Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe. ✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra ✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení ✓ Šíření informací a prevence vzniku fám ✓ Argumentace a zvládání námitek ✓ Komunikace v konfliktech a krizích ✓ Rizika moderní komunikace
Podívejte se také Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si to neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
Podívejte se také Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Komunikace a prezentace - Umění mluvit, slyšet a rozumět - Jiří Plamínek
Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení?V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe.Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení✓ Šíření informací a prevence vzniku fám✓ Argumentace a zvládání námitek✓ Komunikace v konfliktech a krizích✓ Rizika moderní komunikace
Podívejte se také jiri jurecka
Podívejte se také
- Byznys etiketa a komunikace
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- JIRI MODELS Minnie 28 barev
- Kniha kódů a šifer: Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii (978-80-7675-084-5)
- Nadpřirozená komunikace ()
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Přesvědčivá prezentace (978-80-247-3455-2)
- Úspěšná prezentace (978-80-247-2912-1)
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 200 stran V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
Objev podobné jako Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Mediace - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Mediace je způsob řešení sporů, při němž účastníkům konfliktu pomáhá s nalezením dohody nestranný odborník – mediátor. Ten volí postup, jakým nejlépe dosáhnout dohody, ovšem protistrany si ponechávají právo rozhodovat o věcném obsahu dohody. Jde o alternativu k soudům či arbitrážím, kdy za strany rozhoduje někdo jiný. Kniha prvního českého mediátora, který v současnosti nejen radí klientům, ale také učí nové mediátory, zkouší a předsedá u mediátorských zkoušek při Ministerstvu spravedlnosti a České advokátní komoře, je souhrnem autorových mnohaletých zkušeností s mediací v Česku a na Slovensku. Díky tomu v knize naleznete mnoho příkladů a praktických rad. Dozvíte se, jaké jsou principy a předpoklady mediace, jaká je role mediátora, jaké nástroje může použít a jaké fáze má mediační proces. Zjistíte, jak mediátor může zvládat různé obtíže, pro které případy lze mediaci užít nebo čím se mediace liší od facilitace.
Objev podobné jako Mediace - Jiří Plamínek - e-kniha
Tajemství úspěchu - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Kniha sleduje cesty lidí k úspěšnému životu. Je možné ji vnímat jako implicitní návod k dosažení úspěchu v podmínkách střední Evropy počátku jednadvacátého století. Jádrem výkladu je sice popis myšlení a chování lídrů, tedy lidí, jejichž úspěch je veřejně znám a registrován, ale najdete zde i kapitoly zabývající se spokojeností, užitečností a zralostí v soukromém životě či rolí lídrů ve výchově a vzdělávání, podobně jako úvahy o tom, mezi jakými typy úspěchu můžeme volit a za jakých podmínek lze různých podob a podstat úspěchu dosáhnout. Výklad konfrontuje teoretické poznatky s autorovou praxí konzultanta, lektora, facilitátora a mediátora. Všímá si především místního pojetí úspěchu, jež je odlišné jak od pojetí severoamerického, ale i asijského nebo afrického. Je dokládán příklady z české, československé a středoevropské praxe.
Objev podobné jako Tajemství úspěchu - Jiří Plamínek - e-kniha
Tajemství motivace - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Potřebujete, aby lidé kolem vás dělali to, co od nich očekáváte? Svazek klíčů ke dveřím lidské motivace vám poskytne již třetí vydání úspěšné knížky "Tajemství motivace". Uznávaný autor přichází se šesti novými pravidly motivace a nově se zabývá vztahem motivace a manipulace. Ve čtivé a prakticky zaměřené knížce poznáte univerzálně platná pravidla motivace stejně jako vliv konkrétních situací, povahy prostředí a lidských osobností na motivaci. Dozvíte se, jak zjistit, který vliv v konkrétní situaci dominuje, a jak toho využít k motivaci. Odhalíte, jak fungují vztahy mezi různými motivačními typy lidí v různých motivačních situacích - například při zvládání emocí, vyjednávání, zadávání úkolů, řešení konfliktů nebo hodnocení lidí. Kniha je určena manažerům, podnikatelům, politikům všech úrovní, učitelům a lektorům, rodičům, ale i všem ostatním, kteří chtějí ve své práci nebo v osobním životě využít nečekanou sílu motivace.
Objev podobné jako Tajemství motivace - Jiří Plamínek - e-kniha
Vzdělávání dospělých - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Současné vzdělávání dospělých je nádherným posláním stejně jako tvrdým byznysem. I tady jsou občas nabízeny nesmysly nebo banality, i tudy se valí módní vlny, i zde mohou být dobří prodejci úspěšnější než dobří učitelé. I tady je dobré vědět, co potřebujeme, znát nabídku a souvislosti, umět se poučeně rozhodnout. Kniha popisuje úspěšné metody moderní výuky – prezentaci, diskuse, řešení modelových situací, koučování, učení z reálného výkonu a další. Vysvětluje, jak z těchto prvků stavět vzdělávací programy, podle čeho volit přiměřený styl výuky a jak zvládat problémové účastníky a řešit další potíže, jež při učení mohou vznikat. Pouhé umění dobře učit ovšem nestačí. Učit (se) efektivně něčemu neužitečnému je zmarňováním času a energie. V knížce proto najdete také podrobný návod, jak určovat témata a cíle vzdělávání. Teprve z cílů vzdělávání vyplývají odpovědi na následné otázky – koho učit a čemu, jak to dělat a koho tím pověřit. V tomto tematickém sledu je třeba promýšlet podobu vzdělávacích programů, takto je uspořádána i kniha, kterou držíte v ruce. Autor do ní vložil zkušenosti ze své dvacetileté praxe v roli učitele. Druhé vydání knihy, která podle počtu došlých ohlasů ovlivnila a inspirovala velké množství čtenářů, je rozšířeno zejména o kapitoly věnované etice vzdělávání a příkladům působení velkých učitelů lidstva.
Objev podobné jako Vzdělávání dospělých - Jiří Plamínek - e-kniha
Tajemství motivace - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Potřebujete, aby lidé kolem vás dělali to, co od nich očekáváte? Komu by se to nehodilo! Svazek klíčů ke dveřím lidské motivace vám poskytne již druhé vydání této úspěšné knížky. Poznáte universálně platná pravidla motivace stejně jako vliv konkrétních situací, povahy prostředí a lidských osobností na motivaci. Dozvíte se, jak zjistit, který vliv v konkrétní situaci dominuje, a jak toho využít k motivaci. Zvláštní pozornost budete věnovat vztahům mezi různými motivačními typy lidí v různých motivačních situacích - například při zvládání emocí, vyjednávání, zadávání úkolů, řešení konfliktů nebo hodnocení lidí. Kniha je určena manažerům, podnikatelům, politikům všech úrovní, učitelům a lektorům, rodičům, ale i všem ostatním, kteří chtějí ve své práci nebo v osobním životě využít nečekanou sílu motivace.
Objev podobné jako Tajemství motivace - Jiří Plamínek - e-kniha
Vedení porad - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel a zároveň se podobaly koncertu sehraného hudebního tělesa. Manažerům, vedoucím týmů a ostatním účastníkům porad kniha nabízí ryze praktická témata: čím se efektivně vedené porady liší od těch ostatních, jaké jsou nejčastější chyby při vedení porad, jak pro poradu vybrat účastníky a jak se na ni připravit, jak udržovat její dynamiku a pracovat s problémovými účastníky, a také jak hospodařit s časem a jak využívat prostor a technické pomůcky. Zvláštní pozornost je věnována facilitaci. Druhé vydání úspěšné knížky se podrobněji zabývá účelem a obsahem porad, tedy uměním stanovit, co přesně na poradě řešit a s kým, dále se věnuje specifickým variantám porad s různým typem zadání, uvádí příklady postupů ovlivňujících dynamiku porady či ukazuje časté chyby vznikající při formulaci cílů porad a je doplněno o nové zkušenosti autora z předchozích pěti let. Srozumiteln ý výklad je doprovázen mnoha příklady z praxe a názornými obrázky.
Objev podobné jako Vedení porad - Jiří Plamínek - e-kniha
Džungle v nás - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Vyznáte se v džungli, kde se v kořenech stromů plazí pudy, zatímco v korunách vřeští inteligence? Je svůdné říci ano… Naše osobnost má složitost, záludnost i potenciál skutečné džungle. Obsahuje skryté poklady, bludné kořeny i nebezpečná zákoutí. Plíží se v ní úskočné obludy, které nás chtějí ovládnout a o nichž je dobré vědět a nepustit je ke kormidlu řídícímu naše chování. Bydlí v ní i osvícené bytosti, které nás rády povedou ke svobodě, když jim dáme příležitost. Máme-li moderní vzdělání, pak bývá spíše technické. Obvykle umíme pracovat s počítači, známe jazyky, rozumíme svému oboru. Často však tápeme, máme-li rozumět lidem a jejich vztahům. Vyznat se v těchto divokých krajích je přitom nesmírně výhodné. Rozumíme-li tomu, co cítíme a co děláme, můžeme své pocity a své chování ovládat a své poznatky využít i v jiné džungli – té kolem nás. Na cestu do spletité krajiny lidské psychiky se vyplatí mít dobrou mapu. Takovou, která vás nezaplete do detailů, ale drží se podstatných souvislostí. Která neutíká k mystice, ale opírá se o vědu a fakta. Jiří Plamínek takovou mapu nakreslil a dal jí podobu této knížky. Je praktická, zahrnuje četné příklady a je určena k okamžitému použití s doživotní zárukou.
Objev podobné jako Džungle v nás - Jiří Plamínek - e-kniha
Konflikty a vyjednávání - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: V knize se dozvíte: * jak jednat v konfliktních situacích a dosahovat dohod; * jaké jsou tři pilíře zvládání konfliktů; * jaké jsou příčiny konfliktů a jak se konflikty vyvíjejí; * jaké existují styly vyjednávání a který použít; * jaká jsou kritéria úspěchu při řešení konfliktů; * jakou strategii řešení konfliktu zvolit; * jak řešení konfliktu ovlivňují zájmy a moc. Knížka je jakousi turistickou mapou, která vám umožní světem konfliktů bezpečně a poučeně putovat a z těchto výprav si i něco zajímavého přinést. Díky 60 obrázkům se v problematice přehledně zorientujete a pokud se budete držet 40 pravidel řešení konfliktů, máte téměř vyhráno.
Objev podobné jako Konflikty a vyjednávání - Jiří Plamínek - e-kniha
Konflikty a vyjednávání - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Nové, upravené a doplněné vydání knížky uznávaného autora, poradce a lektora ukazuje, čím mohou být konflikty prospěšné, jaký význam mají jak pro vedení a řízení firem, tak v lidském životě. Dozvíte se o možných způsobech a postupech zvládání různých typů konfliktů a seznámíte se s taktickými, lidskými a strategickými aspekty vyjednávání: například jak se na vyjednávání připravit, jak obsadit vyjednávací týmy, jaké konflikty nejčastější vznikají mezi různými motivačními typy lidí nebo jak využívat různé vyjednávací styly. Nové vydání knížky se více zaměřuje na praktickou stránku vyjednávání a přináší také nové příklady. Knížka je jakousi turistickou mapou, která vám umožní světem konfliktů putovat bezpečně a poučeně a z těchto výprav si i něco zajímavého přinést. Díky více než padesáti obrázkům se v problematice přehledně zorientujete a pokud se budete držet 33 pravidel řešení konfliktů, máte téměř vyhráno.
Objev podobné jako Konflikty a vyjednávání - Jiří Plamínek - e-kniha
Sebepoznání, sebeřízení a stres - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Knížka zpracovává téma sebezvládání zcela novým způsobem, po svém doplňuje mezery v teorii, ukazuje zbrusu nové souvislosti a opírá se o nejefektivnější nástroj sebeřízení - zdravý rozum. Jednoduše, ale nezkresleně vykládá témata, jež jsou klíčová pro každého, kdo se rozhodne nenáhodně a cíleně pohybovat životem. Na většině dvoustran najdete vpravo obrazovou tabuli a vlevo stručný text, který s tabulí souvisí. Díky autorově dlouhodobé praxi obsahuje kniha i řadu názorných příkladů. Třeba kapitolami věnovanými managementu času nás provází pan Sebeřízek, který se rozhodl vzít život do vlastních rukou. Třetí vydání úspěšné publikace je přehledněji uspořádáno a doplněno o nové poznatky a zkušenosti. Obsahuje šest nových tabulí, věnovaných kontextu sebezvládání - úspěchu, vitalitě a biologickému a společenskému rámci lidského života.
Objev podobné jako Sebepoznání, sebeřízení a stres - Jiří Plamínek - e-kniha
Řešení problémů a rozhodování - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Řešíte? Rozhodujete? Nebo snad dokonce odpovídáte za to, aby se řešení opravdu uskutečnilo? Potom držíte v rukou správnou knihu. Obsahuje pečlivě vybrané techniky, které spolehlivě fungují v praxi, stejně jako přehled nejoblíbenějších chyb, jichž se pravidelně dopouštíme. Je doslova nabitá praktickými příklady z českého prostředí, provokativními paralelami a úvahami o nečekaných souvislostech. Poradí vám, kam chodit na nápady, jak poznat dobrý nápad a jak jej potom také realizovat.
Objev podobné jako Řešení problémů a rozhodování - Jiří Plamínek - e-kniha
Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání: vše, co si v ní dnes přečtete, můžete již zítra začít používat v praxi.
Objev podobné jako Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek - e-kniha
Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Jednotlivým tématům je věnován nový prostor podle důležitosti jejich vlivu na dosahování úspěchu při aplikaci ve firmách a institucích. Autor text dále doplnil novými příklady používání různých manažerských teorií v praxi a více provázal výklad s ostatní literaturou v oboru. Forma atlasu ovšem naznačenou revoluci přežila: na většině dvoustran najdete vpravo obrazovou tabuli a vlevo související výklad. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspě šnému řízení a podnikání: vše, co si dnes přečtete, můžete již zítra začít používat v praxi.
Objev podobné jako Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek - e-kniha
Týmová spolupráce a hodnocení lidí - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Manažeři a vedoucí týmů v knize naleznou praktické návody, jak postupovat při sestavování a vedení týmů a podpoře týmové spolupráce. Uznávaný lektor a poradce věnuje pozornost i osobnostem a působení lídrů týmů a společností a předpokladům, jež musí lídr splňovat, aby byl úspěšný. A protože jedním z klíčových aspektů rozhodujících o tom, zda lidé budou spolupracovat, je způsob, jakým jsou za svou práci pro firmy a instituce hodnoceni, obsahuje knížka i stručný přehled této tématiky, včetně návodů pro zadávání úkolů a vedení hodnotících rozhovorů. Kniha vychází ze zkušeností autora s podporu spolupráce ve firmách, institucích a týmech, ale i v rodinách a obcích. Výklad je podporován množstvím příkladů a obrázků. Dozvíte se: - co způsobuje spolupráci a jak pro spolupráci vytvářet podmínky; - jak najít styl řízení týmu, který je optimální vzhledem ke konkrétním podmínkám; - co by měli členové týmů sdílet a v čem by se měli lišit; - jaký je vztah hodnocení a odměňování; - jak vést hodnotící rozhovor a jakou by měl mít formu, obsah, dynamiku.
Objev podobné jako Týmová spolupráce a hodnocení lidí - Jiří Plamínek - e-kniha
Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu. Jiří Plamínek podrobně popisuje dosud nepublikované metody diagnózy a vitalizace systémů a zmiňuje i obecnou teorii vitality, která poskytuje těmto metodám teoretickou oporu, nastiňuje odpovědi na některé obecné otázky naší existence a významně usnadňuje a zpřehledňuje výběr nástrojů pro rozvoj firem a organizací. Většinu z popisovaných nástrojů je možné přiměřeně využít i pro vedení a řízení v prostředí veřejné správy a neziskových organizací nebo jako inspiraci pro diagnostiku a vitalizaci týmů, rodin, obcí a různých institucí, škol, spolků a komunit. Autor uvádí množství praktických příkladů ze své dvacetileté manažerské a konzultační praxe. Podnikání vysvětluje nejen srozumitelně, ale i s nadhledem a často v nečekaných souvislostech. Chcete-li získat nové podněty k přemýšlení nebo se vyhnout cestě zbytečných pokusů a omylů ve svém životě a práci, knihu si určitě přečtěte.
Objev podobné jako Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek - e-kniha
Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha
eBook: Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu.
Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích - Ladislav Kopecký - e-kniha
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace - Iva Michňová - e-kniha
eBook: Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem.
Objev podobné jako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace - Iva Michňová - e-kniha
Řízení podle kompetencí - Jiří Plamínek, Roman Fišer - e-kniha
eBook: Špičkoví konzultanti a lektoři ukazují manažerům, kde začít cestu za vybudováním úspěšné firmy, jakou strategii zvolit, jak řešit vzniklé obtíže a učit se z vlastních výsledků. Témata jako marketing, definice produktů, řízení procesů a projektů, teorie omezení, finanční řízení a učící se organizace jsou vysvětlena ve vzájemných souvislostech a těsně propojena na „měkkéé" manažerské disciplíny - zadávání úkolů, delegování, hodnocení lidí, motivace, řešení konfliktů a týmová spolupráce. Autoři nezůstávají u teorie, ale nabízí konkrétní nástroje pro definování a vyhodnocování postupu za úspěchem a uvádějí zkušenosti s jejich zaváděním.
Objev podobné jako Řízení podle kompetencí - Jiří Plamínek, Roman Fišer - e-kniha
Psaní a prezentace odborných textů - Jan Široký
Publikace seznamuje s formálními i obsahovými požadavky pro psaní bakalářských, diplomových, doktorských a jiných kvalifikačních prací, stejně jako odborných článků. Po vymezení vědeckých metod uvádí charakteristiku vědecké statě, popisuje citační normu a možné zdroje dat a ukazatelů pro tvorbu odborných textů. Kniha upozorňuje na pravopisná pravidla, v nichž se nejčastěji chybuje, jako jsou zkratky, či interpunkční znaménka. Poradí také, jak do textu správně začlenit graf či obrázek.Zvláštní část je věnována specifikům psaní odborných právních textů, jakými jsou zejména právní jazyk a odborná terminologie, právní argumentace a interpretace práva.Dále publikace čtenáře seznamuje s možnostmi publikování v odborných časopisech a s hodnocením výzkumu a vývoje v České republice. Kniha rovněž přináší praktické rady pro komunikaci (verbální, neverbální) a úspěšnou prezentaci výsledků odborné práce formou veřejného vystoupení.Další kapitola se zabývá etikou jako neopominutelnou součástí vědecké činnosti.Ke komplexnosti publikace přispívají i přílohy, v nichž čtenář nalezne mj. výňatky z autorského zákona a legislativních pravidel vlády, číselníky vědních oborů dle RIV či klasifikaci JEL.Příručka je cennou pomůckou pro všechny autory odborných textů, zejména pro studenty na všech stupních vysokoškolského vzdělávání a jejich pedagogy.
Objev podobné jako Psaní a prezentace odborných textů - Jan Široký
Mozaika komunikace - druhé rozšířené vydání - Jiří Frgal - e-kniha
eBook: Prostřednictvím výkladu a praktických historek knížka provádí čtenáře hlavními tématy, která souvisejí s mezilidskou komunikací. Jednotlivé kapitoly se věnují komunikaci jak v osobním, tak pracovním a veřejném životě. Oproti prvnímu vydání je aktuální druhé rozšířené o čtyři nové kapitoly.Autoři v úsměvných příbězích komentují předpoklady pro účinnou komunikaci, jako je pozitivní přístup, schopnost empatie nebo odhadování druhých lidí. Knížka se věnuje tématům bezprostředně použitelným v praxi - umění aktivní prezentace a využití vyjednávacích taktik nebo výběru vhodného komunikačního styluvzhledem k dané situaci. Stranou nezůstávají ani související populární témata, jako image nebo zvládání stresu.Mozaika komunikace je určena především těm, které těší kontakt s druhými lidmi a chtějí v něm být úspěšní. V krátkých kapitolách zde naleznou paralelu se svou zkušeností, námět k zamyšlení či úsměvu a především cestu ke zlepšení své komunikace a svých vztahu s druhými lidmi.Autiři: Jiří Frgal a Hana Svobodová. Kniha je ilustrována obrázky Jiřího Ďuriše.
Objev podobné jako Mozaika komunikace - druhé rozšířené vydání - Jiří Frgal - e-kniha
Psaní a prezentace odborných textů (978-80-7502-340-7)
Kniha - autor Jan Široký, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace seznamuje s formálními i obsahovými požadavky pro psaní bakalářských, diplomových, doktorských a jiných kvalifikačních prací, stejně jako odborných článků. Po vymezení vědeckých metod uvádí charakteristiku vědecké statě, popisuje citační normu a možné zdroje dat a ukazatelů pro tvorbu odborných textů. Kniha upozorňuje na pravopisná pravidla, v nichž se nejčastěji chybuje, jako jsou zkratky, či interpunkční znaménka. Poradí také, jak do textu správně začlenit graf či obrázek. Zvláštní část je věnována specifikům psaní odborných právních textů, jakými jsou zejména právní jazyk a odborná terminologie, právní argumentace a interpretace práva. Dále publikace čtenáře seznamuje s možnostmi publikování v odborných časopisech a s hodnocením výzkumu a vývoje v České republice. Kniha rovněž přináší praktické rady pro komunikaci (verbální, neverbální) a úspěšnou prezentaci...
Objev podobné jako Psaní a prezentace odborných textů (978-80-7502-340-7)
Úspěšná prezentace - Emma Ledden - e-kniha
eBook: Potřebujete připravit kvalitní prezentaci a nevíte, jak na to? Chcete vytvářet působivější a modernější prezentace než dosud? Máte obavy ze samotného průběhu svého vystoupení? Rádi byste působili přesvědčivě a profesionálně? V dnešní době digitálních technologií již není prostor pro zastaralé způsoby vytváření prezentací. Prezentace je často nutné připravit rychle a také posluchači mají málo času, jsou zavaleni informacemi, a někdy se dokonce vyskytují na různých místech světa. Tato knížka nabízí jednoduchý postup, jak vytvořit špičkovou prezentaci, která vaše posluchače opravdu zaujme a přesvědčí. Jde o nový přístup k vytváření prezentací, při kterém jsou i složité věci podávány jednoduše, stručně a zejména s neustálou orientací na posluchače. Naučíte se, jak mluvit ve správnou chvíli a správným způsobem o důležitých věcech tak, aby to bylo pro posluchače zajímavé a smysluplné. S pomocí rad z této knížky předvede i ten nejméně zkušený prezentátor špičkovou prezentaci a ti zkušenější snadno dosáhnou ještě lepších výsledků.
Objev podobné jako Úspěšná prezentace - Emma Ledden - e-kniha
Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková - e-kniha
eBook: Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny, kteří chtějí uspět v mezilidské komunikaci. V této praktické a čtivé příručce se dozvíte, jaké jsou důležité kompetence dobrého prezentátora, jak prezentaci správně připravit s ohledem na její cíl, jak ideálně vést prezentaci, v níž něco nabízíte, prezentaci, kterou přesvědčujete a motivujete, a reportovací prezentaci, jíž informujete. Zjistíte, jak účinně argumentovat a zvládat námitky, jaká vyjádření jsou vhodná a nevhodná, jakým chybám se vyhnout, co dělat v obtížných situacích či jak se vypořádat s trémou. Nové vydání knihy je rozšířeno o další finty pro úspěšnější prezentace, poradí vám, jak zatraktivnit image prezentujícího, jak při prezentaci vytvořit tu pravou atmosféru, a nabízí též řadu nových příkladů, ukázek a tipů.
Objev podobné jako Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková - e-kniha
Komunikace a vzájemné porozumění - Alena Vališová - e-kniha
eBook: Co podmiňuje, že si nás lidé váží, že nás respektují? Lze rozvíjet zdravé sebehodnocení a přiměřené sebevědomí? Jsou nějaké cesty k lepšímu pochopení sebe sama a poznávání druhých? Na čem vlastně závisí sociální úspěšnost? Kniha, kterou držíte v ruce, chce přispět k rozvíjení otevřených vztahů mezi lidmi. Nenajdete v ní, jak najisto uspět ve vzájemném kontaktu. Na to žádný recept neexistuje. Hry, cvičení, úkoly a testy mohou ale podpořit snahu o získání potřebných sociálních dovedností. Využití této knihy může však být daleko širší. Pomůže vám rozvíjet rozmanité aktivity v rámci sociální skupiny, při nichž si ověříte účinnost vlastního chování ve zpětné vazbě ke členům rodiny, mezi přáteli, v pracovním týmu. Jednotlivé hry jsou také inspirací účastníkům sociálně psychologického výcviku na základě interaktivních metod. Tato cvičebnice mezilidských vztahů bude vaším dobrým pomocníkem.
Objev podobné jako Komunikace a vzájemné porozumění - Alena Vališová - e-kniha
Kouzla jednorožců - Plamínek - Daisy Meadowsová - e-kniha
eBook: Vítejte ve světě kouzel, přátelství a jednorožců! Anežka a její kamarádka Eliška se pomocí magické sošky dostanou do Kouzelného údolí, světa bájných jednorožců. Potkají tam jednorožce Plamínka, jehož posláním je přinášet zemi teplo. Protože ale přišel o svůj kouzelný přívěsek, zemi hrozí věčná zima. Dokážou kamarádky Plamínkovi pomoct, aby znovu získal svou kouzelnou moc?
Objev podobné jako Kouzla jednorožců - Plamínek - Daisy Meadowsová - e-kniha
Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.
Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Verbální komunikace a lidská psychika - Jaromír Janoušek - e-kniha
eBook: Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi – to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod.
Objev podobné jako Verbální komunikace a lidská psychika - Jaromír Janoušek - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Komunikace a interakce v plavecké výuce - Kristýna Hubená - e-kniha
eBook: Při procesu edukace je nezbytná komunikace i interakce. Obě tyto složky jsou nutné také při výuce plavání. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je jim nezbytné věnovat zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Ke zkvalitňování těchto didaktických kompetencí je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Tu lze získat pouze kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data o činnosti učitele/instruktora plavání, i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu – žáků/klientů. Spojením těchto dat je možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů.
Objev podobné jako Komunikace a interakce v plavecké výuce - Kristýna Hubená - e-kniha
Jak na dokonalou prezentaci v PowerPointu - Marek Laurenčík - e-kniha
eBook: Tato užitečná příručka vám nejen poradí, jak dokonalou prezentaci v programu MS PowerPoint vytvořit, ale také jakým způsobem s hotovou prezentací pracovat - poradí různé způsoby promítání a předvádění a také poskytne rady v psychologickém smyslu, tedy jak během prezentace vystupovat. Čtenář nedostává do rukou klasickou příručku pro uživatele softwaru - kniha vás samozřejmě naučí používat aplikaci PowerPoint, to však není zdaleka všechno. Autoři této knihy se snaží téma pokrýt komplexně, a proto se při její četbě setkáte také s technickými aspekty prezentování – technickým a programovým vybavením pro úspěšné předvedení elektronické prezentace. A nezapomíná se ani na člověka, který s tím vším pracuje a který je konec konců rozhodujícím článkem pro úspěch veřejné prezentace a zúročení veškerého vynaloženého úsilí.
Objev podobné jako Jak na dokonalou prezentaci v PowerPointu - Marek Laurenčík - e-kniha
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 208 stran Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem.
Objev podobné jako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani...
Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
eBook: Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti.
Objev podobné jako Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha
eBook: Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy.
Objev podobné jako Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha
Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha
eBook: Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000).
Objev podobné jako Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha
Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha
eBook: Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže správně “nastavit” komunikaci ve firmě a odstranit nedostatky.
Objev podobné jako Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha
Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha
eBook: Monografie představuje úvod do oboru politická komunikace. Srozumitelně představuje základní teorie a koncepty, vypočítává nejtypičtější projevy politického komunikování. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou pro profesionály.
Objev podobné jako Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí - Marek Adamík - e-kniha
eBook: Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.
Objev podobné jako Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí - Marek Adamík - e-kniha
Průvodce lidským myšlením a chováním - Jiří Plamínek
Kniha Jiřího Plamínka, respektovaného autora dvou desítek publikací především z oblasti managementu. Kniha o vývoji lidské mysli, o příčinách uvažování a jednání v různých situacích, a zároveň kniha praktická. Obsahuje rady, jak efektivněji myslet i pracovat, jak lépe porozumět svému myšlení i světu kolem nás. Autor čtivou formou rozšiřuje dané téma filozofickými přesahy, úvahami o smyslu života i budoucnosti. Na mnoha příkladech dokazuje, že vnímavá a vitální mysl je schopna vysoké produktivity, a poskytuje návod, jak toho dosáhnout.
Objev podobné jako Průvodce lidským myšlením a chováním - Jiří Plamínek
Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza - e-kniha
eBook: Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost.
Objev podobné jako Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza - e-kniha
Rétorika a komunikace - Irena Žantovská - e-kniha
eBook: Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.
Objev podobné jako Rétorika a komunikace - Irena Žantovská - e-kniha
Komunikace se seniory - Andrea Pokorná - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Stěžejním tématem je identifikace účinných technik a postupů pro navázání komunikace se seniory v institucích a v domácím prostředí. Speciální pozornost je věnována ageismu a jeho dopadu na vnímání stáří ve společnosti, na prožívání seniorů, na fyziologické změny související s dlouhověkostí a s rizikem kognitivní manipulace. Kniha vychází z tuzemských i zahraničních empirických studií.
Objev podobné jako Komunikace se seniory - Andrea Pokorná - e-kniha
Komunikace, argumentace, rétorika - Milan Klapetek - e-kniha
eBook: Většina knih o komunikaci a rétorice se zaměřuje na umění prosazení sebe sama a svých myšlenek, svých vlastních názorů a zájmů. Podstatně méně je knih, jejichž cílem by bylo učit člověka mluvit a jednat tak, aby jeho slova vytvářela vztah srdečnosti a důvěry, aby tvořila prosté lidské společenství, aby posilovala přátelské, sousedské nebo jednoduše lidské pouto mezi lidmi. V této knize jde o něco, co by bylo možné nazvat "rétorika sounáležitosti a porozumění". Více než o přesvědčování druhého o vlastní pravdě zde půjde o to, jak druhého člověka pochopit a porozumět mu. Při setkání s člověkem odlišného názoru bude důležité nalézt a představit si jeho pravděpodobná odlišná východiska a stanoviska a odtud pak s ním hledat společnou řeč. Jedním z hlavních cílů této knihy je snaha představit mezilidskou komunikaci jako jedinečnou kulturní událost, ve které se odehrává cosi velkého, vznešeného a nevšedního. Je to událost, do které se promítají povahy i náboženské či filosofické postoje všech zúčastněných. To platí o to více dnes, kdy pestré multikulturní prostředí vytváří zcela novou, mnohem náročnější situaci, než jaká panovala v dobách kulturně jednobarevnějších. Mezilidská komunikace ve všech svých možných formách je zároveň umění, filosofie i věda, a v jistém smyslu také inženýrské dílo. Je to totiž jakýsi most, jenž musí být postaven mezi dvěma lidmi, kteří se chtějí dohovořit a rozumět si. Pokud spolu chtějí žít v jedné zemi, nic jiného jim ani nezbývá. Lidské slovo je nedocenitelný dar. Je uměním říci pravé slovo v pravou chvíli. Tato schopnost je vedlejším produktem kultivované životní zkušenosti a filosofie. Anglosaský styl "praktických rad a tipů" odpovídá senzualistickému, empirickému a pragmatickému pojetí života a je přirozeně doma za Kanálem. Na evropské pevnině panuje poněkud jiné myšlení. Bylo zde vždy o trochu více smyslu pro teorii, pro nezbytnost proniknout pod povrch jevů a pro snahu o pochopení podstaty toho, co člověk dělá a s čím zachází. Na základě pochopení teoretické stránky daného problému si je člověk dle tohoto přístupu schopen sám odvodit, co od něj žádá právě tato jedinečná a neopakovatelná chvíle. Berte tato slova jako pozvání do kouzelného světa slov, jimiž si člověk tvoří svůj svět a spoluvytváří svět těch druhých. Je to pokus o podporu všech dobrých snah o založení a rozvinutí lepšího komunikačního stylu, a tím i lepších vztahů mezi lidmi, než jaké v současné době panují.
Objev podobné jako Komunikace, argumentace, rétorika - Milan Klapetek - e-kniha
Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha
eBook: V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci jednotlivce, je závěrečná kapitola věnována komunikaci or ganizace, a to jak interní, tak externí, včetně krizové. Řada základních komunikačních a prezentačních dovedností jednotlivce a organizace je totiž společných či velmi podobných. Publikace je určena nejširšímu okruhu zájemců od studentů přes podnikatele, manažery, personalisty, marketéry a další specialisty až po novináře a lektory.
Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Podívejte se také
- Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
- Stírací a nalepovací kniha Příroda: Stieracia a nalepovacia kniha Príroda
- Stírací a nalepovací kniha Svět: Stieracia a nalepovacia kniha Svet
- JIRI MODELS šroubovací, Tlapková patrola, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Peppa Pig 12 barev
- Jiri Hauschka (978-80-7437-350-3)
- Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)
- Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
- Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)
- Ema a kouzelná kniha
- Stírací a nalepovací kniha Na cestách: Stieracia a nalepovacia kniha Na cestách
- Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)
- Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
- Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
- Pedagogická komunikace v teorii a praxi (80-247-0738-1)
- Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
- Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)
- Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
- Kniha smíchu a zapomnění (9788071083672)
- Kniha kódů a šifer (9788073638504)
- Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
- Jak se dělá e-kniha: Příprava elektronických publikací ve formátech EPUB a MOBI (978-80-87855-15-7)