Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Firma - DVD (P01271)
Film na DVD - Mitch McDeere, mladý právník, vstupuje do firmy kde ho má čekat slibná kariéra. Jenže brzy jsou jeho dva společníci zavražděni. Případ začne vyšetřovat FBI a Mitchův dosavadní hladký život se rázem změní. Mitch McDeere je vynikající a velice ambiciózní absolvent práv z Harvardu. Hnán spalující touhou pohřbít svůj dělnický původ vstupuje do malé úspěšné firmy v Memphisu, která jemu a jeho ženě nabídla život na hodně vysoké noze. Jenže jednoho dne ho agenti FBI seznámí s důkazy o korupci a vraždě ve firmě a vše je jinak. Mitch se vydává hledat pravdu uprostřed nelítostného boje mezi FBI, mafií a silou, která se nezastaví před ničím, co by mohlo poškodit její zájmy - firmou.
Podívejte se také Firma ()
Firma ()
Audiokniha MP3 - autor John Grisham, čte Martin Písarík Přijetí do této nenápadné právnické firmy je splněný senMemphiská právnická firma Bendini, Lambert a Locke se specializuje na daňovou problematiku – je malá, nenápadná, ale velice úspěšná. Svým zaměstnancům nabízí možnost rychle zbohatnout, ale také si je pečlivě vybírá. Na seznamu kandidátů se objeví i mladý, chytrý a ctižádostivý Mitch McDeere.Ten nezaváhá a s novým firemním BMW, novým domem a krásnou manželkou Abby se vydá vstříc hvězdné kariéře. Jednoho dne ho však vyhledá FBI a naznačí mu, že velké firemní zisky neplynou jen z legálních obchodů a všichni právníci, kteří chtěli z firmy odejít, zahynuli za podivných okolností…Kultovní právnický thriller Johna Grishama nabízí i po dvaceti letech od vydání stále žhavé téma – svědčí o tom také americký dvaadvacetidílný televizní seriál, natočený společností AXN (Sony Pictures Entertainment) v roce 2011.Jedná se o reedici - 2. vydání tohoto napínavého...
Podívejte se také Silicon Power Firma F80 16GB (SP016GBUF2F80V1S)
Firma - John Grisham - audiokniha
Audiokniha: Memphiská právnická firma Bendini, Lambert a Locke se specializuje na daňovou problematiku – je malá, nenápadná, ale velice úspěšná. Svým zaměstnancům nabízí možnost rychle zbohatnout, ale také si je pečlivě vybírá. Na seznamu kandidátů se objeví i mladý, chytrý a ctižádostivý Mitch McDeere. Ten nezaváhá a s novým firemním BMW, novým domem a krásnou manželkou Abby se vydá vstříc hvězdné kariéře. Jednoho dne ho však vyhledá FBI a naznačí mu, že velké firemní zisky neplynou jen z legálních obchodů a všichni právníci, kteří chtěli z firmy odejít, zahynuli za podivných okolností… Kultovní právnický thriller Johna Grishama nabízí i po dvaceti letech od vydání stále žhavé téma – svědčí o tom také americký dvaadvacetidílný televizní seriál, natočený společností AXN (Sony Pictures Entertainment) v roce 2011: třetí vydání knižní podoby Firmy vychází u příležitosti uvedení tohoto seriálu na české obrazovky (od 19. února 2012 na AXN).
Podívejte se také Silicon Power Firma F80 8GB (SP008GBUF2F80V1S)
Podívejte se také
- Michael Thonet: rodina a firma (978-80-271-1393-4)
- Můj stát, moje firma aneb Z Babiše Burešem (978-80-242-7660-1)
- Nevysvětlitelný příběh aneb Vyprávění Questa Firma Sicula (spisy - svazek 11) (978-80-237-3572-7)
- dvd
- Osada (4x DVD) - DVD (ECT381)
- Přátelé - 8. série 4(DVD) - DVD (W01139)
- Coldplay: Live 2003 (CD+DVD) - DVD (2269199)
- Vyprávěj - 2. řada (4 DVD) - DVD (ECT274)
- Gembird DVD-USB-02 (DVD-USB-02)
- Vyprávěj - 3. řada (8 DVD) - DVD (ECT283)
- Sheila: Venue D'ailleurs (CD+DVD) - DVD (9029501995)
- Karel Peterka: Recitál (2x DVD) - DVD (CSM4823)
- Rytmus: Romantika (CD + DVD) - CD-DVD (CSM4849)
- Zachraňte Willyho kolekce 3 DVD - DVD (W02622)
- Panasonic DVD-S700EP-K (DVD-S700EP-K)
- Vyprávěj - 1. řada (8 DVD) - DVD (ECT272)
- Enhypen: Sadame (CD + DVD) - CD-DVD (4820976)
- Soen: Atlantis (CD + DVD) - CD-DVD (5054197223761)
- Tarja Turunen: ACT II (2x DVD) - DVD (4029759128830)
- ZAZ: Isa / Xmas Edition (2xCD+DVD) - DVD (5054197169083)
Příběhy firem - Rudolf Píša
Výpravná obrazová publikace zachycující činnost velkých českých firem, které zaznamenaly největší rozkvět v době od poloviny 19. do poloviny 20. století. - Dům U Města Paříže - St. Bartoš, klobouky - Mořské lázně Kupari - Křídy Staffen - Schicht, mýdla tuky - Koramo - Vinařská společnost Société Vinicole - Likérka Vantoch - Hořický klenot - Stavební firma Nekvasil
Objev podobné jako Příběhy firem - Rudolf Píša
Jak dostat firmu z krize
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Alexej Pyško, Tomáš Borůvka Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. Obsah: - Co je to krize firmy a jak se projevuje - Nejčastější signály krize firmy - Jednoduchá analýza aktiv a pasiv - Jak nalézt příčiny krize - Jaká jsou řešení krize - Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi - Jak se chovat v krizi a jak realizovat plán boje proti krizi Rada na závěr: - Podnikání by mělo přinášet radost
Objev podobné jako Jak dostat firmu z krize
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Jak dostat firmu z krize
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Alexej Pyško Tato audiokniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. OBSAH: Co je to krize firmy Nejčastější signály krize Jaká jsou řešení krize Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi Jak se chovat v krizi RADA NA ZÁVĚR: Podnikání musí přinášet radost
Objev podobné jako Jak dostat firmu z krize
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Firma v krizi - Štěpán Klein
Každý rok se 25 % malých a středních firem potýká s nějakou vážnější formou krize. Přitom každá krize firmu zpomaluje a vrací její vývoj zpět. Tento poměr se v podmínkách ekonomické krize ještě zvyšuje. Kniha Firma v krizi se zaměřuje na klíčové faktory, které pomohou každému podnikateli včas identifikovat klíčové faktory krize, vyhnout se jí nebo ji zvládnout, a vydat se na cestu dalšího růstu. Kniha Firma v krizi se zaměřuje na praktické postupy, které může použít každý podnikatel k lepšímu zvládání krizí. Kniha je určena všem podnikatelům.
Objev podobné jako Firma v krizi - Štěpán Klein
Založte si vlastní firmu - Ofiguide
Praktická podnikatelská příručka, která vás krok za krokem provede až k založení nové firmy. Ujasníte si, jestli je pro váš obor podnikání vhodnější zvolit formu OSVČ nebo s. r. o. Budeme se věnovat výběru vhodného názvu firmy, možnostem virtuálního i fyzického sídla, volbě banky, stejně jako úkolům po založení - registraci k daním či nezbytnému pojištění. Představíme vám podrobný postup, podle kterého snadno oběhnete úřady i notáře, a vaše společnost může začít měnit svět. Přečtěte si knihu, pokud: váháte nad tím, zda si koupit ready-made firmu, přemýšlíte nad zřízením virtuálního sídla firmy, chcete mít sepsané všechny své budoucí povinnosti na jednom místě, chcete vědět, jaký má být základní kapitál firmy, máte dilema, jestli skutečně potřebujete účetního a advokáta, nevíte, které daně se vás budou týkat a jak si s nimi poradit.
Objev podobné jako Založte si vlastní firmu - Ofiguide
Skryté bohatství firmy - Jan Barták
To, co je ve firmě nejcennější, neuhlídá žádná bezpečnostní agentura. Je to ukryto v lidech, v jejich rozumu, znalostech a dovednostech, citu a vůli. Svůj potenciál mohou, ale také nemusí, rozvíjet a využívat v zájmu firmy i svém vlastním. Pokud firma vytváří podmínky pro využívání sociálního kapitálu i znalostního (efektivní využívání znalostí a dovedností lidí), má šanci na uplatnění i v podmínkách superkonkurence.
Objev podobné jako Skryté bohatství firmy - Jan Barták
Lopuchový čaj - Firma Kima - 50 g
Lopuchový olej se vyrábí speciální technikou, pomocí které je možné získat olej z kořene této rostliny. Tento vzácný olej obsahuje pestrou směs vitamínů a jiných biologicky aktivních látek, jakými jsou například různé bílkoviny, organické kyseliny (kyselina palmitová a stearová), éterický olej, třísloviny, hořčiny, antibiotika a glykosidy. A právě díky těmto látkám má lopuchový olej příznivý vliv na procesy látkové výměny, což má pozitivní dopad na stav celého lidského organismu. Používá se výlučně k vnějším účelům při léčbě mnohých kožních onemocnění (akné, neurodermatitidě, psoriáze, nehojících se ranách, vředovitosti apod.) a také při popáleninách a kloubních onemocněních. V případě, že Vás trápí nadměrné vypadávání vlasů, určitě byste měli sáhnout po tomto zázračném oleji. Je vědecky prokázáno jeho stimulační působení na vlasové cibulky, přičemž zabraňuje tvorbě lupů, vypadávání vlasů a celkově zlepšuje kvalitu pokožky hlavy. Pozitivní kosmetický efekt tohoto oleje oceníte při omezení projevů stárnutí pokožky a tvorby vrásek. Při jeho pravidelném používání se navíc zbavíte nadměrné šupinatosti a Vaše pleť se stane celkově svěžejší a pevnější. Složení: sušený lopuchový kořen 100% Upozornění: Nepoužívat při individuální nesnášenlivosti. Způsob přípravy: 1 PL čajoviny zalít 200 ml vroucí vody, nechat louhovat 10-15 min. Scedit, ochladit a užívat jako běžný čaj, případně po umytí opláchnout vlasy. Objem: 50 g Země původu: Rusko
Objev podobné jako Lopuchový čaj - Firma Kima - 50 g
Silicon Power Firma F80 8GB (SP008GBUF2F80V1S)
Flash disk USB 2.0, kapacita 8 GB, s poutkem na klíče, stylový, kov, stříbrná barva Vynikající design, umělecký skvost - tak by se dal nazval flash disk Silicon Power Firma F80 v kovovém provedení, které vůbec jako flash disk nevypadá. Model je vybaven otvorem, který slouží pro snadné uchopení prstem nebo se dá ideálně připojit na klíče od bytu či k autu a mít tak tento praktický doplněk neustále při sobě. Univerzální barva, stříbřitě šedá, se bude hodit k jakémukoliv outfitu, všude zabodujete. Samozřejmostí je i vysoce kvalitní a odolné provedení z robustní slitiny zinku, která po pískování dostala delikátní kovový lesk a odolává poškrávání a nezvhledným otiskům prstů, kterým se při každodenním používáním flash disku jinak nevyhnete. Chladný vzhled dodává specifický nádech luxusního doplňku, na kterém můžete mít svá data neustále při sobě, aniž by svými malými rozměry a hmotností jen 5,9 g jakkoliv překážel. Také se již nemusíte bát,...
Objev podobné jako Silicon Power Firma F80 8GB (SP008GBUF2F80V1S)
Silicon Power Firma F80 16GB (SP016GBUF2F80V1S)
Flash disk USB 2.0, kapacita 16 GB, s poutkem na klíče, stylový, kov, stříbrná barva Vynikající design, umělecký skvost - tak by se dal nazval flash disk Silicon Power Firma F80 v kovovém provedení, které vůbec jako flash disk nevypadá. Model je vybaven otvorem, který slouží pro snadné uchopení prstem nebo se dá ideálně připojit na klíče od bytu či k autu a mít tak tento praktický doplněk neustále při sobě. Univerzální barva, stříbřitě šedá, se bude hodit k jakémukoliv outfitu, všude zabodujete. Samozřejmostí je i vysoce kvalitní a odolné provedení z robustní slitiny zinku, která po pískování dostala delikátní kovový lesk a odolává poškrávání a nezvhledným otiskům prstů, kterým se při každodenním používáním flash disku jinak nevyhnete. Chladný vzhled dodává specifický nádech luxusního doplňku, na kterém můžete mít svá data neustále při sobě, aniž by svými malými rozměry a hmotností jen 5,9 g jakkoliv překážel. Také se již nemusíte bát,...
Objev podobné jako Silicon Power Firma F80 16GB (SP016GBUF2F80V1S)
Silicon Power Firma F80 32GB (SP032GBUF2F80V1S)
Flash disk USB 2.0, kapacita 32 GB, s poutkem na klíče, stylový, kov, stříbrná barva Vynikající design, umělecký skvost - tak by se dal nazval flash disk Silicon Power Firma F80 v kovovém provedení, které vůbec jako flash disk nevypadá. Model je vybaven otvorem, který slouží pro snadné uchopení prstem nebo se dá ideálně připojit na klíče od bytu či k autu a mít tak tento praktický doplněk neustále při sobě. Univerzální barva, stříbřitě šedá, se bude hodit k jakémukoliv outfitu, všude zabodujete. Samozřejmostí je i vysoce kvalitní a odolné provedení z robustní slitiny zinku, která po pískování dostala delikátní kovový lesk a odolává poškrávání a nezvhledným otiskům prstů, kterým se při každodenním používáním flash disku jinak nevyhnete. Chladný vzhled dodává specifický nádech luxusního doplňku, na kterém můžete mít svá data neustále při sobě, aniž by svými malými rozměry a hmotností jen 5,9 g jakkoliv překážel. Také se již nemusíte bát,...
Objev podobné jako Silicon Power Firma F80 32GB (SP032GBUF2F80V1S)
Stavební stroje firmy Lanna - Zdeněk Bauer
Se jménem Lanna je v českých zemích spojeno mnoho aktivit na poli průmyslu a stavebnictví. S tímto jménem je však spojeno i velké množství osudů strojů, které si pro své potřeby i na zakázku firma vyráběla nebo nakupovala. Najdete zde nejen pověstné parníky, ale i úzkorozchodné lokomotivy, bagry, silniční válce, nákladní automobily, rypadla a mnoho dalších. 308 fotografií a reprodukcí, 38 výkresů, 6 map a plánků a 2 vkládané přílohy
Objev podobné jako Stavební stroje firmy Lanna - Zdeněk Bauer
Firma (4K ULTRA HD BLU-RAY)
4K Blu-ray film Firma HD [1993]. Český dabing. České titulky. HDR. Dolby Digital. Edice k 30. výročí. Na 3 Oscary nominovaný Tom Cruise podává nejlepší výkon jeho herecké kariéry ve strhující adaptaci podle knižního bestselleru. Mitch McDeere (Tom Cruise) - ambiciózní mladý právník - chce zapomenout na svůj dělnický původ. Nastoupí proto k malé prosperující firmě, která jemu i jeho manželce (Jeanne Tripplehornová) nabízí možnost života ve stylu boháčů. Když uvnitř firmy dojde k vraždě a je vyšetřovaná také rozsáhlá korupce, rozhodne se Mitch vše objasnit. Hrozí mu však smrtelné nebezpečí, neboť se ocitá mezi FBI, mafií a silou, která se nezastaví před ničím - Firmou. V tomto skvělém filmu natočeném (1993) podle světového bestselleru předvedl Tom Cruise zatím nejlepší herecký výkon své kariéry. Navíc film režíroval držitel Oscara Sydney Pollack a kromě Gene Hackmana zde uvidíte i další vynikající herce.
Objev podobné jako Firma (4K ULTRA HD BLU-RAY)
Čaj z dubové kůry - Firma Kima - 50g
Dubová kůra jako účinná pomoc při hemeroidech, zácpě a krvácení Dubová kůra patří mezi přírodní pomocníky s léčivými účinky, které oceníte zejména i vás trápí hemoroidy, zácpa nebo máte problematickou pleť se sklonem k akné. Nejčastěji se používá ve formě odvaru, nálevu nebo čaje. Díky jejím stahujícím účinkům velmi účinně zastavuje krvácení. Tento svíravý účinek zajišťuje vysoký obsah tříslovin. Má skvělé využití i při zácpě, ale rovněž při průjmech a účinně působí i při jiných problémech spojených s trávením. Dubová kůra totiž podporuje správnou funkci žaludku a střev. Zevně se dubová kůra často používá k léčbě vředů, špatně hojící se rány, praskliny nebo křečové žíly. Odvar z dubové kůry ve formě sedavé koupele se osvědčil při léčbě nepříjemných hemoroidů, při kterých dochází často k poranění a krvácení kožní tkáně v okolí řitního otvoru a následně vznikají bolestivé otoky. I s tím dokáže dubová kůra pomoci a zmírní celkové příznaky. Použití a zdravotní benefity dubové kůry ve zkratce: - pomoc při léčbě hemoroidů - zmírňuje otoky - pomáhá zastavovat krvácení díky jejím stahujícím účinkům - zmírňuje příznaky trávicích problémů jako je zácpa nebo i průjem - pomáhá při léčbě vředů, prasklin, povrchových ran - pomoc při akné, ekzémech - dubová kůra zlepšuje celkové zdraví a vzhled pokožky - eliminuje silný zápach - účinně pomáhá při nadměrném pocení nohou Použití: Odvar: 1-2 čajové lžičky nasekané dubové kůry zalijte 1/4 litrem studené vody, přiveďte k varu, povařte 3-5 minut a přeceďte Na koupel: Nejlepší je nasypat obsah do misky a poté zalít vařící vodou. Nechte stát cca. 5-10 minut a poté přidejte výsledný čajový zápar do horké vody. Zdravotní upozornění: Uchovávejte mimo dosah dětí. Nepoužívejte při individuální nesnášenlivosti či přecitlivělosti na některou ze složek. Skladování: Skladujte na tmavém místě, mimo dosah dětí, při teplotě do 25 ºC. Obsah balení/Objem: 50g Země původu: Rusko Náš tip: Prohlédněte si i další alternativní přípravky s přírodním složením, které vám mohou pomoci při léčbě hemoroidů nebo při zácpě nebo s akné. Vyberte si produkt, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám. Pokud hledáte i jiné možnosti domácí léčby hemoroidů, doporučujeme vám přečíst si náš článek na blogu, ve kterém naleznete pár ověřených tipů.
Objev podobné jako Čaj z dubové kůry - Firma Kima - 50g
Skryté bohatství firmy (80-86851-17-6)
Kniha - autor Jan Barták, 184 stran, česky, pevná bez přebalu matná To, co je ve firmě nejcennější, neuhlídá žádná bezpečnostní agentura. Je to ukryto v lidech, v jejich rozumu, znalostech a dovednostech, citu a vůli. Svůj potenciál mohou, ale také nemusí, rozvíjet a využívat v zájmu firmy i svém vlastním. Pokud firma vytváří podmínky pro využívání sociálního kapitálu i znalostního (efektivní využívání znalostí a dovedností lidí), má šanci na uplatnění i v podmínkách superkonkurence.
Objev podobné jako Skryté bohatství firmy (80-86851-17-6)
Akvizice a fúze menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Co pojmy akvizice a fúze znamenají, jaký mají význam v podnikání a jak je úspěšně realizovat, to vše se dozvíte právě v tomto díle. Rady podnikatelům, kteří chtějí skokově rozšířit své podnikání a koupit fungující firmu či firmy bezpečně. OBSAH: Vytvořte si svou akviziční strategii Myslete na organizační náročnost celého procesu Dobře počítejte a připravte si finanční rezervy Hledejte synergie Pozor na obory podnikání náchylné na krize Analýze kupované firmy věnujte dostatek času Uzavřete dohodu o mlčenlivosti Nezapomeňte na dohodu o porozumění a společném postupu Nepodceňujte proces předání společnosti RADA NA ZÁVĚR: Jak dobře prodat firmu
Objev podobné jako Akvizice a fúze menších a středních firem
Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Terra Firma Kotníková obuv - Karl Lagerfeld - Černá.
Objev podobné jako Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Terra Firma Kotníková obuv - Karl Lagerfeld - Černá.
Objev podobné jako Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Terra Firma Kotníková obuv - Karl Lagerfeld - Černá.
Objev podobné jako Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Terra Firma Kotníková obuv - Karl Lagerfeld - Černá.
Objev podobné jako Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Terra Firma Kotníková obuv - Karl Lagerfeld - Černá.
Objev podobné jako Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Terra Firma Kotníková obuv - Karl Lagerfeld - Černá.
Objev podobné jako Karl Lagerfeld Terra Firma Kotníková obuv Černá
Bergenie 100% altajské listy - 50g - Firma Kima
Bergenie - váš nový společník v boji za zdraví Bergénie - malá rostlina s tmavě zelenými listy, je pokladem v oblasti lidového léčitelství. Její oddenek a listy jsou bohaté na vitamíny a minerály, které jsou nezbytné pro udržení dobrého zdraví. Jak vám může bergenie pomoci? Posílení imunity. Vitamín C, který je neocenitelným pomocníkem při posilování imunitního systému. Protizánětlivé účinky: Třísloviny v bergenii mají silné protizánětlivé účinky, které pomáhají zmírňovat záněty a bolesti. Oceníte je při onemocněních dýchacích cest, zánětech dutiny ústní - bolestech v krku, kašli, chřipce, nachlazení. Podpora trávení: Glykosidy a cukry přispívají ke zdravému trávicímu systému a pomáhají při zažívacích potížích. Proč si vybrat tento přírodní produkt? Čistota a kvalita: Nabízíme vám produkt, který je 100% čistý a bez přidaných chemických látek. Pohodlné balení: Naše balení je navrženo tak, abyste mohli výrobek snadno použít kdekoli a kdykoli. Víceúčelové použití: Bergénii lze použít k přípravě odvarů, nálevů nebo aromatického čaje, který tonizuje a posiluje organismus. Způsob použití a doporučené dávkování: 1 polévková lžíce Zalijte 2 dcl vroucí vody, nechte 10-15 minut odstát, sceďte. Užívejte jako běžný čaj. Zdravotní upozornění: Doplněk stravy by neměl být používán jako náhrada stravy. Uchovávejte mimo dosah dětí. Neužívejte při individuální nesnášenlivosti nebo přecitlivělosti na některou ze složek. Nevhodné pro užívání dětmi, těhotnými a kojícími ženami. Kontraindikace: Individuální nesnášenlivost. Nedoporučuje se osobám se sklonem k trombóze, zácpě, zvýšené srážlivosti krve, hypotenzi, tachykardii. Složení: Skladování: Skladujte na tmavém místě, mimo dosah dětí, při teplotě do 25 ºC. Obsah balení/objem: 50g Země původu : Rusko
Objev podobné jako Bergenie 100% altajské listy - 50g - Firma Kima
Akvizice a fúze menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jan Šťastný Co pojmy akvizice a fúze znamenají, jaký mají význam v podnikání a jak je úspěšně realizovat, to vše se dozvíte právě v tomto díle. Rady podnikatelům, kteří chtějí skokově rozšířit své podnikání a koupit fungující firmu či firmy bezpečně.
Objev podobné jako Akvizice a fúze menších a středních firem
Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii - Milan Balabán
Monografie Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii je výsledkem autorova několikaletého bádání v oblasti působení firmy Baťa na území Království Srbů, Chorvatů a Slovinců, pozdější Jugoslávie. Práce popisuje vývoj podnikaní firmy Baťa v Jugoslávii od vzniku první prodejny v roce 1919, založení sesterské společnosti v roce 1920, do jejího znárodnění po 2. světové válce. Během tohoto období se firma po složitých začátcích rozvinula v největšího výrobce a prodejce obuvi v Jugoslávii. Je vylíčen vznik a stabilizování firmy v Jugoslávii, budování továrny a továrního města v Borovu, pracovní podmínky a soukromý život v továrním městě, rozkvět podnikání, období 2. světové války a následné znárodnění v roce 1946.
Objev podobné jako Podnikání firmy Baťa v Jugoslávii - Milan Balabán
Reaper FIRMO Pánská zimní čepice, hnědá, velikost
Pánská zimní čepice Reaper FIRMO je vhodná na sport i běžné nošení ve volném čase.
Objev podobné jako Reaper FIRMO Pánská zimní čepice, hnědá, velikost
Reaper FIRMO Pánská zimní čepice, zelená, velikost
Pánská zimní čepice Reaper FIRMO je vhodná na sport i běžné nošení ve volném čase.
Objev podobné jako Reaper FIRMO Pánská zimní čepice, zelená, velikost
Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
eBook: Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Společenská odpovědnost firem - Vilém Kunz - e-kniha
eBook: Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna i o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší také návod jakým způsobem implementovat CSR do organizace, stejně jako se snaží poukázat na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři mohou v knize najít i případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen, že komplexně popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také následně detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena nejen manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, ale například i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměř ením.
Objev podobné jako Společenská odpovědnost firem - Vilém Kunz - e-kniha
Reaper FIRMO Pánská zimní čepice, šedá, velikost
Pánská zimní čepice Reaper FIRMO je vhodná na sport i běžné nošení ve volném čase.
Objev podobné jako Reaper FIRMO Pánská zimní čepice, šedá, velikost
Čaj pro diabetiky - Firma Kima Balení: 50 g
Čaj se používá se jako antidiabetikum, antidiuretikum a dietní prostředek k normalizaci hladiny cukru v krvi. Složení: přeslička, truskavec ptačí, listy jahody Způsob použití: 1 polévkovou lžíci směsi / 1 čajový sáček zalijte 200 ml vroucí vody, nechte louhovat 10-15 minut, sceďte, trochu ochlaďte a můžete pít jako běžný čaj. Upozornění: individuální alergie na některou ze složek Obsah balení/objem: 50 g / 20 ks čajových sáčků Země původu: Rusko
Objev podobné jako Čaj pro diabetiky - Firma Kima Balení: 50 g
100 % přírodní čaj "Imunita" – Firma Kima - 50 g
Čaj Imunita přispívá ke správné funkci imunitního systému. Neobsahuje GMO, umělá barviva, aroma. Způsob použití: 1 polévkovou lžíci zalít 200 ml vroucí vody, nechat vylouhovat 10-15 minut, přecedit, trochu ochladit. Pít jako běžný čaj. Skladování: Skladujte v suchém, čistém, dobře větraném prostoru, chraňte před škůdci obilných zásob, při teplotě od 15°C do 25°C, při vlhkosti ne vyšší než 75 %. Složení: list máty, třezalka, list meduňky, květy lípy. Objem: 50 g Země původu: Rusko
Objev podobné jako 100 % přírodní čaj "Imunita" – Firma Kima - 50 g
Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...
Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví - Liběna Tetřevová
Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického průmyslu, výrobci alkoholických a tabákových výrobků či firmy hazardního průmyslu.Po představení konceptu CSR se autoři věnují jednotlivým oblastem modifikovaného pojetí CSR. Zabývají se i problematikou partnerství ekonomických subjektů a podpory CSR aktivit ze zdrojů EU. Na závěr jsou uvedeny případové studie věnované aplikaci konceptu CSR vybranými firmami společensky citlivých odvětví.Kniha je určena současným i budoucím odborníkům zejména společenskovědních oborů, ale také odborníkům z přírodovědných, technických či dalších vědních oborů.
Objev podobné jako Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví - Liběna Tetřevová
Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 208 stran Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením.
Objev podobné jako Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco druhá skupina zůstala jenom dobrá?Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne.Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky:Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti.Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace.Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří."Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí."Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?
Objev podobné jako Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Tash Sultana - Terra Firma (Box Set) (2 LP)
Typ: Barevná;Album;LP deska Dekáda interpreta: 2020 - 2029;2010 - 2019;2000 - 2009 Složení setu: 2 ks Balení obsahuje: LP Země původu: Německo Barva: Červená Země interpreta: Austrálie Rychlost: 33 1/3 RPM Barva podle výrobce: Red Žánr: Rock Subžánr: Alternative Rock;Psychedelic Rock Datum vydání: 2021-02-19 Varianta: Terra Firma (Box Set) (2 LP) Vydavatelství: Lonely Lands Records Rok vydání: 2021.0 Interpret / Téma: Tash Sultana
Objev podobné jako Tash Sultana - Terra Firma (Box Set) (2 LP)
Hrnek Šéf drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Objev podobné jako Hrnek Šéf drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Hrnek Šéfová drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Žádná)
Objev podobné jako Hrnek Šéfová drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Žádná)
Hrnek Šéf drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Žádná)
Objev podobné jako Hrnek Šéf drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Žádná)
Osuška Šéf drží firmu pohromadě (Velikost osušky: 70x140cm)
Osuška má rozměr 70x140cm. Materiál je velmi příjemný na dotek a díky speciální technice výroby, kdy se smísí BA a PES vlákna. (50% Bavlna, 50% PES) Gramáž osušky: 400g/m².
Objev podobné jako Osuška Šéf drží firmu pohromadě (Velikost osušky: 70x140cm)
Osuška Šéfová drží firmu pohromadě (Velikost osušky: 70x140cm)
Osuška má rozměr 70x140cm. Materiál je velmi příjemný na dotek a díky speciální technice výroby, kdy se smísí BA a PES vlákna. (50% Bavlna, 50% PES) Gramáž osušky: 400g/m².
Objev podobné jako Osuška Šéfová drží firmu pohromadě (Velikost osušky: 70x140cm)
Víno Šéf drží firmu pohromadě (Druh Vína: Prosecco)
Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca.
Objev podobné jako Víno Šéf drží firmu pohromadě (Druh Vína: Prosecco)
Hrnek Šéfová drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Objev podobné jako Hrnek Šéfová drží firmu pohromadě (Náplň hrníčku: Marshmallow)
Víno Šéfová drží firmu pohromadě (Druh Vína: Prosecco)
Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca.
Objev podobné jako Víno Šéfová drží firmu pohromadě (Druh Vína: Prosecco)
Deka Šéfová drží firmu pohromadě (Podšití beránkem: NE)
Udělejte radost touto krásnou hřejivou dekou, která snadno najde využití v každodenním životě. Materiál deky je fleece 360g/m a rozměr deky je 140x200 cm.
Objev podobné jako Deka Šéfová drží firmu pohromadě (Podšití beránkem: NE)
Léčení firem v krizi - Petr Karásek - e-kniha
eBook: Poznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který byl během své více jak patnáctileté praxe zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností. Kniha je na trhu zcela ojedinělá, protože postupy řešení krizí podniků bývají důvěrnou záležitostí právních a poradenských firem a ani majitelé krachujících společností je zpravidla nezveřejňují. Autor pro lepší pochopení v knize využívá různých přirovnání mezi postupy a metodikami při záchraně firem a obdobnými postupy a metodikami například při záchraně lidských životů. Použitím příměrů z oblastí, které jsou většině lidí bližší než krizové řízení, seznamuje čtenáře se zákonitostmi platnými v oblasti restrukturalizací a záchrany podniků. V knize jsou použity konkrétní příklady a zkušenosti z nejznámějšího případu autorovy mise v krizovém řízení – záchrany a obratu v podnikání známého výrobce nákladních vozidel TATRA. Do textu je zařazeno i několik odborných vysvětlujících statí, jejichž cílem je rozšířit povědomí o kategoriích, podmínkách a pravidlech v oblasti interim managementu a krizového řízení. Kniha je nedocenitelným návodem pro krizové manažery, může ale posloužit i jako návod pro využití krizových manažerů majitelům firem, insolvenčním správcům, právníkům a bankéřům, kteří se problematikou špatně fungujících podniků profesně zabývají.
Objev podobné jako Léčení firem v krizi - Petr Karásek - e-kniha
Podívejte se také
- Falco: Emotional (3x CD + DVD) - CD-DVD (9029653159)
- Bowie David: Best Of (2x DVD) - DVD (3897119)
- Klusák Jan: Invence (2x DVD) - DVD (SU4163-2)
- Various: Vzpomínka na Mejlu (2x DVD) - DVD (GR168)
- Traktor: X Years box (5x DVD) - DVD (9029507858)
- MILADA - DVD (N02435)
- Vetřelci - DVD (D01383)
- Nákaza - DVD (W01294)
- Reminiscence - DVD (W02645)
- Zbožňovaný - DVD (N03471)
- Humoreska - DVD (9775)
- Pátrání - DVD (D008374)
- Zlato - DVD (N02045)
- Kruhy - DVD (P01042)
- Václav - DVD (N01852)
- Ozzy - DVD (N02084)
- Favoritka - DVD (D008401)
- Dinousaurus - DVD (D00203)
- Tlumočník - DVD (N02176)
- Room - DVD (N02477)
- Emma. - DVD (U00351)
- Backstage - DVD (D008184)