Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
The Shame Machine: Who Profits in the New Age of Humiliation (0593443381)
Kniha - autor Cathy O'Neil, 288 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu matná With moral clarity and powerful storytelling, Cathy O'Neil reverse engineers the 'shame machine,' revealing its inner workings and inciting nothing short of a cultural reckoning that has the potential to blow this machine to bits' - Ruha BenjaminShame is being weaponized by governments and corporations to attack the most vulnerable. It's time to fight backShame is a powerful and sometimes useful tool. When we publicly shame corrupt politicians, abusive celebrities, or predatory corporations, we reinforce values of fairness and justice. But as best-selling author Cathy O'Neil argues in this revelatory book, shaming has taken a new and dangerous turn. It is increasingly being weaponized — used as a way to shift responsibility for social problems from institutions to individuals. Shaming children for not being able to afford school lunches or adults for not being able to find work lets...
Podívejte se také karmen ruha bonprix
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco d ruhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky: Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti. Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace. Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří. "Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí." Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?
Podívejte se také bonprix taska