Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Legendární Škoda 105/120 a její sourozenci - Jan Tuček
Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky.A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby. Mnohé ale jen změnily působiště, na venkově nahradily ještě starší „embéčka“ a „stovky“ a začaly nový život.Poslední škodovky s motorem vzadu ze silnic prakticky vymizely, jen ty nejšťastnější přešly do kategorie sběratelských objektů. Važme si jich a nezapomínejme, že napsaly významnou kapitolu naší motoristické historie.
Podívejte se také D-Link DGS-105/E (DGS-105/E)
Legendární Škoda 105/120 (978-80-271-3892-0)
Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 160 stran, česky Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky. A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve...
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Legendární Škoda 105/120 - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky. A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby. Mnohé ale jen změnily působiště, na venkově nahradily ještě starší „embéčka“ a „stovky“ a začaly nový život. Poslední škodovky s motorem vzadu ze silnic prakticky vymizely, jen ty nejšťastnější přešly do kategorie sběratelských objektů. Važme si jich a nezapomínejme, že napsaly významnou kapitolu naší motoristické historie.
Podívejte se také Pěruška Jan, Hudec Jiří: Viola E Contrabbasso Concertanti - CD (AS748-2)
Podívejte se také
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Continental CrossContact UHP E 235/55 R19 105 W (03580390000)
- Legendární Škoda 105/120 (978-80-271-3892-0)
- Makom: Kniha míst. (80-7363-120-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- autobus skoda 706 ro
- fabia ii autopotahy skoda
- autopotahy skoda fabia 1
- GOLD BABY dětská pláštěnka modrá M 105-120 cm (722777605058)
- GOLD BABY dětská pláštěnka zelená M 105-120 cm (722777605133)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Mitas E-07 120/90 -17 64 S (2000024130101)
- Železný Jan (9788025705995)
- prahove listy skoda octavia 2
- Alcad AL-105 (AL-105)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Mitas E-10 120/70/19 TL 60 Q (2000024141101)
Legendární Škoda 105/120: a její sourozenci (978-80-271-3892-0)
Kniha - autor Jan Tuček, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je věnována poslední generaci automobilů Škoda s motorem vzadu, modelové řadě Š 105/120/130, jejíž produkce v letech 1976 až 1990 překročila hranici dvou milionů vozů. Připomíná čtyřdveřové sedany i dvoudveřová kupé Garde a Rapid, ale také pestrou paletu dnes již téměř zapomenutých variant a prototypů. Automobily řady Škoda 105/120 patřily ve druhé polovině sedmdesátých let a po celá léta osmdesátá ke každodennímu obrazu našich ulic a silnic. Měly zastaralou koncepci s motorem vzadu, jejich zvuk se nedal přeslechnout a kvalitou poněkud zaostávaly za evropským průměrem. Ale byly tady a žily s námi. Zatímco na Západě se prodávaly za nemravně nízké ceny, v tuzemsku jsme na ně vydělávali roky. A většinou také dlouhé roky svým majitelům sloužily. Přečkaly v provozu listopad 1989, razantní změna poměrů je však zejména v Praze a ve velkých městech poměrně rychle odesílala do výslužby....
Objev podobné jako Legendární Škoda 105/120: a její sourozenci (978-80-271-3892-0)
Legendární Tatra 613 a její sourozenci - Jan Tuček
Tatra 613 napsala jednu z nejdelších a nejpestřejších kapitol naší automobilové historie. Zrodila se ve druhé polovině šedesátých let v období společenského uvolnění a její koncepce se vzduchem chlazeným osmiválcem do V uloženým nad zadní nápravou se vymykala všemu, co bylo tehdy ve světě obvyklé.
Objev podobné jako Legendární Tatra 613 a její sourozenci - Jan Tuček
Legendární Škoda 1000 MB - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Boleslavi celkem 443 000 "embéček", z nichž téměř polovina obohatila tuzemský park osobních vozů, zatímco ostatní putovala na export do desítek zemí celého světa. Stručná rekapitulace poválečných předchůdců Š 1000 MB z let 1946 až 1964, umožňuje zařadit "embéčko" do příslušného kontextu v historické linii značky. Spolu s automobilem z roku 1964 se krátce představí tehdy nový výrobní závod AZNP v Mladé Boleslavi, v té době nejmodernější automobilka v zemích za "železnou oponou" a jeden z nejlepších závodů svého druhu v Evropě. Na velkém množství unikátních fotografií kniha představuje prototypy i sériové "tisícovky". Kniha poskytuje kvalitní a ověřené informace o technických parametrech, zajímavostech z výroby, počtech vyráběných i exportovaných kusů i sportovních úspěších.
Objev podobné jako Legendární Škoda 1000 MB - Jan Tuček - e-kniha
Legendární Škoda 100/110 - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes milion. Kniha je věnována především těmto automomobilům, ale připomíná i jejich sourozence: kupé Škoda 110 R ze závodu v Kvasinách, sportovní vůz ÚVMV 1100 GT z pražského výzkumného ústavu a vývojovou studii Škoda Super Sport následně přestavěnou na filmovou hvězdu jménem Ferat. Jedna z kapitol mapuje i vývoj a náběh výroby automobilů Škoda 105/120, posledních škodovek s motorem vzadu.
Objev podobné jako Legendární Škoda 100/110 - Jan Tuček - e-kniha
Bílý plamen - Jiří Tuček - e-kniha
eBook: Jiří Tuček, básník, prozaik a pedagog, přichází se sbírkou originálních básní, jimiž se jako Ariadnina nit line víra, filozofie, něha i humor.
Objev podobné jako Bílý plamen - Jiří Tuček - e-kniha
Hygiena a epidemiologie - Milan Tuček - e-kniha
eBook: Výukové texty pro studenty lékařství obsahují tradiční témata hygieny a epidemiologie jako biomedicínského základu primární prevence nemocí v novém pojetí. Moderně je zpracována epidemiologická metodologie a epidemiologie nejvýznamnějších skupin nemocí (kardiovaskulárních, nádorových, infekčních) a závislostí (návykové látky), problematika epidemiologických studií a očkování. Učebnice slouží k uvědomění a k pochopení komplexních souvislostí mezi působením životního i pracovního prostředí a možným vznikem nemocí u jedince i v populaci. Druhé, doplněné vydání
Objev podobné jako Hygiena a epidemiologie - Milan Tuček - e-kniha
Ofuky oken Škoda 105, 120, 130 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Škoda 105, 120, 130 nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Škoda 105, 120, 130 (přední)
Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Škoda 105, 120 a 130. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990
Přesné autopotahy Škoda 105, 120, 130 1976-1990
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Škoda 105, 120, 130 1976-1990
Manžeta poloosy Škoda 105, 120 (110-329 820)
Manžeta poloosy pro vozy Škoda 105, 120 Spodní průměr manžety: 8,5 cm Vrchní průměr manžety: 5cm Výška:12 cm Číslo dílu: 110-329 820
Objev podobné jako Manžeta poloosy Škoda 105, 120 (110-329 820)
Lapače nečistot/zástěrky - Škoda 105, 120, 130 (zadní)
Lapače nečistot / zástěrky Škoda 105, 120, 130 (zadní) Lapače nečistot slouží k ochraně chodců a karoserie automobilu před nečistotami a kamínky létajícími od kol automobilu. To ocení řidiči především v zimě, kdy se sůl z vozovky usazuje na lapačích, nikoliv na prazích a karoserii, kde způsobuje korozi. Zástěrky jsou vyrobeny z vysoce kvalitní a pružné syntetické gumy. Sada obsahuje 1 pár zadních lapačů nečistot pro vozy Škoda 105, 120, 130. Montáž lapačů je velice jednoduchá. Součástí balení jsou šrouby pro přichycení lapačů.
Objev podobné jako Lapače nečistot/zástěrky - Škoda 105, 120, 130 (zadní)
Textilní autokoberce Vopi Škoda 105/120/125/130 1976-1990
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Škoda 105/120/125/130. se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Škoda 105/120/125/130 1976-1990
Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990 (economy, nelze dvojitě prošít)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Škoda 105, 120 a 130. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Škoda 105, 120, 130 1976-1990 (economy, nelze dvojitě prošít)
Legendární Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Tatra 613 napsala jednu z nejdelších a nejpestřejších kapitol naší automobilové historie. Zrodila se ve druhé polovině šedesátých let v období společenského uvolnění a její koncepce se vzduchem chlazeným osmiválcem do V uloženým nad zadní nápravou se vymykala všemu, co bylo tehdy ve světě obvyklé. Stala se prvním československým automobilem s karoserií navrženou v Itálii, v renomovaném turínském studiu Vignale a jak čas ukázal, byla tato volba správná. Kniha je především věnována osobním automobilům Tatra poslední generace, typům T 613 a T 700 se vzduchem chlazeným motorem V8 nad zadní nápravou. Připomíná všechna provedení šestsettřináctek z let 1969 až 1997, včetně luxusních verzí T 613 Speciál, přehlídkových polokabrioletů T 613 K a sanitek. Mapuje také pestrou škálu vozidel poháněných osmiválcem T 613, supersporty MTX Tatra V8, Ecorra Sport V8, Grafit a AML Lanta, neopomíjí ani osobitě střižené tříkolky Hill Cooper. Političtí pohlaváři, kteří v sedmdesátých a osmdesátých letech s oblibou využívali komfort a rychlost šestsettřináctky, opakovaně nařizovali omezování její výroby a bránili jejímu dalšímu technickému vývoji. Tatra 613 je sice přežila, po pádu komunistického režimu v listopadu 1989 však už neměla šanci se výrazněji prosadit.
Objev podobné jako Legendární Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha
Zapomenuté vozy Škoda - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Každého, kdo se alespoň trochu zajímá o automobily a také pro skalní fandy aut se značkou Škoda, osloví tato publikace, v které vám budou postupně představeny funkční vzorky a prototypy automobilů Škoda z let 1960 až 1990, které se nedostaly do sériové výroby, nikdy o nich nebylo publikováno a na většinu z nich už se víceméně zapomnělo. Patří k nim otevřené roadstery Š 990 a Š 991 odvozené v letech 1960 a 1962 z teprve připravovaného "embéčka", stejně jako nikdy nevyráběné kombi téhož typu z jara 1963, nebo unikátní sportovní automobil Škoda Winnetou, jenž vznikl v roce 1967 ve Švýcarsku. Zvláštní pozornost je věnována ambicióznímu projektu vozu střední třídy Š 720 z přelomu šedesátých a sedmdesátých let, na jehož stylistickém řešení automobilka Škoda poprvé spolupracovala s italskými designéry, konkrétně s turínským studiem Ital Design, které založil a dodnes vede Giorgetto Giugiaro. Jsou popsány pokusy o spolupráci ve vývoji a výrobě osobních automobilů mezi socia listickým Československem a spřátelenou Německou demokratickou republikou. Poněkud exotický nádech mají víceúčelové automobily Trekka vyráběné v letech 1966 až 1971 na Novém Zélandu na upravených podvozcích Škoda Octavia Combi, podobně řešené pákistánské vozy značky Skopak a turecké pikapy od firmy Čelik Montaj. Zapomenout bychom neměli na úhledné sportovní kupé 1100 GT ročníku 1970, které na podvozku "embéčka" postavili v pražském Ústavu pro výzkum motorových vozidel a ani na o rok mladší vůz Škoda Supersport s motorem před zadní nápravou a odklápěcím krytem kabiny, který si po kosmetických úpravách zahrál v roce 1981 ve filmu "Upír z Feratu".
Objev podobné jako Zapomenuté vozy Škoda - Jan Tuček - e-kniha
Legendární Škoda 1000 MB - Jan Tuček
Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Boleslavi celkem 443 000 "embéček", z nichž téměř polovina obohatila tuzemský park osobních vozů, zatímco ostatní putovala na export do desítek zemí celého světa. Stručná rekapitulace poválečných předchůdců Š 1000 MB z let 1946 až 1964, umožňuje zařadit "embéčko" do příslušného kontextu v historické linii značky. Spolu s automobilem z roku 1964 se krátce představí tehdy nový výrobní závod AZNP v Mladé Boleslavi, v té době nejmodernější automobilka v zemích za "železnou oponou" a jeden z nejlepších závodů svého druhu v Evropě. Na velkém množství unikátních fotografií kniha představuje prototypy i sériové "tisícovky". Kniha poskytuje kvalitní a ověřené informace o technických parametrech, zajímavostech z výroby, počtech vyráběných i exportovaných kusů i sportovních úspěších.
Objev podobné jako Legendární Škoda 1000 MB - Jan Tuček
Škoda Popular a Rapid - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Automobily Škoda Popular a Rapid ze třicátých a čtyřicátých let minulého století patří do zlatého fondu československého motorismu. Tato kniha podrobně mapuje jejich pestrou historii a slovem i obrazem připomíná dobře známé, ale i dnes téměř zapomenuté vozy. Kompaktní vůz za dobrou cenu pomohl značce Škoda získat vedoucí postavení na tuzemském trhu osobních automobilů a stal se i výnosným exportním artiklem. Popular a jeho výkonnější sourozenec jménem Rapid prošly řadou stylistických proměn i technických zdokonalení a významně přispěly k rozvoji motorizace v předválečném Československu.
Objev podobné jako Škoda Popular a Rapid - Jan Tuček - e-kniha
Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)
Kniha - autor Jan Tuček, 156 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha o automobilové ikoně šedesátých let podrobně mapuje pestrý a bohatý životní příběh legendárního ''embéčka''. Téměř 400 fotografií, tabulky technických údajů, precizně zdokumentované počty vyráběných vozů - to vše umožní čtenáři získat představu o prototypech, sériově vyráběných tisícovkách i sportovních úpravách vozu.
Objev podobné jako Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)
Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)
Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 156 stran Kniha o automobilové ikoně šedesátých let podrobně mapuje pestrý a bohatý životní příběh legendárního "embéčka". Téměř 400 fotografií, tabulky technických údajů, precizně zdokumentované počty vyráběných vozů - to vše umožní čtenáři získat představu o prototypech, sériově vyráběných tisícovkách i sportovních úpravách vozu
Objev podobné jako Legendární Škoda 1000 MB (978-80-247-4167-3)
Legendární Škoda 100/110 (978-80-247-3721-8)
Elektronická kniha - autor Jan Tuček, 152 stran, česky Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes milion. Kniha je věnována především těmto automomobilům, ale připomíná i jejich sourozence: kupé Škoda 110 R ze závodu v Kvasinách, sportovní vůz ÚVMV 1100 GT z pražského výzkumného ústavu a vývojovou studii Škoda Super Sport následně přestavěnou na filmovou hvězdu jménem Ferat. Jedna z kapitol mapuje i vývoj a náběh výroby automobilů Škoda 105/120, posledních škodovek s motorem vzadu.
Objev podobné jako Legendární Škoda 100/110 (978-80-247-3721-8)
Auta našich prezidentů 1918-2024 - Jan Tuček
Už déle než sto let vozí československé a české prezidenty automobily. Tato kniha se snaží zmapovat pestrou paletu několika stovek vozů dvou desítek tuzemských i zahraničních značek, které se díky svým uživatelům významně zapsaly do našich dějin. Vedle dobře známých vozů připomíná i některé téměř zapomenuté.Zakladatel Československa T. G. Masaryk nejezdil jen v automobilech Laurin a Klement, Praga, Škoda Hispano-Suiza a Tatra, ale v roce 1919 i rakouskou limuzínou Gräf und Stift.Edvard Beneš dal v roce 1936 zhotovit pancéřovaný kabriolet Praga Golden, v němž po návratu z exilu v květnu 1945 projížděl osvobozenou Prahou. V letech 1945 a 1947 si pak pořídil dvě anglické limuzíny Daimler. Emil Hácha v Němci ovládaném protektorátu plnil od listopadu 1938 funkci tzv. státního prezidenta, v létě 1942 obdržel z Berlína k 70. narozeninám pancéřovaný Mercedes 770.Osmiválcový Daimler po Benešovi od června 1948 používal první komunistický prezident Klement Gottwald. Záhy jej však vyměnil za tuzemský pancéřovaný VOS. Stejným po něm jezdil i Antonín Zápotocký, poté přesedl do sovětských vozů ZIM a ZIS. Sovětskými automobily ZIS a ZIL se v letech 1957 až 1968 pyšnil Antonín Novotný, zatímco jeho nástupce Ludvík Svoboda se spokojil se skromnějším typem GAZ 13 Čajka. V letech 1975 až 1989 vládnoucí Gustáv Husák si užíval pohodlí řady velkých vozů ZIL, nepohrdl však ani Tatrou 613.Sametová revoluce přivedla v prosinci 1989 na Pražský hrad disidenta Václava Havla, jehož prvním prezidentským vozem byl Renault 21 TSE. Flotilu hlavy státu dále tvořily limuzíny BMW řady 7 a Mercedes-Benz S 600. V hradní vozbě Václava Klause v letech 2003–2013 vládla značka Audi. Desetiletí prezidenta Miloše Zemana patřilo v letech 2013 až 2023 výlučně značce Škoda, jeho nástupce Petr Pavel preferuje limuzíny BMW řady 7.Kniha je doplněna technickými popisy jednotlivých automobilů a doprovázejí jej dvě stovky převážně dobových fotografií, z nichž část je publikována poprvé.
Objev podobné jako Auta našich prezidentů 1918-2024 - Jan Tuček
Legendární Škoda 100/110: a její sourozenci (978-80-247-3721-8)
Kniha - autor Jan Tuček, 152 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Jan Tuček, 152 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Historie slavné „stovky“ se začala psát v srpnu 1969, kdy převzala štafetu tehdy populárního „embéčka“. Škoda 100/110 se stala nejrozšířenějším osobním automobilem v Československu. V Mladé Boleslavi jich v letech 1969 až 1977 vyrobili přes milion. Kniha je věnována především těmto automomobilům, ale připomíná i jejich sourozence: kupé Škoda 110 R ze závodu v Kvasinách, sportovní vůz ÚVMV 1100 GT z pražského výzkumného ústavu a vývojovou studii Škoda Super Sport následně přestavěnou na filmovou hvězdu jménem Ferat. Jedna z kapitol mapuje i vývoj a náběh výroby automobilů Škoda 105/120, posledních škodovek s motorem vzadu.
Objev podobné jako Legendární Škoda 100/110: a její sourozenci (978-80-247-3721-8)
Superb - Jan Tuček - e-kniha
eBook: První dvě třetiny publikace podrobně mapují klasické automobily Škoda Superb s páteřovým rámem a šestiválcovými motory z období 1934 až 1950, včetně od nich odvozených vojenských vozidel. Poutavý text doprovázejí dobové černobílé fotografie, ale také kresby a faksimile výkresů z archivu společnosti Škoda Auto, přičemž většina ilustrací je zveřejněna poprvé. Vedle technických údajů kniha nabízí i dosud nepublikovaný detailní přehled výroby jednotlivých modelů a jejich karosářských verzí. Závěrečná třetina publikace je věnována třem generacím moderních vozů Škoda Superb od roku 2001 po současnost a připomíná i studie Montreux a Tudor z let 2001 a 2002. Ilustrace jsou tentokrát barevné, včetně technických kreseb. Poprvé jsou zveřejněny podrobné přehledy výroby automobilů Superb první a druhé novodobé generace, včetně rozlišení podle karosářských verzí, stejně jako počty vozů smontovaných v Indii a vyrobených v Číně. Finále knihy tvoří představení automobilů Škoda Superb a Superb Combi ročníku 2015, které právě přicházejí na trh. Celkově kniha obsahuje 215 ilustrací, z nichž je přes 60 barevných, a také 12 celostránkových faksimile dobových výkresů.
Objev podobné jako Superb - Jan Tuček - e-kniha
Zlomeniny lopatky - Jan Bartoníček, Ondřej Naňka, Michal Tuček
První monografie věnovaná zlomeninám lopatky v domácí i světové literatuře. Kniha vysvětluje obecné principy diagnostiky a terapie zlomenin lopatky doprovázené podrobným rozborem 519 zlomenin lopatky u dospělých, z toho 150 operovaných případů, 39 zlomenin u dětí a dospívajících.
Objev podobné jako Zlomeniny lopatky - Jan Bartoníček, Ondřej Naňka, Michal Tuček
H8 - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Děj tohoto příběhu je zasazen do českého města, kde neznámý pozorovatel, kontrolující časovou osu událostí sleduje vybrané subjekty pozorování. Tajemný cizinec si vybírá subjekty se skrytou nenávisti. Každý člověk ji v sobě má zakořeněnou a vždy záleží na tom, při jaké příležitosti u něho propukne. Mnohdy jsme sami obětí nenávisti někoho jiného. Co když je to všechno jen hra? Co když je to všechno jen zkouška? Co když to dokážeme změnit? Jsme toho schopni? Začnou se dít velice podivné věci … bez zjevné příčiny jsou vraždění lidé … ale, ta příčina existuje … neočekávané vyvrcholení příběhu.
Objev podobné jako H8 - Daniel Janů - e-kniha
Nebe - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Děj nás zavádí na kliniku Child´s Hope, kde se specializující na dětskou epilepsii – přímo na komplexní parciální záchvaty. Doktor Adam Leetch se setkává s dětmi, které mu vyprávějí své sny, své vyobrazení Nebe…
Objev podobné jako Nebe - Daniel Janů - e-kniha
Frídda - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Episoda VII. V hustém porostu zdejších keřů bylo nalezeno ztuhlé mužské tělo. Vypadalo jako by ho někdo vytáhl z mrazáku, a zde se ho zbavil… mrtvoly přibývají. Detektiv Kjelsson a jeho kolegyně seržantka Romstromová se opět pouštějí do vyšetřování. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o stejný modus operandi.
Objev podobné jako Frídda - Daniel Janů - e-kniha
Potwora - Daniel Janů - e-kniha
eBook: PRVNÍ POVÍDKA POTWORA … Do oblasti hlubokých lesů několik kilometrů za česko-polskou hranici se vydává parta sedmi kamarádů na houby, ani zdaleka však netuší, co je tam čeká. Co se ukrývá v opuštěném objektu APN 7-1? Co je zač? A kdo jej vytvořil? DRUHÁ POVÍDKA H8 – Skrytá nenávist … Děj tohoto příběhu je zasazen do českého města, kde neznámý pozorovatel, kontrolující časovou osu událostí sleduje vybrané subjekty pozorování. Tajemný cizinec si vybírá subjekty se skrytou nenávisti. Mnohdy jsme sami obětí nenávisti někoho jiného. Co když je to všechno jen zkouška? Začnou se dít velice podivné věci … bez zjevné příčiny jsou vraždění lidé … ale, ta příčina existuje … neočekávané vyvrcholení příběhu. Autor oblíbeného detektiva Kjelssona vás určitě vtáhne do děje obou příběhů.
Objev podobné jako Potwora - Daniel Janů - e-kniha
Sandwalker - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Paralelní vesmír XANOOS. Důstojník Galaanského impéria nouzově přistane na opuštěné planetě, jen aby zjistil, že zcela opuštěná není. Když zachrání neznámou dívku ze spáru divokého zvířete, jeho život nabere nečekané obrátky.
Objev podobné jako Sandwalker - Daniel Janů - e-kniha
Ohlédnutí... - Jan Kilián - e-kniha
eBook: Ohlédnutí… je pestrou mozaikou vzpomínek Jana Kiliana na léta strávená na Lékařské fakultě UK v Plzni, kde studoval i přes půl století vyučoval. A také na jeho sedmileté působení v jihočeské Bechyni. _x000D_ Publikace vychází u příležitosti 75. výročí založení Lékařské fakulty UK v Plzni.
Objev podobné jako Ohlédnutí... - Jan Kilián - e-kniha
Triplovia - Ján Babarík - e-kniha
eBook: Čo potrebuje slušný človek na to, aby totálne zlyhal? Päť príbehov vo svete, v ktorom nie sme jediným ľudským druhom. Päť omylov, ktoré sa neskončia tragicky len vďaka dobrému srdcu autora. Napätie, láska, humor a moderátor Kvído, ktorý je presvedčený, že by polovicu z vás do týždňa prinútil spáchať zločin. A možno aj všetkých. Ján Babarík (1970), narodil sa v Rimavskej Sobote, postupne žil v Prešove, Banskej Bystrici, Bratislave, Brne, USA, Anglicku a na niekoľkých menej známych miestach. Pracoval ako lesný taxátor, pomocník mlynára v antracitovej mlynici, lesný robotník, novinár, projektový manažér, obchodný zástupca, lektor, audítor, krupiér, klampiar, pokrývač, montér, či manipulant vo veľkosklade. V súčasnosti pracuje pre anglickú firmu ako supervízor odstávok v rafinériách v Škandinávii, na pobreží západnej Európy a na Britských ostrovoch. Žije v Košiciach, má tri deti.
Objev podobné jako Triplovia - Ján Babarík - e-kniha
Leprechaun - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Druhá série (návrat do roku 2015), 2. díl Mezi pevninou a ostrovem Arø vede jediná cesta, kterou v odpoledních hodinách mezi druhou a šestou do výše dvou metrů zaplaví moře. Cesta v tu chvíli není přístupná. V ten den na cestě k ostrovu zůstal stát vůz s mrtvým mužem uvnitř. Přibývají další mrtví … Mají s tímto případem spojitost? Dvojice detektivů má před sebou další nesnadný úkol zjistit, kdo je vrahem.
Objev podobné jako Leprechaun - Daniel Janů - e-kniha
Čechosabáky - Jan Michl - e-kniha
eBook: Praha, 1929. Třicetiletý inspektor František Chlubný, bývalý italský legionář a četník, pracuje na policejním ředitelství v oddělení vražd. Vyšetřuje vraždu ve dvojici s o patnáct let starším inspektorem Michalem Prokešem, jenž bojoval za Velké války také na italské frontě, ale na opačné straně, v řadách rakousko-uherské armády.Vyšetřování vraždy muže zprvu ukazuje na jakýsi nestandartní milostný propletenec a skutečnost, že se jednalo o bývalého ruského legionáře, vypadá pouze jako pouhá náhoda. V okamžiku, kdy počet zavražděných ruských legionářů začíná narůstat, je postupně oběma vyšetřovatelům jasné, že počátek všeho pochází z dob anabáze československých legií na Rusi...
Objev podobné jako Čechosabáky - Jan Michl - e-kniha
Parazit - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Deny Fleet se probouzí na planetě Pavandia a dozvídá se, že jejich loď byla zničena. Jakmile se setkává se svými členy posádky desátníkem Jillovou a Loogikem Denysovičem vymýšlejí plán, jak se dostat z této planety. Tato kniha je volným pokračování dobrodružné akční sci-fi série Psanec Kolt. Rozhodně zde není nouze o akci a napětí. Samozřejmostí jsou setkání s jinými druhy na cizích planetách. Někdy se jedná o přátelský humanoidní druh, jindy je to smrtící substance ničící vše živé, nebo parazit krmící se vzpomínky svého hostitele.
Objev podobné jako Parazit - Daniel Janů - e-kniha
Zrada - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Kapitán Kjelsson se svým novým týmem začali vyšetřovat dva odložené případy. Pak jim bylo oznámeno, že v parku Evalund byly nalezeny uťaté paže. Teď jen zjistit, komu patří a kde je zbytek těla.
Objev podobné jako Zrada - Daniel Janů - e-kniha
Prdelky - Jana Javorská - e-kniha
eBook: Čekáte další erotickou divočinu z pera Jany Javorské? A co když si z vás autorka jen dělá PRDELKY? Ať tak či onak, nudit se nebudete.
Objev podobné jako Prdelky - Jana Javorská - e-kniha
Terminály - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Druhá série (návrat do roku 2015), 4. díl Doktor Hansen dostává od doktora Mortensena nabídku pracovat v psychiatrické klinice Lykkelig Rejse. Po návštěvě si však není jistý, jestli zdejší lékařské metody nejsou za hranicí etiky. Nabídku odmítá, a tím se dostává do velkého nebezpečí. Co když se někteří lékaři snaží zajít až za hranice nemožného, i za cenu toho, že umírají lidé. To všechno bude chtít dvojice detektivů kapitán Kjelsson a jeho parťák poručík Halmborg vyřešit.
Objev podobné jako Terminály - Daniel Janů - e-kniha
Barika - Daniel Janů - e-kniha
eBook: Všechno začalo 16. 5. 1937 v malé vesničce pod kopcem, která dostala jméno KILIMA, což znamená ve svahilštině KOPEC. Věřte mi, že skutečné setkání s místními Svahilci byl pro mě zážitek na celý život a jsem rád, že jsem se této výpravy mohl účastnit. Bylo mi dvacet jedna a celý život jsem měl před sebou. Proto jsem byl vděčný profesoru Buckingstonovi, že mě vzal s sebou. Od něho jsem se dozvěděl, že Blantrichská universita s Londýnským muzeem připravují výpravu do Tanganiky. K neprozkoumanému území jezera Nyasa.
Objev podobné jako Barika - Daniel Janů - e-kniha
Praha - Jan Neruda - e-kniha
eBook: Výbor povídek a fejetonů Jana Nerudy se zabývá místy v české metropoli a životem jejích obyvatel v 70.-80. letech 19. století.S ironií a vtipem popisuje v jednotlivých fejetonech život v Praze jeho doby, kdy Stromovka byla džunglí, Václavské náměstí pustinou se špatnými chodníky a bez "koně", kdy Karlín byl venkovem...
Objev podobné jako Praha - Jan Neruda - e-kniha
Ear - Jan Procházka - e-kniha
eBook: A paranoid thriller of life under surveillance in Communist Czechoslovakia. A deputy minister in the Communist Party, Ludvík enjoys all the luxuries that political success affords him, but he must be careful since he knows the secret police have bugged his apartment. Penned under the oppressive watch of Soviet authorities in 1960s Czechoslovakia—but touching on still-current themes of surveillance and paranoia—this darkly comic, cinematic thriller is as tense and timely as ever. Author Jan Procházka knew firsthand the gnawing terror of life in a surveillance state. A promising Party member who became persona non grata after the Soviet occupation of Czechoslovakia, his own apartment was discovered to contain no less than twelve hidden microphones.
Objev podobné jako Ear - Jan Procházka - e-kniha
Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
V době, kdy je snadné podlehnout beznaději, přichází Jane Goodallová s výjimečně silným poselstvím: Naděje není naivní iluze, ale čin. Je to rozhodnutí dívat se pravdě do očí – a přesto věřit, že každý z nás může něco změnit. Spolu s autorem Douglasem Abramsem hledá v knize čtyři základní zdroje naděje: lidský intelekt, sílu přírody, odhodlání mladých lidí a nezdolného lidského ducha. Jane Goodallová se nevyhýbá těžkým otázkám: Co dělat, když příroda umírá? Když svět ovládá nenávist? Když se věci hroutí? Odpovědi hledá nejen ve vědě a svých zkušenostech, ale i ve spiritualitě, osobních příbězích a setkáních s lidmi, kteří jí změnili život. Tato kniha není jen čtením – je výzvou k proměně. Dává naději, která stojí na pravdě, soucitu a odvaze jednat. Je určena všem, kdo věří, že i v temnotě lze najít světlo – a že každý z nás má moc přispět k lepšímu světu. Pro koho je kniha určena Pro každého, kdo cítí úzkost z budoucnosti Pro čtenáře duchovní literatury a osobního rozvoje Pro mladé aktivisty i unavené rodiče Pro lidi, kteří chtějí jednat, ale neví, kde začít Pro ty, kdo hledají hlubší smysl a klid ve světě plném chaosu Proč si tuto knihu přečíst Přináší praktické i duchovní nástroje, jak zvládat krize Spojuje vědu, víru i osobní příběhy v jeden celek Ukazuje, že naděje není slabost – ale síla Nabízí příběhy, které vám zůstanou dlouho v srdci Co vám kniha přinese Naučí vás vidět svět jinýma očima Posílí vaši vnitřní odolnost Ukáže vám, jak mluvit s dětmi o těžkých tématech Pomůže vám spojit se znovu s přírodou i s druhými lidmi „Vím, že mnozí se na současný svět dívají s hlubokým pesimismem. Ale já jsem si naprosto jistá, že pokud budeme spolupracovat – příroda a lidé – máme stále šanci. A já mám naději. Stále ji mám.“ Doporučení nakladatele „Jane Goodallová je jednou z těch výjimečných osobností, které mluví pravdivě – a přitom s laskavostí. Tato kniha nám připomíná, že naděje je volba, která může proměnit svět. Četli jsme ji se vděčností a vírou, že právě takové knihy dnes nejvíce potřebujeme.“ - Michaela a Václav Kazdovi O autorech Jane Goodallová Britská antropoložka, bioložka a ekoložka Jane Goodallová se o zvířata zajímala už v dětství. Proslula tím, že v africkém pralese v Gombe studovala život a chování šimpanzů ve volné přírodě. Jejich výzkumu a ochraně přírody se věnuje celý život a patří mezi největší odborníky na chování primátů. V roce 1977 založila Institut Jane Goodallové (The Jane Goodall Institute), jehož cílem je výzkum, vzdělávání a ochrana divoké přírody. Časopis Time ji zařadil mezi 100 nejvlivnějších lidí světa. Je autorkou řady knih a studií, o jejím pozoruhodném životě vznikají filmy i dokumenty. Douglas Abrams Douglas Abrams píše pro New York Times, založil literární agenturu Idea Architects, která má vizionářům pomáhat vytvářet moudřejší, zdravější a spravedlivější svět.
Objev podobné jako Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Kniha představuje prototypy T 613 karosované italskou firmou Vignale, včetně unikátního dvoudveřového kupé, předsériové vozy, jež prošly náročnými testy na polygonu NAMI v Sovětském svazu, a sériové automobily Tatra 613 vyráběné od léta 1975 v Příboru. Následuje přehled postupných modernizací T 613, ale také připomínka vozů Tatra 613 Special s prodlouženým rozvorem a luxusní výbavou pro nejvyšší komunistické pohlaváry a otevřených přehlídkových automobilů Tatra 613 K. Vedle poslední verze s označením Tatra 700 publikace připomíná ojedinělý pokus o modernizaci jménem Prezident, sportovní kupé MTX poháněné motorem ze "šestsettřináctky" a různé verze T 613, včetně vozů záchranného systému Narex a sanitních automobilů. Kniha je doplněna tabulkami technických údajů, přehledem vyrobených vozů a barevnými kopiemi dobových prospektů.
Objev podobné jako Tatra 613 - Jan Tuček - e-kniha
Auta v Československu 1945-1990 Osobní vozy tuzemské i z dovozu - Jan Tuček
Publikace, první tohoto druhu u nás, připomíná více než 150 modelů automobilů prodávaných a provozovaných v Československu v letech 1945 až 1990. Osobní vozy třiceti různých značek jsou přehledně rozčleněny do tří časových období: 1945–1960, 1961–1975, 1976–1990. Každé časové pásmo je dále členěno podle původu automobilů: auta tuzemské výroby, auta z Východu a auta ze Západu. U všech vozů jsou uvedeny základní technické údaje a počty prodaných, resp. dovezených kusů, dále pak dobové prodejní ceny v korunách (Kčs) resp. v tuzexových bonech (TK). Jsou to automobily, které prodávala Mototechna, Tuzex a značkové prodejny Škoda. Popisy automobilů ilustruje 450 převážně barevných fotografií a kreseb.
Objev podobné jako Auta v Československu 1945-1990 Osobní vozy tuzemské i z dovozu - Jan Tuček
Auta našich prezidentů - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Už déle než sto let vozí československé a české prezidenty automobily. Tato kniha se snaží zmapovat pestrou paletu několika stovek vozů dvou desítek tuzemských i zahraničních značek, které se díky svým uživatelům významně zapsaly do našich dějin. Vedle dobře známých vozů připomíná i některé téměř zapomenuté.Zakladatel Československa T. G. Masaryk nejezdil jen v automobilech Laurin a Klement, Praga, Škoda Hispano-Suiza a Tatra, ale v roce 1919 i rakouskou limuzínou Gräf und Stift.Edvard Beneš dal v roce 1936 zhotovit pancéřovaný kabriolet Praga Golden, v němž po návratu z exilu v květnu 1945 projížděl osvobozenou Prahou. V letech 1945 a 1947 si pak pořídil dvě anglické limuzíny Daimler. Emil Hácha v Němci ovládaném protektorátu plnil od listopadu 1938 funkci tzv. státního prezidenta, v létě 1942 obdržel z Berlína k 70. narozeninám pancéřovaný Mercedes 770.Osmiválcový Daimler po Benešovi od června 1948 používal první komunistický prezident Klement Gottwald. Záhy jej však vyměnil za tuzemský pancéřovaný VOS. Stejným po něm jezdil i Antonín Zápotocký, poté přesedl do sovětských vozů ZIM a ZIS. Sovětskými automobily ZIS a ZIL se v letech 1957 až 1968 pyšnil Antonín Novotný, zatímco jeho nástupce Ludvík Svoboda se spokojil se skromnějším typem GAZ 13 Čajka. V letech 1975 až 1989 vládnoucí Gustáv Husák si užíval pohodlí řady velkých vozů ZIL, nepohrdl však ani Tatrou 613.Sametová revoluce přivedla v prosinci 1989 na Pražský hrad disidenta Václava Havla, jehož prvním prezidentským vozem byl Renault 21 TSE. Flotilu hlavy státu dále tvořily limuzíny BMW řady 7 a Mercedes-Benz S 600. V hradní vozbě Václava Klause v letech 2003–2013 vládla značka Audi. Desetiletí prezidenta Miloše Zemana patřilo v letech 2013 až 2023 výlučně značce Škoda, jeho nástupce Petr Pavel preferuje limuzíny BMW řady 7.Kniha je doplněna technickými popisy jednotlivých automobilů. Text doprovázejí dvě stovky převážně dobových fotografií, z nichž část je publikována poprvé.
Objev podobné jako Auta našich prezidentů - Jan Tuček - e-kniha
Auta první republiky - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Patříte mezi obdivovatele techniky a fanoušky první republiky? Pak nepřehlédněte tuto unikátní publikaci s těmi nejzajímavějšími vozy, které na tehdejších silnicích jezdily. Kniha podrobně popisuje osobní automobily vyráběné na území Československa v letech 1918 až 1938, včetně jejich základních technických údajů. Vedle automobilů velkých továren (Praga, Škoda, Tatra) jsou prezentovány i vozy menších výrobců (Aero, Jawa, Walter, Wikov, Z), a také vozy malých značek (Disk, Enka, Gatter, Isis, Stelka, Trimobil …) – celkem 33 nejdůležitějších značek. V každé kapitole čtenář najde statistiky prodejů v jednotlivých letech, dobové ceny a další technické informace. Kniha je ilustrována výhradně dobovými fotografiemi a prospekty, často dosud nepublikovanými.
Objev podobné jako Auta první republiky - Jan Tuček - e-kniha
Spartak, Octavia, Felicia - Jan Tuček - e-kniha
eBook: Publikace připomíná dnes už legendární řadu osobních automobilů Škoda klasické koncepce vyráběnou v letech 1955 až 1971. Jejím prvním členem byl vůz Škoda 440 dodnes známý pod jménem Spartak, které nesl jeden z prototypů. Text a početné ilustrace čtenáři přiblíží vývoj a postupné proměny automobilů Škoda 440, 445, 450, Octavia, Octavia Super, Octavia Touring Sport, Octavia Combi, Felicia a Felicia Super, až po poslední model Octavia Combi ročníku 1971.
Objev podobné jako Spartak, Octavia, Felicia - Jan Tuček - e-kniha
Auta východního bloku - Jan Tuček - e-kniha
eBook: V letech 1945 až 1990 vznikla v zemích východního bloku pestrá paleta automobilů: Škoda, Tatra, Trabant, Wartburg, Polski Fiat, Dacia, Oltcit, Moskvič, Lada, Volga a další značky neodmyslitelně patřily ke koloritu předlistopadové éry. Někdy jsme nad nimi ohrnovali nos, někdy se jim vysmívali a většinou toužili po něčem lepším. Kniha nám připomíná, v čem jsme jezdili, abychom nezapomněli. Nejen na automobily, ale ani na tu dobu.
Objev podobné jako Auta východního bloku - Jan Tuček - e-kniha
Organická modernita - Jan Dostalík - e-kniha
eBook: Kniha přispívá k poznání dějin moderního urbanismu a územního plánování. Hlavním tématem jsou ekologicky šetrné tendence, které jsou zastřešeny konceptem organické modernity. Text začíná u počátků moderního českého urbanismu a územního plánování, zachycuje proměny v meziválečném období, přináší vhled do ekologicky šetrných studií a koncepcí za druhé světové války, ale i do změn vzešlých z nástupu socialistického systému v plánování a výstavbě. Text se nakonec věnuje teoreticky i realizačně bohatým šedesátým letům a končí rokem 1968. Kniha ukazuje, že ekologicky šetrné tendence v českém a slovenském urbanismu a územním plánování mají nejen řadu podob a variant, ale také svou hlubokou tradici.
Objev podobné jako Organická modernita - Jan Dostalík - e-kniha
Podívejte se také
- Legendární Škoda 105/120: a její sourozenci (978-80-271-3892-0)
- ABUS JC8320 JAN (4003318901294)
- kysucke povesti podmanicky jan
- Jan Hus - DVD (9279)
- Galerie slávy - Jan Saudek
- Jan Werich a semafor
- Jan Masaryk - pravdivý příběh ()
- Jan Werich za oponou
- Jan Žižka - DVD (N03540)
- led osvetleni spz audi skoda vw
- SENCOR SOX 105 Náhradní hlavice (SOX 105 )
- Mitas E-07+ 120/80/18 TL,R 62 S (2000024400101)
- Bridgestone E-Max 120/90/17 TT,F 64 H (6130)
- Kniha Poslední slovo má Jan Rejžek!: Z mého deníčku 3 (2010-2015) (978-80-7492-270-1)
- MEYLE 1123210004 pro vozy SKODA;VW (1123210004)
- Schulmeister Jan: Piano - CD (UP0248)
- Jan Vojáček: Umění být zdráv
- Jan Kraus: Můj soukromý buzynes
- Skoumal Petr, Vodňanský Jan, Burian Jan, Dědeček Jiří: Večírek rozpadlých dvojic (SU5815-2)
- Bridgestone BT 011 120/70/15 TL,F,E 56 H (1830)
- Plotový dílec WPC 105 × (105–185) cm hnědý (41553)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)