možných způsobů zajištění IS podle rozdělení kompetencí mezi subjekty. Druhá část publikace se zaměřuje na podrobný popis disciplín budování IS a zejména tvorby softwarovýchaplikací založené jednak na metodice MMDIS a vícedimenzionálním přístupu a jednak na metodice OpenUp, rozvíjené internetovou komunitou na bázi Eclipse Public License a vycházející z metodik Rational Unified Process a IBM Basic Unified Process. Ve třetí části knihy jsou popsány relevantní metody a techniky modelování informačních systémů (procesní modelování, funkční modelování, datové modelování, modelování objektů, modelování užití a další).
Objev podobné jako Tvorba informačních systémů - Principy, metodiky, architektury - Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, Tomáš Bruckner
Metodik prevence a jeho role na základní škole - Miroslav Procházka - e-kniha
eBook: Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato publikace odpovídá. Autor knihy – vysokoškolský pedagog s dlouholetou zkušeností učitele na střední škole – se na pozici metodika prevence dívá ze všech úhlů pohledu. Mimo jiné definuje jeho povinnosti a celkově se zabývá postavením metodika prevence ve škole. Na příkladech z praxe ukazuje, jak by měla vypadat spolupráce s ostatními kolegy i pracovníky školního poradenského pracoviště. Zabývá se také tvorbou školních preventivních programů, definováním jejich strategií i návrhem, popisem a zásadami realizace jednotlivých aktivit.
Objev podobné jako Metodik prevence a jeho role na základní škole - Miroslav Procházka - e-kniha
Základy snowboardingu: Historie, vybavení pro snowboarding, technika a metodika, bezpečnost - Michal Kostrbík
Publikaci připravil kolektiv zkušených instruktorů snowboardingu, vyučujících na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity. Je určena zejména pro studenty, kteří se učí snowboardingu v rámci svého studijního programu, jako praktická příručka však může posloužit širokému okruhu zájemců o základy a metodiku výuky snowboardingu. Těm ukazuje základní etapu výuky snowboardingu, vrcholící zvládnutím jízdy v obloucích.
Objev podobné jako Základy snowboardingu: Historie, vybavení pro snowboarding, technika a metodika, bezpečnost - Michal Kostrbík
Hudební nauka Klíček 3 - Eva Šašinková
Tato celobarevná hudební publikace pro ZUŠ a ZŠ je výjimečná svojí unikátní koncepcí. Každý díl je možno použít samostatně-má ucelenou formu, ale zároveň jsou všechny 4 díly zpracovány jako celek, takže studenti získají naprosto nenásilnou formou komplexní hudební základy. Krásné grafické zpracování umocňuje kvalitu této publikace, která má vnitřní listy s vyšší gramáží a obálku s laminací. Publikace je určena pro 3. ročník ZUŠ, II. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia.Obsah: Opakování, Durové stupnice, Notace, Tóny základní a odvozené, Psaní not a posuvek, Odvozené intervaly, Enharmonická záměna, Durové a mollové stupnice, Durový a mollový kvintakord, Základní mollová stupnice, Mollové stupnice s křížky, e moll, h moll, fis moll, cis moll, Harmonické funkce v dur a moll, Mollové stupnice s béčky, d moll, g moll, c moll, f moll, Takt 2/2, 3/2, 6/4, 9/8, Rytmická cvičení, Hudební pojmy.
Objev podobné jako Hudební nauka Klíček 3 - Eva Šašinková
Hudební nauka Pracovní sešit 3 (9790706533575)
Kniha - česky Pracovní sešit pro třetí ročník hudební nauky v ZUŠ. Učivo je zpracované přehledně (názorně vysvětlené pojmy a předepsané příklady se zadáním). Úlohy vycházejí z druhého sešitu a jsou doplněné o nové poznatky. Žáci si procvičují intervaly, kvintakordy a jejich obraty. Sešity obsahují základní poznatky o hudebních nástrojích, symfonickém a komorním orchestru. Rytmická cvičení navazují na předchozí sešit. Jsou doplněná zajímavými úkoly zaměřenými na osminové a šestnáctinové noty, trioly, tečkovaný rytmus a třičtvrteční takt. Žáci svoje vědomosti využijí v doplňovačkách a hudebních hádankách. Sešity jsou doplněné nápaditými grafickými symboly a obrázky hudebních nástrojů.
Objev podobné jako Hudební nauka Pracovní sešit 3 (9790706533575)
Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Perfektní hodiny hudební výchovy bez přípravy. Výuka Vám bude šlapat jak sehraný orchestr. :-) Metodická příručka obsahuje pokyny k vedení výuky hudební výchovy pro 3. ročník ZŠ od vydavatelství Taktik. Zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, což pomáhá v hodině nejen méně zkušeným vyučujícím. Zároveň může vyučující vybírat z mnoha námětů k činnostem. Pokyny v metodické příručce odkazují na příslušné úlohy v učebnici a pracovním sešitě. S všemi třemi publikacemi je možné kreativně pracovat. Zajišťují mezipředmětové vztahy, na které je upozorněno v metodické příručce formou piktogramů. V metodické příručce naleznete podrobně rozpracovanou každou vyučovací hodinu na úroveň minut. Náplň můžete převzít, nebo se pouze inspirovat. Aktivity se v rámci hodiny střídají tak, aby se obměňovaly aktivní s relaxačními. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Propojení vokálních, rytmických, pohybových a poslechových činností při aktivitách se žáky. Žák není jen příjemcem, ale i producentem hudby. Bohatá náplň pestrých činností rozvíjí v žácích nejen kladný vztah k hudbě, ale zlepšuje jejich soustředění a motivaci a napomáhá k seberealizaci. Naučí se uvolnit. Zlepší se sociální inteligence žáků. Získají společné prožitky, kdy souhra všech vytvoří nejen zvukově bohatou píseň, ale i sblíží děti v kolektivu. Hravá hudební výchova netíhne k teorii. K ní se děti dostávají až od vlastního hudebního prožitku a následně ji uplatňují v dalších činnostech. Při námi sestavených cvičeních žáci zapojují obě hemisféry. Sluchové činnosti zlepšují intonaci, což má příznivý vliv na učení jazyků. Hudební myšlení rozvíjí například i matematické dovednosti. Prožijete s žáky spoustu perfektních hodin, na které se budou vždy těšit, bez nutnosti přípravy. :-) Žák je aktivní provozovatel hudby, zpěvu, hry na tělo a dalších nonverbálních projevů. Děti se během výuky mohou realizovat a upevnit kolektiv při společných aktivitách. Každá hodina začíná hudebním pozdravem a končí hudebním rozloučením. Výuka má jasnou strukturu, která v dětech buduje smysl pro řád, a snáze se uvolní, když vědí, co je čeká. V rámci hodiny se střídají aktivní a relaxační fáze. I během uklidňujících aktivit se žáci učí. Důraz je kladen na činnostní pojetí hodin hudební výchovy. Žák postupuje zábavnou a přirozenou formou od hudebních zážitků k vědomostem. V souladu s RVP ZV Doprovodné CD s nahrávkami není součástí metodické příručky!
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 – metodická příručka
Hravá hudební výchova 3 - Pracovní sešit
Pracovní sešit Hravá hudební výchova 3 je sestaven pro radost z hudby a společný zážitek z muzicírování. Motivuje k učení, ať už formou úvodních motivačních úloh a obrázků, nebo dalších hravých cvičení, pomocí kterých dochází k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Má moderní a atraktivní grafické zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat, a je tedy možno s publikacemi kreativně pracovat. Skládá se z 12 tematicky zaměřených kapitol, které jsou provázány s tématy probíranými v prvouce. Doplňuje učebnici a umožňuje žákům si formou rozmanitých úloh důkladně a zábavně procvičit hudebněnaukové učivo. Je úzce spjat s metodickou příručkou, která zahrnuje jasně stanovenou strukturu hodiny, a může tak pomoci i méně zkušeným vyučujícím. Zároveň ovšem obsahuje mnoho námětů k činnostem, z nichž může učitel/ka vybírat. S publikací lze kreativně pracovat. Má moderní a atraktivní grafi cké zpracování vyznačující se kombinací kvalitních ilustrací a fotografií. Kapitoly jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k učení a napomohly jim k postupnému osvojování různých hudebních dovedností a vědomostí. Zahrnuje přílohu s kartičkami, na kterých jsou vyobrazeny vybrané hudební značky a další prvky spojené s hudebněnaukovým učivem, dále hudební nástroje a jejich názvy; kartičky lze využít k práci (např. k „rytmickým diktátům“, sluchovým a poslechovým aktivitám) či k různým didaktickým hrám (např. pexeso, bingo, Kimova hra). Publikaci uzavírají strany s prázdnými notovými osnovami s dostatečně velkou roztečí k praktickému procvičování hudebně naukových jevů.
Objev podobné jako Hravá hudební výchova 3 - Pracovní sešit
Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Metodika (978-80-7357-584-7)
Kniha - autor Svatava Škodová, 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a odkaz na zvukové nahrávky básniček, dialogy a herní aktivity obsažených v učebnici ke stažení Nahrávka metodika Domino Nahrávka metodika Domino (wolterskluwer.cz). Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Metodická příručka...
Objev podobné jako Domino Český jazyk pro malé cizince 1. Metodika (978-80-7357-584-7)
Skialpinismus: Metodika pohybu na lyžích v horských terénech (978-80-7565-556-1)
Kniha - autor Stanislav Melek, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Příručka horolezce, instruktora a propagátora skialpinismu Stanislava Melka vzbudila na Slovensku zasloužený zájem a dočkala se již třetího, aktualizovaného vydání. Z něj vychází i toto první české vydání. Jedná se o původní komplexní metodickou publikaci, vytvořenou na základě dlouholetých vlastních poznatků a zkušeností, podpořenou odborností italské metodiky Club Alpino Italiano. Kniha přináší detailní popis pohybových aktivit, znázorněných i rozfázovanými fotografiemi. Zjistíte vše, co potřebujete vědět o lavinách, včetně cenných rad, jak se jim vyhnout. Samozřejmostí jsou informace o využití moderní navigace a internetových map. Najdete zde doporučující postupy pro realizaci túr ve vysokohorském prostředí včetně ledovců, seznámíte se s problematikou extrémních sjezdů. Důležitou roli autor přisuzuje také etickým a filozofickým aspektům skialpinismu jakožto sportu, který je...
Objev podobné jako Skialpinismus: Metodika pohybu na lyžích v horských terénech (978-80-7565-556-1)
Metodik prevence a jeho role na základní škole (978-80-88290-28-5)
Kniha - autor Miroslav Procházka, 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jak vypadá třídní kolektiv v současné škole a jak se se změnami ve společnosti vypořádat v praxi? Jaká je při tom role školního metodika prevence? Jaké možnosti v praxi vůbec má? To jsou jen některé z otázek, na které tato publikace odpovídá.
Objev podobné jako Metodik prevence a jeho role na základní škole (978-80-88290-28-5)
Francouzština maturitní příprava 1.díl: Metodika pro učitele (978-80-7240-723-1)
Kniha - autor Daniele Bourdais; Marian Jones; Tony Lonsdale, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nahrávka ZDARMA na www.ucebnice-infoa.cz
Objev podobné jako Francouzština maturitní příprava 1.díl: Metodika pro učitele (978-80-7240-723-1)
Hudební nástroje (978-80-255-1291-3)
Kniha - 10 stran, česky, prostorové pohádky, leporela V této knížce, která na první pohled upoutá zajímavým designem, se děti seznámí s celkem deseti hudebními nástroji, jako je kytara, housle, bubny, klarinet či trubka. Dozvědí se o nich základní informace a po zmáčknutí příslušného tlačítka si poslechnou, jaký zvuk je pro daný nástroj charakteristický. Výrazným prvkem jsou také záložky v horní části knihy, díky nimž se děti v knize snadněji zorientují.
Objev podobné jako Hudební nástroje (978-80-255-1291-3)
Alles klar 2 Základní úroveň: Základní úroveň Metodika A2 (978-80-7240-676-0)
Kniha - 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Alles klar 2 Základní úroveň: Základní úroveň Metodika A2 (978-80-7240-676-0)
Podívejte se také
- Lucka Luciperka: Metodika - Aktivity a pracovní listy k prvnímu a druhému čtení (978-80-204-3887-4)
- 3 x 3 plachta
- Stagg SDMP15-3 (SDMP15-3)
- FVS 3 směry (FVS 3)
- Stagg SDM50-3 (SDM50-3)
- Stagg NDX5R-3 (NDX5R-3)
- CASIO SP 3 (SP 3)
- Orava Grillchef 3 (Grillchef 3)
- Blumfeldt Trojúhelníková sluneční clona, 3 × 3 × 3 m, polyester, prodyšná
- FRIEDRICH LEDERWAREN 20068-3 (20068-3)
- 16" Viewsonic TD1630-3 (TD1630-3)
- FESTINA Retro 20347/3 (20347/3)
- VAVEX tapeta 9044-3 (9044-3)
- Háčkování 3 (978-80-271-1291-3)
- creality ender 3 pro ender 3 pro
- rojaplast plachta ctverec 3 6m 36 3
- Anatomie 3 (978-80-247-5636-3)
- Niceboy HIVE Joy 3 (hive-3-joy)
- LOTUS Bliss Swarovski L18564/3 (L18564/3)
- Odin 3 (978-80-8214-091-3)
- FESTINA Titanium Date 20436/3 (20436/3)
- Lilliin deník (978-80-907985-3-3)