Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Sigmar Compact 40 L Lodní bojler
Ohřívač vody zaručující vysokou odolnost a trvanlivost, vyrobený z kvalitních materiálů, vhodných pro mořské prostředí. Technické parametry: výměníky tepla z nerezavějící oceli AISI 316, kontaktní termostat na regulaci vnějšího ohřívače (pouze modely s dvojitou cívkou), robustní plastový kryt s integrovanými konzolami, nádrž z nerezové oceli AISI 316, tepelná izolace z polyuretanové pěny, 800/1200 W/220V (110V, na vyžádání), Incoloy elektrický topný článek, Regulátor termostatu s dvojitou bezpečností, elektrický kabel se zásuvkou Schuko, bezpečnostní a zpětný ventil (6 bar ± 1), motorové a vodní armatury ½''plyn, univerzální montáž vertikálně a horizontálně , volitelný směšovací ventil na požádání. Specifikace: objem nádrže - 40 l, šířka - 366 mm, délka - 660 mm, výška - 358 mm, hmotnost - 11 kg, topný článek - 800 W. Objem: 40 L Země původu: Itálie
Podívejte se také bojler dražice 300 l kombinovaný
Sigmar Compact Inox 40 L Lodní bojler
Ohřívač vody zaručující vysokou odolnost a trvanlivost, vyrobený z kvalitních materiálů, vhodných pro mořské prostředí. Technické parametry: výměníky tepla z nerezavějící oceli AISI 316, kontaktní termostat na regulaci vnějšího ohřívače (pouze modely s dvojitou cívkou), robustní plastový kryt s integrovanými konzolami, nádrž z nerezové oceli AISI 316, tepelná izolace z polyuretanové pěny, 800/1200 W/220V (110V, na vyžádání), Incoloy elektrický topný článek, Regulátor termostatu s dvojitou bezpečností, elektrický kabel se zásuvkou Schuko, bezpečnostní a zpětný ventil (6 bar ± 1), motorové a vodní armatury ½''plyn, univerzální montáž vertikálně a horizontálně , volitelný směšovací ventil na požádání. Specifikace: objem nádrže - 40 l, šířka - 366 mm, délka - 660 mm, výška - 358 mm, hmotnost - 11,5 kg, topný článek - 800 W. Objem: 40 L
Podívejte se také lodni vrtule motory
Sigmar Compact 20 L Lodní bojler
Ohřívač vody zaručující vysokou odolnost a trvanlivost, vyrobený z kvalitních materiálů, vhodných pro mořské prostředí. Technické parametry: výměníky tepla z nerezavějící oceli AISI 316, kontaktní termostat na regulaci vnějšího ohřívače (pouze modely s dvojitou cívkou), robustní plastový kryt s integrovanými konzolami, nádrž z nerezové oceli AISI 316, tepelná izolace z polyuretanové pěny, 800/1200 W/220V (110V, na vyžádání), Incoloy elektrický topný článek, Regulátor termostatu s dvojitou bezpečností, elektrický kabel se zásuvkou Schuko, bezpečnostní a zpětný ventil (6 bar ± 1), motorové a vodní armatury ½''plyn, univerzální montáž vertikálně a horizontálně , volitelný směšovací ventil na požádání. Specifikace: objem nádrže - 20 l, šířka - 366 mm, délka - 430 mm, výška - 358 mm, hmotnost - 7 kg, topný článek - 800 W. Objem: 20 L Země původu: Itálie
Podívejte se také baterie pro lodni elektromotory
Podívejte se také
- lodni elektro motor maxima 30 lb
- lodni motor maxima r 66 lb
- lodni elektromotor maxima r 58 lb
- Super Benek Compact 25 l (5905397010746)
- Cat Step compact white carbon 5 l (8595166735085)
- Cat Step compact white original 5 l (8595166735078)
- Vopi Rohožka Compact půlkruh 200, 40 x 60 cm
- Vopi Rohožka Compact obdélník 100, 40 x 60 cm
- plastovy kbelik 40 l
- Masážní ponožky, L (40 - 43), 40 - 43
- SINKS EKKO 40 2x8 l+1x16 l (8596142009381)
- Tefal cestovní hrnek 0.3 l Compact Mug mentolovo zelený N2160310 (N2160310)
- SINKS EKKO FRONT 40 2x8 l + 1x16 l (8596142009459)
- Happy Green Solární sprcha, 40 l
- Simplehuman Odpadkový koš, 40 l, černá
- SINKS PEPE 40 1x13 l (8596142009480)
- SINKS EKKO 40 1x34 l (8596142009367)
- SINKS ALADIN 40 1x16 l (8596142009336)
- TrueLife SonicBrush Compact
- FIZAN COMPACT Red
Sigmar Compact 30 L Lodní bojler
Ohřívač vody zaručující vysokou odolnost a trvanlivost, vyrobený z kvalitních materiálů, vhodných pro mořské prostředí. Technické parametry: výměníky tepla z nerezavějící oceli AISI 316, kontaktní termostat na regulaci vnějšího ohřívače (pouze modely s dvojitou cívkou), robustní plastový kryt s integrovanými konzolami, nádrž z nerezové oceli AISI 316, tepelná izolace z polyuretanové pěny, 800/1200 W/220V (110V, na vyžádání), Incoloy elektrický topný článek, Regulátor termostatu s dvojitou bezpečností, elektrický kabel se zásuvkou Schuko, bezpečnostní a zpětný ventil (6 bar ± 1), motorové a vodní armatury 1/2" plyn, univerzální montáž vertikálně a horizontálně , volitelný směšovací ventil na požádání. Specifikace: objem nádrže - 30 l, šířka - 366 mm, délka - 540 mm, výška - 358 mm, hmotnost - 9 kg, topný článek - 800 W. Země původu: Itálie Objem: 30 L
Objev podobné jako Sigmar Compact 30 L Lodní bojler
Sigmar Compact Inox 60 L Lodní bojler
Ohřívač vody zaručující vysokou odolnost a trvanlivost, vyrobený z kvalitních materiálů, vhodných pro mořské prostředí. Technické parametry: výměníky tepla z nerezavějící oceli AISI 316, kontaktní termostat na regulaci vnějšího ohřívače (pouze modely s dvojitou cívkou), robustní plastový kryt s integrovanými konzolami, nádrž z nerezové oceli AISI 316, tepelná izolace z polyuretanové pěny, 800/1200 W/220V (110V, na vyžádání), Incoloy elektrický topný článek, Regulátor termostatu s dvojitou bezpečností, elektrický kabel se zásuvkou Schuko, bezpečnostní a zpětný ventil (6 bar ± 1), motorové a vodní armatury ½''plyn, univerzální montáž vertikálně a horizontálně , volitelný směšovací ventil na požádání. Specifikace: objem nádrže - 60 l, šířka - 366 mm, délka - 875 mm, výška - 358 mm, hmotnost - 15 kg, topný článek - 800 W. Objem: 60 L
Objev podobné jako Sigmar Compact Inox 60 L Lodní bojler
Sigmar Compact Inox 30 L Lodní bojler
Ohřívač vody zaručující vysokou odolnost a trvanlivost, vyrobený z kvalitních materiálů, vhodných pro mořské prostředí. Technické parametry: výměníky tepla z nerezavějící oceli AISI 316, kontaktní termostat na regulaci vnějšího ohřívače (pouze modely s dvojitou cívkou), robustní plastový kryt s integrovanými konzolami, nádrž z nerezové oceli AISI 316, tepelná izolace z polyuretanové pěny, 800/1200 W/220V (110V, na vyžádání), Incoloy elektrický topný článek, Regulátor termostatu s dvojitou bezpečností, elektrický kabel se zásuvkou Schuko, bezpečnostní a zpětný ventil (6 bar ± 1), motorové a vodní armatury ½''plyn, univerzální montáž vertikálně a horizontálně , volitelný směšovací ventil na požádání. Specifikace: objem nádrže - 30 l, šířka - 366 mm, délka - 540 mm, výška - 358 mm, hmotnost - 9,5 kg, topný článek - 800 W. Objem: 30 L
Objev podobné jako Sigmar Compact Inox 30 L Lodní bojler
Sigmar Compact Inox 80 L Lodní bojler
Ohřívač vody zaručující vysokou odolnost a trvanlivost, vyrobený z kvalitních materiálů, vhodných pro mořské prostředí. Technické parametry: výměníky tepla z nerezavějící oceli AISI 316, kontaktní termostat na regulaci vnějšího ohřívače (pouze modely s dvojitou cívkou), robustní plastový kryt s integrovanými konzolami, nádrž z nerezové oceli AISI 316, tepelná izolace z polyuretanové pěny, 800/1200 W/220V (110V, na vyžádání), Incoloy elektrický topný článek, Regulátor termostatu s dvojitou bezpečností, elektrický kabel se zásuvkou Schuko, bezpečnostní a zpětný ventil (6 bar ± 1), motorové a vodní armatury ½''plyn, univerzální montáž vertikálně a horizontálně , volitelný směšovací ventil na požádání. Specifikace: objem nádrže - 80 l, šířka - 366 mm, délka - 955 mm, výška - 358 mm, hmotnost - 22 kg, topný článek - 800 W. Objem: 80 L Země původu: Itálie
Objev podobné jako Sigmar Compact Inox 80 L Lodní bojler
EG TRANSPARENT 40 L Lodní pytel, transparentní, velikost
Lodní pytel EG TRANSPARENT 40 L je ideální jako transportní a vodotěsný vak pro veškeré vodní sporty a outdoorové aktivity. Slouží k uložení cenností nebo oblečení a ochraně před vodou, nečistotou či pískem. Díky svařovaným švům a rolovací manžetě je vodotěsný i při případném rychlém ponoření. Nastavitelné a odnímatelné popruhy umožňují nosit vak přes rameno nebo na zádech.
Objev podobné jako EG TRANSPARENT 40 L Lodní pytel, transparentní, velikost
Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil 25W-40 4 L Lodní motorový olej
Vysoce kvalitní motorový olej, speciálně navržený pro 4-taktní lodní motory, který zajišťuje výjimečnou ochranu i v náročných podmínkách. Díky syntetické směsi nabízí lepší tepelnou stabilitu a delší životnost, což zaručuje spolehlivý výkon motoru i při intenzivním používání. Tento olej minimalizuje tření, zvyšuje efektivitu paliva a chrání motor před korozí, opotřebením a usazeninami. Oleje značky Mercury jsou skvělou volbou pro majitele lodních motorů, kteří hledají vysokou spolehlivost, ochranu a dlouhou životnost motoru. Objem: 3,1 - 4 L;4 L Viskozita: 25W-40 Země původu: Belgie
Objev podobné jako Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil 25W-40 4 L Lodní motorový olej
Quicksilver 4-Stroke Marine Oil Synthetic Blend 25W-40 4 L Lodní motorový olej
Syntetický olej pro 4-taktní lodní motory se speciálními aditivy. Speciálně vyvinuté tak, aby vyhovovaly potřebám všech 4-taktních lodních motorů. Rozšířená ochrana, která není dostupná běžnými automobilovými oleji. Pro použití ve všech Mercruiser a jiných motorech sterndrive a všechny 4-taktní motory. Vynikající ochrana proti tření a opotřebení. Prvotřídní vnitřní ochrana proti korozi motoru. Objem: 3,1 - 4 L;4 L Viskozita: 25W-40 Země původu: Belgie
Objev podobné jako Quicksilver 4-Stroke Marine Oil Synthetic Blend 25W-40 4 L Lodní motorový olej
Osculati Ring Lifebuoy Super-Compact Lodní záchranné prostředky
Záchranné kolo z pevného PVC s reflexními prvky pro rekreační lodě. Země původu: Čína
Objev podobné jako Osculati Ring Lifebuoy Super-Compact Lodní záchranné prostředky
Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 25W-40 4 L Lodní motorový olej
Vysoce kvalitní motorový olej, speciálně navržený pro 4-taktní lodní motory, který zajišťuje výjimečnou ochranu i v náročných podmínkách. Díky syntetické směsi nabízí lepší tepelnou stabilitu a delší životnost, což zaručuje spolehlivý výkon motoru i při intenzivním používání. Tento olej minimalizuje tření, zvyšuje efektivitu paliva a chrání motor před korozí, opotřebením a usazeninami. Oleje značky Mercury jsou skvělou volbou pro majitele lodních motorů, kteří hledají vysokou spolehlivost, ochranu a dlouhou životnost motoru. Země původu: Belgie Objem: 4 L;3,1 - 4 L Viskozita: 25W-40
Objev podobné jako Mercury 4-Stroke Marine Engine Oil Synthetic Blend 25W-40 4 L Lodní motorový olej
Yamalube API-SJ Synthetic 10W-40 4 Stroke Marine Oil 4 L Lodní motorový olej
Syntetický vysokovýkonný motorový olej, speciálně vyvinutý pro 4-taktní vnější motory a vodní skútry při provozu za normálních podmínek, vyvinutý, testován a schválen společností Yamaha Motor marine. Převyšuje normy API SJ, dobrá ochrana proti opotřebení s výrazným antioxidačním účinkem udržující čistotu motoru, dlouhotrvající ochrana při namáhání motoru zabezpečující jeho plynulý provoz, lepší čistící a dispergačních schopnost. Technické údaje: Stupeň viskozity - 10W-40, hustota při 15°C - 0,879 g/cm3 Kinematická viskozita při 100°C - 13,4 g/cm3, index viskozity - 155, bod vzplanutí - 220°C, teplota tuhnutí: - 40°C, TBN - 761 mg KOH/g. Země původu: Japonsko Objem: 4 L;3,1 - 4 L Viskozita: 10W-40
Objev podobné jako Yamalube API-SJ Synthetic 10W-40 4 Stroke Marine Oil 4 L Lodní motorový olej
Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic 5 L Lodní motorový olej
Polosyntetický olej 10W-40 pro 4-taktní motory Suzuki. Objem 5 litrů. Provedení: API SH/SG. Objem: 5 L;4,1 - 5 L Viskozita: 10W-40 Země původu: Belgie
Objev podobné jako Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic 5 L Lodní motorový olej
VILEDA Sun Lift Compact 40 m (4023103228498)
Sušák na prádlo sušící plocha 40m, typ - otočný, určení: venkovní Bezvadný asistent vám bude po ruce a hodí se každé domácnosti. VILEDA Sun Lift Compact 40 m je určen pro venkovní používání, slunce a čerstvý vzduch vám urychlí sušení. Celá sušicí plocha poskytne 40 m. Prostřednicvím otočných ramen snadněji pověsíte prádlo. Klíčové znaky sušáku na prádlo VILEDA Sun Lift Compact 40 m Pevná konstrukce je vhodná do koupelen Otočná ramena pro jednoduché věšení VILEDA Sun Lift Compact 40 m disponuje sušicí plochou 40 m Rozměry: × ×
Objev podobné jako VILEDA Sun Lift Compact 40 m (4023103228498)
Carp expetr vidlička compact - 40-60 cm
Spodní část disponuje závitem, díky čemu ji můžeme lehce zavrtat do země, i v létě do tvrdého povrchu. Vrchní část je opatřena standardním závitem, do kterého v závislosti od techniky lovu, můžeme umístit rohatinku nebo elektronický signalizátor.
Objev podobné jako Carp expetr vidlička compact - 40-60 cm
Marco MT1-L Lodní klaksón
Elektromagnetický klakson. Akustická jednotka pečlivě chráněna a vyrobená z nerezavějících materiálů. Zcela pochromovaná, kompletní s upevňovacím příslušenstvím. Napětí: 24 V. Hlasitost: 114 dB. IP Ochrana: 65 Země původu: Itálie Napětí: 24 V Frekvence: 410 Hz Příkon: 3,5 A Decibel (dB): 114 Průměr: 80x50 mm
Objev podobné jako Marco MT1-L Lodní klaksón
Marco MT1-L Lodní klaksón
Elektromagnetický klakson. Akustická jednotka pečlivě chráněna a vyrobená z nerezavějících materiálů. Zcela pochromovaná, kompletní s upevňovacím příslušenstvím. Napětí: 12 V. Hlasitost: 114 dB. Průměr: 80x50 mm Decibel (dB): 114 Frekvence: 410 Hz Příkon: 5 A IP Ochrana: 65 Země původu: Itálie Napětí: 12 V
Objev podobné jako Marco MT1-L Lodní klaksón
Allroundmarin Adjustable Base Alu 40-60cm Lodní stolek, Lodní skládací židle
Nastavitelná noha židle / stolu z hliníku. Barva: bílá. Rozměr: 40 - 60 cm Průměr šroubu: 3 mm Barva: Bílá Země původu: Čína Délka: 40 - 60 cm
Objev podobné jako Allroundmarin Adjustable Base Alu 40-60cm Lodní stolek, Lodní skládací židle
Suzuki DF 4A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Výkon (HP/kW): 4.0 Objem palivové nádrže: 1 L Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Palivový systém: Carburetor Řazení: F-N-R Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Hmotnost netto (kg): 24.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4000 - 5000 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Výfuk: Above Prop Exhaust Převodový poměr: 1,92:1 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 5A (Option) Výkon HP: 2,9 Výběr vrtule: 6'' - 7'' Kapacita olejové náplně: 0,7 L Objem (cm3): 138.0
Objev podobné jako Suzuki DF 4A L Lodní motor
Suzuki DF 5A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Počet válců: 1 Trimovací polohy: 5 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 5.0 Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Převodový poměr: 1,92:1 Výkon HP: 3,7 Výfuk: Above Prop Exhaust Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Objem (cm3): 138.0 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Hmotnost netto (kg): 24.5
Objev podobné jako Suzuki DF 5A L Lodní motor
Suzuki DF 20A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Hmotnost netto (kg): 45.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 14,7 Alternátor: 12V 12A Výběr vrtule: 7'' - 12'' Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Výkon (HP/kW): 20.0 Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Startování: Manuál MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A L Lodní motor
Suzuki DF 15A L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Objem palivové nádrže: 12 L Řazení: F-N-R Zapalování: Digital CDI Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Alternátor: 12V 6A Kapacita olejové náplně: 1 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 45.0 Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 11
Objev podobné jako Suzuki DF 15A L Lodní motor
Suzuki DF 6A L Lodní motor
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída Trimovací polohy: 5 Počet válců: 1 Objem (cm3): 138.0 Převodový poměr: 1,92:1 Kapacita olejové náplně: 0,7 L Výkon HP: 4,4 Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750 Alternátor: 12V 5A (Option) Výběr vrtule: 6'' - 7'' Výfuk: Above Prop Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 24.5 Země původu: Thajsko Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Objem palivové nádrže: 1 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Výkon (HP/kW): 6.0 Řazení: F-N-R
Objev podobné jako Suzuki DF 6A L Lodní motor
International Woodskin 2,5 L Lodní lak
Pružný olej / lak na dřevo, který se chová jako kůže dřeva. Jeho mikroporézní vlastnosti umožňují dřevu dýchat. Malé dírky ve struktuře laku se roztahují a smršťují, zároveň jsou dostatečně malé, aby nepropustili vodu, která je příčinou vzniku plísní. Woodskin se velmi jednoduše nanáší, není nutné ho ředit a jednotlivé vrstvy netřeba před další vrstvou brousit. Proniká hluboko do dřeva a vytváří tenký film, který nepraská ani nevytváří fleky. Má minimální nároky na údržbu - jednoduše se očistí a nanáší sezónu po sezóně. Teaková přírodní barva Woodskin dokonale vykreslí krásu každého dřeva, proto je vhodný na všechny druhy dřeva, včetně olejového dřeva jako je teak nebo iroko. Vydatnost: 10 m2 / l. Objem - 2,5 l. Objem: 2,5 L Země původu: Velká Británie
Objev podobné jako International Woodskin 2,5 L Lodní lak
International Original 2,5 L Lodní lak
Originální klasický lak s vysokým leskem, odolný vůči UV záření. Jednoduché nanášení a pískování. Tento lak je vhodný na vnitřní a venkovní použití. Vynikající pružnost a odolný lesk. Pokrytí: 12 m² / litr. Ředidlo č. 1. Objem - 2,5 l. Objem: 2,5 L Země původu: Velká Británie
Objev podobné jako International Original 2,5 L Lodní lak
Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 45.0 Výkon (HP/kW): 9.9 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Výkon HP: 7,3 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Alternátor: 12V 6A Objem palivové nádrže: 12 L Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Chladící systém: Fresh Water Flushing System Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Zapalování: Digital CDI Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Startování: Manuál Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B L Lodní motor
Suzuki DF 8A L Lodní motor
DF8A nabízí lepší přenosnost a ekonomičtější provoz. Snaha o pokrok byla vedena koncepcemi vývoje ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Bezbateriové elektronické čtyřtaktní vstřikování paliva Nový design přispívá k vyšší maximální rychlosti a ekonomickému provozu. Funkce Tiller Handle se snáze ovládá – všechny hlavní ovládací prvky jsou umístěny na samotné rukojeti. Vynikající životnost a spolehlivost Rychlé a snadné startování Ideální použití na malých plavidlech nebo jako sekundární motor na větších člunech. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Vrtání x zdvih mm: 51 x 51 Výkon HP: 5,9 Objem (cm3): 208.0 Výběr vrtule: 7'' - 11'' Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 41.5 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Typ motoru: OHC Zapalování: Digital CDI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Kapacita olejové náplně: 0,8 L Objem palivové nádrže: 12 L Alternátor: 12V 6A Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Palivový systém: Carburetor Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Řízení: Ruční Startování: Manuál Navrženo v: Japonsko Výkon (HP/kW): 8.0 Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 8A L Lodní motor
International Compass 2,5 L Lodní lak
Rychleschnoucí odolný jednosložkový lodní lak, s vysokou odolností proti poškrábání, chemikáliím a vodě, na vnější i vnitřní plochy. Ředidlo č. 1. Vydatnost - 12 m2 / l. Objem - 2,5 l. Země původu: Velká Británie Objem: 2,5 L
Objev podobné jako International Compass 2,5 L Lodní lak
Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 49.0 Objem (cm3): 327.0 Výkon HP: 11 Řízení: Ruční Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Výkon (HP/kW): 15.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Kapacita olejové náplně: 1 L Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Výběr vrtule: 7'' - 12'' Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Alternátor: 12V 6A Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Objev podobné jako Suzuki DF 15A E L Lodní motor
Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Startování: Electric / Manual Hmotnost netto (kg): 52.0 Výkon HP: 11 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Chladící systém: Fresh Water Flushing System Palivový systém: EFI Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Kapacita olejové náplně: 1 L Alternátor: 12V 6A Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0
Objev podobné jako Suzuki DF 15A T L Lodní motor
Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 54.0 Výkon HP: 14,7 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Objem (cm3): 327.0 Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Převodový poměr: 2,08:1 Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Výběr vrtule: 7'' - 12'' Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Objem palivové nádrže: 12 L Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Řízení: Dálkový ovladač MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko
Objev podobné jako Suzuki DF 20A T L Lodní motor
Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Hmotnost netto (kg): 49.0 Startování: Electric / Manual Alternátor: 12V 12A Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Řazení: F-N-R Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Objem palivové nádrže: 12 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Palivový systém: EFI Výkon (HP/kW): 20.0 Kapacita olejové náplně: 1 L Převodový poměr: 2,08:1 Zapalování: Digital CDI Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Řízení: Ruční Navrženo v: Japonsko Země původu: Thajsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Objev podobné jako Suzuki DF 20A E L Lodní motor
Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Výkon HP: 11 Hmotnost netto (kg): 48.0 Startování: Electric / Manual Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Řízení: Ruční;Dálkový ovladač Země původu: Thajsko Výkon (HP/kW): 15.0 Navrženo v: Japonsko Maximální pracovní otáčky RPM: 5000 - 6000 Chladící systém: Fresh Water Flushing System Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Kapacita olejové náplně: 1 L Výběr vrtule: 7'' - 12'' Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Zapalování: Digital CDI Řazení: F-N-R Objem palivové nádrže: 12 L Palivový systém: EFI Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Trimovací polohy: 5 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 15A R L Lodní motor
Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Hmotnost netto (kg): 48.0 Délka nohy (cm): 50.8 Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Výkon (HP/kW): 9.9 Výkon HP: 7,3 Maximální pracovní otáčky RPM: 4700 - 5700 Startování: Electric / Manual Řízení: Dálkový ovladač;Ruční Navrženo v: Japonsko MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Kapacita olejové náplně: 1 L Zapalování: Digital CDI Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Převodový poměr: 2,08:1 Výběr vrtule: 7'' - 12'' Objem palivové nádrže: 12 L Chladící systém: Fresh Water Flushing System Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5
Objev podobné jako Suzuki DF 9,9B R L Lodní motor
International Goldspar Satin 2,5 L Lodní lak
Rychle schnoucí, trvanlivý polyuretanový lak. Saténová úprava tohoto laku dává dřevěným interiérem vřelou a přátelskou atmosféru. Povrch je odolný vůči horké vodě a mírným kyselinám. Pokrytí: přibližně 10 m² / litr. Ředidlo č.1. Objem - 2,5 ml. Objem: 2,5 L Země původu: Velká Británie
Objev podobné jako International Goldspar Satin 2,5 L Lodní lak
Mr. Funnel Filtering Funnel L Lodní hadice
Trychtýř oddělující vodu od benzínu nebo motorové nafty. Při nejnovějších motorech vstřikování paliva způsobuje voda v palivu velmi vážné škody. Mister Funnel speciální nerezový / teflonový 0,005 palcový filtr dokáže vyřešit tento problém. Také používají americké válečné tanky M60 a M1. Země původu: USA
Objev podobné jako Mr. Funnel Filtering Funnel L Lodní hadice
Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Počet válců: 2 Trimovací polohy: 5 Výkon HP: 14,7 Délka nohy (cm): 50.8 Hmotnost netto (kg): 48.0 Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Startování: Electric / Manual Objem (cm3): 327.0 Alternátor: 12V 12A Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Výkon (HP/kW): 20.0 Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Objem palivové nádrže: 12 L Typ motoru: OHC Řazení: F-N-R Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt Převodový poměr: 2,08:1 Palivový systém: EFI Chladící systém: Fresh Water Flushing System Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Výběr vrtule: 7'' - 12'' MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Země původu: Thajsko Navrženo v: Japonsko Řízení: Dálkový ovladač;Ruční
Objev podobné jako Suzuki DF 20A R L Lodní motor
Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Díky nejmodernějším designům patří přenosná řada Suzuki mezi technologicky nejvyspělejší přívěsné motory dostupné na trhu. DF20A, 15A a 9.9B se hlásí k celosvětově prvnímu bezbateriovému elektronickému čtyřtaktnímu vstřikování paliva v každé z jejich výkonových tříd. Použitím zcela nových komponentů systému vstřikování paliva, které byly navrženy menší a lehčí než ty, které se nacházejí v kterémkoli předchozím systému, se inženýrům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtakt ve třídě 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k ). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki, tyto přívěsné motory poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu. Kromě modelů DF20A / 15A / 9.9B obsahuje přenosná sestava Suzuki i čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s řídící rukojetí DF20ATH a 15ATH. Země původu: Thajsko Řízení: Ruční MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním Navrženo v: Japonsko Zapalování: Digital CDI Kapacita olejové náplně: 1 L Typ motoru: OHC Převodový poměr: 2,08:1 Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 57 Palivový systém: EFI Výfuk: Through Prop Hub Exhaust Objem palivové nádrže: 12 L Výkon (HP/kW): 20.0 Řazení: F-N-R Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic Výběr vrtule: 7'' - 12'' Chladící systém: Fresh Water Flushing System Hmotnost netto (kg): 55.5 Objem (cm3): 327.0 Délka nohy (cm): 50.8 Alternátor: 12V 12A Výkon HP: 14,7 Metóda Trimu a odklonu: Power Tilt Startování: Electric / Manual Maximální pracovní otáčky RPM: 5300 - 6300 Počet válců: 2
Objev podobné jako Suzuki DF 20A TH L Lodní motor
Osculati MC Thinner 2,5 L Lodní ředidlo
Ředidlo pro jednosložkové a antivegetativní barvy. Nanášení stříkáním, štětcem a válečkem. Objem: 2,5 L Země původu: Itálie
Objev podobné jako Osculati MC Thinner 2,5 L Lodní ředidlo
International Danboline White 2,5 L Lodní barva
Barva pro dno lodě odolná vůči chemickým látkám a olejům, poškrábání a nárazům. Je vhodná i na lodní žebra a úložné prostory. Před použitím je třeba vyčistit dno lodi od olejů a mastnot čističem Yacht Line Super. Pokrytí: 10,7 m² / litr. Ředidlo č. 1. Objem - 2,5 l, barva - bílá. Barva: Bílá Objem: 2,5 L Barva podle výrobce: White;Bílá Země původu: Velká Británie
Objev podobné jako International Danboline White 2,5 L Lodní barva
Sika MultiPrimer Marine 1 L Lodní tmel
Přípravek pro zlepšení přilnavosti tmelů Sika 291i, 292i a 295i UV ke kovu, skleněným vláknům, tvrdým plastem a dřevu. Reaguje s vlhkostí. Předběžné ošetření Sika aktivátorem 205 se doporučuje pro všechny povrchy kromě dřevěných povrchů. Vydatnost - cca 100 ml/m2. Objem - 1000 ml. Objem: 1 L
Objev podobné jako Sika MultiPrimer Marine 1 L Lodní tmel
International Danboline Grey 2,5 L Lodní barva
Barva pro dno lodě odolná vůči chemickým látkám a olejům, poškrábání a nárazům. Je vhodná i na lodní žebra a úložné prostory. Před použitím je třeba vyčistit dno lodi od olejů a mastnot čističem Yacht Line Super. Pokrytí: 10,7 m² / litr. Ředidlo č. 1. Objem - 2,5 l, barva - šedá. Objem: 2,5 L Země původu: Velká Británie Barva: Šedá Barva podle výrobce: Šedá;Grey
Objev podobné jako International Danboline Grey 2,5 L Lodní barva
Talamex Anti-Freeze 5 L Lodní vazelína
Nemrznoucí směs Talamex pro systémy pitné i užitkové vody a okruhy chlazení motorů. Vhodná na proplachování před zazimováním - spolehlivě chrání před poškozením mrazem. Max. teplotní rozsah 90°C, min. teplotní rozsah -50°C. Objem: 5 l. Země původu: Nizozemsko Objem: 5 L
Objev podobné jako Talamex Anti-Freeze 5 L Lodní vazelína
Maxima P 40 LB Lodní elektromotor
Lodní elektromotor je kombinací nízké spotřeby a dlouhé výdrže. Motor představuje variantu lodního elektromotoru, který je určen pro nafukovací čluny. Je vhodný pro použití ve sladké ale i ve slané vodě. Motor je vyroben z kvalitních materiálů, což zajišťuje perfektní výkon. Jeho instalace je velmi jednoduchá. Ovládá se pomocí řídící tyče. Součástí balení jsou také kvalitní bateriové svorky, které zajišťují pevné připojení k baterii a minimalizují ztráty výkonu. Připojovací kabely disponují konektorem značky Anderson. V případě potřeby je tak možné motor jednoduše a rychle odpojit od baterie. Díky konektoru je také možné k baterii připojit i jiná zařízení, například sonar nebo echolot. Vlastnosti: Hmotnost: 11,5 Kg Délka tyče: 76 cm Délka kabelu: 150 cm Maximální výkon: 408 W Počet rychlostí vzad: 3 Počet rychlostí vpřed: 5 Vhodný pro lodě s délkou: 2,1 - 3 m Maximální rychlost: 6 - 7 km / h Napětí a proud: 12 V / 34 A Síla tahu: 40 lb / 18,14 Kg Doporučená kapacita baterie: 70 AH Výkon v jednotlivých rychlostech: F1: 70 W F2: 130 W F3: 230 W F4: 310 W F5: 408 W Obsah balení: Lodní motor s rukojetí 1,5 m dlouhé kabely s konektory Anderson Bateriové svorky Dvoulistá vrtule s osou a motýlovou maticí Výkon: 408 W Délka shaftu: 30'' (76 cm) Výkon (Watt): 408.0 Výkon (lbs): 40.0 Adaptér součástí: Ne Napětí: 12 V Typ motoru: 40 LB Země původu: Čína
Objev podobné jako Maxima P 40 LB Lodní elektromotor
Lewmar Delta 40 kg Lodní kotva
Kotva z vysoce kvalitní manganové oceli pro delší životnost. Jedinečný profil a posílená špička dovolují této kotvě samovolně klesnout. Nízké těžiště a účinná geometrie umožňují, aby se kotva sama zaryla do dna. Organizace Lloydův rejstřík ji uznala jako kotvu s vysokým výkonem a je specifikována jako primární kotva používaná mnohými národními organizacemi pro záchranné čluny. Hmotnost - 40 kg. Rozměry: A - 1103 mm, B - 489 mm, C - 20 mm, D - 833 mm, E - 437 mm. Pro lodě s délkou 19 - 23 m. Doporučená tloušťka řetězu - 10 mm. Materiál: Manganese Steel Hmotnost: 40 kg
Objev podobné jako Lewmar Delta 40 kg Lodní kotva
Lewmar DTX 40 kg Lodní kotva
Kotva z vysoce kvalitní nerezové oceli AISI316 s jedinečným profilem a posílenou špičkou. Nízké těžiště a účinná geometrie umožňují, aby se kotva sama zaryla do dna. Byla oceněna organizací Lloyd Register jako nejvýkonnější kotva. Hmotnost - 40 kg. Rozměry: A - 1103 mm, B - 489 mm, C - 20 mm, D - 883 mm, E - 437 mm, F - 461 mm. Pro lodě s délkou 19 - 23 m. Doporučená tloušťka řetězu: 10 mm. Hmotnost: 40 kg Materiál: Nerezová ocel
Objev podobné jako Lewmar DTX 40 kg Lodní kotva
Harken 7401 40 mm Lodní kladka
Ráčnová Carbo kladka s blokovým mechanismem připevnění na sloup Ø 25 mm pro lano o průměru 10 mm. Průměr kladky - 40 mm, váha kladky - 106 g, maximální nosnost - 220 kg. Maximální průměr lana: 10 mm Průměr: 40 mm Země původu: USA Hmotnost: 106 g Maximální pracovní zatížení: 220 kg Průměr (mm): 40.0
Objev podobné jako Harken 7401 40 mm Lodní kladka
Rocna Anchor 40 kg Lodní kotva
Multifunkční pozinkovaná kotva s legendárním Kiwi-designem pro všechny typy dna a lodí. Vlastnosti: Oblouk kotvy (roll-bar) zajišťuje téměř okamžitý záběr kotvy a také přispívá k její zesílení. Tvar kotvy zaručuje otočení do správné polohy špičky pro zachycení iv měkkých typech dna. Stopka kotvy je z masivní oceli s vysokou pevností v tahu. Tvarem listu zaručuje maximální odpor vtahuje a maximální upínací sílu. Odolná proti větrem a přílivové proudem: ostrý klínový hrot v kombinaci s velmi vysokou hmotností na špičce (v průměru 33%) zajišťuje okamžitý spolehlivý záběr při každém použití. Hmotnost - 40 kg. Plocha listu: 1945 cm². Rozměry: A - 1142 mm, B - 520 mm, C - 300 mm, D - 278 mm, E - 188 mm, F - 224 mm, S - 130 mm, šířka - 570 mm. Hmotnost: 40 kg Země původu: Čína Materiál: Galvanizovaná ocel
Objev podobné jako Rocna Anchor 40 kg Lodní kotva
International Thinner No.9 1 L Lodní ředidlo
Ředidlo a čistící prostředek pro PERFECTION 709, PERFECTION primer (kartáč / roll) a UCP. Objem - 1000 ml. Země původu: Velká Británie Objem: 1 L
Objev podobné jako International Thinner No.9 1 L Lodní ředidlo
International One Up White 2,5 L Lodní barva
Jednosložkový základní / podkladní nátěr International One UP lze použít pro všechny podklady nad čarou ponoru spolu se všemi jednosložkovými povrchovými úpravami International a nátěrovými barvami na paluby.One UP se snadno nanáší štětcem nebo válečkem a poskytuje extra hladký povrch, čímž se snižuje množství broušení.Tento základní / podkladový nátěr dva v jednom nahrazuje International Yacht Primer a Pre-Kote, přičemž stále poskytuje stejnou úroveň vzhledu a ochrany.Ředidlo *: YTA800 Ředidlo č.1Počet vrstev: 2 - 4 vrstvy 100 μm (WFT)Vydatnost: štětcem / válečkem 9,0 m2 / lZpůsob aplikace: štětcem a válečkemSkladovatelnost: 2 rokySnášenlivost podkladu: Vhodný pro všechny podklady* Ředění se obvykle nevyžaduje. V závislosti na okolní teplotě, podmínkách aplikace a osobních preferencích lze One UP ředit až do 10 %. Pokud se produkt ředí, může být zapotřebí další nátěr k dosažení tloušťky filmu potřebné k ochraně podkladu.Přestože jsme vynaložili maximální úsilí, aby se barva na našem obrázku co nejvíce přibližovala skutečné barvě, nemůžeme zaručit přesnou shodu barev. Barvy vzorníku se také liší v závislosti na nastavení a rozlišení obrazovky. Arleigh Group a výrobce barvy neodpovídají za malé odchylky.Klíčové vlastnostiZákladní a podkladový nátěrJednoduché použitíKompatibilní se všemi International jednosložkovými povrchovými úpravami a barvami na palubyLze použít na všechny podkladyLze nanášet štětcem nebo válečkem Země původu: Velká Británie Barva podle výrobce: White Barva: Bílá Objem: 2,5 L
Objev podobné jako International One Up White 2,5 L Lodní barva
Podívejte se také
- FIZAN COMPACT PRO
- Hrnec na polévku 50 l 40 x 40 cm nerezová ocel
- FLORIA Substrát pro jahody 40 l (00825A)
- COYOTE LUBES 10W-40 1 L (8595671507047)
- Banquet Koš odpadkový nášlapný STEP 40 l
- SINKS PAPRIKA INOX 40 1x11 l (8596142009466)
- SOFTLAN Frühlingsfrisch 1 l (40 praní) (8718951514539)
- Interkontakt Šatní ramínko SP 40-L (197)
- ARIEL Color 2,2 l (40 praní) (8001090791559)
- SOFTLAN Windfrisch 1 l (40 praní) (8718951514485)
- SOFTLAN Traumfrisch 1 l (40 praní) (8718951514447)
- Anda Seat T-Compact Premium Gaming Chair - L Black (AD19-01-B-F)
- Pacific 40 akvárium s výbavou 20 l 40 × 20 × 25 cm (8592151502677)
- Klarstein Tastemaker Compact, vakuové vaření, Sous-Vide vařič, ušlechtilá ocel, 12 l / min. čerpadlo
- Anda Seat T-Compact Premium Gaming Chair - L Blue & Black (AD19-01-SB-F)
- Taurus SELENE COMPACT (411257)
- HARTMANN Veroval Compact (9254230)
- TrueLife SonicBrush Compact (TLSBCOMPACT)
- Remington D5000 Compact (45303560100)
- FIZAN COMPACT MS black
- TEPE Compact Tuff (8595556600023)
- Winix Zero Compact (2989)