Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Nissan Primera 1990 - 1999 - Jak na to? - 71. - Mark Coombs

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Nissan Primera se zážehovými motory a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 1200 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Představujeme vozidlo Nissan Primera. Opravy během jízdy. Běžná obsluha a údržba. Motory 1,6 l a 2,0 l - opravy prováděné ve vozidle. Demontáž motoru a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání / klimatizace. Palivová a výfuková soustava - motory s karburátorem, motory s jednobodovým vstřikováním, motory s vícebodovým vstřikováním. Systémy pro řízení složení spalin. Startér a dobíjení. Zapalování. Spojka. Manuální převodovka. Automatická převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdy. Zavěšení a odpružení kol. Karoserie modely I, II a III. Elektrická instalace. Schémata elektrického zapojení vozu - modely řady I, II a III. Rozměry a hmotnosti. Nákup náhradních dílů. Identifikace vozidla. Všeobecné pracovní postupy. Nářadí a vybavení. Kontroly důležitých celků vozidla. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů. Kniha popisuje vozy NISSAN PRIMERA s těmito motory:Zážehové motory:1,6 l/ 66 kW (90 PS) 1990 - 19921,6 l/ 73 kW (99 PS) 1996 - 19991,6 l/ 75 kW (100 PS) 1993 - 19962,0 l/ 85 kW (115 PS) 1990 - 19922,0 l/ 92 kW (125 PS) 1993 - 19962,0 l/ 103 kW (140 PS) 1997 - 1999

Podívejte se také Nissan Primera od 1990 do 1999: Údržba a opravy automobilů č. 71 (80-7232-239-7)

cena 670.0 Kč
Detail

Peugeot 306 - 1993 - 2002 - Jak na to? - 53. - Coombs M., Rendle S.

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 306 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 1200 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Představujeme vůz Peugeot 306. Běžná údržba a opravy - zážehové motory. Běžná údržba a opravy - vznětové motory. Zážehové motory TU - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory XU - opravy prováděné ve vozidle. Vznětové motory XUD - opravy prováděné ve vozidle. Rozebrání a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání. Palivová a výfuková soustava - motory s karburátorem. Palivová a výfuková soustava - zážehové motory s jednobodovým vstřikováním. Palivová a výfuková soustava - zážehové motory s vícebodovým vstřikováním. Palivová a výfuková soustava - vznětové motory. Systémy pro řízení složení spalin. Startér a dobíjení. Zapalování. Žhavení. Spojka. Manuální převodovka. Automatická převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdy. Pérování a řízení. Karoserie. Elektrická instalace. Schémata zapojení. Rozměry a hmotnosti. Identifikace vozidla. Nářadí a vybavení. Kontrola důležitých celků vozidla. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů. Kniha popisuje tyto vozy Peugeot 306:Zážehové motoryZážehové motory1,1 l(TU1) 44 kW (60 PS)1,4 l(TU3) 55 kW (75 PS)1,6 l(TU5) 65 kW (88 PS)1,8 l - 8V(XU7) 74 kW (100 PS)1,8 l - 16V(XU7) 81 kW (110 PS)2,0 l - 8V(XU10) 89 kW (121 PS)2,0 l - 16V(XU10)97 kW (132 PS)Vznětové motory1,8 l(XUD7) 43 kW (58 PS)1,9 l(XUD9) 50 kW (68 PS)1,9 l(XUD9) 66 kW (90 PS)turbodiesel1,9 l(DW8) 51 kW (70 PS)2,0 l(DW10) 100 kW (136 PS)turbodieselVážení čtenáři, ve starším vydání knihy je v kapitole 2A, strana 73, odstavec 9 chybná tabulka kontroly a seřízení vůle ventilů. Správné znění viz níže. Správnou tabulku si můžete také stáhnout ve formátu pdf. Omlouváme se za chybu. Plně otevřený ventil Seřizujeme ventilč. 1 výfukový č. 3 sací a č. 4 výfukovýč. 3 výfukový č. 4 sací a č. 2 výfukovýč. 4 výfukový č. 2 sací a č. 1 výfukovýč. 2 výfukový č. 1 sací a č. 3 výfukový

Podívejte se také SIXTOL Nissan Primera Sedan (P12) (02-08) (HBC08816)

cena 670.0 Kč
Detail

Ofuky oken Nissan Primera 1990-1998 (přední, combi)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Nissan Primera nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže

Podívejte se také Novline koberce do auta Nissan Primera 2002-2008 (4610031097564)

cena 830.0 Kč
Detail

Peugeot 309 od 1990 - Jak na to? - 27.

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 309 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.Sleva na knihu je 65,- Kč. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Praktické rady. Údržba. Zážehový motor. Vznětový motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Vstřikování. Přeplňování. Spojka. Převodovka a diferenciál. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Elektrická zařízení. Karosérie. Výměna odnímatelných dílů. Výměna přivařených dílů. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:3- a 5- dveřové karosérie(XE, GE, XL, GL, GR, SRDT)1,1 l/ 55 PS (TU)1,4 l/ 70 PS (TU)Diesel1,8 l/ 78 PS (XUD7T)

Objev podobné jako Peugeot 309 od 1990 - Jak na to? - 27.

cena 625.0 Kč
Detail

Lemy blatníků Nissan Primera 1999-2003

Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.

Objev podobné jako Lemy blatníků Nissan Primera 1999-2003

cena 1390.0 Kč
Detail

Nissan Almera 10/1995 - 10/2000 - Jak na to? - 81. - John S. Mead

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Nissan Almera se zážehovými motory a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 1200 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Popis vozidla Nissan Almera. Opravy během jízdy. Běžná údržba a opravy. Opravy prováděné ve vozidle. Rozebrání a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání. Palivový a výfukový systém. Systém pro řízení složení spalin. Spouštěcí a dobíjecí soustava. Zapalování. Spojka. Mechanická převodovka. Automatická převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdový systém. Odpružení a řízení. Karoserie. Elektrické zařízení karoserie. Schémata elektrického zapojení. Reference. Všeobecné pracovní postupy. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů. Kniha popisuje vozy NISSAN ALMERA s těmito motory:Zážehové motory:1,4 l/ 55 kW (75 PS) 10/95 - 04/971,4 l/ 64 kW (87 PS) GA14DE 05/97 - 10/001,6 l/ 73 kW (99 PS) GA16DE 10/95 - 10/00

Objev podobné jako Nissan Almera 10/1995 - 10/2000 - Jak na to? - 81. - John S. Mead

cena 670.0 Kč
Detail

Jak na to - Randall Munroe

Nejzábavnější a nejneužitečnější domácí rádce. Od nápaditého tvůrce populárního webového komiksu xkcd a bestsellerů Co kdyby? a Velký vysvětlovač. Ať už se rozhodnete udělat cokoli, vždycky existuje dobré řešení, špatné řešení a řešení tak postavené na hlavu, že by se o něj nikdo soudný nepokusil. Jak na to je průvodce třetím ze zmíněných přístupů. Kniha je plná vysoce nepraktických rad k různým činnostem od přistávání s letadlem až po kopání jam. Oblíbený autor a kreslíř Randall Munroe vysvětluje, jak předpovídat počasí analýzou pixelů ve fotkách na Facebooku. Naučí vás měřením radioaktivity ve vašich zubech rozpoznat, jestli jste starý kmet, nebo mileniál. Poradí vám, jak si vyfotit selfie teleskopem, jak překonat řeku tím, že ji přivedete k varu nebo jak se zničením měsíce včas dostat na schůzku. A jestli se téhle knihy budete chtít po přečtení zbavit, provede vás jednotlivými možnostmi vhodné likvidace, včetně rozpuštění v moři, změny skupenství na páru, vcucnutí do zemského pláště pomocí tektonických desek nebo vystřelení do slunce. Prozkoumávání komplikovaných řešení jednoduchých úkolů ale není jenom výstřelek, kterým Munroe sobě i čtenářům přidělává práci. Stejně jako v Co kdyby?, i v této knize se mu znamenitě daří inspirovat nás ke zkoumání absurdních zákoutí možného. Pomocí důmyslné infografiky a zábavných ilustrací nám kniha Jak na to zábavně podvratnou formou pomáhá pochopit vědecké poznatky a technologie, na kterých stojí celý dnešní svět.

Objev podobné jako Jak na to - Randall Munroe

cena 447.0 Kč
Detail

Renault Laguna - 1994 - 2000 - Jak na to? - 66.

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Renault Laguna se zážehovými i vznětovými motory a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 1200 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Představujeme vozidlo Renault Laguna. Opravy během jízdy. Běžná údržba a opravy. Zážehové motory 1,8 l a 2,0 l / 8V - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory 1,6 l a 1,8 l / 16V - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory 2,0 l / 16V - opravy prováděné ve vozidle. Vznětový motor 1,9 l - opravy prováděné ve vozidle. Vznětový motor 2,2 l - opravy prováděné ve vozidle. Zážehové motory 8V - rozebrání a generální oprava motoru. Zážehové motory 16V - rozebrání a generální oprava motoru. Vznětové motory - rozebrání a generální oprava motoru. Chlazení motoru, topení a větrání / klimatizace. Palivová a výfuková soustava. Systémy pro řízení spalin. Startér a dobíjení. Zapalování. Žhavení. Spojka. Manuální převodovka. Automatická převodovka. Hnací hřídele kol. Brzdy. Pérování a řízení. Karoserie. Elektrická instalace. Schémata elektrického zapojení vozu. Rozměry a hmotnosti. Nákup náhradních dílů. Identifikace vozidla. Všeobecné pracovní postupy. Nářadí a vybavení. Kontroly důležitých celků vozidla. Tabulky poruch. Slovník technických pojmů. Kniha popisuje vozy s těmito motory: Zážehové motory: 1,6 l/ 16 V K4M (110 PS) 1,8 l/ 8 V F3P (95 PS) 1,8 l/ 16 V F3P(120 PS) 2,0 l/ 8 V F3R (115 PS) 2,0 l/ 16 V N7Q (140 PS) Vznětové motory: 1,9 l/ TDI F9Q-716(100 PS) 2,2 l/ D G8T-706/790/752/794 (85 PS) 2,2 l/ TURBO G8T-760turbo (115 PS)

Objev podobné jako Renault Laguna - 1994 - 2000 - Jak na to? - 66.

cena 670.0 Kč
Detail

Peugeot 405 do 1993 - Jak na to? - 21.

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Peugeot 405 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Praktické rady. Přehled modelů a provedení. Zážehové motory 1,4 l. Zážehové motory 1,6 a 1,9 l. Vznětové motory 1,7 a 1,9 l. Mazání motoru. Chlazení motoru. Palivová soustava. Karburátory. Vstřikovací zařízení. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Spojka. Převodovka a diferenciál. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Elektrická zařízení. Karosérie. Výměna odnímatelných dílů. Vybavení karosérie. Kontrola karosérie na měřícím rámu. Výměna přivařených dílů. Vývoj modelů. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:Limuzína / kombi1,4 l/ 65 PS 1988 (limuzína GL)1,4 l/ 70 PS od 1989 (limuzína GL)1,6 l/ 92 PS (limuzína GL, GR, SR a kombi)1,9 l/ 110 PS (limuzína a kombi GR, SR)1,9 l/ 125 PS (limuzína GRI, SRI a kombi SRI)1,9 l/ 158 PS (limuzína Mi 16)Diesel1,9 l/ 70 PS (limuzína a kombi GLD a GRD)1,8 l/ 90 PS turbodiesel (limuzína a kombi GRDT a SRDT)

Objev podobné jako Peugeot 405 do 1993 - Jak na to? - 21.

cena 670.0 Kč
Detail

Lemy blatníků Nissan Primera 2001-2007

Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.

Objev podobné jako Lemy blatníků Nissan Primera 2001-2007

cena 1390.0 Kč
Detail

Autopotahy Taso Nissan Primera 2002-2008

Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Nissan Primera 2002-. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.

Objev podobné jako Autopotahy Taso Nissan Primera 2002-2008

cena 3590.0 Kč
Detail

Přesné autopotahy Nissan Primera 2002-2008

Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto

Objev podobné jako Přesné autopotahy Nissan Primera 2002-2008

cena 12560.0 Kč
Detail

Autopotahy Taso Nissan Primera 1995-2002

Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Nissan Primera 1995-2002. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.

Objev podobné jako Autopotahy Taso Nissan Primera 1995-2002

cena 3590.0 Kč
Detail

Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 2002-2008

Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Nissan Primera se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.

Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 2002-2008

cena 790.0 Kč
Detail

Ofuky oken Nissan Primera 2002-2008 (přední)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky ani obtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Nissan Primera nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Nissan Primera 2002-2008 (přední)

cena 830.0 Kč
Detail

Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 2002-2008

Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Nissan Primera možné zhotovit v různých barevných variantách. černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.

Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 2002-2008

cena 1090.0 Kč
Detail

Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 1997-2002

Textilní autokoberce Perfectfit střední jakosti pro vůz Nissan Primera se vyrábějí na zakázku oproti Vaší objednávce. Doba dodání je cca 2 týdny. Autokoberce je možné zhotovit ve 4 různých barevných variantách: černé antracit šedé tmavě béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný smyčkový koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 6 mm.Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.

Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 1997-2002

cena 790.0 Kč
Detail

Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 1997-2002

Textilní autokoberce Carfit vyšší jakosti pro vůz Nissan Primera možné zhotovit v různých barevných variantách. černé šedé tmavě šedé světle béžové Spodní strana autokoberců je zpevněna granulátem. Autokoberec řidiče je v místě pod patou zesílen dvojitou vrstvou a je tak chráněn proti prošlapání. Použitý kobercový materiál je všívaný střižený koberec, který má gramáž 650g/m2. Tloušťka koberce je 7 mm.Textilní autokoberce Carfit dodáváme také ve výrazně sytých barvách, které ocení nejeden fanoušek tuningu aut. Kromě tradičních barev uvedených výše lze koberce také zhotovit v těchto barvách: světle modré tmavě modré červené Všechny textilní koberce jsou kolem obšity barevnou chemlonovou tkaninou. Obšití je možné vybrat až z 20 různých barev. Stejně jako okraj autokoberců je obšita i zesílená část pod patami řidiče. Detailnější obrázek vzorníku obšití naleznete ve fotogalerii výše na stránce. Fixace Fixace jsou zpravidla součástí koberců. V případě, že vůz nemá fixační systém z výroby, autokoberce jsou bez fixací.Pokud váháte, jestli je pro vás vhodnější autokoberec Perfectfit střední jakosti nebo Carfit, který má jakost vyšší, můžete si je porovnat v tomto článku. Oba typy jsme zde přehledně popsali, abychom usnadnili Vaše rozhodování.

Objev podobné jako Textilní autokoberce Vopi Nissan Primera 1997-2002

cena 1090.0 Kč
Detail

Gumové autokoberce Frogum Nissan Primera 2002-2008

Gumové autokoberce pro vůz Nissan Primera. Jedná se o sadu na celý vůz. Autokoberce mají tradiční (čtverčkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody, popř. tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od polského výrobce FROGUM jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru daného vozidla. Fixace nejsou součástí autokoberců FROGUM!Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Frogum liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.

Objev podobné jako Gumové autokoberce Frogum Nissan Primera 2002-2008

cena 860.0 Kč
Detail

Ofuky oken Nissan Primera 1995-2002 (přední)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Nissan Primera nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Nissan Primera 1995-2002 (přední)

cena 830.0 Kč
Detail

Boční ochranné lišty Nissan Primera 2002-2008

Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením. Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Nissan Primera. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M, která je součástí balení.

Objev podobné jako Boční ochranné lišty Nissan Primera 2002-2008

cena 1099.0 Kč
Detail

Gumové autokoberce Novline Nissan Primera 2002-2008

Gumové autokoberce Novline pro vůz Nissan Primera mají zvýšený okraj (3cm) po celém obvodu a spolehlivě zabraňují pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj ocení řidiči především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a na jaře během oblevy chrání původní podlahu vozu před blátem.Speciálně navržený protiskluzový povrch zaručuje pohodlí a komfort při řízení vozu. Autokoberce Novline mají moderní design a nejpřesnější střih ze všech značek autokoberců v našem sortimentu. Dokonale pasují do konkrétního modelu auta. Navíc součástí každé sady autokoberců jsou zpravidla originální fixace, kterými jednotliví výrobci automobilů ve většině případů osazují podlahu u řidiče a spolujezdce. Díky speciální technologii výroby z inovativních polymerových materiálů jsou velmi odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Zachovávají si svoji elastičnost v rozmezí teplot -50°C až +50°C a jsou odolné vůči UV záření. Autokoberce neblednou účinkem UV záření.Dokonale přesný střih a zvýšený okraj (3cm). To jsou vlastnosti, díky kterým autokoberce Novline dokonale chrání interiér auta. Většina sad autokoberců obsahuje tzv. cross-piece, což je koberec přes středový tunel mezi zadními sedačkami (viz. fotogalerie). Cross-piece je zpravidla součástí zadního levého autokoberce a pravým se pouze překryje. Tento způsob upevnění maximálně ulehčuje manipulaci se zadními autokoberci včetně jejich vyklepávání. Dále téměř všechny levé přední autokoberce Novline mají integrovaný kryt podběhu. Ten chrání čalounění podběhu před nečistotami v případě, že si řidič během jízdy na podběh odkládá nohu.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.

Objev podobné jako Gumové autokoberce Novline Nissan Primera 2002-2008

cena 999.0 Kč
Detail

Jak na to podle Milóna - Průvodce silovým tréninkem - Aaron Horschig

Ovládněte své zotavení*****Milón z Krotónu byl pradávný řecký olympionik a legenda praví, že svou sílu získal každodenním nošením telátka na ramenou. Jak tele rostlo, rostla i Milónova síla – a tak se zrodil koncept progresivního přetížení. Neustálá snaha dosáhnout limitů těla nicméně něco stojí. Akumulované přetěžování, překračující schopnost našich svalů a kloubů adaptovat se, může bez dostatečného času pro odpočinek a zotavení vést k neustále se vracejícím zraněním a může poškodit naše výkony. Často k tréninku přistupujeme tak, že musíme pokračovat i přes bolest, a to občas do okamžiku, kdy se naše tělo doslova rozpadne. Dr. Aaron Horschig je tu, aby vám ukázal lepší způsob, jak se vypořádat s bolestmi a zraněními. Jak na to podle Milóna je o znovuzískání optimálních pohybů pomocí drobných zlepšení v síle, mobilitě a koordinaci. Soustředěním se na příčinu bolesti, spíš než na její symptomy, se můžete naprosto zbavit svých potíží a vrátit se k vrcholovým výkonům.*****Kniha Jak na to podle Milóna nabízí nebývalý přístup ke znalostem těch nejlepších fyzioterapeutů a trenérů. Kniha je určená pro silové sportovce, ale je vhodná pro kohokoli, kdo si užívá cvičení v posilovně. Díky ní opět získáte vládu nad svým tělem. Ať už se potýkáte s opakujícími se zraněními zad, nebo se zotavujete ze zranění kolene či ramene, dr. Aaron Horschig zde předkládá plán, podle kterého krok za krokem rehabilitujete své tělo a budete se tak moci vrátit ke sportovním činnostem, které milujete – bezbolestně. Je všeobecně uznávanou pravdou, že bolest je problémem vyžadujícím lékaře. Není to pravda. Léčení symptomů pomocí prášků proti bolestem nebo protizánětlivých léků místo práce na příčinách bolestí tyto problémy prostě nevyřeší. Je třeba bezpečně a účinně opravit své pohybové vzorce, vypořádat se s nedostatky pohyblivosti a opět nabýt síly. Tato kniha vám ukáže, jak přesně tohle udělat. Každá kapitola se soustředí na určitou oblast těla, takže můžete rovnou přejít k informacím, které se zabývají vaším druhem zranění. Dr. Aaron Horschig začíná vysvětlením příslušné anatomie a rozborem běžných zranění, která se mohou v dané části těla objevit. Poté, i s detailními fotografiemi ukazujícími, co dělat, překládá testy, které vám pomohou přesně určit jádro problému, a pokračuje možnými rehabilitačními cvičeními, díky kterým postupně opět naberete na síle. Kniha Jak na to podle Milóna vás posune na cestu k silnějším základům bez bolestí.

Objev podobné jako Jak na to podle Milóna - Průvodce silovým tréninkem - Aaron Horschig

cena 661.0 Kč
Detail

Dacia Logan od 2004 - Jak na to? 102. - Russek Peter

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Dacia Logan a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.

Objev podobné jako Dacia Logan od 2004 - Jak na to? 102. - Russek Peter

cena 670.0 Kč
Detail

Mazda 626 - 4/83 - 11/91 - Jak na to? - 17.

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Mazda 626 a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Karburátor. Vstřikovací zařízení. Vznětový motor. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu.Kniha popisuje tyto vozy:Limuzína - Sedan se šikmou zádí - Kupé - Kombi1,6 l/ 59 kW ( 80 PS) F6 1983 - 19872,0 l/ 66 kW ( 90 PS) FE-8V 1987 - 1991 kat.2,0 l/ 68 kW ( 92 PS) FE-8V 1986 - 1987 kat.2,0 l/ 74 kW (101 PS) FE-8V 1983 - 19872,0 l/ 79 kW (107 PS) FE-12V 1987 - 19882,0 l/ 88 kW (120 PS) FE8V 1985 - 19872,0 l/ 103 kW (140 PS) FE DOHC 1987 - 1991 kat.2,2 l/ 85 kW (115 PS) F2 1988 - 1991 kat.Diesel2,0 l/ 44 kW (60 PS) RF 1987 - 19902,0 l/ 46 kW (62 PS) RF-N 1985 - 1987

Objev podobné jako Mazda 626 - 4/83 - 11/91 - Jak na to? - 17.

cena 625.0 Kč
Detail

Gumové autokoberce Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2008

Gumové autokoberce pro vůz Nissan Primera mají zvýšený okraj po celém obvodu. Výška okraje je cca 3 cm a zabraňuje tak pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj oceníte především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a agresivní sůl. Na jaře pak chrání původní podlahu vozu před blátem během oblevy. Protiskluzová úprava povrchu autokoberců zaručuje kvalitní podmínky při řízení vozu. Střih autokoberců přesně odpovídá interiéru vozu (Nissan Primera).Autokoberce REZAW-PLAST jsou vyráběny ze syntetického kaučuku a jsou odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Díky speciální technologii výroby si zachovávají svoji elastičnost v rozmezí teplot -40°C až +110°C.Originální fixace nejsou součástí autokoberců Rezaw-Plast. Výrobce však přidává zvlášť ke každé sadě univerzální fixace. Zvlášť z toho důvodu, abyste měli možnost se rozhodnout, jestli v autokobercích fixace chcete nebo ne. Pokud ano, fixace lze velmi jednoduše nainstalovat do vyznačených míst na autokoberci. Každá sada obsahuje 4 univerzální fixace do autokoberců a 4 plastové šrouby do podlahy vozu pro upevnění předních koberců. Pokud byste chtěli zafixovat také autokoberce zadní, je třeba dodatečně zakoupit 4 ks univerzálních fixací. Jestliže je podlaha Vašeho auta z výroby opatřena originálními fixačními trny, doporučujeme k autokobercům Rezaw-Plast dokoupit také originální fixace.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.

Objev podobné jako Gumové autokoberce Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2008

cena 1099.0 Kč
Detail

Boční ochranné lišty Nissan Primera 2001-2008 (sedan)

Ochranné boční lišty spolehlivě chrání dveře automobilu před odřením. Jsou vyrobeny technologií vstřikování plastů z polyuretanu a neobsahují žádné kovové prvky, které by mohly působit korozi. Boční lišty mají přesné rozměry a perfektně pasují na dveře vozu Nissan Primera. Montáž lišt není vůbec složitá - lišty se jednoduše připevní pomocí vysoce přilnavé lepicí pásky 3M, která je součástí balení Součástí balení jsou 2 odmašťovací ubrousky.

Objev podobné jako Boční ochranné lišty Nissan Primera 2001-2008 (sedan)

cena 1220.0 Kč
Detail

Stěrače Bosch Aerotwin pro Nissan Primera 2002-2008

Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.

Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Nissan Primera 2002-2008

cena 950.0 Kč
Detail

Stěrače Bosch Aerotwin pro Nissan Primera 1995-2002

Kvalitní stěrače Bosch Aerotwin pro vynikající stírací výkon i za extrémních povětrnostních podmínek. Sada je vždy určena pro konkrétní značku a model auta. Díky tomu je výměna stíracích lišt velmi rychlá a jednoduchá. Plochá stírací lišta Bosch Aerotwin má patentovanou technologii stírací gumy Power Protection Plus, která zaručuje dlouhou životnost. Pružinové pásky z oceli (Evodium) zvyšují přítlak lišty na sklo a zlepšují stírací výkon. Symetrická lišta s aerodynamickým designem nezpůsobuje žádné vibrace ani při vysoké rychlosti Stěrače Bosch Aerotwin splňují testy kvality a funkčnosti pro prvovýrobu v automobilovém průmyslu. V mnoha případech se tak s nimi setkáte jako s OEM originálními díly.

Objev podobné jako Stěrače Bosch Aerotwin pro Nissan Primera 1995-2002

cena 860.0 Kč
Detail

Citroën Xantia od 1993 - Jak na to? č. 73 - Hans-Rüdiger Etzold

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Citroën Xantia a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.Kniha je rozčleněna do těchto kapitol:Úvod. Zážehové motory. Mazání Motoru. Chlazení motoru. Vstřikovací soustava. Zapalování. Spojka. Převodovka. Hnací hřídele. Řízení. Přední náprava a zavěšení předních kol. Zadní náprava a zavěšení zadních kol. Hydraulická soustava. Brzdy. Elektrická instalace. Vznětový motor. Mazání vznětového motoru. Chlazení vznětového motoru. Vstřikování nafty. Výfuková soustava. Automatická převodovka. Přehled požadovaných rozměrů a seřizovacích hodnot. Kniha popisuje tyto vozy CITROËN XANTIA:Zážehové motory1,6 l 65 kW (89 PS)1,6 l 66 kW (90 PS) 1,8 l 70 kW (95 PS)1,8 l 74 kW (101 PS)2,0 l/8V 89 kW (121 PS)2,0 l/8V 90 kW (123 PS)2,0 l/16V 112 kW (152 PS)2,0 l/16V 114 kW (155 PS)Vznětové motory1,9 l 47 kW (65 PS)1,9 l 51 kW (71 PS)1,9 l 66 kW (90 PS) turbodiesel1,9 l 68 kW (92 PS) turbodiesel

Objev podobné jako Citroën Xantia od 1993 - Jak na to? č. 73 - Hans-Rüdiger Etzold

cena 625.0 Kč
Detail

Ofuky oken Nissan Primera 1995-2002 (4 díly, sedan)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky ani obtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Nissan Primera nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 2 ofuky na zadní dveře 8 vymezovacích plíšků obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Nissan Primera 1995-2002 (4 díly, sedan)

cena 1290.0 Kč
Detail

Ofuky oken Nissan Primera 2002-2008 (4 díly, sedan)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky ani obtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Nissan Primera nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 2 ofuky na zadní dveře 8 vymezovacích plíšků obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Nissan Primera 2002-2008 (4 díly, sedan)

cena 1290.0 Kč
Detail

Ofuky oken Nissan Primera 1995-2002 (4 díly, combi)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky ani obtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Nissan Primera nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 2 ofuky na zadní dveře 8 vymezovacích plíšků obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Nissan Primera 1995-2002 (4 díly, combi)

cena 1290.0 Kč
Detail

Ofuky oken Nissan Primera 2002-2008 (4 díly, combi)

Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky ani obtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Nissan Primera nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 2 ofuky na zadní dveře 8 vymezovacích plíšků obrázkový návod montáže

Objev podobné jako Ofuky oken Nissan Primera 2002-2008 (4 díly, combi)

cena 1290.0 Kč
Detail

Stěrače Heyner All Seasons pro Nissan Primera 1995-2002

Sada kvalitních stěračů Heyner All Seasons včetně adaptérů pro konkrétní značku a model auta. Stěrače mají velmi pružnou grafitovou stírací lištu, která zajišťuje rovnoměrný přítlak stěrače po celé ploše. Díky aerodynamickému tvaru perfektně přiléhají ke sklu i ve vyšších rychlostech a způsobují minimální hluk. Ke každému stěrači výrobce přibalil ještě náhradní stírací gumu. Díky tomu mají stěrače 2x delší životnost!Sada stěračů se skládá ze dvou stíracích lišt a adaptéru. Pokud se stírací lišty upevňují pomocí háčku ve tvaru písmene J, adaptér není třeba. V tabulce je uvedený seznam produktů, ze kterých se set skládá. Produkty lze na eshopu objednat také jednotlivě.

Objev podobné jako Stěrače Heyner All Seasons pro Nissan Primera 1995-2002

cena 398.0 Kč
Detail

Stěrače Heyner All Seasons pro Nissan Primera 2002-2008

Sada kvalitních stěračů Heyner All Seasons včetně adaptérů pro konkrétní značku a model auta. Stěrače mají velmi pružnou grafitovou stírací lištu, která zajišťuje rovnoměrný přítlak stěrače po celé ploše. Díky aerodynamickému tvaru perfektně přiléhají ke sklu i ve vyšších rychlostech a způsobují minimální hluk. Ke každému stěrači výrobce přibalil ještě náhradní stírací gumu. Díky tomu mají stěrače 2x delší životnost!Sada stěračů se skládá ze dvou stíracích lišt a adaptéru. Pokud se stírací lišty upevňují pomocí háčku ve tvaru písmene J, adaptér není třeba. V tabulce je uvedený seznam produktů, ze kterých se set skládá. Produkty lze na eshopu objednat také jednotlivě.

Objev podobné jako Stěrače Heyner All Seasons pro Nissan Primera 2002-2008

cena 389.0 Kč
Detail

Jak na to, aby se nám děly samé dobré věci - Marian Rojas-Estapé

Dobré věci nečekají jen na ty, kteří mají štěstí. Pozitivní události může do svého života přitáhnout úplně každý! Známá lékařka a psychiatrička kombinuje čistě lidský i vědecký pohled, který zahrnuje řadu oblastí: optimalizaci konkrétních částí mozku, stanovení jasných cílů, rozvoj asertivity, sílu vůle, emoční inteligenci nebo trénink optimismu. To je unikátní mix, s jehož pomocí lze spolehlivě vystavět smysluplnou a šťastnou existenci. Poznejte, jak na to!

Objev podobné jako Jak na to, aby se nám děly samé dobré věci - Marian Rojas-Estapé

cena 330.0 Kč
Detail

Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Vectra řady C a SIGNUM a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Lakování. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Nářadí. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy OPEL VECTRA C/SIGNUM: Zážehové motory: 1,6 l 74 kW (100 PS) Z16XE 08/04-07/08 1,8 l 90 kW (122 PS) Z18XE 03/02-07/08 2,0 l 129 kW (175 PS) Z20NET 05/03-07/08 (turbo) 2,2 l 108 kW (147 PS) Z22SE 03/02-08/05 2,2 l 114 kW (155 PS) Z22YH 05/03-07/08 (direct) 2,8 l 169 kW (230 PS) Z28NEL 09/05-07/08 (V6) 2,8 l 188 kW (255 PS) Z28NET 11/05-07/08 (V6) 3,2 l 155 kW (211 PS) Z32SE 10/03-08/05 (V6) Vznětové motory: 1,9 l 74 kW (100 PS) Z19DTL 09/05-07/08 (CDTI) 1,9 l 88 kW (120 PS) Z19DT 05/04-07/08 (CDTI) 1,9 l 110 kW (150 PS) Z19DTH 05/04-07/08 (CDTI) 2,0 l 74 kW (100 PS) Y20DTH 03/02-08/05 (DTI) 2,2 l 92 kW (125 PS) Y22DTR 03/02-08/05 (DTI) 3,0 l 130 kW (177 PS) Y30DT 05/03-08/05 (V6 CDTI) 3,0 l 135 kW (184 PS) Z30DT 09/05-07/08 (V6 CDTI)

Objev podobné jako Opel Vectra C/Signum - 2002–2008 - Jak na to? - 109. - Hans-Rüdiger Etzold

cena 670.0 Kč
Detail

Toyota Yaris 4/99 - 12/05 - Jak na to? - 86. - Robert M. Jex

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Toyota Yaris a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.

Objev podobné jako Toyota Yaris 4/99 - 12/05 - Jak na to? - 86. - Robert M. Jex

cena 670.0 Kč
Detail

Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Astra a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.

Objev podobné jako Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. - Hans-Rüdiger Etzold

cena 670.0 Kč
Detail

Vana do kufru gumová Nissan Primera Sedan (P12) (02-08) SIXTOL

Snadné použití Vana je vhodná pro převážení nákladů v zavazadlovém prostoru, snadno omyvatelná, s rychlou možností vysypání nečistot a snadnou instalací pouhým rozložením. Kvalita Všechny vany do zavazadlového prostoru jsou opatřeny certifikátem TÜV Süd Czech, certifikátem o složení a bezpečnosti použitého materiálu MSDS, homologací dle směrnic České republiky / Evropské unie ATEST 8SD 3401 a z hlediska hořlavosti vyhovují požadavkům metodiky ZM-A/10.70 (Česká republika / Evropská unie). Údržba Vana je snadno omyvatelná, uzpůsobená pro standardní údržbu pomocí běžných čistících prostředků (např. mytí vlažnou vodou s neagresivním neabrazivním saponátem apod.). Čištění je možné snadno provádět mimo vozidlo např. zahradní hadicí. Stabilita Kvalita materiálu umožňuje použití vany v širokém rozsahu teplot od -60°C do +80°C a také značnou odolnost vůči stárnutí materiálu vlivem UV-záření. Bezpečnost Hypoalergenní materiál umožňuje libovolné použití v kterémkoli vozidle bez jakýchkoli zdravotních rizik. Ochrana Výhodou těchto van je zvýšený okraj 4-6cm (dle typu vozidla), chránící interiér zavazadlového prostoru před vysypáním či vylitím tekutin (voda, olej), nečistot, prachu, sněhu apod. do zavazadlového prostoru, s odolností vůči prosáknutí olejů, benzínu a jiných pohonných hmot a částečně také vůči elektrolytu z akumulátorů. Pohodlí Posunu převáženého materiálu a předmětů účinně zamezí celoplošná protiskluzová vrstva s velmi vysokou kvalitou na vrchní straně zabraňující posunu předmětů položených na podložku během jízdy - ideální pomocník při převážení nákupů, zavazadel apod. Přesné rozměry Vana je vyrobena naprosto přesně podle tvaru dna zavazadlového prostoru konkrétního typu vozidla. Design Moderní design zajišťuje bezproblémové použití a elegantní vzhled v daném typu vozidla. Materiály Recyklovatelný, vysoce odolný a kvalitní materiál - mikroporézní pryž SBR zajišťuje vanám extrémní pružnost, která zabezpečí při ohýbání (např. při skladování), že se vana roztáhne opět do původního tvaru.

Objev podobné jako Vana do kufru gumová Nissan Primera Sedan (P12) (02-08) SIXTOL

cena 249.0 Kč
Detail

Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (combi)

Gumová vana má přesný tvar pro vůz Nissan Primera. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Rezaw-Plast mají pro většinu modelů zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. U modelů aut, které mají dno a hranu kufru v jedné rovině, nemá hrana gumové vany směřující ven z kufru zvýšený okraj a to z toho důvodu, aby při manipulaci s nákladem zvýšený okraj nepřekážel. Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.

Objev podobné jako Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (combi)

cena 860.0 Kč
Detail

Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (hb)

Gumová vana má přesný tvar pro vůz Nissan Primera. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Rezaw-Plast mají pro většinu modelů zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. U modelů aut, které mají dno a hranu kufru v jedné rovině, nemá hrana gumové vany směřující ven z kufru zvýšený okraj a to z toho důvodu, aby při manipulaci s nákladem zvýšený okraj nepřekážel. Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.

Objev podobné jako Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (hb)

cena 730.0 Kč
Detail

Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (sedan)

Gumová vana má přesný tvar pro vůz Nissan Primera. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Rezaw-Plast mají pro většinu modelů zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. U modelů aut, které mají dno a hranu kufru v jedné rovině, nemá hrana gumové vany směřující ven z kufru zvýšený okraj a to z toho důvodu, aby při manipulaci s nákladem zvýšený okraj nepřekážel. Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.

Objev podobné jako Gumová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (sedan)

cena 730.0 Kč
Detail

Plastová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (sedan)

Plastová vana do kufru s protiskluzovou vrstvou a 4-6cm vysokým okrajem. Tvar vany přesně kopíruje zavazadlový prostor vozu Nissan Primera. Protiskluzová vrstva zajišťuje velkou stabilitu převáženého nákladu, nicméně je náročnější na údržbu a po čase užívání se její povrch může začít drolit. Vana je vyrobena odolného gumoplastu, který je zároveň dostatečně pružný, aby se vana nezlomila a to ani při nízkých teplotách.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.

Objev podobné jako Plastová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 2002-2007 (sedan)

cena 395.0 Kč
Detail

Plastová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 1996-2002 (sedan)

Plastová vana do kufru s protiskluzovou vrstvou a 4-6cm vysokým okrajem. Tvar vany přesně kopíruje zavazadlový prostor vozu Nissan Primera. Protiskluzová vrstva zajišťuje velkou stabilitu převáženého nákladu, nicméně je náročnější na údržbu a po čase užívání se její povrch může začít drolit. Vana je vyrobena odolného gumoplastu, který je zároveň dostatečně pružný, aby se vana nezlomila a to ani při nízkých teplotách.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Rezaw-Plast liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.

Objev podobné jako Plastová vana do kufru Rezaw-Plast Nissan Primera 1996-2002 (sedan)

cena 395.0 Kč
Detail

Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 1995-2002 (sedan)

Ochranná plachta chrání vaše auto před nečistotami a nepříznivými povětrnostními podmínkami po celý rok. Díky čtyřvrstvému složení s paropropustnou membránou poskytuje plachta skvělou ochranu proti vodě a vlhkosti. Během vyšších teplot dovoluje odvádět vlhkost, která se kondenzuje pod plachtou. Plachta je určena pro konkrétní model auta s konkrétním typem karoserie (hb, sedan, combi, SUV, MPV, dodávka apod.). Díky tomu na auto dobře pasuje a její instalace je velmi snadná a rychlá. K autu se plachta upevňuje stažením vázacího provazu podél obvodu auta. Vázací provaz je umístěný ve spodní části plachty. Materiál: 100% Polyester Přibližné rozměry: délka 425-470cm, výška 126-136cm Bezpečně chrání auto před deštěm, poškrábáním, korozí, vyblednutím, ztrátou lesku, sluncem, prachem, pylem, ptačím trusem, listy ze stromů, šťávami ze stromů, sněhem i námrazou. Typ plachty Mobile Garage Plachta Mobile Garage je levnější varianta plachty s membránou. Plachta je pouze voděodolná a při vytrvalém dešti se voda dostane i pod plachtu, odkud se ovšem zase odpaří. Proces odpaření je pomalejší než u plachty typu Membrane Garage s extrémně funkční membránou.V nabídce máme plachty typu Basic, Optimal, Mobile, Perfect a Membrane. Tyto typy ochranných plachet se liší v následujících parametrech: počet vrstev, ze kterých je plachta poskládaná složení jednotlivých vrstev (netkaná textilie, polyetylen, membrána, podšívka) voděodolnost a schopnost odvádět vlhkost způsob použití Přehledné srovnání ochranných plachet si můžete prohlédnout v této tabulce

Objev podobné jako Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 1995-2002 (sedan)

cena 1499.0 Kč
Detail

Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 2002-2008 (sedan)

Ochranná plachta chrání vaše auto před nečistotami a nepříznivými povětrnostními podmínkami po celý rok. Díky čtyřvrstvému složení s paropropustnou membránou poskytuje plachta skvělou ochranu proti vodě a vlhkosti. Během vyšších teplot dovoluje odvádět vlhkost, která se kondenzuje pod plachtou. Plachta je určena pro konkrétní model auta s konkrétním typem karoserie (hb, sedan, combi, SUV, MPV, dodávka apod.). Díky tomu na auto dobře pasuje a její instalace je velmi snadná a rychlá. K autu se plachta upevňuje stažením vázacího provazu podél obvodu auta. Vázací provaz je umístěný ve spodní části plachty. Materiál: 100% Polyester Přibližné rozměry: délka 425-470cm, výška 126-136cm Bezpečně chrání auto před deštěm, poškrábáním, korozí, vyblednutím, ztrátou lesku, sluncem, prachem, pylem, ptačím trusem, listy ze stromů, šťávami ze stromů, sněhem i námrazou. Typ plachty Mobile Garage Plachta Mobile Garage je levnější varianta plachty s membránou. Plachta je pouze voděodolná a při vytrvalém dešti se voda dostane i pod plachtu, odkud se ovšem zase odpaří. Proces odpaření je pomalejší než u plachty typu Membrane Garage s extrémně funkční membránou.V nabídce máme plachty typu Basic, Optimal, Mobile, Perfect a Membrane. Tyto typy ochranných plachet se liší v následujících parametrech: počet vrstev, ze kterých je plachta poskládaná složení jednotlivých vrstev (netkaná textilie, polyetylen, membrána, podšívka) voděodolnost a schopnost odvádět vlhkost způsob použití Přehledné srovnání ochranných plachet si můžete prohlédnout v této tabulce

Objev podobné jako Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 2002-2008 (sedan)

cena 1499.0 Kč
Detail

Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 1995-2002 (combi)

Ochranná plachta chrání vaše auto před nečistotami a nepříznivými povětrnostními podmínkami po celý rok. Díky čtyřvrstvému složení s paropropustnou membránou poskytuje plachta skvělou ochranu proti vodě a vlhkosti. Během vyšších teplot dovoluje odvádět vlhkost, která se kondenzuje pod plachtou. Plachta je určena pro konkrétní model auta s konkrétním typem karoserie (hb, sedan, combi, SUV, MPV, dodávka apod.). Díky tomu na auto dobře pasuje a její instalace je velmi snadná a rychlá. K autu se plachta upevňuje stažením vázacího provazu podél obvodu auta. Vázací provaz je umístěný ve spodní části plachty. Materiál: 100% Polyester Přibližné rozměry: délka 455-485cm, výška 126-136cm Bezpečně chrání auto před deštěm, poškrábáním, korozí, vyblednutím, ztrátou lesku, sluncem, prachem, pylem, ptačím trusem, listy ze stromů, šťávami ze stromů, sněhem i námrazou. Typ plachty Mobile Garage Plachta Mobile Garage je levnější varianta plachty s membránou. Plachta je pouze voděodolná a při vytrvalém dešti se voda dostane i pod plachtu, odkud se ovšem zase odpaří. Proces odpaření je pomalejší než u plachty typu Membrane Garage s extrémně funkční membránou.V nabídce máme plachty typu Basic, Optimal, Mobile, Perfect a Membrane. Tyto typy ochranných plachet se liší v následujících parametrech: počet vrstev, ze kterých je plachta poskládaná složení jednotlivých vrstev (netkaná textilie, polyetylen, membrána, podšívka) voděodolnost a schopnost odvádět vlhkost způsob použití Přehledné srovnání ochranných plachet si můžete prohlédnout v této tabulce

Objev podobné jako Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 1995-2002 (combi)

cena 1499.0 Kč
Detail

Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 2002-2008 (combi)

Ochranná plachta chrání vaše auto před nečistotami a nepříznivými povětrnostními podmínkami po celý rok. Díky čtyřvrstvému složení s paropropustnou membránou poskytuje plachta skvělou ochranu proti vodě a vlhkosti. Během vyšších teplot dovoluje odvádět vlhkost, která se kondenzuje pod plachtou. Plachta je určena pro konkrétní model auta s konkrétním typem karoserie (hb, sedan, combi, SUV, MPV, dodávka apod.). Díky tomu na auto dobře pasuje a její instalace je velmi snadná a rychlá. K autu se plachta upevňuje stažením vázacího provazu podél obvodu auta. Vázací provaz je umístěný ve spodní části plachty. Materiál: 100% Polyester Přibližné rozměry: délka 455-485cm, výška 126-136cm Bezpečně chrání auto před deštěm, poškrábáním, korozí, vyblednutím, ztrátou lesku, sluncem, prachem, pylem, ptačím trusem, listy ze stromů, šťávami ze stromů, sněhem i námrazou. Typ plachty Mobile Garage Plachta Mobile Garage je levnější varianta plachty s membránou. Plachta je pouze voděodolná a při vytrvalém dešti se voda dostane i pod plachtu, odkud se ovšem zase odpaří. Proces odpaření je pomalejší než u plachty typu Membrane Garage s extrémně funkční membránou.V nabídce máme plachty typu Basic, Optimal, Mobile, Perfect a Membrane. Tyto typy ochranných plachet se liší v následujících parametrech: počet vrstev, ze kterých je plachta poskládaná složení jednotlivých vrstev (netkaná textilie, polyetylen, membrána, podšívka) voděodolnost a schopnost odvádět vlhkost způsob použití Přehledné srovnání ochranných plachet si můžete prohlédnout v této tabulce

Objev podobné jako Ochranná plachta Mobile Garage na auto Nissan Primera 2002-2008 (combi)

cena 1499.0 Kč
Detail

FIAT Bravo/Brava 9/95–8/01 - Jak na to? č. 39 - Hans-Rüdiger Etzold

Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Fiat Bravo / Brava a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat. Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Motor. Mazání motoru. Chlazení motoru. Zapalování. Zapalovací svíčky. Palivová soustava. Vstřikovací zařízení zážehových motorů. Vstřikovací zařízení vznětových motorů. Výfuková soustava. Spojka. Převodovka. Automatická převodovka. Přední náprava. Zadní náprava. Řízení. Geometrie kol. Brzdy. Kola a pneumatiky. Karosérie. Topení. Elektrická zařízení. Osvětlení. Přístroje. Stírače. Péče o vozidlo. Údržba vozidla. Schémata elektrického zapojení vozu. Kniha popisuje tyto vozy: Benzin 1,2 l 59 kW (80 PS) 9/00–8/01 1,2 l 60 kW (82 PS) 11/98–8/00 1,4 l 55 kW (75 PS) 9/95–10/98 1,6 l 66 kW (90 PS) 9/95–10/98 1,6 l 76 kW (103 PS) 9/95–8/01 1,8 l 83 kW (113 PS) 9/95–8/00 2,0 l 108 kW (147 PS) 9/95–10/98 2,0 l 113 kW (154 PS) 11/98–8/00 Diesel 1,9 l 55 kW (75 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 1/97–9/98 1,9 l 74 kW (100 PS) 9/00–8/01 1,9 l 77 kW (105 PS) 10/98–8/00

Objev podobné jako FIAT Bravo/Brava 9/95–8/01 - Jak na to? č. 39 - Hans-Rüdiger Etzold

cena 670.0 Kč
Detail

Podívejte se také