Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Pojišťovnictví a regulace finančních trhů - Böhm Arnošt, Mužáková Karina

Od roku 2004 došlo jak v České republice (ČR), tak i v Evropské unii k podstatným změnám, které zakládají nutnost v mnoha směrech nového pohledu na pojišťovnictví a zároveň vytvářejí systémové a metodické předpoklady jeho nového rozvoje. Máme zde na mysli především stále zřetelnější příklon k chápání pojišťovnictví jako integrální součásti souboru finančních služeb. Tato zdánlivá samozřejmost však vnáší do pojetí pojišťovnictví nové atributy a nároky, které zatím nebyly ani artikulovány a ani v komplexněji hospodářské praxi řešeny. Celý dosavadní proces harmonizace, realizovaný v EU v průběhu uplynulých zhruba třiceti let a akcelerující v posledních dvou dekádách, směřoval k zabezpečení volného pohybu služeb formou svobodného zakládání poboček a svobody poskytování služeb v Evropském hospodářském prostoru a to převážně za každý ze segmentů finančních služeb zvlášť. Proto také můžeme hovořit o jednotném pojistném trhu a nikoli zatím o jednotném trhu finančních služeb. K jednotlivým těmto segmentům a účastníkům pojistného trhu přijaly orgány Evropské unie resp. Evropských společenství řadu legislativních aktů, které byly zprvu zaměřeny na sjednocování pravidel, používaných jednotlivými členskými státy při řízení institucí pojistného trhu. V rámci těchto dokumentů jsou vymezena obecná pravidla, platná pro segment pojišťovnictví obecně, jsou zde však zastoupeny takové dokumenty, které postihují separátně životní a neživotní pojišťovny a další, zaměřené na konkrétní pojistná odvětví. Stále aktuálnější jsou však i směrnice a další předpisy upravující pojišťovnictví a činnost institucí pojistného trhu jako jednoho ze segmentů finančního trhu. Tato nová tendence se začala na úrovni EU prosazovat prostřednictvím různých, převážně dlouhodobých a také víceméně proklamativních dokumentů, jakými byly Akční plán finančních služeb (FSAP) a dále „Zelená kniha Evropské komise o politice v oblasti finančních služeb na léta 2005–2010“ a na ni navazující Bílá kniha s podtitulem „Politika finančních služeb 2005–2010“. Oba tyto programové dokumenty budou v dalším textu podrobněji komentovány, a to, s ohledem na jejich časový horizont i z hlediska realizace dosažených cílů. Již zde však lze konstatovat, že jejich cíle byly splněny zejména ve formálně legislativní a organizační úrovni. Již v roce 2006 jsem v časopise Slovenské asociace pojišťoven „Poistne rozhľady“ uvedl: „S jistou nadsázkou se dá říci, že dosavadní převažující forma harmonizace tržních podmínek v rámci EU, založená na ohromném množství směrnic a jiných právních aktů Unie, vytvořila pevné základy pro technicko-právní propojenost jednotlivých členských států Unie; lze říci, že byla z velké části vybudována „konstrukce“, kterou je však potřeba naplnit vnitřní, zejména finanční infrastrukturou, aby celý unijní projekt byl životaschopný“. (BÖHM, A., 2006, str. 1). Nicméně hlavní akcent v činnosti Evropské komise v uplynulém prvním desetiletí 21. století byl kladen právě na vytváření vhodných mechanismů, nástrojů (právních i ekonomických) a forem propojování jednotlivých segmentů finančních služeb do jednoho integrovaného celku, zajišťujícího všestrannou obsluhu nároků, které na finanční služby klade současný a budoucí stupeň ekonomické integrace v rámci Evropské unie včetně nároků obyvatel jednotlivých členských států. Celé toto snažení bylo doprovázeno intenzivním prosazováním „bezpečnostních“ hledisek do jednotlivých opatření, přijímaných v uvedeném procesu sjednocování resp. integrace finančních služeb. V oblasti pojišťovnictví se „slovem desetiletí“ staly pojmy jako solventnost, zajištění a některé další. Podobně tomu bylo v bankovnictví, kde se nejfrekventovanějším pojmem stala kapitálová přiměřenost a úvěrová obezřetnost, jejichž nové pojetí bylo vyjádřeno v dokumentu resp. systému, nazývaném „Basel II“. Již v tomto kratičkém odstavci stojí za povšimnutí, že pro bankovnictví a pro pojišťovnictví byly přijaty dva různé dokumenty. Z hlediska specifik obou těchto segmentů se to zdá bý

Podívejte se také Kontrola, regulace a úprava jaderného zbrojení (9788024623948)

cena 213.0 Kč
Detail

Grantové financování

Financování výzkumných, kontrolních a provozních laboratoří a to jak kapitálových společností, takvýzkumných organizací financovaných převážně z veřejných prostředků, není snadné.Cílem kurzu je nabídnout vedoucím výzkumných projektů, pracovních skupin, laboratoří a firemníchsekcí nepřesahujících 25 pracovníků a vedených jako samostatné nákladové středisko, informacea nástroje k získání veřejných prostředků na podporu VaVaI činnosti. Tento kurz je rovněž vhodný prostudující a absolventy technických a přírodovědných oborů připravujících se na profesní kariéru.

Podívejte se také prostorove termostaty regulace vytapeni

cena 98.0 Kč
Detail

Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích s komentářem a judikaturou - Stanislav Pšenička

Komentář poskytuje ucelený výklad zákona, který se opírá o důvodovou zprávu a dosavadní judikaturu. Je doplněn o související ustanovení volebních zákonů, které upravují pravidla financování volebních kampaní. Součástí knihy je prováděcí vyhláška k zákonu, která stanoví formulář pro výroční finanční zprávu povinně předkládanou politickými stranami. Autor působí na Ministerstvu vnitra a podílel se na přípravě poslední velké novely zákona o sdružování v politických stranách a v politických hnutích, provedené zákonem č. 302/2016 Sb.

Podívejte se také prislusenstvi pro termostaticke hlavice regulace vytapeni

cena 286.0 Kč
Detail

Zákon o volebnej kampani - Marek Domin

Účelom komentára je podať systematický, prehľadný a zrozumiteľný výklad k jednotlivým ustanoveniam zákona o volebnej kampani a doplniť ich o relevantné informácie. Ide predovšetkým o informácie týkajúce sa súvisiacich právnych predpisov a praktického uplatňovania jednotlivých zákonných ustanovení. Takýmto spôsobom by sa mal dotvoriť komplexný pohľad na platnú právnu úpravu vedenia a financovania volebnej kampane, ktorý čitateľovi výlučne „holý“ text zákona o volebnej kampani len ťažko môže poskytnúť.Dôležitou súčasťou komentára je aj judikatúra súvisiaca s vedením a financovaním volebnej kampane, predovšetkým rozhodnutia Ústavného súdu SR. Vzhľadom na rozsah relevantnej judikatúry sa komentár usiluje o spracovanie tej najdôležitejšej. Priebežné spracovanie relevantnej judikatúry v texte komentára dopĺňa aj prehľadný zoznam všetkých použitých súdnych rozhodnutí, ktorý je uvedený v závere publikácie, a to vrátane odkazu na relevantné ustanovenie komentovaného zákona.Popri súdnych rozhodnutiach komentár pracuje aj s uzneseniami štátnej komisie pre voľby a kontrolu financovania politických strán. Zákonná úprava volebného práva totiž tomuto vrcholnému volebnému orgánu zverila právomoc poskytovať metodickú pomoc a poradenstvo týkajúce sa pravidiel volebnej kampane. Jednotlivé subjekty vedúce volebnú kampaň túto možnosť v hojnej miere využívajú, čoho dôsledkom je aj zapracovanie pomerne veľkého množstva uznesení štátnej komisie. Tieto uznesenia štátnej komisie síce nemožno, pokiaľ ide o otázku ich záväznosti, prirovnávať k rozhodnutiam súdov, no netreba zabúdať na skutočnosť, že zákon o volebnej kampani štátnej komisii zveruje rozhodovanie o správnych deliktoch týkajúcich sa vedenia a financovania volebnej kampane. Možno teda predpokladať, že štátna komisia sa bude v rámci rozhodovania držať svojich predchádzajúcich právnych názorov. Zoznam použitých uznesení štátnej komisie je rovnako ako v prípade použitých súdnych rozhodnutí prehľadne uvedený na konci diela.Predkladaný komentár má ambíciu slúžiť predovšetkým praxi. Jeho užívateľmi môžu byť nielen „profesionáli“, teda tí, ktorí sú s problematikou volieb, volebného práva a volebnej kampane pracovne spätí, ale tiež aj všetci tí, ktorým volebné právo patrí. Okrem voličov sú cieľovou skupinou najmä kandidáti, teda tí, ktorým patrí právo byť volený. Práve kandidátom by tento komentár mohol poslúžiť ako praktická pomôcka pri uchádzaní sa o volenú funkciu a s tým spojenom vedení volebnej kampane. Zvolenému okruhu adresátov je prispôsobený aj jazyk komentára, ktorý sa nesnaží byť za každú cenu vedeckým. Práve naopak, text komentáru sa snaží byť čo možno najviac zrozumiteľný aj pre bežného čitateľa. Komentár je, samozrejme, vhodný aj ako doplnkový študijný materiál pre vedeckých pracovníkov a študentov právnických fakúlt, prípadne aj pre študentov iných spoločenskovedných disciplín.

Objev podobné jako Zákon o volebnej kampani - Marek Domin

cena 195.0 Kč
Detail

Omalovánky se samolepkami ZOO: 24 stran a více než 20 samolepek

Omalovánky Stránky plné zábavy a samolepek! Obsahuje 24 stran obrázků i zábavných aktivit a více než 20 samolepek. Rozvíjí nejen dětskou fantazii, ale i jemnou motoriku, kreativitu a paměť. Maluj si se svými oblíbenými pohádkovými kamarády!

Objev podobné jako Omalovánky se samolepkami ZOO: 24 stran a více než 20 samolepek

cena 77.0 Kč
Detail

Omalovánky se samolepkami Dinosauři: 24 stran a více než 20 samolepek

Omalovánky Stránky plné zábavy a samolepek! Obsahuje 24 stran obrázků i zábavných aktivit a více než 20 samolepek. Rozvíjí nejen dětskou fantazii, ale i jemnou motoriku, kreativitu a paměť. Maluj si se svými oblíbenými pohádkovými kamarády!

Objev podobné jako Omalovánky se samolepkami Dinosauři: 24 stran a více než 20 samolepek

cena 71.0 Kč
Detail

Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích s komentářem a (978-80-7502-210-3)

Kniha – autor Stanislav Pšenička, 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Stanislav Pšenička, 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komentář poskytuje ucelený výklad zákona, který se opírá o důvodovou zprávu a dosavadní judikaturu. Je doplněn o související ustanovení volebních zákonů, které upravují pravidla financování volebních kampaní. Součástí knihy je prováděcí vyhláška k zákonu, která stanoví formulář pro výroční finanční zprávu povinně předkládanou politickými stranami. Autor působí na Ministerstvu vnitra a podílel se na přípravě poslední velké novely zákona o sdružování v politických stranách a v politických hnutích, provedené zákonem č. 302/2016 Sb.

Objev podobné jako Zákon o sdružování v politických stranách a v politických hnutích s komentářem a (978-80-7502-210-3)

cena 275.0 Kč
Detail

Financování zdravotnických systémů - Jan Mertl

Předkládaná publikace se věnuje financování zdravotnictví, tedy odvětví, které má už odedávna zásadní civilizační význam. Důležitost tématu podtrhuje fakt, že výdaje na zdravotnictví jsou v současnosti významnou položkou veřejných rozpočtů – otázka, kde vzít peníze na zdravotnictví, je tak evergreenem odborných i laických diskusí. V knize jsou zmapována specifika zdravotní péče, z nichž je odvozeno inovativní rozčlenění zdravotnických systémů na univerzální a volitelnou část. Publikace nabízí unikátní výběr a pečlivé rozpracování teoretických konceptů utříděných tak, aby poskytly podložené vysvětlení řady často diskutovaných dilemat, jako je optimální počet zdravotních pojišťoven, rozsah spoluúčasti pacientů, výše plateb za státní pojištěnce, efektivnost výdajů na zdravotnictví, charakter solidarity ve zdravotnictví nebo role státu ve zdravotnictví. Přivádí do české odborné literatury pojem fiskálního prostoru pro zdravotnictví a navrhuje cestu jeho optimalizace v rámci českých veřejných financí. V neposlední řadě představuje také reálné možnosti využití soukromých zdrojů v českém zdravotnictví. Zpracování knihy vychází z více než dvacetiletých zkušeností autora s ekonomií zdravotnictví a zdravotní politikou. Je psána pochopitelným, čtivým způsobem a poskytuje spolehlivé vodítko v leckdy spletité problematice financování zdravotnictví, které dokresluje také množství průvodních grafů a schémat. Je určena jak vysokoškolským studentům ekonomických a zdravotnických oborů, tak i pracovníkům ve zdravotnictví a dalším zájemcům o porozumění fungování zdravotnických systémů z řad široké veřejnosti.

Objev podobné jako Financování zdravotnických systémů - Jan Mertl

cena 495.0 Kč
Detail

Financování politického života - Vojtěch Šimíček

Politika potřebuje peníze a tento fakt nemá smysl přehlížet či podceňovat. Politici si musejí zajistit prostředky pro svoji činnost. Právní řád, ale i ostatní normativní systémy a především politická kultura, by se přitom měly starat o to, aby tyto prostředky nebyly poskytovány z důvodů, které jsou nekalé v tom nejširším slova smyslu. Aby nepocházely z trestné činnosti, anebo aby se politika nestala jen pokračováním korupčních forem podnikání. Tento sborník textů se zabývá způsoby financování politického života v České republice i v zahraničí a snaží se z různých hledisek ukázat, jaká pravidla by byla nejvhodnější. Autory jednotlivých příspěvků jsou renomovaní tuzemští i zahraniční akademici, soudci a zaměstnanci nevládních organizací. Sborník je určen všem, kteří se o téma financování politiky zajímají.

Objev podobné jako Financování politického života - Vojtěch Šimíček

cena 212.0 Kč
Detail

Sundo Hrnek s rukojeťmi z obou stran a dvěma víčky, modrý (S-21202)

Hrnek s rukojeťmi z obou stran a dvěma víčky, materiál plast, Objem hrnku 200 ml, pití v leže Rozhodující parametry hrnku Sundo Hrnek s rukojeťmi z obou stran a dvěma víčky, modrý

Objev podobné jako Sundo Hrnek s rukojeťmi z obou stran a dvěma víčky, modrý (S-21202)

cena 131.0 Kč
Detail

Politické aspekty financování českých měst (9788024627861)

Elektronická kniha - autor Ilona Kruntorádová, 194 stran, česky České obce v současné době disponují širokými pravomocemi, ty jsou nicméně v kontrastu s omezenými finančními zdroji zejména malých municipalit. Předložená monografie analyzuje problematické aspekty financování měst a obcí České republiky (rozpočtové určení daní, systém dotací a transferů, resp. příspěvek na přenesenou působnost a místní daně) z hlediska postavení municipalit v politickém systému a čtenáře seznamuje s jejich principy, mechanismy a fungováním místních rozpočtů. Stranou zájmu nezůstala ani politická debata vedená o fungování, efektivitě a nezávislosti místních rozpočtů a důsledcích procesu vyjednávání od počátku devadesátých let. Analyzovány byly také otázky determinující finanční autonomii územních společenství, které ovlivňují v evropském kontextu netypický způsob prosazování obecních zájmů skrze fenomén regionálního patrona a vznik štěpných linií.

Objev podobné jako Politické aspekty financování českých měst (9788024627861)

cena 150.0 Kč
Detail

Zákon o sdružování v politických stranách a politických hnutích - Jan Kysela, Marian Kokeš

Politické strany a hnutí mají v procesu ustavování i fungování zastupitelských sborů a posléze i ústavních systémů mimořádný význam. Dílo, které je v době svého vzniku na trhu jedinečné, komentuje jejich právní regulaci prostřednictvím zákona č. 424/1991 Sb., o sdružování v politických stranách a v politických hnutích. Komentář srozumitelným způsobem vysvětluje fungování politických stran a politických hnutí od založení až po jejich zánik, a to včetně dohledu státu a dalších relevantních činností z jeho strany. Autoři působí na právnických fakultách, v oblasti této právní úpravy pravidelně publikují.

Objev podobné jako Zákon o sdružování v politických stranách a politických hnutích - Jan Kysela, Marian Kokeš

cena 398.0 Kč
Detail

Grantové financování (978-80-86380-57-5)

Kniha - autor Jiří G.K. Ševčík, 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Financování výzkumných, kontrolních a provozních laboratoří a to jak kapitálových společností, tak výzkumných organizací financovaných převážně z veřejných prostředků, není snadné. Cílem kurzu je nabídnout vedoucím výzkumných projektů, pracovních skupin, laboratoří a firemních sekcí nepřesahujících 25 pracovníků a vedených jako samostatné nákladové středisko, informace a nástroje k získání veřejných prostředků na podporu VaVaI činnosti. Tento kurz je rovněž vhodný pro studující a absolventy technických a přírodovědných oborů připravujících se na profesní kariéru.

Objev podobné jako Grantové financování (978-80-86380-57-5)

cena 91.0 Kč
Detail

Financování vlastního bydlení - Petr Syrový - e-kniha

eBook: Již 5. vydání praktické publikace je nejen aktualizováno, ale i podstatně přepracováno. Kniha je určena jak finančním poradcům, tak všem, kdo se rádi orientují ve svých financích sami. Autor ukazuje oblast financování bydlení z hlediska kontextu osobních financí. Provazuje oblast úvěrů v souvislosti s pojišťováním a s investováním. Protože řešit pouze úvěry bez ohledu na pojištění a na splnění jiných cílů je „cesta do pekel“. Pokud si potřebujete vyřešit svou bytovou situaci, uvažujete-li o spoření či o úvěru, pak vám tato publikace umožní zorientovat se ve finančních otázkách (např. v podmínkách získání či splácení úvěru) a výrazně usnadní vaše rozhodnutí. Na četných názorných příkladech je v knize přístupnou formou podán souhrnný přehled o možnostech koupě nebo výstavby vlastního domu či bytu. Autor vysvětluje a ilustruje, jak lze použít stavební spoření či hypoteční úvěr i jak lze tyto způsoby financování vzájemně kombinovat a tak využít výhod obou produktů (stá tní podpora, daňové zvýhodnění).

Objev podobné jako Financování vlastního bydlení - Petr Syrový - e-kniha

cena 195.0 Kč
Detail

Volby do Poslanecké sněmovny 2013 - Otto Eibl, Vlastimil Havlík, Kamil Gregor, Miloš Gregor - e-kniha

eBook: Kniha autorského kolektivu z Katedry politologie a Mezinárodního politologického ústavu Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity komplexním způsobem analyzuje volby do Poslanecké sněmovny v roce 2013, které byly výjimečné z několika důvodů. Jejich vypsání bylo vyústěním politické krize spojené s pádem vlády Petra Nečase, přičemž nečekanost předčasných voleb dala politickým stranám jen limitovaný čas na přípravu volebních programů, vytvoření strategie pro volební kampaně a sestavování kandidátních listin. Samotné výsledky voleb lze potom charakterizovat především pokračující destabilizací spočívající v rekordním poklesu podpory etablovaných stran a nástupu stran nových. Monografie nabízí detailní analýzu volebních kampaní, programatiky politických stran a výsledků voleb.

Objev podobné jako Volby do Poslanecké sněmovny 2013 - Otto Eibl, Vlastimil Havlík, Kamil Gregor, Miloš Gregor - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Zákon o volebnej kampani: Komentár (978-80-571-0008-9)

Kniha - autor Marek Domin, 228 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Účelom komentára je podať systematický, prehľadný a zrozumiteľný výklad k jednotlivým ustanoveniam zákona o volebnej kampani a doplniť ich o relevantné informácie. Ide predovšetkým o informácie týkajúce sa súvisiacich právnych predpisov a praktického uplatňovania jednotlivých zákonných ustanovení. Takýmto spôsobom by sa mal dotvoriť komplexný pohľad na platnú právnu úpravu vedenia a financovania volebnej kampane, ktorý čitateľovi výlučne „holý“ text zákona o volebnej kampani len ťažko môže poskytnúť. Dôležitou súčasťou komentára je aj judikatúra súvisiaca s vedením a financovaním volebnej kampane, predovšetkým rozhodnutia Ústavného súdu SR. Vzhľadom na rozsah relevantnej judikatúry sa komentár usiluje o spracovanie tej najdôležitejšej. Priebežné spracovanie relevantnej judikatúry v texte komentára dopĺňa aj prehľadný zoznam všetkých použitých súdnych rozhodnutí, ktorý je uvedený v závere...

Objev podobné jako Zákon o volebnej kampani: Komentár (978-80-571-0008-9)

cena 199.0 Kč
Detail

Arkham Horror: Karetní hra - Odkaz Dunwiche (rozšíření kampaně) - Newman Matthew

Kampaňové rozšíření pro karetní hru Arkham Horror. „Nikdo, dokonce ani ten, kdo zná fakta týkající se nedávných událostí, nedovede říci, co je s Dunwichem v nepořádku.“ - H. P. Lovecraft, Hrůza v Dunwichi Před nedávnem terorizovala osamělou vesnici Dunwich monstrózní bytost. Období děsu uťali až tři profesoři z Miskatonické Univerzity, Dr. Henry Armitage, Dr. Francis Morgan a profesor Warren Rice, kteří přicestovali do Dunwiche vyzbrojeni tajným věděním, díky kterému se jim podařilo to stvoření porazit. Nyní, po několika měsících, jsou kolegové Dr. Armitage nezvěstní a nejhorší obavy jsou nasnadě. V rozšiřující kampani Odkaz Dunwiche se 1 - 4 vyšetřovatelé vrhnou do pátrání po pohřešovaných profesorech v rámci kampaně o osmi scénářích, která je zavede od notoricky známého klubu Clover přes prestižní Miskatonickou Univerzitu až do zchátralé a zrádné vesnice Dunwich. Toto rozšíření obsahuje veškerý scénářový obsah z cyklu produktů Dunwich Legacy zabalený do jedné krabice. Kde začít? Vyberte si jeden ze dvou počátečních scénářů a sledujte dopad svého rozhodnutí na průběh kampaně. Rozpadající se Dunwich Naskočte na vlak do vesnice Dunwich, prozkoumejte strašidelné lesy, osamělé statky a zrádné ulice. Záleží na vašich rozhodnutích Vaše rozhodnutí v rámci kampaně mohou ovlivnit následující scénáře. Podaří se vám zachránit pohřešované profesory a odhalit pravdu o Dunwichi? Pro hraní je potřeba základní sada karetní hry Arkham Horror. Obsah balení: 307 karet 1 průvodce kampaní

Objev podobné jako Arkham Horror: Karetní hra - Odkaz Dunwiche (rozšíření kampaně) - Newman Matthew

cena 1759.0 Kč
Detail

Zákon o sdružování v politických stranách a politických hnutích: č. 424/1991 Sb., Komentář (978-80-7552-731-8)

Kniha - autor Jan Kysela; Marian Kokeš, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Politické strany a hnutí mají v procesu ustavování i fungování zastupitelských sborů a posléze i ústavních systémů mimořádný význam. Dílo, které je v době svého vzniku na trhu jedinečné, komentuje jejich právní regulaci prostřednictvím zákona č. 424/1991 Sb., o sdružování v politických stranách a v politických hnutích. Komentář srozumitelným způsobem vysvětluje fungování politických stran a politických hnutí od založení až po jejich zánik, a to včetně dohledu státu a dalších relevantních činností z jeho strany. Autoři působí na právnických fakultách, v oblasti této právní úpravy pravidelně publikují.

Objev podobné jako Zákon o sdružování v politických stranách a politických hnutích: č. 424/1991 Sb., Komentář (978-80-7552-731-8)

cena 408.0 Kč
Detail

Financování politického života (978-80-210-7994-6)

Kniha - autor Vojtěch Šimíček, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Politika potřebuje peníze a tento fakt nemá smysl přehlížet či podceňovat. Politici si musejí zajistit prostředky pro svoji činnost. Právní řád, ale i ostatní normativní systémy a především politická kultura, by se přitom měly starat o to, aby tyto prostředky nebyly poskytovány z důvodů, které jsou nekalé v tom nejširším slova smyslu. Aby nepocházely z trestné činnosti, anebo aby se politika nestala jen pokračováním korupčních forem podnikání. Prostě, v politice by měl platit opak známého Vespasianova rčení, že peníze nesmrdí (pecunia non olet). Tento sborník textů se zabývá pravidly financování politického života v České republice i v zahraničí a snaží se z různých hledisek pohledu ukázat, jaká pravidla by byla nejvhodnější. Autory jednotlivých příspěvků jsou renomovaní tuzemští i zahraniční akademici, soudci a zaměstnanci nevládních organizací. Sborník je určen nejen pro čtenáře,...

Objev podobné jako Financování politického života (978-80-210-7994-6)

cena 208.0 Kč
Detail

Financování vlastního bydlení (978-80-247-2388-4)

Elektronická kniha - autor Petr Syrový, 144 stran Již 5. vydání praktické publikace je nejen aktualizováno, ale i podstatně přepracováno. Kniha je určena jak finančním poradcům, tak všem, kdo se rádi orientují ve svých financích sami. Autor ukazuje oblast financování bydlení z hlediska kontextu osobních financí. Provazuje oblast úvěrů v souvislosti s pojišťováním a s investováním. Protože řešit pouze úvěry bez ohledu na pojištění a na splnění jiných cílů je „cesta do pekel“. Pokud si potřebujete vyřešit svou bytovou situaci, uvažujete-li o spoření či o úvěru, pak vám tato publikace umožní zorientovat se ve finančních otázkách (např. v podmínkách získání či splácení úvěru) a výrazně usnadní vaše rozhodnutí. Na četných názorných příkladech je v knize přístupnou formou podán souhrnný přehled o možnostech koupě nebo výstavby vlastního domu či bytu. Autor vysvětluje a ilustruje, jak lze použít stavební spoření či hypoteční úvěr i jak lze tyto způsoby financování...

Objev podobné jako Financování vlastního bydlení (978-80-247-2388-4)

cena 195.0 Kč
Detail

Princip solidarity ve financování služeb sociální péče (9788024637365)

Elektronická kniha - autor Petr Vojtíšek, 136 stran, česky Ústředním tématem předkládané publikace je nastavení veřejnoprávní solidarity a role dobrovolné formalizované solidarity v systému sociálních služeb pro seniory a osoby se zdravotním postižením. Dané téma systematicky zapadá do oblasti sociální ochrany obyvatel ČR, respektive do soustavy sociální pomoci a jeho aktuálnost je dána demografickými prognózami, změnami ve struktuře a funkcích moderní rodiny, rozsahem povinností sociálních států tváří v tvář jejich ekonomické kondici i efektivitou veřejných služeb a nestátních subjektů. Monografie předkládá návrh systémových opatření pro úpravu veřejnoprávní solidarity v sociálních službách (konkrétně ve službách sociální péče) v ČR s využitím analýz dobré praxe. Následně jsou pak definovány možnosti samofinancování dobrovolné formalizované solidarity nestátních neziskových organizací v systému služeb sociální péče na základě příkladů dobré praxe...

Objev podobné jako Princip solidarity ve financování služeb sociální péče (9788024637365)

cena 130.0 Kč
Detail

Efektivní financování rozvoje podnikání - Mária Režňáková - e-kniha

eBook: Systematická a komplexně zpracovaná publikace prezentuje vliv způsobu financování podniku na jeho výkonnost a podává ucelený obraz o možnostech financování podnikových činností. Autorka se neomezuje pouze na popis jednotlivých zdrojů, ale systematicky vysvětluje, které faktory ovlivňují rozhodování vedení podniku při získávání zdrojů financování. Svoje názory a doporučení podporuje příklady z podnikové praxe v ČR i zahraničí. Čtenář dále nalezne možné způsoby a postupy použitelné při rozhodování o možnostech financování, vycházející zejména z analýzy rizika podniku.

Objev podobné jako Efektivní financování rozvoje podnikání - Mária Režňáková - e-kniha

cena 168.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 294 stran Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 266 stran Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem.K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou...

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4)

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 378 stran, česky Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním...

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Rockefeller: Kampaň za Nový Světový Řád (978-80-87525-70-8)

Kniha - autor Gary Allen, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Gary Allen, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Po generace byli Rockefellerové poháněni touhou po penězích a moci, která převyšuje i představy normálních lidí. John D. Rockefeller (1839-1937), ještě jako relativně mladý muž, založil Standard Oil Company. Skrz fúze a bezohledné rozdrcení konkurence, převážně prostřednictvím úplatků ze železničního průmyslu, ovládla jeho společnost americký ropný rafinérský průmysl. Ale Rockefeller senior nebyl zcela spokojen. Jeho cílem, "sen o dobytí", jak mu někteří říkali, bylo vlastnit nejen největší, ale jediné rafinerie na světě. Povolaný, aby ospravedlnil své metody, prý poznamenal: "Konkurence je hřích." Rockefeller byl mistr Machiavellianismu, který začal intrikováním proti místním konkurentům a likvidací ostatních za účelem ekonomické kontroly nad světem. Ferdinand Lundberg ve své knize The Rich And The SuperRich poznamenává: "Jak jasně ukazuje...

Objev podobné jako Rockefeller: Kampaň za Nový Světový Řád (978-80-87525-70-8)

cena 135.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy...

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. (978-80-875-0097-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Volby do Poslanecké sněmovny 2013 (978-80-210-7147-6)

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Miloš Gregor, 347 stran, česky Kniha autorského kolektivu z Katedry politologie a Mezinárodního politologického ústavu Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity komplexním způsobem analyzuje volby do Poslanecké sněmovny v roce 2013, které byly výjimečné z několika důvodů. Jejich vypsání bylo vyústěním politické krize spojené s pádem vlády Petra Nečase, přičemž nečekanost předčasných voleb dala politickým stranám jen limitovaný čas na přípravu volebních programů, vytvoření strategie pro volební kampaně a sestavování kandidátních listin. Samotné výsledky voleb lze potom charakterizovat především pokračující destabilizací spočívající v rekordním poklesu podpory etablovaných stran a nástupu stran nových. Monografie nabízí detailní analýzu volebních kampaní, programatiky politických stran a výsledků voleb.

Objev podobné jako Volby do Poslanecké sněmovny 2013 (978-80-210-7147-6)

cena 339.0 Kč
Detail

Efektivní financování rozvoje podnikání (978-80-247-1835-4)

Elektronická kniha - autor Mária Režňáková, 144 stran Systematická a komplexně zpracovaná publikace prezentuje vliv způsobu financování podniku na jeho výkonnost a podává ucelený obraz o možnostech financování podnikových činností. Autorka se neomezuje pouze na popis jednotlivých zdrojů, ale systematicky vysvětluje, které faktory ovlivňují rozhodování vedení podniku při získávání zdrojů financování. Svoje názory a doporučení podporuje příklady z podnikové praxe v ČR i zahraničí. Čtenář dále nalezne možné způsoby a postupy použitelné při rozhodování o možnostech financování, vycházející zejména z analýzy rizika podniku.

Objev podobné jako Efektivní financování rozvoje podnikání (978-80-247-1835-4)

cena 168.0 Kč
Detail

Politické aspekty financování českých měst - Ilona Kruntorádová - e-kniha

eBook: České obce v současné době disponují širokými pravomocemi, ty jsou nicméně v kontrastu s omezenými finančními zdroji zejména malých municipalit. Předložená monografie analyzuje problematické aspekty financování měst a obcí České republiky (rozpočtové určení daní, systém dotací a transferů, resp. příspěvek na přenesenou působnost a místní daně) z hlediska postavení municipalit v politickém systému a čtenáře seznamuje s jejich principy, mechanismy a fungováním místních rozpočtů. Stranou zájmu nezůstala ani politická debata vedená o fungování, efektivitě a nezávislosti místních rozpočtů a důsledcích procesu vyjednávání od počátku devadesátých let. Analyzovány byly také otázky determinující finanční autonomii územních společenství, které ovlivňují v evropském kontextu netypický způsob prosazování obecních zájmů skrze fenomén regionálního patrona a vznik štěpných linií.

Objev podobné jako Politické aspekty financování českých měst - Ilona Kruntorádová - e-kniha

cena 150.0 Kč
Detail

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová

Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace.

Objev podobné jako Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová

cena 348.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je čtvrtým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, třetí „Lidská práva“, další díly budou věnovány problematice společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od neziskových organizací, ale i institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je třetím dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, druhý „Bezpečnost a prevence zranění“, další díly budou věnovány problematice ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

eBook: Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Defender reproduktory Z4, 2.1, 11W, černé, regulace hlasitosti, regulace basů, 50Hz~20kHz

Defender Reproduktory Z4 Reproduktorový systém 2.1 Defender Z4 představuje výjimečný způsob, jak si užít zvuk na vyšší úrovni. Kompaktní a výkonný Tento systém se skládá z dvou reproduktorů a subwooferu. Reproduktory poskytují kvalitní zvuk, zatímco subwoofer obohacuje zvuk o silné basy. Regulace hlasitosti a basů Regulujte hlasitost a basy pomocí ovládacích prvků na subwooferu, takže si můžete zvuk přizpůsobit podle svých preferencí. Specifikace Typ soustavy: 2.1 Velikost měniče reproduktorů: 2" Velikost měniče subwooferu: 3" Frekvenční rozsah: 50 Hz ~ 20 kHz Výkon celkem: 11 W Rozsah mezi reproduktory: 1,35 m Materiál: Plast Konektory: 3,5 mm jack, USB pro napájení (5V) Délka kabelu: 1 m Defender Z4 je ideální volba pro ty, kteří hledají kvalitní zvuk v kompaktním balení.

Objev podobné jako Defender reproduktory Z4, 2.1, 11W, černé, regulace hlasitosti, regulace basů, 50Hz~20kHz

cena 254.0 Kč
Detail

Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)

Elektronická kniha - autor Romana Nývltová, Mária Režňáková, 224 stran Kniha přibližuje situaci na mezinárodních kapitálových trzích a popisuje různé možnosti, jak zde mohou české podniky získat vlastní i cizí kapitál. Autorky nabízejí přehledný výklad procesu financování cennými papíry na základě aktuálních požadavků jednotlivých kapitálových trhů a kniha tak může českým podnikům sloužit jako metodická příručka. Každá část knihy je pro názornost doplněna aktuálními praktickými příklady z prostředí České republiky (např. mezinárodní nabídka akcií společnosti Zentiva či emise eurobondů společnosti ČEZ), které poslouží nejen jako zdroj inspirace, ale i jako případové studie pro studenty finančních oborů na vysokých školách.

Objev podobné jako Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)

cena 339.0 Kč
Detail

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 (978-80-875-0040-8)

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.

Objev podobné jako Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 (978-80-875-0040-8)

cena 69.0 Kč
Detail

Zákon o politických stranách a politických hnutiach - Marek Domin, Vincent Bujňák

Účelom komentára je systematicky, prehľadne a zrozumiteľne „okomentovať" jednotlivé ustanovenia zákona o politických stranách a politických hnutiach a doplniť ich o relevantné informácie. Ide predovšetkým o informácie týkajúce sa súvisiacich právnych predpisov a informácie o praktickom uplatňovaní jednotlivých zákonných ustanovení. Takýmto spôsobom by sa mal dotvoriť komplexný pohľad na platnú právnu úpravu vzniku, činnosti i zániku politických strán a politických hnutí v Slovenskej republike, ktorý čitateľovi výlučne „holý" text zákona len ťažko môže poskytnúť.Dôležitou súčasťou predkladaného komentára je aj judikatúra súvisiaca s právnym postavením politických strán, ich vznikom, činnosťou i zánikom a je ňou aj práca s textami stanov rôznych politických strán, a to s cieľom poukázať na praktické premietnutie zákonných požiadaviek, alebo, naopak, s cieľom poukázať na nedodržiavanie niektorých zákonných noriem.Predkladaný komentár má ambíciu slúžiť predovšetkým praxi. Jeho užívateľmi však môžu byť nielen „profesionáli", teda tí, ktorí sú s problematikou politických strán a politických hnutí pracovne spätí, ale taktiež aj všetci tí, ktorí majú záujem hlbšie pochopiť ich právnu úpravu v Slovenskej republike. Okrem členov politických strán, osobitne ich funkcionárov či členov prípravných výborov budúcich politických strán, môžu byť cieľovou skupinou aj pracovníci tých orgánov verejnej moci, ktoré sa s aplikáciou právnych pravidiel týkajúcich sa politických strán v praxi často stretávajú (napr. Ministerstva vnútra SR či súdov). Zvolenému okruhu adresátov je prispôsobený aj jazyk komentára, ktorý sa nesnaží byť za každú cenu vedeckým. Práve naopak, komentár sa autori snažili napísať tak, aby bol čo možno najviac zrozumiteľný aj pre bežného občana – nositeľa práva zakladať politické strany a združovať sa v nich. Komentár je vhodný aj ako doplnkový študijný materiál pre vedeckých pracovníkov, pedagógov i študentov právnických fakúlt, prípadne aj pre študentov iných súvisiacich spoločenskovedných disciplín.

Objev podobné jako Zákon o politických stranách a politických hnutiach - Marek Domin, Vincent Bujňák

cena 595.0 Kč
Detail

Zákon o politických stranách a politických hnutiach: Komentár (978-80-571-0125-3)

Kniha - autor Marek Domin; Vincent Bujňák, 424 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Účelom komentára je systematicky, prehľadne a zrozumiteľne „okomentovať" jednotlivé ustanovenia zákona o politických stranách a politických hnutiach a doplniť ich o relevantné informácie. Ide predovšetkým o informácie týkajúce sa súvisiacich právnych predpisov a informácie o praktickom uplatňovaní jednotlivých zákonných ustanovení. Takýmto spôsobom by sa mal dotvoriť komplexný pohľad na platnú právnu úpravu vzniku, činnosti i zániku politických strán a politických hnutí v Slovenskej republike, ktorý čitateľovi výlučne „holý" text zákona len ťažko môže poskytnúť.Dôležitou súčasťou predkladaného komentára je aj judikatúra súvisiaca s právnym postavením politických strán, ich vznikom, činnosťou i zánikom a je ňou aj práca s textami stanov rôznych politických strán, a to s cieľom poukázať na praktické premietnutie zákonných požiadaviek, alebo, naopak, s cieľom poukázať na...

Objev podobné jako Zákon o politických stranách a politických hnutiach: Komentár (978-80-571-0125-3)

cena 531.0 Kč
Detail

Financování filmu jako aspekt kulturní politiky (978-80-7422-762-2)

Kniha - autor Petr Bilík, 204 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každý z nás musí v živote komunikovať s komplikovanými ľuďmi. Či už chceme od suseda, aby posunul plot, alebo od šéfa, aby nám zdvihol plat, máme občas čo robiť, aby sme sa vyhli hádke a dosiahli to, o čo nám ide. Laurence a Emily Alisonovci sú svetovými lídrami vo forenznej psychológii a špecializujú sa na tie najťažšie možné situácie – výsluchy páchateľov vážnych zločinov. Poskytujú poradenstvo a školia príslušníkov polície, bezpečnostných agentúr, FBI a CIA, ako zaobchádzať s mimoriadne nebezpečnými podozrivými, keď ide o veľa. Po tridsiatich rokoch praxe vypracovali prelomový model v medziľudskej komunikácii, ktorý odhaľuje, že každá komunikácia sa riadi štyrmi “K”, čo sú základné komunikačné štýly vychádzajúce z typu osobnosti komunikujúcich osôb: kontrolou (Lev), kapituláciou (Myš), konfrontáciou (Tyrannosaurus rex) a kooperáciou (Opica). Len čo porozumiete týmto štýlom a...

Objev podobné jako Financování filmu jako aspekt kulturní politiky (978-80-7422-762-2)

cena 238.0 Kč
Detail

Princip solidarity ve financování služeb sociální péče - Petr Vojtíšek - e-kniha

eBook: Ústředním tématem předkládané publikace je nastavení veřejnoprávní solidarity a role dobrovolné formalizované solidarity v systému sociálních služeb pro seniory a osoby se zdravotním postižením. Dané téma systematicky zapadá do oblasti sociální ochrany obyvatel ČR, respektive do soustavy sociální pomoci a jeho aktuálnost je dána demografickými prognózami, změnami ve struktuře a funkcích moderní rodiny, rozsahem povinností sociálních států tváří v tvář jejich ekonomické kondici i efektivitou veřejných služeb a nestátních subjektů. Monografie předkládá návrh systémových opatření pro úpravu veřejnoprávní solidarity v sociálních službách (konkrétně ve službách sociální péče) v ČR s využitím analýz dobré praxe. Následně jsou pak definovány možnosti samofinancování dobrovolné formalizované solidarity nestátních neziskových organizací v systému služeb sociální péče na základě příkladů dobré praxe financování a fundraisingu.

Objev podobné jako Princip solidarity ve financování služeb sociální péče - Petr Vojtíšek - e-kniha

cena 130.0 Kč
Detail

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

eBook: Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Autorka se zabývá vybranými problémy, s nimiž se neziskovky potýkají, čerpá přitom ze svojí odborné praxe a lektorské činnosti. Samozřejmostí je promítnutí legislativních změn podle nového občanského zákoníku a novel zákona o účetnictví a daňových zákonů. Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní neziskové organizace. Ty mají velmi složité postavení jak u DPH, tak u daně z příjmů, popřípadě u dalších daní. Kniha je určena zejména ekonomickým pracovníkům a účetním v těchto subjektech a všem, kteří mají tuto oblast na starosti. Jádrem je účetní a daňová problematika.

Objev podobné jako Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

cena 288.0 Kč
Detail

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

eBook: Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Autorka se zabývá vybranými problémy, s nimiž se neziskovky potýkají, čerpá přitom ze svojí odborné praxe a lektorské činnosti. Samozřejmostí je promítnutí legislativních změn podle nového občanského zákoníku a novel zákona o účetnictví a daňových zákonů. Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní neziskové organizace. Ty mají velmi složité postavení jak u DPH, tak u daně z příjmů, popřípadě u dalších daní. Kniha je určena zejména ekonomickým pracovníkům a účetním v těchto subjektech a všem, kteří mají tuto oblast na starosti. Jádrem je účetní a daňová problematika.

Objev podobné jako Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

cena 288.0 Kč
Detail

Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování - Romana Nývltová, Mária Režňáková - e-kniha

eBook: Kniha přibližuje situaci na mezinárodních kapitálových trzích a popisuje různé možnosti, jak zde mohou české podniky získat vlastní i cizí kapitál. Autorky nabízejí přehledný výklad procesu financování cennými papíry na základě aktuálních požadavků jednotlivých kapitálových trhů a kniha tak může českým podnikům sloužit jako metodická příručka. Každá část knihy je pro názornost doplněna aktuálními praktickými příklady z prostředí České republiky (např. mezinárodní nabídka akcií společnosti Zentiva či emise eurobondů společnosti ČEZ), které poslouží nejen jako zdroj inspirace, ale i jako případové studie pro studenty finančních oborů na vysokých školách.

Objev podobné jako Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování - Romana Nývltová, Mária Režňáková - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

eBook: Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Autorka se zabývá vybranými problémy, s nimiž se neziskovky potýkají, čerpá přitom ze svojí odborné praxe a lektorské činnosti. Samozřejmostí je promítnutí legislativních změn podle nového občanského zákoníku a novel zákona o účetnictví a daňových zákonů. Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní neziskové organizace. Ty mají velmi složité postavení jak u DPH, tak u daně z příjmů, popřípadě u dalších daní. Kniha je určena zejména ekonomickým pracovníkům a účetním v těchto subjektech a všem, kteří mají tuto oblast na starosti. Jádrem je účetní a daňová problematika.

Objev podobné jako Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

cena 288.0 Kč
Detail

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

eBook: Kniha je jedinečným uceleným přehledem poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva pro nestátní (soukromé) neziskové organizace. Autorka se zabývá vybranými problémy, s nimiž se neziskovky potýkají, čerpá přitom ze svojí odborné praxe a lektorské činnosti. Samozřejmostí je promítnutí legislativních změn podle nového občanského zákoníku a novel zákona o účetnictví a daňových zákonů. Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní neziskové organizace.

Objev podobné jako Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky - Anna Pelikánová - e-kniha

cena 331.0 Kč
Detail

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - Vratislav Kozák, Markéta Kozáková - e-kniha

eBook: Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.

Objev podobné jako Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - Vratislav Kozák, Markéta Kozáková - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Regulace médií - Olga Pouperová

Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá.Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání) a meze přípustných obsahových omezení mediálních sdělení. Jsou v ní již zapracovány poslední legislativní změny, vycházející z rozdělení elektronických mediálních služeb na audiovizuální mediální služby lineární a nelineární.Problematika je nazírána především z pohledu správněprávního, na konkrétních příkladech jsou demonstrovány instituty obecného správního práva. Správněprávní pohled však musí být nutně korigován optikou ústavněprávní.

Objev podobné jako Regulace médií - Olga Pouperová

cena 380.0 Kč
Detail

Regulace médií - Vojtěch Šimíček

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena skutečná pluralita médií, zda potřebujeme veřejnoprávní média, anebo jak média regulovat. Dospívají přitom k jednoznačnému závěru, že kromě regulace státní je daleko důležitější a - v konečném důsledku - efektivnější, aby tuto regulaci prováděli samotní příjemci informací, a také, aby dřívější státní cenzuru nenahrazovala autocenzura. Tržní prostředí je totiž sice často velmi kruté, nicméně může být i spravedlivé. Pokud totiž některé zpravodajské servery nebudou mít žádné čtenáře, pozbudou faktického vlivu a stanou se nezajímavými i pro své sponzory. Naopak podporou kvalitních médií můžeme přispět k tomu, že se na mediálním trhu udrží a nabudou na významu.

Objev podobné jako Regulace médií - Vojtěch Šimíček

cena 219.0 Kč
Detail

Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky (978-80-271-0339-3)

Elektronická kniha - autor Anna Pelikánová, 328 stran Po přečtení knihy se budete orientovat ve veškeré legislativě pro nestátní neziskové organizace. Získáte jedinečný přehled poznatků v oblasti financování, účetnictví, daní a práva. Detaily knihy: Autor: Anna Pelikánová Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0339-3 Počet stran: 328

Objev podobné jako Účetnictví, daně a financování pro nestátní neziskovky (978-80-271-0339-3)

cena 288.0 Kč
Detail

Podívejte se také