Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Kvído - Algy programuje - Tvůrčí hra s algoritmy
Algy programuje je hra, která podporuje logické uvažování a představivost. Součástí hry je 8 různých prostředí, kde se Algy pohybuje. Hráči se střídají v tvorbě jednoduchých algoritmů, při kterých sbírají různé předměty a pomocí šipek se pohybují od startu do cíle. Cílem je co nejrychleji vytvořit správný funkční algoritmus dle tvůrce. Hráči si mohou tvořit i svá vlastní prostředí, kde se bude Algy pohybovat.
Podívejte se také albi mlade
Albi Kvído - Chytré pexeso - povolání (8590228037381)
Karetní hra - dětská hra, pro 2 až 4 hráče, lehká obtížnost, délka hry 20 min, v českém jazyce, vhodné od 3 let Chytrá pexesa Kvído s různými motivy slouží nejen k ukrácení volného času, ale zábavnou formou rozvíjí a procvičují dětskou paměť, pozornost a logiku. Jedná se o vědomostní pexesa, tudíž děti nehledají dvojice stejných obrázků, ale hledají dvojice, kde obrázky spolu nějak souvisí. Albi Kvído Chytré pexeso - Povolání obsahuje 40 kartiček, tj. 20 párů s krásnou grafikou, které jsou uloženy v praktické krabičce. Je určeno pro děti od 3 let a pokud si zahrajete hru společně s nimi, bude to i pro vás smysluplně a příjemně strávený volný čas. Klíčové vlastnosti hry Albi Kvído Chytré pexeso - PovoláníVědomostní pexeso pro rozvoj dětské paměti, pozornosti a logikyAlbi Kvído Chytré pexeso - Povolání zaujme krásnou grafikouDvojici obrázků spojuje významově společná věcCelkem 40 kartiček (20 párů kartiček) v praktické krabičceChytré...
Podívejte se také albi drak
Albi Kvído - Chytré pexeso - písmena (8590228037428)
Karetní hra - dětská hra, pro 2 až 4 hráče, lehká obtížnost, délka hry 20 min, v českém jazyce, vhodné od 5 let Chytrá pexesa Kvído s různými motivy slouží nejen k ukrácení volného času, ale zábavnou formou rozvíjí a procvičují dětskou paměť, pozornost a logiku. Jedná se o vědomostní pexesa, tudíž děti nehledají dvojice stejných obrázků, ale hledají dvojice, kde obrázky spolu nějak souvisí. Albi Kvído Chytré pexeso - Písmena obsahuje 40 kartiček, tj. 20 párů s krásnou grafikou, které jsou uloženy v praktické krabičce. Je určené pro děti od 4 let, a pokud si zahrajete hru společně s nimi, bude to i pro vás smysluplně a příjemně strávený volný čas. Klíčové vlastnosti hry Albi Kvído Chytré pexeso - PísmenaVědomostní pexeso pro rozvoj dětské paměti, pozornosti a logikyAlbi Kvído Chytré pexeso - Písmena zaujme krásnou grafikouDvojici obrázků spojuje významově společná věc40 kartiček (20 párů kartiček) v praktické krabičceChytré pexeso -...
Podívejte se také albi poker casino
Podívejte se také
- albi cestovni polstar
- večerníčkovy pohádky albi
- albi velke praveke akvarium
- Kvido jde poprvé do školky (978-80-00-06250-1)
- albi mysli a spojuj vesmir
- albi clementoni velka chemicka laborator
- albi scythe invaze z dalek
- albi menici hrnek pro babicku
- Mýdlová laboratoř - Albi Crafts (8590228047618)
- Albi Kvído - Chytré pexeso - čísla (8590228037398)
- BELIANI šedá 160 × 200 ALBI (beliani_133296)
- Albi Kvído - Chytré pexeso - povolání (8590228037381)
- Albi Kouzelné čtení Pouzdro Modré (8590228058133)
- experimentalni sada albi clementoni velka chemicka laborator
- Albi Kvído - Chytré pexeso - zvířecí rodina (8590228037435)
- Kúzelné čítanie Albi tužka + Vesmír SK (8590228046215)
- Elektronická Albi tužka s knihou Lidské tělo (8590228054357)
- Albi Kvído - Obrázkové hádanky SK - Zvládnem to bezpečne! (9788088403937)
- Kouzelné čtení 2.0 Albi tužka + Pohádkové učení R50 (8590228061782)
- Kouzelné čtení 2.0 Albi tužka + Lidské tělo R50 (8590228061799)
Albi Kvído - Chytré pexeso - hádanky (8590228037442)
Karetní hra - dětská hra, pro 2 až 4 hráče, lehká obtížnost, délka hry 20 min, v českém jazyce, vhodné od 5 let , 1 ks v balení, není možné si zvolit konkrétní variantu produktu Chytrá pexesa Kvído s různými motivy slouží nejen k ukrácení volného času, ale zábavnou formou rozvíjí a procvičují dětskou paměť, pozornost a logiku. Jedná se o vědomostní pexesa, tudíž děti nehledají dvojice stejných obrázků, ale hledají dvojice, kde obrázky spolu nějak souvisí. Albi Kvído Chytré pexeso - Hádanky obsahuje 40 kartiček, tj. 20 párů s krásnou grafikou, které jsou uloženy v praktické krabičce. Je určené pro děti od 4 let, a pokud si zahrajete hru společně s nimi, bude to i pro vás smysluplně a příjemně strávený volný čas. Klíčové vlastnosti hry Albi Kvído Chytré pexeso - HádankyVědomostní pexeso pro rozvoj dětské paměti, pozornosti a logikyAlbi Kvído Chytré pexeso - Hádanky zaujme krásnou grafikouDvojici obrázků spojuje významově společná věc40...
Objev podobné jako Albi Kvído - Chytré pexeso - hádanky (8590228037442)
Albi Kvído - Chytré pexeso - čísla (8590228037398)
Karetní hra - dětská hra, pro 2 až 4 hráče, lehká obtížnost, délka hry 20 min, v českém jazyce, vhodné od 5 let Chytrá pexesa Kvído s různými motivy slouží nejen k ukrácení volného času, ale zábavnou formou rozvíjí a procvičují dětskou paměť, pozornost a logiku. Jedná se o vědomostní pexesa, tudíž děti nehledají dvojice stejných obrázků, ale hledají dvojice, kde obrázky spolu nějak souvisí. Albi Kvído Chytré pexeso - Čísla obsahuje 40 kartiček, tj. 20 párů s krásnou grafikou, které jsou uloženy v praktické krabičce. Je určené pro děti od 4 let, a pokud si zahrajete hru společně s nimi, bude to i pro vás smysluplně a příjemně strávený volný čas. Klíčové vlastnosti hry Albi Kvído Chytré pexeso - ČíslaVědomostní pexeso pro rozvoj dětské paměti, pozornosti a logikyAlbi Kvído Chytré pexeso - Čísla zaujme krásnou grafikouDvojici obrázků spojuje významově společná věc40 kartiček (20 párů kartiček) v praktické krabičceChytré pexeso - Čísla je...
Objev podobné jako Albi Kvído - Chytré pexeso - čísla (8590228037398)
Albi Kvído - Chytré pexeso - zvířecí rodina (8590228037435)
Karetní hra - dětská hra, pro 2 až 4 hráče, lehká obtížnost, délka hry 20 min, v českém jazyce, vhodné od 4 let Chytrá pexesa Kvído s různými motivy slouží nejen k ukrácení volného času, ale zábavnou formou rozvíjí a procvičují dětskou paměť, pozornost a logiku. Jedná se o vědomostní pexesa, tudíž děti nehledají dvojice stejných obrázků, ale hledají dvojice, kde obrázky spolu nějak souvisí. Albi Kvído Chytré pexeso - Zvířecí rodina obsahuje 40 kartiček, tj. 20 párů s krásnou grafikou, které jsou uloženy v praktické krabičce. Je určené pro děti od 4 let, a pokud si zahrajete hru společně s nimi, bude to i pro vás smysluplně a příjemně strávený volný čas. Klíčové vlastnosti hry Albi Kvído Chytré pexeso - Zvířecí rodinaVědomostní pexeso pro rozvoj dětské paměti, pozornosti a logikyAlbi Kvído Chytré pexeso - Zvířecí rodina zaujme krásnou grafikouDvojici obrázků spojuje významově společná věc40 kartiček (20 párů kartiček) v praktické...
Objev podobné jako Albi Kvído - Chytré pexeso - zvířecí rodina (8590228037435)
ALBI KVÍDO - LCD Kreslicí tabulka, černá, velikost
Albi KVÍDOva LCD kreslicí tabulka skvěle zabaví vás i vaše děti na cestách i doma. Můžete na ni kreslit, psát vzkazy nebo hrát malovací hry, aniž byste potřebovali papír. Kresba či nápis na tabulce svítí do té doby, než zmáčknete mazací tlačítko. Poté se vše smaže a pokračujete s čistou plochou.
Objev podobné jako ALBI KVÍDO - LCD Kreslicí tabulka, černá, velikost
Albi Kvído - Obrázkové hádanky SK - Detektívné príbehy (9788088403869)
Karetní hra - dětská a vědomostní a naučné hra, pro 1 hráče, lehká obtížnost, délka hry 10 min, vhodné od 6 let Kvído - Obrázkové hádanky SK je originální edice vědomostních her pro děti od šesti let, které zabaví na cestách nebo během dlouhého čekání. Krabička Obrázkových hádanek obsahuje 40 spojených oboustranných kartiček s ilustrovanými hádankami a rozličnými úkoly, jako je hledání rozdílů, spojování, dokreslování, počítání a další. Ty děti řeší za pomoci přiloženého mazacího fixu. Oprava případné chyby nebo opakování oblíbeného rébusu je tak velice snadné. Během řešení hádanek se děti dozví a naučí mnoho zajímavého, trénují si koncentraci a grafomotoriku. Ve hře Kvído - Obrázkové hádanky SK - Detektívné príbehy děti řeší úkoly týkající se různých záhad a odhalování tajemství ve slovenštině. Klíčové vlastnosti vědomostní hry Kvído - Obrázkové hádanky SK - Detektívné príbehyOriginální edice her pro děti od 6 letVědomostní hra...
Objev podobné jako Albi Kvído - Obrázkové hádanky SK - Detektívné príbehy (9788088403869)
ALBI KVÍDO - LCD Průhledná LCD tabulka se šablonami, černá, velikost
Na KVÍDOvu LCD kreslicí tabulku od Albi mohou děti od 5 let kreslit, psát vzkazy nebo na ní hrát hry, aniž by potřebovali papír. Své dílo vždy lehce smažou mazacím tlačítkem. Do tabulky lze vkládat i Kvídovy šablony na nácvik psaní, uvolňování ruky, malování zvířátek, piškvorky, lodě či hádání slov. Pod tabulku můžete však vložit i vlastní šablony nebo pracovní listy.
Objev podobné jako ALBI KVÍDO - LCD Průhledná LCD tabulka se šablonami, černá, velikost
Programujeme STM32 (999-00-034-7424-7)
Elektronická kniha - ze série Programujeme STM32, autor Ing. Vojtěch Skřivánek, 153 stran, česky Kniha, kterou právě držíte v ruce, je určena všem nadšencům programování mikrokontrolerů. Těm, kteří mají zájem posunout se od 8bitových čipů (AVR, PIC, Arduino) k 32bitovým kontrolerům s jádrem ARM.Jestliže i Vás již lákalo okusit profesionály široce využívané 32bitové kontrolery STM32, ale zalekli jste se jejich komplexnosti, délky dokumentace či třeba nedostatku zdrojů v českém jazyce, pak právě pro Vás byla tato kniha napsána.Cílem této knihy je vyvrátit mýtus o tom, že programování 32bitových kontrolerů je těžší než u 8bitových. Pomocí jednoduchých příkladů Vám ukáže, že použití periferií těchto čipů je stejně snadné. Navíc si budete moci vyzkoušet i další funkce, kterými kontrolery STM32 své kolegy předčí.Kniha Vás mimo jiné naučí, jak používat vývojové prostředí STM32CubeIDE, jak nastavit a řídit vstupně/výstupní piny, digitálně analogové převodníky,...
Objev podobné jako Programujeme STM32 (999-00-034-7424-7)
Programujeme STM32 (999-00-034-7425-4)
Elektronická kniha - ze série Programujeme STM32, autor Ing. Vojtěch Skřivánek, 119 stran, česky Tato kniha volně navazuje na titul "Programujeme STM32: zdolejte jednočipy profesionálů". Je vhodná pro všechny, kteří již znají teorii základních periferií mikrokontrolerů STM32, umí je používat za pomoci knihovních funkcí, ale chtějí si prohloubit znalost jejich ovládání. Je určena všem, kteří chtějí psát vlastní rychlý, úsporný, efektivní a aplikačně specifický kód. V této knize se oprostíme od knihoven připravených firmou ST Microelectronics, které umožňují snadnou obsluhu periferií bez hlubších znalostí jejich řízení, ale za cenu pomalého a objemného kódu. Kniha obsahuje totožné nebo velmi podobné příklady jako výše zmíněný titul, ale bez použití knihoven. Čtenář je tak seznámen s prací se speciálními funkčními registry periferií, jejichž nastavení je nutné k jejich správnému chodu a užívání. Na konci každého příkladu je diskutován rozdíl mezi řešením bez...
Objev podobné jako Programujeme STM32 (999-00-034-7425-4)
Programujeme pro Android - Miroslav Ujbányai - e-kniha
eBook: Tato publikace vás seznámí se základy programování mobilních aplikací pro operační systém Android. Je určena převážně začínajícím vývojářům a napsána jednoduchou a srozumitelnou formou. U čtenáře se ovšem předpokládá aspoň základní znalost objektového jazyka Java. V první části této knihy se velmi podrobně seznámíte s platformou Android, obdržíte informace o historii, architektuře, nejdůležitějších funkcích a způsobu licencování. Samostatná kapitola je věnována vývojovým nástrojům a popisu základních kamenů Android aplikace. V následné kapitole budete seznámeni s první jednoduchou aplikací a získáte informace o struktuře samotného projektu. Poté vás čeká tvorba grafického uživatelského rozhraní, a dále popis a využití základních vizuálních komponent systému. Na těchto základech jsou postaveny další kapitoly, které se zabývají využitím databázového rozhraní SQLite, načítáním a ukládáním datových souborů, a vytvářením vlastních widgetů.
Objev podobné jako Programujeme pro Android - Miroslav Ujbányai - e-kniha
Začínáme programovat v jazyku C++ - Miroslav Virius
Kniha seznamuje čtenáře s programovacím jazykem C++. Je založena na použití vývojového prostředí OnlineGDB Beta, které je k dispozici na webu, takže není třeba instalovat si žádné vývojové nástroje. Začtěte se, a udělejte si představu o možnostech, které tento krásný programovací jazyk nabízí.
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku C++ - Miroslav Virius
Začínáme programovat v jazyku Python - Rudolf Pecinovský
Python vznikl jako jazyk, který má laikům usnadnit vstup do světa programování. Jeho obliba a s ní související oblast použití se postupně neustále rozšiřují a podle většiny ukazatelů je dnes nejpoužívanějším programovacím jazykem vůbec.Předkládaná příručka seznámí čtenáře s tímto jazykem a postupně ho naučí používat Python pro tvorbu stále dokonalejších programů. První část představí základy jazyka, v druhé se naučíte vytvářet jednoduché programy, třetí vás připraví pro tvorbu větších aplikací a ve čtvrté části se na příkladu tvorby jednoduché, nicméně netriviální aplikace seznámíte se základními pravidly vytváření komplexnějších programů. Při vývoji aplikace si současně osvojíte zásady moderního programování a naučíte se je naplňovat v praxi.Tato kniha se od běžných učebnic a kurzů odlišuje: neomezuje se na výklad toho, jak navržený program zakódovat v jazyku Python, ale naučí čtenáře programy především samostatně navrhovat a také je rozchodit.Oproti předchozímu vydání přibyl výklad některých programových konstrukcí, konkrétně příkazu with a samozřejmě také řada praktických procvičovacích příkladů, aby nezůstalo jen u AHA–příkladů demonstrujících probírané konstrukce.
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Python - Rudolf Pecinovský
ALBI Elektronická Albi tužka 2.0
Oblíbená Albi tužka v novém designu a s novými funkcemi. Ergonomický tvar se lépe drží v ruce malým i větším dětem, stejně tak i dospělým. Pomocí vestavěnému Bluetooth modulu si připojíte jednoduše bezdrátová sluchátka anebo repráček pro ještě větší zážitek například z písniček nebo pohádek. Zvětšený rozsah hlasitosti uspokojí každého uživatele, stejně jako decentní světelné LED diody, které signalizují stav baterie, proces nabíjení anebo připojení k bezdrátovým zařízením. Nová Albi tužka 2.0 je kompatibilní se všemi knížkami z edice Kouzelné čtení. Návod obsahující základní informace o použití, je možné stáhnout ZDE! Technická specifikace 16GB paměťová karta USB 2.0 vysokorychlostní připojení Vestavěná dobíjecí baterie Li-ion 400 mAh / 3,7 V Nabíječka 500 mA/5 V Bluetooth pro připojení sluchátek nebo reproduktoru Obsah balení Elektronická Albi tužka Nabíječka USB – C kabel Průvodce Kouzelným čtením Audioblok 10 kusů samolepek MP3 přehrávače 10 kusů samolepek ovládání hlasitosti
Objev podobné jako ALBI Elektronická Albi tužka 2.0
Albi Elektronická Albi tužka 2.0
Kouzelné čtení je unikátní vzdělávací koncept, díky kterému se zábavnou a poutavou formou dozvíte spoustu zajímavých a užitečných informací.Kouzelné čtení je určeno jak dětem v předškolním věku, tak dětem starším, ale bezpochyby zaujme i dospělé.Elektronická Albi tužka 2.0 disponuje výkonnější baterií, má ergonomický úchop a možnost bezdrátového připojení ke sluchátkům a repráčku.Plně kompatibilní se všemi produkty z edice Kouzelné čtení a Tolki.Obsah balení: elektronická Albi tužka 2.0, Průvodce Kouzelným čtením, USB-C kabel, Audioblok, 10 kusů samolepek MP3 přehrávače a 10 kusů samolepek ovládání hlasitosti.Sada neobsahuje stojánek na tužku.Technická specifikace: 32 GB paměť. karta (lze vložit vlastní SD kartu s kapacitou až 32 GB), USB 2.0 vysokorychlostní připojení, Li-ion baterie (vestavěná dobíjecí 400 mA / 3,7 V), zdířka pro 3,5 mm jack a funkce Bluetooth pro připojení sluchátek nebo reproduktoru.
Objev podobné jako Albi Elektronická Albi tužka 2.0
Programujeme pro Android (978-80-247-4863-4)
Elektronická kniha - autor Jiří Vávrů, Miroslav Ujbányai, 256 stran Druhé vydání úspěšné knihy přináší navíc sekci popisující kompletní vývoj funkční aplikace, ve které si čtenář vyzkouší většinu probíraných témat a může si tak danou problematiku osahat a vyzkoušet. Dále přibyl popis přípravy aplikace pro publikaci v Android marketu a celý proces. Čtenář tedy bude moci na základě získaných znalostí svoji aplikaci zpeněžit. Dalšími rozšířeními jsou tipy a triky pro vývoj mobilní aplikace pro Android, například umístění Google reklamy, lokalizace aplikace do více jazykových mutací, atd. I když se jedná o jeden z nejmladších operačních systémů, jeho oblíbenost vzrůstá neuvěřitelným tempem. Je to operační systém velmi rychlý a stabilní. Android market je nabitý k prasknutí aplikacemi všeho druhu a zdrojový kód Androidu je volně dostupný a šířený jako open source. Vzhledem k rozšířenosti a obrovskému růstu popularity tohoto OS, roste poptávka po kvalitním programovém...
Objev podobné jako Programujeme pro Android (978-80-247-4863-4)
Programujeme pro Android (978-80-247-3995-3)
Elektronická kniha - autor Miroslav Ujbányai, 192 stran Tato publikace vás seznámí se základy programování mobilních aplikací pro operační systém Android. Je určena převážně začínajícím vývojářům a napsána jednoduchou a srozumitelnou formou. U čtenáře se ovšem předpokládá aspoň základní znalost objektového jazyka Java. V první části této knihy se velmi podrobně seznámíte s platformou Android, obdržíte informace o historii, architektuře, nejdůležitějších funkcích a způsobu licencování. Samostatná kapitola je věnována vývojovým nástrojům a popisu základních kamenů Android aplikace. V následné kapitole budete seznámeni s první jednoduchou aplikací a získáte informace o struktuře samotného projektu. Poté vás čeká tvorba grafického uživatelského rozhraní, a dále popis a využití základních vizuálních komponent systému. Na těchto základech jsou postaveny další kapitoly, které se zabývají využitím databázového rozhraní SQLite, načítáním a ukládáním datových souborů, a...
Objev podobné jako Programujeme pro Android (978-80-247-3995-3)
Programujeme STM32 - nízkopříkonové aplikace - Zdeněk Skřivánek - e-kniha
eBook: Mobilní telefon, chytré hodinky, bezdrátová sluchátka či myš, dálkový ovladač - všechna tato zařízení mají jedno společné – jsou napájena z baterie. Jak ale zajistit, aby se prodloužila nebo alespoň zachovala jejich výdrž, a to i přes zvyšující se nároky na výkon, malou velikost a nízkou hmotnost? Mimo vývoje úspornějších elektronických součástek a kvalitnějších baterií leží tento úkol na bedrech programátora mikrokontroleru. Ten musí vytvořit aplikaci, v níž se maximální výpočetní kapacita jádra využívá pouze, když je to nezbytně nutné. Takovou aplikaci, ve které je každá periferie zapnuta jen tehdy, kdy je třeba ji využít. Aplikaci, která kontroler uspí, když zařízení právě není využíváno. V této knize si ukážeme důmyslné nástroje mikrokontroleru STM32L073RZ, které umožňují šetřit energii vašeho zařízení. V několika kapitolách o úsporných nastaveních, režimech a periferiích si na příkladech ukážeme, jak lze značně snížit spotřebu, a to kolikrát bez velkého úsilí.Tato kniha volně navazuje na předchozí díly "Programujeme STM32: zdolejte jednočipy profesionálů" a "Programujeme STM32 bez knihoven". Je vhodná pro všechny, kteří již znají teorii základních periferií mikrokontrolerů STM32, umí je ovládat bez použití knihovních funkcí a nyní si chtějí rozšířit znalosti o možnosti úspory energie, ke které je mikrokontroler STM32L073RZ navržen.
Objev podobné jako Programujeme STM32 - nízkopříkonové aplikace - Zdeněk Skřivánek - e-kniha
Programujeme STM32 - bez knihoven - Vojtěch Skřivánek - e-kniha
eBook: Tato kniha volně navazuje na titul "Programujeme STM32: zdolejte jednočipy profesionálů". Je vhodná pro všechny, kteří již znají teorii základních periferií mikrokontrolerů STM32, umí je používat za pomoci knihovních funkcí, ale chtějí si prohloubit znalost jejich ovládání. Je určena všem, kteří chtějí psát vlastní rychlý, úsporný, efektivní a aplikačně specifický kód. V této knize se oprostíme od knihoven připravených firmou ST Microelectronics, které umožňují snadnou obsluhu periferií bez hlubších znalostí jejich řízení, ale za cenu pomalého a objemného kódu. Kniha obsahuje totožné nebo velmi podobné příklady jako výše zmíněný titul, ale bez použití knihoven. Čtenář je tak seznámen s prací se speciálními funkčními registry periferií, jejichž nastavení je nutné k jejich správnému chodu a užívání. Na konci každého příkladu je diskutován rozdíl mezi řešením bez knihoven a s nimi. Pokud chcete lépe pochopit funkci a obsluhu periferií mikrokontrolerů STM32 a psát rychlý, úsporný, snadno testovatelný, zkrátka optimální kód, tato kniha je pro Vás ideálním výchozím bodem.
Objev podobné jako Programujeme STM32 - bez knihoven - Vojtěch Skřivánek - e-kniha
Karol a Kvído - Jak se Karol a Kvído poznali (CD)
Audiopohádka na cesty i na dobrou noc o tom, jak se Karol a Kvído poznali. CD obsahuje 14 krátkých pohádek. 65 minut pohádek a písniček. Vydejte se na dobrodružnou cestu s Karolem a Kvídem v této jedinečné kolekci audiopohádek, které jsou jako stvořené pro dlouhé cesty autem nebo pro uklidňující chvilky před spaním. Toto CD obsahuje 14 kouzelných příběhů, které vám odhalí, jak se tito dva nerozluční přátelé poprvé setkali a jaká dobrodružství spolu zažili. Nechte se unést do světa fantazie a zábavy s více než hodinou pohádek a písniček, které potěší malé i velké posluchače. Ať už jste na cestách nebo v pohodlí domova, tyto audiopohádky vám zpříjemní každou volnou chvilku a stanou se vaším oblíbeným společníkem. CD obsahuje: 1. Jak se Karol a Kvído poznali 2. Jak Kvído našel svůj sen 3. Karol a Kvído jsou v naší ulici 4. Kamarádi se vydávají na výlet 5. Jak měl kvído hlad 6. Na co Kvído zapomněl 7. kvído příšera 8. Kvído a zemětřesení 9. Kvído a srnky 10. Kdo bydlí v lese 11. Kdopak se by se lesa bál 12. Cesta domů 13. Doma je doma
Objev podobné jako Karol a Kvído - Jak se Karol a Kvído poznali (CD)
ALBI Albi tužka 2.0 a Pohádkové učení
Oblíbená Albi tužka v setu s knihou Pohádkové učení. Albi tužka 2.0 přináší nová vylepšení v nové designu a s novými funkcemi. Ergonomický tvar se lépe drží v ruce malým i větším dětem, stejně tak i dospělým. Pomocí vestavěnému Bluetooth modulu si připojíte jednoduše bezdrátová sluchátka anebo repráček pro ještě větší zážitek například z písniček nebo pohádek. Zvětšený rozsah hlasitosti uspokojí každého uživatele, stejně jako decentní světelné LED diody, které signalizují stav baterie, proces nabíjení anebo připojení k bezdrátovým zařízením. Nová Albi tužka 2.0 je kompatibilní se všemi knížkami z edice Kouzelné čtení. Návod obsahující základní informace o použití, je možné stáhnout ZDE! Sada obsahuje Elektronickou Albi tužku Knihu Pohádkové učení Nabíječku USB-C kabel Průvodce Elektronickou Albi tužkou Technická specifikace 16GB paměťová karta USB 2.0 vysokorychlostní připojení Vestavěná dobíjecí baterie Li-ion 400 mAh / 3,7 V Nabíječka 500 mA/5 V Bluetooth pro připojení sluchátek nebo reproduktoru
Objev podobné jako ALBI Albi tužka 2.0 a Pohádkové učení
Začínáme programovat v jazyku Python - Rudolf Pecinovský - e-kniha
eBook: Python vznikl jako jazyk, který má laikům usnadnit vstup do světa programování. Jeho obliba a s ní související oblast použití se postupně neustále rozšiřují a podle většiny ukazatelů je dnes nejpoužívanějším programovacím jazykem vůbec. Předkládaná příručka seznámí čtenáře s tímto jazykem a postupně ho naučí používat Python pro tvorbu stále dokonalejších programů. První část představí základy jazyka, v druhé se naučíte vytvářet jednoduché programy, třetí vás připraví pro tvorbu větších aplikací a ve čtvrté části se na příkladu tvorby jednoduché, nicméně netriviální aplikace seznámíte se základními pravidly vytváření komplexnějších programů. Při vývoji aplikace si současně osvojíte zásady moderního programování a naučíte se je naplňovat v praxi. Tato kniha se od běžných učebnic a kurzů odlišuje: neomezuje se na výklad toho, jak navržený program zakódovat v jazyku Python, ale naučí čtenáře programy především samostatně navrhovat a také je rozchodit. Navazuje na ni publikace Python – Kompletní příručka pro verzi 3.10, která probírá možnosti jazyka ještě více do hloubky.
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Python - Rudolf Pecinovský - e-kniha
Programujeme STM32 - zdolejte jednočipy profesionálů - Vojtěch Skřivánek - e-kniha
eBook: Kniha, kterou právě držíte v ruce, je určena všem nadšencům programování mikrokontrolerů. Těm, kteří mají zájem posunout se od 8bitových čipů (AVR, PIC, Arduino) k 32bitovým kontrolerům s jádrem ARM.Jestliže i Vás již lákalo okusit profesionály široce využívané 32bitové kontrolery STM32, ale zalekli jste se jejich komplexnosti, délky dokumentace či třeba nedostatku zdrojů v českém jazyce, pak právě pro Vás byla tato kniha napsána.Cílem této knihy je vyvrátit mýtus o tom, že programování 32bitových kontrolerů je těžší než u 8bitových. Pomocí jednoduchých příkladů Vám ukáže, že použití periferií těchto čipů je stejně snadné. Navíc si budete moci vyzkoušet i další funkce, kterými kontrolery STM32 své kolegy předčí.Kniha Vás mimo jiné naučí, jak používat vývojové prostředí STM32CubeIDE, jak nastavit a řídit vstupně/výstupní piny, digitálně analogové převodníky, časovače, základní sériové komunikace a další základní periferie.Jestliže dojdete k přesvědčení, že programování 32bitových ARMů není tak obtížné, a že skrývají výhody, pro které stojí za to u nich setrvat, pak tato kniha splnila svůj účel.
Objev podobné jako Programujeme STM32 - zdolejte jednočipy profesionálů - Vojtěch Skřivánek - e-kniha
Začínáme programovat v jazyku Java - Rudolf Pecinovský, Jarmila Pavlíčková
Kniha o programovaní v jazyku Java (v současnosti nejpoužívanějším jazykem pro tvorbu rozsáhlých programů a aplikací) je určena především začátečníkům. Seznamuje čtenáře postupně s jednotlivými konstrukcemi jazyka, a přitom se neomezuje pouze na to, jak navržený program zakódovat, ale učí ho doopravdy programovat.
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Java - Rudolf Pecinovský, Jarmila Pavlíčková
Začínáme programovat v jazyku Python - Rudolf Pecinovský - e-kniha
eBook: Publikace uvádí čtenáře do světa programování prostřednictvím jazyka Python, který vznikl jako jazyk, jenž má laikům usnadnit vstup do světa programování. Po relativně rychlém úvodu, v němž se čtenář seznámí se základními konstrukcemi jazyka, začne se čtenářem postupně budovat jednoduchou aplikaci – textovou konverzační hru. Kdykoliv se v průběhu budování této aplikace objeví potřeba využít nějakou doposud nevyloženou konstrukci, tak tuto konstrukci vyloží a vzápětí ji v aplikaci použije. Při vývoji aplikace se čtenář současně seznamuje se zásadami moderního programování a učí se je naplňovat v praxi. Hlavním rozdílem této učebnice od běžných učebnic a kurzů je to, že se neomezuje na výklad toho, jak někým navržený program zakódovat v jazyku Python, ale učí čtenáře program samostatně navrhnout a rozchodit. Osvojené základy umožní čtenáři pokračovat studiem knihy Python – Kompletní příručka pro verzi 3.9, která probírá možnosti jazyka do hloubky. Obě knihy jsou současně podkladem pro doprovodný e‑learningový kurz.
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Python - Rudolf Pecinovský - e-kniha
Programujeme pro Android - Miroslav Ujbányai, Jiří Vávrů - e-kniha
eBook: Druhé vydání úspěšné knihy přináší navíc sekci popisující kompletní vývoj funkční aplikace, ve které si čtenář vyzkouší většinu probíraných témat a může si tak danou problematiku osahat a vyzkoušet. Dále přibyl popis přípravy aplikace pro publikaci v Android marketu a celý proces. Čtenář tedy bude moci na základě získaných znalostí svoji aplikaci zpeněžit. Dalšími rozšířeními jsou tipy a triky pro vývoj mobilní aplikace pro Android, například umístění Google reklamy, lokalizace aplikace do více jazykových mutací, atd. I když se jedná o jeden z nejmladších operačních systémů, jeho oblíbenost vzrůstá neuvěřitelným tempem. Je to operační systém velmi rychlý a stabilní. Android market je nabitý k prasknutí aplikacemi všeho druhu a zdrojový kód Androidu je volně dostupný a šířený jako open source. Vzhledem k rozšířenosti a obrovskému růstu popularity tohoto OS, roste poptávka po kvalitním programovém vybavení a tím pádem jsou programátoři vzdělaní v této oblasti čím dál více žádaní.
Objev podobné jako Programujeme pro Android - Miroslav Ujbányai, Jiří Vávrů - e-kniha
Začínáme programovat v jazyku C++ - Miroslav Virius - e-kniha
eBook: Kniha seznamuje čtenáře s programovacím jazykem C++. Je založena na použití vývojového prostředí OnlineGDB Beta, které je k dispozici na webu, takže není třeba instalovat si žádné vývojové nástroje. V prvních kapitolách ukazuje na jednoduchých příkladech základy programování v C++ – jak se program vytváří, jak se ladí (tj. jak se hledají a odstraňují chyby) atd. Na rozdíl od běžných učebnic se však snaží ukázat tento programovací jazyk v celé jeho šíři, takže čtenář se v následujících kapitolách alespoň povrchně seznámí s objektovými typy a se základy objektově orientovaného programování, se šablonami funkcí a objektových typů i s dalšími nástroji, které C++ poskytuje. Vzhledem k rozsahu této knihy jde samozřejmě pouze o první přiblížení, jež ovšem umožní čtenáři udělat si představu o možnostech, které tento krásný programovací jazyk nabízí. Poznáte programování v jazyce C++ od základních pojmů Kniha ukazuje na řadě příkladů různé stránky tohoto programovacího jazyka Seznámíte se s nástroji pro ladění programů Nahlédnete i do pokročilých možností, jako jsou šablony nebo objektově orientované programování Výklad je založen na vývojovém prostředí OnlineGDB Beta, které je dostupné na webu
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku C++ - Miroslav Virius - e-kniha
Kvído - Přííběhy
Kvído - Přííběhy z kategorie Knihy, od značky Albi, máme skladem. Do 3 dnů u Vás.
Objev podobné jako Kvído - Přííběhy
Kvído náčrtník
Malujte a tvořte s Kvídem
Objev podobné jako Kvído náčrtník
Kvído ořezávátko
Ořezávátko na tužky a pastelky se zásobníkem.
Objev podobné jako Kvído ořezávátko
Kvído - Angličtina
Hry Kvído V kostce navazují na oblíbené hry V kostce, ale tentokrát jsou propojeny s oblíbenou dětskou postavou chobotničky Kvída.
Objev podobné jako Kvído - Angličtina
Kvído - Playstix
Ze stavebnice Playstix si můžete snadno postavit více než 21 různorodých modelů, např. židličku, domeček, psa nebo různé druhy vozidel. Stavby nelze sestavit všechny najednou, ale postupně dle návodu nebo vlastní fantazie. Dílky můžete díky jejich speciálnímu tvaru skládat kolmo na sebe. Také je můžete propojit ze 4 stran, čímž bude model pevně držet pohromadě, a vy si tak můžete neomezeně hrát. Playstix rozvíjí logické plánování kroků, prostorovou představivost, jemnou motoriku, koncentraci a tvořivost. Stavebnice Playstix obsahuje: 150 dílků, návod.
Objev podobné jako Kvído - Playstix
Kvído Básničky
Dětská knížka s rytmickými básničkami, které jsou doplněné jednoduchými pohyby a gesty, které mohou děti provádět společně s básničkami.
Objev podobné jako Kvído Básničky
Pouzdro na Albi tužku - Kouzelné čtení Albi (modré)
Sbalte dětem na prázdniny, na výlet nebo i na chalupu Albi tužku s knihou z edice Kouzelné čtení. Do cestovního neoprenového pouzdra se vejde tužka i s potřebnou nabíječkou. Zapínání na zip a nepropustný neopren zabrání veškerým nehodám. Rozměry: 17,5 cm × 11,5 cm × 1,5 cm Upozornění: Albi tužka ani kniha není součástí pouzdra.
Objev podobné jako Pouzdro na Albi tužku - Kouzelné čtení Albi (modré)
Programujeme hry v jazyce C# (978-80-251-3355-2)
Elektronická kniha - autor Petr Roudenský, Mokhtar M Khorshid, 248 stran Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek.Od úplných základů po pokročilé hry - snadno srozumitelný výklad na příkladechChcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky.Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat...
Objev podobné jako Programujeme hry v jazyce C# (978-80-251-3355-2)
Začínáme programovat v jazyku Python (978-80-271-3609-4)
Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 320 stran, česky Python vznikl jako jazyk, který má laikům usnadnit vstup do světa programování. Jeho obliba a s ní související oblast použití se postupně neustále rozšiřují a podle většiny ukazatelů je dnes nejpoužívanějším programovacím jazykem vůbec. Předkládaná příručka seznámí čtenáře s tímto jazykem a postupně ho naučí používat Python pro tvorbu stále dokonalejších programů. První část představí základy jazyka, v druhé se naučíte vytvářet jednoduché programy, třetí vás připraví pro tvorbu větších aplikací a ve čtvrté části se na příkladu tvorby jednoduché, nicméně netriviální aplikace seznámíte se základními pravidly vytváření komplexnějších programů. Při vývoji aplikace si současně osvojíte zásady moderního programování a naučíte se je naplňovat v praxi. Tato kniha se od běžných učebnic a kurzů odlišuje: neomezuje se na výklad toho, jak navržený program zakódovat v jazyku Python, ale naučí čtenáře programy...
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Python (978-80-271-3609-4)
Začínáme programovat v jazyku Java (978-80-271-3062-7)
Kniha - autor Jarmila Pavličková; Rudolf Pecinovský, 400 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha o programovaní v jazyku Java (v současnosti nejpoužívanějším jazykem pro tvorbu rozsáhlých programů a aplikací) je určena především začátečníkům. Seznamuje čtenáře postupně s jednotlivými konstrukcemi jazyka, a přitom se neomezuje pouze na to, jak navržený program zakódovat, ale učí ho doopravdy programovat.
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Java (978-80-271-3062-7)
Začínáme programovat v jazyku Python (978-80-271-1237-1)
Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 272 stran, česky Publikace uvádí čtenáře do světa programování prostřednictvím jazyka Python, který vznikl jako jazyk, jenž má laikům usnadnit vstup do světa programování. Po relativně rychlém úvodu, v němž se čtenář seznámí se základními konstrukcemi jazyka, začne se čtenářem postupně budovat jednoduchou aplikaci – textovou konverzační hru. Kdykoliv se v průběhu budování této aplikace objeví potřeba využít nějakou doposud nevyloženou konstrukci, tak tuto konstrukci vyloží a vzápětí ji v aplikaci použije. Při vývoji aplikace se čtenář současně seznamuje se zásadami moderního programování a učí se je naplňovat v praxi. Hlavním rozdílem této učebnice od běžných učebnic a kurzů je to, že se neomezuje na výklad toho, jak někým navržený program zakódovat v jazyku Python, ale učí čtenáře program samostatně navrhnout a rozchodit. Osvojené základy umožní čtenáři pokračovat studiem knihy Python – Kompletní...
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Python (978-80-271-1237-1)
Začínáme programovat v jazyku Java (978-80-271-3062-7)
Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 400 stran, česky Tato publikace uvádí čtenáře do světa programování prostřednictvím jazyka Java, jenž je v současné době nejpoužívanějším jazykem pro tvorbu rozsáhlých programů a aplikací. Postupně čtenáře seznamuje s jednotlivými konstrukcemi jazyka, a přitom se neomezuje pouze na to, jak navržený program zakódovat, ale učí čtenáře doopravdy programovat. Nesoustředí se proto na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, ale učí, jak program v daném programovacím jazyce navrhnout. Učí čtenáře, jak má při programování myslet. Kniha je sice primárně určena začátečníkům, ale ohlasy recenzentů ukázaly, že v ní najdou poučení i zkušení programátoři. Kniha vznikla na základě dlouholetých zkušeností autorů nejen s výukou programování na univerzitě, ale i s výukou na středních školách a vedením doplňujících kurzů pro profesionální programátory. Autoři v ní uvádějí čtenáře krok za krokem do tajů návrhu programů v jazyce...
Objev podobné jako Začínáme programovat v jazyku Java (978-80-271-3062-7)
Karol a Kvído – Jak se Karol a Kvído poznali - Tereza Šefrnová - e-kniha
eBook: Oblíbená hudební dvojice Karol a Kvído přináší dětem 12 krátkých vzdělávacích a vesele ilustrovaných pohádek, které jsou propojeny s písničkami Farma, O strašlivém draku, Pan doktor zub, Jak se hladí hadi, V čem jsou bobři dobří a mnoha dalšími. Zkuste si je s námi zahrát a zazpívat podle jednoduchých notiček. Můžeme si společně i zatancovat podle videí, která najdete na www.karolakvido.cz.
Objev podobné jako Karol a Kvído – Jak se Karol a Kvído poznali - Tereza Šefrnová - e-kniha
Kvído - Zvukové pexeso
Kvídovo pexeso získává díky zvukům zcela nový rozměr.Trénujte svůj sluch s dětmi a uhodněte dvojici podle něj.
Objev podobné jako Kvído - Zvukové pexeso
Kvído - Playstix Clips
Ze stavebnice Playstix Clips si můžete snadno postavit více než 20 různorodých modelů, např. domeček, pyramidu nebo různé druhy vozidel s pevnými kolečky. Stavby nelze sestavit všechny najednou, ale postupně dle návodu nebo vlastní fantazie. Dílky můžete díky jejich speciálnímu tvaru skládat kolmo na sebe. Také můžete použít klipy, které spojí dílky pevně dohromady, a tak si s modely můžete vesele hrát. Playstix Clips rozvíjí logické plánování kroků, prostorovou představivost, jemnou motoriku, koncentraci a tvořivost. Stavebnice je velmi variabilní a snadno se skládá. Stavebnice Playstix Clips obsahuje: 100 dílů (včetně spojovacích klipů), návod.
Objev podobné jako Kvído - Playstix Clips
Kvído - Dřevěné loto
Dokážete podle hmatu najít v sáčku dřevěný dílek jablka? Anebo autíčka? S Kvídovým dřevěným lotem si vy a vaše děti procvičíte nejen hmatové vnímání, ale také logiku a zrakové vnímání. _x000D_ Nejmenší děti totiž mohou dřevěné dílky nejprve jen logicky přikládat
Objev podobné jako Kvído - Dřevěné loto
Kvído Únikovka Golem
Nacházíte se v tajné pracovně rabiho Löwa jako jeho pomocníci. Vytvořili jste postavu Golema, který vám má pomáhat v Židovském městě pražském, ale nevíte, jak jej oživit. Potřebujete vytvořit tajuplný šém, který jej přivede k životu… Děti se v této dobrodružné stolní únikové hře vydají po stopách Golema do deseti různých místností. Zde budou plnit netradiční úkoly a hádanky, odhalovat skrytá tajemství a indicie, které jim napoví, jak dál v příběhu pokračovat. Hra rozvíjí dedukci a logické uvažování. Mimo jiné si s ní děti procvičí čtení s porozuměním a řešení netradičních úkolů. Úniková hra Golem obsahuje: 10 interaktivních obálek místností s netradičními hádankami a překvapením, červenou fólii na čtení tajných nápisů, mazatelný fix, průvodní list, návod ke hře a tajný návod ke znovusestavení hry.
Objev podobné jako Kvído Únikovka Golem
Kvído - Čtenářská věž
Čtenářská věž od Kvída netradičním způsobem podporuje a rozvíjí čtenářskou gramotnost, vlastní fantazii, znalost klasických děl a autorů dětských knih a zároveň prověřuje zručnost a koncentraci jednotlivých hráčů. Součástí Čtenářské věže jsou 3 hry: Čtenářské kameny - Motivační úkoly určené pro práci s dětmi před, v průběhu a po přečtení knihy. Dokončovací kameny - Podpora dětské fantazie skrze dokončování vět v souvislosti s knihou. Znalostní kameny - Zábavné procvičování názvů děl, autorů a hlavních postav známých dětských knih. Hra Čtenářská věž - Kvído obsahuje: 54 herních kamenů, malou knížku s příběhem Štěpánovy děsy a pravidla.
Objev podobné jako Kvído - Čtenářská věž
Kvído Tvořivé magnetky
Děti mohou skládat ale také pomocí popisku obrázku, který jim rodič čte a děti obrázek nevidí rozvíjí si tak sluchovou paměť a představivost. Samozřejmě děti mohou také tvořit jakkoli podle vlastní fantazie.
Objev podobné jako Kvído Tvořivé magnetky
Kvído pastelky jumbo
12 ks lehce uchopitelných Jumbo pastelek s ořezávátkem v balení.
Objev podobné jako Kvído pastelky jumbo
Kvído - Zachraň poklad!
V Kvídově moři ztroskotala loď se vzácným pokladem a jeho mince se rozkutálely po dně. Kapitán lodi se naštěstí zachránil a poprosil kamarády potápěče, aby vylovili jeho zlaťáky ze dna moře dříve, než připlují piráti. Dokážete to? _x000D_ V moři se budete pohybovat pomocí
Objev podobné jako Kvído - Zachraň poklad!
Kvído - Najdi zvíře
Víte, která zvířata kladou vejce, nebo která jsou masožravá? Hra Najdi zvíře je rychlá postřehová hra o vlastnostech zvířat. Vaším úkolem je co nejrychleji najít co nejvíce zvířat, která odpovídají charakteristice na kartě.
Objev podobné jako Kvído - Najdi zvíře
Přívěsek Kvído - Kšiltovka
Kvído přívěsek - Kšiltovka je roztomilý přívěsek klasického Kvída, ale tentokrát s kšiltovkou na hlavě, kteý si děti mohou připnout na batůžek do školky, nebo na aktovku do školy. Nejdůležitější je, aby obdarovaným udělal plyšový Kvído radost!
Objev podobné jako Přívěsek Kvído - Kšiltovka