Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Škoda Octavia I/ TOUR do 8/96-10/10: Údržba a opravy automobilů č. 60 (978-80-7232-454-5)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 324 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Škoda Octavia I / TOUR a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Podívejte se také Škoda Octavia I/ TOUR do 8/96-10/10: Údržba a opravy automobilů č. 60 (978-80-7232-454-5)
Škoda Octavia I/ TOUR do 8/96-10/10 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Škoda Octavia I / TOUR a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Podívejte se také prahove listy skoda octavia 2
Škoda Octavia I/ TOUR do 8/96-10/10 (Defekt) - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Škoda Octavia I / TOUR a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Podívejte se také ACI zimní clona přední mřížky chladiče Škoda Octavia I 10/1996-8/2000 (7620X55)
Podívejte se také
- Rezaw-Plast, Gumové koberce se zvýšeným okrajem, Škoda Octavia I Tour, 2004-2010 (52.200201)
- TYC SKODA OCTAVIA I 1996-2000 HLAVNÍ SVĚTLOMET SKLO PRAVÁ STRANA (20-5295-LA-1)
- COMPASS FLAT SET Škoda Octavia 2 (10 796)
- Rigum Vana do kufru gumová přesná Škoda Octavia I Com 1997- (434101)
- HEKO ofuky Škoda Octávia I 97- (i tour) (HKO28307)
- TPMS CUB SKODA CITIGO 10/2011 - 12/2020 [A] (7608S720)
- COMPASS OCTAVIA I., náhradní sada 12V (08510)
- Rati Škoda Octavia I. 1996-2010 (V00009)
- KRT012202 - 8 ks Vrtáků do zdiva 3-10 mm (KRT012202)
- SEKURECO Opravná sada přední nápravy Octavia I (1J0407000)
- GU-ZU Škoda OCTAVIA I (1997-2004) (GZU215697)
- Gin Box World Tour degustační sada 10×0,05l 42% GB (5712718003413)
- Olympus PC-I 10-30x25 stříbrný (0050332134157)
- Vrták do dřeva, SET, 3 – 10 mm, 8 ks, plast (120910)
- KRT012402 - 8 ks Vrtáků do betonu SET 3-10 mm (KRT012402)
- SIXTOL Vana do kufru plastová Citroen Berlingo I Passanger (MF) (96-08) (HBC08054)
- PEACH pytlíky do skartovačky (PS100-10)
- CN Tlumič Octavia I přední komplet 1.4-1.6 benzín (1J0413031D)
- iSaprio I Love You 01 pro Xiaomi Mi 10 / Mi 10 Pro (ily01-TPU3_Mi10p)
- přepravní klec pro psy do kufru octavia ii
Škoda Fabia 11/99 - 3/07 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů ŠKODA FABIA a je vhodná pro profesionály i amatéry. Obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha popisuje vozy ŠKODA FABIA v provedení Hatchback, Kombi, Sedan
Objev podobné jako Škoda Fabia 11/99 - 3/07 - Hans-Rüdiger Etzold
Vana do kufru Škoda Octavia I / I Tour Combi 1U 1996-2010
Gumová vana má přesný tvar pro vůz Škoda Octavia I.. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Rezaw-Plast mají pro většinu modelů zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. U modelů aut, které mají dno a hranu kufru v jedné rovině, nemá hrana gumové vany směřující ven z kufru zvýšený okraj a to z toho důvodu, aby při manipulaci s nákladem zvýšený okraj nepřekážel. Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.
Objev podobné jako Vana do kufru Škoda Octavia I / I Tour Combi 1U 1996-2010
Vana do kufru Škoda Octavia I / I Tour Combi 1U 1996-2010
Gumová vana má přesný tvar pro vůz Škoda Octavia I.. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Novline mají zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. Vany se dále vyznačují nejpřesnějším střihem z celého našeho sortimentu van do kufru.Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Díky technologii výroby z inovativních polymerových materiálů (TPE) jsou vany do kufru značky Novline velmi odolné vůči opotřebení a zároveň si zachovávají svoji elastičnost a to až do rozmezí teplot -50°C až +50°C. Vany jsou odolné vůči UV záření a při vystavení slunečním paprskům neblednou. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.
Objev podobné jako Vana do kufru Škoda Octavia I / I Tour Combi 1U 1996-2010
Renault 19/Chamade od 11/88 do 1/96 - Jak na to? - 9. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Renault 19 / Chamade a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha popisuje tyto vozy RENAULT 19 a R19 CHAMADE: Zážehové motory: 1,4 l/ 43 kW (58 PS) 11/88 - 8/94 1,4 l/ 44 kW (60 PS) C1J 11/88 - 1/90 1,4 l/ 55 kW (75 PS) E7J 9/94 - 1/96 1,7 l/ 54 kW (73 PS) F2N 11/88 - 1/96 1,7 l/ 55 kW (75 PS) F2N 11/88 - 1/90 1,7 l/ 66 kW (90 PS) F3N 11/88 - 8/92 1,7 l/ 69 kW (94 PS) 11/88 - 8/89 1,8 l/ 65 kW (88 PS) 9/92 - 1/96 1,8 l/ 66 kW (90 PS) 9/94 - 1/96 1,8 l/ 79 kW (107 PS) 9/94 - 1/96 1,8 l/ 80 kW (109 PS) 9/92 - 1/96 1,8 l/ 99 kW (135 PS) F7P 9/90 - 1/96 Vznětové motory: 1,9 l/ 47 kW (64 PS) F8Q 4/89 - 1/96 1,9 l/ 66 kW (90 PS) F8Q 9/91 - 1/96
Objev podobné jako Renault 19/Chamade od 11/88 do 1/96 - Jak na to? - 9. - Hans-Rüdiger Etzold
FIAT Bravo/Brava 9/95–8/01 - Jak na to? č. 39 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Bravo / Brava a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Benzin 1,2 l 59 kW (80 PS) 9/00–8/01 1,2 l 60 kW (82 PS) 11/98–8/00 1,4 l 55 kW (75 PS) 9/95–10/98 1,6 l 66 kW (90 PS) 9/95–10/98 1,6 l 76 kW (103 PS) 9/95–8/01 1,8 l 83 kW (113 PS) 9/95–8/00 2,0 l 108 kW (147 PS) 9/95–10/98 2,0 l 113 kW (154 PS) 11/98–8/00 Diesel 1,9 l 55 kW (75 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 9/00–8/01 1,9 l 77 kW (105 PS) 10/98–8/00
Objev podobné jako FIAT Bravo/Brava 9/95–8/01 - Jak na to? č. 39 - Hans-Rüdiger Etzold
Citroën Xantia od 1993 - Jak na to? č. 73 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Citroën Xantia a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Úvod. Zážehové motory. Mazání Motoru. Chlazení motoru. Vstřikovací soustava. Zapalování. Spojka. Převodovka. Hnací hřídele. Řízení. Přední náprava a zavěšení předních kol. Zadní náprava a zavěšení zadních kol. Hydraulická soustava. Brzdy. Elektrická instalace. Vznětový motor. Mazání vznětového motoru. Chlazení vznětového motoru. Vstřikování nafty. Výfuková soustava. Automatická převodovka. Přehled požadovaných rozměrů a seřizovacích hodnot. Kniha popisuje tyto vozy CITROËN XANTIA:Zážehové motory1,6 l 65 kW (89 PS)1,6 l 66 kW (90 PS) 1,8 l 70 kW (95 PS)1,8 l 74 kW (101 PS)2,0 l/8V 89 kW (121 PS)2,0 l/8V 90 kW (123 PS)2,0 l/16V 112 kW (152 PS)2,0 l/16V 114 kW (155 PS)Vznětové motory1,9 l 47 kW (65 PS)1,9 l 51 kW (71 PS)1,9 l 66 kW (90 PS) turbodiesel1,9 l 68 kW (92 PS) turbodiesel
Objev podobné jako Citroën Xantia od 1993 - Jak na to? č. 73 - Hans-Rüdiger Etzold
Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Vectra řady C a SIGNUM a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy OPEL VECTRA C/SIGNUM: Zážehové motory: 1,6 l 74 kW (100 PS) Z16XE 08/04-07/08 1,8 l 90 kW (122 PS) Z18XE 03/02-07/08 2,0 l 129 kW (175 PS) Z20NET 05/03-07/08 (turbo) 2,2 l 108 kW (147 PS) Z22SE 03/02-08/05 2,2 l 114 kW (155 PS) Z22YH 05/03-07/08 (direct) 2,8 l 169 kW (230 PS) Z28NEL 09/05-07/08 (V6) 2,8 l 188 kW (255 PS) Z28NET 11/05-07/08 (V6) 3,2 l 155 kW (211 PS) Z32SE 10/03-08/05 (V6) Vznětové motory: 1,9 l 74 kW (100 PS) Z19DTL 09/05-07/08 (CDTI) 1,9 l 88 kW (120 PS) Z19DT 05/04-07/08 (CDTI) 1,9 l 110 kW (150 PS) Z19DTH 05/04-07/08 (CDTI) 2,0 l 74 kW (100 PS) Y20DTH 03/02-08/05 (DTI) 2,2 l 92 kW (125 PS) Y22DTR 03/02-08/05 (DTI) 3,0 l 130 kW (177 PS) Y30DT 05/03-08/05 (V6 CDTI) 3,0 l 135 kW (184 PS) Z30DT 09/05-07/08 (V6 CDTI)
Objev podobné jako Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold
Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Astra a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold
ACI zimní clona přední mřížky chladiče Škoda Octavia I 10/1996-8/2000 (7620X55)
Zimní clona chladiče pro SKODA OCTAVIA I (1U2) (HATCHBACK) [09/96-12/10] a OCTAVIA I Combi (1U5) (KOMBI) [07/98-12/10], zkracuje dobu zahřátí motoru a zrychluje funkčnost topení, mechanická ochrana, pružný a odolný materiál Zimní clona výrobce ACI se upevňuje na masku automobilu, aby urychlila zahřátí motoru a zkrátila dobu potřebnou pro fungování vnitřního vytápění. Navíc chrání před špínou a snižuje spotřebu. Tato clona je uzpůsobena pro automobily značky SKODA. Jde o typ pro model OCTAVIA I (1U2) (HATCHBACK) [09/96-12/10] a OCTAVIA I Combi (1U5) (KOMBI) [07/98-12/10]. Montáž krytu je snadná. Hlavní vlastnosti zimní clony chladiče ACI zimní clona přední mřížky chladiče Škoda Octavia I 10/1996-8/2000 Přispívá ke snížení spotřeby Ochrání chladič před nečistotami Montáž je velice jednoduchá a zvládne ji každý laik Zrychlí vytápění automobilu Určen pro automobil SKODA
Objev podobné jako ACI zimní clona přední mřížky chladiče Škoda Octavia I 10/1996-8/2000 (7620X55)
Škoda Octavia II - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?"Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Škoda Octavia II a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků a 50 tabulek.
Objev podobné jako Škoda Octavia II - Hans-Rüdiger Etzold
VW Passat 10/96 -2/05 - Jak na to? 61. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů VW Passat a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Technická data motorů. Údržba vozidla. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Řídící systém motoru. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie. Schemata el. zapojení.
Objev podobné jako VW Passat 10/96 -2/05 - Jak na to? 61. - Hans-Rüdiger Etzold
Koberce textilní Škoda Octavia I.
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Škoda Octavia I. se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Koberce textilní Škoda Octavia I.
Koberce textilní Škoda Octavia I.
Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Škoda Octavia I. se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit v různých barevných variantách: černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Koberce textilní Škoda Octavia I.
Fiat Punto 10/93-8/99 - Jak na to? 24. - 4. vydání - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Punto a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Fiat Punto 10/93-8/99 - Jak na to? 24. - 4. vydání - Hans-Rüdiger Etzold
Škoda Octávia I 97 ofuky
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky ani obtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Škoda Octavia I. nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 2 ofuky na zadní dveře 8 vymezovacích plíšků obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Škoda Octávia I 97 ofuky
Ford Focus 10/98 - 10/04 - Jak na to? - 58. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Focus a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků a 50 tabulek. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Zvedání vozidla. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení / zapalování / žhavení. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie.
Objev podobné jako Ford Focus 10/98 - 10/04 - Jak na to? - 58. - Hans-Rüdiger Etzold
Škoda Octávia I 97 ofuky - Přední
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Škoda Octavia I. nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Škoda Octávia I 97 ofuky - Přední
Gumové autokoberce Škoda Škoda Octavia I. 1996-2010
Originální gumové autokoberce pro vůz Škoda Octavia I., kterými je vůz vybaven z prvovýroby nebo jsou k dostání u oficiálních distributorů příslušenství pro vozy Škoda. Autokoberce přesně pasují do konkrétního modelu vozu. 1 cm vysoký okraj autokoberců chrání interiér před nečistotami. Originální autokoberce pro vozy Škoda jsou vyráběny v ČR. V případě, že je podlaha vozu opatřena trny pro použití originálních fixací, pak jsou fixace součástí autokoberců.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Petex liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Škoda Škoda Octavia I. 1996-2010
Lemy blatníků Škoda Octavia I. 1996-2010
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Škoda Octavia I. 1996-2010
Autopotahy Taso Škoda Octavia I 1996-2010
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Škoda Octavia I 1996-2010. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Škoda Octavia I 1996-2010
Přesné autopotahy Škoda Octavia I. 1996-2010
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Škoda Octavia I. 1996-2010
Koberce textilní Compass Škoda Octavia I 1996
Přesné textilní autokoberce pro Škoda Octavia I., rok výroby 1997-2003. Sada 4 kusy (2 x přední, 2 x zadní díl). Mají černé provedení s šedým lemem a šedým zesílením koberce řidiče pod pedály. Technické údaje: barva: černo-šedá Obsah balení: 1 x sada koberců
Objev podobné jako Koberce textilní Compass Škoda Octavia I 1996
Rati Škoda Octavia I. 1996-2010 (V00009)
Loketní opěrka vysoce kvalitní provedení, stylový design, mnoho funkcí Loketní opěrky značky Rati se vzhledem, fukčností, kvalitou zpracování i odolností řadí k těm nejlepším opěrkám na evropském trhu. Nejen díky tomu, ale i kvůli neotřelému a modernímu designu ji mnoho automobilek používá, jako originální příslušenství pro své modely. Klíčové vlastnosti loketní opěrky Rati Škoda Octavia I. 1996-2010Loketní opěrky zaručují komfort během dlouhých cest, nicméně i při kratších cestách oceníte pohodlí, které poskytujeDalší nespornou výhodou loketních opěrek je, že uvnitř poskytují dodatečný úložný prostor, o který je v autě vždycky nouze
Objev podobné jako Rati Škoda Octavia I. 1996-2010 (V00009)
Gumové autokoberce Petex Škoda Octavia I. 1996-2010
Kvalitní gumové autokoberce pro vůz Škoda Octavia I., které mají tradiční (čtverečkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody nebo tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od německého výrobce PETEX jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru konkrétního vozidla (Škoda Octavia I.). V případě, že je vůz z výroby opatřen trny v podlaze pro použití originálních fixací, pak jsou fixace součástí předních autokoberců.Autokoberce se lisují bez použití PVC a během výroby se pravidelně kontrolují na přítomnost dalších toxických a škodlivých látek. Výrobek splňuje certifikát 555203010 / 2015 od zkušebního institutu Dekra. Splňují tak nejvyšší požadavky na kvalitu, kterou jsou německé výrobky celosvětově známy. Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Petex liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Petex Škoda Octavia I. 1996-2010
Gumové autokoberce Gledring Škoda Octavia I. 1996-2010
Gumové autokoberce Gledring pro vůz Škoda Octavia I., mají 1 cm vysoký okraj, který chrání původní koberec auta před vodou, tajícím sněhem a agresivní solí. Autokoberce Gledring se vyznačují především atraktivním vzorem a moderním designem, ale také vysokou kvalitou zpracování. Jako jediné autokoberce z našeho sortimentu jsou jemně parfemované. Autokoberce jsou vyrobené přímo na míru a dokonale kopírují tvar podlahy daného typu vozidla, v tomto případě Škoda Octavia I.. Každá sada gumových autokoberců zpravidla obsahuje fixace pro upevnění předních koberců k podlaze vozu.Autokoberce Gledring jsou lisovány ze syntetického kaučuku, bez použití PVC. Jsou odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Vzor na autokobercích nezadržuje při čištění nečistoty jako například čtverečky u jiných autokoberců, které se špatně vymývají. Společnost Gledring dokonce vyvinula vlastní speciální přípravek na suché čištění autokoberců, který rychle a efektivně odstraní veškeré nečistoty z gumového koberce. Přestože přípravek vyvinula firma Gledring pro čištění vlastních autokoberců, jedná se o univerzální přípravek, který lze použít k ošetření a konzervování libovolných gumových výrobků.Autokoberce Gledring jsou pravidelně podrobovány zátěžovým testům, aby byla kontinuálně zajištěna jejich kvalita. Testovací robot je schopen nasimulovat 10 000 ujetých kilometrů za 5 hodin. Gledring uvádí, že při běžném používání je životnost autokoberců až 150 000 ujetých kilometrů. Gumové autokoberce splňují atest 8SD 3432 Ministerstva dopravy ČR - je schválena jejich technická způsobilost pro použití ve vozidlech.Sada autokoberců je pro prezentační účely upevněna na plastovém ramínku. Konce plastového ramínka se odlomí a prostřední část, která zůstane, lze použít jako škrabku na led.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Gledring liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi autokoberci různých výrobců. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Gledring Škoda Octavia I. 1996-2010
Sluneční clony Škoda Octavia I. 1996-2010 (combi)
Sluneční clony Laitovo Simple jsou usazené v pevném kovovém rámu. Výplň sluneční clony tvoří černá, hrubá textilie s většími oky (viz. fotogalerie), která spolehlivě chrání interiér vozu i pasažéry před slunečními paprsky i hmyzem. Clony se instalují do oken pomocí ocelových háčků, které se upevní na rám okna. Do těchto háčků se následně clony vloží. Sada obsahuje 5 slunečních clon. 2 clony na boční zadní okna, 2 menší clony na boční okna v zavazadlovém prostoru a 1 velkou clonu na zadní okno. Chrání pasažéry před nepříjemnými slunečními paprsky. Chrání interiér a zabraňují blednutí vlivem slunečního záření. Pasažéři jsou chráněni před hmyzem a kamínky létajícími od kol ostatních automobilů i v případě otevřených oken. Při otevřených oknech lámou clony proudění vzduchu a zmírňují průvan ve vozidle. Nepřímo snižují spotřebu (není třeba zapínat klimatizaci). Velmi snadná a rychlá montáž a demontáž.
Objev podobné jako Sluneční clony Škoda Octavia I. 1996-2010 (combi)
Lapače ŠKODA Octavia I. 1996-2010 (zadní, levý)
Lapače nečistot slouží k ochraně chodců a karoserie automobilu před nečistotami a kamínky létajícími od kol automobilu. To ocení řidiči především v zimě, kdy se sůl z vozovky usazuje na lapačích, nikoliv na prazích a karoserii, kde způsobuje korozi. Balení obsahuje 1 zadní lapač nečistot pro vůz Škoda Octavia I.
Objev podobné jako Lapače ŠKODA Octavia I. 1996-2010 (zadní, levý)
Zimní clona chladiče Škoda Octavia I. 2000-2010
Zimní clona chrání chladič před proudícím studeným vzduchem při nízkých teplotách. Během mrazů snižuje dobu pro zahřátí motoru. Díky tomu začne topení automobilu efektivně fungovat dříve než bez použití clony. Zároveň se zkracuje doba nutná pro použití sytiče (nebo jiného systému pro studený start) a tím dochází k mírné úspoře paliva. Po vypnutí zapalování vydrží motor déle zahřátý. Kromě výše zmíněného chrání zimní clona chladič před nečistotami, kameny, štěrkem nebo agresivní solí, která se v zimním období může snadno dostat na chladič a způsobit korozi . V neposlední řadě se jedná o autodoplněk se stylovým vzhledem, který dodá vašemu vozu moderní vzhled. Přestože zimní clona na autě dobře vypadá, doporučujeme ji na jaře sejmout a opět nainstalovat na podzim až poklesnou teploty. Balení obsahuje: Zimní clonu chladiče Škoda Scala, šrouby, konzolky pro upevnění, návod montáže. Výrobce: HEKO
Objev podobné jako Zimní clona chladiče Škoda Octavia I. 2000-2010
Gumové autokoberce Rezaw-Plast Škoda Octavia I. 1996-2010
Gumové autokoberce pro vůz Škoda Octavia I. mají zvýšený okraj po celém obvodu. Výška okraje je cca 3 cm a zabraňuje tak pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj oceníte především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a agresivní sůl. Na jaře pak chrání původní podlahu vozu před blátem během oblevy. Protiskluzová úprava povrchu autokoberců zaručuje kvalitní podmínky při řízení vozu. Střih autokoberců přesně odpovídá interiéru vozu (Škoda Octavia I.).Autokoberce REZAW-PLAST jsou vyráběny ze syntetického kaučuku a jsou odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Díky speciální technologii výroby si zachovávají svoji elastičnost v rozmezí teplot -40°C až +110°C.Originální fixace nejsou součástí autokoberců Rezaw-Plast. Výrobce však přidává zvlášť ke každé sadě univerzální fixace. Zvlášť z toho důvodu, abyste měli možnost se rozhodnout, jestli v autokobercích fixace chcete nebo ne. Pokud ano, fixace lze velmi jednoduše nainstalovat do vyznačených míst na autokoberci. Každá sada obsahuje 4 univerzální fixace do autokoberců a 4 plastové šrouby do podlahy vozu pro upevnění předních koberců. Pokud byste chtěli zafixovat také autokoberce zadní, je třeba dodatečně zakoupit 4 ks univerzálních fixací. Jestliže je podlaha Vašeho auta z výroby opatřena originálními fixačními trny, doporučujeme k autokobercům Rezaw-Plast dokoupit také originální fixace.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Rezaw-Plast Škoda Octavia I. 1996-2010
Gumový autokoberec Petex Škoda Octavia I. 1996-2010 (řidič)
Kvalitní gumové autokoberce pro vůz Škoda Octavia I., které mají tradiční (čtverečkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody nebo tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od německého výrobce PETEX jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru konkrétního vozidla (Škoda Octavia I.). V případě, že je vůz z výroby opatřen trny v podlaze pro použití originálních fixací, pak jsou fixace součástí předních autokoberců.Autokoberce se lisují bez použití PVC a během výroby se pravidelně kontrolují na přítomnost dalších toxických a škodlivých látek. Výrobek splňuje certifikát 555203010 / 2015 od zkušebního institutu Dekra. Splňují tak nejvyšší požadavky na kvalitu, kterou jsou německé výrobky celosvětově známy. Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Petex liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumový autokoberec Petex Škoda Octavia I. 1996-2010 (řidič)
Gumové autokoberce Geyer & Hosaja Škoda Octavia I. 1996-2010
Robustní gumové autokoberce pro vůz Škoda Octavia I. Mají dezén ve tvaru pláství, díky kterému nedochází k přelévání vody nebo tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od výrobce GEYER & HOSAJA jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru konkrétního vozidla (Škoda Octavia I). V případě, že je vůz z výroby opatřen trny v podlaze pro použití originálních fixací, pak jsou fixace součástí předních autokoberců. Díky speciálnímu uchycení v sobě autokoberce namají díry po ramínkách, kromě fixací jsou tak autokoberce celistvé a voda nemá šanci proniknout skrz.Autokoberce se lisují bez použití PVC a během výroby se pravidelně kontrolují na přítomnost dalších toxických a škodlivých látek. Výrobek je držitelem certifikátu ID 0000046281 zkušebního institutu T'ÜV Rheinland. Certifikát zaručuje, že výroba je pravidelně kontrolována, a že výrobek splňuje veškeré nároky na bezpečnost při použití v automobilu. Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Geyer & Hosaja liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Geyer & Hosaja Škoda Octavia I. 1996-2010
Stěrače Bosch Aerotwin pro Škoda Octavia I. 1996-2010
Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.
Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Škoda Octavia I. 1996-2010
Honda Civic 10/87 - 12/00 - Jak na to? - 64. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Honda Civic a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Nářadí. Nouzové startování vozidla. Vlečení vozidla. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Zvedání vozidla. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Řídící systém motoru. Karburátor. Vstřikování benzinu. Zapalování. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie. Schémata zapojení. Kniha popisuje tyto vozy HONDA CIVIC:Zážehové motoryModely 10/95 - 12/001,4 l 55 kW (75 PS) 10/95 – 12/001,4 l 66 kW (90 PS) 10/95 – 12/001,5 l 84 kW (114 PS) 10/95 – 1/971,5 l 85 kW (115 PS) 2/97 – 12/001,6 l 77 kW (105 PS) 2/96 – 12/001,6 l 84 kW (114 PS) 10/95 – 1/971,6 l 85 kW (115 PS) 2/97 – 12/001,6 l 118 kW (160 PS) 10/95 – 1/971,8 l 124 kW (169 PS) 2/97 – 12/00Modely 10/91 - 9/951,3 l 55 kW (75 PS) 10/91 – 9/951,5 l 66 kW (90 PS) 10/91 – 9/951,6 l 91 kW (124 PS) 10/91 – 9/971,6 l 92 kW (125 PS) 10/91 – 9/951,6 l 110 kW (150 PS) 10/91 – 9/971,6 l 118 kW (160 PS) 10/91 – 9/95Modely 10/87 - 9/911,3 l 55 kW (75 PS) 10/87 – 9/911,4 l 66 kW (90 PS) 10/87 – 9/891,5 l 66 kW (90 PS) 10/89 – 9/911,6 l 80 kW (109 PS) 10/89 – 9/901,6 l 81 kW (110 PS) 10/90 – 9/911,6 l 91 kW (124 PS) 10/89 – 9/911,6 l 110 kW (150 PS) 10/90 – 9/91
Objev podobné jako Honda Civic 10/87 - 12/00 - Jak na to? - 64. - Hans-Rüdiger Etzold
Peugeot 206 od 10/98 - Jak na to? č. 65 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 206 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Řízení. Brzdy. Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Řídicí systém motoru. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka / řazení. Vybavení interiéru. Karoserie. Schémata el. zapojení. Kniha popisuje tyto vozy Peugeot 206: Zážehové motory: 1,1 l / 40 kW (55 PS) TU1 JP 10/98-03/04 1,1 l / 44 kW (60 PS) TU1 JP 10/98-08/06 1,4 l / 55 kW (75 PS) TU3 JP/TU3A od 10/98 1,6 l / 65 kW (89 PS) ET3 J4/TU5 JP 10/98-11/00 1,6 l / 80 kW (109 PS) TU5 JP4 (16V) od 12/00 2,0 l / 99 kW (135 PS) EW10 J4 (16V) 05/99-04/04 Vznětové motory: 1,9 l / 51 kW (70 PS) DW8 09/00-04/04 2,0 l / 66 kW (90 PS) DW10 TD (HDi) 03/00-08/06
Objev podobné jako Peugeot 206 od 10/98 - Jak na to? č. 65 - Hans-Rüdiger Etzold
Ford Fiesta, Ford Ka, Mazda 121 od 1/96 (Defekt) - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Ford Fiesta, Ford Ka a Mazda 121 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Ford Fiesta, Ford Ka, Mazda 121 od 1/96 (Defekt) - Hans-Rüdiger Etzold
Zimní clona chladiče Škoda Octavia I. 1996-2000 (před faceliftem)
Zimní clona chladiče Škoda Octavia I. 1996-2000 (před faceliftem) Zimní clona chrání chladič před proudícím studeným vzduchem při nízkých teplotách. Během mrazů snižuje dobu pro zahřátí motoru. Díky tomu začne topení automobilu efektivně fungovat dříve než bez použití clony. Zároveň se zkracuje doba nutná pro použití sytiče (nebo jiného systému pro studený start) a tím dochází k mírné úspoře paliva. Po vypnutí zapalování vydrží motor déle zahřátý. Kromě výše zmíněného chrání zimní clona chladič před nečistotami, kameny, štěrkem nebo agresivní solí, která se v zimním období může snadno dostat na chladič a způsobit korozi . V neposlední řadě se jedná o autodoplněk se stylovým vzhledem, který dodá vašemu vozu moderní vzhled. Přestože zimní clona na autě dobře vypadá, doporučujeme ji na jaře sejmout a opět nainstalovat na podzim až poklesnou teploty. Balení obsahuje: Zimní clonu chladiče Škoda Octavia, šrouby, konzolky pro upevnění, návod montáže. Výrobce: HEKO
Objev podobné jako Zimní clona chladiče Škoda Octavia I. 1996-2000 (před faceliftem)
Stěrače Heyner All Seasons pro Škoda Octavia I. 1998-2010
Sada kvalitních stěračů Heyner All Seasons včetně adaptérů pro konkrétní značku a model auta. Stěrače mají velmi pružnou grafitovou stírací lištu, která zajišťuje rovnoměrný přítlak stěrače po celé ploše. Díky aerodynamickému tvaru perfektně přiléhají ke sklu i ve vyšších rychlostech a způsobují minimální hluk. Ke každému stěrači výrobce přibalil ještě náhradní stírací gumu. Díky tomu mají stěrače 2x delší životnost!Sada stěračů se skládá ze dvou stíracích lišt a adaptéru. Pokud se stírací lišty upevňují pomocí háčku ve tvaru písmene J, adaptér není třeba. V tabulce je uvedený seznam produktů, ze kterých se set skládá. Produkty lze na eshopu objednat také jednotlivě.
Objev podobné jako Stěrače Heyner All Seasons pro Škoda Octavia I. 1998-2010
Ochrana střechy Roof Saver Škoda Octavia I. 1996-2010 (combi)
Ochranná páska Roof Saver je vyrobená na míru pro konkrétní značku a model auta. Pro každé auto má odpovídající profil i délku. Hlavní funkcí je ochrana přední hrany střechy před poškozením kamínky, štěrkem a následným vznikem koroze. Pokud je hrana střechy auta poškozená, ochranná páska Roof Saver zakryje stávající poškození i korozi, přičemž zároveň zpomalí další šíření koroze. Díky přesnému a jednoduchému provedení je ochranná páska téměř neviditelná a nenarušuje celkový vzhled vozidla. Kromě samotné ochrany střechy Roof Saver naleznete v balení podrobný návod k montáži a odmašťovací ubrousek. Přípravu i samotnou instalaci zvládnete svépomoci za 5 minut!
Objev podobné jako Ochrana střechy Roof Saver Škoda Octavia I. 1996-2010 (combi)
Koberce gumové Compass Perfect Fit Škoda Octavia I 1996-2010
Sada koberců s přesnými rozměry. Koberce se navíc snadno čistí a jsou vhodné do každého počasí. Sada obsahuje vždy 4 kusy přesně tvarovaných koberců pro konkrétní vozidlo. Koberce jsou opatřeny fixačními otvory pro upevnění. Vohdné pro vozy: Škoda Octavia I [1U2] 1996 - 2010 Škoda Octavia I Combi [1U5] 1996 - 2010 Seat Leon I [1M1] 1999 - 2004 Seat Toledo II [1M2] 1999 - 2003 VW Bora [1J2] 1999 - 2005 VW Golf IV [1J1] 1997 - 2004 VW Golf IV Variant [1J5] 1999 - 2006 VW New Beetle [9C1;1C1] 1998 - 2010 Technické údaje: barva: černá hmotnost: 4,25 kg fixační otvory Obsah balení: 1 x sada potahů
Objev podobné jako Koberce gumové Compass Perfect Fit Škoda Octavia I 1996-2010
Opel Vectra B - 10/95-2/02 - Jak na to? - 38. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Vectra řady B a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Opel Vectra B - 10/95-2/02 - Jak na to? - 38. - Hans-Rüdiger Etzold
Audi A4/Avant (11/94 - 9/01) > Jak na to? [96] - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Audi A4 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Audi A4/Avant (11/94 - 9/01) > Jak na to? [96] - Hans-Rüdiger Etzold
Renault Megane/Scenic - 1/96-6/03 - Jak na to? - 32. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Renault Megane a Renault Scenic a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování / zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Automatická a manuální převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Renault Megane/Coach/Classic/Grandtour/Scenic Zážehové motory 1,4 l/ 51 kW (70 PS) E7J 3/96 - 3/99 1,4 l/ 55 kW (75 PS) E7J 4/99 - 9/01 1,4 l/ 70 kW (95 PS) K4J 4/99 - 6/03 1,6 l/ 55 kW (75 PS) K7M 1/96 - 9/01 1,6 l/ 66 kW (90 PS) K7M 1/96 - 3/99 1,6 l/ 70 kW (95 PS) 4/96 - 10/02 1,6 l/ 79 kW (107 PS) K4M 4/99 - 6/03 2,0 l/ 83 kW (113 PS) F3R 1/96 - 9/00 2,0 l/ 103 kW (140 PS) - 9/00 - 6/03 2,0 l/ 110 kW (150 PS) F7R 1/96 - 8/00 Vznětové motory 1,9 l/ 47 kW (64 PS) F8Q 1/96 - 3/99 1,9 l/ 59 kW (80 PS) F9Q (dTi) 9/01 - 6/03 1,9 l/ 66 kW (90 PS) F8Q(turbo) 3/96 - 3/99 1,9 l/ 72 kW (98 PS) F9Q(turbo) 4/99 - 8/01 1,9 l/ 75 kW (102 PS) F9Q (dCi) 9/01 - 6/03
Objev podobné jako Renault Megane/Scenic - 1/96-6/03 - Jak na to? - 32. - Hans-Rüdiger Etzold
Škoda Fabia II. od 4/07 - Jak na to? 114. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů ŠKODA FABIA II a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha popisuje vozy ŠKODA FABIA II v provedení Hatchback a Kombi Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Nářadí. Elektrická instalace. Topení / klimatizace. Podvozek. Řízení. Brzdy. Motor. Ovládací systém motoru. Výfuková soustava. Výfuková soustava. Vybavení interiéru. Karoserie. Schémata zapojení. Zážehové motory 1,2 l 44 kW (60 PS) BBM?/?CHFA (HTP) od 4/07 1,2 l 51 kW (70 PS) BZG?/?CGPA (HTP) od 4/07 1,2 l 63 kW (86 PS) CBZA (TSI) od 4/10 1,2 l 77 kW (105 PS) CBZB (TSI) od 4/10 1,4 l 63 kW (86 PS) BXW?/?CGGB (16V) 4/07–3/10 1,4 l 132 kW (180 PS) CAVE (TSI RS) od 9/10 1,6 l 77 kW (105 PS) BTS (16V) 4/07–3/10 Vznětové motory 1,2 l 55 kW (75 PS) CFWA (CR-TDI) od 3/10 1,4 l 51 kW (70 PS) BNM (PD-TDI) 4/07–2/10 1,4 l 59 kW (80 PS) BNV?/?BMS (PD-TDI) 4/07–2/10 1,6 l 55 kW (75 PS) CAYA (CR-TDI) od 3/10 1,6 l 66 kW (90 PS) CAYB (CR-TDI) od 3/10 1,6 l 77 kW (105 PS) CAYC (CR-TDI) od 3/10 1,9 l 77 kW (105 PS) BLS?/?BSW (PD-TDI) 4/07–3/10
Objev podobné jako Škoda Fabia II. od 4/07 - Jak na to? 114. - Hans-Rüdiger Etzold
Gumová vana do kufru Rigum Škoda Octavia I. 1996-2011 (combi)
Gumová vana má přesný tvar pro vůz Škoda Octavia I. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Okraj vany má okraj vysoký 2cm, který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. Povrch gumové vany již z podstaty materiálu zabraňuje klouzání a samovolné posouvání nákladu v zatáčkách nebo při brzdění. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout a čištění i údržba jsou pak velice snadné. Gumové vany značky Rigum jsou 100% český výrobek!Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.
Objev podobné jako Gumová vana do kufru Rigum Škoda Octavia I. 1996-2011 (combi)
Gumová vana do kufru Novline Škoda Octavia I. 1996-2011 (sedan)
Gumová vana má přesný tvar pro vůz Škoda Octavia I.. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Novline mají zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. Vany se dále vyznačují nejpřesnějším střihem z celého našeho sortimentu van do kufru.Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Díky technologii výroby z inovativních polymerových materiálů (TPE) jsou vany do kufru značky Novline velmi odolné vůči opotřebení a zároveň si zachovávají svoji elastičnost a to až do rozmezí teplot -50°C až +50°C. Vany jsou odolné vůči UV záření a při vystavení slunečním paprskům neblednou. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.
Objev podobné jako Gumová vana do kufru Novline Škoda Octavia I. 1996-2011 (sedan)
Gumová vana do kufru Rigum Škoda Octavia I. 1997-2005 (sedan)
Gumová vana má přesný tvar pro vůz Škoda Octavia I. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Okraj vany má okraj vysoký 2cm, který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. Povrch gumové vany již z podstaty materiálu zabraňuje klouzání a samovolné posouvání nákladu v zatáčkách nebo při brzdění. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout a čištění i údržba jsou pak velice snadné. Gumové vany značky Rigum jsou 100% český výrobek!Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.
Objev podobné jako Gumová vana do kufru Rigum Škoda Octavia I. 1997-2005 (sedan)
Loketní opěrka Škoda Octavia I. 1996-2010 + Prodloužená záruka 36 měsíců
Loketní opěrky Armster S je cenově dostupná, avšak dostatečně fukční, kvalitní a odolná. Bez váhání ji lze zařadit mezi nejlepší opěrky na evropském trhu. Díky neotřelému a modernímu designu bude slušet i Vašemu vozu. Mnoho automobilek používá loketní opěrky Rati, jako originální příslušenství pro své modely. Jedná se o automobilky takových jmen, jako je například Ford, Peugeot, Citroen, Hyundai, Nissan, Suzuki, Opel nebo třeba Dacia. Loketní opěrky zaručují komfort během dlouhých cest. Nicméně i při kratších cestách oceníte pohodlí, které poskytuje. Další nespornou výhodou loketních opěrek je, že vně poskytují dodatečný úložný prostor, o který je v autě vždycky nouze. Jelikož se jedná o vysoce kvalitní výrobek, je na něj poskytována prodloužená záruční doba 3 roky.Vrchní část loketní opěrky je vypolstrovaná pěnovou hmotou a potažena jemnou koženkou černé barvy. Úložný prostor je na dně opatřen gumovou protiskluzovou podložkou. Pro maximální pohodlí je možné loketní opěrku vyklopit o 90 stupňů vzhůru. Přístup ke středovému tunelu je pak velmi snadný. Samozřejmostí je možnost odklopení vrchní části loketní opěrky, kde je úložný prostor pro drobné předměty (peněženka, telefon, nabíječka). Uvitř opěrky na spodní části víka jsou umístěny dva držáky na tužku. Nosnost loketní opěrky je 80 kg!Balení vždy obsahuje loketní opěrku, přesný adaptér, vruty a podložky. Vrchní část loketní opěrky je pro všechny modely stejná. Naopak adaptér tvarem vždy odpovídá středovému tunelu daného modelu vozu, v tomto případě Škoda Octavia I. Tím je docíleno velmi jednoduché a bezproblémové montáže, kterou u univerzálních loketních opěrek nelze očekávat.Montáž loketní opěrky je velice jednoduchá, jak je patrné z videa! Jediné, co potřebujete, je fix a šroubovák a vrtačka. Pokud Vás zajímá, jak se montuje loketní opěrka přímo do auta Škoda Octavia I., níže je návod na montáž ke stažení.Návod na montáž je přiložen ke každé loketní opěrce. Můžete si jej také stáhnout přímo odsud.
Objev podobné jako Loketní opěrka Škoda Octavia I. 1996-2010 + Prodloužená záruka 36 měsíců
Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Škoda Octavia I. 1996-2011 (sedan)
Gumová vana má přesný tvar pro vůz Škoda Octavia I.. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Rezaw-Plast mají pro většinu modelů zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. U modelů aut, které mají dno a hranu kufru v jedné rovině, nemá hrana gumové vany směřující ven z kufru zvýšený okraj a to z toho důvodu, aby při manipulaci s nákladem zvýšený okraj nepřekážel. Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.
Objev podobné jako Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Škoda Octavia I. 1996-2011 (sedan)
Podívejte se také
- VW Passat od 10/96 do 2/05: Údržba a opravy automobilů č. 61 (80-7232-304-0)
- Vánoční keramický svícen Lusso, 10 x 8 x 10 cm, zlatá
- KRT012201 - 5 ks Vrtáků do zdiva 4-5-6-8-10 mm (KRT012201)
- KRT012301 - 5 ks Vrtáků do dřeva 4-5-6-8-10 mm (KRT012301)
- Proline Rototomy 6", 8", 10" (00003041)
- WOLFCRAFT - kolíkovačka D6-8-10 (4640000)
- Sáček do šunkovaru Orion, 10 ks /180306/
- Do školy (978-80-10-04077-3)
- Kolečko měřicí do 10 000 m (115989)
- Rigum Vana do kufru gumová přesná Škoda Octavia IV Combi 2020-, Octavia IV Sedan 2020- (834246)
- CN Spouštěč skla Octavia I přední levý elektrický , bez motoru (1U0837461BCN)
- ŠKODA Spouštěč skla Octavia I zadní pravý elektrický , bez motoru (1U0839462B)
- ŠKODA Spouštěč skla Octavia I přední levý elektrický , bez motoru (1U0837461B)
- ŠKODA Spouštěč skla Octavia I zadní levý elektrický , bez motoru (1U0839461B)
- CN Spouštěč skla Octavia I přední pravý elektrický , bez motoru (1U0837462BCN)
- SAPHO LATUS vanová baterie s připojením do podlahy, chrom 1102-10 (1102-10)
- KRT012102 - 10 ks HSS Vrtáků do kovu TIN SET 1-10 mm (KRT012102)
- ACI SUBARU IMPREZA 96- 10/98-přední světlo H4 (el.ovládané) P (5131962)
- ACI SUBARU IMPREZA 96- 10/98-přední světlo H4 (el.ovládané) L (5131961)
- MEISTER Bambusová tyč Tonkin, 8-10 x 1200 mm, 10 ks (WU9966410)
- SIXTOL Volkswagen Touran I (1T GP) (03-10) gumová (HBC08291)
- I-TEC USB 3.0 Metal Charging HUB 10 Port (U3HUBMETAL10)