Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Peugeot 306 - 1993 - 2002 - Jak na to? - 53. - Coombs M., Rendle S.
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 306 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 1200 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Představujeme vůz Peugeot 306. Běžná údržba a opravy - zážehové motory. Běžná údržba a opravy - vznětové motory. Zážehové motory TU - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory XU - opravy prováděné ve vozidle. Vznětové motory XUD - opravy prováděné ve vozidle. Rozebrání a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání. Palivová a výfuková soustava - motory s karburátorem. Palivová a výfuková soustava - zážehové motory s jednobodovým vstřikováním. Palivová a výfuková soustava - zážehové motory s vícebodovým vstřikováním. Palivová a výfuková soustava - vznětové motory. Systémy pro řízení složení spalin. Startér a dobíjení. Zapalování. Žhavení. Spojka. Manuální převodovka. Automatická převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdy. Pérování a řízení. Karoserie. Elektrická instalace. Schémata zapojení. Rozměry a hmotnosti. Identifikace vozidla. Nářadí a vybavení. Kontrola důležitých celků vozidla. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů. Kniha popisuje tyto vozy Peugeot 306:Zážehové motoryZážehové motory1,1 l(TU1) 44 kW (60 PS)1,4 l(TU3) 55 kW (75 PS)1,6 l(TU5) 65 kW (88 PS)1,8 l - 8V(XU7) 74 kW (100 PS)1,8 l - 16V(XU7) 81 kW (110 PS)2,0 l - 8V(XU10) 89 kW (121 PS)2,0 l - 16V(XU10)97 kW (132 PS)Vznětové motory1,8 l(XUD7) 43 kW (58 PS)1,9 l(XUD9) 50 kW (68 PS)1,9 l(XUD9) 66 kW (90 PS)turbodiesel1,9 l(DW8) 51 kW (70 PS)2,0 l(DW10) 100 kW (136 PS)turbodieselVážení čtenáři, ve starším vydání knihy je v kapitole 2A, strana 73, odstavec 9 chybná tabulka kontroly a seřízení vůle ventilů. Správné znění viz níže. Správnou tabulku si můžete také stáhnout ve formátu pdf. Omlouváme se za chybu. Plně otevřený ventil Seřizujeme ventilč. 1 výfukový č. 3 sací a č. 4 výfukovýč. 3 výfukový č. 4 sací a č. 2 výfukovýč. 4 výfukový č. 2 sací a č. 1 výfukovýč. 2 výfukový č. 1 sací a č. 3 výfukový
Podívejte se také TYC PEUGEOT 306 1999-2002 MLHOVKA PRAVÁ STRANA H1 (19-0231001)
Textilní autokoberce Vopi Peugeot 306 1993-2002
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Peugeot 306 se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Podívejte se také GU-ZU Peugeot 306 (GZU213099)
Ofuky oken Peugeot 306 1993-2002 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Peugeot 306 nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Podívejte se také Rati Peugeot Partner 2002-2008 (V00051)
Podívejte se také
- Seat Ibiza 1993 - 2001, Cordoba 1993 - 2002: Seřizování a opravy automobilů č. 41 (80-7232-319-9)
- ACI zrcátko pro PEUGEOT 306, 93-97 P (4036808)
- ACI zrcátko pro PEUGEOT 306, 93-97 L (4036807)
- THULE pro PEUGEOT 206 SW, 5-dr combi s podélnými nosiči 2002->2008 (THK12718)
- Roadstar HIF-1993+BT (HIF-1993 BT )
- Venom: Welcome To Hell (Remastered 2002) - CD (5050159147120)
- MELLET Plynová vzpěra zadních dveří pro PEUGEOT 306, 93-97 3/5dv. (4036Z83)
- ACI textilní koberce pro PEUGEOT 306, 93-97 černé (sada 4 ks) (4036X62)
- Klarstein Purista Americana, digestoř, Baffle filtr, 306 m³/hod.
- Poslední revoluce: Jak jsme žili (1985-1993) (978-80-7252-830-1)
- Jak to chodí na železnici (80-7267-111-1)
- PHILCO PEW 306 A (PEW 306 A)
- Jak na to: Jak přežít všechno to, o čem si myslíte, že přežít nemůžete (978-80-7554-168-0)
- Jak jsem se stal námořníkem na lodích ČNP m/t Ostrava, m/s Lidice a m/s Orlík (978-80-88215-07-3)
- TPMS CUB PEUGEOT 807 8052 06/2002 - 09/2005 [O (PG-1)] (4074S720)
- Jak to žije na farmě (978-80-256-1700-7)
- Jak to žije na nádraží (978-80-256-1391-7)
- Jak to chodí na letišti: proč? (80-7267-133-2)
- Jak to žije Na statku (978-80-256-2342-8)
- Jak to žije Na hřišti (978-80-256-2341-1)
Textilní autokoberce Vopi Peugeot 306 1993-2002
Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Peugeot 306 možné zhotovit v různých barevných variantách. černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Peugeot 306 1993-2002
Ofuky oken Peugeot 306 1993-2002 (2 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Peugeot 306 nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Peugeot 306 1993-2002 (2 dveře)
Stěrače Bosch Aerotwin pro Peugeot 306 1993-2002
Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.
Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Peugeot 306 1993-2002
Stěrače Heyner All Seasons pro Peugeot 306 1993-2002
Sada kvalitních stěračů Heyner All Seasons včetně adaptérů pro konkrétní značku a model auta. Stěrače mají velmi pružnou grafitovou stírací lištu, která zajišťuje rovnoměrný přítlak stěrače po celé ploše. Díky aerodynamickému tvaru perfektně přiléhají ke sklu i ve vyšších rychlostech a způsobují minimální hluk. Ke každému stěrači výrobce přibalil ještě náhradní stírací gumu. Díky tomu mají stěrače 2x delší životnost!Sada stěračů se skládá ze dvou stíracích lišt a adaptéru. Pokud se stírací lišty upevňují pomocí háčku ve tvaru písmene J, adaptér není třeba. V tabulce je uvedený seznam produktů, ze kterých se set skládá. Produkty lze na eshopu objednat také jednotlivě.
Objev podobné jako Stěrače Heyner All Seasons pro Peugeot 306 1993-2002
Ochranná plachta Mobile Garage na auto Peugeot 306 1993-2002
Ochranná plachta chrání vaše auto před nečistotami a nepříznivými povětrnostními podmínkami po celý rok. Díky čtyřvrstvému složení s paropropustnou membránou poskytuje plachta skvělou ochranu proti vodě a vlhkosti. Během vyšších teplot dovoluje odvádět vlhkost, která se kondenzuje pod plachtou. Plachta je určena pro konkrétní model auta s konkrétním typem karoserie (hb, sedan, combi, SUV, MPV, dodávka apod.). Díky tomu na auto dobře pasuje a její instalace je velmi snadná a rychlá. K autu se plachta upevňuje stažením vázacího provazu podél obvodu auta. Vázací provaz je umístěný ve spodní části plachty. Materiál: 100% Polyester Přibližné rozměry: délka 380-405cm, výška 126-136cm Bezpečně chrání auto před deštěm, poškrábáním, korozí, vyblednutím, ztrátou lesku, sluncem, prachem, pylem, ptačím trusem, listy ze stromů, šťávami ze stromů, sněhem i námrazou. Typ plachty Mobile Garage Plachta Mobile Garage je levnější varianta plachty s membránou. Plachta je pouze voděodolná a při vytrvalém dešti se voda dostane i pod plachtu, odkud se ovšem zase odpaří. Proces odpaření je pomalejší než u plachty typu Membrane Garage s extrémně funkční membránou.V nabídce máme plachty typu Basic, Optimal, Mobile, Perfect a Membrane. Tyto typy ochranných plachet se liší v následujících parametrech: počet vrstev, ze kterých je plachta poskládaná složení jednotlivých vrstev (netkaná textilie, polyetylen, membrána, podšívka) voděodolnost a schopnost odvádět vlhkost způsob použití Přehledné srovnání ochranných plachet si můžete prohlédnout v této tabulce
Objev podobné jako Ochranná plachta Mobile Garage na auto Peugeot 306 1993-2002
Ochranná plachta Mobile Garage na auto Peugeot 306 1993-2002 (cabrio)
Ochranná plachta chrání vaše auto před nečistotami a nepříznivými povětrnostními podmínkami po celý rok. Díky čtyřvrstvému složení s paropropustnou membránou poskytuje plachta skvělou ochranu proti vodě a vlhkosti. Během vyšších teplot dovoluje odvádět vlhkost, která se kondenzuje pod plachtou. Plachta je určena pro konkrétní model auta s konkrétním typem karoserie (hb, sedan, combi, SUV, MPV, dodávka apod.). Díky tomu na auto dobře pasuje a její instalace je velmi snadná a rychlá. K autu se plachta upevňuje stažením vázacího provazu podél obvodu auta. Vázací provaz je umístěný ve spodní části plachty. Materiál: 100% Polyester Přibližné rozměry: délka 390-415cm, výška 115-125cm Bezpečně chrání auto před deštěm, poškrábáním, korozí, vyblednutím, ztrátou lesku, sluncem, prachem, pylem, ptačím trusem, listy ze stromů, šťávami ze stromů, sněhem i námrazou. Typ plachty Mobile Garage Plachta Mobile Garage je levnější varianta plachty s membránou. Plachta je pouze voděodolná a při vytrvalém dešti se voda dostane i pod plachtu, odkud se ovšem zase odpaří. Proces odpaření je pomalejší než u plachty typu Membrane Garage s extrémně funkční membránou.V nabídce máme plachty typu Basic, Optimal, Mobile, Perfect a Membrane. Tyto typy ochranných plachet se liší v následujících parametrech: počet vrstev, ze kterých je plachta poskládaná složení jednotlivých vrstev (netkaná textilie, polyetylen, membrána, podšívka) voděodolnost a schopnost odvádět vlhkost způsob použití Přehledné srovnání ochranných plachet si můžete prohlédnout v této tabulce
Objev podobné jako Ochranná plachta Mobile Garage na auto Peugeot 306 1993-2002 (cabrio)
Peugeot 405 do 1993 - Jak na to? - 21.
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 405 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Praktické rady. Přehled modelů a provedení. Zážehové motory 1,4 l. Zážehové motory 1,6 a 1,9 l. Vznětové motory 1,7 a 1,9 l. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Karburátory. Vstřikovací zařízení. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Spojka. Převodovka a diferenciál. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Elektrická zařízení. Karosérie. Výměna odnímatelných dílů. Vybavení karosérie. Kontrola karosérie na měřícím rámu. Výměna přivařených dílů. Vývoj modelů. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:Limuzína / kombi1,4 l/ 65 PS 1988 (limuzína GL)1,4 l/ 70 PS od 1989 (limuzína GL)1,6 l/ 92 PS (limuzína GL, GR, SR a kombi)1,9 l/ 110 PS (limuzína a kombi GR, SR)1,9 l/ 125 PS (limuzína GRI, SRI a kombi SRI)1,9 l/ 158 PS (limuzína Mi 16)Diesel1,9 l/ 70 PS (limuzína a kombi GLD a GRD)1,8 l/ 90 PS turbodiesel (limuzína a kombi GRDT a SRDT)
Objev podobné jako Peugeot 405 do 1993 - Jak na to? - 21.
Peugeot 306 od 1993: Údržba a opravy automobilů č. 53 (80-7232-255-9)
Kniha - autor Steve Rendle; Mark Coombs, 422 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Peugeot 306 od 1993: Údržba a opravy automobilů č. 53 (80-7232-255-9)
Peugeot 309 od 1990 - Jak na to? - 27.
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 309 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.Sleva na knihu je 65,- Kč. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Praktické rady. Údržba. Zážehový motor. Vznětový motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Vstřikování. Přeplňování. Spojka. Převodovka a diferenciál. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Elektrická zařízení. Karosérie. Výměna odnímatelných dílů. Výměna přivařených dílů. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:3- a 5- dveřové karosérie(XE, GE, XL, GL, GR, SRDT)1,1 l/ 55 PS (TU)1,4 l/ 70 PS (TU)Diesel1,8 l/ 78 PS (XUD7T)
Objev podobné jako Peugeot 309 od 1990 - Jak na to? - 27.
Lemy blatníků Peugeot 306 HB 1993-2001
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Peugeot 306 HB 1993-2001
Lemy blatníků Peugeot 306 Sedan 1993-2001
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Peugeot 306 Sedan 1993-2001
Citroën Xantia od 1993 - Jak na to? č. 73 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Citroën Xantia a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Úvod. Zážehové motory. Mazání Motoru. Chlazení motoru. Vstřikovací soustava. Zapalování. Spojka. Převodovka. Hnací hřídele. Řízení. Přední náprava a zavěšení předních kol. Zadní náprava a zavěšení zadních kol. Hydraulická soustava. Brzdy. Elektrická instalace. Vznětový motor. Mazání vznětového motoru. Chlazení vznětového motoru. Vstřikování nafty. Výfuková soustava. Automatická převodovka. Přehled požadovaných rozměrů a seřizovacích hodnot. Kniha popisuje tyto vozy CITROËN XANTIA:Zážehové motory1,6 l 65 kW (89 PS)1,6 l 66 kW (90 PS) 1,8 l 70 kW (95 PS)1,8 l 74 kW (101 PS)2,0 l/8V 89 kW (121 PS)2,0 l/8V 90 kW (123 PS)2,0 l/16V 112 kW (152 PS)2,0 l/16V 114 kW (155 PS)Vznětové motory1,9 l 47 kW (65 PS)1,9 l 51 kW (71 PS)1,9 l 66 kW (90 PS) turbodiesel1,9 l 68 kW (92 PS) turbodiesel
Objev podobné jako Citroën Xantia od 1993 - Jak na to? č. 73 - Hans-Rüdiger Etzold
NORDRIVE Střešní nosič Peugeot 306 Kombi 1993 - 2003 (AUPR322232)
Střešní nosiče - nosnost 90 kg, materiál hliník, uzamykatelné, upevnění na hagusy, stříbrná barva Chystáte se na cesty nebo za sportovním zážitkem a trápí vás nedostatek místa? Se střešními nosiči na auto Nordrive vás tento problém již nemusí tížit. K jejich zhotovení zvolil výrobce kvalitní materiál, konkrétně hliník. Hliník je vynikajícím materiálem díky své nízké hmotnosti a vysoké odolnosti vůči rzi. Příčníky z hliníku také mají větší nosnost než jiné materiály. Střešní nosiče Nordrive jsou určeny pro náklad vážící až 90 kg. Jejich barva je stříbrná. Klíčové přednosti produktu NORDRIVE Střešní nosič Peugeot 306 Kombi 1993 - 2003 Střešní nosiče na hagusy K bezpečnostním prvkům náleží uzamykatelnost K jejich výrobě slouží hliník Střešní nosiče Nordrive zvládnou náklad o hmotnosti až 90 kg Jejich barva je stříbrná Jednoduché a bezpečné uchycení střešního nosiče Nordrive Při výběru střešních nosičů je nezbytné vzít v úvahu specifika vašeho vozidla a vybrat...
Objev podobné jako NORDRIVE Střešní nosič Peugeot 306 Kombi 1993 - 2003 (AUPR322232)
Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Vectra řady C a SIGNUM a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy OPEL VECTRA C/SIGNUM: Zážehové motory: 1,6 l 74 kW (100 PS) Z16XE 08/04-07/08 1,8 l 90 kW (122 PS) Z18XE 03/02-07/08 2,0 l 129 kW (175 PS) Z20NET 05/03-07/08 (turbo) 2,2 l 108 kW (147 PS) Z22SE 03/02-08/05 2,2 l 114 kW (155 PS) Z22YH 05/03-07/08 (direct) 2,8 l 169 kW (230 PS) Z28NEL 09/05-07/08 (V6) 2,8 l 188 kW (255 PS) Z28NET 11/05-07/08 (V6) 3,2 l 155 kW (211 PS) Z32SE 10/03-08/05 (V6) Vznětové motory: 1,9 l 74 kW (100 PS) Z19DTL 09/05-07/08 (CDTI) 1,9 l 88 kW (120 PS) Z19DT 05/04-07/08 (CDTI) 1,9 l 110 kW (150 PS) Z19DTH 05/04-07/08 (CDTI) 2,0 l 74 kW (100 PS) Y20DTH 03/02-08/05 (DTI) 2,2 l 92 kW (125 PS) Y22DTR 03/02-08/05 (DTI) 3,0 l 130 kW (177 PS) Y30DT 05/03-08/05 (V6 CDTI) 3,0 l 135 kW (184 PS) Z30DT 09/05-07/08 (V6 CDTI)
Objev podobné jako Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold
Textilní autokoberce Vopi Peugeot 306 1995-2002 (Cabriolet)
Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Peugeot 306 možné zhotovit v různých barevných variantách. černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Peugeot 306 1995-2002 (Cabriolet)
Textilní autokoberce Vopi Peugeot 306 1995-2002 (Cabriolet)
Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Peugeot 306 se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit světle šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.
Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Peugeot 306 1995-2002 (Cabriolet)
TYC PEUGEOT 306 1999-2002 MLHOVKA PRAVÁ STRANA H1 (19-0231001)
Přední mlhové světlo - pravá strana Technické parametry:Montovaná strana: praváTyp povolení: typ E - odzkoušenTyp světla: H1Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez držáku žárovkyOEM číslo::Aftermarket: 0 305 054 012, 19-A231-05-2B, 2902281, 2912281, 4038998, 50646132, 550-2010R-UE, 55130288A1, 55130292, 710305054012, PG0414413; PEUGEOT: 6205V9
Objev podobné jako TYC PEUGEOT 306 1999-2002 MLHOVKA PRAVÁ STRANA H1 (19-0231001)
Toyota Yaris 4/99 - 12/05 - Jak na to? - 86. - Robert M. Jex
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Toyota Yaris a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Toyota Yaris 4/99 - 12/05 - Jak na to? - 86. - Robert M. Jex
Jak na to - Randall Munroe
Nejzábavnější a nejneužitečnější domácí rádce. Od nápaditého tvůrce populárního webového komiksu xkcd a bestsellerů Co kdyby? a Velký vysvětlovač. Ať už se rozhodnete udělat cokoli, vždycky existuje dobré řešení, špatné řešení a řešení tak postavené na hlavu, že by se o něj nikdo soudný nepokusil. Jak na to je průvodce třetím ze zmíněných přístupů. Kniha je plná vysoce nepraktických rad k různým činnostem od přistávání s letadlem až po kopání jam. Oblíbený autor a kreslíř Randall Munroe vysvětluje, jak předpovídat počasí analýzou pixelů ve fotkách na Facebooku. Naučí vás měřením radioaktivity ve vašich zubech rozpoznat, jestli jste starý kmet, nebo mileniál. Poradí vám, jak si vyfotit selfie teleskopem, jak překonat řeku tím, že ji přivedete k varu nebo jak se zničením měsíce včas dostat na schůzku. A jestli se téhle knihy budete chtít po přečtení zbavit, provede vás jednotlivými možnostmi vhodné likvidace, včetně rozpuštění v moři, změny skupenství na páru, vcucnutí do zemského pláště pomocí tektonických desek nebo vystřelení do slunce. Prozkoumávání komplikovaných řešení jednoduchých úkolů ale není jenom výstřelek, kterým Munroe sobě i čtenářům přidělává práci. Stejně jako v Co kdyby?, i v této knize se mu znamenitě daří inspirovat nás ke zkoumání absurdních zákoutí možného. Pomocí důmyslné infografiky a zábavných ilustrací nám kniha Jak na to zábavně podvratnou formou pomáhá pochopit vědecké poznatky a technologie, na kterých stojí celý dnešní svět.
Objev podobné jako Jak na to - Randall Munroe
Seat Ibiza Cordoba - 1993 - 2002 - Jak na to? - 41.
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje seřizování a opravy automobilů Seat Ibiza a Cordoba a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Zážehové motory. Mazání. Chlazení. Zapalování. Vstřikování. Vznětové motory. Mazání. Chlazení. Palivová soustava. Vstřikovací soustava. Spojka. Převodovka a diferenciál. Automatická převodovka. Pohon kol. Přední náprava. Zadní náprava. Geometrie podvozku. Řízení. Brzdy. Elektrická zařízení. Schémata elektrického zapojení vozu. Karosérie. Příslušenství karoserie. Topení.
Objev podobné jako Seat Ibiza Cordoba - 1993 - 2002 - Jak na to? - 41.
Renault Laguna - 1994 - 2000 - Jak na to? - 66.
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Renault Laguna se zážehovými i vznětovými motory a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 1200 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Představujeme vozidlo Renault Laguna. Opravy během jízdy. Běžná údržba a opravy. Zážehové motory 1,8 l a 2,0 l / 8V - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory 1,6 l a 1,8 l / 16V - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory 2,0 l / 16V - opravy prováděné ve vozidle. Vznětový motor 1,9 l - opravy prováděné ve vozidle. Vznětový motor 2,2 l - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory 8V - rozebrání a generální oprava motoru. Zážehové motory 16V - rozebrání a generální oprava motoru. Vznětové motory - rozebrání a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání / klimatizace. Palivová a výfuková soustava. Systémy pro řízení spalin. Startér a dobíjení. Zapalování. Žhavení. Spojka. Manuální převodovka. Automatická převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdy. Pérování a řízení. Karoserie. Elektrická instalace. Schémata elektrického zapojení vozu. Rozměry a hmotnosti. Nákup náhradních dílů. Identifikace vozidla. Všeobecné pracovní postupy. Nářadí a vybavení. Kontroly důležitých celků vozidla. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů. Kniha popisuje vozy s těmito motory: Zážehové motory: 1,6 l/ 16 V K4M (110 PS) 1,8 l/ 8 V F3P (95 PS) 1,8 l/ 16 V F3P(120 PS) 2,0 l/ 8 V F3R (115 PS) 2,0 l/ 16 V N7Q (140 PS) Vznětové motory: 1,9 l/ TDI F9Q-716(100 PS) 2,2 l/ D G8T-706/790/752/794 (85 PS) 2,2 l/ TURBO G8T-760turbo (115 PS)
Objev podobné jako Renault Laguna - 1994 - 2000 - Jak na to? - 66.
Jak na to? – Hygiena (978-80-88290-92-6)
Kniha - autor Hana Zobačová, 78 stran, česky, spirálová, kroužková Sebeobsluha, do které schopnost samostatně udržovat hygienu patří, je činnost, jíž se děti učí již od nejútlejšího věku. A většinou jsou to právě děti samy, které nás, dospělé, ponoukají k tomu, abychom jim dovolili se o sebe postarat bez pomoci a zcela samostatně. Málokterý rodič si ale uvědomí, co všechno sebeobsluha obnáší, jaké schopnosti jsou k ní třeba a že její zvládnutí nemusí být v žádném případě pro dítě takovou samozřejmostí, za jakou ji považujeme. Tato publikace má pomocí rodičům a především jejich dětem, aby se v nelehkém světě hygieny lépe zorientovali. Publikace Jak na to je názornou pomůckou, která může ke správnému nácviku a osvojení těchto dovedností pomoci. Obsahuje celkem 18 témat souvisejících s běžnou hygienou, jako je mytí rukou, sprchování, použití toalety, nebo stříhání vlasů či nehtů. Témata jsou zpracována v podobě jednotlivých karet. Z nich je možné různým...
Objev podobné jako Jak na to? – Hygiena (978-80-88290-92-6)
Jak na to podle Milóna - Průvodce silovým tréninkem - Aaron Horschig
Ovládněte své zotavení*****Milón z Krotónu byl pradávný řecký olympionik a legenda praví, že svou sílu získal každodenním nošením telátka na ramenou. Jak tele rostlo, rostla i Milónova síla – a tak se zrodil koncept progresivního přetížení. Neustálá snaha dosáhnout limitů těla nicméně něco stojí. Akumulované přetěžování, překračující schopnost našich svalů a kloubů adaptovat se, může bez dostatečného času pro odpočinek a zotavení vést k neustále se vracejícím zraněním a může poškodit naše výkony. Často k tréninku přistupujeme tak, že musíme pokračovat i přes bolest, a to občas do okamžiku, kdy se naše tělo doslova rozpadne. Dr. Aaron Horschig je tu, aby vám ukázal lepší způsob, jak se vypořádat s bolestmi a zraněními. Jak na to podle Milóna je o znovuzískání optimálních pohybů pomocí drobných zlepšení v síle, mobilitě a koordinaci. Soustředěním se na příčinu bolesti, spíš než na její symptomy, se můžete naprosto zbavit svých potíží a vrátit se k vrcholovým výkonům.*****Kniha Jak na to podle Milóna nabízí nebývalý přístup ke znalostem těch nejlepších fyzioterapeutů a trenérů. Kniha je určená pro silové sportovce, ale je vhodná pro kohokoli, kdo si užívá cvičení v posilovně. Díky ní opět získáte vládu nad svým tělem. Ať už se potýkáte s opakujícími se zraněními zad, nebo se zotavujete ze zranění kolene či ramene, dr. Aaron Horschig zde předkládá plán, podle kterého krok za krokem rehabilitujete své tělo a budete se tak moci vrátit ke sportovním činnostem, které milujete – bezbolestně. Je všeobecně uznávanou pravdou, že bolest je problémem vyžadujícím lékaře. Není to pravda. Léčení symptomů pomocí prášků proti bolestem nebo protizánětlivých léků místo práce na příčinách bolestí tyto problémy prostě nevyřeší. Je třeba bezpečně a účinně opravit své pohybové vzorce, vypořádat se s nedostatky pohyblivosti a opět nabýt síly. Tato kniha vám ukáže, jak přesně tohle udělat. Každá kapitola se soustředí na určitou oblast těla, takže můžete rovnou přejít k informacím, které se zabývají vaším druhem zranění. Dr. Aaron Horschig začíná vysvětlením příslušné anatomie a rozborem běžných zranění, která se mohou v dané části těla objevit. Poté, i s detailními fotografiemi ukazujícími, co dělat, překládá testy, které vám pomohou přesně určit jádro problému, a pokračuje možnými rehabilitačními cvičeními, díky kterým postupně opět naberete na síle. Kniha Jak na to podle Milóna vás posune na cestu k silnějším základům bez bolestí.
Objev podobné jako Jak na to podle Milóna - Průvodce silovým tréninkem - Aaron Horschig
Dacia Logan od 2004 - Jak na to? 102. - Russek Peter
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Dacia Logan a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Dacia Logan od 2004 - Jak na to? 102. - Russek Peter
Mazda 626 - 4/83 - 11/91 - Jak na to? - 17.
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Mazda 626 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Karburátor. Vstřikovací zařízení. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:Limuzína - Sedan se šikmou zádí - Kupé - Kombi1,6 l/ 59 kW ( 80 PS) F6 1983 - 19872,0 l/ 66 kW ( 90 PS) FE-8V 1987 - 1991 kat.2,0 l/ 68 kW ( 92 PS) FE-8V 1986 - 1987 kat.2,0 l/ 74 kW (101 PS) FE-8V 1983 - 19872,0 l/ 79 kW (107 PS) FE-12V 1987 - 19882,0 l/ 88 kW (120 PS) FE8V 1985 - 19872,0 l/ 103 kW (140 PS) FE DOHC 1987 - 1991 kat.2,2 l/ 85 kW (115 PS) F2 1988 - 1991 kat.Diesel2,0 l/ 44 kW (60 PS) RF 1987 - 19902,0 l/ 46 kW (62 PS) RF-N 1985 - 1987
Objev podobné jako Mazda 626 - 4/83 - 11/91 - Jak na to? - 17.
Japonská kuchyně: Jak na to (978-80-7541-333-8)
Kniha - autor Beate mari Jahnke, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kuchyně Dálného východu je zdravá a nemusejí se jí bát ani začátečníci. Každý recept používá nejvýše deset surovin, které se dnes dají pohodlně sehnat v dobře zásobených obchodech nebo na internetu. Příprava je popsána krok za krokem. Dozvíte se, jak správně vařit rýži, jako používat miso a dashi, jak šetrně připravit maso, rybu nebo tofu. V kuchařce jsou recepty na přílohy, polévky, omáčky, hlavní jídla i dezerty. Už se vám sbíhají sliny na polévku udon, na vepřové se zázvorem, rýžové kuličky s omáčkou teriyaki? Tak honem do kuchyně!
Objev podobné jako Japonská kuchyně: Jak na to (978-80-7541-333-8)
Doživotí: a jak na to (978-80-900674-4-8)
Kniha – autor Tomáš Hanák, 208 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Tomáš Hanák je jednou z klíčových postav pražského divadla Sklep a celého legendárního společenství Pražská pětka. Když už zanechal nesmazatelnou stopu na divadelních prknech, filmovém celuloidu a hudebním CD nosiči, přichází s prvním počinem knižního charakteru. Soubor žurnalistických sloupků Doživotí a jak na to mapuje Hanákovu aktivitu na poli psaného slova z počátku 21. století, kdy pravidelně přispíval do pátečního magazínu Lidových novin. Vzniklo tak vtipné nadčasové dílko, upletené z jiskřivých slovních hříček, bleskových postřehů a nesmlouvavé ironie jak vůči okolí, tak k sobě samému. Nakladatelské torpédo SMRŠŤ knihu vydává v grafické úpravě předního českého grafika Aleše Najbrta, na přebalu je publikace opatřena Hanákovým portrétem od světově proslulého českého fotografa Tona Stana.
Objev podobné jako Doživotí: a jak na to (978-80-900674-4-8)
Hlavice řadící páky Peugeot 306 1993 - 2002 5-stupňová převodovka
NakupteHlavice řadící páky Peugeot 306 1993 - 2002 5-stupňová převodovkaz kategorieDům a zahrada > Auto, moto > Autodoplňky > Hlavice řadicí pákyza279.00Kč
Objev podobné jako Hlavice řadící páky Peugeot 306 1993 - 2002 5-stupňová převodovka
Lemy blatníků Seat Ibiza 1993-2002
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Seat Ibiza 1993-2002
Přesné autopotahy Seat Cordoba 1993-2002
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Seat Cordoba 1993-2002
Přesné autopotahy Seat Ibiza 1993-2002
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Seat Ibiza 1993-2002
Plastová vana do kufru Rezaw-Plast Peugeot 306 1993-2002 (bez protiskluzu)
- vana do kufru bez antiskluzové úpravy přesně kopíruje rozměry zavazadlového prostoru Vašeho vozu - povrchová úprava zajistí snadnou údržbu - vyrobené z recyklovaného ekologického materiálu - praktický okraj 4-6 cm - výrobce firma REZAW
Objev podobné jako Plastová vana do kufru Rezaw-Plast Peugeot 306 1993-2002 (bez protiskluzu)
Jak na to, aby se nám děly samé dobré věci - Marian Rojas-Estapé
Dobré věci nečekají jen na ty, kteří mají štěstí. Pozitivní události může do svého života přitáhnout úplně každý! Známá lékařka a psychiatrička kombinuje čistě lidský i vědecký pohled, který zahrnuje řadu oblastí: optimalizaci konkrétních částí mozku, stanovení jasných cílů, rozvoj asertivity, sílu vůle, emoční inteligenci nebo trénink optimismu. To je unikátní mix, s jehož pomocí lze spolehlivě vystavět smysluplnou a šťastnou existenci. Poznejte, jak na to!
Objev podobné jako Jak na to, aby se nám děly samé dobré věci - Marian Rojas-Estapé
Nissan Almera 10/1995 - 10/2000 - Jak na to? - 81. - John S. Mead
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Nissan Almera se zážehovými motory a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 1200 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Popis vozidla Nissan Almera. Opravy během jízdy. Běžná údržba a opravy. Opravy prováděné ve vozidle. Rozebrání a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání. Palivový a výfukový systém. Systém pro řízení složení spalin. Spouštěcí a dobíjecí soustava. Zapalování. Spojka. Mechanická převodovka. Automatická převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdový systém. Odpružení a řízení. Karoserie. Elektrické zařízení karoserie. Schémata elektrického zapojení. Reference. Všeobecné pracovní postupy. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů. Kniha popisuje vozy NISSAN ALMERA s těmito motory:Zážehové motory:1,4 l/ 55 kW (75 PS) 10/95 - 04/971,4 l/ 64 kW (87 PS) GA14DE 05/97 - 10/001,6 l/ 73 kW (99 PS) GA16DE 10/95 - 10/00
Objev podobné jako Nissan Almera 10/1995 - 10/2000 - Jak na to? - 81. - John S. Mead
Jak na to? O rodičovství, dětech a výchově (978-80-264-0727-0)
Elektronická kniha - autor Markéta Skládalová, 132 stran Inspirace pro rodiče i všechny ostatní, kteří přemýšlejí o tom, co a jak dělat či změnit, aby prožívali výchovu i život s dětmi ve větší pohodě. Kniha je určena především rodičům malých dětí do 4 let, ale principy a příběhy v ní popsané jsou platné pro každý věk.Pro rodiče dětí do 4 let. Staňte se odborníkem na svoje děti – nikdo je nezná lépe než vy!Víte, proč nefungují ve výchově tresty, kam může vést vyčerpání z mateřské dovolené nebo jak nakládat s emocemi? Jak na sourozeneckou rivalitu, dětský strach či agresivitu? Mají pravdu rodiče nebo babičky? Jak zvládnout období vzdoru či nástup do školky? Znáte recept, jak vychovat samostatné dítě? Jaké věty dětem říkat, aby z nich vyrostli úspěšní lidé a naopak jaká slova vymazat z rodičovského slovníku?Inspirace pro rodiče i všechny ostatní, kteří přemýšlejí o tom, co a jak dělat či změnit, aby prožívali výchovu i život s dětmi ve větší pohodě. Kniha je...
Objev podobné jako Jak na to? O rodičovství, dětech a výchově (978-80-264-0727-0)
Ofuky oken Seat Ibiza 1993-2002 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Seat Ibiza nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Seat Ibiza 1993-2002 (přední)
Ofuky oken Seat Cordoba 1993-2002 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Seat Cordoba nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Seat Cordoba 1993-2002 (přední)
Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Astra a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.
Objev podobné jako Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold
Jak na to: Absurdní vědecká řešení obyčejných každodenních problémů (978-80-7252-863-9)
Kniha - autor Randall Munroe, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Nejzábavnější a nejméně užitečný domácí rádce Jak na to, aneb absurdní vědecké tipy k běžným každodenním problémůmKdykoli se chystáte udělat cokoli, vždycky existuje dobré řešení, špatné řešení a řešení tak absurdní, že by nejen málokoho napadlo, ale ani by se o něj nikdo soudný nepokoušel. Jak na to je průvodce právě posledním z výše zmíněných přístupů. V knize naleznete množství nepraktických rad k různým činnostem od nouzového přistávání až po návod jak poslat balíček z vesmíru.Oblíbený autor a kreslíř, fyzik Randall Munroe vám v knize Jak na to vysvětlí, jak předpovídat počasí analýzou pixelů ve fotkách na Facebooku. Naučí vás měřením radioaktivity ve vašich zubech rozpoznat váš věk. Poradí vám, jak se fotí selfie teleskopem, jak překonat řeku tím, že ji přivedete k varu nebo jak se zničením Měsíce včas dostat na schůzku.Pokud se budete chtít knihy Jak na to po přečtení...
Objev podobné jako Jak na to: Absurdní vědecká řešení obyčejných každodenních problémů (978-80-7252-863-9)
Lemy blatníků Peugeot 306 Kombi 1997-2007
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Peugeot 306 Kombi 1997-2007
Lemy blatníků Opel Omega B Kombi 1993-2002
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Opel Omega B Kombi 1993-2002
Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (sedan)
Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením. Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Seat Cordoba. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M, která je součástí balení Součástí balení jsou 2 odmašťovací ubrousky.
Objev podobné jako Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (sedan)
Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (combi)
Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením. Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Seat Cordoba. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M, která je součástí balení Součástí balení jsou 2 odmašťovací ubrousky.
Objev podobné jako Boční ochranné lišty Seat Cordoba 1993-2002 (combi)
Stěrače Bosch Aerotwin pro Seat Cordoba 1993-2002
Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.
Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Seat Cordoba 1993-2002
Stěrače Bosch Aerotwin pro Seat Ibiza 1993-2002
Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.
Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Seat Ibiza 1993-2002
FIAT Bravo/Brava 9/95–8/01 - Jak na to? č. 39 - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Bravo / Brava a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Benzin 1,2 l 59 kW (80 PS) 9/00–8/01 1,2 l 60 kW (82 PS) 11/98–8/00 1,4 l 55 kW (75 PS) 9/95–10/98 1,6 l 66 kW (90 PS) 9/95–10/98 1,6 l 76 kW (103 PS) 9/95–8/01 1,8 l 83 kW (113 PS) 9/95–8/00 2,0 l 108 kW (147 PS) 9/95–10/98 2,0 l 113 kW (154 PS) 11/98–8/00 Diesel 1,9 l 55 kW (75 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 9/00–8/01 1,9 l 77 kW (105 PS) 10/98–8/00
Objev podobné jako FIAT Bravo/Brava 9/95–8/01 - Jak na to? č. 39 - Hans-Rüdiger Etzold
Kreativní písmo - Jak na to - Gabri Joy Kirkendallová, Shauna Lynn Panczyszynová, Julie Manwaringová, Laura Lavenderová
NAUČTE SE VYTVÁŘET KRÁSNÉ RUČNÍ PÍSMO COBY UMĚLECKÉ ŘEMESLO s touto naučnou a interaktivní publikací s konkrétními návody, zábavným procvičováním a jednoduchými návody krok za krokem. Od moderní kaligrafie a iluminace po ilustraci a kreslení křídou objevíte řadu důvtipných a unikátních způsobů, jak proměnit slova a písmena v hodnotnou tvorbu, kterou můžete využít k prezentaci dárků, dekoraci domácnosti a dalším věcem! Mimo jiné se naučíte vytvářet nejrůznější ozdůbky, malovat písmo na plátno, tvořit vlastní křídové obrázky, dekorovat keramiku a digitalizovat svá dílka pro tisk! Najdete zde spoustu inspirativních a nápomocných uměleckých rad, které vás povzbudí a povedou na vaší výtvarné cestě, a také řadu prázdných stránek na procvičování a hledání vlastního stylu písmomalby.
Objev podobné jako Kreativní písmo - Jak na to - Gabri Joy Kirkendallová, Shauna Lynn Panczyszynová, Julie Manwaringová, Laura Lavenderová
Renault 19/Chamade od 11/88 do 1/96 - Jak na to? - 9. - Hans-Rüdiger Etzold
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Renault 19 / Chamade a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha popisuje tyto vozy RENAULT 19 a R19 CHAMADE: Zážehové motory: 1,4 l/ 43 kW (58 PS) 11/88 - 8/94 1,4 l/ 44 kW (60 PS) C1J 11/88 - 1/90 1,4 l/ 55 kW (75 PS) E7J 9/94 - 1/96 1,7 l/ 54 kW (73 PS) F2N 11/88 - 1/96 1,7 l/ 55 kW (75 PS) F2N 11/88 - 1/90 1,7 l/ 66 kW (90 PS) F3N 11/88 - 8/92 1,7 l/ 69 kW (94 PS) 11/88 - 8/89 1,8 l/ 65 kW (88 PS) 9/92 - 1/96 1,8 l/ 66 kW (90 PS) 9/94 - 1/96 1,8 l/ 79 kW (107 PS) 9/94 - 1/96 1,8 l/ 80 kW (109 PS) 9/92 - 1/96 1,8 l/ 99 kW (135 PS) F7P 9/90 - 1/96 Vznětové motory: 1,9 l/ 47 kW (64 PS) F8Q 4/89 - 1/96 1,9 l/ 66 kW (90 PS) F8Q 9/91 - 1/96
Objev podobné jako Renault 19/Chamade od 11/88 do 1/96 - Jak na to? - 9. - Hans-Rüdiger Etzold
Podívejte se také
- Doživotí: a jak na to (978-80-900674-4-8)
- Japonská kuchyně: Jak na to (978-80-7541-333-8)
- Jak to žije na stavbě (978-80-256-1388-7)
- Jak je to doopravdy s počasím (978-80-7346-285-7)
- Jak to bylo s panem Vlkem (978-80-247-2877-3)
- Velká kniha odpovědí Jak to funguje (9789463605595)
- Hry na postřeh: Pojď s námi do školy (978-80-7617-306-4)
- Oregon Žací struna FLEXIBLADE 2,5 mm x 53 m (111080E)
- Ničeho nelituju: aneb Jak to bylo s Kiss (978-80-7511-096-1)
- Co je to úspěch – a jak jej dosáhnout?
- US Foreign Policy in the Western Balkans from 1993 to 2009 (978-80-210-8112-3)
- Cross Trampolína se sítí a žebříkem, 306 x 306 x 250 cm
- Malteco 25Y 1993 0,7l 40% (8009366300207)
- Cítit se dobře s druhými (978-80-8100-306-6)
- Philips Series 2000 AC2959/53 (AC2959/53)
- Philips Series 2000 AC2958/53 (AC2958/53)
- Jak to bylo dál? (978-80-257-2274-9)
- Jak to žije Auta (978-80-256-2895-9)
- Jak to mělo být (978-80-269-1798-4)
- Jak to chodí u popelářů (80-7267-110-3)
- Nechápu, jak to dokáže (978-80-759-7332-0)
- Jak to říct ostatním (978-80-864-4975-3)