Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Čtu, píšu, rozumím: Soubor pracovních listů k procvičování čtení a psaní na 1. stupni ZŠ (978-80-88290-86-5)
Kniha - autor Dagmar Šimková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pracovní sešit Čtu, píšu, rozumím je určen pro práci s dětmi, které na prvním stupni ZŠ potřebují dopomoc v českém jazyce. Cílem je naučit děti číst, psát a správně vyslovovat krátké texty týkající se tématu ročních období. Listy téma zábavnou formou zpracovávají a jsou řazeny od jednodušších po složitější. Při práci se začíná s porozuměním jednotlivým slovům, pokračuje porozuměním celým větám a končí se krátkým textem, v jehož závěru se opět ověřuje, jak mu dítě rozumí. Sešit obsahuje šedesát pracovních listů s černobílými ilustracemi, které si dítě může samo vybarvit. Materiál doporučujeme zejména dětem se speciálními vzdělávacími potřebami nebo dětem, u kterých je při učení třeba individuální přístup, např. kvůli pomalejšímu tempu práce. Se sešitem lze pracovat ve škole i v domácím prostředí.
Podívejte se také victoria blok na psani linkovany dratena krouzkova vazba a5 70 listu
Počítám, násobím Čísla 0 - 5: Soubor pracovních listů k procvičování násobení na 1. stupni ZŠ (978-80-88429-57-9)
Kniha - autor Dagmar Šimková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dvoudílný pracovní sešit Počítám, násobím je určen pro práci s dětmi, které na prvním stupni ZŠ potřebují dopomoc v matematice. Cílem je, aby děti porozuměly matematické operaci násobení, aby násobení dokázaly použít i při řešení reálných situací a aby pomocí souvislostí mezi základními početními operacemi dokázaly určit výsledek. Zároveň by si děti měly neustálým opa¬kováním osvojit i pamětné násobení. Sešit obsahuje šedesát pracovních listů s černobílými ilustracemi. Listy jsou zpracovány názorně a zábavnou formou a jsou řazeny od jednodušších po složitější. Materiál doporučujeme zejména dětem se speciálními vzdělávacími potřebami nebo dětem, u kterých je při učení třeba individuální přístup, např. kvůli pomalejšímu tempu práce. Se sešitem lze pracovat ve škole i v domácím prostředí. První díl zpracovává násobilku čísel 2, 3, 4, 5, 1 a 0 a navazuje na něj díl druhý, který...
Podívejte se také cteni a dyslexie
Počítám, násobím Čísla 6 - 10: Soubor pracovních listů k procvičování násobení na 1. stupni ZŠ (978-80-88429-58-6)
Kniha - autor Dagmar Šimková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dvoudílný pracovní sešit Počítám, násobím je určen pro práci s dětmi, které na prvním stupni ZŠ potřebují dopomoc v matematice. Cílem je, aby děti porozuměly matematické operaci násobení, aby násobení dokázaly použít i při řešení reálných situací a aby pomocí souvislostí mezi základními početními operacemi dokázaly určit výsledek. Zároveň by si děti měly neustálým opa¬kováním osvojit i pamětné násobení. Sešit obsahuje šedesát pracovních listů s černobílými ilustracemi. Listy jsou zpracovány názorně a zábavnou formou a jsou řazeny od jednodušších po složitější. Materiál doporučujeme zejména dětem se speciálními vzdělávacími potřebami nebo dětem, u kterých je při učení třeba individuální přístup, např. kvůli pomalejšímu tempu práce. Se sešitem lze pracovat ve škole i v domácím prostředí. Druhý díl zpracovává násobilku čísel 6, 7, 8, 9 a 10. První díl zpracovává násobilku čísel...
Podívejte se také Stagg CTU-C8 (CTU-C8)
Podívejte se také
- O Bohu a pelikánech: Teologie úcty k životu (978-80-87282-86-1)
- Metodik prevence a jeho role na základní škole (978-80-88290-28-5)
- cesky jazyk 5 1 pracovni sesit pro 5 rocnik zs 978 80 7238 961 2
- Povolání: asistent pedagoga (978-80-88290-97-1)
- Od zápisu do lavice Zrakové vnímání: Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a doved (978-80-88290-80-3)
- Mluvnice pro žáka-cizince: na 1. stupni ZŠ (978-80-7496-487-9)
- Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ: Praktické náměty pro výuku vlastivědy (978-80-86307-80-0)
- prvni cteni
- Tajemník (978-80-86546-86-5)
- Závisť (978-80-88993-86-5)
- Zapomnění (978-80-87705-86-5)
- procvicovani a ukoly pro male skolaky pro deti 5 8 let 978 80 7567 134 9
- Vánoční zastavení: Soubor povídek (978-80-7268-545-5)
- OXE ZS 1202 - Žárovka se solárním panelem a ovladačem (OXE ZS 1202)
- Dyslexie (978-80-88290-62-9)
- Můj diář: A taky zápisník (978-80-88290-77-3)
- Geometrie 8 učebnice (978-80-87565-86-5)
- Plameny z ledu (978-80-88298-86-1)
- Převody jednotek: Pracovní sešit pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy (978-80-88368-86-1)
- Komentovaná judikatura k a. s. 2021: Výběr k 1. 1. 2022 (978-80-7676-407-1)
Umím dobře číst: Pracovní učebnice čtení a psaní pro 1.ročník ZŠ (978-80-7235-515-0)
Kniha - autor Jana Borecká, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá BUDU DOBŘE ČÍST a UMÍM DOBŘE ČÍST je nová dvoudílná učebnice čtení pro prvňáčky. Nahrazuje slabikář, ale protože je vytvořena na základě tzv. genetické metody čtení, která "neslabikuje", nese tyto názvy. První díl učebnice BUDU DOBŘE ČÍST se věnuje předčtenářskému období a poznávání písmen a jejich skladbě do slov. Druhý díl využijí prvňáčci, kteří již umějí číst a v čtenářské dovednosti se zdokonalují. Jakmile se žáci naučí číst, lze jim k čtení nabídnout jakoukoliv navazující či doplňkovou učebnici. Genetická metoda čtení vede děti ke čtení s porozuměním a vytváří trvalou potřebu číst, což je základní předpoklad pro výchovu a vzdělávání v období, které žáky čeká. K učebnicím je určena metodická příručka pro učitele.
Objev podobné jako Umím dobře číst: Pracovní učebnice čtení a psaní pro 1.ročník ZŠ (978-80-7235-515-0)
Kniha LesoHRAní: Rozvoj gramotností na 1. stupni ZŠ (978-80-7496-098-7)
Kniha – autor Svatopluk Mareš; Petra Cemereková Golová; Jana Kozlová, 92 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - česky Příspěvky v této publikaci jsou zasazeny do dětmi oblíbeného prostředí lesa. Použité metody práce, jako kritické myšlení či dramatizace, vedou k rozvoji základních gramotností a postupy lze realizovat na školní zahradě. Získané dovednosti žáci využívají k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi. Vyjadřování - emocí, pocitů, nálad, fantazie, představ a osobních zkušeností Procvičení - odhadu, řazení, srovnávání, vyhledávání, třídění, sestavování, doplňování, testovací úlohy Rozvoj - somatických dovedností, pohybové improvizace, hledání inscenačních tvarů, kreativní práce s textem Díky tématu této publikace - les -budete u svých žáků rozvíjet širokou škálu jejich dovedností, budete rozvíjet čtenářskou a matematickou dovednost a současně povedete žáky ke kultivovanému vyjadřování sebe...
Objev podobné jako Kniha LesoHRAní: Rozvoj gramotností na 1. stupni ZŠ (978-80-7496-098-7)
Mluvnice pro žáka-cizince: na 1. stupni ZŠ (978-80-7496-487-9)
Kniha - autor Jana Rohová; Zuzana Slánská, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace nabízí přehled české mluvnice pro žáka-cizince, kterou v české škole zvládne během 1. až 3. ročníku ZŠ. Celá učebnice je koncipována jako pracovní listy pro žáky s metodikou pro učitele. Najdete tu českou abecedu, měkké a tvrdé souhlásky, vyjmenovaná slova, slovní druhy a mnoho dalších kapitol základů českého jazyka, ale i aktuální zákonnou úpravu pro práci s žákem-cizincem, návod na tvorbu IVP a další rady a informace. Učebnice je bohatě ilustrovaná. Publikace je určena pedagogům 1. stupně ZŠ a rodičům školáků.
Objev podobné jako Mluvnice pro žáka-cizince: na 1. stupni ZŠ (978-80-7496-487-9)
Od zápisu do lavice Zrakové vnímání: Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a doved (978-80-88290-80-3)
Kniha - autor Ivana Vlková, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Další díl edice Od zápisu do lavice volně navazuje na předchozí sešity a obsahuje 40 pracovních listů se cvičeními, která zábavnou formou rozvíjejí zrakové vnímání. Zraková percepce je souborem schopností, které bude dítě v reálném životě potřebovat k tomu, aby bylo úspěšné ve školním procesu v dovednostech, jakými jsou čtení, psaní, kontrola veškeré samostatné práce. Tyto dovednosti jsou jakýmsi pilířem, který se podílí na kvalitě čtení ve školní výuce. Optimální rozvoj zrakového vnímání, rozlišování, analýzy a syntézy či paměti umožní dítěti i v procesu učení mj. rozlišovat detaily, soustředit se na konkrétní tvar či předmět a umět jej rozpoznat mezi ostatními. Dále vyhledávat rozdílné či stejné obrázky, rozpoznat je podle polohy, skládat obrázky z různých částí, rozlišovat geometrické tvary atd. Úlohy jsou koncipovány tak, aby se zároveň zapojilo co nejvíce smyslů a rozvíjela se jemná...
Objev podobné jako Od zápisu do lavice Zrakové vnímání: Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a doved (978-80-88290-80-3)
Prvopočáteční čtení a psaní (978-80-271-0289-1)
Elektronická kniha - autor Martina Fasnerová, 288 stran Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování. Publikace mapuje nejnovější výzkumná šetření, jako jsou například rychlost písma nebo význam nové písemné předlohy Comenia Script. Seznamuje i s výsledky posledního výzkumu, který byl realizován v roce 2016 a týkal se čtenářských kompetencí dětí a žáků v primárním a preprimárním vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských a základních škol.
Objev podobné jako Prvopočáteční čtení a psaní (978-80-271-0289-1)
Don't worry, use ICT: aneb začínáme s ICT ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ (978-80-7676-013-4)
Kniha - autor Lucie Betáková; Michala Krpejšová, 92 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace s názvem Don’t worry, use ICT aneb začínáme s ICT ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ je, jak název napovídá, určená pro učitele anglického jazyka na 1. stupni ZŠ, ale je vhodná i pro učitele anglického jazyka na 2. stupni či studenty učitelství. Využít ji ale díky teoretickému ukotvení mohou všichni, kteří se zajímají o využití ICT ve vzdělávání na základní škole. Kniha je rozdělena do čtyř částí. První část nabízí nutná teoretická východiska. Zabývá se tedy vymezením pojmu ICT, způsoby implementace ICT do výuky obecně, využitím ICT na 1. stupni ZŠ s jeho výhodami i nevýhodami a na závěr využitím ICT ve výuce cizích jazyků k rozvoji řečových dovedností, kde je prostor věnován rozvoji jak receptivních, tak produktivních řečových dovedností. Druhá část je dělena tematicky do čtyř částí – My world, Places, My school, My family. U každého tématu je popsáno...
Objev podobné jako Don't worry, use ICT: aneb začínáme s ICT ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ (978-80-7676-013-4)
Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ: Praktické náměty pro výuku vlastivědy (978-80-86307-80-0)
Kniha - 86 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V publikaci naleznete náměty ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Příspěvky jsou přehledně uspořádány tak, aby se daly bez další přípravy použít v hodině. Žáci se díky nim seznámí s osobností Karla IV., s událostmi, které předcházely bitvě na Bílé hoře, i s bitvou samotnou, poznají lidová řemesla a tradice a naučí se poznávat své okolí z různých pohledů.
Objev podobné jako Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ: Praktické náměty pro výuku vlastivědy (978-80-86307-80-0)
Kniha Výchova demokratického občana II.: Průřezová témata na 1. stupni ZŠ II (978-80-7496-095-6)
Kniha - autor Blanka Staňková; Michal Kosina; Jiří Kocourek, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zkušení autoři v metodice přinášejí náměty na výuku PT Výchova demokratického občana na 1. stupni ZŠ. Aktivity a projekty ukazují, jak vést své žáky k pocitu odpovědnosti, k hledání řešení problémů, k respektu vůči druhým i sobě. Naučí se, jak si vážit svých nápadů a jak je dokázat uplatnit v běžném životě třídy a školy. Uvědomění si – právo, povinnost, tolerance, svoboda volby Pojmy – portfolio, sebehodnocení, pravidla, kritéria, třídní vláda, školní parlament Metody – komunitní kruh, divadelní představení, autorské psaní, expertní skupiny Tato publikace Vám pomůže vést žáky k odpovědnosti za své činy s respektem k druhým a s ohledem na zájem celku.
Objev podobné jako Kniha Výchova demokratického občana II.: Průřezová témata na 1. stupni ZŠ II (978-80-7496-095-6)
Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Kniha - 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Metodický průvodce je připraven tak, aby vyučujícím pomohl s výukou čtení a psaní v 1. ročníku. Seznámí vyučujícího se všemi materiály, které jsou k výuce připraveny, a také s postupy, jak s těmito materiály pracovat. Vyučující v něm najde návrh časového rozložení učiva. V metodických poznámkách k jednotlivým stranám jsou zařazeny také poznámky, které mají pomoci vyhnout se úskalím, na něž může vyučující při výuce narazit a která žáky při prvopočáteční výuce čtení a psaní často provázejí. Metodický průvodce se rovněž věnuje mezipředmětovým vazbám, a to tak, aby vyučující mohl učivo snadněji vzájemně propojovat.
Objev podobné jako Metodický průvodce K výuce čtení a psaní v 1. roč. (978-80-7600-269-2)
Nadaný žák na 1. stupni ZŠ - Jana Rohová
Publikace Nadaný žák na 1. stupni ZŠ je praktickou pomůckou pro učitele a i rodiče nadaných žáků. Ukáže jim, jak a kde nadání diagnostikovat, doporučí organizace, které mu mohou v práci s nadaným žákem pomoci. V publikaci najdete návod na tvorbu IVP i mnoho praktických, prozkoušených rad, úkolů, her, náměty na skupinovou práci i práci při tandemové výuce. Zároveň se dozvíte něco o fungování klubů nadaných dětí, od běžné náplně schůzek až po doporučení soutěží, konferencí apod.
Objev podobné jako Nadaný žák na 1. stupni ZŠ - Jana Rohová
Procvičujeme čtení a psaní: Nejen pro dyslektiky a dysgrafiky (978-80-266-1628-3)
Kniha - autor Miluše Jirušková, 96 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena nejmladším žákům přibližně od 7 let a nabízí řadu podkladů pro procvičení čtení a psaní. První část knihy se věnuje psaní, vnímání tvarů jednotlivých písmen a jejich porovnávání. Při čtení se klade důraz na porozumění textu a žáci jsou motivováni ke koncentraci pozornosti. Materiály k procvičování jsou pestré po obsahové stránce, snaží se děti zaujmout a doplňují je veselé ilustrace.
Objev podobné jako Procvičujeme čtení a psaní: Nejen pro dyslektiky a dysgrafiky (978-80-266-1628-3)
Průvodce učebnicemi Alter pro výuku počátečního čtení a psaní (978-80-7245-341-2)
Kniha – autor Radka Wildová; Hana Staudková, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní průvodce učebnicemi počátečního čtení a psaní ALTER přináší náměty ověřené praxí, opírající se o výsledky terénních výzkumů. Metodická doporučení plně respektují nové poznatky dětské psychologie a akcentují moderní trendy v oboru primární pedagogiky.
Objev podobné jako Průvodce učebnicemi Alter pro výuku počátečního čtení a psaní (978-80-7245-341-2)
Vstup do 2. ročníku: Opakování základů čtení a psaní pro konec 1. a začátek 2. ročníku (978-80-88285-61-8)
Kniha - autor Lenka Andrýsková, 24 stran, česky Pracovní sešit Vstup do 2. ročníku je určený k opakování a upevňování učiva 1. ročníku v oblasti čtení a psaní v závěru 1. ročníku nebo k zopakování učiva na začátku 2. ročníku. Učivo čtení je řazeno systematicky od prvních slabik a jednoduchých slov s otevřenou slabikou, procvičovány jsou zejména obtížné jevy. Učivo psaní procvičuje postupně psaní písmen, vazby písmen, psaní slabik a slov, která se procvičují v části čtení. PS lze využívat i později a opakovaně, např. při práci s dětmi s SPU. Vhodné pro práci celé třídy i pro individuální výuku. Zadávání úkolů pomocí jednoduchých symbolů, aby bylo pro děti srozumitelné i bez pomoci dospělého. Pouze v závěru PS několik slovních upřesnění v zadání. Pro učitele a rodiče je v úvodu zařazen obsah pro rychlou orientaci v PS. PS můžete dále využívat dle potřeby – další náměty na práci: dělení slov na slabiky vyhledávání...
Objev podobné jako Vstup do 2. ročníku: Opakování základů čtení a psaní pro konec 1. a začátek 2. ročníku (978-80-88285-61-8)
Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Pracovní sešit je určen pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením.Tento pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 1. díl“ vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo jsme záměrně zvolili většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky a motivační otázky na upevnění čteného textu.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 1. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.Pracovní sešit byl úspěšně vyzkoušen u žáků s dyslexií a LMP. Je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách.
Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 1. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Od zápisu do lavice Sociální učení Můj svět: Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností (978-80-88429-47-0)
Kniha - autor Ivana Vlková, 52 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je tato publikace určena právě vám! Věnujte svému dítěti patnáct minut denně k rozvoji sociálních dovedností a emoční inteligence, které je třeba rozvíjet před nástupem školní docházky proto, aby se dítě ve školním prostředí již dokázalo plně socializovat, orientovat v různých situacích, zvládlo se začlenit do kolektivu třídy a být jeho součástí. Další díl edice Od zápisu do lavice volně navazuje na předchozí sešity a obsahuje 35 pracovních listů se cvičeními, která zábavnou formou rozvíjejí sociální učení a emoční inteligenci. Dítě se na modelových situacích učí sociálním interakcím, komunikaci, řeči těla, rozpoznávání emocí, práci s nimi. Rozpoznává různé role, učí se úctě, spolupráci, vztahu k autoritám, dělit se, půjčovat si, být empatický, vcítit se do druhého a podpořit ho, povzbudit, respektovat. Učí se i důvěře a křehkosti přátelství, požádat...
Objev podobné jako Od zápisu do lavice Sociální učení Můj svět: Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností (978-80-88429-47-0)
Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová
Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování.Publikace mapuje nejnovější výzkumná šetření, jako jsou například rychlost písma nebo význam nové písemné předlohy Comenia Script. Seznamuje i s výsledky posledního výzkumu, který byl realizován v roce 2016 a týkal se čtenářských kompetencí dětí a žáků v primárním a preprimárním vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských a základních škol.
Objev podobné jako Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová
Procvičujeme čtení a psaní - Miluše Jirušková
Kniha je určena nejmladším žákům přibližně od 7 let a nabízí řadu podkladů pro procvičení čtení a psaní. První část knihy se věnuje psaní, vnímání tvarů jednotlivých písmen a jejich porovnávání. Při čtení se klade důraz na porozumění textu a žáci jsou motivováni ke koncentraci pozornosti. Materiály k procvičování jsou pestré po obsahové stránce, snaží se děti zaujmout a doplňují je veselé ilustrace.
Objev podobné jako Procvičujeme čtení a psaní - Miluše Jirušková
Lidé kolem nás, soubor pracovních listů - Alena Matušková
Pracovní sešit pro 1. stupeň základní školy ke vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. První svazek této ucelené řady pracovních sešitů pro výuku prvouky, vlastivědy a přírodovědy uvádí žáky do poznávání domova, školy, obce a jejich nejbližšího okolí. Navazuje bezprostředně na stejnojmennou učebnici, ale lze ji využít i při práci s učebnicemi z jiných nakladatelství.
Objev podobné jako Lidé kolem nás, soubor pracovních listů - Alena Matušková
Místo, kde žijeme, soubor pracovních listů - Alena Matušková
Pracovní sešit pro 1. stupeň základní školy ke vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. První svazek této ucelené řady pracovních sešitů pro výuku prvouky, vlastivědy a přírodovědy uvádí žáky do poznávání domova, školy, obce a jejich nejbližšího okolí. Navazuje bezprostředně na stejnojmennou učebnici, ale lze ji využít i při práci s učebnicemi z jiných nakladatelství.
Objev podobné jako Místo, kde žijeme, soubor pracovních listů - Alena Matušková
Procvičování českého jazyka: v příslovích a rčeních pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7353-503-2)
Kniha - autor Hana Kneblová, 80 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul obsahuje úkoly na procvičení tvarosloví (slovní druhy) a skladbu vět. Při opakování učiva si žáci „osvěží“ staré známé lidové přísloví a řčení. Publikace je v souladu se školními osnovami. Upevňuje a rozvíjí znalosti nabyté ve škole. Cvičebnici doporučujeme i jako přípravu na přijímací zkoušky na střední školu a ucelenou učební pomůcku pro víceletá gymnázia. Titul je určený pro žáky 2. stupně ZŠ.
Objev podobné jako Procvičování českého jazyka: v příslovích a rčeních pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7353-503-2)
Písmena - genetická metoda čtení a psaní, pracovní učebnice pro 1.ročník - Jitka Rubínová
Učebnice je vhodná pro výuku čtení a psaní nejen genetickou metodou.První část je určena k poznání písmen abecedy a k analýze hlásek ve slově. Žák určuje, zda je hláska na začátku, uprostřed či na konci slova. Součástí jsou i doplňující cvičení: křížovky,
Objev podobné jako Písmena - genetická metoda čtení a psaní, pracovní učebnice pro 1.ročník - Jitka Rubínová
Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová - e-kniha
eBook: Učitelé v praxi i studenti pedagogických oborů prohloubí své znalosti na poli práce se živou abecedou a se slabikářem, jaký typ slabikáře si vybrat, které pomůcky je možné využívat a jak celkově přistupovat k výuce čtení a psaní. Pozornost je věnována také specifickým poruchám u dětí, jejich příčinám a tomu, jak moc ovlivňují průběh vyučování. Publikace mapuje nejnovější výzkumná šetření, jako jsou například rychlost písma nebo význam nové písemné předlohy Comenia Script. Seznamuje i s výsledky posledního výzkumu, který byl realizován v roce 2016 a týkal se čtenářských kompetencí dětí a žáků v primárním a preprimárním vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských a základních škol.
Objev podobné jako Prvopočáteční čtení a psaní - Martina Fasnerová - e-kniha
Hry a matematika na 1. stupni základní školy (978-80-7235-548-8)
Kniha - autor Eva Krejčová, 164 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje více než 130 didaktických her a jejich variant, které se uplatní jednak jako motivační prvek při prezentaci nového učiva matematiky na l. stupni základní školy, jednak naleznou své místo při procvičování, upevňování učiva a opakování. Sbírka je určena především začínajícím učitelům a posluchačům oboru učitelství l. stupně základní školy. Ale i zkušení pedagogové v ní mohou najít náměty pro zajímavé doplnění a zpestření výuky. Součástí publikace je CD.
Objev podobné jako Hry a matematika na 1. stupni základní školy (978-80-7235-548-8)
Motivačné úlohy a hry v hudobnej výchove na druhom stupni ZŠ (978-80-970-4298-1)
Elektronická kniha - autor Antónia Ťahún Mendelová, 213 stran Jedinečná publikácia Motivačné úlohy a hry v hudobnej výchove na druhom stupni ZŠ sa zaoberá motivačnými úlohami a hrami a ich využívaním v hudobno-výchovnom procese na základných školách. Obsahuje konkrétne úlohy a hry s metodickými usmerneniami, návodmi, riešeniami, výsledkami, ktoré sú využiteľné na celom druhom stupni ZŠ, ale i na základných umeleckých školách či osemročných gymnáziách. Dočítate sa, prečo je dôležité zavádzanie motivačných prostriedkov do vyučovania, alebo ako rozvíjať tvorivosť vo vyučovaní. Obsahom publikácie sú úlohy, didaktické hry, tvorivé hry vo vyučovaní hudobnej výchovy. Ako jedna z mála publikácií, sa čitateľ môže prístupnou formou dočítať o tom, ako sa realizoval celoročný pedagogický experiment v praxi, a to na niekoľkých základných školách na Slovensku. Pedagogický experiment overil efektivitu využívania uvedených motivačných úloh a hier vo vyučovacom procese...
Objev podobné jako Motivačné úlohy a hry v hudobnej výchove na druhom stupni ZŠ (978-80-970-4298-1)
Bohatství naší země: Praktické tipy a náměty pro 1. stupeň ZŠ (978-80-7496-188-5)
Kniha - autor Radek Machatý, 110 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Novinka v ediční řadě! V publikaci naleznete náměty k výuce vlastivědy a přírodovědy zejména pro 4. a 5. ročník ZŠ. Součástí všech příspěvků jsou metodické pokyny pro učitele, přílohy a hotové pracovní listy pro žáky. Příspěvky jsou přehledně uspořádané a určené k okamžitému použití v hodině. Žáci se díky nim seznámí s přírodními zajímavostmi, významnými osobnostmi i historickými památkami České republiky. Publikace vychází v říjnu 2015!
Objev podobné jako Bohatství naší země: Praktické tipy a náměty pro 1. stupeň ZŠ (978-80-7496-188-5)
Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách (9788024638225)
Elektronická kniha - autor Jan Frouz a Olga Vindušková, 96 stran, česky Tato knížka představuje úvod do světa odborné literatury v environmentálních vědách a je určena zejména studentům vysokých škol v bakalářském, magisterském i doktorském stupni studia. První část knihy se věnuje různým druhům odborných publikací - proč vůbec vznikají, jakou mají strukturu a jak bychom měli přistupovat k jejich četbě. Ve druhé části poskytují autoři praktické rady pro přípravu a psaní odborného textu, ať už se jedná o literární rešerši, nebo o odborný článek popisující empirický výzkum. Hlavní text knihy doprovázejí samostatné boxy, ve kterých jsou detailněji vysvětleny některé aspekty vědecké práce a literatury (např. statistika, tvorba a interpretace grafů a tabulek, pravidla citování, použití citačních manažerů, správa dat aj.).
Objev podobné jako Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách (9788024638225)
Průvodce počátečního čtení a psaní - Hana Staudková, Radka Wildová
Metodický průvodce učebnicemi počátečního čtení a psaní ALTER přináší náměty ověřené praxí, opírající se o výsledky terénních výzkumů. Metodická doporučení plně respektují nové poznatky dětské psychologie a akcentují moderní trendy v oboru primární pedagogiky.
Objev podobné jako Průvodce počátečního čtení a psaní - Hana Staudková, Radka Wildová
Čtenářský deník: 1. stupeň ZŠ (978-80-253-6216-7)
Kniha - autor Dana Holečková, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čtenářský deník je titul určený všem malým čtenářům - jde vlastně o barevný ilustrovaný pracovní sešit, do kterého si mohou zaznamenávat své čtenářské zážitky. Zapsat takový záznam není úplně jednoduché, a proto je v deníku připravená osnova pro každý literární žánr, s nímž se děti na 1. stupni ZŠ potkají. Práci jim ještě usnadní ukázka jednoho zpracovaného zápisu. A nezapomněli jsme ani na to, že děti rády malují, a tak počítáme i s prostorem pro jejich vlastní ilustrace.
Objev podobné jako Čtenářský deník: 1. stupeň ZŠ (978-80-253-6216-7)
Učebnice spotřebitelské gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ (978-80-907254-1-6)
Kniha - autor Lenka Mužíčková, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní, hravě a prakticky napsaná učebnice pro výuku spotřebitelské a finanční gramotnosti ve vyšších ročnících prvního stupně ZŠ. Učebnice provede žáky základními úskalími každodenního rozhodování spotřebitele. Obsah je tematicky rozdělen do čtyř kapitol: "Nakupuješ" - ve které se žáci dozví o tom, co je kvalita a jak zodpovědně nakoupit s ohledem na peněženku i životní prostředí, o tom, jak číst značky na obalech, o cenách a (nekalých) praktikách obchodníků, o zárukách a reklamacích a také nákupu na internetu. "Bydlíš" - ve které se žáci zamyslí nad udržitelnou spotřebou v domácnosti, např. jak ušetřit vodu, elektřinu, jak nakládat s plasty a odpady nebo na jaké nebezpečné látky si doma dát pozor. "V síti" - ve které si žáci mohou zahrát hru o falešné identitě, zamyslet se nad bezpečností internetu a sociálních sítí a zjistit něco o závislostech na mobilu, hrách atd.
Objev podobné jako Učebnice spotřebitelské gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ (978-80-907254-1-6)
Méďovo čtení a psaní 2. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Pracovní sešit pro děti se SVP, dyslexii a lehkým mentálním postižením. Pracovní sešit „Méďovo čtení a psaní – 2. díl“ je dalším sešitem, který vznikl z důvodu nedostatku učebních materiálů, učebnic a pracovních sešitů ve třídách ZŠ speciálních.Plněním úkolů žáky doprovází po celý školní rok kamarád MÉĎA. Sešit je rozdělený podle ročních období a významných svátků (Vánoce, Velikonoce). Druhý díl obsahuje navíc krátké básničky a koledy, které napomáhají trénování paměti. Na každé straně jsou vždy maximálně čtyři úkoly. Písmo je záměrně zvoleno většinou tiskací velké. Nedílnou součástí jsou veselé obrázky.Některé děti, které čtou s porozuměním, se se zadáním seznámí samy. Ostatním je čte učitelka, asistentka nebo rodič. Kromě daných pokynů k jednotlivým cvičením si pedagog může s textem pracovat i šířeji doplňkovými činnostmi dle své tvořivosti či nápaditosti, potřeby či úpravy danému žákovi. Pracovní sešit je vhodným doplněním výuky českého jazyka pro žáky nižších ročníku základní školy.Lze ho úspěšně využít u žáků s SVP, u žáků s dyslexií a na domácí procvičování.Přestože vznikl pracovní sešit Méďovo čtení a psaní – 2. díl ve speciální základní škole a je úspěšně využíván od 5. ročníku u žáků se SMP konkrétní školy, je nutné si uvědomit, že děti ve speciálních školách mají velmi individuální potřeby, a že to, co funguje u jednoho, u druhého nemusí. Proto je na zvážení každého pedagoga a vychovatele nebo rodiče, kteří budou používat tento pracovní sešit, jakou míru samostatnosti a jaké schopnosti má konkrétní dítě/žák, a jak podle toho pak budou k úkolům přistupovat.
Objev podobné jako Méďovo čtení a psaní 2. díl - Renata Němcová, Lucie Hortová
Finanční gramotnost pro 1. stupeň ZŠ (978-80-253-5906-8)
Kniha - autor Eva Skořepová, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Interaktivní učebnice určená především pro 1.–3. třídu ZŠ seznamuje kluky a holky se světem peněz. Jak vznikly, kde se berou, jak je správně používat a jak s nimi zodpovědně hospodařit. Výklad, cvičení a úkoly vycházejí z běžných situací, které děti dobře znají z domova. Snadno si tak všechno představí, dobře zapamatují a učení je bude bavit. Titul je určen pedagogům pro práci ve škole a rodičům, kteří chtějí, aby jejich dítě umělo s penězi správně zacházet.
Objev podobné jako Finanční gramotnost pro 1. stupeň ZŠ (978-80-253-5906-8)
Trénink mozku pro 1. stupeň ZŠ (978-80-265-0786-4)
Kniha - autor Michal Černý, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Knížka vychází z konceptu myšlenkových map známého amerického autora Tony Buzana. Michal Černý ovšem tuto metodu upravil pro českého dětského čtenřáe tak, aby děti mohly pracovat s důvěrně známými reáliemi a pohybovaly se v prostředí, které je jim blízké.
Objev podobné jako Trénink mozku pro 1. stupeň ZŠ (978-80-265-0786-4)
Informatika 1 Pirát Rudovous: pro 1. stupeň ZŠ (978-80-7489-783-2)
Kniha - autor Peter Agh, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice informatiky pro 4. ročník, která je plná příběhů a motivuje k objevování a rozvoji informatického myšlení. Součástí učebnice je učivo kódování a modelování, základy bezpečnosti, digitální systémy a technologie a internet. Navíc podporuje algoritmizaci pomocí cvičení bez počítače. Učebnice umožňuje žákům získat intuitivní základy, které si pak v 5. ročníku zopakují a prohloubí.
Objev podobné jako Informatika 1 Pirát Rudovous: pro 1. stupeň ZŠ (978-80-7489-783-2)
Od zápisu do lavice 1. díl - Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka - Jan Smolík, Ivana Vlková
Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka. Pro děti 5-7 let. Jako prevence specifických poruch učení.Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je tato publikace určena právě Vám! Věnujte svému dítěti patnáct minut denně k rozvoji dovedností, které jsou nezbytné pro úspěšné osvojení čtení, psaní a počítání.Autorka shrnuje své poznatky posbírané během 15leté praxe a práce s dětmi v rámci percepčně-motorického přípravného kurzu, který provozuje ve dvanácti mateřských školách. Pracovní listy, které v jednotlivých sešitech naleznete, slouží k nácviku činností, na které je potřeba se u dětí zaměřovat. Jedná se o úlohy, se kterými mají děti v posledním ročníku školky ještě potíž, a je tedy potřeba více času na jejich stimulaci a to i v domácím prostředí. Sešit obsahuje 50 pracovních listů se cvičeními, které zábavnou formou rozvíjejí percepční a kognitivní dovednosti (např. schopnosti zrakové, prostorové, sluchové, dále grafomotoriku, vizuomotoriku, řeč, logické myšlení, paměť, předmatematické představy, ale i sociální a emoční dovednosti a orientaci v časové a dějové posloupnosti).Sešit doplňují hravé ilustrace Honzy Smolíka, jehož kresby děti znají i z některých populárních večerníčků.
Objev podobné jako Od zápisu do lavice 1. díl - Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka - Jan Smolík, Ivana Vlková
Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0649-4)
Elektronická kniha - autor Jana Coufalová, 87 stran, česky Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s přirozenými čísly a jejich výukou na 1. stupni základní školy. Na první díl navazuje díl druhý věnovaný číselným oborům.
Objev podobné jako Matematika s didaktikou pro 1. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0649-4)
Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 2. stupeň ZŠ (978-80-266-0803-5)
Elektronická kniha - autor Irena Budínová, 72 stran Jak na problémy s počítáním se zlomky? Jak pomoci dítěti, které např. neustále chybuje při sčítání zlomků a součet čitatelů lomí součtem jmenovatelů zlomků? Jak vysvětlit dělení zlomků? Jaký je vztah mezi zlomky, desetinnými čísly a racionálními čísly? Na tyto otázky dává odpověď druhý díl publikace „Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím“.Zlomky vaše dítě ani vás nezlomíJak na problémy s počítáním se zlomky? Jak pomoci dítěti, které např. neustále chybuje při sčítání zlomků a součet čitatelů lomí součtem jmenovatelů zlomků? Jak vysvětlit dělení zlomků? Jaký je vztah mezi zlomky, desetinnými čísly a racionálními čísly? Na tyto otázky dává odpověď druhý díl publikace „Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím“.Postupně a názorně jsou vysvětlovány procesy krácení a rozšiřování zlomků, v metodických řadách pak operace sčítání, odčítání, násobení a dělení zlomků. Učivo je procvičováno na příkladech i slovních úlohách....
Objev podobné jako Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 2. stupeň ZŠ (978-80-266-0803-5)
Klassnyje druzja 1 Ruština Písanka pro nácvik azbuky pro 2. stupeň ZŠ: pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7397-168-7)
Kniha - rusky, brožovaná bez přebalu lesklá Učební komplet Klassnyje druzya 1-3 je napsán pro žáky základních škol nižších ročníků osmiletých gymnázií, kteří se studiem ruského jazyka začínají. Třídílná sada žáky dovede na úroveň A1 (A1+) dle SERR a pokryje tři roky studia při dotaci 2 hodiny týdně.
Objev podobné jako Klassnyje druzja 1 Ruština Písanka pro nácvik azbuky pro 2. stupeň ZŠ: pro 2. stupeň ZŠ (978-80-7397-168-7)
Počítáme s vitaminy: Zábavná matematika pro 1. stupeň ZŠ (978-80-262-0910-2)
Kniha - autor Lenka Pecharová, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učební materiál, který v souladu s moderními pedagogickými požadavky podporuje mezipředmětové vazby. Knihu tvoří 53 medailonků různých plodin. Každý medailonek se skládá z úvodních informací o daném ovoci či zelenině, často formou rozhovoru či příběhu. Následuje 6–8 slovních úloh, rozdělených podle úrovně obtížnosti. Většina kapitol obsahuje také tajenku, v závěru knížky je šifra. Kniha je určená k práci s žáky 2.–5. ročníku ZŠ. Děti s ní mohou pracovat pod vedením pedagogů ve výuce, při samostatné práci doma, pod vedením rodičů, hodí se pro domácí vzdělávání, přírodovědné kroužky, organizace pracující s nadanými dětmi (slovní příklady pro 4. třídu mohou být vítány pro práci s mimořádně talentovaným žákem 2. třídy apod.). Vhodná je jako podklad pro skupinovou práci, kdy se žáci rozdělí podle zájmu o konkrétní plodiny, texty pro čtení s porozuměním, pomůcka pro projektové dny.
Objev podobné jako Počítáme s vitaminy: Zábavná matematika pro 1. stupeň ZŠ (978-80-262-0910-2)
Informatika 2 Uffi a Uffi pro 1. stupeň ZŠ (978-80-7489-784-9)
Kniha - autor Peter Agh, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice informatiky pro 5. ročník, která je plná příběhů a motivuje k objevování a rozvoji informatického myšlení. Druhý díl učebnice rozvíjí základy probírané ve 4. ročníku až na výstupní úroveň požadovanou pro 1. stupeň dle RVP. Součástí učebnice je učivo kódování, modelování, informační systémy, základy bezpečnosti, digitální systémy, technologie a internet, roboti a umělá inteligence.
Objev podobné jako Informatika 2 Uffi a Uffi pro 1. stupeň ZŠ (978-80-7489-784-9)
Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1 stupeň ZŠ (978-80-266-0795-3)
Elektronická kniha - autor Irena Budínová, 40 stran Zlomky vaše dítě ani vás nezlomíCo je zlomek? Čitatel, jmenovatel, zlomková čára. To je obvykle jediná informace, kterou si většina dětí pamatuje, avšak vůbec neví, co zlomek vlastně je, jaký má význam a také s ním potom neumí počítat. V publikaci se autorka snaží zábavnou formou vést děti tak, aby na základě svých vlastních zkušeností nejprve pochopily význam zlomku jako části celku a postupně dospívaly k pojmu zlomku jako čísla (racionálního).Na mnoha obrázcích a příkladech se děti dozvídají potřebné informace, řeší zajímavé úkoly. Cílem je, aby děti získaly prvotní informace o zlomcích a mohly je v budoucnu využívat v učivu o zlomcích na 2. stupni základní školy. Publikace je psána srozumitelně, může posloužit dětem, rodičům i učitelům ke snadnějšímu seznámení se s pojmem zlomek již od prvního stupně základní školy. RNDr. Růžena Blažková, CSc., katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity...
Objev podobné jako Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 1 stupeň ZŠ (978-80-266-0795-3)
Čtení podle obrázků: pro 1. ročník ZŠ (978-80-253-2864-4)
Kniha - autor Dita Nastoupilová, 36 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čtení podle obrázků je koncipováno jako doplňkový výukový materiál především v oblasti komunikační a slohové výchovy při výuce českého jazyka a literatury. Jeho využití je však mnohem širší. Vyprávění podle obrázkových příběhů obohacuje slovní zásobu, prohlubuje vzájemnou komunikaci a pozitivně ovlivňuje oblast osobnostně sociální. Každý příběh obsahuje další doplňkové návodné činnosti, které možnost pracovat s vyprávěním ještě rozšiřují.
Objev podobné jako Čtení podle obrázků: pro 1. ročník ZŠ (978-80-253-2864-4)
Logopedické hádanky: Veršované doplňovačky k procvičování výslovnosti (978-80-262-0715-3)
Kniha - autor Jana Havlíčková; Ilona Eichlerová, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Hádanky ve formě veršů jsou určeny k upevňování výslovnosti českých hlásek a současně rozvíjejí u dětí smysl pro rým, rytmus a jazykový cit. Dvouřádkové hádanky tvoří mezistupeň mezi nácvikem slova a básničky. Navíc jsou hádanky pro děti zábavné, protože se na jejich „přečtení“ samy podílejí tím, že hledají vhodné slovo. Mgr. Jana Havlíčková a Mgr. Ilona Eichlerová jsou klinické logopedky, autorky knih Já mám v krabici cukr a krupici (Portál, 2009), Velké logopedické pexeso 1–3 (Portál, 2011), Logopedické pohádky (Portál, 2012) a Kouká Mína do komína (Portál, 2013).
Objev podobné jako Logopedické hádanky: Veršované doplňovačky k procvičování výslovnosti (978-80-262-0715-3)
Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách - Jan Frouz, Olga Vindušková - e-kniha
eBook: Tato knížka představuje úvod do světa odborné literatury v environmentálních vědách a je určena zejména studentům vysokých škol v bakalářském, magisterském i doktorském stupni studia. První část knihy se věnuje různým druhům odborných publikací − proč vůbec vznikají, jakou mají strukturu a jak bychom měli přistupovat k jejich četbě. Ve druhé části poskytují autoři praktické rady pro přípravu a psaní odborného textu, ať už se jedná o literární rešerši, nebo o odborný článek popisující empirický výzkum. Hlavní text knihy doprovázejí samostatné boxy, ve kterých jsou detailněji vysvětleny některé aspekty vědecké práce a literatury (např. statistika, tvorba a interpretace grafů a tabulek, pravidla citování, použití citačních manažerů, správa dat aj.).
Objev podobné jako Čtení a psaní odborného textu v environmentálních vědách - Jan Frouz, Olga Vindušková - e-kniha
Matematika s didaktikou pro 2. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0650-0)
Elektronická kniha - autor Jana Coufalová, 139 stran, česky Publikace je určena zejména budoucím (i současným) učitelům matematiky. Seznamuje čtenáře s číselnými obory. Druhému dílu předchází díl první věnovaný přirozeným číslům a jejich výuce na 1. stupni základní školy.
Objev podobné jako Matematika s didaktikou pro 2. ročník učitelství 1. stupně ZŠ (978-80-261-0650-0)
S penězi si poradím: Finanční gramotnost pro žáky 1. stupně ZŠ (978-80-262-1474-8)
Kniha - autor Iva Nováková, 64 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - česky Autorský pracovní sešit k finanční gramotnosti pro žáky základní školy je určený k procvičování základních pojmů a poznatků ze světa financí (vlastnictví, potřeby, peníze, způsoby placení, příjmy a výdaje, rozpočet, úspory, půjčky, plánování apod.) Vše jako obvykle probíhá formou zábavného luštění a doplňování.
Objev podobné jako S penězi si poradím: Finanční gramotnost pro žáky 1. stupně ZŠ (978-80-262-1474-8)
Logopedické hádanky 2: Zamotané veršovánky k procvičování výslovnosti (978-80-262-1814-2)
Kniha - autor Ilona Eichlerová; Jana Havlíčková, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Logopedické hádanky ve formě veršů, v nichž musejí děti samy přijít na správný rým, se staly v rodinách, ve školkách, školách i na logopedických pracovištích velmi oblíbenými, a proto autorky vytvořily jejich pokračování. Kniha Logopedické hádanky 2 opět hravou formou pomáhá v upevňování výslovnosti českých hlásek (procvičují se zde všechny nejčastěji trénované souhlásky) a zároveň rozvíjí u dětí smysl pro rým, rytmus a jazykový cit. Odpovědi v podobě rýmu mohou děti zkusit nejprve uhádnout a poté zkontrolovat, zda je ke správnému obrázku dovede i cestička bludištěm. Tento úkol, při němž si procvičí vizuomotorickou koordinaci, dodává knize nový rozměr. Obě autorky jsou klinické logopedky s dlouholetou praxí. V Portále vyšly jejich velmi oblíbené knihy Já mám v krabici cukr a krupici, Velké logopedické pexeso 1–3, Logopedické pohádky, Kouká Mína do komína, Logopedické...
Objev podobné jako Logopedické hádanky 2: Zamotané veršovánky k procvičování výslovnosti (978-80-262-1814-2)
Hravá písanka 1 III.díl: k Hravé češtině pro 1. ročník ZŠ (978-80-87881-86-6)
Kniha - česky, brožovaná bez přebalu lesklá Písanky respektují doporučené sklony písma, nejvíce doporučované odborníky. Na řádcích je vždy dostatek místa pro dostatečně velké psací písmo. Místo k procvičování obtížných písmen, také v jiných velikostech, naleznete v pracovních listech.
Objev podobné jako Hravá písanka 1 III.díl: k Hravé češtině pro 1. ročník ZŠ (978-80-87881-86-6)
Školák s ADHD Český jazyk a psaní (978-80-7496-431-2)
Kniha - 72 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V edici Školák s ADHD jsou řady cvičení pro pomoc při potížích s učivem českého jazyka, čtení a psaní, matematiky a sociálních dovedností. Pracovní listy podporují u školáků s ADHD a s SPU porozumění pracovnímu zadání a rozvíjejí další dovednosti, které všichni školáci potřebují pro úspěšné zvládnutí školní docházky.
Objev podobné jako Školák s ADHD Český jazyk a psaní (978-80-7496-431-2)
Podívejte se také
- Mistr Eckhart Slovo věčnosti (978-80-86702-86-5)
- sitovy zdroj na din listu wago 787 1722 1 x 24 v 5 a 120 w
- Cviky pro zdravé nohy (978-80-87419-86-1)
- Točoman a lidožrouti (978-80-86631-86-8)
- Raná péče: Příručka pro teorii a praxi (978-80-88290-65-0)
- S počítačem nejen k maturitě 1 (978-80-7402-354-5)
- Šlabikár šťastia 1 Návrat k sebe (978-80-89711-34-5)
- Rézička a Čtvrtjadýrko (978-80-907675-1-5)
- Šaty pro Terezku: Kniha samolepek (978-80-88344-86-5)
- Sony ZS-PS50W (ZSPS50W.CET)
- Poď sa s nami hrať!: Aktivity na rozvíjanie zručnosti (978-80-89590-86-5)
- Don't worry, use ICT: aneb začínáme s ICT ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ (978-80-7676-013-4)
- Ájurvéda: Cesta k harmonii a vitalitě (978-80-7336-503-5)
- Denní režim ve školce (978-80-88290-25-4)
- Cesta na Aljašku (978-80-906623-1-5)
- Miss Blanka 3.A (978-80-907295-5-1)
- Studie a stati 1 (978-80-210-8879-5)
- K pramenům (978-80-7295-275-5)
- 100 zajímavostí ze starých Brd II. (978-80-87338-86-5)
- Grafomotorika a koordinace: Ucelený program pro nácvik koordinace pohybu a grafomotoriky (978-80-88290-22-3)
- Tvorba individuálních vzdělávacích plánů: Pro žáky s poruchami autistického spektra (978-80-88290-68-1)
- K hranici (978-80-257-1996-1)