Voliči, strany a negativní kampaň - eva lebedová

Produkt Voliči, strany a negativní kampaň - eva lebedová sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Voliči, strany a negativní kampaň - eva lebedová upraviť a produkt hľadať znova.

Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová

Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová
Detail

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Voliči, strany a negativní kampaň - Eva Lebedová , Jak překonat negativní emoce a myšlenky (978-80-271-0619-6)

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 (978-80-875-0040-8)

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 (978-80-875-0040-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil. (alza.cz)

Podobné produkty ako Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 (978-80-875-0040-8) , Eva karimatka

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - Vratislav Kozák, Markéta Kozáková - e-kniha

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - Vratislav Kozák, Markéta Kozáková - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - Vratislav Kozák, Markéta Kozáková - e-kniha , Karimatka eva

České strany a jejich kandidáti - Spáč Petr

České strany a jejich kandidáti - Spáč Petr
Detail

Výběr kandidátů představuje jeden z nejvýznamnějších procesů spojených s volbami, které jsou klíčovým aspektem fungování moderních demokracií. Podoba a výstupy nominačních procesů významně odhalují, jak politické strany operují v rámci svých vlastních organizačních struktur. Proces výběru kandidátů také dopadá na reálnou podobu politiky, neboť politická elita se formuje z části vybraných kandidátů. I z těchto důvodů získává toto téma stále větší význam v politologii. Předkládaná kniha sleduje tyto trendy a zaměřuje se na nominační procesy v českých politických stranách pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Jejím cílem je nejen zmapovat a analyzovat daný český případ, ale také přispět k teoretické debatě o tom, jak studovat výběr kandidátů v širším smyslu. (patro.cz)

Podobné produkty ako České strany a jejich kandidáti - Spáč Petr , Pilarová eva: pilarka a přátelé - cd (jv012018)

Původ negativní dialektiky (9788024647357)

Původ negativní dialektiky (9788024647357)
Detail

Elektronická kniha - autor Susan Buck-Morssová, 376 stran, česky Kniha americké filosofky Susan Buck-Morssové sleduje formování teorie Theodora Adorna, klíčového představitele první generace tzv. frankfurtské školy. Přibližuje mimořádně komplikované Adornovy myšlenky čtivým způsobem, aniž by je zbavila jejich subtilnosti a komplexnosti. Zvláštní pozornost věnuje vývoji jeho myšlení v dialogu s Walterem Benjaminem a dalšími současníky. Osvětluje klíčové momenty Adornovy filosofie, např. jeho pojetí dialektiky, důraz na objektivitu pravdy, ale též na tvůrčí roli subjektu v poznávacím procesu. Rekonstruuje Adornovu filosofickou metodu a velmi pečlivě projasňuje vztah mezi teorií a praxí, filosofií a uměním, pojmovostí a názorností. V českém prostředí se jedná o klíčový příspěvek umožňující adekvátnější pochopení a docenění kritické teorie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Původ negativní dialektiky (9788024647357) , Podvazek enjoy eva

Zákon o volebnej kampani - Marek Domin

Zákon o volebnej kampani - Marek Domin
Detail

Účelom komentára je podať systematický, prehľadný a zrozumiteľný výklad k jednotlivým ustanoveniam zákona o volebnej kampani a doplniť ich o relevantné informácie. Ide predovšetkým o informácie týkajúce sa súvisiacich právnych predpisov a praktického uplatňovania jednotlivých zákonných ustanovení. Takýmto spôsobom by sa mal dotvoriť komplexný pohľad na platnú právnu úpravu vedenia a financovania volebnej kampane, ktorý čitateľovi výlučne „holý“ text zákona o volebnej kampani len ťažko môže poskytnúť.Dôležitou súčasťou komentára je aj judikatúra súvisiaca s vedením a financovaním volebnej kampane, predovšetkým rozhodnutia Ústavného súdu SR. Vzhľadom na rozsah relevantnej judikatúry sa komentár usiluje o spracovanie tej najdôležitejšej. Priebežné spracovanie relevantnej judikatúry v texte komentára dopĺňa aj prehľadný zoznam všetkých použitých súdnych rozhodnutí, ktorý je uvedený v závere publikácie, a to vrátane odkazu na relevantné ustanovenie komentovaného zákona.Popri súdnych rozhodnutiach komentár pracuje aj s uzneseniami štátnej komisie pre voľby a kontrolu financovania politických strán. Zákonná úprava volebného práva totiž tomuto vrcholnému volebnému orgánu zverila právomoc poskytovať metodickú pomoc a poradenstvo týkajúce sa pravidiel volebnej kampane. Jednotlivé subjekty vedúce volebnú kampaň túto možnosť v hojnej miere využívajú, čoho dôsledkom je aj zapracovanie pomerne veľkého množstva uznesení štátnej komisie. Tieto uznesenia štátnej komisie síce nemožno, pokiaľ ide o otázku ich záväznosti, prirovnávať k rozhodnutiam súdov, no netreba zabúdať na skutočnosť, že zákon o volebnej kampani štátnej komisii zveruje rozhodovanie o správnych deliktoch týkajúcich sa vedenia a financovania volebnej kampane. Možno teda predpokladať, že štátna komisia sa bude v rámci rozhodovania držať svojich predchádzajúcich právnych názorov. Zoznam použitých uznesení štátnej komisie je rovnako ako v prípade použitých súdnych rozhodnutí prehľadne uvedený na konci diela.Predkladaný komentár má ambíciu slúžiť predovšetkým praxi. Jeho užívateľmi môžu byť nielen „profesionáli“, teda tí, ktorí sú s problematikou volieb, volebného práva a volebnej kampane pracovne spätí, ale tiež aj všetci tí, ktorým volebné právo patrí. Okrem voličov sú cieľovou skupinou najmä kandidáti, teda tí, ktorým patrí právo byť volený. Práve kandidátom by tento komentár mohol poslúžiť ako praktická pomôcka pri uchádzaní sa o volenú funkciu a s tým spojenom vedení volebnej kampane. Zvolenému okruhu adresátov je prispôsobený aj jazyk komentára, ktorý sa nesnaží byť za každú cenu vedeckým. Práve naopak, text komentáru sa snaží byť čo možno najviac zrozumiteľný aj pre bežného čitateľa. Komentár je, samozrejme, vhodný aj ako doplnkový študijný materiál pre vedeckých pracovníkov a študentov právnických fakúlt, prípadne aj pre študentov iných spoločenskovedných disciplín. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zákon o volebnej kampani - Marek Domin , Hama eva (84113)

Zákon o volebnej kampani - Domin Marek

Zákon o volebnej kampani - Domin Marek
Detail

Účelom komentára je podať systematický, prehľadný a zrozumiteľný výklad k jednotlivým ustanoveniam zákona o volebnej kampani a doplniť ich o relevantné informácie. Ide predovšetkým o informácie týkajúce sa súvisiacich právnych predpisov a praktického uplatňovania jednotlivých zákonných ustanovení. Takýmto spôsobom by sa mal dotvoriť komplexný pohľad na platnú právnu úpravu vedenia a financovania volebnej kampane, ktorý čitateľovi výlučne „holý“ text zákona o volebnej kampani len ťažko môže poskytnúť. Dôležitou súčasťou komentára je aj judikatúra súvisiaca s vedením a financovaním volebnej kampane, predovšetkým rozhodnutia Ústavného súdu SR. Vzhľadom na rozsah relevantnej judikatúry sa komentár usiluje o spracovanie tej najdôležitejšej. Priebežné spracovanie relevantnej judikatúry v texte komentára dopĺňa aj prehľadný zoznam všetkých použitých súdnych rozhodnutí, ktorý je uvedený v závere publikácie, a to vrátane odkazu na relevantné ustanovenie komentovaného zákona. Popri súdnych rozhodnutiach komentár pracuje aj s uzneseniami štátnej komisie pre voľby a kontrolu financovania politických strán. Zákonná úprava volebného práva totiž tomuto vrcholnému volebnému orgánu zverila právomoc poskytovať metodickú pomoc a poradenstvo týkajúce sa pravidiel volebnej kampane. Jednotlivé subjekty vedúce volebnú kampaň túto možnosť v hojnej miere využívajú, čoho dôsledkom je aj zapracovanie pomerne veľkého množstva uznesení štátnej komisie. Tieto uznesenia štátnej komisie síce nemožno, pokiaľ ide o otázku ich záväznosti, prirovnávať k rozhodnutiam súdov, no netreba zabúdať na skutočnosť, že zákon o volebnej kampani štátnej komisii zveruje rozhodovanie o správnych deliktoch týkajúcich sa vedenia a financovania volebnej kampane. Možno teda predpokladať, že štátna komisia sa bude v rámci rozhodovania držať svojich predchádzajúcich právnych názorov. Zoznam použitých uznesení štátnej komisie je rovnako ako v prípade použitých súdnych rozhodnutí prehľadne uvedený na konci diela. Predkladaný komentár má ambíciu slúžiť predovšetkým praxi. Jeho užívateľmi môžu byť nielen „profesionáli“, teda tí, ktorí sú s problematikou volieb, volebného práva a volebnej kampane pracovne spätí, ale tiež aj všetci tí, ktorým volebné právo patrí. Okrem voličov sú cieľovou skupinou najmä kandidáti, teda tí, ktorým patrí právo byť volený. Práve kandidátom by tento komentár mohol poslúžiť ako praktická pomôcka pri uchádzaní sa o volenú funkciu a s tým spojenom vedení volebnej kampane. Zvolenému okruhu adresátov je prispôsobený aj jazyk komentára, ktorý sa nesnaží byť za každú cenu vedeckým. Práve naopak, text komentáru sa snaží byť čo možno najviac zrozumiteľný aj pre bežného čitateľa. Komentár je, samozrejme, vhodný aj ako doplnkový študijný materiál pre vedeckých pracovníkov a študentov právnických fakúlt, prípadne aj pre študentov iných spoločenskovedných disciplín. (patro.cz)

Podobné produkty ako Zákon o volebnej kampani - Domin Marek , Porkert eva (7011900)

České strany a jejich kandidáti - Peter Spáč - e-kniha

České strany a jejich kandidáti - Peter Spáč - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha se zaměřuje na nominační procesy v českých politických stranách pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Jednotlivé případy analyzuje pomocí vlastního teoretického modelu, kombinujícího existující teorii s novými prvky. Představuje tak nejen analýzu samotného českého případu, ale i příspěvek k teoretické debatě o možnostech studia výběru kandidátů v širším smyslu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako České strany a jejich kandidáti - Peter Spáč - e-kniha , Eva tropí hlouposti

Cuprextit foto negativní 100x50x1,5 jednovrstvý TIPA

Detail

Cuprextit foto negativní 100x50x1,5 jednovrstvý TIPA (tipa.eu)

Podobné produkty ako Cuprextit foto negativní 100x50x1,5 jednovrstvý TIPA , Karimatka eva 20mm

Cuprextit foto negativní 150x100x1,5 jednovrstvý TIPA

Detail

Cuprextit foto negativní 150x100x1,5 jednovrstvý TIPA (tipa.eu)

Podobné produkty ako Cuprextit foto negativní 150x100x1,5 jednovrstvý TIPA , Eva a evička (978-80-7268-578-3)

Cuprextit foto negativní 200x100x1,5 jednovrstvý TIPA

Detail

Cuprextit foto negativní 200x100x1,5 jednovrstvý TIPA (tipa.eu)

Podobné produkty ako Cuprextit foto negativní 200x100x1,5 jednovrstvý TIPA , Enjoy puzzle adam a eva 1000 dílků (1850)

Cuprextit foto negativní 150x100x1,5 dvouvrstvý TIPA

Detail

Cuprextit foto negativní 150x100x1,5 dvouvrstvý TIPA (tipa.eu)

Podobné produkty ako Cuprextit foto negativní 150x100x1,5 dvouvrstvý TIPA , Urbanová eva: best of eva urbanová - cd (su3935-2)

Cuprextit foto negativní 100x50x1,5 dvouvrstvý TIPA

Detail

Cuprextit foto negativní 100x50x1,5 dvouvrstvý TIPA (tipa.eu)

Podobné produkty ako Cuprextit foto negativní 100x50x1,5 dvouvrstvý TIPA , České strany a jejich kandidáti (978-80-210-6213-9)

Cuprextit foto negativní 200x100x1,5 dvouvrstvý TIPA

Detail

Cuprextit foto negativní 200x100x1,5 dvouvrstvý TIPA (tipa.eu)

Podobné produkty ako Cuprextit foto negativní 200x100x1,5 dvouvrstvý TIPA , Heydrich, geli a eva (978-80-243-8308-8)

České strany a jejich kandidáti (978-80-210-6213-9)

České strany a jejich kandidáti (978-80-210-6213-9)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Peter Spáč, 302 stran, česky Kniha se zaměřuje na nominační procesy v českých politických stranách pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Jednotlivé případy analyzuje pomocí vlastního teoretického modelu, kombinujícího existující teorii s novými prvky. Představuje tak nejen analýzu samotného českého případu, ale i příspěvek k teoretické debatě o možnostech studia výběru kandidátů v širším smyslu. (alza.cz)

Podobné produkty ako České strany a jejich kandidáti (978-80-210-6213-9) , Yoga eva roller (sptmsgv015nad)

Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád - Allen Gary

Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád - Allen Gary
Detail

Po generace byli Rockefellerové poháněni touhou po penězích a moci, která převyšuje i představy normálních lidí. John D. Rockefeller (1839–1937), ještě jako relativně mladý muž, založil Standard Oil Company. Skrz fúze a bezohledné rozdrcení konkurence, převážně prostřednictvím úplatků ze železničního průmyslu, ovládla jeho společnost americký ropný rafinérský průmysl. Ale Rockefeller senior nebyl zcela spokojen. Jeho cílem, „sen o dobytí“, jak mu někteří říkali, bylo vlastnit nejen největší, ale jediné rafinerie na světě. Povolaný, aby ospravedlnil své metody, prý poznamenal: „Konkurence je hřích.“ Rockefeller byl mistr Machiavellianismu, který začal intrikováním proti místním konkurentům a likvidací ostatních za účelem ekonomické kontroly nad světem. Ferdinand Lundberg ve své knize The Rich And The SuperRich poznamenává: „Jak jasně ukazuje historie Standard Oil od jakéhokoli autora, ať už byl pro nebo proti, Rockefeller byl hluboce spiklenecký, intrikující a vždy plánoval roky dopředu s jasnou vizí, která šla daleko nad rámec čehokoli, co mu někdo z jeho spolupracovníků mohl nabídnout.“ „Hluboce konspirační“ metody, které tak dobře fungovaly při budování jeho ropné říše, se také osvědčily při upevňování politické moci. Každou knihu přijímejte kriticky a vždy uvažujte samostatně. Vždy používejte více zdrojů k té či oné problematice a porovnávejte je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád - Allen Gary , Eva cerny kozesinovy kabat

Původ negativní dialektiky - Buck-Morssová Susan - e-kniha

Původ negativní dialektiky - Buck-Morssová Susan - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha americké filosofky Susan Buck-Morssové sleduje formování teorie Theodora Adorna, klíčového představitele první generace tzv. frankfurtské školy. Přibližuje mimořádně komplikované Adornovy myšlenky čtivým způsobem, aniž by je zbavila jejich subtilnosti a komplexnosti. Zvláštní pozornost věnuje vývoji jeho myšlení v dialogu s Walterem Benjaminem a dalšími současníky. Osvětluje klíčové momenty Adornovy filosofie, např. jeho pojetí dialektiky, důraz na objektivitu pravdy, ale též na tvůrčí roli subjektu v poznávacím procesu. Rekonstruuje Adornovu filosofickou metodu a velmi pečlivě projasňuje vztah mezi teorií a praxí, filosofií a uměním, pojmovostí a názorností. V českém prostředí se jedná o klíčový příspěvek umožňující adekvátnější pochopení a docenění kritické teorie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Původ negativní dialektiky - Buck-Morssová Susan - e-kniha , Přehoz na postel eva

Jak překonat negativní emoce a myšlenky - Wolf Doris

Jak překonat negativní emoce a myšlenky - Wolf Doris
Detail

Trápí vás nepříjemné pocity a myšlenky? Zápasíte s obavami, závistí, žárlivostí, pocity méněcennosti či viny? Býváte pesimističtí, zlostní, nedůvěřiví, úzkostliví nebo kritičtí? Ztrácíte sebedůvěru a nevíte, jak dál? S pomocí této knihy si dokážete poradit! Uznávaní psychologové a úspěšní autoři několika knih vám ukáží, jak ovládnout myšlenky, které jsou klíčem k vašim pocitům, a najít cestu ke spokojenějšímu a šťastnějšímu životu. Na mnoha příkladech a cvičeních se naučíte, jak pracovat se svými vnitřními monology, aby vám pomáhaly, a ne škodily. Dozvíte se, jak emoce vznikají, jak si přivodit ty dobré i jak se osvobodit od těch negativních a ochromujících. Zjistíte, jak posilovat svou sebeúctu a sebedůvěru, jak pochopit a zvládnout různé obavy a strach, jak překonat závist, pocity viny a výčitky svědomí, depresi, žárlivost a vztahové problémy. Získáte také rychlé tipy pro dobrou náladu a rady, jak najít více spokojenosti a štěstí v každodenním životě. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak překonat negativní emoce a myšlenky - Wolf Doris , Diktaty eva vyjmenovana slova

Zákon o volebnej kampani: Komentár (978-80-571-0008-9)

Zákon o volebnej kampani: Komentár (978-80-571-0008-9)
Detail

Kniha - autor Marek Domin, 228 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Účelom komentára je podať systematický, prehľadný a zrozumiteľný výklad k jednotlivým ustanoveniam zákona o volebnej kampani a doplniť ich o relevantné informácie. Ide predovšetkým o informácie týkajúce sa súvisiacich právnych predpisov a praktického uplatňovania jednotlivých zákonných ustanovení. Takýmto spôsobom by sa mal dotvoriť komplexný pohľad na platnú právnu úpravu vedenia a financovania volebnej kampane, ktorý čitateľovi výlučne „holý“ text zákona o volebnej kampani len ťažko môže poskytnúť. Dôležitou súčasťou komentára je aj judikatúra súvisiaca s vedením a financovaním volebnej kampane, predovšetkým rozhodnutia Ústavného súdu SR. Vzhľadom na rozsah relevantnej judikatúry sa komentár usiluje o spracovanie tej najdôležitejšej. Priebežné spracovanie relevantnej judikatúry v texte komentára dopĺňa aj prehľadný zoznam všetkých použitých súdnych rozhodnutí, ktorý je uvedený v závere... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákon o volebnej kampani: Komentár (978-80-571-0008-9) , „triple“ negativní karcinomy mléčné žlázy (978-80-7345-723-5)

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2) , Hendi košík - tkané strany 426241 (426241)

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 378 stran, česky Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0) , Hendi košík - tkané strany 426227 (426227)

Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4)

Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 266 stran Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem.K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4) , Hendi košík - tkané strany 426258 (426258)

Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku I.  (978-80-875-0075-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 294 stran Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0) , Adam a eva v práci (978-80-270-0608-3)

„Triple“ negativní karcinomy mléčné žlázy (978-80-7345-723-5)

„Triple“ negativní karcinomy mléčné žlázy (978-80-7345-723-5)
Detail

Kniha - autor Markéta Kolečková; Katherine Vomáčková, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tzv. triple negativní karcinomy prsu (TNBC) představují morfologicky a geneticky heterogenní skupinu karcinomů mléčné žlázy, lišící se od ostatních podtypů vysokou mírou genové nestability, agresivním biologickým chováním, kratším obdobím bez progrese i relapsu onemocnění a specifickou odpovědí na léčbu. Diagnostikovány bývají spíše u mladších pacientek, nezřídka zároveň s prokázanou zárodečnou mutací v genech BRCA1/BRCA2. Současným trendem je, s ohledem na zvýšenou frekvenci rozvoje primární i sekundární rezistence k chemoterapii, hledání nových terapeuticky ovlivnitelných molekul, které by mohly významně potencovat účinnost podané neoadjuvantní chemoterapie a napomoci tak snížit riziko zakládání nádorových metastáz či návratu nemoci po vyléčení. Kniha je určena především onkologům, užitečná bude rovněž pro lékaře dalších odborností, kteří pečují o onkologické... (alza.cz)

Podobné produkty ako „Triple“ negativní karcinomy mléčné žlázy (978-80-7345-723-5) , Olmerová eva: blues samotářky - songy a osudy - dvd (su7100-9)

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Zep klasické eva born (0109_0027)

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Chýbajúce strany (978-80-89816-07-1)

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Negativní energie v práci: jak je napravit (978-80-8100-692-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha , Cougar ranger eva růžové (3mrapink.0001)

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 - Petr Spáč

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 - Petr Spáč
Detail

Kniha se zaměřuje na nominační procesy v českých politických stranách pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Jednotlivé případy analyzuje pomocí vlastního teoretického modelu, kombinujícího existující teorii s novými prvky. Představuje tak nejen analýzu samotného českého případu, ale i příspěvek k teoretické debatě o možnostech studia výběru kandidátů v širším smyslu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 - Petr Spáč , Eva (978-80-89666-68-3)

Jak překonat negativní emoce a myšlenky (978-80-271-0619-6)

Jak překonat negativní emoce a myšlenky (978-80-271-0619-6)
Detail

Kniha - autor Doris Wolf; Rolf Merkle, 192 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Trápí vás nepříjemné pocity a myšlenky? Zápasíte s obavami, závistí, žárlivostí, pocity méněcennosti či viny? Býváte pesimističtí, zlostní, nedůvěřiví, úzkostliví nebo kritičtí? Ztrácíte sebedůvěru a nevíte, jak dál? S pomocí této knihy si dokážete poradit! Uznávaní psychologové a úspěšní autoři několika knih vám ukáží, jak ovládnout myšlenky, které jsou klíčem k vašim pocitům, a najít cestu ke spokojenějšímu a šťastnějšímu životu. Na mnoha příkladech a cvičeních se naučíte, jak pracovat se svými vnitřními monology, aby vám pomáhaly, a ne škodily. Dozvíte se, jak emoce vznikají, jak si přivodit ty dobré i jak se osvobodit od těch negativních a ochromujících. Zjistíte, jak posilovat svou sebeúctu a sebedůvěru, jak pochopit a zvládnout různé obavy a strach, jak překonat závist, pocity viny a výčitky svědomí, depresi, žárlivost a vztahové problémy. Získáte také rychlé tipy pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak překonat negativní emoce a myšlenky (978-80-271-0619-6) , Eva solo kvetinac na orchideje cerny

Negativní energie v práci: Jak je napravit (978-80-8100-692-0)

Negativní energie v práci: Jak je napravit (978-80-8100-692-0)
Detail

Kniha - autor Colin C. Tipping, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Naše spirituální inteligence vytváří v našem životě okolnosti, jež mohou vést k rozvoji, přičemž právě naše pracoviště se zdá být vhodným místem pro takový růst. Každá firma má své vlastní energetické pole, složené z energie všech pracovníků. Ve své průkopnické knize Tipping ukazuje, jak lze lidskou energii efektivně řídit, předcházet potížím a problémy využít k pokroku. Názorně pochopíte, jak to všechno funguje a jak vše řešit, na ilustrativním příběhu v samostatné části knihy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Negativní energie v práci: Jak je napravit (978-80-8100-692-0)

Mentální detoxikace: Jak uzdravit své negativní myšlenky (978-80-7336-965-1)

Mentální detoxikace: Jak uzdravit své negativní myšlenky (978-80-7336-965-1)
Detail

Kniha - autor Sandra Ingerman, česky Kniha Mentální detoxikace představuje novou a hlubokou léčebnou techniku, která je současně tradiční, pragmatická a inspirující. Sandra Ingerman, která je terapeutkou a šamankou, vás v ní naučí, jak se vypořádat se svým strachem, hněvem a frustrací. Sandra je známa pro svou schopnost přinášet do naší kultury ve srozumitelné podobě pradávné léčebné metody z nejrůznějších kultur tak, aby tyto vyhovovaly našim současným potřebám, a zároveň nám ukazuje, jak se můžeme chránit v jakémkoli negativním prostředí, které je naplněno škodlivou a nepřátelskou energií. Ve své práci využívá pradávné principy alchymie, jež bývá popisována jako technika, prostřednictvím které se středověcí přírodní filozofové snažili přeměňovat olovo ve zlato. Alchymisté však obrazně řečeno pracují také na vyšší úrovni a přetvářejí těžké olovnaté vědomí v radostné a šťastné zlaté vědomí. S pomocí svých teorií se autorka v této knize zabývá tím, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mentální detoxikace: Jak uzdravit své negativní myšlenky (978-80-7336-965-1)

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 (978-80-210-6213-9)

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 (978-80-210-6213-9)
Detail

Kniha - autor Petr Spáč, 302 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Výběr kandidátů představuje jeden z nejvýznamnějších procesů spojených s volbami, které jsou klíčovým aspektem fungování moderních demokracií. Podoba a výstupy nominačních procesů významně odhalují, jak politické strany operují v rámci svých vlastních organizačních struktur. Proces výběru kandidátů také dopadá na reálnou podobu politiky, neboť politická elita se formuje z části vybraných kandidátů. I z těchto důvodů získává toto téma stále větší význam v politologii. Předkládaná kniha sleduje tyto trendy a zaměřuje se na nominační procesy v českých politických stranách pro volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Jejím cílem je nejen zmapovat a analyzovat daný český případ, ale také přispět k teoretické debatě o tom, jak studovat výběr kandidátů v širším smyslu. (alza.cz)

Podobné produkty ako České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 (978-80-210-6213-9)

Jak překonat negativní emoce a myšlenky - Cesta k duševní pohodě - Rolf Merkle, Doris Wolf

Jak překonat negativní emoce a myšlenky - Cesta k duševní pohodě - Rolf Merkle, Doris Wolf
Detail

Trápí vás nepříjemné pocity a myšlenky?•Zápasíte s obavami, závistí, žárlivostí, pocity méněcennosti či viny?•Býváte pesimističtí, zlostní, nedůvěřiví, úzkostliví nebo kritičtí?•Ztrácíte sebedůvěru a nevíte, jak dál?S pomocí této knihy si dokážete poradit! Uznávaní psychologové a úspěšní autoři několika knih vám ukáží, jak ovládnout myšlenky, které jsou klíčem k vašim pocitům, a najít cestu ke spokojenějšímu a šťastnějšímu životu.Na mnoha příkladech a cvičeních se naučíte, jak pracovat se svými vnitřními monology, aby vám pomáhaly, a ne škodily. Dozvíte se, jak emoce vznikají, jak si přivodit ty dobré i jak se osvobodit od těch negativních a ochromujících. Zjistíte, jak posilovat svou sebeúctu a sebedůvěru, jak pochopit a zvládnout různé obavy a strach, jak překonat závist, pocity viny a výčitky svědomí, depresi, žárlivost a vztahové problémy.Získáte také rychlé tipy pro dobrou náladu a rady, jak najít více spokojenosti a štěstí v každodenním životě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak překonat negativní emoce a myšlenky - Cesta k duševní pohodě - Rolf Merkle, Doris Wolf

Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR (978-80-875-0041-5)

Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR (978-80-875-0041-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Ján Šugár, Lenka Jakubcová, 146 stran Monografie přináší výsledky výzkumu postojů příslušníků Policie ČR k vybraným negativním společenským jevům a možnostem jejich prevence a řešení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR (978-80-875-0041-5)

Zatočte se svým vnitřním kritikem - Jak se vymanit z bludného kruhu negativního myšlení - Chan Kang Yong

Zatočte se svým vnitřním kritikem - Jak se vymanit z bludného kruhu negativního myšlení - Chan Kang Yong
Detail

Nedokážete umlčet kritický hlas ve své mysli? Každý máme svého vnitřního kritika, který na nás neustále hledá nějaké chyby. Zkoušíme ho umlčet, ale zdá se, že na něj nic neplatí. Sebekritiky se zbavit nedokážeme a vnitřního kritika vnímáme jako nepřítele nebo se pod jeho vlivem snažíme usměrnit své projevy a chování. Má tedy vůbec smysl pokoušet se to změnit? Pravdou je, že většinu svých myšlenek nedokážeme ovládat. Naše navyklé nezdravé způsoby myšlení jsou podmíněny minulými zkušenostmi a staly se součástí našich obranných mechanismů. Toto nastavení nelze rychle a jednoduše změnit. Snaha o neustálé korigování vlastních myšlenek a umlčování vnitřního kritika nefunguje nebo zabírá jen dočasně. Avšak své reakce na sebekritiku změnit dokážeme! Můžeme si totiž vybrat, jak budeme reagovat – a správná volba nás zbaví pochybností o sobě a zajistí nám vnitřní klid. S pomocí této knihy se naučíte na sebekritiku reagovat zdravě a využívat ji ve svůj prospěch. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zatočte se svým vnitřním kritikem - Jak se vymanit z bludného kruhu negativního myšlení - Chan Kang Yong

Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR - Ján Šugár, Lenka Jakubcová - e-kniha

Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR - Ján Šugár, Lenka Jakubcová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie přináší výsledky výzkumu postojů příslušníků Policie ČR k vybraným negativním společenským jevům a možnostem jejich prevence a řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR - Ján Šugár, Lenka Jakubcová - e-kniha

Medik8 Advanced Day Total Protect ochranný denní krém proti negativnímu působení vnějších vlivů SPF 30 50 ml

Medik8 Advanced Day Total Protect ochranný denní krém proti negativnímu působení vnějších vlivů SPF 30 50 ml
Detail

Medik8 Advanced Day Total Protect, 50 ml, Pleťové krémy pro ženy, Pleťový krém Medik8 Advanced Day Total Protect poskytne vaší tváři každý den přesně takovou péči, jakou si zaslouží. Vlastnosti: chrání pleť před škodlivými vnějšími vlivy navrací pleti pevnost a zanechává ji vypnutou intenzivně hydratuje Složení: veganský produkt bez alkoholu Jak používat: Naneste na očištěnou pleť a vmasírujte krouživými pohyby. Aplikujte na tvář, krk i dekolt. Používejte pravidelně každé ráno. (notino.cz)

Podobné produkty ako Medik8 Advanced Day Total Protect ochranný denní krém proti negativnímu působení vnějších vlivů SPF 30 50 ml

Polibte tu žábu!: 12 skvělých způsobů, jak změnit postoje v životě a práci z negativních na poziti (978-80-7263-816-1)

Polibte tu žábu!: 12 skvělých způsobů, jak změnit postoje v životě a práci z negativních na poziti (978-80-7263-816-1)
Detail

Kniha - autor Brian Tracy; Christine Tracy Stein, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jeden z celosvětově nejúspěšnějších autorů a lektorů v oblasti time- a life-managementu Brian Tracy a jeho dcera Christina, zkušená psychoterapeutka, představují ve své knize „Polibte tu žábu!“ řadu praktických, osvědčených a snadno aplikovatelných nápadů a strategií pro změnu negativního myšlení na pozitivní. Nebuďte negativní, změňte své myšlení! V jejich společné knize „Polibte tu žábu!“ najdete mnoho účinných technik a cvičení, která vám pomohou změnit myšlení tak, abyste v každém člověku a zážitku objevili vždy něco hodnotného, i když se to zprvu může zdát obtížné, či dokonce nemožné. S pomocí rad obsažených v tomto bestselleru na poli life-managementu se naučíte, jak rozvíjet neochvějné sebevědomí, jak se stát svým nejlepším já a jak začít žít výjimečný život. Staňte se úspěšným manažerem svého života! Důvěřujte ověřeným radám Nápady, které jsou v knize... (alza.cz)

Podobné produkty ako Polibte tu žábu!: 12 skvělých způsobů, jak změnit postoje v životě a práci z negativních na poziti (978-80-7263-816-1)

Eurocase MC X203 EVO MCX203B00-EVO, MCX203B00-EVO

Eurocase MC X203 EVO MCX203B00-EVO, MCX203B00-EVO
Detail

Eurocase MC X203 EVO Počítačová skříň s podporou desek ve formátu micro ATX a ITX. Skříň je vybavena jednou externí 5,25" pozicí a jednou externí pozicí 3,5". Na čelním panelu jsou umístěny ovládací prvky – tlačítko Power, Reset, LED diody indikující zapnutý stav a činnost HDD a USB vstupy spolu s audio konektory. ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE Provedení skříně: Micro Tower Externí pozice: 1 x 5,25", 1 x 3,5" Interní pozice: 3 x 3,5", 2 x 2,5" Kompatibilita základní desky: micro ATX, ITX Zdroj: bez zdroje Konektory na horním panelu: 2 x USB 2.0, 1 x USB 3.0, 1 x vstup pro mikrofon, 1 x výstup na sluchátka Rozměry: 350 x 330 x 170 mm Hmotnost: 2,5 kg Barva: černá (patro.cz)

Podobné produkty ako Eurocase MC X203 EVO MCX203B00-EVO, MCX203B00-EVO

Eva Mansfeldová - Eva Mansfeldová

Eva Mansfeldová - Eva Mansfeldová
Detail

Eva Mansfeldová, jedna z nejvýraznějších představitelek české variace konkrétního umění a svým způsobem i op artu, malířka, jejíž originální výtvarné tvarosloví je založeno na vztazích mezi geometrickými tvary a barvou. Její obrazy představují permanentní a systematický malířský průzkum zákonitostí vjemů - cílem se stává vyvolání zrakové iluze pohybu, dosahované plošnou strukturou a barevností. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Eva Mansfeldová - Eva Mansfeldová

Orava EV-14 (EV-14)

Orava EV-14 (EV-14)
Detail

Kuchyňská váha digitální, do 5kg, přesnost na 1g, nádoba, TARE, dotykové ovládání, volba jednotek a automatické vypnutí, bílá barva Při vaření, pečení i dalších úkonech je velikým pomocníkem digitální váha Orava EV-14. Její maximální nosnost činí 5 kg a počítá s přesností 1 g. Do výbavy spadá mísa, díky které nemusíte vytahovat další kus nádobí. Díky Tare tlačítku lze jednoduše její váhu odečíst. Praktickou funkcionalitou, díky které půjde vážení skoro samo, je možnost nastavit měrnou jednotku. Komfortní obsluha váhy probíhá skrze ovládání pomocí doteku. Pokud nebudete delší chvíli vážit, váha se automaticky vypne. Rozměry této kuchyňské váhy Orava nabývají hodnot 18 × 3,5 × 21 cm. Klíčové znaky digitální kuchyňské váhy Orava EV-14 Přehledný displej s naměřenými hodnotami Barva kuchyňské váhy Orava: bílá Nosnost má 5 kg, přesnost od hodnoty 1 g Na vážení surovin má vlastní nádobu Více měrných jednotek pro vážení bez převádění Dovažování umožní funkce Tare... (alza.cz)

Podobné produkty ako Orava EV-14 (EV-14)

Věda nepadá daleko od stromu - Bobůrková Eva, Eva Vlčková, Eva Hníková

Věda nepadá daleko od stromu - Bobůrková Eva, Eva Vlčková, Eva Hníková
Detail

Příběhy význačných českých vědců a jejich rodů: Brandlovi, Burešovi, Fulkovi, Haškovi, Heyrovští, Holí, Jungwirthovi, Neužilovi, Pačesovi, Raškovi, Seemanovi, Scheirichovi, Vykličtí, Wichterlovi. Těžko najít v ČR někoho, kdo by neobdivoval slavného vědce a vynálezce Otto Wichterleho. Všichni znají i jediného českého vědeckého nositele Nobelovy ceny, Jaroslava Heyrovského, objevitele polarografie. Do trojice nejznámějších českých badatelů patří bezesporu chemik Antonín Holý, z jehož výzkumu vzešly léky proti AIDS a jiným virovým onemocněním. Co vlastně dělají děti těchto vynikajících vědců? A co potomci dalších úspěšných českých výzkumníků? Zdědili "vědecké geny" po svých slavných rodičích? A jaké vlastnosti a sklony mezi tyto "vědecké geny" patří? Je to inteligence, schopnost soustředění, silná vůle, nebo jiné myšlení a vidění světa? Zvědavost? Nasměrovaly je na dráhu vědce zděděné vlohy, nebo spíš příklad rodičů, vzor? Autorky v knize hledají odpovědi na výše položené otázky. Příběhy význačných českých vědců a jejich rodů: Brandlovi, Burešovi, Fulkovi, Haškovi, Heyrovští, Holí, Jungwirthovi, Neužilovi, Pačesovi, Raškovi, Seemanovi, Scheirichovi, Vykličtí, Wichterlovi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Věda nepadá daleko od stromu - Bobůrková Eva, Eva Vlčková, Eva Hníková

Hraní s angličtinou - Eva Petrová, Eva Sýkorová

Hraní s angličtinou - Eva Petrová, Eva Sýkorová
Detail

Seznámení s anglickým jazykem pro nejmenší děti. Za pomoci her, hádanek, úkolů, doplňování a vyhledávání seznámí s několika základními okruhy anglických slovíček (rodina, zvířata, věci, barvy, čísla...). V závěru knihy jsou všechna slovíčka abecedně zařazena do malého slovníku. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hraní s angličtinou - Eva Petrová, Eva Sýkorová

Eva Ibbotson - 3 Book Collection - Eva Ibbotsonová

Eva Ibbotson - 3 Book Collection - Eva Ibbotsonová
Detail

Eva Ibbotson's gentle adventure stories have enchanted so many young readers and this collection, including the all-time classic Journey to the River Sea, provides the perfect introduction to her work. Journey to the River Sea is an award-winning book that follows the orphan Maia as she travels all the way from England to the Amazon with her governess. Set in 1910, it celebrates the exotic worlds this intrepid duo visit while on their epic journey. The Dragonfly Pool takes place during the Second World War and finds 11-year-old Tally finding adventure, romance and a handsome prince while on a boarding-school trip; completing the set is The Star Kazan, an enthralling story about family and identity that takes place in turn-of-the-century Vienna. Measures: 19.7 x 13 x 7cm (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Eva Ibbotson - 3 Book Collection - Eva Ibbotsonová

Naběračka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Naběračka z nylonu Eva Trio Eva Solo
Detail

Eva Trio přichází se sadou kuchyňského náčiní z odolného nylonu. Lze jej používat na všechny povrchy, speciálně však bylo navrženo pro pánve a hrnce s nepřilnavou vrstvou. Povrch nádobí se díky použitému materiálu, odolávajícímu teplotám až do 220 °C, nepoškrábe. Nylonové kuchyňské doplňky Eva Trio jsou vyrobeny v černé barvě, v jednoduchém a praktickém designu. Každý předmět má důmyslný otvor pro zavěšení. Může tak být kdykoliv po ruce. Upozornění: Náčiní nesmí být odloženo či zapomenuto ve velmi horkých hrncích či pánvích. (chefshop.cz_ine)

Podobné produkty ako Naběračka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Vařečka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Vařečka z nylonu Eva Trio Eva Solo
Detail

Eva Trio přichází se sadou kuchyňského náčiní z odolného nylonu. Lze jej používat na všechny povrchy, speciálně však bylo navrženo pro pánve a hrnce s nepřilnavou vrstvou. Povrch nádobí se díky použitému materiálu, odolávajícímu teplotám až do 220 °C, nepoškrábe. Nylonové kuchyňské doplňky Eva Trio jsou vyrobeny v černé barvě, v jednoduchém a praktickém designu. Každý předmět má důmyslný otvor pro zavěšení. Může tak být kdykoliv po ruce. Upozornění: Náčiní nesmí být odloženo či zapomenuto ve velmi horkých hrncích či pánvích. (chefshop.cz)

Podobné produkty ako Vařečka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Naběračka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Naběračka z nylonu Eva Trio Eva Solo
Detail

Eva Trio přichází se sadou kuchyňského náčiní z odolného nylonu. Lze jej používat na všechny povrchy, speciálně však bylo navrženo pro pánve a hrnce s nepřilnavou vrstvou. Povrch nádobí se díky použitému materiálu, odolávajícímu teplotám až do 220 °C, nepoškrábe. Nylonové kuchyňské doplňky Eva Trio jsou vyrobeny v černé barvě, v jednoduchém a praktickém designu. Každý předmět má důmyslný otvor pro zavěšení. Může tak být kdykoliv po ruce. Upozornění: Náčiní nesmí být odloženo či zapomenuto ve velmi horkých hrncích či pánvích. (chefshop.cz)

Podobné produkty ako Naběračka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Vařečka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Vařečka z nylonu Eva Trio Eva Solo
Detail

Eva Trio přichází se sadou kuchyňského náčiní z odolného nylonu. Lze jej používat na všechny povrchy, speciálně však bylo navrženo pro pánve a hrnce s nepřilnavou vrstvou. Povrch nádobí se díky použitému materiálu, odolávajícímu teplotám až do 220 °C, nepoškrábe. Nylonové kuchyňské doplňky Eva Trio jsou vyrobeny v černé barvě, v jednoduchém a praktickém designu. Každý předmět má důmyslný otvor pro zavěšení. Může tak být kdykoliv po ruce. Upozornění: Náčiní nesmí být odloženo či zapomenuto ve velmi horkých hrncích či pánvích. (chefshop.cz_ine)

Podobné produkty ako Vařečka z nylonu Eva Trio Eva Solo

Dřevěný salátový set Eva Trio Eva Solo

Dřevěný salátový set Eva Trio Eva Solo
Detail

Dřevěný salátový set Eva Trio je vyroben z dubového dřeva ve výrazném, typicky severském designu. Díky unikátní kresbě dřeva má každý set svůj jedinečný přírodní vzhled. Použitý materiál a promyšlený tvar zajišťují pohodlný úchop. Snadno se čistí, postačí teplá voda a mycí prostředek. Pro ještě delší životnost doporučujeme občasné ošetření olejem. Elegantní moderní design geometrických tvarů Vyrobeno z odolného dubového dřeva Pohodlný měkký úchop Není vhodné do myčky (chefshop.cz_ine)

Podobné produkty ako Dřevěný salátový set Eva Trio Eva Solo
Jak překonat negativní emoce a myšlenky (978-80-271-0619-6), eva karimatka, karimatka eva, Pilarová Eva: Pilarka a přátelé - CD (JV012018), podvazek enjoy eva, Hama EVA (84113), PORKERT Eva (7011900), Eva tropí hlouposti, karimatka eva 20mm, Eva a Evička (978-80-7268-578-3), ENJOY Puzzle Adam a Eva 1000 dílků (1850), Urbanová Eva: Best of Eva Urbanová - CD (SU3935-2), České strany a jejich kandidáti (978-80-210-6213-9), Heydrich, Geli a Eva (978-80-243-8308-8), Yoga EVA Roller (SPTmsgv015nad), eva cerny kozesinovy kabat, Přehoz na postel Eva, diktaty eva vyjmenovana slova, „Triple“ negativní karcinomy mléčné žlázy (978-80-7345-723-5), HENDI košík - tkané strany 426241 (426241), HENDI košík - tkané strany 426227 (426227), HENDI košík - tkané strany 426258 (426258), Adam a Eva v práci (978-80-270-0608-3), Olmerová Eva: Blues samotářky - Songy a osudy - DVD (SU7100-9), ZEP klasické Eva Born (0109_0027), Chýbajúce strany (978-80-89816-07-1), Negativní energie v práci: Jak je napravit (978-80-8100-692-0), Cougar Ranger Eva růžové (3MRAPINK.0001), Eva (978-80-89666-68-3), eva solo kvetinac na orchideje cerny