Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic 5 L Lodní motorový olej

Polosyntetický olej 10W-40 pro 4-taktní motory Suzuki. Objem 5 litrů. Provedení: API SH/SG. Objem: 5 L;4,1 - 5 L Viskozita: 10W-40 Země původu: Belgie

Podívejte se také Repsol Qualifier Fork oil SAE 10W - 1l

cena 1651.0 Kč
Detail

Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 25W-40 4 L Lodní motorový olej

Vysoce kvalitní motorový olej, speciálně navržený pro 4-taktní lodní motory, který zajišťuje výjimečnou ochranu i v náročných podmínkách. Díky syntetické směsi nabízí lepší tepelnou stabilitu a delší životnost, což zaručuje spolehlivý výkon motoru i při intenzivním používání. Tento olej minimalizuje tření, zvyšuje efektivitu paliva a chrání motor před korozí, opotřebením a usazeninami. Oleje značky Mercury jsou skvělou volbou pro majitele lodních motorů, kteří hledají vysokou spolehlivost, ochranu a dlouhou životnost motoru. Země původu: Belgie Objem: 4 L;3,1 - 4 L Viskozita: 25W-40

Podívejte se také RAVENOL HVE SAE 10W-50 5l ; 5 L (4014835802964)

cena 1674.0 Kč
Detail

Yamalube API-SJ Synthetic 10W-40 4 Stroke Marine Oil 4 L Lodní motorový olej

Syntetický vysokovýkonný motorový olej, speciálně vyvinutý pro 4-taktní vnější motory a vodní skútry při provozu za normálních podmínek, vyvinutý, testován a schválen společností Yamaha Motor marine. Převyšuje normy API SJ, dobrá ochrana proti opotřebení s výrazným antioxidačním účinkem udržující čistotu motoru, dlouhotrvající ochrana při namáhání motoru zabezpečující jeho plynulý provoz, lepší čistící a dispergačních schopnost. Technické údaje: Stupeň viskozity - 10W-40, hustota při 15°C - 0,879 g/cm3 Kinematická viskozita při 100°C - 13,4 g/cm3, index viskozity - 155, bod vzplanutí - 220°C, teplota tuhnutí: - 40°C, TBN - 761 mg KOH/g. Země původu: Japonsko Objem: 4 L;3,1 - 4 L Viskozita: 10W-40

Podívejte se také Liqui Moly Motorový olej Super Leichtlauf 10W-40, 5 l (9505)

cena 1355.0 Kč
Detail

Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 25W-50 4 L Lodní motorový olej

Vysoce kvalitní motorový olej, speciálně navržený pro 4-taktní lodní motory, který zajišťuje výjimečnou ochranu i v náročných podmínkách. Díky syntetické směsi nabízí lepší tepelnou stabilitu a delší životnost, což zaručuje spolehlivý výkon motoru i při intenzivním používání. Tento olej minimalizuje tření, zvyšuje efektivitu paliva a chrání motor před korozí, opotřebením a usazeninami. Oleje značky Mercury jsou skvělou volbou pro majitele lodních motorů, kteří hledají vysokou spolehlivost, ochranu a dlouhou životnost motoru. Viskozita: 25W-50 Objem: 3,1 - 4 L;4 L Země původu: USA

Objev podobné jako Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 25W-50 4 L Lodní motorový olej

cena 2165.0 Kč
Detail

Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil 25W-40 4 L Lodní motorový olej

Vysoce kvalitní motorový olej, speciálně navržený pro 4-taktní lodní motory, který zajišťuje výjimečnou ochranu i v náročných podmínkách. Díky syntetické směsi nabízí lepší tepelnou stabilitu a delší životnost, což zaručuje spolehlivý výkon motoru i při intenzivním používání. Tento olej minimalizuje tření, zvyšuje efektivitu paliva a chrání motor před korozí, opotřebením a usazeninami. Oleje značky Mercury jsou skvělou volbou pro majitele lodních motorů, kteří hledají vysokou spolehlivost, ochranu a dlouhou životnost motoru. Objem: 3,1 - 4 L;4 L Viskozita: 25W-40 Země původu: Belgie

Objev podobné jako Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil 25W-40 4 L Lodní motorový olej

cena 1394.0 Kč
Detail

Mercury Premium Plus 2-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 4 L Lodní motorový olej 2 takt

Vysoce kvalitní motorový olej speciálně navržený pro 2-taktní lodní motory. Tento olej zajišťuje spolehlivou ochranu motoru a konzistentní výkon v různých podmínkách. Díky svému složení poskytuje efektivní ochranu proti opotřebení a korozi, zároveň minimalizuje usazeniny a udržuje motor čistý. Je ideální volbou pro majitele lodních motorů, kteří oceňují vysokou kvalitu a dlouhou životnost motoru, a nabízí vynikající ochranu i bez syntetických přísad. Objem: 3,1 - 4 L;4 L

Objev podobné jako Mercury Premium Plus 2-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 4 L Lodní motorový olej 2 takt

cena 1527.0 Kč
Detail

Quicksilver 4-Stroke Marine Oil Synthetic Blend 25W-40 4 L Lodní motorový olej

Syntetický olej pro 4-taktní lodní motory se speciálními aditivy. Speciálně vyvinuté tak, aby vyhovovaly potřebám všech 4-taktních lodních motorů. Rozšířená ochrana, která není dostupná běžnými automobilovými oleji. Pro použití ve všech Mercruiser a jiných motorech sterndrive a všechny 4-taktní motory. Vynikající ochrana proti tření a opotřebení. Prvotřídní vnitřní ochrana proti korozi motoru. Objem: 3,1 - 4 L;4 L Viskozita: 25W-40 Země původu: Belgie

Objev podobné jako Quicksilver 4-Stroke Marine Oil Synthetic Blend 25W-40 4 L Lodní motorový olej

cena 1749.0 Kč
Detail

Mercury Premium Plus 2-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 1 L Lodní motorový olej 2 takt

Vysoce kvalitní motorový olej speciálně navržený pro 2-taktní lodní motory. Tento olej zajišťuje spolehlivou ochranu motoru a konzistentní výkon v různých podmínkách. Díky svému složení poskytuje efektivní ochranu proti opotřebení a korozi, zároveň minimalizuje usazeniny a udržuje motor čistý. Je ideální volbou pro majitele lodních motorů, kteří oceňují vysokou kvalitu a dlouhou životnost motoru, a nabízí vynikající ochranu i bez syntetických přísad. Objem: 1 L;801 - 1000 ml

Objev podobné jako Mercury Premium Plus 2-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 1 L Lodní motorový olej 2 takt

cena 540.0 Kč
Detail

Quicksilver Racing 4-Stroke Marine Oil Synthetic Blend 25W-50 4 L Lodní motorový olej

Olej zabezpečující vynikající ochranu proti opotřebení a korozi, což prodlužuje životnost motoru, minimalizuje ukládání spalin, udržuje špičkový výkon a spolehlivost motoru při snížené spotřebě oleje. Země původu: Belgie Viskozita: 25W-50 Objem: 4 L;3,1 - 4 L

Objev podobné jako Quicksilver Racing 4-Stroke Marine Oil Synthetic Blend 25W-50 4 L Lodní motorový olej

cena 2260.05 Kč
Detail

Quicksilver Full Synthetic TDI Engine Oil 4 L Lodní motorový olej diesel

Optimalizuje výkon motoru v námořních aplikacích, stabilní formule nejvyšší třídy odolává poruchám při vysoké teplotě a oxidaci v extrémních podmínkách. Použití: Chrání systémy proti znečištění Prodlužuje životnost filtrů pevných částic (DPF) Poskytuje vynikající ochranu proti opotřebení a korozi, která pomáhá prodloužit životnost motoru Pro použití v motorech s turbodmychadlem s přímým vstřikováním (TDI) Splňuje mezinárodní specifikace ACEA C3 Splňuje normy OEM pro: Volkswagen VW 501.00/507.00 BMW LL-04 Mercedes-Benz MB-Approval 229.51 Porsche C30 Objem: 3,1 - 4 L;4 L Země původu: USA

Objev podobné jako Quicksilver Full Synthetic TDI Engine Oil 4 L Lodní motorový olej diesel

cena 1973.0 Kč
Detail

Quicksilver Verado FourStroke Engine Oil Synthetic Blend 25W50 4 L Lodní motorový olej

25W50 Synthetic Blend oil je vhodný pro lodní motory používané v závodech. Vysoce výkonný olej zajišťuje maximální mazání vašeho motoru. 3 věci, které byste měli vědět: Udržuje viskozitu za nejextrémnějších provozních podmínek, jakými jsou například závody - provoz motoru při maximálním výkonu a vysokých teplotách nebo rybolov - střídání mezi vysokými a nízkými otáčkami a volnoběh Chrání před usazeninami a tvorbou kalu Ochranu proti rzi - certifikace NMMA 25W50 Syntehtic Blend doporučení v Mercury Verado a ve všech ostatních vysoce výkonných lodních motorech. Země původu: USA Objem: 4 L;3,1 - 4 L Viskozita: 25W-50

Objev podobné jako Quicksilver Verado FourStroke Engine Oil Synthetic Blend 25W50 4 L Lodní motorový olej

cena 2259.0 Kč
Detail

Mercury FourStroke Outboard Engine Oil Synthetic Blend 10W30 4 L Lodní motorový olej

Zcela nová 4-taktní olejová technologie společnosti Mercury překonává automobilové oleje v námořních aplikacích díky svému specializovanému balíku aditiv navrženému pro lodní motory. Minerální 4-taktní olej je nyní schválen pro použití ve všech závěsných motorech; předtím mohla toto tvrdit pouze naše syntetická směs.3 věci, které byste měli vědět:Pro použití ve všech 4-taktních lodních motorech - nový vzorec 4-taktních olejů je schválen inženýrstvím pro použití v určitých námořních 4-taktních palubních aplikacích a překračuje všechny požadavky na 4-taktní oleje pro námořní průmysl včetně kompatibilních s katalyzátory FC-W a FC-W. Navíc všechny oleje 10W30 a 25W40 jsou nyní plně kompatibilní s katalyzátorem FC-W.Ochrana proti korozi - špičkové uchování pevnosti a viskozity a dokonalá ochrana proti korozi a opotřebení.Nejvíce doporučený námořní olej - více než 5 let inženýrství a vývoje největší výrobou lodních motorů na světě.10W30 se doporučuje na určité provozní teploty a aplikace s ručním startem. Viskozita: 10W-30;10W-30 Objem: 4 L;3,1 - 4 L;3,1 - 4 L;4 L Země původu: Belgie;Belgie

Objev podobné jako Mercury FourStroke Outboard Engine Oil Synthetic Blend 10W30 4 L Lodní motorový olej

cena 1605.0 Kč
Detail

Honda 4-Stroke Oil SAE 10W-30 MA (JASO MA) 1L Motorový olej

Originální motorový olej Honda splňuje nejvyšší kvalitativní požadavky, které jsou zárukou pro dlouhou životnost motoru a jeho vysoký výkon. Prémiová volba pro čtyřtaktní motory Optimální ochrana a výkon Šetrný k životnímu prostředí Specifikace: MA (JASO MA) Země původu: Japonsko Specifikace: JASO MA Viskozita: 10W-30 Objem: 801 - 1000 ml;1 L Typ motoru: 4T

Objev podobné jako Honda 4-Stroke Oil SAE 10W-30 MA (JASO MA) 1L Motorový olej

cena 558.0 Kč
Detail

Volvo Penta Petrol Engine Oil 5W40 5 L Lodní motorový olej

Motorový olej Volvo Penta Petrol, SAE 5W-40, 5 litrů. Speciálně vyvinutý pro motory s vysokým výkonem. Speciální vlastnosti tohoto oleje umožňují mazání motoru i při nízké teplotě. Olej odstraňuje nahromadění kalu a poskytuje vynikající ochranu před opotřebením. Zvláště vhodné pro motory, které jsou často startováno a zastavovány. Země původu: Čína Objem: 4,1 - 5 L;5 L Viskozita: 5W-40

Objev podobné jako Volvo Penta Petrol Engine Oil 5W40 5 L Lodní motorový olej

cena 2422.0 Kč
Detail

Volvo Penta Engine Oil VDS-4.5 15W40 5 L Lodní motorový olej

Motorový olej Volvo VDS-4.5 15W-40 je vysokovýkonný motorový olej vyrobený z vysoce kvalitních minerálních základových olejů a vynikajícího vyváženého přísadového systému. Poskytuje vynikající mazání moderních benzinových a dieselových motorů pracujících v náročných aplikacích, které podporují prodlouženou životnost motoru. Vícevrstvý olej, tj k použití po celý rok. Vhodné pro motory s turbem nebo bez něj. VDS-4.5 15W40, API CI-4, ACEA E7Objem 5 LNáhrada za VDS-3 15W-40. Objem: 4,1 - 5 L;5 L Viskozita: 15W-40 Země původu: USA

Objev podobné jako Volvo Penta Engine Oil VDS-4.5 15W40 5 L Lodní motorový olej

cena 1950.0 Kč
Detail

Quicksilver Premium TwoStroke Outboard Engine Oil 4 L Lodní motorový olej 2 takt

Quicksilver Premium TwoStroke Outboard Engine Oil 4L Země původu: USA Objem: 3,1 - 4 L;4 L

Objev podobné jako Quicksilver Premium TwoStroke Outboard Engine Oil 4 L Lodní motorový olej 2 takt

cena 1312.0 Kč
Detail

Yamalube Semi Synthetic 10W40 4 Stroke 4L Motorový olej

Polosyntetický motorový olej, unikátní směs pro 4-taktní stroje pracující v běžných podmínkách. Velmi silný film olejů Yamalube chrání váš motor a převodovku. Zajišťuje dlouhou životnost vašeho motoru a převodovky.- všechny 4-taktní motory- doporučuje se pro mokrou spojku- syntetické základové oleje poskytují vynikající mazací vlastnosti a silný olejový film, který snižuje tření, opotřebení a prodlužuje životnost motoru- anti-oxidační, anti-korozní, nepěnícíVhodné pro:- všechny silniční 4-taktní motory, sportovní a off-road motocykly, skútry a ATV motoryNormy:10W-40 API SGJASO MA M081 YMC 534 Země původu: Japonsko Typ motoru: 4T Specifikace: JASO MA;API SG Typ: Semi Synthetic Viskozita: 10W-40 Objem: 3,1 - 4 L;4 L

Objev podobné jako Yamalube Semi Synthetic 10W40 4 Stroke 4L Motorový olej

cena 1587.0 Kč
Detail

BRP XPS SAE 5W-40 4T Synthetic Lodní motorový olej

Syntetický olej pro vysoce výkonné vozy se čtyřtaktním motorem, včetně turbo a přeplňovaných motorů. Kombinace nejkvalitnějších syntetických základních surovin a syntetických přísad testovaných v extrémních podmínkách poskytuje vynikající ochranu motorů a převodovek před korozí v porovnání s běžnými motorovými oleji. Země původu: USA Viskozita: 5W-40

Objev podobné jako BRP XPS SAE 5W-40 4T Synthetic Lodní motorový olej

cena 726.0 Kč
Detail

Mercury Optimax DFI Oil Synthetic Blend 4 L Lodní motorový olej 2 takt

Prémiový motorový olej určený pro přímé vstřikování paliva (DFI) a dvoutaktní motory, který poskytuje vysokou úroveň ochrany a efektivity motoru. Tento olej s obsahem syntetických složek snižuje tvorbu usazenin, pomáhá udržovat čistotu spalovací komory a prodlužuje životnost motoru. Díky vysoké tepelné stabilitě a pokročilému složení zaručuje spolehlivý výkon motoru i při intenzivním používání. Mercury Optimax DFI olej je ideální volbou pro ty, kteří hledají maximální spolehlivost, ochranu a dlouhou životnost motoru. Objem: 3,1 - 4 L;4 L Země původu: Belgie

Objev podobné jako Mercury Optimax DFI Oil Synthetic Blend 4 L Lodní motorový olej 2 takt

cena 1981.0 Kč
Detail

Quicksilver Heavy Duty Diesel Engine 4 L Lodní motorový olej diesel

Motorový olej pro dieselové lodní motory. Vlastnosti: zabraňuje tvorbě kalů a sraženin, obsahuje vyšší úroveň aditiv jako standardní oleje pro lodě, poskytuje lepší ochranu a vynikající stabilitu výkonu i při vysoké námaze, chrání části motoru před korozí a opotřebením, poskytuje vynikající toleranci vůči vodě. Objem - 4 l. SAE 15W-40 Země původu: USA Objem: 3,1 - 4 L;4 L

Objev podobné jako Quicksilver Heavy Duty Diesel Engine 4 L Lodní motorový olej diesel

cena 1264.0 Kč
Detail

Liqui Moly Motorový olej Super Leichtlauf 10W-40, 5 l (9505)

Motorový olej - 10W-40, polosyntetický, API CF, CZ distribuce, objem 5l Zvolením řádného motorového oleje zesilujete životnost vašeho vozidla a vyhnete se nepříjemným závadám motoru. Obecně je dáno, že ideální interval výměny oleje nastává po najetí 10-15 tisíc km. Pokud jste však řidič, který tolik kilometrů ani nenajede, tak byste měli vyměnit motorový olej každý rok. Aby váš motor běžel jako na drátkách, je potřeba mu dát tu největší péči. Z toho důvodu se vám oplatí zainvestovat a dokoupit si nový olejový filtr. Motorový olej LIQUI MOLY náleží mezi polosyntetické oleje. Nezapomeňte na to, že jeho výběr je spjat i s vhodnou viskozitou. V tomto konkrétním případě tedy obdržíte motorový olej 10W-40. Abyste si spíše neuškodili, vybírejte olej podle specifikací v návodu nebo po konzultaci s odborníkem. Neméně podstatným kritériem poté bude API specifikace, jíž charakterizuje označení CF. Motorový olej LIQUI MOLY je distribuován v balení o objemu 5 l. Více by vám...

Objev podobné jako Liqui Moly Motorový olej Super Leichtlauf 10W-40, 5 l (9505)

cena 959.0 Kč
Detail

Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T 10W-40 4L Motorový olej

Motorový olej kombinuje syntetické oleje nejvyšší kvality s vybranými minerálními základovými oleji a zajišťuje nejvyšší úroveň ochrany pro všechny čtyřtaktní motocykly. Obsahuje aditiva pro zvýšenou odolnost vůči střihovému zatížení. Splňuje výkonnostní požadavky API SN a JASO MA2. Vhodný pro motory chlazené vzduchem / kapalinou a mokré spojky. Poskytuje výjimečnou ochranu komponentů a zvyšuje výkon Prémiové vlastnosti proti opotřebení Efektivnější řazení převodových stupňů Objem: 3,1 - 4 L;4 L Viskozita: 10W-40 Typ: Fully Synthetic Specifikace: API SN;JASO MA-2 Typ motoru: 4T Země původu: USA

Objev podobné jako Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T 10W-40 4L Motorový olej

cena 1117.8 Kč
Detail

Bel-Ray Thumper Racing Synthetic Ester Blend 4T 10W-40 4L Motorový olej

Motorový závodní olej, který kombinuje syntetické estery nejvyšší kvality a vysoce rafinované minerální základové oleje speciálně navrženy pro dnešní čtyřdobé jednoválcové a víceventilové závodní motory. Poskytuje maximální ochranu proti opotřebení ventilových rozvodů, kroužků, válců a pístů. Poskytuje maximální výkon a zároveň zajišťuje konzistentní výkon spojky. Splňuje požadavky API SN a JASO MA2. Vhodný pro 4-taktní motory chlazené vzduchem / kapalinou a mokré spojky. Syntetická esterová směs pro závodní motory Maximální výkon a konzistentní výkon spojky Objem: 4 L;3,1 - 4 L Viskozita: 10W-40 Specifikace: JASO MA-2;API SN Typ motoru: 4T Země původu: USA Typ: Fully Synthetic

Objev podobné jako Bel-Ray Thumper Racing Synthetic Ester Blend 4T 10W-40 4L Motorový olej

cena 1076.0 Kč
Detail

BRP XPS Oil Change Kit 3,79 L Lodní motorový olej

Ultra-pohodlná souprava na výměnu oleje ''vše v jednom'' šetří čas a peníze. Obsahuje XPS syntetický blendový olej, olejový filtr, o-kroužky a podložku. Objem: 3,1 - 4 L;3,79 L Země původu: USA

Objev podobné jako BRP XPS Oil Change Kit 3,79 L Lodní motorový olej

cena 3643.0 Kč
Detail

RAVENOL LLO SAE 10W-40; 5 L (4014835724358)

Motorový olej - 10W-40, polosyntetický, API SN, ACEA A3/B4, VW 505.00, VW 501.01 a VW 500.00, BMW Spezialöl, MB 229.1, CZ distribuce, objem 5l Schválení: MB-Freigabe 229.1, VW 501.01, VW 505.00 Doporučení: BMW Special Oil, VW 500.00

Objev podobné jako RAVENOL LLO SAE 10W-40; 5 L (4014835724358)

cena 769.0 Kč
Detail

Liqui Moly Motorový olej Motorbike 4T 10W-40 Street, 4 l (1243)

Motorový olej - 10W-40, polosyntetický, pro 4-taktní motory, API SL, CZ distribuce, objem 4l Zvolením vhodného oleje do motoru přispíváte k vyšší životnosti vaší motorky a předejdete závadám motoru. Obecně je dáno, že ideální interval výměny oleje nastává po najetí 10-15 tisíc km. Pakliže je pro vás takové množství kilometrů moc, tak byste měli vyměnit olej každý rok. Motor bude běžet jako na drátkách jen v případě, že se o něj dobře staráte. Z toho důvodu se vyplatí si přikoupit rovněž nový olejový filtr. Motorový olej LIQUI MOLY spadá mezi polosyntetické oleje. Při výběru toho správného typu se musí dbát na viskozitu. V tomto případě tedy očekávejte motorový olej 10W-40. Abyste si spíše neuškodili, zaměřte se na specifikaci vozu nebo se poraďte s odborníkem. Ideální bude pro 4-taktní stroje. Dalším kritériem bude zaručeně API specifikace, jež se vyznačuje označením SL. Motorový olej LIQUI MOLY je distribuován v balení o objemu 4 l. Nejste-li si s výběrem...

Objev podobné jako Liqui Moly Motorový olej Motorbike 4T 10W-40 Street, 4 l (1243)

cena 859.0 Kč
Detail

RAVENOL TSi SAE 10W-40; 4 L (4014835724198)

Motorový olej - 10W-40, polosyntetický, API API SN, ACEA A3/B4, VW 505.00, VW 502.00, VW 501.01 a VW 500.00, BMW Spezialöl, MB 229.3 a MB 229.1, CZ distribuce, objem 4l Schválení: API SM, API SN, BMW Special Oil, MB-Freigabe 229.1, VW 501.01, VW 505.00 Doporučení: MB 229.3, VW 500.00, VW 502.00

Objev podobné jako RAVENOL TSi SAE 10W-40; 4 L (4014835724198)

cena 739.0 Kč
Detail

Volvo Penta IPS and Aquamatic Synthetic Transmission Oil 5 L Lodní převodový olej

Motorový syntetický převodový olej se specializovanými aditivy pro mořské motory. Použití by mělo: poskytnout maximální ochranu proti nadměrnému opotřebení i za přítomnosti vody, zabránit korozi a prodloužit životnost. Země původu: Švédsko Objem: 4,1 - 5 L;5 L

Objev podobné jako Volvo Penta IPS and Aquamatic Synthetic Transmission Oil 5 L Lodní převodový olej

cena 4077.0 Kč
Detail

RAVENOL QUAD 4T SAE 10W-40; 4 L (4014835771192)

Motorový olej - 10W-40, syntetický, pro 4-taktní motory, API API SL, CZ distribuce, objem 4l Schválení: API SL, JASO MA2 T903:2011 (M049RAV160) Doporučení: Bombardier, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha

Objev podobné jako RAVENOL QUAD 4T SAE 10W-40; 4 L (4014835771192)

cena 799.0 Kč
Detail

RAVENOL TSi SAE 10W-40; 5 L (1112110-005-01-999)

Motorový olej - 10W-40, polosyntetický, API CF, ACEA A3/B4, VW 505.00, MB 229.3, CZ distribuce, objem 5l RAVENOL TSi SAE 10W-40 je polosyntetický motorový olej vyrobený osvědčenou technologií CleanSynto pro benzinové a vznětové motory s turbodmychadlem nebo bez a přímým vstřikováním. Olej RAVENOL TSi SAE 10W-40 minimalizuje tření, opotřebení a spotřebu paliva a má vynikající vlastnosti při startu za studena. Olej RAVENOL TSi SAE 10W-40 obsahuje méně než 30 % polyalfaolefinů (PAO). Klíčové vlastnosti motorového oleje RAVENOL TSi SAE 10W-40Olej RAVENOL TSi SAE 10W-40 pro hladký chod motoruPolosyntetický olej s obsahem méně než 30 % polyalfaolefinů (PAO)Výborné charakteristiky studeného startuSnižuje tření, opotřebení a spotřebu paliva Umožňuje prodloužit intervaly výměny olejeŽádné znečišťování motoru Čistý motor s olejem RAVENOL TSi SAE 10W-40Olej RAVENOL TSi SAE 10W-40 se nejlépe hodí pro celoroční použití ve všech...

Objev podobné jako RAVENOL TSi SAE 10W-40; 5 L (1112110-005-01-999)

cena 869.0 Kč
Detail

Bel-Ray V-Twin Semi-Synthetic 20W-50 4L Motorový olej

Polosyntetický motorový olej V-Twin 20W-50 byl vyvinut tak, aby splňoval specifické požadavky velkoobjemových motorů. Kombinuje výhody plně syntetických olejů s nižšími náklady na ropné oleje. Směs s vybranými syntetickými a ropnými složkami Poskytuje výjimečnou ochranu komponentů a zvýšený výkon Prémiové vlastnosti proti opotřebení Vynikající výkon mokré spojky pro V-Twins a převodovkou Specifikace: JASO MA-2;API SN Země původu: USA Objem: 3,1 - 4 L;4 L Viskozita: 20W-50 Typ: Semi Synthetic Typ motoru: V-Twins

Objev podobné jako Bel-Ray V-Twin Semi-Synthetic 20W-50 4L Motorový olej

cena 1187.0 Kč
Detail

Quicksilver Optimax/Dfi 4 L Lodní motorový olej 2 takt

Motorový olej pro 2-taktní lodní motory s přímým vstřikováním (DFI). Použití by mělo: dlouhodobě zajistit ochranu proti opotřebení, zabránit korozi, zachovat špičková výkonnost. Doporučený olej pro motory Mercury Optimax. Obsah: 4L Země původu: Belgie Objem: 4 L;3,1 - 4 L

Objev podobné jako Quicksilver Optimax/Dfi 4 L Lodní motorový olej 2 takt

cena 1983.0 Kč
Detail

Suzuki DF 8A L Lodní motor

DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Objem (cm3): 208.0 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 41.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 0,8 L Objem palivové nádrže: 12 L Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Výkon (HP/kW): 8.0 Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním

Objev podobné jako Suzuki DF 8A L Lodní motor

cena 68690.0 Kč
Detail

Suzuki DF 8A S Lodní motor

DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Hmotnost netto (kg): 39.0 Objem (cm3): 208.0 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Délka nohy (cm): 38.1 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Řízení: Ruční Výkon (HP/kW): 8.0 Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řazení: F-N-R Kapacita olejové náplně: 0,8 L Typ motoru: OHC Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Alternátor: 12V 6A Palivový systém: Carburetor Chladící systém: Fresh Water Flushing System Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5

Objev podobné jako Suzuki DF 8A S Lodní motor

cena 66990.0 Kč
Detail

Suzuki DF2.5S Lodní motor

Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Počet válců: 1 Alternátor: Ne Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 45048 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 3 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 13.5 Typ motoru: OHV Délka nohy (cm): 38.1 Výběr vrtule: 5.3/8'' Objem (cm3): 68.0 Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750

Objev podobné jako Suzuki DF2.5S Lodní motor

cena 22490.0 Kč
Detail

Suzuki DF2.5L Lodní motor

Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění. Typ motoru: OHV Výfuk: Above Prop Exhaust Hmotnost netto (kg): 14.0 Výkon HP: 1,8 Řazení: F-N Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750 Délka nohy (cm): 50.8 Výběr vrtule: 5.3/8'' Vrtání x zdvih mm: 48 x 38 Kapacita olejové náplně: 0,38 L Objem (cm3): 68.0 Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,15:1 Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 45048 MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál Alternátor: Ne Počet válců: 1 Trimovací polohy: 3

Objev podobné jako Suzuki DF2.5L Lodní motor

cena 27190.0 Kč
Detail

Liqui Moly Motorový olej MoS2 Leichtlauf 10W-40, 1 l (2626)

Motorový olej - 10W-40, polosyntetický, API SL, ACEA A3/B4, CZ distribuce, objem 1l Volbou patřičného motorového oleje přispíváte k vyšší životnosti vašeho vozidla a vyvarujete se nepříjemným poruchám. Obecně se doporučuje provést výměnu oleje po najetí 10-15 tisíc km. Pakliže tolik kilometrů nenajezdíte, tak byste měli vyměnit olej každý rok. Aby váš motor běžel jako na drátkách, je potřeba mu dát tu největší péči. Z toho důvodu se vám oplatí zainvestovat a dokoupit si nový olejový filtr. Motorový olej LIQUI MOLY náleží mezi polosyntetické oleje. Nezapomeňte na to, že jeho výběr je spjat i s vhodnou viskozitou. V tomto případě tedy očekávejte motorový olej 10W-40. Abyste si spíše neuškodili, vybírejte olej podle specifikací v návodu nebo po konzultaci s odborníkem. Neméně podstatným kritériem poté bude API specifikace, jíž charakterizuje označení SL a také tzv. ACEA specifikace A3/B4. Motorový olej LIQUI MOLY je distribuován v balení o objemu 1 l. Nejste-li si...

Objev podobné jako Liqui Moly Motorový olej MoS2 Leichtlauf 10W-40, 1 l (2626)

cena 319.0 Kč
Detail

Liqui Moly Motorový olej Super Leichtlauf 10W-40, 1 l (9503)

Motorový olej - 10W-40, polosyntetický, API SN, ACEA A3/B4, VW 505.00 a VW 501.01, MB 229.3 a MB 229.1, Fiat 9.55535-G2 a Fiat 9.55535-D2, B71 2300, RN 0700 a RN 0710, CZ distribuce, objem 1l Zvolením správného motorového oleje přispíváte k vyšší životnosti vašeho vozidla a vyhnete se závadám motoru. Obecné pravidlo říká, že je optimální provést výměnu oleje po každých 10-15 tisíc km. Jestli jste však řidič, který tolik kilometrů nenajede, tak byste měli vyměnit motorový olej každý rok. Váš motor si zaslouží opravdu vysokou péči a přesně z toho důvodu se vám oplatí zakoupit rovnou i nový olejový filtr. Motorový olej LIQUI MOLY spadá mezi polosyntetické oleje. Při výběru správného typu dbejte i na jeho viskozitu. V tomto případě tedy dostanete motorový olej 10W-40. Vždy však vybírejte podle pokynů v návodu nebo po konzultaci s odborníkem. Neméně důležitým kritériem bude API specifikace, jíž charakterizuje označení SN a též tzv. ACEA specifikace A3/B4. Motorový...

Objev podobné jako Liqui Moly Motorový olej Super Leichtlauf 10W-40, 1 l (9503)

cena 229.0 Kč
Detail

Suzuki DF 4A L Lodní motor

Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Objem palivové nádrže: 1 L Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Hmotnost netto (kg): 24.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 5A (Option) Výkon HP: 2,9 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Kapacita olejové náplně: 0,7 L Objem (cm3): 138.0

Objev podobné jako Suzuki DF 4A L Lodní motor

cena 35990.0 Kč
Detail

Suzuki DF 5A L Lodní motor

Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 5.0 Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Převodový poměr: 1,92:1 Výkon HP: 3,7 Výfuk: Above Prop Exhaust Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Objem (cm3): 138.0 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Hmotnost netto (kg): 24.5

Objev podobné jako Suzuki DF 5A L Lodní motor

cena 40690.0 Kč
Detail

Suzuki DF 6A L Lodní motor

Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 24.5 Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R

Objev podobné jako Suzuki DF 6A L Lodní motor

cena 42790.0 Kč
Detail

Suzuki DF 15A E L Lodní motor

Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 49.0 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 11 Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Alternátor: 12V 6A Chladící systém: Fresh Water Flushing System

Objev podobné jako Suzuki DF 15A E L Lodní motor

cena 89990.0 Kč
Detail

Suzuki DF 20A E L Lodní motor

Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 49.0 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Kapacita olejové náplně: 1 L Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním

Objev podobné jako Suzuki DF 20A E L Lodní motor

cena 92390.0 Kč
Detail

Suzuki DF 20A L Lodní motor

Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Hmotnost netto (kg): 45.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 14,7 Alternátor: 12V 12A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 20.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním

Objev podobné jako Suzuki DF 20A L Lodní motor

cena 86490.0 Kč
Detail

Suzuki DF 15A L Lodní motor

Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Alternátor: 12V 6A Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 45.0 Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11

Objev podobné jako Suzuki DF 15A L Lodní motor

cena 80090.0 Kč
Detail

Suzuki DF 9,9B L Lodní motor

Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 45.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Alternátor: 12V 6A Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5

Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B L Lodní motor

cena 76990.0 Kč
Detail

Suzuki DF 6A L White Lodní motor

Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Objem palivové nádrže: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Výkon (HP/kW): 6.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 138.0 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Hmotnost netto (kg): 24.5

Objev podobné jako Suzuki DF 6A L White Lodní motor

cena 43390.0 Kč
Detail

Motorový olej pro čtyřtaktní motory Elf Moto 4 Road 10W-40 (1l)

Kvalitní motorový olej speciálně vyvinutý pro nové generace čtyřdobých motorů motocyklů v souladu s mezinárodními standardy API SN a JASO MA2. Je kompatibilní se všemi druhy katalyzátorů i s bezolovnatými palivy. Mazivo je obohaceno o oleje na syntetické bázi, které zajišťují hydrodynamické mazání a čistotu motoru. Olej Elf Moto 4 Road má specifickou reaktivitu na změny teploty. Je maximálně tekutý i při nízkých teplotách. SAE 10W40 API SN JASO MA2

Objev podobné jako Motorový olej pro čtyřtaktní motory Elf Moto 4 Road 10W-40 (1l)

cena 210.0 Kč
Detail

Suzuki DF 6A S White Lodní motor

Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Výkon HP: 4,4 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Objem (cm3): 138.0 Délka nohy (cm): 38.1 Převodový poměr: 1,92:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Hmotnost netto (kg): 23.5 Palivový systém: Carburetor Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 6.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řazení: F-N-R Chladící systém: Fresh Water Flushing System Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1

Objev podobné jako Suzuki DF 6A S White Lodní motor

cena 43790.0 Kč
Detail

Suzuki DF 4A S Lodní motor

Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Objem palivové nádrže: 1 L Typ motoru: OHC Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 6'' - 7'' Délka nohy (cm): 38.1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Výfuk: Above Prop Exhaust Výkon HP: 2,9 Alternátor: 12V 5A (Option) Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Hmotnost netto (kg): 23.5 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1

Objev podobné jako Suzuki DF 4A S Lodní motor

cena 34190.0 Kč
Detail

Podívejte se také