Elektronická kniha - autor Jana Divoká, 136 stran, česky Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum „problémového chování“ (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy „problémového chování“ ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole (978-80-88163-72-5) , Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole (978-80-88163-72-5)eBook: Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum „problémového chování“ (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy „problémového chování“ ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole - Jana Divoká, Tomáš Hruda - e-kniha , Dítě s dyskalkulií ve škole (978-80-262-1304-8)Kniha - autor Patricia Babtie; Jane Emerson, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Dítě s dyskalkulií ve škole (978-80-262-1304-8) , Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole (978-80-247-3853-6)Elektronická kniha - autor Petra Bendová, Pavel Zikl, 144 stran Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace, zahrnuta jsou i témata komunikace dětí s mentálním postižením, sociální služby a využití terapeuticko-formativních metod. (alza.cz)
Podobné produkty ako Dítě s mentálním postižením ve škole (978-80-247-3854-3) , Jak zvládnout problémy dětí se školou?: děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7)Elektronická kniha - autor Petra Bendová, 152 stran Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry. (alza.cz)
Podobné produkty ako Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole (978-80-247-3853-6) , Mach a šebestová ve škole (978-80-000-2867-5)Kniha - autor Václav Mertin, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože těžiště knihy tvoří zdůvodnění změn přístupů učitelů k výchovným otázkám, pokládali autoři za nutné vysvětlit proměny cílů edukace u dětí, odlišný způsob uvažování o problémech s chováním i novější přístupy diagnostiky. Podstatné kapitoly se věnují způsobům, jak pracovat se třídou, s rodinou i jednotlivým žákem, aby jeho chování bylo v souladu s požadavky efektivního vzdělávání. Nezanedbatelná je také otázka možností, které dávají právní předpisy při vymáhání slušného chování žáků i spolupráce rodiny se školou při plnění společných cílů. Stručné kapitoly upozorňují na využití dalších... (alza.cz)
Podobné produkty ako Problémy s chováním ve škole – jak na ně: Individuální výchovný plán (978-80-7478-026-4) , Empatie: jak podpořit přirozené vlohy (978-80-262-1278-2)Elektronická kniha - autor Adolf Born, Miloš Macourek, 152 stran Ve škole nemusí být nuda. To nám ukazují i naši kamarádi, žáci 3. B Mach a Šebestová. Tentokrát v sedmi humorných kapitolách pomocí kouzelného sluchátka promění psa Jonatána v kluka a vezmou ho na školní výlet, vypraví se do doby ledové a přivedou odtud člověka neandertálského jako názornou školní pomůcku, vyléčí spolužákovi Kropáčkovi angínu, obohatí biologický kroužek o slona, kterého zakoupí za poklad zabavený pirátům, a navštíví planetu Ťap-ťap. (alza.cz)
Podobné produkty ako Mach a Šebestová ve škole (978-80-000-2867-5) , Dítě, které se v životě neztratí: jak ho vychovat a podpořit na vlastní cestě (978-80-264-2532-8)Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože těžiště knihy tvoří zdůvodnění změn přístupů učitelů k výchovným otázkám, pokládali autoři za nutné vysvětlit proměny cílů edukace u dětí, odlišný způsob uvažování o problémech s chováním i novější přístupy diagnostiky. Podstatné kapitoly se věnují způsobům, jak pracovat se třídou, s rodinou i jednotlivým žákem, aby jeho chování bylo v souladu s požadavky efektivního vzdělávání. Nezanedbatelná je také otázka možností, které dávají právní předpisy při vymáhání slušného chování žáků i spolupráce rodiny se školou při plnění společných cílů. Stručné kapitoly upozorňují na využití dalších institucí, které mají za úkol pomáhat škole a rodině. Čtvrtá část knihy se věnuje samotnému konceptu Individuálního výchovného plánu. Upozorňuje na úskalí, která jsou spojena s jeho vznikem i naplňováním, uvádí možné příklady jeho realizace u některých problémů a návrh formuláře pro zápis jednání. Závěr publikace obsahuje dílčí zkušenosti s Individuálním výchovným plánem v zahraničí. (patro.cz)
Podobné produkty ako Problémy s chováním ve škole – jak na ně - Mertin Václav , Sám sobě psychoterapeutem (978-80-88163-85-5)Kniha je určena zejména pro učitele základních škol. Věnuje se tématu prevence a intervence u žáků s problémy v chování. Zabývá se tradičními výchovnými přístupy rodiny i školy, zdravotnickými klasifikačními schématy se zaměřením na poruchy chování i tradičními edukačními cíli u dětí. Přestože těžiště knihy tvoří zdůvodnění změn přístupů učitelů k výchovným otázkám, pokládali autoři za nutné vysvětlit proměny cílů edukace u dětí, odlišný způsob uvažování o problémech s chováním i novější přístupy diagnostiky. Podstatné kapitoly se věnují způsobům, jak pracovat se třídou, s rodinou i jednotlivým žákem, aby jeho chování bylo v souladu s požadavky efektivního vzdělávání. Nezanedbatelná je také otázka možností, které dávají právní předpisy při vymáhání slušného chování žáků i spolupráce rodiny se školou při plnění společných cílů. Stručné kapitoly upozorňují na využití dalších institucí, které mají za úkol pomáhat škole a rodině. Čtvrtá část knihy se věnuje samotnému konceptu Individuálního výchovného plánu. Upozorňuje na úskalí, která jsou spojena s jeho vznikem i naplňováním, uvádí možné příklady jeho realizace u některých problémů a návrh formuláře pro zápis jednání. Závěr publikace obsahuje dílčí zkušenosti s Individuálním výchovným plánem v zahraničí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Problémy s chováním ve škole – jak na ně - Václav Mertin , Předškoláci ve škole (978-80-7424-106-2)Kniha - autor Jesper Juul; Peter Hoeg, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Žijeme v době, která je plná podnětů, takže člověk neví, co má dělat dřív. Žijeme rovněž obklopeni násilím a nepochopením. Podle autorů této knihy je úkolem všech, kdo se podílejí na výchově dětí, pěstovat jejich schopnost spočinout v sobě, vnímat vlastní pocity, navázat se sebou kontakt. Tak se děti naučí vcítit se nejen do sebe, ale i do druhého – prohloubí schopnost empatie, s níž se všechny děti rodí, ale ne každé dítě tuto dovednost rozvine. K tomu autoři předkládají svůj model pěti přirozených kompetencí, jež souvisejí s tělem, dechem, srdcem, tvořivostí a uvědomováním. V knize je vysvětleno, co je empatie, čím může přispět dnešnímu světu a jak ji konkrétně pěstovat. Část knihy se proto věnuje návrhům na cvičení empatie pro rodiče, terapeuty či pedagogy. Jesper Juul je světově uznávaný dánský rodinný psycholog. Česky vyšly jeho knihy Dítě – váš partner ve výchově (2015)... (alza.cz)
Podobné produkty ako Empatie: Jak podpořit přirozené vlohy (978-80-262-1278-2) , Humor ve škole (978-80-210-6205-4)Kniha - autor Jitka Kendíková; Miroslav Vosmik, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Druhé vydání úspěšné příručky odráží významné legislativní změn v oblasti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Autoři s bohatou zkušeností z praxe se podrobně věnují inkluzi, všem jejím aspektům a odpovídají na některé z mnohých otázek: Kdo mi pomůže vyřešit potíže mého dítěte ve škole? Kdy se mám obracet na poradenská zařízení a co od nich mohu žádat? Jak má vypadat péče o žáka se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve škole? Je pro mé dítě vhodný odklad školní docházky, individuální vzdělávání, přípravná třída? Bude pro mé dítě lepší přestup na jinou školu? Jak to zařídit? Jak zvládnout přechod na střední školu? Jak úspěšně ukončit střední školu? Jakou roli má asistent pedagoga? Kdy a za jakých podmínek je vhodný asistent pedagoga? Jak pomůže mému dítěti individuální vzdělávací plán (IVP)? Co musí obsahovat IVP? V knize naleznete také... (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak zvládnout problémy dětí se školou?: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole – prakti (978-80-88163-36-7) , Otolína ve škole (978-80-87034-35-4)Kniha - autor Chris Riddell, 172 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Hlavními hrdiny úspěšné, mezinárodně oceňované a mnohokrát vyznamenané knižní série jsou tak trochu zvláštní holčička jménem Otolína a její nerozlučný kamarád – malý vlasatý tvor z norských močálů zvaný pan Moura. Otolína vášnivě sbírá nejrůznější věci a miluje všechny druhy počasí, zejména však déšť, neboť se ráda čvachtá v kalužích. Obývá apartmá číslo 243 ve dvacátém čtvrtém patře mrakodrapu, který vypadá docela jako pepřenka, takže není divu, že mu také Pepřenka všichni říkají… Otolínini rodiče jsou sběrateli a neustále cestují po celém světě. O Otolínu je v jejich nepřítomnosti ovšem skvěle postaráno, nikdy se necítí osamělá. Společnost jí přece dělá pan Moura a kromě něj holčičce se vším, co je potřeba, pomáhá celá řada dalších neobyčejných společníků. Díky nim se nikdy nenudí! Otolína navíc miluje záhady, stejně jako pan Moura. Oči má pořád otevřené a uši nastražené pro případ, že... (alza.cz)
Podobné produkty ako Otolína ve škole (978-80-87034-35-4) , Zvířátka ve škole a jiné příběhy: první čtení s velkými písmeny (978-80-7567-893-5)Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Klára Šeďová, 189 stran, česky Kniha je věnována fenoménu humoru ve školním prostředí. Přináší výsledky původního empirického výzkumu, v němž jako datový zdroj slouží písemná vyprávění žáků a učitelů popisující jejich humorné zážitky ze školy. Prostřednictvím narativní analýzy těchto textů jsou zkoumány jednak typické podoby školního humoru, jednak funkce, které humor plní v sociálním životě a vzájemných vztazích žáků a učitelů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Humor ve škole (978-80-210-6205-4) , Jak se blázní v době blahobytu: aneb okno do duše psychoterapeuta (978-80-88163-43-5)Kniha - autor Jana Johnová; Ivan Antoš, 464 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá ento pracovní sešit napomůže předškolákům k rozšíření slovní zásoby a k porozumění jednoduchým textům. Poslouží k rozvoji zrakového a sluchového vnímání i k obohacení myšlení. Připraví děti, aby si v základní škole snadněji osvojovaly psaní. Naučí se podle něj naznačovat psací pohyby – uvolnění ramene, lokte, zápěstí a prstů nejprve takzvaně ve vzduchu a poté správně držet fix, progreso nebo voskovku. Když tyto dovednosti zvládnou, napodobí grafické předlohy v sešitu na větším papíře. K vybarvování obrázků jsou nejvhodnější pastelky s trojhranným úchopem. Nepředpokládá se, že by se předškoláci měli učit číst a psát. Postačí, když dokážou udržet pozornost při předčítání textů dospělými, přednesené informace zhodnotí, reprodukují a vyvodí z nich jednoduché souvislosti. Úspěšní budou, pokud se naučí vyjádřit svoje představy, dojmy a emoce. Využívání sešitu vyžaduje spolupráci dítěte... (alza.cz)
Podobné produkty ako Předškoláci ve škole (978-80-7424-106-2) , Obrázkové čtení - ve škole (978-80-247-3591-7)Elektronická kniha - autor Stanislav Bendl, 264 stran V řadě zemí, zejména anglosaských, vedla neúnosná míra kázeňských problémů ve školách spolu se složitostí fenoménu kázně ke konstituování pedagogické subdisciplíny zvané „Classroom Management“. Publikace nahlíží na kázeň jako na komplexní fenomén, poukazuje na souvislosti kázně a společenskovědních disciplín, zejména pedagogiky a psychologie. Zabývá se vazbami mezi společností, školou a kázní, poukazuje na dobovou a společenskou podmíněnost kázně i na transkulturní rozdíly v oblasti chování a oceňování osobnostních vlastností. Publikace pohlíží na kázeň jako na antropologickou konstantu. Prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách. Analyzuje funkce kázně ve škole a ve společnosti, poukazuje na nutnost reinterpretace pojmu kázeň ve vztahu k současné době. Podává přehled technik, pomocí kterých lze diagnostikovat projevy školní (ne)kázně. Velká pozornost je věnována kázni z pohledu... (alza.cz)
Podobné produkty ako Kázeňské problémy ve škole (978-80-738-7436-0) , Krizové situace ve škole (978-80-247-2731-8)Elektronická kniha - autor Radana Lipusová, Petra Řezníčková, 64 stran Veselá celobarevná publikace je určená dětem od 5 let, které se začínají učit číst. Pro rozvoj základních čtenářských dovedností je použit jednoduchý text a říkanky. S velkými tiskacími písmeny se děti seznamují postupně a slova s neznámými písmeny jsou nahrazena roztomilými malovanými obrázky. Tento způsob zpracování je vhodný i pro nácvik čtení genetickou metodou. (alza.cz)
Podobné produkty ako Obrázkové čtení - Ve škole (978-80-247-3591-7) , Ve škole jsou vši! (978-80-256-2660-3)Elektronická kniha - autor Miroslava Kovaříková, 128 stran, česky Často se dozvídáme o případech šikany, násilí a podobného rizikového chování ve školním prostředí. Termínem „krizové situace“ v názvu knihy se rozumějí ohrožující situace, které vyžadují rychlá, samostatná, a především správná rozhodnutí. Na jedné straně jde o běžná rizika, například při dozoru nad žáky během akcí mimo budovu školy, s nimiž se pedagogové setkávají běžně, ale na straně druhé jsou to i nejrůznější mimořádné situace, často odrážející životní styl celé společnosti. Cílem knihy je přispět k vytváření bezpečnostního a právního povědomí především pedagogů a ostatních zaměstnanců škol, ale i studentů pedagogických oborů a v neposlední řadě všech, kdo pracují s dětmi a mládeží. (alza.cz)
Podobné produkty ako Krizové situace ve škole (978-80-247-2731-8) , Kázeňské problémy ve škole (978-80-738-7436-0)Elektronická kniha - autor Ilona Gillernová, Lenka Krejčová, kolektiv a, 248 stran Cílem publikace je zmapovat prostředí školy ze sociálněpsychologického úhlu pohledu, objasnit projevy různých fenoménů a načrtnout, jak souvisejí s efektivitou edukačních procesů. Sociální svět školy je zajímavý, dynamický a poskytuje řadu možností pro rozvíjení sociálních dovedností žáků. Kniha nabízí teoreticko-aplikační východiska a zároveň konkrétní postupy, jak příznivě ovlivnit procesy rozvoje sociálních dovedností žáků i učitelů. Kromě nových poznatků a témat i výsledků aktuálních výzkumů zde autorky navazují na úspěšné příspěvky či texty z předchozích let. Publikace je určena lektorům, kteří vedou výcvik sociálních dovedností učitelů i žáků, učitelům základních a středních škol různého typu a zaměření, vychovatelům, trenérům či vedoucím zájmových kroužků a oddílů pro děti a dospívající. (alza.cz)
Podobné produkty ako Sociální dovednosti ve škole (978-80-247-3472-9) , Dítě-cizinec v mateřské škole: metodika s pracovními listy pro předškoláky (978-80-7496-477-0)Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0) , Autismus od a do z (978-80-88163-98-5)Kniha - autor John Medina, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Knihu Pravidla mozku napsal molekulární biolog John Medina, který popularizuje své dlouholeté zkušenosti z výzkumu mozku. Uvádí dvanáct pravidle fungování mozku, které vyplynuly z vědeckého výzkumu, a radí, jak je uplatnit v praxi. Jeho fascinující příběhy zpřístupňují jinak suché poznatky neurovědy. Dozvíte se, jak stres ovlivňuje naši schopnost učit se; proč jsou vzpomínky nestálé a náchylné ke zkreslování či proč se můžeme učit do nekonečna. (alza.cz)
Podobné produkty ako Pravidla mozku: Nejnovější poznatky pro úspěch v práci, doma i ve škole (978-80-265-0015-5) , Jak vychovat sebevědomé dítě (978-80-247-4522-0)Kniha - autor Miloš Macourek; Adolf Born, 152 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tentokrát žáci 3. B Mach a Šebestová v sedmi humorných kapitolách pomocí kouzelného sluchátka promění psa Jonatána v kluka a vezmou ho na školní výlet, vypraví se do doby ledové a přivedou odtud člověka neandrtálského jako názornou školní pomůcku, vyléčí spolužákovi Kropáčkovi angínu, obohatí biologický kroužek o slona, kterého zakoupí za poklad zabavený pirátům a navštíví planetu Ťap-ťap. (alza.cz)
Podobné produkty ako Mach a Šebestová ve škole (978-80-00-06010-1) , Ve škole se dějou věci! (978-80-262-1482-3)Kniha - autor Barbora Krátká, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Chceš si uchovat vzpomínky na tvoje první roky ve škole? Na kamarády, paní učitelku, na třídu? Pak je tento Památníček to, co potřebuješ. Najdeš tu spoustu místa na tvoje vzpomínky, zážitky, na obrázky od spolužáků, učitelů a rodičů, na vzkazy a přáníčka. A až bude Památníček vyplněný? Schovej si ho! A jednou až budeš patřit mezi dospěláky, mrkni do něj! Dones ho třeba na nějaké fajn setkání s třídou po letech. (alza.cz)
Podobné produkty ako Památníček na první roky ve škole (978-80-266-1747-1) , Mach a šebestová ve škole (978-80-00-06010-1)Elektronická kniha - autor Pavel Zikl, 112 stran Publikace předkládá popis diagnóz, s nimiž se mohou pedagogové běžných mateřských a základních škol v rámci edukačního procesu setkat, a detailně se zabývá realizací ucelené rehabilitace a podporou rozvoje hybnosti u dětí s tělesným a kombinovaným postižením v podmínkách školy. Uvedena je i kategorizace edukačních pomůcek. (alza.cz)
Podobné produkty ako Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole (978-80-247-3856-7) , Co se ve škole nenaučíš (978-80-7593-415-4)Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné. V populaci se podle různých zdrojů vyskytuje 5–6 % osob s dyskalkulií. Metody práce s dětmi s dyskalkulií využijí i učitelé, kteří pracují s dětmi s dalšími poruchami učení, protože například dyslexie také ovlivňuje to, jak děti čtou číslice a pracují s nimi. (patro.cz)
Podobné produkty ako Dítě s dyskalkulií ve škole - Emerson Jane , Odolné dítě (978-80-262-1842-5)Kniha - autor Nessi Monstrata, 160 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Na Monster High má nastoupit ghúlka Isi Dawndancerová a Frankie se přihlásila, že ji provede po škole a všechno jí ukáže. Sama moc dobře ví, jaké to je být někde úplně nová. Isi je navíc strašúžasná, takže Frankie jí se vším ráda pomůže… i když se zdá, že Frankiin nový mazlíček má novou ghúlku radši než ji. Pak to ale taky vypadá, že si Isi na Monster High našla jinou nejlepší kamarádku, a tak je Frankie smutná a zmatená. Co s tím provede? (alza.cz)
Podobné produkty ako Monster High deníčky Frankie Steinová: a nová ghúlka ve škole (978-80-7544-615-2) , Mé dítě má adhd: jak s ním přežít (978-80-262-1316-1)Kniha - autor Tony Buzan, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Tony Buzan je jejich „vynálezcem“ a největším propagátorem a v této knize je přístupnou a zábavnou formou představuje mladším čtenářům. Kniha dětem pomůže zefektivnit psaní poznámek a učení, zkrátit dobu strávenou nad domácími úkoly, rozvíjet kreativitu a představivost, zlepšit paměť. Naučí se nejen zefektivnit práci do školy, ale třeba i jak naplánovat narozeninovou oslavu, aniž by na něco zapomněly, nebo jak napsat dopis. (alza.cz)
Podobné produkty ako Myšlenkové mapy pro děti: Rychlá cesta k úspěchu nejen ve škole (978-80-265-0121-3) , Manuál k soužití s problémovým partnerem (978-80-907905-0-6)Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi.Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné. V populaci se podle různých zdrojů vyskytuje 5–6 % osob s dyskalkulií. Metody práce s dětmi s dyskalkulií využijí i učitelé, kteří pracují s dětmi s dalšími poruchami učení, protože například dyslexie také ovlivňuje to, jak děti čtou číslice a pracují s nimi. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dítě s dyskalkulií ve škole - Patricia Babtie, Jane Emerson , Snězte tu žábu! pro studenty: 22 skvělých rad, jak přestat s prokrastinací a zazářit ve škole (978-80-7554-336-3)Problémové chování žáků patří ke každodenní realitě škol a školských zařízení. Nelze před ním zavírat oči ani očekávat, že odezní samo nebo že ho vyřeší někdo jiný. Každý pedagogický pracovník - profesionál, ale i každý jiný vychovatel - rodič, prarodič nebo třeba pěstoun, by měl mít o tomto chování a možnostech nápravy alespoň základní povědomí. K němu patří i znalost systému, který v naší zemi zajišťuje institucionální pomoc při řešení problémového chování, ať už jde o záškoláctví, šikanu, vandalismus, zneužívání návykových látek či jiné nežádoucí jevy. Problémové a rizikové chování je velmi mnohotvárné a za jeho konkrétními projevy mohou být rozmanité příčiny. Profesionální intervence není tudíž jednoduchá a často se na ní podílí více odborníků či zařízení. Tato publikace mapuje současný systém institucionální pomoci s cílem poskytnout vychovatelům - v nejširším smyslu tohoto slova - základní přehled. Legislativní rámec, ve kterém tento systém existuje, se však pochopitelně mění, a proto se proměňuje i ona cesta institucionální pomociPrávě s tím by měl čtenář k předložené publikaci přistupovat a případné změny, o nichž informují odborná periodika, registrovat. Je dobré mít na paměti, že vždy existuje řada míst, kam se může obrátit s žádostí o profesionální pomoc ten, kdo si neví rady s konkrétní výchovnou situací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Žák s problémovým chováním - Stanislav Bendl, Jaroslava Hanušová, Marie Linková , Čertice dorka: nechytej mě za slovo! (978-80-88163-27-5)Kniha - autor Jana Březinová, 100 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Škola a její běžný život přináší mnoho rozličných situací. Některé z nich se dají označit jako krizové, náročné a výjimečné. Patří mezi ně nezvladatelný afekt, problémové chování, nebo např. odhalení sebepoškozování, sebevražedných tendencí či zneužívání a týrání žáka nebo žákyně. Právě zvládání náročných situací se, zejména v poslední době, ukazuje jako jedna z klíčových kompetencí pedagoga v oblasti tzv. měkkých dovedností (komunikace, rozvoj osobnosti žáka, poradenství, krizo¬vá intervence apod.). Publikace si klade za cíl souhrnně a přehledně popsat nejčastější krizové situace ve škole a zaměřit se především na jejich možné řešení, zvládání a postupy, které jsou úkolem školy jako instituce a pedagogů jako profesionálů. Nabízí tzv. „užitečná vodítka pro praxi“ a doplňuje je praktickými ukázkami rozhovorů ve fázi, ve které je může řešit jakýkoliv odborný pracovník školy, nejen... (alza.cz)
Podobné produkty ako Já už nemůžu, paní učitelko: Jak rozpoznat a řešit krizové situace ve škole (978-80-88429-28-9) , Krizové situace ve škole: bezpečnostní problematika ve školní praxi (978-80-247-2731-8)eBook:,Komunikace představuje klíčový moment edukačního procesu. Publikaci jistě ocení všichni pedagogové bez logopedického vzdělání působící na běžných základních školách, ale i rodiče dětí s narušenou komunikační schopností. Text koncipovaný jako praktická pomůcka pro každodenní kontakt s dětmi s narušenou komunikační schopností pomůže všem zainteresovaným překonat komunikační problémy či bariéry. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dítě s narušenou komunikační schopností ve škole - Petra Bendová - e-kniha , Prodej problémovým zákazníkům (978-80-247-4049-2)Kniha - autor Brian Tracy; Anna Lindberger, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stejně jako dospělí se i studenti různého věku potýkají s tím, jak si zorganizovat čas. Neodkládejte úkoly a získejte tak více času pro svůj šťastný život! Na střední škole obvykle poprvé zjistí, že time management potřebují, aby zvládli skloubit školu, mimoškolní aktivity (všechny povinné, chtějí-li jít na vysokou školu), brigádu, stáže, rodinné povinnosti atd. Na vysoké škole pak zažívají více svobody a volnější režim, což činí organizaci času ještě obtížnější. Zjistěte, jak zvládnout více práce za méně času! Kniha Briana Tracyho Snězte tu žábu! pomohla milionům lidí po celém světě zvládnout více práce za méně času. Nyní se tento světový, život měnící bestseller přizpůsobil specifickým potřebám studentů. Autoři jim nabízejí tipy, nástroje a techniky pro efektivnější plánování času, stanovení cílů, vytrvání u úkolu (i když je nezajímavý), vypořádání se se stresem a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Snězte tu žábu! Pro studenty: 22 skvělých rad, jak přestat s prokrastinací a zazářit ve škole (978-80-7554-336-3)eBook:,Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace, zahrnuta jsou i témata komunikace dětí s mentálním postižením, sociální služby a využití terapeuticko-formativních metod. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dítě s mentálním postižením ve škole - Petra Bendová, Pavel Zikl - e-knihaZase nemá domácí úkol? Zase nedává pozor a ruší? Rodiče a učitelé dětí s poruchami pozornosti a hyperaktivitou zkoušejí často první poslední, střídají odměny a tresty, ale máloco zabere. Jednou z cest je dovést děti s ADHD a ADD k tomu, aby se naučily samy si zorganizovat své věci i to, co dělají. Podle autorky na děti s ADHD a ADD platí zábava spojená a individuálním přístupem, pravidly, jednoduchostí a plánováním času. Všechno, co děti učíme, bychom jim podle ní měli nejprve předvést, pak na tom s nimi spolupracovat, poté dohlížet na to, jak to zkoušejí udělat samy, nechat je práci provést samostatně a nakonec zkontrolovat, jak se jim to povedlo. Kniha je plná praktických tipů, které pomohou zvládnout výzvu, již představuje ADHD a ADD. Cheryl R. Carter založila organizaci Organized Kidz, která pomáhá dětem se speciálními potřebami osvojit si organizační a studijní dovednosti. Působila jako speciální pedagožka se zaměřením na poruchy učení a dále jako poradkyně v oblasti time managementu. Založila také sdružení Organize Your Life na pomoc křesťanským matkám. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Dítě s ADHD a ADD doma i ve škole - Cheryl R. CarterKniha - 32 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Na začátku školního roku se všichni po prázdninách šťastně shledáváme se svými kamarády. Ve škole jsou ale i nějací nevítaní hosté. Stálice vlasové pokrývky mladších žáků obávané vši! Přesvědčte se, rodičové, o tom, že vši nejsou krvežízniví paraziti, ale že jsou ve škole z jediného prostého důvodu: Aby se něco naučily! Vším se stejně jako dětem bude hodit umět číst (kvůli etiketám na šamponech) a počítat (Víte, kolik má průměrná veš příbuzných? Nepočítaně!). Ty pokročilejší se na vyšších stupních dozvědí něco o anatomii vlasu. Rok uteče jako voda a jsou tu zase prázdniny. Nezoufejte, děti, vešky pojedou na tábor s vámi! Tato vtipná knížka o vších pro všechny je plná bláznivých celostránkových ilustrací a pobaví děti i dospělé. (alza.cz)
Podobné produkty ako Ve škole jsou vši! (978-80-256-2660-3)Kniha - 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Pojďte se s námi podívat do zvířecí školy, kam právě nastoupil nový pan učitel. Má trochu divné způsoby, učí skvěle, je s ním zábava, ale občas nutí žáky skákat po jedné noze a přeříkávat při tom násobilku. V dalším příběhu se seznámíte se slonem Bubou, který je neoblíbenějším hasičem v Mokré Lhotě. Knížka vám přinese původní české zábavné příběhy, které pobaví všechny začínající čtenáře. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zvířátka ve škole a jiné příběhy: První čtení s velkými písmeny (978-80-7567-893-5)eBook:,Problémové chování žáků patří ke každodenní realitě škol a školských zařízení. Nelze před ním zavírat oči ani očekávat, že odezní samo nebo že ho vyřeší někdo jiný. Každý pedagogický pracovník – profesionál, ale i každý jiný vychovatel – rodič, prarodič nebo třeba pěstoun, by měl mít o tomto chování a možnostech nápravy alespoň základní povědomí. K němu patří i znalost systému, který v naší zemi zajišťuje institucionální pomoc při řešení problémového chování, ať už jde o záškoláctví, šikanu, vandalismus, zneužívání návykových látek či jiné nežádoucí jevy. Problémové a rizikové chování je velmi mnohotvárné a za jeho konkrétními projevy mohou být rozmanité příčiny. Profesionální intervence není tudíž jednoduchá a často se na ní podílí více odborníků či zařízení. Tato publikace mapuje současný systém institucionální pomoci s cílem poskytnout vychovatelům – v nejširším smyslu tohoto slova – základní přehled. Legislativní rámec, ve kterém tento systém existuje, se však pochopitelně mění, a proto se proměňuje i ona cesta institucionální pomociPrávě s tím by měl čtenář k předložené publikaci přistupovat a případné změny, o nichž informují odborná periodika, registrovat. Je dobré mít na paměti, že vždy existuje řada míst, kam se může obrátit s žádostí o profesionální pomoc ten, kdo si neví rady s konkrétní výchovnou situací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Žák s problémovým chováním: cesta institucionální pomoci - Stanislav Bendl, Jaroslava Hanušová, Marie Linková - e-knihaKniha - autor Frida Nilsson; Ilona Komárková, 136 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Frida Nilsson; Ilona Komárková, 136 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kolem domu Hedvičiných rodičů projíždí záhadný autobus. Hedvika s maminkou si nejprve myslí, že to lupiči obhlížejí terén! Když se ukáže, že je to obyčejný školní autobus, znamená to, že začátek školního roku je na spadnutí. A začnou se dít věci! Hedvika s Lindou mají jen a jen dobré úmysly, ale většinou se to nějak zvrtne a všechno dopadne docela jinak. Kdo může za to, že spolužačka se tak vžila do role splašeného koně, že ji musely zavřít do přístěnku, aby se uklidnila, a pak na ni zapomněly? Proč plní tatínek knedlíky ohavnostmi a dědeček s babičkou se ještě k tomu olizují až za ušima? Jak má malá holčička vědět, co to znamená ostříhat na ježka? A jak se Hedvika může radovat ze stolní hry, když je tak děsivá, že ji nemůže hrát? O tom, že mýdlo v limonádě není zrovna nejvhodnější přísada,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ve škole se dějou věci! (978-80-262-1482-3)Kniha - 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato moderní a graficky atraktivní kniha nabízí odpovědi na otázky, které děti ve škole obvykle nedostanou. Co je to štěstí? Je důležité, co si o sobě myslím? K čemu je nám dobré kritické myšlení? Co je to emoční inteligence? Jak pracovat v týmu? Naučí děti, jak lépe poznat sebe, své cíle a přání, jak komunikovat s lidmi, jak budovat vztahy, jak zacházet s časem, se svým tělem a s emocemi. Se správnými návyky pak pro ně bude podstatně jednodušší rozvinout vlastní potenciál a stát se úspěšným a šťastným člověkem. (alza.cz)
Podobné produkty ako Co se ve škole nenaučíš (978-80-7593-415-4)Kniha - autor Alena Mornštajnová; Hana Dvořáková; Anna Bolavá; Marek Epstein, 192 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Richard místo do školy chodí do hospody, Jindřiška shání omluvenku na venerologii, Veronika zase místo školy na gynekologii zjišťuje, jestli není náhodou těhotná s Honzou. Aleš si vzal Marcelu, protože byla tehdy na lyžáku tak neodbytná, Anita jede na romantický čundr se dvěma spolužáky. Těhotná Anežka byla dřív oblíbená učitelka, než se stal ten malér u jezera. Posmívaný tlouštík Vítek se po svém vypořádá s posměšky spolužáků i nepřízní osudu. S hrdiny povídek deseti známých českých autorů a autorek se vracíme do školních let, prožíváme s nimi znovu patálie, lásky, bolesti a mladické hledání sebe sama. (alza.cz)
Podobné produkty ako Ve škole i za školou (978-80-242-8882-6)Elektronická kniha - autor Roman Pešek, 108 stran, česky Publikace je určena především lidem s různými úzkostnými a depresivními problémy, a také jejich blízkým osobám. Obsah je založený na výpovědích více jak třiceti klientů, kteří odpovídali na otázky, co jim během psychoterapie pomohlo a co jim stále pomáhá, aby své úzkostné a depresivní obtíže lépe zvládali. Uvedené faktory terapeutické účinnosti jsou doplněny o profesní zkušenosti autora, zkušeného psychoterapeuta. Kniha je psaná stylem, aby zmiňované informace, metody a doporučení byly pro čtenáře srozumitelné a dobře využitelné v praxi. (alza.cz)
Podobné produkty ako Sám sobě psychoterapeutem (978-80-88163-85-5)Kniha - autor Michal Podzimek, 376 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Zda se dnes školou povinní žáci dozvědí o tom, co je křesťanská víra a praxe, záleží často výhradně na přítomnosti křesťansky žijících učitelů a učitelek. O nich, o jejich víře, o tom, co mají, mohou či naopak nesmějí do české sekulární školy vnášet, je tato kniha především. A kdo ze čtenářů (pedagogů, vychovatelů, rodičů apod.) hledá alespoň částečnou odpověď na otázku, jaká forma křesťanství je dnes užitečná či naopak již nebezpečná potřebám a tužbám současného pozdně moderního světa, sáhl jistě po zajímavé, odborně populární knize. Autor jakožto akademický pracovník, připravující již více nežli 15 let do praxe budoucí učitele aprobovaného vzdělávacího předmětu Výchova k občanství, je v úzkém kontaktu s mnoha učiteli fakultních a spolupracujících veřejných základních škol, a to v sekularizovaných oblastech Semilska, Jablonecka, Liberecka a Českolipska. (alza.cz)
Podobné produkty ako Bůh ve škole: Na cestě od uzavřeného dogmatu k dospělé křesťanské spiritualitě (978-80-7465-498-5)Kniha - autor Jitka Kendíková, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Jitka Kendíková, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Titul připomíná a představuje důležité legislativní změny, které vešly v účinnost od 1. 9. 2016. Nezabývá se však jen novelizací § 16 školského zákona, ale také mnoha dalšími novinkami, které následovaly. Autorka se věnuje nejen vzdělávání žáků s nějakou „diagnózou“, ale nezapomíná ani na žáky cizince a osoby, které studovaly v zahraničí. Upozorňuje i na mýty, drobné nepravdy a mylné interpretace spojené se sledovanými legislativními změnami. Pokouší se je nejen pojmenovat, ale i vysvětlit. Zároveň se snaží upozornit na některá slabá místa, která se v této souvislosti objevila v každodenní praxi ve školách. V knize přináší příběhy devíti konkrétních žáků základní školy. Všichni patří v širším slova smyslu mezi žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich osud do značné míry ovlivnily popisované legislativní změny. (alza.cz)
Podobné produkty ako Rok I.: aneb Průvodce společným vzděláváním pro vedení škol i celý učitelský sbor (978-80-88163-90-9)Kniha - autor Zuzana Svobodová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Konflikty ve škole: Od prevence k řešení (978-80-7676-154-4)Elektronická kniha - autor Zuzana Svobodová, 116 stran, česky Kniha Konflikty ve škole – od prevence k řešení je určena především pracovníkům škol a školských zařízení, kteří už mají dost neustálých nepříjemných mailů, schůzek a hovorů a chtějí konečně získat více času na skutečnou práci. Pomocí konkrétních technik a rozborů reálných situací se naučí nastavit smysluplnou a efektivní prevenci, komunikovat bez komunikačních stopek, zbaví se nutnosti „mlžit“, a když už dojde ke konfliktu, tak budou mít oporu v řadě technik a zásad pro jeho skutečné zvládnutí. V knize je věnována část i méně tradičním přístupům, jako je lean nebo transakční analýza, které pomohou osvětlit některé komunikační principy a naučit se nové techniky. Čtenáři najdou ke každému tématu příklady z praxe, náměty k zamyšlení, ukázky a příklady, které mohou přenést do svého vlastního pracovního života. (alza.cz)
Podobné produkty ako Konflikty ve škole – od prevence k řešení (978-80-7676-154-4)Elektronická kniha - autor Veronika Šporclová, 124 stran, česky O problematice poruch autistického spektra (PAS) se v posledních letech hovoří více, než tomu bylo v minulosti. Ovšem i navzdory nejnovějším a dobře dostupným poznatkům o PAS se mezi laickou i odbornou veřejností stále šíří nepravdivé informace. Nedostatečné porozumění autismu a zveřejňování mýtů vede k tomu, že je závažnost autismu a těžká situace rodiny často zlehčována. Ačkoliv se celosvětové údaje o výskytu poruch autistického spektra v populaci shodují na 1–2 %, v České republice se stále můžeme setkat s názorem, že se jedná o módní diagnózu, kterou se rodiče snaží ospravedlnit nezvládnutou výchovu svých dětí. Publikace se snaží čtivým a srozumitelným způsobem shrnout nejnovější informace o autismu, snaží se např. vysvětlit co to autismus je, jaké jsou jeho možné příčiny, proč se v současné době hovoří o „epidemii“ autismu, jaké vedou cesty k diagnóze, jaké jsou možnosti terapie,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Autismus od A do Z (978-80-88163-98-5)Kniha - autor Ivana Novotná, 48 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento pracovní sešit je určen všem dětem, které se již připravují ke vstupu do školy. Obsahuje spoustu zábavných úkolů důležitých pro zvládnutí základů čtení, psaní a počítání. Dítě si procvičí nejen pozornost, paměť, samostatné myšlení, vyjadřovací schopnosti, jemnou motoriku, početní představy, ale také různé znalosti z přírody a společnosti. Úlohy je možné plnit postupně i na přeskáčku, stačí si jen vybrat a nezapomenout na pochvalu! (alza.cz)
Podobné produkty ako Pracovní sešit předškoláka 2: Příprava dítěte na úspěšný strt ve škole, 4-6 let (978-80-266-1778-5)Elektronická kniha - autor Radana Lipusová, Petra Řezníčková, 64 stran Veselá celobarevná publikace je určená dětem od 5 let, které se začínají učit číst. S velkými tiskacími písmeny se děti seznamují postupně a slova s neznámými písmeny jsou nahrazena roztomilými malovanými obrázky. Tento způsob zpracování je vhodný i pro nácvik čtení genetickou metodou. Knížka navazuje na úspěšný titul stejné autorky Ve škole. Tentokrát se děj jednotlivých příběhů a básniček odehrává v zimě a na jaře a kromě rozvoje čtenářských dovedností se děti seznámí s dalšími tématy, která v první třídě probírají v prvouce. (alza.cz)
Podobné produkty ako Obrázkové čtení - Ve škole od zimy do jara (978-80-247-3980-9)Elektronická kniha - autor Radana Lipusová, Petra Řezníčková, 64 stran Veselá celobarevná publikace je určená začínajícím čtenářům od 5 let. Děti se postupně seznamují s velkými tiskacími písmeny abecedy, slova s neznámými písmeny jsou nahrazena roztomilými malovanými obrázky. Knížka navazuje na úspěšné tituly stejné autorky Ve škole a Ve škole od zimy do jara. Tentokrát se děj jednotlivých příběhů a básniček odehrává na jaře a v létě a kromě rozvoje čtenářských dovedností se děti seznámí s dalšími tématy, která v první třídě probírají v prvouce. Tento způsob zpracování publikace je vhodný i pro nácvik čtení genetickou metodou. (alza.cz)
Podobné produkty ako Obrázkové čtení - Ve škole od jara do léta (978-80-247-4490-2)Kniha - autor Klára Smolíková, 56 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Malá čertice Dorka vyrůstá u své babičky. Někdy si spolu báječně rozumějí, jindy se vůbec nemohou dohodnout. Dorka totiž každou chvíli chytá babičku za slovo. Jak se to dělá? To si počíháte na větu či slovní spojení, které by mohlo vlastně znamenat něco úplně jiného, než dotyčný myslí. A skočíte po něm! Čertice má nejen velkou představivost, ale ještě k tomu umí trošku kouzlit, takže se třeba po ránu promění v rybičku a vyskočí z postele. Jak si to babička přála. Rozverná knížka čtenářům představí známá rčení, přirovnání a ustálená spojení, která v dětských očích mohou nabývat zcela jiných významů. Když utíká mléko, vidí ho děti stejně jako Dorka pelášit po cestičce. Kdo vzal nohy na ramena, si ty nohy na ramena opravdu zavěsil. Svět čertice Dorky se po tři roky představoval v časopise Sluníčko a nyní se můžete s přepracovanou rubrikou potěšit a pobavit v knižním vydání. Každé přísloví... (alza.cz)
Podobné produkty ako Čertice Dorka: Nechytej mě za slovo! (978-80-88163-27-5)Kniha - autor Miroslava Kovaříková, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Často se dozvídáme o případech šikany, násilí a podobného rizikového chování ve školním prostředí. Termínem „krizové situace“ v názvu knihy se rozumějí ohrožující situace, které vyžadují rychlá, samostatná, a především správná rozhodnutí. (alza.cz)
Podobné produkty ako Krizové situace ve škole: Bezpečnostní problematika ve školní praxi (978-80-247-2731-8)