Po řadě úspěšných bestsellerů přichází Jim Collins s knihou pokládající otázku, proč některé firmy v nejistých časech a chaosu prosperují, zatímco jiné strádají. Na základě devítiletého výzkumu představují autoři principy budování firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Firmy, které se rozhodly být skvělé - Jim Collins, Morten T. Hansen , Firmy, které se rozhodly být skvělé (978-80-271-3026-9)Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí. Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody. (patro.cz)
Podobné produkty ako Firmy, které se rozhodly být skvělé - Collins Jim , Příběhy pro holky, které se nebojí být výjimečné (978-80-88276-42-5)Kniha - autor Jim Collins; Morten T. Hansen, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí. Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody. (alza.cz)
Podobné produkty ako Firmy, které se rozhodly být skvělé (978-80-271-3026-9) , Příběhy pro děti, které se nebojí být výjimečné (978-80-88276-59-3)Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck.Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných krajinách (predaných vyše milióna výtlačkov) a je stále vyhľadávaná pre svoj prenikavý vhľad do fungovania spoločností.Je vynikajúco napísaná, čo zaručuje priam napínavé čítanie plné prekvapujúcich faktov. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Z dobrého skvelé - Jim Collins , Učit se být učitelem (9788024634937)Postavená na dôslednej výskumnej metodológii a osviežujúcom edukatívnom štýle Jima Collinsa, Good to Great vysvetľuje, ako aj tie najkonzervatívnejšie spoločnosti môžu urobiť veľký skok, aby výkonom prekonali market lídrov ako sú Coca-Cola, Intel, General Electric či Merck. Kniha je už niekoľko rokov bestsellerom v USA aj v iných krajinách (predaných vyše milióna výtlačkov) a je stále vyhľadávaná pre svoj prenikavý vhľad do fungovania spoločností. Je vynikajúco napísaná, čo zaručuje priam napínavé čítanie plné prekvapujúcich faktov. (patro.cz)
Podobné produkty ako Z dobrého skvelé - Collins Jim , Jan vojáček: rozhodni se být zdrávExistují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco druhá skupina zůstala jenom dobrá?Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne.Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky:Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti.Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace.Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří."Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí."Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins , Osmisměrky: skvělé česko (8594186120901)Úspěšné návyky vizionářských společností - Překlad bestselleru Built to LastCo odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují?Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last!Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu - Jim Collins, Jerry I. Porras , Šťastný jim ()eBook:,Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Po své transformaci tyto firmy vytvářely kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více než společný výkon největších světových společností. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco druhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky: Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti. Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace. Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří. "Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí." Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat? (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins - e-kniha , Sportovni taska helly hansen duffel bag 2 120l blackJedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! (patro.cz)
Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou - Collins Jim , Lucky jim (0141182598)eBook:,Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu - Jim Collins, Jerry I. Porras - e-kniha , Ilustrovaný příběh umění: významná umělecká hnutí a obrazy, které jim byly inspirací (978-80-271-3181-5)Kniha - autor Jim Collins; Morten T. Hansen, 304 stran, anglicky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Great by Choice: Uncertainty, Chaos and Luck - Why Some Thrive Despite Them All (1847940889) , Záhorovský julian: nebojme se být veselí (ep) - cd (9029619667)Užijte si přírodní krásy a bohaté pohodlí Sofa Morten. Tato luxusní pohovka, navržená v organické formě a čalouněná béžovou barvou, doplňuje moderní i tradiční prostředí. Neumisťujte své sezení blízko krbu, který se používá. > hustota potahu: 30 kg/m3 PÉČE > nevystavujte nadměrnému slunečnímu záření > buďte opatrní u džínů, které mohou přenést barvu na látku > pozor na poškrábání od domácích zvířat nebo ostrých předmětů > rozlité a jiné náhodné skvrny odstraňte co nejdříve, ale nikdy ne drsnými mýdly nebo čisticími prostředky (vemzu.cz)
Podobné produkty ako Pohovka Morten , Nebojte se být bohatí (978-80-856-2487-8)Užijte si přírodní krásy a bohaté pohodlí Sofa Morten. Tato luxusní pohovka, navržená v organické formě a čalouněná šedou barvou, doplňuje moderní i tradiční prostředí. Neumisťujte své sezení blízko krbu, který se používá. > hustota potahu: 30 kg/m3 PÉČE > nevystavujte nadměrnému slunečnímu záření > buďte opatrní u džínů, které mohou přenést barvu na látku > pozor na poškrábání od domácích zvířat nebo ostrých předmětů > rozlité a jiné náhodné skvrny odstraňte co nejdříve, ale nikdy ne drsnými mýdly nebo čisticími prostředky (vemzu.cz)
Podobné produkty ako Pohovka Morten , Croce jim: you don't mess around with jim - cd (4050538630626)Džíny z kolekce Tigha slim střihu s klasickým pasem. Model vyroben ze sepraného denimu. (answear.cz)
Podobné produkty ako Tigha - Džíny Morten , Lexibook collins bradfordův elektronický křížovkář (cr753en)V kuchyni sú čoraz obľúbenejšie filety z kuracích pŕs, pretože sa dajú všade kúpiť a vďaka relatívne prírodnej chuti si ich každý ľahko okorení a ochutí podľa vlastnej chuti. Kuracie prsia môžeme plniť, pomlieť, krájať na plátky, kocky či pásiky. Pečenie, varenie a dusenie je časovo nenáročné. Vďaka tomu z nich môžeme každý deň vyčariť iné jedlo a stanú sa tak našou obľúbenou surovinou. Príjemné varenie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Skvelé jedlá z kuracích pŕs , Příběhy, na které se nezapomíná: dvacet životů, které stály za to (978-80-7683-219-0)V kuchyni sú čoraz obľúbenejšie filety z kuracích pŕs, pretože sa dajú všade kúpiť a vďaka relatívne prírodnej chuti si ich každý ľahko okorení a ochutí podľa vlastnej chuti. Kuracie prsia môžeme plniť, pomlieť, krájať na plátky, kocky či pásiky. Pečenie, varenie a dusenie je časovo nenáročné. Vďaka tomu z nich môžeme každý deň vyčariť iné jedlo a stanú sa tak našou obľúbenou surovinou. Príjemné varenie. (patro.cz)
Podobné produkty ako Skvelé jedlá z kuracích pŕs , Všech 15 her a texty, na které se nedostaloNadčasový monochromatický batoh Morten v zelené barvě od značky Vuch. O kterém jiném doplňku můžete říct, že vám dennodenně kryje záda než o vychytaném batůžku. Třeba takový Morten, klidně vám vleze na záda každý den a přenese vše, co potřebujete. Díky kapsičkám v něm budete mít přehled a naplno využijete jeho potenciál. Dámský batoh od značky Vuch je vyrobený z odolného polyesteru. Ramenní popruhy jsou nastavitelné. Hlavní komora je uzavíratelná na zip a magnet. Uvnitř je kapsa na zip a přihrádka na drobnosti. Na další nezbytnosti můžete využít vnější kapsy na zip. (delmas.cz)
Podobné produkty ako Vuch Dámský batoh Morten , Učení se umění být vědomím (999-00-017-7649-7)Helly Hansen Box T S (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T S , Bombardér t-2990 se odmlčel ()Helly Hansen Box T S (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T S , Viry vědomí a jak se jim bránit (978-80-8100-118-5)Helly Hansen Box T S (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T S , Skvělé služby (978-80-247-4711-8)Sklenice na šampaňské z kolekce Morten Larsen. Model vyroben z skla. (answear.cz)
Podobné produkty ako Sklenice na šampaňské Morten Larsen , Collins phil: serious hits... live! - cd (0349785425)Podtitul nelže: Lov vzácného druhu severského žraloka popisuje živým reportážním stylem jedna z linií textu. Do mírně ztřeštěného podniku se pustili dva dobří přátelé, autor a Hugo Aasjord, velmi dobrý malíř moře, působící na rodných Lofotech. Do líčení jejich trampot vstupuje vyprávění o námořnících, o lodích (místní o nich mluví s láskou, skoro jako o členech rodiny), jindy zase úvahy o vztahu člověka k přírodním živlům nebo fakty nabité, avšak strhující pasáže ze základů ichtyologie, oceánografie a hydrologie. Literární kritika v Norsku i ve světě knihu přivítala s nadšením, i když jí jisté potíže působilo určení žánru: kniha nabízí směs eseje, reportáže a odborného výkladu s prvky krásné literatury, a to nejen kvůli citacím z Rimbauda, Melvilla a Poea. Morten Stroksnes dokáže o moři psát zcela věcně, avšak moře bezmezně miluje, a proto ví: „Moře se bez nás docela dobře obejde, my bez něj nikoli.“ (patro.cz)
Podobné produkty ako Kniha o moři - Stroksnes Morten , Skvělé časy (978-80-271-3348-2)Helly Hansen Box T M (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T M , Croce jim: you don't mess around with jim (50th anniversary) - lp (4050538792010)Helly Hansen Box T M (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T M , Croce jim: you don't mess around with jim (50th anniversary) - cd (4050538795585)Helly Hansen Logo T-shirt S (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Logo T-shirt S , Nenech to být ()Helly Hansen Logo T-shirt S (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Logo T-shirt S , Jak být úspěšnýHelly Hansen Logo T-shirt S (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Logo T-shirt S , Omluvy, které zařveš, se nepočítají (978-80-262-1732-9)Helly Hansen Box T M (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T M , Ženy, které (se) umí milovat (978-80-7650-378-6)Helly Hansen Box T L (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T L , Příběhy, na které se nezapomíná (978-80-768-3219-0)Helly Hansen Box T XL (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T XL , Ward jim: daggers - cd (da251)Džíny z kolekce Young Poets Society ve střihu slim s klasickým pasem. Model vyroben ze sepraného denimu. (answear.cz)
Podobné produkty ako Džíny Young Poets Society Morten pánskéDžíny z kolekce Young Poets Society ve střihu slim s klasickým pasem. Model vyroben z potrhaného denimu. (answear.cz)
Podobné produkty ako Džíny Young Poets Society Morten pánskéKlikrtrénink je zábavná a efektivní metoda trénování. Podle zkušených trenérů klikrtréninku je možné tímto způsobem naučit psa čemukoli, čeho je fyzicky a psychicky schopen. Nezáleží na tom, zda chcete mít hodného psa do rodiny, na lov nebo psa, který se úspěšně prosazuje na soutěžích v agility a obedience. Až s klikrtréninkem začnete, nebudete s ním chtít přestat, takže si připravte klikr a pár pamlsků, protože revoluce ve výcviku psů právě přichází. Manželé Morten Egtvedt a Cecilie Koste se již 20 let věnují výcviku záchranářských psů. Záhy si osvojili práci s klikrem a postupně se stali skandinávskými kapacitami na tento druh výcviku a slaví úspěchy jak v soutěžích, tak při výchově pracovních psů. Kniha obsahuje 30 podrobných návodů na to, jak si se psem osvojit nejrůznější dovednosti, od těch základních, jako je klidná chůze u nohy nebo nasazení obojku, až po pokročilé, jako je rozeznávání osob nebo manipulace s předměty. (patro.cz)
Podobné produkty ako Klikrtrénink pro vašeho psa - Egtvedt MortenHelly hansen nord graphic t-shirt s (d-sport.cz)
Podobné produkty ako Helly hansen nord graphic t-shirt sKdyž je nemilosrdně zavražděn milionář Chaz Smith, zjistí Lindsay Boxerová, že vražedná zbraň je totožná s tou, kterou někdo vzal ze skladu důkazních materiálů na jejím oddělení. Vrahem může být kdokoliv – dokonce i její nejbližší přítel. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jedenáctá rozhodne - James PattersonAudiokniha MP3 Paulo Coelho, čte Lenka Šestáková Mladá Slovinka Veronika se z omrzelosti nad stále stejným životem i z pocitu vlastní zbytečnosti rozhodne spáchat sebevraždu. Ve svém dosavadním životě se vždy snažila dělat to, co od ní očekávali druzí, neměla odvahu naplnit svou vnitřní touhu a riskovat neúspěch.Teprve když se v sanatoriu pro duševně choré dozví po nezdařené sebevraždě, že má poškozené srdce a že pomalu umírá, probudí se v ní instinktivní vůle k přežití a Veronika začne o svůj život bojovat v prostředí lidí, kteří jsou úředně potvrzenými „blázny”.Při vyprávění Veroničina příběhu se světoznámý brazilský autor opírá o vlastní zážitky z dospívání z riodejaneirské psychiatrické léčebny. Paulo Coelho (1947)Paulo Coelho, který je považován za jednoho z nejvlivnějších spisovatelů dnešní doby, uveřejnil své knihy v 168 zemích v překladu 80 jazyků, jejich náklad přesáhl počet 150 milionů výtisků. Rodák z Rio de Janeira svou... (alza.cz)
Podobné produkty ako Veronika se rozhodla zemřítElektronická kniha - autor Stan Tatkin, 232 stran, česky Americký klinický psycholog Stan Tatkin nás seznamuje s inovativním přístupem k párové terapii, v němž se uplatňují nové poznatky neurovědy ve spojení s teorií attachmentu – citové vazby. Neurověda, která se zabývá fungováním lidského mozku, nám umožňuje lépe pochopit, co vlastně řídí naše vztahy. Máme vrozenou potřebu citově se připoutat k druhým lidem. Porozumění těmto zákonitostem může napomoci při řešení vztahových problémů, ale i při vytváření bezpečného a přijímajícího prostředí, tzv. párové bubliny. Tato publikace je určena především těm, kteří se v ústředním vztahu svého života právě cítí nešťastní, ztracení, zmatení nebo osamělí. Nechává je nově nahlédnout na případný dosavadní vysilující boj, chaos, bolest či rezignaci. Zároveň jistě poslouží těm, jejichž vztahy jsou funkční a láskyplné, ale přesto občas zabloudí do manželské či partnerské slepé uličky. Do třetice může být průvodcem na cestě k... (alza.cz)
Podobné produkty ako Rozhodnout se pro lásku ()Audiokniha MP3 - Hlubiny darknetu. Hackeři. Sociální sítě. Kyberthriller o hrozbách internetu. Tohle není sci-fi. Tušíte, kdo ve skutečnosti ovládá váš život? - autor Jakub Szamałek, čte Luboš Ondráček Kyberthriller o hrozbách internetuTohle není sci-fi. Tušíte, kdo ve skutečnosti ovládá váš život?Na jisté varšavské ulici dojde k dopravní nehodě, při níž zemře herec a moderátor oblíbeného pořadu pro děti Ryszard Buczek. Všechno ukazuje na to, že ztratil kontrolu nad vozidlem. Redaktorka bulvárního portálu Julita Wójcická je však přesvědčená, že Buczkovi někdo s odchodem z tohoto světa pomohl. Nezkušená novinářka začne pátrat na vlastní pěst a brzy si uvědomí, že pravda o smrti oblíbeného moderátora je mnohem děsivější, než by si kdo dokázal představit.Julita obdrží anonymní varování a s hrůzou zjišťuje, že ve světě řízeném moderními technologiemi nic není jako dřív. Zločinci používají nové, dosud neznámé metody, všechno je dovoleno a každý náš krok na síti lze... (alza.cz)
Podobné produkty ako Ať se rozhodneš jakkoliAudiokniha na CD - autor Paulo Coelho, čte Lenka Šestáková Mladá Slovinka Veronika se z omrzelosti nad stále stejným životem i z pocitu vlastní zbytečnosti rozhodne spáchat sebevraždu. Ve svém dosavadním životě se vždy snažila dělat to, co od ní očekávali druzí, neměla odvahu naplnit svou vnitřní touhu a riskovat neúspěch. Teprve když se v sanatoriu pro duševně choré dozví po nezdařené sebevraždě, že má poškozené srdce a že pomalu umírá, probudí se v ní instinktivní vůle k přežití a Veronika začne o svůj život bojovat v prostředí lidí, kteří jsou úředně potvrzenými „blázny”. Při vyprávění Veroničina příběhu se světoznámý brazilský autor opírá o vlastní zážitky z dospívání z riodejaneirské psychiatrické léčebny. (alza.cz)
Podobné produkty ako Veronika se rozhodla zemřítKlikrtrénink je zábavná a efektivní metoda trénování. Podle zkušených trenérů klikrtréninku je možné tímto způsobem naučit psa čemukoli, čeho je fyzicky a psychicky schopen. Nezáleží na tom, zda chcete mít hodného psa do rodiny, na lov nebo psa, který se úspěšně prosazuje na soutěžích v agility a obedience. Až s klikrtréninkem začnete, nebudete s ním chtít přestat, takže si připravte klikr a pár pamlsků, protože revoluce ve výcviku psů právě přichází. Manželé Morten Egtvedt a Cecilie Koste se již 20 let věnují výcviku záchranářských psů. Záhy si osvojili práci s klikrem a postupně se stali skandinávskými kapacitami na tento druh výcviku a slaví úspěchy jak v soutěžích, tak při výchově pracovních psů. Kniha obsahuje 30 podrobných návodů na to, jak si se psem osvojit nejrůznější dovednosti, od těch základních, jako je klidná chůze u nohy nebo nasazení obojku, až po pokročilé, jako je rozeznávání osob nebo manipulace s předměty. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Klikrtrénink pro psy - Egtvedt Morten, Koeste CecilieHelly Hansen Logo T-shirt 33979 950 (sneakerstudio.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Logo T-shirt 33979 950Helly Hansen Logo T-shirt 33979 950 (sneakerstudio.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Logo T-shirt 33979 950Helly Hansen Logo T-shirt 33979 950 (sneakerstudio.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Logo T-shirt 33979 950Helly Hansen Box T-Shirt 53285 001 (sneakerstudio.cz)
Podobné produkty ako Helly Hansen Box T-Shirt 53285 001