Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Seat Ibiza 1993 - 2001, Cordoba 1993 - 2002: Seřizování a opravy automobilů č. 41 (80-7232-319-9)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 260 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje seřizování a opravy automobilů Seat Ibiza a Cordoba a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Podívejte se také Seat Ibiza 1993 - 2001, Cordoba 1993 - 2002: Seřizování a opravy automobilů č. 41 (80-7232-319-9)
Peugeot 306 od 1993: Údržba a opravy automobilů č. 53 (80-7232-255-9)
Kniha - autor Steve Rendle; Mark Coombs, 422 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Podívejte se také Heko Seat Ibiza 1993-1999 (3 dveře) (D28202)
Peugeot 405 do 1993: Údržba a opravy automobilů č. 21 (80-7232-297-4)
Kniha - autor kolektiv autorů, 284 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Podívejte se také Roadstar HIF-1993+BT (HIF-1993 BT )
Podívejte se také
- HIFLOFILTRO HFA2909 pro KAWASAKI ZZR 1100 (1993-2001) (HFA2909)
- Seat Toledo od 9/91: Údržba a opravy automobilů č. 34 (80-7232-029-7)
- Peugeot 406 od 1996 do 2004: Údržba a opravy automobilu č. 74 (80-7232-248-6)
- VW POLO 11/01-5/09 , SEAT IBIZA 4/02-4/08: Údržba a opravy automobilů č. 116 (978-80-7232-447-7)
- HEKO ofuky pro Seat Cordoba, Ibiza, 4/5ti dvěřové (od 02) (HKO28226)
- VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra od 6/95: Údržba a opravy automobilů č. 90 (80-7232-322-9)
- Gledring koberce do auta Mercedes C-Class W202 1993-2000 (3830006485078)
- Malteco 25Y 1993 0,7l 40% (8009366300207)
- BE100F: Turnový háj (978-80-257-1993-0)
- Jawa 50 Pionýr (978-80-247-1993-1)
- Dacia Logan od 2004: Údržba a opravy automobilů (978-80-7232-386-9)
- ACI SEAT IBIZA, CORDOBA 02- -5/06 přední světlo H7+H3 (el.ovládané) P (4917964)
- ACI SEAT IBIZA, CORDOBA 02- -5/06 přední světlo H7+H3 (el.ovládané) L (4917963)
- DOOM I (1993) - Xbox Digital (G3Q-00803)
- Heko Jeep Grand Cherokee 1993-1998 (přední) (D19105)
- Heko Nissan Terrano 1993-2000 (4 díly) (D24231)
- Heko Ford Mondeo 1993-1996 (přední, sedan) (D15209)
- Skútry: Ošetřování, údržba, opravy (80-7232-276-1)
- Opel Omega od 9/86 do 12/93: Údržba a opravy automobilů č. 28 (80-7232-109-9)
- Hvězdné příběhy Čtyřlístku: 1993 až 1995 (978-80-85389-95-1)
Seat Toledo od 9/91: Údržba a opravy automobilů č. 34 (80-7232-029-7)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Seat Toledo od 9/91: Údržba a opravy automobilů č. 34 (80-7232-029-7)
Seat Ibiza Cordoba - 1993 - 2002 - Jak na to? - 41. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje seřizování a opravy automobilů Seat Ibiza a Cordoba a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Zážehové motory. Mazání. Chlazení. Zapalování. Vstřikování. Vznětové motory. Mazání. Chlazení. Palivová soustava. Vstřikovací soustava. Spojka. Převodovka a diferenciál. Automatická převodovka. Pohon kol. Přední náprava. Zadní náprava. Geometrie podvozku. Řízení. Brzdy. Elektrická zařízení. Schémata elektrického zapojení vozu. Karosérie. Příslušenství karoserie. Topení.
Objev podobné jako Seat Ibiza Cordoba - 1993 - 2002 - Jak na to? - 41. - Hans-Rüdiger Etzold
VW POLO 11/01-5/09 , SEAT IBIZA 4/02-4/08: Údržba a opravy automobilů č. 116 (978-80-7232-447-7)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů VW POLO IV / SEAT IBIZA a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako VW POLO 11/01-5/09 , SEAT IBIZA 4/02-4/08: Údržba a opravy automobilů č. 116 (978-80-7232-447-7)
VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra od 6/95: Údržba a opravy automobilů č. 90 (80-7232-322-9)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra od 6/95: Údržba a opravy automobilů č. 90 (80-7232-322-9)
Škoda Felicia od 1995: Údržba a opravy automobilů č. 48 (80-7232-093-9)
Kniha - autor Mark Coombs; R. M. Jex, 348 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Škoda Felicia od 1995: Údržba a opravy automobilů č. 48 (80-7232-093-9)
Opel Corsa C/ Meriva od 9/00: Údržba a opravy automobilů č. 92 (80-7232-345-8)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 312 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Opel Corsa C/ Meriva od 9/00: Údržba a opravy automobilů č. 92 (80-7232-345-8)
Audi 80 a Avant 9/91: Údržba a opravy automobilů č. 91 (80-7232-326-1)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná
Objev podobné jako Audi 80 a Avant 9/91: Údržba a opravy automobilů č. 91 (80-7232-326-1)
Renault Laguna od 1994 do 2000: Údržba a opravy automobilů č. 66 (80-7232-188-9)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 444 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Renault Laguna od 1994 do 2000: Údržba a opravy automobilů č. 66 (80-7232-188-9)
Opel Astra 9/91- 3/98: Údržba a opravy automobilů č. 22 (80-7232-341-5)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Opel Astra 9/91- 3/98: Údržba a opravy automobilů č. 22 (80-7232-341-5)
Opel Omega od 9/86 do 12/93: Údržba a opravy automobilů č. 28 (80-7232-109-9)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Opel Omega od 9/86 do 12/93: Údržba a opravy automobilů č. 28 (80-7232-109-9)
Ford Escort, Ford Orion od 9/90: Údržba a opravy automobilů č.18 (80-7232-309-1)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 278 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Ford Escort, Ford Orion od 9/90: Údržba a opravy automobilů č.18 (80-7232-309-1)
Renault Megane II od r. 2002 do r. 2009: Údržba a opravy automobilů č.103 (978-80-7232-390-6)
Kniha – autor Peter T. Gill, 360 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Peter T. Gill, 360 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Renault Megane II a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Renault Megane II od r. 2002 do r. 2009: Údržba a opravy automobilů č.103 (978-80-7232-390-6)
Fiat Uno od 9/82 do 7/95: Údržba a opravy automobilů č. 3 (80-7232-049-1)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 286 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Fiat Uno od 9/82 do 7/95: Údržba a opravy automobilů č. 3 (80-7232-049-1)
Peugeot 205 od 9/83 do 2/99: Údržba a opravy automobilů č. 6 (80-7232-071-8)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 262 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Peugeot 205 od 9/83 do 2/99: Údržba a opravy automobilů č. 6 (80-7232-071-8)
Audi 80/90 od 9/86 do 8/91: Údržba a opravy automobilů č. 12 (80-7232-012-2)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Audi 80/90 od 9/86 do 8/91: Údržba a opravy automobilů č. 12 (80-7232-012-2)
Fiat Croma od 1983: Údržba a opravy automobilů č. 59 (80-7232-148-X)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Fiat Croma od 1983: Údržba a opravy automobilů č. 59 (80-7232-148-X)
Renault R21 1986 - 1994: Údržba a opravy automobilů č. 51 (80-7232-106-4)
Kniha - autor I. M. Coomber, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Renault R21 1986 - 1994: Údržba a opravy automobilů č. 51 (80-7232-106-4)
Daewoo Matiz od 1998: Údržba a opravy automobilů č. 72 (80-7232-240-0)
Kniha - autor Krzysztof Bujanski, 198 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Daewoo Matiz od 1998: Údržba a opravy automobilů č. 72 (80-7232-240-0)
Nissan Almera/Tino: Údržba a opravy automobilů č.106 (978-80-7232-396-8)
Kniha - autor Peter T. Gill, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Nissan Almera/Tino: Údržba a opravy automobilů č.106 (978-80-7232-396-8)
Opel Astra G/Zafira 3/98 -6/05: Údržba a opravy automobilů č.62 (978-80-7232-357-9)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 316 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Opel Astra G/Zafira 3/98 -6/05: Údržba a opravy automobilů č.62 (978-80-7232-357-9)
Opel Kadett benzín od 9/84 do 8/91: Údržba a opravy automobilů č. 7 (80-7232-087-4)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Opel Kadett benzín od 9/84 do 8/91: Údržba a opravy automobilů č. 7 (80-7232-087-4)
Přesné autopotahy Seat Ibiza 1993-2002
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Seat Ibiza 1993-2002
Lemy blatníků Seat Ibiza 1993-2002
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Seat Ibiza 1993-2002
Přesné autopotahy Seat Cordoba 1993-2002
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Seat Cordoba 1993-2002
FIAT Bravo/Brava od 9/95 do 8/01: Údržba a opravy automobilů č. 39 (978-80-7232-381-4)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 336 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako FIAT Bravo/Brava od 9/95 do 8/01: Údržba a opravy automobilů č. 39 (978-80-7232-381-4)
Audi A4, Avant, Quatro: Udržba a opravy automobilů č.96 (978-80-7232-364-7)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 332 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Audi A4, Avant, Quatro: Udržba a opravy automobilů č.96 (978-80-7232-364-7)
BMW 3.Typ E46: Údržba a opravy automobilů č.105 (978-80-7232-393-7)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Limousine 4/98 – 2/05, Coupé 4/99 - 3/06 Touring 9/99 - 8/05, Compact 9/00 - 8/04 Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů BMW řady 3.. /Typ E46/ a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako BMW 3.Typ E46: Údržba a opravy automobilů č.105 (978-80-7232-393-7)
Peugeot 106 1991 - 2004: Údržba a opravy automobilů č. 47 (978-80-7232-375-3)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 274 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 106 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Peugeot 106 benzin 1,0 l/ 33 kW ( 45 PS) TU9M 1,1 l/ 44 kW ( 60 PS) TU1MZ 1,4 l/ 55 kW ( 75 PS) TU3MZ 1,4 l/ 69 kW ( 94 PS) TU3J2Z Peugeot 106 diesel 1,4 l/ 37 kW (50 PS) TUD3
Objev podobné jako Peugeot 106 1991 - 2004: Údržba a opravy automobilů č. 47 (978-80-7232-375-3)
Peugeot 207: Údržba a opravy automobilů č.115, od 2006 (978-80-7232-434-7)
Kniha - autor Peter T. Gill, 352 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 207 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Peugeot 207: Údržba a opravy automobilů č.115, od 2006 (978-80-7232-434-7)
Ofuky oken Seat Ibiza 1993-2002 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Seat Ibiza nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Seat Ibiza 1993-2002 (přední)
Ofuky oken Seat Cordoba 1993-2002 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Seat Cordoba nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Seat Cordoba 1993-2002 (přední)
Citroën AX od 1987 do 1997: Údržba a opravy automobilů č. 56 (80-7232-133-1)
Kniha - autor A. K. Legg, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Citroën AX od 1987 do 1997: Údržba a opravy automobilů č. 56 (80-7232-133-1)
Nissan Primera od 1990 do 1999: Údržba a opravy automobilů č. 71 (80-7232-239-7)
Kniha - autor Steve Rendle; Mark Coombs, 414 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Nissan Primera od 1990 do 1999: Údržba a opravy automobilů č. 71 (80-7232-239-7)
Peugeot 406 od 1996 do 2004: Údržba a opravy automobilu č. 74 (80-7232-248-6)
Kniha - autor Peter T. Gill; A. K. Legg, 380 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Peugeot 406 od 1996 do 2004: Údržba a opravy automobilu č. 74 (80-7232-248-6)
Citroën ZX od 1991 do 1998: Údržba a opravy automobilů č. 63 (80-7232-165-X)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 394 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Citroën ZX od 1991 do 1998: Údržba a opravy automobilů č. 63 (80-7232-165-X)
Citroën Berlingo, Peugeot Partner od 1998: Údržba a opravy automobilů č. 77 (80-7232-259-1)
Kniha - autor Jiří Vokálek, 266 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Citroën Berlingo, Peugeot Partner od 1998: Údržba a opravy automobilů č. 77 (80-7232-259-1)
Ducato, Boxer, Jumper od 1982: Údržba a opravy automobilů č. 25 (978-80-7232-411-8)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 346 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Ducato, Boxer, Jumper od 1982: Údržba a opravy automobilů č. 25 (978-80-7232-411-8)
Citroën Xsara Picasso: Údržba a opravy automobilů č.112, od 2000 (978-80-7232-407-1)
Kniha - 356 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů CITRËN XSARA PICASSO a je vhodná pro profesionály i amatéry.
Objev podobné jako Citroën Xsara Picasso: Údržba a opravy automobilů č.112, od 2000 (978-80-7232-407-1)
Peugeot 206 od 10/98: Údržba a opravy automobilů č.65 (978-80-7232-366-1)
Kniha - autor Hans-Michael Koetzle, 270 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Peugeot 206 od 10/98: Údržba a opravy automobilů č.65 (978-80-7232-366-1)
Stěrače Bosch Aerotwin pro Seat Ibiza 1993-2002
Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.
Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Seat Ibiza 1993-2002
Daewoo Tico od 4/94 do12/97: Údržba a opravy automobilů č. 84 (80-7232-300-8)
Kniha - autor Antoni Ossovski, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Daewoo Tico od 4/94 do12/97: Údržba a opravy automobilů č. 84 (80-7232-300-8)
Toyota Corolla od 8/92 - 1/02: Údržba a opravy automobilů č. 88 (80-7232-308-3)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 308 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilu Toyota Corolla a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Toyota Corolla od 8/92 - 1/02: Údržba a opravy automobilů č. 88 (80-7232-308-3)
Jak na to?(94) Audi A6/Avant: Údržba a opravy automobilů č.94 (80-7232-349-0)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 332 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Jak na to?(94) Audi A6/Avant: Údržba a opravy automobilů č.94 (80-7232-349-0)
Škoda Fabia 11/99 - 3/07: Údržba a opravy automobilů č.75 (978-80-7232-400-2)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Škoda Fabia 11/99 - 3/07: Údržba a opravy automobilů č.75 (978-80-7232-400-2)
Opel Vectra B 10/95 - 2/02: Údržba a opravy automobilů č. 38 (80-7232-342-3)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 328 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Opel Vectra B 10/95 - 2/02: Údržba a opravy automobilů č. 38 (80-7232-342-3)
Škoda Fabia II. od 4/07: Údržba a opravy automobilů č.114 (978-80-7232-415-6)
Kniha - autor Hans-Rüdiger Etzold, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá ŠKODA FABIA II . od 4//07 . Jak na to? č. 114 Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů ŠKODA FABIA II a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Škoda Fabia II. od 4/07: Údržba a opravy automobilů č.114 (978-80-7232-415-6)
Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (combi)
Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením. Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Seat Cordoba. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M, která je součástí balení Součástí balení jsou 2 odmašťovací ubrousky.
Objev podobné jako Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (combi)
Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (sedan)
Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením. Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Seat Cordoba. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M, která je součástí balení Součástí balení jsou 2 odmašťovací ubrousky.
Objev podobné jako Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (sedan)
Podívejte se také
- Renault Laguna od 1994 do 2000: Údržba a opravy automobilů č. 66 (80-7232-188-9)
- Opel Astra 9/91- 3/98: Údržba a opravy automobilů č. 22 (80-7232-341-5)
- Český sport 1993-2012 (999-00-016-7965-1)
- Frogum koberce do auta MAN L2000 1993-2005 (5907377540175)
- HIFLOFILTRO HFF2020 pro KAWASAKI KX 125 (1992-1993) (HFF2020)
- Ford Escort, Ford Orion od 9/90: Údržba a opravy automobilů č.18 (80-7232-309-1)
- Dějiny Komunistické strany Československa IV.: 1969-1993 (978-80-200-3174-7)
- Poslední revoluce: Jak jsme žili (1985-1993) (978-80-7252-830-1)
- THULE pro MERCEDES BENZ C-Class (W202) 5-dr combi s podélnými nosiči 1993->1999 (THK12956)
- THULE pro MERCEDES BENZ C-Class (W202) 5-dr combi s podélnými nosiči 1993->1999 (THK12671)
- Peugeot 307: Údržba a opravy automobilů č. 89 (978-80-7232-410-1)
- Audi 80/90 od 9/86 do 8/91: Údržba a opravy automobilů č. 12 (80-7232-012-2)
- Enduro a motokros: Údržba, ošetřování a opravy dvoutaktů i čtyřtaktů (978-80-7232-362-3)
- Peugeot 205 od 9/83 do 2/99: Údržba a opravy automobilů č. 6 (80-7232-071-8)
- Fiat Uno od 9/82 do 7/95: Údržba a opravy automobilů č. 3 (80-7232-049-1)
- Od C k C++ (80-7232-110-2)
- Heko Seat Ibiza 2017- (4 díly) (D28244)
- Citroën Xsara od 10/97: Údržba a opravy automobilů (978-80-7232-382-1)
- Nissan Almera/Tino: Údržba a opravy automobilů č.106 (978-80-7232-396-8)
- Fiat Croma od 1983: Údržba a opravy automobilů č. 59 (80-7232-148-X)
- Renault R21 1986 - 1994: Údržba a opravy automobilů č. 51 (80-7232-106-4)
- Od C++ k C sharp (80-7232-176-5)