Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Určitá míra facky: Komentáře z let 2001-2008 (978-80-7262-668-7)
Kniha – autor Jiří Černý, 256 stran, česky, pevná s přebalem matná
Podívejte se také Určitá míra facky: Komentáře z let 2001-2008 (978-80-7262-668-7)
Určitá míra facky - Komentáře z let 2001 - 2008 (978-80-726-2719-6)
Elektronická kniha - autor Jiří Černý, 256 stran Určitá míra facky obsahuje komentáře o kulturním, společenském i politickém životě z let 2001-2008, které chronologicky vycházely v Mladé frontě Dnes, Reflexu, Lidových novinách a nakonec v Hospodářských novinách. Z celkového počtu téměř tří stovek zde uvádíme přibližně polovinu, vedeni snahou nabídnout čtenáři to nejkvalitnější, co snadno obstojí vzdor poryvům času. Publikace zcela volně navazuje na knihu Načerno v Českém rozhlase (Torst, 2000), v níž byly otištěny autorovy komentáře z let 1994-2000. Elektronická verze vydána v roce 2011.
Podívejte se také Určitá míra facky - Komentáře z let 2001 - 2008 (978-80-726-2719-6)
Určitá míra facky - Komentáře z let 2001 - 2008 - Jiří Černý - e-kniha
eBook: Určitá míra facky obsahuje komentáře o kulturním, společenském i politickém životě z let 2001-2008, které chronologicky vycházely v Mladé frontě Dnes, Reflexu, Lidových novinách a nakonec v Hospodářských novinách. Z celkového počtu téměř tří stovek zde uvádíme přibližně polovinu, vedeni snahou nabídnout čtenáři to nejkvalitnější, co snadno obstojí vzdor poryvům času. Publikace zcela volně navazuje na knihu Načerno v Českém rozhlase (Torst, 2000), v níž byly otištěny autorovy komentáře z let 1994-2000. Elektronická verze vydána v roce 2011.
Podívejte se také Kniha ...nikoho nezabije: Písňové texty z let 2001 - 2011 (978-80-905389-6-2)
Podívejte se také
- Rati Peugeot 307 2001-2008 (V00045)
- fieldmann fzs 2001 e nahradni dily
- jiri jurecka
- fieldmann fzs 2505 e civka pro strunovou sekacku fieldmann fzs 2001 e
- - Armster s adaptérem, Peugeot 307, 2001-2008 (77.STD-V00865)
- Geyer & Hosaja koberce do auta Peugeot 307 2001-2008 (5901099010237)
- KJUST ŠKODA SUPERB SEDAN 2001-2008 SADA TAŠEK SPORT (5KS) (7037016)
- KJUST SADA TAŠEK AERO 5KS PRO BMW 7 2001-2008 (7007060)
- KJUST ŠKODA SUPERB SEDAN 2001-2008 SADA TAŠEK AERO (6KS) (7037015)
- Rigum Vana do kufru gumová přesná Citroen C4 2021-, e-C4 2021-, Peugeot 2008 2020-, e-2008 2020- (826104)
- Frogum koberce do auta BMW 7 2001-2008 (E65, E66, E67) (5907377542414)
- Gledring koberce do auta Peugeot e-2008 2020- (3830006481667)
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Rezaw-Plast, Gumové koberce se zvýšeným okrajem, Citroen C5 I, 2001-2008 (59.201214)
- Rezaw-Plast, Gumové koberce se zvýšeným okrajem, Škoda Superb I, 2001-2008 (54.200207)
- Delikatesy. Humorné úvahy z let šedesátých
- KJUST SADA TAŠEK 3KS PRO PEUGEOT e-2008 2019+ (7032031)
- KJUST SADA TAŠEK 3KS PRO PEUGEOT e-2008 2019+ (7032032)
- JIRI MODELS Minnie 28 barev
- Mira Mar Chipsy želatinové 60g (8595042601701)
Určitá míra facky (978-80-726-2668-7)
Elektronická kniha - autor Jiří Černý, 255 stran „Z krásné lži nám nová naděje nevyroste," je věta, která snad výstižně shrnuje smysl této knihy. Jiří Černý patří nejen k nejpřesnějším a nejpřesvědčivějším glosátorům doby, ale také je znám posedlostí demystifikovat lži, polopravdy či omyly, včetně svých vlastních pochybení, a tím podněcuje naději. Určitá míra facky obsahuje komentáře o kulturním, společenském i politickém životě z let 2001-2008, které chronologicky vycházely v Mladé frontě Dnes, Reflexu, Lidových novinách a nakonec v Hospodářských novinách. Z celkového počtu téměř tří stovek komentářů je v knize uvedena přibližně polovina, a to ve snaze nabídnout čtenáři to nejkvalitnější, co snadno obstojí vzdor poryvům času. ISBN PDF 978-80-7262-719-6 ISBN PDF pro čtečky 978-80-7262-720-2
Objev podobné jako Určitá míra facky (978-80-726-2668-7)
Kniha ...nikoho nezabije: Písňové texty z let 2001 - 2011 (978-80-905389-6-2)
Kniha - autor Jiří Suchý, 240 stran, pevná bez přebalu lesklá Kniha veršů Jiřího Suchého, která vychází po dlouhých patnácti letech, shrnuje písňovou tvorbu Jiřího Suchého v novém tisíciletí. První díl zamýšlené nejméně dvojdílné edice přináší texty knižně ani nijak jinak dosud nepublikované s výjimkou nemnoha, jež zazněly na dosud vydaných CD - nepočítaje uvedení na jevišti divadla Seamfor. Mnohé z nich si nezadají s nejlepšími Suchého kusy, které jsme si zvykli považovat za jeden z pilířů semaforské poetiky. Jako ilustrace všestranný autor svolil použít na dvě desítky vlastních kreseb a grafik, jež dosud rovněž nebyly zveřejněny.
Objev podobné jako Kniha ...nikoho nezabije: Písňové texty z let 2001 - 2011 (978-80-905389-6-2)
Určitá míra facky - Jiří Černý
Určitá míra facky obsahuje komentáře o kulturním, společenském i politickém životě z let 2001-2008, které chronologicky vycházely v Mladé frontě Dnes, Reflexu, Lidových novinách a nakonec v Hospodářských novinách. Z celkového počtu téměř tří stovek zde uvádíme přibližně polovinu, vedeni snahou nabídnout čtenáři to nejkvalitnější, co snadno obstojí vzdor poryvům času. Publikace zcela volně navazuje na knihu Načerno v Českém rozhlase (Torst, 2000), v níž byly otištěny autorovy komentáře z let 1994-2000.
Objev podobné jako Určitá míra facky - Jiří Černý
Výbor z poezie z let 1980-2017 - Zbigniew Chojnowski - e-kniha
eBook: Elektronická kniha Výbor z poezie z let 1980–2017 polského básníka Zbigniewa Chojnowského obsahuje tři výbory autorovy poezie v českém překladu Libora Martinka, které byly publikované v tištěných vydání v opavském nakladatelství Literature & Sciences: Mazurské odjezdy (2012, 156 s.); Mazurské dědictví (2013, 68 s.); Viditelný obzor. Vždy je někde noc (2018, 204 s.). Struktura sbírek zůstala stejná, a to přesto, že se některé básně opakují. Doslovy byly aktualizovány.
Objev podobné jako Výbor z poezie z let 1980-2017 - Zbigniew Chojnowski - e-kniha
Napřeskáčku 1 - Jiří Černý - e-kniha
eBook: Když se řekne Klub osamělých srdcí seržanta Pepře, tak mají jasno jak fanoušci slavného alba Beatles z roku 1967, tak i posluchači Českého rozhlasu. Pod tímto názvem byl v letech 2005 až 2019 vysílán pravidelný týdeník hudebního publicisty Jiřího Černého, který v něm formou krátkých vzpomínek prokládaných písničkami umožňoval nahlédnout do svého soukromí i zákulisí své práce. V prvním dílu výběru z komentářů z let 2005 až 2009 vzpomíná na své dětství a na zajímavé události, jichž byl účastníkem. Vypráví o lidech, se kterými se během své novinářské a diskžokejské činnosti setkal. Jak naznačuje název knihy, nečiní tak podle předem jasně daného harmonogramu, ale na přeskáčku, jak ho vysílané písně inspirovaly a jedna vzpomínka vyvolávala druhou. V knize před námi defilují osobnosti ze světa sportu a umění, ale i švadlenky, sazeči z Panské ulice, spolužáci a první lásky, či kokršpaněl Petra Skoumala nebo kocour Picmaus. Kde jinde se může čtenář dozvědět, čím byl protivný Václav Havel; jaké to je, když vás veze motocyklový závodník František Šťastný; kde se čeká ještě na jednu tramvaj; kdo měl drzost ptát se Luboše Andršta, kolik strun má kytara; jak se Jiřímu Černému podařilo dostat za tři hodiny třináct pětek a jak balil holky Koťan, největší frajer z Královských Vinohrad?
Objev podobné jako Napřeskáčku 1 - Jiří Černý - e-kniha
Cestovní eseje z let 1991-2008 (978-80-200-2843-3)
Kniha - autor Stanislav Komárek, 224 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Eseje o jiných zemích a kulturách tvoří svébytnou součást esejistické produkce Stanislava Komárka. Tento svazek zachycuje jejich „starší“ rovinu – od prvopočátků do období přelomu spojeného s hospodářskou krizí, jejich tématem jsou země evropské i mimoevropské, ty, které se tradičně počítají k „Západu“, i ty, které bývají chápány jako „Východ“. Které z autorových očekávání a úsudků se v mezičase naplnily a které ne? Proč vlastně v době internetu ještě cestovat? Co je to úsudek a co je to předsudek? Jak se na sebe dívají různé kultury? Neposuzujeme ty jiné zejména a prakticky jen z hlediska jejich ochoty se nám připodobnit? Co je v kterém kulturním okruhu a národě svébytného? Jak dalece podporovat národní svérázy – etnické pochoutky ano, sebeupalování vdov ne? Nemá každá kultura jinak rozvržené půvaby a děs, upřímnost a pokrytectví, sofistikovanost a primitivismus, něžnost i brutalitu,...
Objev podobné jako Cestovní eseje z let 1991-2008 (978-80-200-2843-3)
Suchý Jiří, Semafor: Komplet her z let 1971-1979 (16xCD) - CD (SU6675-2)
Hudební CD - Semafor - Jiří Suchý, Ferdinand Havlík a Jiří Šlitr / Čarodějná kytice s bláznivými pannami na půdě / Komplet 8 her z let 1971-1979 / 16CD / Celkový čas: 16 hod. 56 min Semafor - Jiří Suchý, Ferdinand Havlík a Jiří Šlitr / Čarodějná kytice s bláznivými pannami na půdě / Komplet 8 her z let 1971-1979 / 16CD / Celkový čas: 16 hod. 56 min Sedmdesátá léta jednoho z nejdůležitějších divadel naší kulturní historie Zvukový komplet semaforských divadelních her ze 70. let navazuje na předchozí 2 boxy, zaznamenávající nahrávky z let 60. Zde jde o hry Jiřího Suchého s hudbou Ferdinanda Havlíka a v Člověku z půdy také Jiřího Šlitra. Na posledním disku nalezneme nedávno objevenou studiovou nahrávku dosud nevydaného alba Malý domácí tingl-tangl z roku 1978. Slavné představení Kytice zde také poprvé vychází zcela kompletní. Tři záznamy pořídil zvukař divadla Bohumil Paleček pro interní potřeby divadla, další čtyři ze záznamů jsou z archivu producenta Hynka...
Objev podobné jako Suchý Jiří, Semafor: Komplet her z let 1971-1979 (16xCD) - CD (SU6675-2)
Semafor /Suchý Jiří/ Šlitr Jiř: Komplet 9 her z let 1965-1970 (15x CD) - CD (SU6644-2)
Hudební CD - Pokračování kompletu nahrávek her divadla Semafor, které v této ucelené podobě vycházejí zcela poprvé. Pokračování kompletu nahrávek her divadla Semafor, které v této ucelené podobě vycházejí zcela poprvé Souborné vydání devíti her z druhého období divadla Semafor, jehož autory jsou Jiří Suchý a Jiří Šlitr. Hry tvoří pokračování vrcholného období slávy divadla, které zásadně ovlivnilo kulturní dění v naší zemi ve druhé polovině 20. století. Na scéně tohoto divadélka se vystřídaly takřka všechny tehdejší významné pěvecké a herecké hvězdy, oba autoři pro ně složili stovky písní a výstupů. Mnohé hry jsou nyní k dispozici v plné délce vůbec poprvé. Těžiště tvoří záznamy z archivu divadla Semafor, doplněné nahrávkami z archivu Supraphonu. Vychází k 90. narozeninám Jiřího Suchého (nar. 1. 10. 1931). Dobře placená procházka / Zavinil to bubínek / Zuzana je všude jako doma / Benefice / Ďábel z Vinohrad / Tak co, pane barone / Poslední štace / Jonáš a dr....
Objev podobné jako Semafor /Suchý Jiří/ Šlitr Jiř: Komplet 9 her z let 1965-1970 (15x CD) - CD (SU6644-2)
Semafor, Suchý Jiří, Šlitr Jiř: Komplet 9 her z let 1959-1964 (15x CD) - CD (SU6492-2)
Hudební CD - Jedinečný komplet nahrávek devíti her divadla Semafor. Divadlo SEMAFOR... pěkně pohromadě ZDE Jedinečný komplet nahrávek devíti her divadla Semafor. Souborné vydání devíti her z prvního období divadla Semafor, jehož autory jsou Jiří Suchý a Jiří Šlitr. Hry tvoří základ vrcholného období slávy divadla, které zásadně ovlivnilo kulturní dění v naší zemi ve druhé polovině 20. století. Na scéně tohoto divadélka se vystřídaly takřka všechny tehdejší významné pěvecké a herecké hvězdy, oba autoři pro ně složili stovky písní a výstupů. Mnohé hry vycházejí v plné délce vůbec poprvé. Těžiště tvoří záznamy z archivu divadla Semafor, doplněné nahrávkami z archivu Supraphonu, České televize a soukromých sběratelů. Seznam stop Seznam her Člověk z půdy / Zuzana je sama doma / Taková ztráta krve / Nocturné / Zuzana je zase sama doma / Šest žen / Jonáš a tingl tangl / Zuzana není pro nikoho doma / Recital 64
Objev podobné jako Semafor, Suchý Jiří, Šlitr Jiř: Komplet 9 her z let 1959-1964 (15x CD) - CD (SU6492-2)
Veselé příběhy čtyřlístku: 6.velká kniha z let 1982 až 1984 (80-85389-51-7)
Kniha - 212 stran, česky, pevná bez přebalu matná Návrat Čtyřlístku - Veselé příběhy ČtyřlístkuKdo by neznal legendární kvartet postav kresleného Čtyřlístku. Fifinka, Pinďa, Bobík a Mišpulín jsou zpět ve výběru těch nejveselejších příběhů, jaké spolu kdy tahle parta prožila. V pořadí šestá kniha dětského kresleného komiksu přináší všechna dobrodružství této nezapomenutelné čtyřky z let 1982 - 1984. Prožijte znovu napínavé příběhy s Fifinkou, Pinďou, Bobíkem a Mišpulínem. Jedinečné ilustrace vytvořil zasloužilý kreslíř pan Jaroslav Němeček. Nenechte si ujít žádný z příběhů, komiks pro děti i dospělé lze získat v ucelených svazcích tříděných dle let vydání. Děti se mohou ztotožnit s dobrodružstvími Fifi, Pindi, Bobíka i Mišpulína ve všech edicích Velká kniha Čtyřlístku, a to od samého počátku vzniku tohoto kresleného unikátu české kreslené tvorby pro děti.
Objev podobné jako Veselé příběhy čtyřlístku: 6.velká kniha z let 1982 až 1984 (80-85389-51-7)
Mrazení - Jiří Pešaut - e-kniha
eBook: Osm napínavých povídek různých žánrů, od klasických příběhů ze života, přes historické dobrodružné povídky až po horory, spojuje pocit, který patrně někdy zažil každý – mrazení, které přichází při setkání s něčím neznámým či je spojeno s pocitem strachu.
Objev podobné jako Mrazení - Jiří Pešaut - e-kniha
Information - Jiří Stodola - e-kniha
eBook: Práce se skládá ze sedmi studií. Každá studie tvoří uzavřený systém, ve kterém je argumentováno pro určité závěry, a je proto možné číst každou studii zvlášť. Dohromady však studie tvoří jednotný celek, který představuje jistou koncepci informační vědy. Veškerá argumentace pro toto pojetí je vystavěna na specifickém chápání stěžejního pojmu informační vědy, pojmu informace, který je konfrontován s několika pojmy příbuznými, s určitým metodologickým přístupem a různými problematickými otázkami. Četbou práce získáváme odpovědi na konkrétní otázky, které jsou řešeny v rámci jednotlivých studií, ale také na otázky, které úzký rámec jednotlivých studií přesahují a získávají svůj význam teprve ve chvíli, kdy promýšlíme práci jako celek. Můžeme říci, že práce představuje poměrně komplexní obraz velmi obecných filosoficko-informačněvědních otázek spojených s fenoménem informace.
Objev podobné jako Information - Jiří Stodola - e-kniha
Náznaky - Jiří Pavlík - e-kniha
eBook: Jiří Pavlík přichází s další nejednoznačně uchopitelnou sbírkou poezie. Hledáme-li její téma, pak je to láska versus sex, sex versus láska. Při hlubším ponoření do téměř heslovitých vět lze nahlédnout do spletitých zákoutí duše, plných zásadních otázek o smyslu nejenom lásky a sexu, ale i bytí jako takového. Toto téma čtenáře jakoby jen tak mimochodem navádí k odpovědím na (zdálo by se, že vlastní) eskapádu otázek. V tom je vidět hodnota Pavlíkovy intimní poezie. V knize ji doprovázejí kongeniální fotografie Michala Huvara.
Objev podobné jako Náznaky - Jiří Pavlík - e-kniha
Republika - Jiří Republika - e-kniha
eBook: Momenty, na kterých nezáleží. Dokud jim nezvratnost nedá význam. Naše dvacáté století bylo plné bojů, proher, vítězství, ale především paradoxů, často se krčících ve stínu velkých dějinných událostí. Kniha Republika, jejímž prostřednictvím nás Jiří Padevět zavádí do období mezi lety 1918—1990, se pokouší přiblížit naši moderní historii na ploše sedmdesáti tří povídek. Vyprávějí o chvílích, které jsou z pohledu „velkých“ dějin nepodstatné, až banální, ale z pohledu těch, kdo je prožívali, byly naopak naprosto zásadní. Často změnily životy aktérů nečekaným a dramatickým způsobem. A to jak směrem k zoufalství, tak i k naději, která trvá. ----- Možná právě teď se za našimi zády a třeba ještě pravděpodobněji před našimi zraky odehrává moment, který se jednou zapíše do historie. Snad u toho Padevět či autoři mu podobní nebudou chybět.- Monika Zavřelová, iDNES.cz
Objev podobné jako Republika - Jiří Republika - e-kniha
Tuberkulóza - Homolka Jiří - e-kniha
eBook: Páté vydání učebního textu obsahuje základní poznatky týkající se epidemiologie, diagnostiky, diferenciální diagnostiky a léčby tuberkulózy. Text je určen posluchačům lékařských fakult.
Objev podobné jako Tuberkulóza - Homolka Jiří - e-kniha
Lenost - Jiří Maršálek - e-kniha
eBook: Filozofická próza průzračná jako horký středozemní den Muž, který přišel o manželku, se vrací na místo, kde spolu trávili dovolenou. A kde také před lety ztratil iluze o vlastní bezúhonnosti. Řecko a jeho vůně, hotel, podivná netečnost a nejistota hrdiny uvnitř. V jiném podnebí ho přepadají nové myšlenky a vlivem zdánlivých náhod, křivd a zrad se jeho život přetváří do zcela jiné podoby. Vypadá to, že domů už není návratu. Pro českou prózu netypický filozofický román, který se prostřednictvím milostného příběhu propadá k otázkám sebeuvědomění, úvahám o podobě světa nebo principům fungování lidské mysli. ––– Popravdě, jeden z mých hlavních cílů při psaní je, abych měl pocit, že to, co vzniká, jsou mým podvědomím přežvýkané reálné události a myšlenky, které pak bdělá mysl vyvrhuje v jakési pozměněné, natrávené, ale konzistentní podobě. Prostředí, ve kterém se kniha odehrává, je mi blízké. Ten specifický druh duševního i tělesného vyčerpání s potřebou topit se v apatii a zároveň v morbidních myšlenkách, které tohle podnebí přináší hlavní postavě v knize, znám velmi dobře, to prostředí na mě má velmi podobný vliv.
Objev podobné jako Lenost - Jiří Maršálek - e-kniha
Delikatesy. Humorné úvahy z let šedesátých
Audiokniha MP3 Jan Werich, čte Jan Werich Když Supraphon vydal v roce 2009 CD s málo známými výstupy Jana Wericha pod názvem Jan Werich (ne)známý, vyšel v Deníku článek s názvem "U Jana Wericha je pořád ještě co objevovat". A je to skutečně tak. Na tomto novém albu uslyší posluchači dosud digitálně nevydané skutečné lahůdky z umělcových úvah (O srandě, O židli, O štice, chycené na pstruha, O psu Thordovi), ale také opravdové legrace, jako je přednes básně F. L. Čelakovského Blázni byli, kordy měli. Výběr zakončí zcela neznámý unikát z konce 50. let Moje žena Penelope z reklamního filmu a četba z knihy Roarka Bradforda Černošský Pán Bůh a páni izraelité. Záznamy pocházejí z archivu Ondřeje Suchého, některé z nich tvořil Jan Werich pro Suchého rozhlasový pořad Gramotingltangl. Obdivovatelé Jana Wericha si tentokrát skutečně "pochutnají". Lahůdkové archivní objevy vyprávění, nápadů a úvah Jana Wericha!
Objev podobné jako Delikatesy. Humorné úvahy z let šedesátých
Přesné autopotahy Peugeot 307 2001-2008
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Peugeot 307 2001-2008
Přesné autopotahy Citroen C5 2001-2008
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Citroen C5 2001-2008
Rati Peugeot 307 2001-2008 (V00045)
Loketní opěrka vysoce kvalitní provedení, stylový design, mnoho funkcí Loketní opěrky značky Rati se vzhledem, fukčností, kvalitou zpracování i odolností řadí k těm nejlepším opěrkám na evropském trhu. Nejen díky tomu, ale i kvůli neotřelému a modernímu designu ji mnoho automobilek používá, jako originální příslušenství pro své modely. Klíčové vlastnosti loketní opěrky Rati Peugeot 307 2001-2008Loketní opěrky zaručují komfort během dlouhých cest, nicméně i při kratších cestách oceníte pohodlí, které poskytujeDalší nespornou výhodou loketních opěrek je, že uvnitř poskytují dodatečný úložný prostor, o který je v autě vždycky nouze
Objev podobné jako Rati Peugeot 307 2001-2008 (V00045)
Tovaryšstvo Ježíšovo - Jiří Šotola - e-kniha
eBook: Konflikt svědomí s mocí a ideologií Románový debut básníka květňácké generace Jiřího Šotoly Tovaryšstvo Ježíšovo (1969) už rokem svého prvního vydání prozrazuje, jakou historickou paralelu v sobě skrývá příběh, zasazený do období násilné rekatolizace českých zemí. Páter Vojtěch Had, bezmezně oddaný dogmatice jezuitského řádu, postupně slevuje ze svých cílů a ideálů, až dospěje k deziluzi, že namísto šíření slova božího na košumberském panství celý život slepě sloužil úplně jiným mocnostem. Vyprávění prosycené skepsí, ironií a relativizací nepotřebuje heroická gesta a patetická provolání, aby připomenulo traumata našeho národa. V popředí naopak stojí individuální osudy těch, kteří se nekriticky ztotožnili se sugerovanou ideologií a až příliš pozdě pochopili svůj omyl, anebo ze strachu či osobního prospěchu konvertovali a poslušně se podřídili totalitní represi. Šotolův román „malého člověka“ svíraného mocenským systémem „velkých dějin“ byl mimořádně kladně přijat nejen soudobou kritikou domácí, ale brzy také zahraniční a exilovou, a nakonec i polistopadovou, což svědčí o nadčasovosti jeho poselství. Text k vydání připravil a komentoval Erik Gilk.
Objev podobné jako Tovaryšstvo Ježíšovo - Jiří Šotola - e-kniha
Svět (((MU))) - Jiří Krutina - e-kniha
eBook: Krátká, kondenzovaná zpráva zachycující žitý filozofický pohled vědomé bytosti, která ve své úrovni vědomí a době ztělesňuje hluboké poznání duše a ve svém rodě či kmeni slouží jako průvodce-učitel-léčitel-vůdce. Jde o bytost, kterou zvu a cítím jako “MUČUNDU”, ztělesňující hluboké poznání své kultury a civilizace (((MU))), POLE hlubokého tělesného cítícího vědomí a vnímání, jež bylo zdrojem těl bytostí “dávných” civilizací, které známe pod názvy Lemuria, Atlantida, apod. Jde o vyjádření mého pohledu skrze oči dané bytosti, do jejího vnitřního světa a vnímání, který jsem v rezonanci s ní prožil v hlubokém meditativním vědomí. Metafyzickou zkušenost tohoto typu dokazuje mnohaúrovňovost duše. Vnitřní kvalitativní souznění životní praxí a filozofií vědomí s tímto šamanským vědomím vnímám jako součást mé vlastní širší mnohočetné IDENTITY v jiné úrovni vědomí a době na zemi.
Objev podobné jako Svět (((MU))) - Jiří Krutina - e-kniha
(((UM))) ČASU - Jiří Krutina - e-kniha
eBook: V současné zrychlené době se svými mantrami “jak není na nic čas” a “vše se musí stihnout”, apod., je na místě se ptát po tom, co je “čas”. Co když to, co zveme “čas” není žádnou objektivní veličinou, ale vnitřní dimenzí vědomí samého? Následující esej je sice – z principu samozřejmě subjektivní interpretací zakoušení mého času jako výsledek meditativního sebe-zkoumání a vnitřního vzdělávání, ale nikoliv rozumovou spekulací “o čase”. Jejím cílem je komunikovat a prohloubit naše vnímání času v naší celkové zkušenosti života. V souladu s autentickým filozofickým i vědeckým bádáním míním, že pouze naše vlastní meditativní subjektivní prožívání času – tedy naše (nikoliv ve smyslu nějakým “já” vlastnícím, ale námi žitým) vědomí prožívaného času, nás může spojit se samotnou esencí času jako vědomím a zažít čas jako bezčasé vědomí zpřítomňování všech časů. Esej si neklade za cíl sdělit nějakou konečnou pravdu nebo finální odpověď, co je čas, ale prohloubit vědomí našeho vnímání času, který žijeme. Musíme zdůraznit, že se nebavíme o čase jako nějaké fyzikální veličině, nebo filozofické abstraktní představě, ale o čase, jak jej žijeme, o našem subjektivním prožívání času, tedy o našem vědomí času, neboť to se přímo dotýká bezprostředně našeho života a jeho kvality.
Objev podobné jako (((UM))) ČASU - Jiří Krutina - e-kniha
Šťastný kosočtverec - Jiří Kačur - e-kniha
eBook: Opravdová láska, to možná zní současnému člověku podivně, alespoň autor naší knihy je však přesvědčen, že právě po ní každý touží a každý ji hledá, ačkoliv nemusí mít vždy tu nejobvyklejší podobu. V tetralogii Šťastný kosočtverec, složené z částí, nazvaných Vzdušné zámky?, Láska ..., Kouzelné ostrovy a Apothéosa, se potkáme s jejím hledáním i nalézáním, a jelikož, jak praví lidové moudro, nic v životě není zadarmo, nemůže se čtenář divit dojmu, že sedí nad dobrodružným románem, případně detektivkou a chvíli dokonce nad romantickou novelou, svým způsobem prorockou knihou i epickou poezií. Těžko říci, zda jde o román, či popis cesty do velmi hmatatelné skutečnosti, na niž již mnozí z nás téměř zapomněli.Román Šťastný kosočtverec je prvotinou bruntálského spisovatele a pražského antikváře Jiřího Kačura, který zatím publikoval jen na internetu či ve vlastní produkci v malých nákladech.JIŘÍ KAČUR narozen v roce 1965. Léta 1965 až 68 prospal jako hodné pachole v Bruntále. Jako student fyziky bojoval za svobodu v pražských ulicích v roce 1989, ale vyznamenán za statečnost nebyl. Ku prospěchu kulturního klimatu v této zemi již mnoho let provozuje antikvariát a píše divadelní hry, povídky, romány, eseje, básně a kreslí i komiksy. Tvorba autorova se ale dělí na PŘED A PO...jednoho dne, již v pozdějším věku, pochopil, rozhlížeje se kol sebe, že světu je zapotřebí především lásky, a tak si řekl, že bude psát o jejím hledání a nalézaní. Mnoho snil a mnohé zažil, aby zjistil, že láska je vlastně stále po ruce, ale že se o ni musí každý zasazovat každou minutu svého života. Protože kdo chce žít v lepším světě, musí začít u sebe, ale je to „Facha". Má krásnou dceru Aničku, žije v krásné Praze a je opravdu milován.
Objev podobné jako Šťastný kosočtverec - Jiří Kačur - e-kniha
Bílý plamen - Jiří Tuček - e-kniha
eBook: Jiří Tuček, básník, prozaik a pedagog, přichází se sbírkou originálních básní, jimiž se jako Ariadnina nit line víra, filozofie, něha i humor.
Objev podobné jako Bílý plamen - Jiří Tuček - e-kniha
Skandinávské kavalkády - Jiří Kostúr - e-kniha
eBook: V Skandinávii jsem byl poprvé na podzim roku 2002, kdy jsem projel celé Norsko až na mys Nordkapp. Vracel jsem se přes kousek Finska a pak přes celé Švédsko až do jeho nejjižnějšího města Trelleborgu, kde jsem se přeplavil trajektem do Německa a vrátil se nazpátek do Čech. Tehdy před cestou na sever Evropy mě vůbec nenapadlo, že bych o svém cestování něco psal. Dokonce jsem si s sebou nevzal ani foťák, pravda, starý krám na kinofilm, protože jsem si ří-kal, že mi explorérský trip zůstane na celý život v paměti. Zaznamenával jsem si proto zkraje jen stručné poznámky, ovšem zážitky ze skandinávské přírody: hory, ledovce, zvířata atd. by-ly tak silné, že jsem se víc a víc rozepsal, že jsem po návratu skutečně sepsal cestopis. Nabídl jsem ho vydavatelství Olympia, které mělo malou cestopisnou edici bez fotografií a málem u nich vyšel. V druhém výběrovém kole mě ale předběhl cestopis o Islandu. Jinam jsem ho už nenabízel, protože bez fotek se cestopis těžko udává, takže zůstal ležet dvacet let v šuplíku. V letošním roce 2022 jsem realizoval druhou skandinávskou kavalkádu, samozřejmě už s fotoaparátem, teď digitálním. Vyrazil jsem pro změnu nyní už v polovině května, abych vi-děl kvést tundru. Před těmi dvaceti lety jsem obžérsky „sklízel“ její plody, především haldu brusinek a v tajze sbíral na neuvěřitelných „plantážích“ křemenáče. Hlavním zájmem mojí ex-pedice po dvaceti letech bylo především zkontrolovat, kam až ustoupily ledovcové splazy Ni-gardsbreen, ten se nachází v středním Norskou a stéká z ledovce Jostedalsbreen, a splaz Oster-dalsisen z ledovce Svartisen, jenž je u polárního kruhu. Ale ještě větším cílem bylo spatřit e-xotickou arktickou zvířenu: pižmony severní, o nichž jsem před dvaceti lety nevěděl, že se vyskytují v norském národním parku Dovre fjell. Myslel jsem – losy a řadu sobů jsem viděl při první kavalkádě, dokonce jsem natrefil i na tetřevy – že prehistoričtí Ovibos moshatos se nacházejí jen v Grónsku, na ostrovech severní Kanady a na Aljašce. A teď byla možnost svou neznalost napravit. Pochopitelně jsem nezůstal jen u zvířat, lesů a hor, to nakonec ani úplně nešlo, v květnu je ve Skandinávii ještě spousta sněhu, tak jsem mimo muzeí lodi Fram, balso-vého voru Kon-Tiki a rákosového člunu RA II na poloostrově BygdØy u Oslo, které jsem si šoupnul znovu, si přidal objet jižní pobřeží Norska s jeho vikingskými památkami atp. S foťá-kem jsem si zařádil i na kulturních záležitostech jako jsou dřevěné kostely, válečné muzeum v Narviku a i laponské muzeum ve švédském Jokkmokku, kde jsem už před dvaceti roky také byl, jenže bez foťáku. Druhou kavalkádu jsem na nejsevernější mys Evropy Nordkapp (není nejsevernější, jsou ještě severnější mysy) už nesměřoval. Finanční prostředky to neumožňovaly, průměrná cena benzínu natural 95 v Norsku, když jsem vyjížděl, byla kolem 56 Kč, ovšem nyní přes 60 Kč. Navíc jsem tam už byl a mimo pobřežních skal tam nic zvláštního není, pokud teda nezapočí-tám peněžní pálku 135 Nk za průjezd podmořského tunelu na ostrov MagerØya, kde se Nord-kapp nachází, a i dalších nehorázných180 norských korun za vstup na mys, což může být nyní ještě určitě víc. Přičemž v Norsku je na dálnicích a silnicích I. třídy spousta mýtných bran, kde se sice hned neplatí, ale někdy v září nebo říjnu očekávám od firmy Euro Parking Colle-ction, která mýtné brány provozuje, pěkně mastný účet, který se naštěstí může zaplatit v měně státu, odkud účastník norského silničního provozu pochází. Ve Švédsku jsou dálnice stále ne-zpoplatněné. Za první kavalkády se v Norsku ještě také neplatilo. V zemi tří korunek ale mohlo moje cestování nyní skončit málem velkým zdravotním malérem. Druhý den po přejezdu z Norska jsem si v lese při pádu natrhnul achilovku. Že ji mám natrženou, na to se přišlo až v Česku, švédskou severní Lapponii, střed a jih země jsem prokulhal během osmi dnů. Kdybych si achilovku na levé noze přetrhnul úplně, tak jsem se musel plazit lesem k hlavní silnici přes šest kilometrů jako Meresjev. K tomu naštěstí nedošlo, mohl jsem i přes zdravotní handicap vidět prakticky skoro všechny zajímavosti, co jsem měl ve Švédsku naplánované. Víc k tomu nebudu dodávat, podrobnosti a další problémy jsou pojednány v cestopisu. Fotografií je 375.
Objev podobné jako Skandinávské kavalkády - Jiří Kostúr - e-kniha
Skryté dimenze - Jiří Mazurek - e-kniha
eBook: Rok 2043. Na Marsu se objevuje záhadná anomálie, v Praze se probouzí k životu umělá inteligence a agentka Samantha Millerová se společně s bývalým ponorkovým kapitánem Alexandrem Gomelským ocitá uprostřed mocenské hry, která rozhodne o osudu lidstva. Odhalí agentka a kapitán na své nebezpečné pouti Sluneční soustavou pravdu dřív, než je jejich tajemný nepřítel stačí zastavit? Komu mohou věřit, a komu ne? A jak s tím souvisí nedávný objev na Nové Zemi? Volné pokračování románu Polární záře.
Objev podobné jako Skryté dimenze - Jiří Mazurek - e-kniha
Lovecká vzpomínání - Jiří Křivánek - e-kniha
eBook: V souboru mysliveckých povídek Lovecká vzpomínání nabízí autor přes třicet loveckých příběhů. Rekapituluje v nich několik desetiletí své profesní dráhy, během nichž měl možnost navštívit mnoho překrásných míst hlavně ve vojenských výcvikových prostorech a hraničních pásmech, kam mnohdy lidská noha nevstoupila. Popisuje setkání s řadou lesníků, myslivců a lovců a přibližuje jejich osudy, úspěchy i strasti při lovu. V tomto ojedinělém putování časem zachycuje pomíjivé chvíle loveckého života a zaznamenává množství zážitků, které mu myslivecký život přinesl.
Objev podobné jako Lovecká vzpomínání - Jiří Křivánek - e-kniha
Projekt Y - Jiří Pavelek - e-kniha
eBook: Neznámá galaxie. Mladé kolonie lidstva bojují o přežití. Jak se zde lidstvo ocitlo? Proč není na Zemi? A existovala vůbec Země? Za odpověďmi se skrývá děsivé tajemství.První díl epické sci-fi ságy.
Objev podobné jako Projekt Y - Jiří Pavelek - e-kniha
Jiří Hulcr Kůrovci Provedení: E-kniha
Když slyšíme slovo kůrovec, většinou se nám vybaví smutný obraz uschlých smrků a hromad pokáceného dřeva. Tahle kniha ale dělá něco naprosto nečekaného: dívá se na kůrovce očima biologa, milovníka přírody a vášnivého vypravěče, který z nich udělá vaši novou guilty pleasure. Protože kdo jiný by dokázal popsat zásnubní tanečky kůrovců nebo výživovou hodnotu jejich oblíbených hub se stejnou vášní jako zápasník sumó nebo someliér? Jiří Hulcr zpochybňuje stereotypy, které nám o lese a přírodě předkládají novinové titulky. Ukazuje, jak kůrovci komunikují, pěstují si houby, přežívají mezi predátory, a jak je lidská hloupost často horší než jejich kusadla. Fascinující příběhy z tropických pralesů, laboratorních sendvičů z plexiskla i českých smrčin odhalují, že brouci jsou mnohem víc než jen „škůdci“. Tahle kniha je zároveň zábavná, moudrá i naléhavá. Nabízí pohled do světa, který máme často doslova pod nohama, ale zůstává nám skrytý. A také nenápadně vyzývá: pojďme se učit z přírody, ne proti ní bojovat. Jinak tu nezůstane ani ten špalek pro kůrovce. Pro koho je kniha určena pro milovníky přírody, vědy a hlubších souvislostí pro každého, koho už unavují jednoduchá vysvětlení složitých jevů pro studenty, lesníky, biology i laiky se zvědavou myslí a pro každého, kdo se nebojí změnit názor Proč si tuto knihu přečíst objevíte příběh „záporáka“, který je možná hrdinou dozvíte se, jak příroda opravdu funguje (a jak ji ničíme neznalostí) zasmějete se nad prdelními feromony a larválními dramaty možná začnete vidět les jinak než dřív Nahlédnout do knihy Kdykoliv se zmíním, že studuji kůrovce, každý se na mě podívá s doširoka otevřenýma očima a automaticky se ptá: ‚Kácet, nebo nekácet?‘ Noviny jsou kůrovců plné: kůrovec je surovec a ničí naše krásné lesy. Češi lesy milují, a proto už léta zápolíme se zapeklitou otázkou: proč příroda vyplodila takové zlo, proč je sama proti sobě?“ Doporučení nakladatele "Tuhle knihu jsme si zamilovali, a nejen protože jsme vyrostli na Šumavě. Je v ní všechno: věda i humor, fascinující detaily i důležité otázky o budoucnosti našich lesů. Jiří Hulcr je nejen přední světový odborník na kůrovce, ale také skvělý vypravěč. Jeho text vás rozesměje, zarazí i inspiruje – a úplně změní váš pohled na malé broučky, kteří hýbou našimi lesy víc než jsme si kdy připouštěli. V Kazdě jsme vždy hledali knihy, které propojují krásu přírody s lidským příběhem. Tahle je výjimečná v tom, že příběh píší sami kůrovci – a my lidé v něm nejsme ti hlavní hrdinové. Právě proto si zaslouží být čtena a sdílena. Otevře vám oči – a možná i srdce." - Michaela a Václav Kazdovi O autorovi Jiří Hulcr Jiří Hulcr, český rodák, entomolog z University of Florida a přední světový “kůrovcolog”, napsal svěží, zábavnou a čtivou knihu, plnou zajímavých informací a unikátních fotografií. Na kůrovce se odteď budete dívat úplně jinak – protože i skutečnou příčinu poškozených lesů musíme hledat někde jinde než u těchto malých a fascinujících tvorů. Jiří Hulcr v pořadu Hyde Parku Civilizace
Objev podobné jako Jiří Hulcr Kůrovci Provedení: E-kniha
Textilní autokoberce Vopi Peugeot 307 2001-2008
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Peugeot 307 se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Peugeot 307 2001-2008
Lemy blatníků Ford Fiesta VI. 2001-2008
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Ford Fiesta VI. 2001-2008
Lemy blatníků Citroen C5 Kombi 2001-2008
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Citroen C5 Kombi 2001-2008
Textilní autokoberce Vopi Citroen C5 2001-2008
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Citroen C5 se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Citroen C5 2001-2008
Ofuky oken Citroen C5 2001-2008 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Citroen C5 nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Citroen C5 2001-2008 (přední)
Textilní autokoberce Vopi Citroen C5 2001-2008
Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Citroen C5 se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit v různých barevných variantách: černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Citroen C5 2001-2008
Textilní autokoberce Vopi Peugeot 307 2001-2008
Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Peugeot 307 se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit v různých barevných variantách: černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Peugeot 307 2001-2008
Gumové autokoberce Petex Peugeot 307 2001-2008
Kvalitní gumové autokoberce pro vůz Peugeot 307, které mají tradiční (čtverečkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody nebo tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od německého výrobce PETEX jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru konkrétního vozidla (Peugeot 307). V případě, že je vůz z výroby opatřen trny v podlaze pro použití originálních fixací, pak jsou fixace součástí předních autokoberců.Autokoberce se lisují bez použití PVC a během výroby se pravidelně kontrolují na přítomnost dalších toxických a škodlivých látek. Výrobek splňuje certifikát 555203010 / 2015 od zkušebního institutu Dekra. Splňují tak nejvyšší požadavky na kvalitu, kterou jsou německé výrobky celosvětově známy. Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Petex liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Petex Peugeot 307 2001-2008
Gumové autokoberce Rigum Citroen C5 2001-2008
Kvalitní gumové autokoberce pro vůz Citroen C5, který se vyráběl v letech 2001 až 2008. Autokoberce mají tradiční (čtverčkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody, popř. tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce výrobce RIGUM jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru daného vozidla. Autokoberce se lisují bez použití PVC.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Rigum Citroen C5 2001-2008
Ofuky oken Peugeot 307 2001-2008 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Peugeot 307 nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Peugeot 307 2001-2008 (přední)
Gumové autokoberce Rigum Peugeot 307 2001-2008
Kvalitní gumové autokoberce pro vůz Peugeot 307. Autokoberce mají tradiční (čtverčkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody, popř. tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce výrobce RIGUM jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru daného vozidla. Autokoberce se lisují bez použití PVC.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Rigum Peugeot 307 2001-2008
Gumové autokoberce Novline Citroen C5 2001-2008
Gumové autokoberce Novline pro vůz Citroen C5 mají zvýšený okraj (3cm) po celém obvodu a spolehlivě zabraňují pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj ocení řidiči především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a na jaře během oblevy chrání původní podlahu vozu před blátem.Speciálně navržený protiskluzový povrch zaručuje pohodlí a komfort při řízení vozu. Autokoberce Novline mají moderní design a nejpřesnější střih ze všech značek autokoberců v našem sortimentu. Dokonale pasují do konkrétního modelu auta. Navíc součástí každé sady autokoberců jsou zpravidla originální fixace, kterými jednotliví výrobci automobilů ve většině případů osazují podlahu u řidiče a spolujezdce. Díky speciální technologii výroby z inovativních polymerových materiálů jsou velmi odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Zachovávají si svoji elastičnost v rozmezí teplot -50°C až +50°C a jsou odolné vůči UV záření. Autokoberce neblednou účinkem UV záření.Dokonale přesný střih a zvýšený okraj (3cm). To jsou vlastnosti, díky kterým autokoberce Novline dokonale chrání interiér auta. Většina sad autokoberců obsahuje tzv. cross-piece, což je koberec přes středový tunel mezi zadními sedačkami (viz. fotogalerie). Cross-piece je zpravidla součástí zadního levého autokoberce a pravým se pouze překryje. Tento způsob upevnění maximálně ulehčuje manipulaci se zadními autokoberci včetně jejich vyklepávání. Dále téměř všechny levé přední autokoberce Novline mají integrovaný kryt podběhu. Ten chrání čalounění podběhu před nečistotami v případě, že si řidič během jízdy na podběh odkládá nohu.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Novline Citroen C5 2001-2008
Gumové autokoberce Novline Peugeot 307 2001-2008
Gumové autokoberce Novline pro vůz Peugeot 307 mají zvýšený okraj (3cm) po celém obvodu a spolehlivě zabraňují pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj ocení řidiči především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a na jaře během oblevy chrání původní podlahu vozu před blátem.Speciálně navržený protiskluzový povrch zaručuje pohodlí a komfort při řízení vozu. Autokoberce Novline mají moderní design a nejpřesnější střih ze všech značek autokoberců v našem sortimentu. Dokonale pasují do konkrétního modelu auta. Navíc součástí každé sady autokoberců jsou zpravidla originální fixace, kterými jednotliví výrobci automobilů ve většině případů osazují podlahu u řidiče a spolujezdce. Díky speciální technologii výroby z inovativních polymerových materiálů jsou velmi odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Zachovávají si svoji elastičnost v rozmezí teplot -50°C až +50°C a jsou odolné vůči UV záření. Autokoberce neblednou účinkem UV záření.Dokonale přesný střih a zvýšený okraj (3cm). To jsou vlastnosti, díky kterým autokoberce Novline dokonale chrání interiér auta. Většina sad autokoberců obsahuje tzv. cross-piece, což je koberec přes středový tunel mezi zadními sedačkami (viz. fotogalerie). Cross-piece je zpravidla součástí zadního levého autokoberce a pravým se pouze překryje. Tento způsob upevnění maximálně ulehčuje manipulaci se zadními autokoberci včetně jejich vyklepávání. Dále téměř všechny levé přední autokoberce Novline mají integrovaný kryt podběhu. Ten chrání čalounění podběhu před nečistotami v případě, že si řidič během jízdy na podběh odkládá nohu.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Novline Peugeot 307 2001-2008
Gumové autokoberce Gledring Peugeot 307 2001-2008
Gumové autokoberce Gledring pro vůz Peugeot 307, mají 1 cm vysoký okraj, který chrání původní koberec auta před vodou, tajícím sněhem a agresivní solí. Autokoberce Gledring se vyznačují především atraktivním vzorem a moderním designem, ale také vysokou kvalitou zpracování. Jako jediné autokoberce z našeho sortimentu jsou jemně parfemované. Autokoberce jsou vyrobené přímo na míru a dokonale kopírují tvar podlahy daného typu vozidla, v tomto případě Peugeot 307. Každá sada gumových autokoberců zpravidla obsahuje fixace pro upevnění předních koberců k podlaze vozu.Autokoberce Gledring jsou lisovány ze syntetického kaučuku, bez použití PVC. Jsou odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Vzor na autokobercích nezadržuje při čištění nečistoty jako například čtverečky u jiných autokoberců, které se špatně vymývají. Společnost Gledring dokonce vyvinula vlastní speciální přípravek na suché čištění autokoberců, který rychle a efektivně odstraní veškeré nečistoty z gumového koberce. Přestože přípravek vyvinula firma Gledring pro čištění vlastních autokoberců, jedná se o univerzální přípravek, který lze použít k ošetření a konzervování libovolných gumových výrobků.Autokoberce Gledring jsou pravidelně podrobovány zátěžovým testům, aby byla kontinuálně zajištěna jejich kvalita. Testovací robot je schopen nasimulovat 10 000 ujetých kilometrů za 5 hodin. Gledring uvádí, že při běžném používání je životnost autokoberců až 150 000 ujetých kilometrů. Gumové autokoberce splňují atest 8SD 3432 Ministerstva dopravy ČR - je schválena jejich technická způsobilost pro použití ve vozidlech.Sada autokoberců je pro prezentační účely upevněna na plastovém ramínku. Konce plastového ramínka se odlomí a prostřední část, která zůstane, lze použít jako škrabku na led.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Gledring liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi autokoberci různých výrobců. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Gledring Peugeot 307 2001-2008
Exilové periodikum Nový život (1949–2001) - Marie Benáková - e-kniha
eBook: Jádrem publikace Exilové periodikum Nový život (1949–2001) je bibliografický soupis padesáti tří ročníků exilového periodika, které vycházelo nejprve jako Věstník Cyrilometodějské ligy [akademické] a od roku 1950 jako Nový život v Londýně (1949–1953). V roce 1954 převzala jeho vydávání Křesťanská akademie v Římě. Bibliografický soupis čítající 11 312 položek (pro uživatelsky výhodnou formu fulltextového vyhledávání je umístěn na webu nakladatelství) je doplněn o úvodní studii (vychází tiskem), která shrnuje dosavadní stav bádání, zpřesňuje identifikaci Nového života, představuje jeho obsah (strukturu, proměnlivé i stálé rubriky) a tvůrce (institucionální zázemí, redaktory, pracovníky administrace a autory). Kapitola o institucionálním zázemí zachycuje první roky existence Cyrilometodějské ligy na základě článků z Nového života s údaji zpřesňujícími dosavadní existující práce. Klíčové osoby a instituce jsou opatřeny životopisnými medailony s odkazy na další literaturu.
Objev podobné jako Exilové periodikum Nový život (1949–2001) - Marie Benáková - e-kniha
Klíče od království - Jiří Krutina - e-kniha
eBook: Krátká, ale celistvá zpráva odhalující vědomí vnitřního významu původního (gnostického) učení Ježíše a jeho spirituální rodiny. To prosakuje svými pojmy jako Království v nás i kolem nás, Království boží, Otec, Křest či Svatební komnata i do evangelií. Autor svým souznícím meditativním vědomím nechává tyto pojmy z původního Ježíšova učení promlouvat-řečit jejich tiché významy i přes zdánlivě nás oddělující časo-prostor od života historické osoby Ježíše a jeho duchovní rodiny. Autor v těchto pojmech, kterými Ježíš ve své době komunikoval své učení pro své nejbližší duchovní učedníky, rozpoznává stavy a oblasti či pole vědomí, které tvoří naší širší identitu a tělo, a tak je svým souznícím vědomím zcela nově oživuje pro člověka 21. století. Esej je současně tichou výzvou i podanou rukou zároveň všem lidem, kteří upřímným způsobem touží po autentické zkušenosti původního Ježíšova učení a prvotních křesťanů ve svém každodenním životě. Textem sdílené “klíče” nabízejí vnitřní obrodu křesťanství v naší individuální zkušenosti, postavené na přijetí vědomí jako onoho základu jak Krista a jeho Království, tak Boha v nás místo infantilního kultu, udržovaného zevními církvemi.
Objev podobné jako Klíče od království - Jiří Krutina - e-kniha
Poetika narativního komentáře - Jiří Koten - e-kniha
eBook: Na rozdíl od většiny teorií výpravného textu, které se věnují silné opozici vyprávění (diegesis) a řeči (mimesis), kniha zaměřuje pozornost na složku často opomíjenou — narativní komentář (exegesis). Předmětem autorova soustředěného zájmu jsou tedy vztahy mezi vyprávěními, která komentáře eliminují (např. dobrodružné či alegorické žánry), a vyprávěními, jejichž účinek naopak spoléhá na diskurzivní síly narativní rétoriky. Tvary a funkce vypravěčské rétoriky jsou zkoumány od středověké zábavné prózy po současný český román. V pomyslné literární řadě, jež není chápána jako vývojová linie, nýbrž jako interpretační taktika, se vyjevují důležité funkce komentářů v české literatuře různých historických období: ve starší literatuře mimo jiné spoluutvářely mravokárné či naukové žánry, v devatenáctém století konstituovaly lidovýchovnou povídku, ale i historický a společenský román, v současné literatuře například produktivní žánr sebereflexivního románu. ––– Fikční dílo nemusí být, a většinou také není, tvořeno výlučně fikčním diskurzem. — John R. Searle
Objev podobné jako Poetika narativního komentáře - Jiří Koten - e-kniha
Česká čtenářská republika - Jiří Trávníček - e-kniha
eBook: Kniha o současné české čtenářské kultuře vychází z anonymních čtenářských životopisů, které se nahrávaly v letech 2009—2015. Tyto výpovědi (celkem jich je 138) slouží jako základ pro trojí pohled na naše čtenářství. Úhel generační portrétuje čtyři generace (rozhlasovou, televizní, počítačovou a internetovou), konkrétně to, čím musely projít a jaké jsou jejich dominanty. Druhá perspektiva (fenomény) se zabývá tematickými průsečíky, tedy tím, co z jednotlivých čtenářských životopisů vyplynulo — například Babička, detektivka, film a kniha, odpadlictví, povinná četba, Švejk, tipaři, zákazy a další. Třetí úhel (životopisy) přináší devět životních čtenářských příběhů, které jsou něčím typické a zároveň něčím podnětné, to vše s malou interpretační nápovědou. --------- Taky si vzpomínám, jak byly ty čtvrtky – Hlava XXII a tak podobně. V těch frontách jsem stál. Vzpomínám si třeba taky na Letiště. Nebo Motýlka – ten taky byl ve čtvrtkách. I Párala jsem nějakýho skousal, ale ten mě moc nechyt. Jestli to byl jinej styl? Asi to bylo moc na bednu, ale já jsem čet taky pár knížek na bednu, kdy jsem se musel vracet, na něco se voptat, když jsem nechápal. Protože ten kluk, jak jsem se o něm zmínil, že byl vyučenej sazečem, tak ten byl bedna, ten byl načtělej. S tím jsme i knihy konzultovali. Já jsem tady říkal Láďovi: „Hele, já jsem toho přečet mraky, ale už si nevzpomenu… a už si i těžko uvědomuju ty děje.“ (soukromý zemědělec, 59 let)
Objev podobné jako Česká čtenářská republika - Jiří Trávníček - e-kniha
Podívejte se také
- Mira Mar Miramarky kostičky 80g (8595042693867)
- Mira (978-80-00-05666-1)
- Rezaw-Plast, Gumové koberce se zvýšeným okrajem, Jeep Cherokee KJ, Liberty, 2001-2008 (96.203104)
- troli cerny pansky naramek z kuze a koralku leather
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Určitá míra facky (978-80-726-2668-7)
- cerny velbloud
- cerny batoh
- Mira Mar Salámová kolečka hovězí 80g (8595042694437)
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
- De'Longhi KBI 2001.M (KBI 2001.M)
- De'Longhi KBJ 2001.BK (KBJ 2001.BK)
- De'Longhi KBI 2001.R (KBI 2001.R)
- De'Longhi KBIN 2001.W (KBIN 2001.W)
- De'Longhi KBJ 2001.W (KBJ 2001.W)
- De'Longhi KBI 2001.S (KBI 2001.S)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Honeywell Home Resideo R200C2-E, Detektor, Monitor CO2, 10 let záruka, CZ,SK,HU zvuk (R200C2-E)