Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Fiat Punto 2 od 1999 - Jak na to? - 80. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané Jak na to?. Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Punto {v provedení od roku 1999}a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Podívejte se také Heko Fiat Punto 1994-1999 (přední) (D15114)
FIAT Bravo/Brava 9/95–8/01 - Jak na to? č. 39 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Bravo / Brava a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Benzin 1,2 l 59 kW (80 PS) 9/00–8/01 1,2 l 60 kW (82 PS) 11/98–8/00 1,4 l 55 kW (75 PS) 9/95–10/98 1,6 l 66 kW (90 PS) 9/95–10/98 1,6 l 76 kW (103 PS) 9/95–8/01 1,8 l 83 kW (113 PS) 9/95–8/00 2,0 l 108 kW (147 PS) 9/95–10/98 2,0 l 113 kW (154 PS) 11/98–8/00 Diesel 1,9 l 55 kW (75 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 9/00–8/01 1,9 l 77 kW (105 PS) 10/98–8/00
Podívejte se také Gledring koberce do auta Fiat Punto 1999-2010 (3830006481377)
Citroën Xantia od 1993 - Jak na to? č. 73 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Citroën Xantia a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Úvod. Zážehové motory. Mazání Motoru. Chlazení motoru. Vstřikovací soustava. Zapalování. Spojka. Převodovka. Hnací hřídele. Řízení. Přední náprava a zavěšení předních kol. Zadní náprava a zavěšení zadních kol. Hydraulická soustava. Brzdy. Elektrická instalace. Vznětový motor. Mazání vznětového motoru. Chlazení vznětového motoru. Vstřikování nafty. Výfuková soustava. Automatická převodovka. Přehled požadovaných rozměrů a seřizovacích hodnot. Kniha popisuje tyto vozy CITROËN XANTIA:Zážehové motory1,6 l 65 kW (89 PS)1,6 l 66 kW (90 PS) 1,8 l 70 kW (95 PS)1,8 l 74 kW (101 PS)2,0 l/8V 89 kW (121 PS)2,0 l/8V 90 kW (123 PS)2,0 l/16V 112 kW (152 PS)2,0 l/16V 114 kW (155 PS)Vznětové motory1,9 l 47 kW (65 PS)1,9 l 51 kW (71 PS)1,9 l 66 kW (90 PS) turbodiesel1,9 l 68 kW (92 PS) turbodiesel
Podívejte se také RIGUM Fiat GRANDE PUNTO (1624X12)
Podívejte se také
- KJUST FIAT PUNTO 2012+ SADA TAŠEK (4KS) (7014008)
- Jak to chodí na letišti: proč? (80-7267-133-2)
- TPMS CUB FIAT Punto EVO 199 2009 - 2012 (1619S720)
- Gledring koberce do auta Fiat Punto 2012-2018 (3830006481490)
- TPMS CUB FIAT Punto 199 09/2005 - 12/2018 (1618S721)
- Jak to žije Kamarádi (978-80-256-2542-2)
- Rigum Vana do kufru gumová přesná Fiat Punto Grande 2006- (807059)
- MELLET Plynová vzpěra zadních dveří pro FIAT Punto 93-99 (1754Z82)
- Jak to chodí na železnici (80-7267-111-1)
- Petr Pavel: Jak to vidím já... (978-80-908760-0-2)
- Jak to žije na farmě (978-80-256-1700-7)
- Jak to žije na nádraží (978-80-256-1391-7)
- Jak to žije Na statku (978-80-256-2342-8)
- Jak to žije Na hřišti (978-80-256-2341-1)
- Doživotí: a jak na to (978-80-900674-4-8)
- Japonská kuchyně: Jak na to (978-80-7541-333-8)
- Jak to žije na stavbě (978-80-256-1388-7)
- Rezaw-Plast, Gumové koberce se zvýšeným okrajem, Fiat Punto III, 2012-2018 (62.201514)
- ACI textilní koberce pro FIAT Punto 99-03 černé (sada 4 ks) (1620X62)
- Jak na to: Jak přežít všechno to, o čem si myslíte, že přežít nemůžete (978-80-7554-168-0)
Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Vectra řady C a SIGNUM a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy OPEL VECTRA C/SIGNUM: Zážehové motory: 1,6 l 74 kW (100 PS) Z16XE 08/04-07/08 1,8 l 90 kW (122 PS) Z18XE 03/02-07/08 2,0 l 129 kW (175 PS) Z20NET 05/03-07/08 (turbo) 2,2 l 108 kW (147 PS) Z22SE 03/02-08/05 2,2 l 114 kW (155 PS) Z22YH 05/03-07/08 (direct) 2,8 l 169 kW (230 PS) Z28NEL 09/05-07/08 (V6) 2,8 l 188 kW (255 PS) Z28NET 11/05-07/08 (V6) 3,2 l 155 kW (211 PS) Z32SE 10/03-08/05 (V6) Vznětové motory: 1,9 l 74 kW (100 PS) Z19DTL 09/05-07/08 (CDTI) 1,9 l 88 kW (120 PS) Z19DT 05/04-07/08 (CDTI) 1,9 l 110 kW (150 PS) Z19DTH 05/04-07/08 (CDTI) 2,0 l 74 kW (100 PS) Y20DTH 03/02-08/05 (DTI) 2,2 l 92 kW (125 PS) Y22DTR 03/02-08/05 (DTI) 3,0 l 130 kW (177 PS) Y30DT 05/03-08/05 (V6 CDTI) 3,0 l 135 kW (184 PS) Z30DT 09/05-07/08 (V6 CDTI)
Objev podobné jako Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold
Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Astra a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold
Renault 19/Chamade od 11/88 do 1/96 - Jak na to? - 9. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Renault 19 / Chamade a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha popisuje tyto vozy RENAULT 19 a R19 CHAMADE: Zážehové motory: 1,4 l/ 43 kW (58 PS) 11/88 - 8/94 1,4 l/ 44 kW (60 PS) C1J 11/88 - 1/90 1,4 l/ 55 kW (75 PS) E7J 9/94 - 1/96 1,7 l/ 54 kW (73 PS) F2N 11/88 - 1/96 1,7 l/ 55 kW (75 PS) F2N 11/88 - 1/90 1,7 l/ 66 kW (90 PS) F3N 11/88 - 8/92 1,7 l/ 69 kW (94 PS) 11/88 - 8/89 1,8 l/ 65 kW (88 PS) 9/92 - 1/96 1,8 l/ 66 kW (90 PS) 9/94 - 1/96 1,8 l/ 79 kW (107 PS) 9/94 - 1/96 1,8 l/ 80 kW (109 PS) 9/92 - 1/96 1,8 l/ 99 kW (135 PS) F7P 9/90 - 1/96 Vznětové motory: 1,9 l/ 47 kW (64 PS) F8Q 4/89 - 1/96 1,9 l/ 66 kW (90 PS) F8Q 9/91 - 1/96
Objev podobné jako Renault 19/Chamade od 11/88 do 1/96 - Jak na to? - 9. - Hans-Rüdiger Etzold
Škoda Fabia 11/99 - 3/07 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů ŠKODA FABIA a je vhodná pro profesionály i amatéry. Obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha popisuje vozy ŠKODA FABIA v provedení Hatchback, Kombi, Sedan
Objev podobné jako Škoda Fabia 11/99 - 3/07 - Hans-Rüdiger Etzold
Fiat Punto 10/93-8/99 - Jak na to? 24. - 4. vydání - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Punto a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Fiat Punto 10/93-8/99 - Jak na to? 24. - 4. vydání - Hans-Rüdiger Etzold
Fiat Ducato / Peugeot Boxer / Citröen Jumper - Jak na to? 25 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Ducato / Peugeot Boxer / Citroën Jumper a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Karburátory. Vstřikovací zařízení. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: FIAT DUCATO/PEUGEOT J5/CITROËN C25 1982–1993 Zážehové motory 1,8 l 51 kW (70 PS) XM7T / 169B 2,0 l 55 kW (75 PS) XN1T / 170B 2,0 l 58 kW (79 PS) XN1T / 170B 2,0 l 63 kW (86 PS) XN1TA / 170C Vznětové motory 1,9 l 51 kW (70 PS) XUD9A / D9B+230 A2.000 1,9 l 60 kW (82 PS) 230 A3.000 (TD) 2,5 l 53–55 kW (72–75 PS) CRD93L / U25 / 661+8144.67 2,5 l 68 kW (92 PS) 8140.27 (TD) 2,5 l 70 kW (95 PS) CRD93LS / U25 / 673+8140.27 (TD) FIAT DUCATO/PEUGEOT BOXER/CITROËN JUMPER 1994–2002 Zážehové motory 2,0 l 81 kW (110 PS) XU10J2U / RFW Vznětové motory 1,9 l 50 kW (68 PS) XUD9AU / D9B 1,9 l 51 kW (70 PS) XUD9AU / D9B+230 A.000 (D/TD) 1,9 l 59 kW (80 PS) 149 B1.000+230 A3 / A4.000 (TD) 1,9 l 66 kW (90 PS) XUD9UFT / D8C (TD) 1,9 l 68 kW (92 PS) XUD9UFT / D8C (TD) 2,5 l 62 kW (85 PS) 8140.67 2,5 l 63 kW (86 PS) DJ5 / T9A 2,5 l 76 kW (104 PS) DJ5T / T8A (TD) 2,5 l 79 kW (108 PS) DJ5 / TED (TD) 2,5 l 81 kW (110 PS) 8140.47 (TD) 2,5 l 85 kW (115 PS) 8140.47 (TD) 2,8 l 64 kW (87 PS) 8140.63 2,8 l 90 kW (122 PS) 8140.43 (TD) 2,8 l 94 kW (128 PS) 8140.43S (JTD/Hdi)
Objev podobné jako Fiat Ducato / Peugeot Boxer / Citröen Jumper - Jak na to? 25 - Hans-Rüdiger Etzold
Fiat Uno 9/82 - 7/95 - Jak na to? - 3. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Uno a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Zapalování. Zapalovací svíčky. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Karburátory. Vstřikovací zařízení. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:FIAT UNO0,9 l/33 kW (45 PS) 1/83 - 5/851,0 l/32 kW (44 PS) 6/85 - 10/911,0 l/33 kW (45 PS) kat. od 5/881,1 l/37 kW (50 PS) kat. od 5/911,1 l/41 kW (55 PS) 3/83 - 1/861,1 l/43 kW (58 PS) 8/84 - 9/881,3 l/48 kW (66 PS) 9/82 - 9/881,3 l/50 kW (68 PS) 9/82 - 9/881,4 l/51 kW (70 PS) kat. od 9/891,5 l/55 kW (75 PS) kat. 1/86 - 9/911,3 l turbo/74 kW (100 PS) kat. 1/86 - 9/911,3 l turbo/77 kW (105 PS) od 4/85 - 9/911,4 l turbo/82 kW (112 PS) kat. od 10/91FIAT UNO diesel1,3 l diesel/33 kW (45 PS) 8/831,7 l diesel/42 kW (58 PS) 1/86
Objev podobné jako Fiat Uno 9/82 - 7/95 - Jak na to? - 3. - Hans-Rüdiger Etzold
Fiat TIPO 1/88 - 8/95 - Jak na to? - 14. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Tipo a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Karburátory. Vstřikovací zařízení. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: FIAT TIPO 1,4 l/ 51 kW (70 PS) 1/88 - 8/95 1,4 l/ 52 kW (71 PS) 1/88 - 8/90 1,6 l/ 55 kW (75 PS) 5/93 - 8/95 1,6 l/ 57 kW (78 PS) 9/89 - 8/92 1,6 l/ 66 kW (90 PS) 1/88 - 8/90 1,8 l/ 66 kW (90 PS) 9/92 - 9/93 1,8 l/ 77 kW (104 PS) 5/93 - 8/95 2,0 l/ 83 kW (113 PS) 9/90 - 8/95 2,0 l/ 102 kW (139 PS) 5/93 - 8/95 2,0 l/ 107 kW (145 PS) 5/91 - 8/95 FIAT TIPO diesel 1,9 l/ 59 kW (80 PS) 9/91 - 8/95 1,9 l/ 66 kW (90 PS) 9/89 - 8/95
Objev podobné jako Fiat TIPO 1/88 - 8/95 - Jak na to? - 14. - Hans-Rüdiger Etzold
Ford Escort/Orion 8/80 - 8/90 - Jak na to? - 2. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Ford Escort a Ford Orion a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Karburátory. Vstřikovací zařízení. Vznětový motor. Palivové zařízení vznětového motoru. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Topení. Elektrická zařízení. Zapalování. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:FORD ESCORT/ORION a kombi/EXPRES1,1 l/37 kW (50 PS) GSG 8/83 - 8/901,1 l/40 kW (55 PS) GLB 9/80 - 2/821,1 l/43 kW (59 PS) GPA 8/80 - 8/851,3 l/44 kW (60 PS) JLA 1/86 - 8/901,3 l/44 kW (60 PS) JBB 3/87 - 8/901,3 l/46 kW (63 PS) JBA 9/88 - 8/901,3 l/51 kW (69 PS) JPA 8/80 - 8/851,4 l/54 kW (73 PS) FUC 1/86 - 8/901,4 l/54 kW (73 PS) F6D 3/87 - 8/901,6 l/58 kW (79 PS) LPA 8/80 - 8/851,6 l/66 kW (90 PS) LUC 9/85 - 8/901,6 l/66 kW (90 PS) L4B 1/86 - 8/901,6 l/71 kW (96 PS) LUA 10/80 - 10/821,6 l/75 kW (102 PS) 9/89 - 8/901,6 l/77 kW (105 PS) LRA 10/82 - 8/901,6 l/85 kW (115 PS) LUAE 3/82 - 7/831,6 l/97 kW (132 PS) LNA 10/8482 - 8/90ESCORT/ORION diesel1,6 l/40 kW (54 PS) LTC 2/84 - 12/881,8 l/44 kW (60 PS) RTA/RTB 1/89 - 8/90
Objev podobné jako Ford Escort/Orion 8/80 - 8/90 - Jak na to? - 2. - Hans-Rüdiger Etzold
Autopotahy Taso Fiat Punto 1999-2003
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Fiat Punto 1999-2003. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Fiat Punto 1999-2003
Lemy blatníků Fiat Punto 1999-2005
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Fiat Punto 1999-2005
VW Passat 10/96 -2/05 - Jak na to? 61. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů VW Passat a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Technická data motorů. Údržba vozidla. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Řídící systém motoru. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie. Schemata el. zapojení.
Objev podobné jako VW Passat 10/96 -2/05 - Jak na to? 61. - Hans-Rüdiger Etzold
Ford Sierra 6/82 - 2/93 - Jak na to? - 1. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Sierra a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Karburátory. Vstřikovací zařízení. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Topení. Elektrická zařízení. Zapalování. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:FORD SIERRA1,6 l / 55 kW ( 75 PS) LCS/LCT/LSD 06/82-08/89 1,6 l / 59 kW ( 80 PS) L6B 09/89-02/93 KAT 1,8 l / 64 kW ( 87 PS) R2C 03/89-12/90 KAT 1,8 l / 65 kW ( 88 PS) - 09/87-08/89 KAT 1,8 l / 66 kW ( 90 PS) REB 11/84-08/89 2,0 l / 74 kW (100 PS) NE5/N4B 10/85-02/93 KAT 2,0 l / 77 kW (105 PS) NET 06/82-04/89 2,0 l / 77 kW (105 PS) N8C 05/89-12/89 2,0 l / 85 kW (115 PS) N4A 02/85-04/89 2,0 l / 88 kW (120 PS) N9C 05/89-02/93 KAT FORD SIERRA diesel/turbodiesel1,8 l / 55 kW ( 75 PS) RFB/RFL 01/90-02/93 2,3 l / 49 kW ( 67 PS) YTR 10/82-12/89
Objev podobné jako Ford Sierra 6/82 - 2/93 - Jak na to? - 1. - Hans-Rüdiger Etzold
Audi 80 (9/91-12/95) > Jak na to? [91] - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Audi 80 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Audi 80 (9/91-12/95) > Jak na to? [91] - Hans-Rüdiger Etzold
Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto 1999-2002
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Fiat Punto II. se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto 1999-2002
Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto 1999-2002
Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Fiat Punto II. se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit v různých barevných variantách: černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto 1999-2002
Přesné autopotahy Fiat Punto II. 1999-2010
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Fiat Punto II. 1999-2010
Ofuky oken Fiat Punto 1994-1999 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Fiat Punto I. nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Fiat Punto 1994-1999 (přední)
Ofuky oken Fiat Punto 1999-2012 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Fiat Punto nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Fiat Punto 1999-2012 (přední)
Opel Vectra B - 10/95-2/02 - Jak na to? - 38. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Vectra řady B a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Opel Vectra B - 10/95-2/02 - Jak na to? - 38. - Hans-Rüdiger Etzold
Peugeot 106 - 1991-2004 - Jak na to? - 47. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 106 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Peugeot 106 benzin 1,0 l/ 33 kW ( 45 PS) TU9M 1,1 l/ 44 kW ( 60 PS) TU1MZ 1,4 l/ 55 kW ( 75 PS) TU3MZ 1,4 l/ 69 kW ( 94 PS) TU3J2Z Peugeot 106 diesel 1,4 l/ 37 kW (50 PS) TUD3
Objev podobné jako Peugeot 106 - 1991-2004 - Jak na to? - 47. - Hans-Rüdiger Etzold
Zimní clona chladiče Fiat Punto 1999-2003 (dolní)
Zimní clona chladiče Fiat Punto 1999-2003 (dolní) Zimní clona chrání chladič před proudícím studeným vzduchem při nízkých teplotách. Během mrazů snižuje dobu pro zahřátí motoru. Díky tomu začne topení automobilu efektivně fungovat dříve než bez použití clony. Zároveň se zkracuje doba nutná pro použití sytiče (nebo jiného systému pro studený start) a tím dochází k mírné úspoře paliva. Po vypnutí zapalování vydrží motor déle zahřátý. Kromě výše zmíněného chrání zimní clona chladič před nečistotami, kameny, štěrkem nebo agresivní solí, která se v zimním období může snadno dostat na chladič a způsobit korozi . V neposlední řadě se jedná o autodoplněk se stylovým vzhledem, který dodá vašemu vozu moderní vzhled. Přestože zimní clona na autě dobře vypadá, doporučujeme ji na jaře sejmout a opět nainstalovat na podzim až poklesnou teploty. Balení obsahuje: Zimní clonu chladiče Fiat Punto, šrouby, konzolky pro upevnění, návod montáže. Výrobce: HEKO
Objev podobné jako Zimní clona chladiče Fiat Punto 1999-2003 (dolní)
Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto I. 1994-1999
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Fiat Punto se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto I. 1994-1999
Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto I. 1994-1999
Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Fiat Punto se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit v různých barevných variantách: černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Fiat Punto I. 1994-1999
Ofuky oken Fiat Punto 1993-1999 (4 díly)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky ani obtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Fiat Punto I. nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 2 ofuky na zadní dveře 8 vymezovacích plíšků obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Fiat Punto 1993-1999 (4 díly)
Stěrače Bosch Aerotwin pro Fiat Punto 1993-1999
Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.
Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Fiat Punto 1993-1999
Renault Twingo od 6/1993 - Jak na to? - 44. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Renault Twingo a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karoserie. Lakování. Topení. Elektrická instalace. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Péče o vozidlo. Nářadí. Plán údržby. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje vozy RENAULT TWINGO se zážehovým motorem1,3l / 40 kW (55 PS) C3G 06/93-05/96 1,2l/ 8V / 40 kW (55 PS) D7F 06/96-08/98 1,2l/ 8V / 43 kW (60 PS) D7F od 09/98
Objev podobné jako Renault Twingo od 6/1993 - Jak na to? - 44. - Hans-Rüdiger Etzold
Honda Civic 10/87 - 12/00 - Jak na to? - 64. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Honda Civic a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Nářadí. Nouzové startování vozidla. Vlečení vozidla. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Zvedání vozidla. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Řídící systém motoru. Karburátor. Vstřikování benzinu. Zapalování. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie. Schémata zapojení. Kniha popisuje tyto vozy HONDA CIVIC:Zážehové motoryModely 10/95 - 12/001,4 l 55 kW (75 PS) 10/95 – 12/001,4 l 66 kW (90 PS) 10/95 – 12/001,5 l 84 kW (114 PS) 10/95 – 1/971,5 l 85 kW (115 PS) 2/97 – 12/001,6 l 77 kW (105 PS) 2/96 – 12/001,6 l 84 kW (114 PS) 10/95 – 1/971,6 l 85 kW (115 PS) 2/97 – 12/001,6 l 118 kW (160 PS) 10/95 – 1/971,8 l 124 kW (169 PS) 2/97 – 12/00Modely 10/91 - 9/951,3 l 55 kW (75 PS) 10/91 – 9/951,5 l 66 kW (90 PS) 10/91 – 9/951,6 l 91 kW (124 PS) 10/91 – 9/971,6 l 92 kW (125 PS) 10/91 – 9/951,6 l 110 kW (150 PS) 10/91 – 9/971,6 l 118 kW (160 PS) 10/91 – 9/95Modely 10/87 - 9/911,3 l 55 kW (75 PS) 10/87 – 9/911,4 l 66 kW (90 PS) 10/87 – 9/891,5 l 66 kW (90 PS) 10/89 – 9/911,6 l 80 kW (109 PS) 10/89 – 9/901,6 l 81 kW (110 PS) 10/90 – 9/911,6 l 91 kW (124 PS) 10/89 – 9/911,6 l 110 kW (150 PS) 10/90 – 9/91
Objev podobné jako Honda Civic 10/87 - 12/00 - Jak na to? - 64. - Hans-Rüdiger Etzold
Ford Mondeo - 11/2000-4/2007 - Jak na to? - 85. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Mondeo a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Údržba. Údržbářské práce. Péče o vozidlo. Nářadí. Nouzové startování motoru. Vlečení vozidla. Elektrická instalace. Stěrače a ostřikovače. Osvětlení. Přístroje, spínače, rádio. Topení, klimatizace. Podvozek. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Řídicí systém motoru. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Zapalování. Vstřikování nafty. Palivová soustava. Výfuková soustava. Vybavení interiéru. Karosérie. Schémata zapojení Kniha popisuje tyto vozy: Zážehové motory 1,8 l / 81 kW (110 PS) CGBA/CGBB (16V Duratec HE) od 11/00 1,8 l / 92 kW (125 PS) CHBA/CHBB (16V Duratec HE) od 11/00 1,8 l / 96 kW (130 PS) --- (SCi Duratec SCi) od 09/03 2,0 l / 107 kW (145 PS) CJBA/CJBB (16V Duratec HE) od 11/00 2,5 l / 125 kW (170 PS) LCBD (V6 Duratec VE) od 11/00 3,0 l / 166 kW (226 PS) MEBA (V6 Duratec VE) od 02/03 Vznětové motory 2,0 l / 66 kW (90 PS) D5BA (16V Duratorq DI) od 11/00 2,0 l / 85 kW (115 PS) D6BA (Duratorq DI/TDCi) od 11/00 2,0 l / 96 kW (130 PS) FMBA/FMBB (Duratorq TDCi) od 11/00
Objev podobné jako Ford Mondeo - 11/2000-4/2007 - Jak na to? - 85. - Hans-Rüdiger Etzold
Renault Clio - 1/91 - 8/98 - Jak na to? - 36. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Renault Clio a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.
Objev podobné jako Renault Clio - 1/91 - 8/98 - Jak na to? - 36. - Hans-Rüdiger Etzold
Ford Scorpio 4/85-6/98 - Jak na to? - 15. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha popisuje tyto vozy: Zážehové motory 1,8 l - 66 kW (90 PS) REC 4/85 - 4/89 2,0 l - 74 kW (100 PS) NER/NRC 4/85 - 4/89 2,0 l - 77 kW (105 PS) NEL/N8B 4/85 - 8/92 2,0 l - 80 kW (109 PS) N8D 5/89 - 8/92 2,0 l - 85 kW (115 PS) NRA 4/85 - 4/89 2,0 l - 85 kW (115 PS) 2/92 - 6/98 2,0 l - 88 kW (120 PS) N9C 5/98 - 1/92 2,0 l - 92 kW (125 PS) N9B 5/89 - 8/92 2,0 l - 100 kW (136 PS) 9/94 - 6/96 2,3 l - 108 kW (147 PS) 5/96 - 6/98 2,4 l - 92 kW (125 PS) ARD 10/88 - 8/94 2,4 l - 96 kW (130 PS) ARC 9/86 - 8/92 2,8 l - 110 kW (150 PS) PRE 4/85 - 11/86 2,9 l - 107 kW (145 PS) BRD 9/86 - 8/94 2,9 l - 110 kW (150 PS) BRC 9/86 - 8/92 2,9 l - 143 kW (195 PS) BOA 1/91 - 8/94 2,9 l - 152 kW (207 PS) 9/94 - 6/98 Vznětové motory 2,5 l - 51 kW (69 PS) STR 12/85 - 8/92 2,5 l - 68 kW (92 PS) SFA 6/88 - 8/93 2,5 l - 85 kW (115 PS) SF- 9/93 - 6/98
Objev podobné jako Ford Scorpio 4/85-6/98 - Jak na to? - 15. - Hans-Rüdiger Etzold
VW PASSAT 4/88 - 5/97 - Jak na to? - 16. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů VW Passat a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Zapalování. Zapalovací svíčky. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.
Objev podobné jako VW PASSAT 4/88 - 5/97 - Jak na to? - 16. - Hans-Rüdiger Etzold
Ford Focus 10/98 - 10/04 - Jak na to? - 58. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Focus a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků a 50 tabulek. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Zvedání vozidla. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení / zapalování / žhavení. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie.
Objev podobné jako Ford Focus 10/98 - 10/04 - Jak na to? - 58. - Hans-Rüdiger Etzold
Toyota Corolla - 8/92 -1/02 - Jak na to? - 88. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Toyota Corolla a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Toyota Corolla - 8/92 -1/02 - Jak na to? - 88. - Hans-Rüdiger Etzold
Audi 100/Audi A6 (90/97) > Jak na to? [76] - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů AUDI 100 / AUDI A6 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor a jeho technická data. Zapalovéní. Mazání motoru. Clazení motoru. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Řazení. Nápravy. Brzdy. Ráfky a pneumatiky. Karoserie. Topení. Elektrická instalace. Osvětlení. Kontrolní přístroje. Stěrače a ostřikovače. Nářadí. Údržbářské práce. Schémata zapojení.
Objev podobné jako Audi 100/Audi A6 (90/97) > Jak na to? [76] - Hans-Rüdiger Etzold
Ford Mondeo 11/92 - 11/00 - Jak na to? - 29. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Mondeo a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická instalace. Osvětlení. Kontrolní přístroje. Stírače a příslušenství. Péče o vozidlo. Zvedání vozidla, nářadí. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:Zážehové motory1,6 l / 65 kW ( 88 PS) L1J Zetec 08/94 - 08/961,6 l / 66 kW ( 90 PS) L1F Zetec-E 11/92 - 12/951,6 l / 66 kW ( 90 PS) L1F/L1Q Zetec 09/96 - 11/001,8 l / 82 kW (112 PS) RKB Zetec-E 04/94 - 05/961,8 l / 85 kW (115 PS) RKA Zetec 11/92 - 03/941,8 l / 85 kW (115 PS) RKA/RKH Zetec-E 09/96 - 11/002,0 l / 96 kW (130 PS) NGA/NGC Zetec-E 09/96 - 11/002,0 l / 97 kW (132 PS) NGA Zetec-E 01/96 - 02/97 2,0 l / 100 kW (136 PS) NGA Zetec 11/92 - 08/96 Vznětové motory1,8 l / 65 kW ( 88 PS) RFN OHC (TD) 11/92 - 08/96 1,8 l / 66 kW ( 90 PS) RFN OHC (TD) 09/96 - 11/00 q
Objev podobné jako Ford Mondeo 11/92 - 11/00 - Jak na to? - 29. - Hans-Rüdiger Etzold
Opel Omega - 9/86 - 12/93 - Jak na to? - 28. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Omega A a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Zapalování. Zapalovací svíčky. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení. Karburátory. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:Limuzína a Caravan1,8 l / 60 kW ( 82 PS) 18NV 09/86-08/87 KAT1,8 l / 65 kW ( 88 PS) E18NVR 08/87-04/90 1,8 l / 66 kW ( 90 PS) 18SV 09/86-08/87 1,8 l / 85 kW (115 PS) 18SEH 08/86-07/92 2,0 l / 73 kW ( 99 PS) C20NEJ 04/90-12/93 KAT2,0 l / 85 kW (115 PS) C20NE 09/86-12/93 KAT 2,0 l / 90 kW (122 PS) 20SE 09/86-08/87 2,4 l / 92 kW (125 PS) C24NE 08/88-12/93 KAT 2,6 l / 110 kW (150 PS) C26NE 09/90-12/93 KAT 3,0 l / 115 kW (156 PS) C30LE 09/86-01/88 KAT 3,0 l / 130 kW (177 PS) 30NE 09/86-08/90 3,0 l / 130 kW (177 PS) C30NE 08/88-12/93 KAT 3,0 l / 147 kW (200 PS) C30SEJ 09/90-12/93 KAT (24V) 3,0 l / 150 kW (204 PS) C30SE 09/89-12/93 KAT (3000 24V)Diesel2,3 l / 54 kW ( 73 PS) 23YD 09/86-12/93 2,3 l / 66 kW ( 90 PS) 23YDT 09/86-08/88 (Turbo-Diesel)2,3 l / 74 kW (100 PS) 23DTR 09/88-12/93 (Turbo-Diesel)
Objev podobné jako Opel Omega - 9/86 - 12/93 - Jak na to? - 28. - Hans-Rüdiger Etzold
Toyota Corolla - 5/83 - 7/92 - Jak na to? - 55. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Toyota Corolla a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Karburátor. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Ráfky a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická instalace. Osvětlení. Přístrojová deska. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Plán údržby vozidel. Schémata zapojení.Kniha popisuje tyto vozy TOYOTA COROLLA:Zážehové motory1,3 l/ 51 kW (69 PS) 2A-L 5/83 – 7/841,3 l/ 53 kW (72 PS) 2E-E 5/89 – 7/901,3 l/ 55 kW (75 PS) 2E-L 8/84 – 7/921,6 l/ 52 kW (71 PS) 2A-LC 5/85 – 4/871,6 l/ 62 kW (84 PS) 4A-L 5/83 – 4/871,6 l/ 66 kW (90 PS) 2A-F 5/87 – 7/921,6 l/ 77 kW (105 PS) 4A-FE 2/88 – 7/921,6 l/ 85 kW (116 PS) 4A-GE 8/87 – 10/881,6 l/ 89 kW (121 PS) 4A-GEL 5/84 – 7/87Vznětové motory1,8 l/ 47 kW (64 PS) 1C 5/83 – 7/891,8 l/ 49 kW (67 PS) 1C 8/89 – 7/92
Objev podobné jako Toyota Corolla - 5/83 - 7/92 - Jak na to? - 55. - Hans-Rüdiger Etzold
Peugeot 206 od 10/98 - Jak na to? č. 65 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 206 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Řídicí systém motoru. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie. Schémata el. zapojení. Kniha popisuje tyto vozy Peugeot 206: Zážehové motory: 1,1 l / 40 kW (55 PS) TU1 JP 10/98-03/04 1,1 l / 44 kW (60 PS) TU1 JP 10/98-08/06 1,4 l / 55 kW (75 PS) TU3 JP/TU3A od 10/98 1,6 l / 65 kW (89 PS) ET3 J4/TU5 JP 10/98-11/00 1,6 l / 80 kW (109 PS) TU5 JP4 (16V) od 12/00 2,0 l / 99 kW (135 PS) EW10 J4 (16V) 05/99-04/04 Vznětové motory: 1,9 l / 51 kW (70 PS) DW8 09/00-04/04 2,0 l / 66 kW (90 PS) DW10 TD (HDi) 03/00-08/06
Objev podobné jako Peugeot 206 od 10/98 - Jak na to? č. 65 - Hans-Rüdiger Etzold
Škoda Fabia II. od 4/07 - Jak na to? 114. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů ŠKODA FABIA II a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha popisuje vozy ŠKODA FABIA II v provedení Hatchback a Kombi Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Nářadí. Elektrická instalace. Topení / klimatizace. Podvozek. Řízení. Brzdy. Motor. Ovládací systém motoru. Výfuková soustava. Výfuková soustava. Vybavení interiéru. Karoserie. Schémata zapojení. Zážehové motory 1,2 l 44 kW (60 PS) BBM?/?CHFA (HTP) od 4/07 1,2 l 51 kW (70 PS) BZG?/?CGPA (HTP) od 4/07 1,2 l 63 kW (86 PS) CBZA (TSI) od 4/10 1,2 l 77 kW (105 PS) CBZB (TSI) od 4/10 1,4 l 63 kW (86 PS) BXW?/?CGGB (16V) 4/07–3/10 1,4 l 132 kW (180 PS) CAVE (TSI RS) od 9/10 1,6 l 77 kW (105 PS) BTS (16V) 4/07–3/10 Vznětové motory 1,2 l 55 kW (75 PS) CFWA (CR-TDI) od 3/10 1,4 l 51 kW (70 PS) BNM (PD-TDI) 4/07–2/10 1,4 l 59 kW (80 PS) BNV?/?BMS (PD-TDI) 4/07–2/10 1,6 l 55 kW (75 PS) CAYA (CR-TDI) od 3/10 1,6 l 66 kW (90 PS) CAYB (CR-TDI) od 3/10 1,6 l 77 kW (105 PS) CAYC (CR-TDI) od 3/10 1,9 l 77 kW (105 PS) BLS?/?BSW (PD-TDI) 4/07–3/10
Objev podobné jako Škoda Fabia II. od 4/07 - Jak na to? 114. - Hans-Rüdiger Etzold
Ofuky oken Fiat Punto 1994-1999 (přední, 3 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Fiat Punto I. nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Fiat Punto 1994-1999 (přední, 3 dveře)
Stěrače Heyner All Seasons pro Fiat Punto 1993-1999
Sada kvalitních stěračů Heyner All Seasons včetně adaptérů pro konkrétní značku a model auta. Stěrače mají velmi pružnou grafitovou stírací lištu, která zajišťuje rovnoměrný přítlak stěrače po celé ploše. Díky aerodynamickému tvaru perfektně přiléhají ke sklu i ve vyšších rychlostech a způsobují minimální hluk. Ke každému stěrači výrobce přibalil ještě náhradní stírací gumu. Díky tomu mají stěrače 2x delší životnost!Sada stěračů se skládá ze dvou stíracích lišt a adaptéru. Pokud se stírací lišty upevňují pomocí háčku ve tvaru písmene J, adaptér není třeba. V tabulce je uvedený seznam produktů, ze kterých se set skládá. Produkty lze na eshopu objednat také jednotlivě.
Objev podobné jako Stěrače Heyner All Seasons pro Fiat Punto 1993-1999
Stěrače Heyner All Seasons pro Fiat Punto 1999-2010
Sada kvalitních stěračů Heyner All Seasons včetně adaptérů pro konkrétní značku a model auta. Stěrače mají velmi pružnou grafitovou stírací lištu, která zajišťuje rovnoměrný přítlak stěrače po celé ploše. Díky aerodynamickému tvaru perfektně přiléhají ke sklu i ve vyšších rychlostech a způsobují minimální hluk. Ke každému stěrači výrobce přibalil ještě náhradní stírací gumu. Díky tomu mají stěrače 2x delší životnost!Sada stěračů se skládá ze dvou stíracích lišt a adaptéru. Pokud se stírací lišty upevňují pomocí háčku ve tvaru písmene J, adaptér není třeba. V tabulce je uvedený seznam produktů, ze kterých se set skládá. Produkty lze na eshopu objednat také jednotlivě.
Objev podobné jako Stěrače Heyner All Seasons pro Fiat Punto 1999-2010
Boční ochranné lišty Fiat Punto 1999-2010 (3 dveře)
Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením. Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Toyota Yaris. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M, která je součástí balení Součástí balení jsou 2 odmašťovací ubrousky.
Objev podobné jako Boční ochranné lišty Fiat Punto 1999-2010 (3 dveře)
Stěrače Bosch Aerotwin pro Fiat Punto II. 1999-2010
Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.
Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Fiat Punto II. 1999-2010
Gledring koberce do auta Fiat Punto 1999-2010 (3830006481377)
Autokoberce - gumové, 2D profil, sada obsahuje 4 ks Rádi byste udrželi podlahu vašeho auta čistou? Zvolte pro svůj vůz kvalitní koberce Gledring. Přijdou vhod zejména v zimě, v dešti a nevlídném počasí, kdy je všude spousta nečistot. Zároveň chrání interiér proti působení agresivní zimní soli, která zůstává na botách. Tyto gumové autokoberce nevyžadují složitou údržbu a snadno se dají vyčistit. Jejich 2D profilace dovolí jednoduše vyklepat nanesené drobky nebo třeba kamínky. Balení obsahuje 4 ks autokoberců. Barva koberečků je černá. Zásadní vlastnosti produktu Gledring koberce do auta Fiat Punto 1999-2010 Gumové autokoberce Gledring není třeba vysávat Spolehlivě ochrání podlahu vašeho auta před nečistotami, vodou, sněhem i blátem Nabízené koberečky do auta jsou vyrobeny ve 2D provedení pro snadnou omyvatelnost V balení najdete 4 ks autokoberečků Černá barva Kompatibilita: Výrobce: FIAT Model: PUNTO (188_) (HATCHBACK) [09/99-07/12] a PUNTO Van (188_) (FURGON)...
Objev podobné jako Gledring koberce do auta Fiat Punto 1999-2010 (3830006481377)
Audi A4/Avant (11/94 - 9/01) > Jak na to? [96] - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Audi A4 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Audi A4/Avant (11/94 - 9/01) > Jak na to? [96] - Hans-Rüdiger Etzold
VW Golf IV/Bora od 9/97 - Jak na to? - 67. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů VW Golf / Bora a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako VW Golf IV/Bora od 9/97 - Jak na to? - 67. - Hans-Rüdiger Etzold
Podívejte se také
- ACI FIAT Punto 99-03 gumová vložka černá do kufru s protiskluzovou úpravou (1620X01A)
- VALEO FIAT Punto 03- 7/04- př. světlo H7+H1 (el. ovládané) , L (1622963V)
- ACI FIAT PUNTO 99- 7/01- přední světlo H1+H1+blikač (el.ovládané) P (1620966)
- ACI textilní koberce pro FIAT Grande Punto 05-08 černé (sada 4 ks) (1624X62)
- ACI FIAT PUNTO 99- 7/01- přední světlo H1+H1+blikač (el.ovládané) L (1620965)
- Jak na tvůrčí psaní: Od slov k větám, od vět k příběhům (978-80-264-4321-6)
- Jak to vidím já: Osobní pohled na autismus a Aspergerův syndrom (978-80-242-7858-2)
- Šťáhlavská šestka: To nejlepší od Šťáhlavské šestky - CD (410136-2)
- Jak na Nero 7 (80-247-1668-2)
- Jak na sítě (978-80-755-5084-2)
- Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
- Přírodní kosmetika Jak na to: Více jak 200 rad, postupů a návodů k výrobě přírodních kosmetických pr (978-80-7359-431-2)
- ACI FIAT GRANDE PUNTO 05-08 přední světlo H4 (el. ovládané + motorek) černé L (1624965)
- ACI FIAT PUNTO 99- -6/01 přední světlo H7+H7 s blikačem (el.ovládané) L (1620961)
- VALEO FIAT Grande Punto 05-08 př. světlo H4 (el. ovládané + motorek) chromové P (1624962V)
- ACI FIAT GRANDE PUNTO 05-08 přední světlo H4 (el. ovládané + motorek) chromové L (1624961)
- ACI FIAT GRANDE PUNTO 05-08 přední světlo H4 (el. ovládané + motorek) černé P (1624966)
- Jak to vlastně bylo: Sborník příspěvků k českým dějinám (978-80-7376-472-2)
- Padělatelé Ježíše: Jak to vlastně bylo se synem Božím? (978-80-7336-393-2)
- Jak to bylo dál? (978-80-257-2274-9)
- Jak to žije Auta (978-80-256-2895-9)
- Jak to mělo být (978-80-269-1798-4)