Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně - Robert Čapek
Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole s poloviční námahou? Publikace ukazuje pedagogům, jak kvalitně vzdělávat a přitom zbytečně neztrácet energii. Líný učitel se při realizaci správné vzdělávací filozofie, s využitím psychologie, dobré didaktiky a vhodného osobního managementu může stát hvězdou sborovny - a ještě mu při tom stačí pracovat nejméně ze všech. Vždyť učitel je tím, kdo by se měl svou prací především bavit a k tomu mu tato kniha může velmi účinně a prakticky napomoci.
Podívejte se také Křesťan Robert a Druhá tráva: Robert Křesťan a Druhá tráva - CD (SU5975-2)
Líný učitel Jak učit dobře a efektivně (978-80-7496-344-5)
Kniha - autor Robert Čapek, 142 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole za poloviční námahu
Podívejte se také Drž hubu a bude ti dobre (978-80-8164-172-5)
Líný učitel - Kompas moderního učitele - Robert Čapek
Učitel, který se rozhodne inspirovat se filozofií Líného učitele, může při učení narazit na četné praktické problémy. Jak si s nimi poradit ukazuje naše kniha „Líný učitel: Kompas moderního učitele“. Třetí díl úspěšné série je zaměřen na práci se třídou a přináší širokou řadu momentů z praxe včetně doporučení jak dané pedagogické situace řešit či jaké vzdělávací metody zvolit. Autor vychází z otázek učitelů, s nimiž se setkává v podstatě denně při seminářích ve sborovnách, přes Facebook Líného učitele či prostřednictvím e-mailů, které mu učitelé adresují. S pomocí naší knihy může každý učitel proniknout ještě hlouběji do moderní strategie Líného učitele a čerpat inspiraci pro zlepšení svých pedagogických dovedností díky množství praktických příkladů, ukázek aktivit ve třídě a reálných kazuistik.
Podívejte se také Galerie slávy - Robert Vano
Podívejte se také
- Jak Křemílek a Vochomůrka hospodařili
- Cray Robert: Collected (2x LP) - LP (8719262016514)
- Glasper Robert: Black Radio III - CD (7240030)
- Jak se vařívalo kdysi a jak dnes, A-Ž (978-80-748-2222-3)
- Dieťa noci: Ako dobre poznáte svojich susedov? (978-80-8090-325-1)
- Red Dragon Šipky Steel Robert Thornton - 28g (224561)
- Robert Vano Memories (978-80-7529-265-0)
- Zákazníci - jak je získat a neztratit
- Jak shodit kila a oslabit korunu
- Jak se vařívalo dříve a jak dnes, 1. díl: A–G (978-80-748-2186-8)
- Šipky steel RedDragon Robert Thornton 24g, 95% wolfram (14976)
- Cray Band, Robert: That's What I Heard - CD (72098CD)
- Plant Robert, Krauss Alison: Raise The Roof - CD (9029667219)
- Red Dragon Šipky Steel Robert Thornton Blue - 24g (294009)
- Plant Robert: Digging Deep (8x 7" LP) - LP (9029687817)
- Jak žít a vyhnout se syndromu vyhoření ()
- Jak Bzuk a Ťuk putovali za sluníčkem
- Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci
- Jak se zbavit starostí a začít žít ()
- Apokalypsa kdy a jak - DVD (7003-01)
Líný učitel: Cesta pedagogického hrdiny - Robert Čapek
Učitel, který se rozhodl učit moderně, se vlastně vydává na cestu pedagogického hrdiny. Na jeho cestě jej mohou potkat mnohá protivenství. Zatímco předchozí publikace Líný učitel: jak učit dobře a efektivně ukázala, jak realizovat podporující a klimatické vyučování v praxi, druhý díl nejen ukáže další příklady práce ve třídě, ale nabízí i pohled na školu a naše školství, který učiteli pomůže najít svou vlastní filozofii. Být dobrým učitelem znamená najít si svou cestu. Není vůbec lehké po ní kráčet. Ale učitel by ji měl absolvovat! Ne proto, aby zachránil svět jako jiní hrdinové, ale aby udělal to nejlepší, co umí, pro své žáky. To je vlastně také záchrana světů - myšlenkových, vzdělávacích, postojových. To je důležité. Je to učitelova povinnost a poslání, jeho hrdinská mise.
Objev podobné jako Líný učitel: Cesta pedagogického hrdiny - Robert Čapek
Líný učitel - Vše o školním hodnocení - Robert Čapek
Hodnocení je velmi důležitou součástí práce učitele a jenom kvalitní hodnocení může ve třídě vytvořit dobré klima. Čtvrtý díl série Líný učitel představuje podporující hodnocení, které je formativní, optimistické a individualizované. Text se věnuje všem způsobům hodnocení, které se používají v českých školách: od klasifikace přes slovní hodnocení až k portfoliu. Ukáže mnoho hodnotících metod a způsobů sebehodnocení a vzájemného hodnocení žáků s praktickými příklady. Jednotlivé kapitoly se týkají palčivých problémů školního hodnocení, jako je průměrování známek, práce s váhami známek, testování, kriteriálního hodnocení a mnoha dalších. Kniha obsahuje více než sto obrázků s ukázkami té nejlepší i té nejhorší školní praxe. Svou filozofií a zaměřeností na každodenní praxi doplňuje předchozí publikace o vzdělávací strategii Líného učitele.
Objev podobné jako Líný učitel - Vše o školním hodnocení - Robert Čapek
Učitel a rodič - Robert Čapek - e-kniha
eBook: Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce (asistentské vyučování, návštěvu vyučování apod.). Autor se věnuje obvyklým druhům spolupráce (včetně domácích úkolů), ale i těm, jež nejsou v českém školním prostředí frekventované, což je například školní fundraising. Kromě reflexe současného stavu u nás nahlíží i do zahraničí. Kniha obsahuje případové studie, vlastní výzkum, analýzy praxe a další praktické a konkrétní informace.
Objev podobné jako Učitel a rodič - Robert Čapek - e-kniha
Líný učitel - Kroky k moderní a efektívni výuce (978-80-8140-676-8)
Kniha - autor Robert Čapek, 268 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha obsahuje to najdôležitejšie a najpraktickejšie z celej vzdelávacej stratégie Líneho učitele. Ide o súbor textov z troch dielov Líných učitelov, ktoré postupne vyšli s podtituly „Jak učit dobře a efektivně“, „Cesta pedagogického hrdiny“ a „Kompas moderního učitele“. Najdôležitejšie myšlienky navyše pre slovenských čitateľov doplnil aj o časti z aktuálne pripravovanej knihy Líný učitel: vše o školním hodnocení. Verí, že učitelia na Slovensku nájdu inšpiráciu, ktorá pomôže obohatiť ich učiteľskú filozofiu a doplniť pedagogické nástroje.
Objev podobné jako Líný učitel - Kroky k moderní a efektívni výuce (978-80-8140-676-8)
Učitel a syndrom vyhoření - Jiří Šmejkal, Robert Čapek, Irena Příkazská
Mezi nejčastější profese, u nichž hrozí syndrom vyhoření, patří učitelé. Právě oni totiž často přistupují ke své práci s velkým nadšením a zaujetím, nicméně pokud se nedočkají adekvátní odezvy a nepocítí úspěch, ztrácejí motivaci. Jejich nadšení slábne, postupně se může dostavit únava, fyzické obtíže, či absolutní lhostejnost, které již jasně signalizují syndrom vyhoření. Jak může učitel rozpoznat prvotní příznaky a jak svému vyhoření předejít, se dozvíte v naší publikaci. Svůj pohled na problematiku vyhoření u učitele Vám nabídne učitel a didaktik, psycholog a kouč.
Objev podobné jako Učitel a syndrom vyhoření - Jiří Šmejkal, Robert Čapek, Irena Příkazská
Líný učitel Cesta pedagogického hrdiny (978-80-7496-387-2)
Kniha - autor Robert Čapek, 175 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učitel, který se rozhodl učit moderně, se vlastně vydává na cestu pedagogického hrdiny. Na jeho cestě jej mohou potkat mnohá protivenství. Zatímco předchozí publikace Líný učitel: jak učit dobře a efektivně ukázala, jak realizovat podporující a klimatické vyučování v praxi, tato kniha nejen ukáže další příklady práce ve třídě, ale nabízí i pohled na školu a naše školství, který učiteli pomůže najít svou vlastní filozofii. Být dobrým učitelem znamená najít si svou cestu. Není vůbec lehké po ní kráčet. Ale učitel by ji měl absolvovat! Ne proto, aby zachránil svět jako jiní hrdinové, ale aby udělal to nejlepší, co umí, pro své žáky. To je vlastně také záchrana světů - myšlenkových, vzdělávacích, postojových. To je důležité. Je to učitelova povinnost a poslání, jeho hrdinská mise.
Objev podobné jako Líný učitel Cesta pedagogického hrdiny (978-80-7496-387-2)
Jak učit sám sebe - Michal Černý - e-kniha
eBook: Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém. Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít. Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které takovou formu učení podporují. Právě důraz na technologie, online služby nebo různé zdroje a nástroje technického rázu dělají z knihy praktického průvodce pro vzdělávání se v informační společnosti, která právě na technologiích a schopnosti pracovat s informacemi počítá. V knize se dotýkáme mnoha témat, jako je například: • tvorba myšlenkových a konceptuálních map, • učení se příběhem, • jak efektivně číst online texty, • kreativní techniky psaní, • paměťové techniky, • vizualizace informací, • psaní poznámek v digitální podobě, • MOOC, • vlastní učební plán, • učení se prostřednictvím sociálních sítí atp. Knihu je možné vnímat jak jako určitý inspiromat pro sebeurčené učení se, kdy každý den můžeme vyzkoušet jednu techniku, tak jako praktickou příručku pro učitele, kteří chtějí podporovat a rozvíjet schopnosti studentů skutečně se učit.
Objev podobné jako Jak učit sám sebe - Michal Černý - e-kniha
Jak učit sám sebe (978-80-265-0519-8)
Elektronická kniha - Jak učit sám sebe s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji - autor Michal Černý, 176 stran Jak učit sám sebe s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém.Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít.Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které...
Objev podobné jako Jak učit sám sebe (978-80-265-0519-8)
Jak učit o podnikání (978-80-904974-7-4)
Kniha - autor Lukáš Istenčin,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sada 15 metodických listů s kreativními aktivitami do hodin, pracovními listy, osmisměrkami a kvízy, které vám pomohou uvést vaše studenty do problematiky podnikání. V příručce najdete širokou škálu témat, jako je tvorba podnikatelského a finančního plánu, administrativní a daňové povinnosti podnikatele, formy reklamy a komunikace, tvorba e-shopu. Výukové plány vycházejí z metod aktivního vyučování a jsou doplněny autorovými podnětnými postřehy a poznámkami z testování metodik při výuce.
Objev podobné jako Jak učit o podnikání (978-80-904974-7-4)
Líný učitel Kompas moderního učitele (978-80-7496-456-5)
Kniha - autor Robert Čapek, 164 stran, česky Učitel, který se rozhodne inspirovat se filozofií Líného učitele, může při učení narazit na četné praktické problémy. Jak si s nimi poradit ukazuje naše kniha „Líný učitel: Kompas moderního učitele“. Třetí díl úspěšné série je zaměřen na práci se třídou a přináší širokou řadu momentů z praxe včetně doporučení jak dané pedagogické situace řešit či jaké vzdělávací metody zvolit. Autor vychází z otázek učitelů, s nimiž se setkává v podstatě denně při seminářích ve sborovnách, přes Facebook Líného učitele či prostřednictvím e-mailů, které mu učitelé adresují.S pomocí naší knihy může každý učitel proniknout ještě hlouběji do moderní strategie Líného učitele a čerpat inspiraci pro zlepšení svých pedagogických dovedností díky množství praktických příkladů, ukázek aktivit ve třídě a reálných kazuistik.
Objev podobné jako Líný učitel Kompas moderního učitele (978-80-7496-456-5)
Didaktika matematiky - Jak učit matematiku zajímavě a užitečně - Josef Polák
Publikace pro učitele matematiky, studenty učitelství, ale také pro další zájemce o studium matematiky a její historie vyplňuje citelnou mezeru v naší odborné literatuře, kterou je kvalitní učebnice didaktiky středoškolské matematiky.Publikace má za cíl jednak pomoci výuce didaktiky a historie matematiky, ale hlavně být zdrojem inspirace pro středoškolské učitele, kteří mají zájem o kvalitní výuku.Kniha je rozdělena do tří částí:I. částKonkrétní didaktika matematikyZahrnuje didaktické zpracování těchto partií:Množiny a logika, Reálná čísla, Funkce, Goniometrie, Rovnice a nerovnice v R, Komplexní čísla, Kombinatorika, Počet pravděpodobnosti a statistika, Posloupnosti a nekonečné řady, Geometie, Vektory, Analytická geometrie, Matematická analýza.Zpracování všech partií má následující jednotnou strukturu:historie vzniku a vývoje pojmů i metodpřehled metodického zpracování látky v našich učebnicích v historickém vývojididaktická analýza současného pojetí a metodika výkladumotivační a aplikační úlohy (včetně netradičních zajímavých úloh)konkrétní zpracování scénáře význačných výukových hodinII. částObecná didaktika matematikyObsahuje stručně zpracovaná témata Didaktické zásady vyučování matematiky, Prostředky matematického vzdělávání, Formy a metody vyučování matematiky, Vzdělávací programy (RVP a ŠVP) matematiky pro SŠ.III. částStručná historie matematiky, významní matematici.Tištěná kniha obsahuje část I. Části II. a III. jsou součástí pouze elektronické verze Flexibooks.Elektronickou verzi si můžete zakoupit nebo půjčit na flexibooks.cz.
Objev podobné jako Didaktika matematiky - Jak učit matematiku zajímavě a užitečně - Josef Polák
Jak učit finanční gramotnost? - Jana Doležalová, Renata Majvaldová, Kateřina Lichtenberková, Monika Houšková
Finanční vzdělávání by mělo být pevnou součástí našeho celoživotního učení, protože nám pomáhá pochopit, jak správně hospodařit se svými penězi, jak je zhodnotit, jak funguje trh, jak se nepředlužit, jak nenaletět a mnoho dalšího. K dosažení toho je ale zapotřebí rozvíjet i další dovednosti a osvojovat si postoje, které nám pomohou k uplatnění se na trhu práce i celkově v životě. Finanční gramotnost by měl ideálně učit i finančně gramotný a podnikavý učitel. Ten potřebuje oporu v metodice výuky finanční gramotnosti, přístup k novým výukovým metodám, zapojení mezipředmětových vazeb a propojení výuky s praxí. Publikace, která vznikla ve spolupráci se společností yourchance o.p.s. a jejím projektem Finanční gramotnost do škol, je praktickým průvodcem pro učitele sloužícím k tomu, aby dovedl finanční gramotnost dobře předat žákům. Přehledně zpracovává téma a nabízí řadu praktických podnětů do výuky na ZŠ i SŠ, tipy pro činnosti, pracovní listy či ukázky dobré praxe. Autorský tým je složený ze zkušených učitelů a spolupracovníků na projektech Finanční gramotnost do škol.
Objev podobné jako Jak učit finanční gramotnost? - Jana Doležalová, Renata Majvaldová, Kateřina Lichtenberková, Monika Houšková
Učit se být učitelem (9788024634937)
Elektronická kniha - autor , 172 stran Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
Objev podobné jako Učit se být učitelem (9788024634937)
Jak učit finanční gramotnost?: Tipy a podněty do výuky (978-80-262-1959-0)
Kniha - autor Kateřina Lichtenberková; Renata Majvaldová; Monika Houšková; Jana Doležalová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Finanční vzdělávání by mělo být pevnou součástí našeho celoživotního učení, protože nám pomáhá pochopit, jak správně hospodařit se svými penězi, jak je zhodnotit, jak funguje trh, jak se nepředlužit, jak nenaletět a mnoho dalšího. K dosažení toho je ale zapotřebí rozvíjet i další dovednosti a osvojovat si postoje, které nám pomohou k uplatnění se na trhu práce i celkově v životě. Finanční gramotnost by měl ideálně učit i finančně gramotný a podnikavý učitel. Ten potřebuje oporu v metodice výuky finanční gramotnosti, přístup k novým výukovým metodám, zapojení mezipředmětových vazeb a propojení výuky s praxí. Publikace, která vznikla ve spolupráci se společností yourchance o.p.s. a jejím projektem Finanční gramotnost do škol, je praktickým průvodcem pro učitele sloužícím k tomu, aby dovedl finanční gramotnost dobře předat...
Objev podobné jako Jak učit finanční gramotnost?: Tipy a podněty do výuky (978-80-262-1959-0)
Moderní didaktika - Robert Čapek
Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a nepostradatelným vodítkem.
Objev podobné jako Moderní didaktika - Robert Čapek
Líný učitel Vše o školním hodnocení (978-80-7496-511-1)
Kniha - autor Robert Čapek, 198 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Hodnocení je velmi důležitou součástí práce učitele a jenom kvalitní hodnocení může ve třídě vytvořit dobré klima. Čtvrtý díl série Líný učitel představuje podporující hodnocení, které je formativní, optimistické a individualizované. Text se věnuje všem způsobům hodnocení, které se používají v českých školách: od klasifikace přes slovní hodnocení až k portfoliu. Ukáže mnoho hodnotících metod a způsobů sebehodnocení a vzájemného hodnocení žáků s praktickými příklady. Jednotlivé kapitoly se týkají palčivých problémů školního hodnocení, jako je průměrování známek, práce s váhami známek, testování, kriteriálního hodnocení a mnoha dalších. Kniha obsahuje více než sto obrázků s ukázkami té nejlepší i té nejhorší školní praxe. Svou filozofií a zaměřeností na každodenní praxi doplňuje předchozí publikace o vzdělávací strategii Líného učitele.
Objev podobné jako Líný učitel Vše o školním hodnocení (978-80-7496-511-1)
Učit se být učitelem - Martin Strouhal - e-kniha
eBook: Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
Objev podobné jako Učit se být učitelem - Martin Strouhal - e-kniha
Uč jako umělec - Robert Čapek - audiokniha
Audiokniha: „Další cestou je stát se učitelem. Ten chodí do školy, kde luxusního není nic. Žádná kariéra ho nečeká. Je stále učitelem a tím bude celé dlouhé roky až do doby, kdy možná padne do ředitelské židle, anebo vysílením. Pozornost médií nebo plných přednáškových sálů nikdy nezíská, ze třídy na něj civí jen třicet umolousaných tvářiček. Jen pro ně se stane vědcem a expertem v jedné osobě. Také náhradním rodičem, filozofickým guruem, sportovním rozhodčím, učitelem společenského chování, mistrem Yodou. Někým, kdo žákům do třídy přináší radost ze vzdělávání. Ano, máte pravdu, stojí to za to!“ — ukázka z knihy O knize Zkoušení u tabule? Ztráta času. Monotónní výklad? Nuda, která se do paměti neuloží. Biflování? Nefunguje. Tomu všemu odzvonilo. Nastal čas učit jako umělec! Děti se mají ve školách připravovat na svět, v němž budou žít za 20 let, ale u nás se stále často učí jako za krále Holce, kdy byly za dobrou učebnici dvě ovce. Kdo to může změnit? Vy, učitelé! O reformě školství se bude debatovat ještě roky, ale do moderní výuky se můžete pustit i bez ní. Třeba hned zítra. Učitel, psycholog a lektor Robert Čapek vám ukáže, jak žáky přitáhnout k vašemu předmětu a probudit v nich nadšené přírodovědce, budoucí novináře nebo kreativní architekty. V knize objasňuje klíčové myšlenky moderní výuky a dává spoustu praktických tipů, jak ji uvést do praxe. ## V knize se mimo jiné dozvíte - Jak ve třídě vytvořit stav flow, kdy se žáci ponoří do učení s maximálním soustředěním. - Proč s moderním přístupem připravíte žáky na přijímačky lépe než frontální výukou. - Že k seznámení se s řeckými a římskými bohy je ideální vytvořit jim Instagram a proč si s tabulkou prvků zahrát bingo. - Jak nevyhovřet a učit moderně i v prostředí tradiční školy. O autorech Robert Čapek (* 1967) působí jako učitel, psycholog a didaktik. Vyučoval postupně na všech typech škol, od zvláštní po vysokou, v současné době se věnuje postgraduálnímu vzdělávání pedagogických pracovníků, vede semináře na školách, přednáší na konferencích a tvoří sérii moderních učebnic. O nových pedagogických metodách píše kromě knih také blog a spravuje facebookovou stránku Líný učitel. Radek Petřík (* 1987) je grafický designér a ilustrátor. Věnuje se volné i reklamní vizuální tvorbě, ilustruje knihy, tvoří webové projekty, vytváří koncepty (například festivalů a politických kampaní), animuje, navrhuje, skečnoutuje a občas něco z toho ukazuje na webu radecho.com. Více o knize http://www.melvil.cz/kniha-uc-jako-umelec Sdílejte s hashtagem #ucjakoumelec
Objev podobné jako Uč jako umělec - Robert Čapek - audiokniha
Moderní didaktika - Robert Čapek - e-kniha
eBook: Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a nepostradatelným vodítkem.
Objev podobné jako Moderní didaktika - Robert Čapek - e-kniha
Aby škola neškodila - Robert Čapek, Štěpánka Cimlová
Jak se pozná dobrý učitel? Jsou domácí úkoly povinné? Za co nikdy nesmí student dostat pětku? A jak do vzdělávacího procesu zapadají rodiče? V těchto a dalších otázkách vám teď udělají jasno oblíbení vzdělávací influenceři. Štěpánka Cimlová alias Štěkánka a Robert Čapek alias Líný učitel si posvítí na toxické jevy českého školství a ukážou vám cestu vedoucí k jejich nápravě. Tento praktický průvodce se stane pokladem pro každého, kdo nechce, aby školy ve 21. století používaly metody z dob Milouše Jakeše.
Objev podobné jako Aby škola neškodila - Robert Čapek, Štěpánka Cimlová
Uč jako umělec - Robert Čapek - e-kniha
eBook: „Další cestou je stát se učitelem. Ten chodí do školy, kde luxusního není nic. Žádná kariéra ho nečeká. Je stále učitelem a tím bude celé dlouhé roky až do doby, kdy možná padne do ředitelské židle, anebo vysílením. Pozornost médií nebo plných přednáškových sálů nikdy nezíská, ze třídy na něj civí jen třicet umolousaných tvářiček. Jen pro ně se stane vědcem a expertem v jedné osobě. Také náhradním rodičem, filozofickým guruem, sportovním rozhodčím, učitelem společenského chování, mistrem Yodou. Někým, kdo žákům do třídy přináší radost ze vzdělávání. Ano, máte pravdu, stojí to za to!“— ukázka z knihy O knize Zkoušení u tabule? Ztráta času. Monotónní výklad? Nuda, která se do paměti neuloží. Biflování? Nefunguje. Tomu všemu odzvonilo. Nastal čas učit jako umělec! Děti se mají ve školách připravovat na svět, v němž budou žít za 20 let, ale u nás se stále často učí jako za krále Holce, kdy byly za dobrou učebnici dvě ovce. Kdo to může změnit? Vy, učitelé! O reformě školství se bude debatovat ještě roky, ale do moderní výuky se můžete pustit i bez ní. Třeba hned zítra. Učitel, psycholog a lektor Robert Čapek vám ukáže, jak žáky přitáhnout k vašemu předmětu a probudit v nich nadšené přírodovědce, budoucí novináře nebo kreativní architekty. V knize objasňuje klíčové myšlenky moderní výuky a dává spoustu praktických tipů, jak ji uvést do praxe. V knize se mimo jiné dozvíte - Jak ve třídě vytvořit stav flow, kdy se žáci ponoří do učení s maximálním soustředěním. - Proč s moderním přístupem připravíte žáky na přijímačky lépe než frontální výukou. - Že k seznámení se s řeckými a římskými bohy je ideální vytvořit jim Instagram a proč si s tabulkou prvků zahrát bingo.- Jak nevyhovřet a učit moderně i v prostředí tradiční školy. O autorech Robert Čapek (* 1967) působí jako učitel, psycholog a didaktik. Vyučoval postupně na všech typech škol, od zvláštní po vysokou, v současné době se věnuje postgraduálnímu vzdělávání pedagogických pracovníků, vede semináře na školách, přednáší na konferencích a tvoří sérii moderních učebnic. O nových pedagogických metodách píše kromě knih také blog a spravuje facebookovou stránku Líný učitel. Radek Petřík (* 1987) je grafický designér a ilustrátor. Věnuje se volné i reklamní vizuální tvorbě, ilustruje knihy, tvoří webové projekty, vytváří koncepty (například festivalů a politických kampaní), animuje, navrhuje, skečnoutuje a občas něco z toho ukazuje na webu radecho.com.
Objev podobné jako Uč jako umělec - Robert Čapek - e-kniha
Třídní klima a školní klima - Robert Čapek - e-kniha
eBook: Publikace shrnuje odborné poznatky o klimatu třídy a školy v praktickém kontextu tak, aby byla zřejmá souvislost jednotlivých faktorů klimatu, a doplňuje je řadou příkladů z praxe. Popisuje nejen kategorie klimatu, ale také možnosti jejich zlepšování a aktivního působení na ně, a uvádí různé projekty jako příklady zkvalitňování školního klimatu i možnosti posilování klimatu ve třídě. Kniha předkládá nástroje na měření klimatu spolu s metodami hodnocení a analyzování, aby tyto činnosti byly přístupné nejen odborníkům, ale také učitelům i studentům. Součástí textu jsou výsledky starších i nejnovějších šetření (včetně dosud nepublikovaných výzkumů autora), podané v přehledné podobě, aby měl čtenář možnost srovnání s hodnotami klimatu, které případně naměří on sám.
Objev podobné jako Třídní klima a školní klima - Robert Čapek - e-kniha
Odměny a tresty ve školní praxi - Robert Čapek - e-kniha
eBook: Jednou z nejdůležitějších aktivit učitele ve třídě je odměňování a trestání. Tyto činnosti souvisejí nejen s kázní a udržováním pravidel ve třídě, ale také s motivací, třídním klimatem i se vztahem žáků ke vzdělávání vůbec. Učitel by měl používat takové strategie, které jsou výhodné a efektivní, a to nejen krátkodobě. Není důležité pouze správně trestat, ale také vytvářet ve třídě klima působící preventivně proti nevhodnému chování. Nestačí jen vhodně odměňovat, ale je třeba promyšleným posilováním žáky motivovat. Učitel musí znát postup při vyšetřování školní krádeže, ale ještě důležitější je, aby uměl správně hodnotit a klasifikovat. Teoretický text je doplněn řadou ilustrativních kazuistik ze školních tříd a pro čtenáře jsou připravena i praktická doporučení a zajímavé podněty k zamyšlení.
Objev podobné jako Odměny a tresty ve školní praxi - Robert Čapek - e-kniha
Dobrá zpověď nad zlato - Robert Bergman
Všichni děláme chyby a všichni potřebujeme odpuštění. Proto nám Bůh nabízí svátost smíření. Není pro nás vždycky snadná, pojí se s ní mnohá úskalí a překážky (o nich je z velké části tato knížka). Přesto můžeme se známou českou pohádkou směle prohlásit: Dobrá zpověď nad zlato! Já jsem naštěstí dostal od Boha dar, že jsem mohl objevit krásu této svátosti, a o to bych se chtěl s vámi podělit. (z úvodu autora)
Objev podobné jako Dobrá zpověď nad zlato - Robert Bergman
Znát a učit elementární matematiku - Jak učitelé v Číně a ve Spojených státech rozumí základní matematice - Liping Ma
Od začátku 20. století probíhají v mnoha zemích debaty o tom, co a jak učit v elementární matematice. Běžně se má za to, že elementární matematika je jednoduchá, všem srozumitelná a učit ji je snadné. Autorka dokládá, že učit ji dobře snadné není. Na základě rozhovorů s čínskými a americkými učiteli rozebírá příklady dobrých a špatných postupů ve výuce, odhaluje systémové nedostatky v přípravě učitelů a navrhuje konkrétní kroky ke zlepšení. Dochází k jasným závěrům: učitel musí důkladně rozumět obsahu vyučovaného předmětu; má-li se zlepšit vzdělávání žáků v matematice, musí mít jejich učitelé lepší znalosti školské matematiky a dobré podmínky pro přípravu a celoživotní vzdělávání. Kniha je určena všem, komu záleží na zlepšení výuky matematiky: učitelům, vysokoškolským pedagogům, studentům, rodičům a politikům.
Objev podobné jako Znát a učit elementární matematiku - Jak učitelé v Číně a ve Spojených státech rozumí základní matematice - Liping Ma
Znát a učit elementární matematiku - Jak učitelé v Číně a ve Spojených státech rozumí základní matematice (Defekt) - Liping Ma
Od začátku 20. století probíhají v mnoha zemích debaty o tom, co a jak učit v elementární matematice. Běžně se má za to, že elementární matematika je jednoduchá, všem srozumitelná a učit ji je snadné. Autorka dokládá, že učit ji dobře snadné není. Na základě rozhovorů s čínskými a americkými učiteli rozebírá příklady dobrých a špatných postupů ve výuce, odhaluje systémové nedostatky v přípravě učitelů a navrhuje konkrétní kroky ke zlepšení. Dochází k jasným závěrům: učitel musí důkladně rozumět obsahu vyučovaného předmětu; má-li se zlepšit vzdělávání žáků v matematice, musí mít jejich učitelé lepší znalosti školské matematiky a dobré podmínky pro přípravu a celoživotní vzdělávání. Kniha je určena všem, komu záleží na zlepšení výuky matematiky: učitelům, vysokoškolským pedagogům, studentům, rodičům a politikům.
Objev podobné jako Znát a učit elementární matematiku - Jak učitelé v Číně a ve Spojených státech rozumí základní matematice (Defekt) - Liping Ma
Znát a učit elementární matematiku: Jak učitelé v Číně a ve Sojených státech rozumí základní matemat (978-80-200-3219-5)
Kniha - autor Liping Ma, 284 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od začátku 20. století probíhají v mnoha zemích debaty o tom, co a jak učit v elementární matematice. Běžně se má za to, že elementární matematika je jednoduchá, všem srozumitelná a učit ji je snadné. Autorka dokládá, že učit ji dobře snadné není. Na základě rozhovorů s čínskými a americkými učiteli rozebírá příklady dobrých a špatných postupů ve výuce, odhaluje systémové nedostatky v přípravě učitelů a navrhuje konkrétní kroky ke zlepšení. Dochází k jasným závěrům: učitel musí důkladně rozumět obsahu vyučovaného předmětu; má-li se zlepšit vzdělávání žáků v matematice, musí mít jejich učitelé lepší znalosti školské matematiky a dobré podmínky pro přípravu a celoživotní vzdělávání. Kniha je určena všem, komu záleží na zlepšení výuky matematiky: učitelům, vysokoškolským pedagogům, studentům, rodičům a politikům.
Objev podobné jako Znát a učit elementární matematiku: Jak učitelé v Číně a ve Sojených státech rozumí základní matemat (978-80-200-3219-5)
Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva - Ladislav Briestenský
Každé obecné zastupiteľstvo predstavuje jedinečnú zostavu osôb, čo sa premieta do rozmanitosti názorov a záujmov. Ako transformovať jedinečnú zostavu osôb obecného zastupiteľstva na kooperujúci tím a docieliť tak maximálnu efektívnosť ich zasadnutí?Odpovede na túto otázku prináša publikácia Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva. Netradičný pohľad na zdanlivo jasnú tému vychádza z bohatých skúseností autora s vedením zasadnutí obecných zastupiteľstiev a dôverného poznania najčastejších problémov.Obsah publikácie je rozvrhnutý do krátkych, no obsahovo výdatných kapitol, ktoré sú vhodne doplnené príkladmi, odporúčaniami, praktickými skúsenosťami a stručnou rekapituláciou. Detailne spracované témy súvisiace s prípravou, zabezpečením a priebehom zasadnutia poskytujú vyčerpávajúci pohľad na zložitý proces a poskytujú návod, ako ho zefektívniť. Autor sa nevyhýba ani konfliktom počas zasadnutia obecného zastupiteľstva, ako aj zasadnutiam počas krízovej situácie. Publikácia je venovaná najmä poslancom obecných zastupiteľstiev, starostom a zamestnancom obecných samospráv, ale zaujme aj občanov, ktorí chcú lepšie porozumieť chodu obecného zastupiteľstva.
Objev podobné jako Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva - Ladislav Briestenský
Učit se, učit se…! - Ivan Kraus - audiokniha
Audiokniha: Albert Einstein řekl, že: "Vzdělání je to, co zůstává po tom, čemu se člověk naučil ve škole." Snahou bratrů Krausových je - doložit toto moudré rčení několika osobními důkazy. Originální a autentické autorské čtení z knih Ivana Krause doplňuje řada vtipných glos a poznámek. Záznam představení z pražské Violy
Objev podobné jako Učit se, učit se…! - Ivan Kraus - audiokniha
Učit se, učit se…! (MP3-CD) - audiokniha
Audioknihu Učit se, učit se…! čtou: Ivan Kraus, Jan Kraus. Originální a autentické autorské čtení z knih Ivana Krause doplňuje řada vtipných glos a poznámek. Záznam představení z pražské Violy. Albert Einstein řekl, že: "Vzdělání je to, co zůstává po tom, čemu se člověk naučil ve škole." Snahou bratrů Krausových je - doložit toto moudré rčení několika osobními důkazy.
Objev podobné jako Učit se, učit se…! (MP3-CD) - audiokniha
Kraus Jan, Kraus Ivan: Učit se, učit se...! - CD (59568-2)
Hudební CD - Originální a autentické autorské čtení z knih Ivana Krause doplňuje řada vtipných glos a poznámek. Záznam představení z pražské Violy Albert Einstein řekl, že: „Vzdělání je to, co zůstává po tom, čemu se člověk naučil ve škole.” Snahou bratrů Krausových je - doložit toto moudré rčení několika osobními důkazy. Originální a autentické autorské čtení z knih Ivana Krause doplňuje řada vtipných glos a poznámek. Záznam představení z pražské Violy Seznam stop Učit se, učit se / Strýc, který to uměl s dětmi / Medová léta (kapitola) / Otec jde do školy / Maturita / Ovečky / Má drahá
Objev podobné jako Kraus Jan, Kraus Ivan: Učit se, učit se...! - CD (59568-2)
Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva (978-80-571-0263-2)
Kniha - autor Ladislav Briestenský, 224 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Každé obecné zastupiteľstvo predstavuje jedinečnú zostavu osôb, čo sa premieta do rozmanitosti názorov a záujmov. Ako transformovať jedinečnú zostavu osôb obecného zastupiteľstva na kooperujúci tím a docieliť tak maximálnu efektívnosť ich zasadnutí? Odpovede na túto otázku prináša publikácia Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva. Netradičný pohľad na zdanlivo jasnú tému vychádza z bohatých skúseností autora s vedením zasadnutí obecných zastupiteľstiev a dôverného poznania najčastejších problémov. Obsah publikácie je rozvrhnutý do krátkych, no obsahovo výdatných kapitol, ktoré sú vhodne doplnené príkladmi, odporúčaniami, praktickými skúsenosťami a stručnou rekapituláciou. Detailne spracované témy súvisiace s prípravou, zabezpečením a priebehom zasadnutia poskytujú vyčerpávajúci pohľad na zložitý proces a poskytujú návod, ako ho zefektívniť. Autor sa nevyhýba ani...
Objev podobné jako Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva (978-80-571-0263-2)
Efektívne riadenie ľudských zdrojov (978-80-8155-016-4)
Kniha - autor Milan Kubalák, 528 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Publikácia Efektívne riadenie ľudských zdrojov je vyjadrením dlhoročného úsilia autora o vypracovanie práce postavenej s ohľadom na špecifiká Slovenska a jeho súčasnej spoločensko-ekonomickej charakteristiky. V publikácii dominuje orientácia na "efektívnosť personálnej práce" vo všetkých jej častiach: 1. Východiská, trendy a bariéry modernej a efektívnej personálnej práce 2. Strategické riadenie ľudských zdrojov ako rozhodujúci predpoklad efektívnosti personálnej práce 3. Vedecké poznatky a moderné technológie v personálnej práci. Obsah i štruktúra publikácie sú premyslené a podriadené vyššie uvedenému zámeru autora. Podporným faktom v prospech uvedenej publikácie je aj odborná orientácia autora - psychológa, ktorý sa svojej odbornej orientácie pridržiava a patrične prezentuje i s ohľadom na prax. Vydanie tejto publikácie je pozitívne vnímané odborníkmi i širokou verejnosťou....
Objev podobné jako Efektívne riadenie ľudských zdrojov (978-80-8155-016-4)
Líný rodič ()
Audiokniha MP3 - Humorná a láskyplná kniha Toma Hodgkinsona, líného rodiče tří dětí, se stane nepostradatelnou součástí každé moderní domácnosti. - autor Tom Hodgkinson, čte David Novotný Lenošením a nečinností k lepšímu rodičovství.„Nechte je být.“ – H. LawrencePryč s organizovanou zábavou i se dny, které jsou přecpané aktivitami. Neveďme děti k soutěživosti ani ke stresující nutnosti dosahovat vytyčených cílů. A zkroťme i vlastní horlivé snahy být dokonalým rodičem. Dejme v nejkrásnějším období života opět prostor volnosti, hře, poznávání a tvořivosti, a to bez drahých hraček, bez civění na televizi nebo paření počítačových her. Namísto toho nechme naše potomky na pokoji, ať mají prostor pro realizaci vlastních nápadů. Vypusťme je do přírody – a zároveň využijme toho, že rádi něco podnikají. Zapojme je do běžných domácích činností a sami si dopřejme zasloužený odpočinek. Naše děti tak budou soběstačnější, tím pádem i šťastnější a my s nimi… zní to slibně, že?...
Objev podobné jako Líný rodič ()
Líná kuchařka
Edice Apetit se rozrůstá o další novinku. Je jí Líná kuchařka, která ušitá na míru všem, kteří rádi dobře jedí, ale nemají čas nebo chuť trávit v kuchyni dlouhé hodiny. Kniha je plná receptů, které pravděpodobně znáte. My jsme je ale zjednodušili a přepsali tak, abyste v kuchyni nestrávili věčnost a s jejich přípravou měli výrazně méně práce. Zkrátka minimum úsilí, maximální požitek.*****Jaké jsou znaky lenivého kuchaře? Nechce číst dlouhé recepty, nechce trávit hodiny u sporáku, ale přes to všechno by se rád dobře najedl. Pokud se v líném kuchaři poznáváte, je tato kuchařka přesně pro vás. Sepsali jsme do ní jídla všeho druhu a zjednodušili je tak, aby vám na vaření stačilo pár ingrediencí i pár minut. Přidali jsme tipy, jak si v kuchyni zjednodušit život i jak zapojit šikovné přístroje, které mohou vařit za vás. Všechny recepty jsme jako vždy uvařili, ochutnali a vyladili v redakční kuchyni časopisu Apetit.*****V Líné kuchařce najdete tyto kapitoly: Servis Skoro bez práce Jedna pánev stačí! Z trouby na stůl Šikovní pomocníci Chytré zkratky Sladké lenošení
Objev podobné jako Líná kuchařka
Efektívne využívanie energie pri prevádzke zariadení a budov (80-88905-33-8)
Kniha - autor kolektiv autorů, 160 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Efektívne využívanie energie pri prevádzke zariadení a budov (80-88905-33-8)
Ako skvele učiť - Doug Lemov
Kniha obsahuje 63 techník, ktoré pomáhajú učiteľom vytvárať v triede sústredenú a motivujúcu atmosféru, učiť a rozvíjať žiakov a študentov. Využijú ju všetci učitelia základných aj stredných škôl, ktorí nechcú len „odučiť učivo“, ale ktorých poslaním je nasmerovať svojich žiakov k úspechu v práci a v živote. Kniha vám pomôže najmä v týchto oblastiach:· plánovanie a príprava vyučovacej hodiny· manažment vyučovania: získavanie spätnej väzby, práca s otázkami· formovanie správania: motivácia a sústredenie študentov, práca s dôverou a budovanie vzťahu, intervenčné techniky· nastavenie štruktúry hodiny, tempo, práca s písaním a diskusiou Knihu je možné využívať vyhľadaním konkrétnej techniky, ktorá je vhodná na riešenie špecifickej situácie učiteľa. Prináša jednoduché postupy a návody, ako si môžu učitelia v náročných situáciách zachovať chladnú hlavu. Online rozhranie knihy tiež obsahuje viac ako sto videí z tried, situácie a ich riešenie.
Objev podobné jako Ako skvele učiť - Doug Lemov
O líné babičce
Audiokniha MP3 Alena Kastnerová, čte Arnošt Goldflam Byla jednou jedna naprosto normální, obyčejná a průměrná babička. Žila ve středně velkém městě, měla běžnou, střední rodinu, pár dětí a o trochu víc vnoučat, trpasličího jezevčíka, no prostě: normálka. Jen jedna věc byla na téhle babičce nenormální. Tahle naše babička byla totiž šíleně, ale šíleně líná! Tak – a je to venku! Pokud znáte, děti, nějakou tu babičku, pak asi víte, že babičky mohou být všechno možné, jenom ne líné!! No – a ta naše byla! Není to ale tak docela pravda. Líná babička se totiž rozhodla, že nebude na stará kolena vařit, péct a uklízet, ale plnit si svá dávná přání. A tak vytahuje ze škapulíře jeden lísteček s přáním za druhým a prožívá neuvěřitelná dobrodružství...
Objev podobné jako O líné babičce
Líné brýle (7706798)
Doplněk ke kostýmu - brýle, černá barva
Objev podobné jako Líné brýle (7706798)
Pojďme se učit: Dovednosti - dětská hra
Hravý způsob učení předškoláků. Ověřte si své dovednosti a získejte nové! Dokážeš napodobit zvuky čtyř různých zvířat? Dokážeš nůžkami vystřihnout z papíru hvězdu? Již dokážeš spoustu věcí a každý den se učíš nové. Pojďme se učit: Dovednosti je hra plná úkolů, které provádíš sám nebo s kamarádem, Nikdy nevíš, co dalšího se naučíš! Zkoumání nových dovedností a schopností aktivuje v dětech jejich přirozenou zvídavost a opakovaně poutá jejich pozornost. Deskové hry vytvářejí pro dítě bezpečné prostředí pro učení různých dovedností. Hraní her umožňuje dětem zlepšovat sociální dovednosti, naučit se spolupracovat a bavit se. Také učí děti trpělivosti při čekání na svůj tah a vyhrávat i prohrávat. Ale hlavně jim umožňuje pokaždé hrát znovu a každou hrou se zlepšovat. OBSAH BALENÍ: herní plán 100 karet 4 skládačky (každá se 6 dílky), 4 kartonové figurky + plastové stojánky roztáčecí šipka pravidla
Objev podobné jako Pojďme se učit: Dovednosti - dětská hra
Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat - Dale Carnegie
Kniha Jak se stát vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat navazuje na bestsellery průkopníka na poli mezilidských vztahů Dalea Carnegieho a pracuje s jeho nesmrtelnými pravidly, tentokrát v oblasti práce s lidmi. Jedním z hlavních důvodů, proč jsou lidé povyšováni do manažerských nebo vůdčích pozic, je fakt, že byli schopni efektivně zvládat svou práci. Jejich úspěšnost dnes ale závisí především na tom, jak zvládnou přechod od "dělání" věcí k "vedení" lidí, tedy jestli dokážou pomoci svým podřízeným, aby ještě lépe zužitkovali své dovednosti a lépe využili pracovní dobu. Efektivní manažeři dnes balancují mezi dvěma polohami: mezi zvládnutím procesů a mezi vedením lidí. Pokud se vám podaří nalézt správnou rovnováhu, pak nejen dosáhnete vysoké produktivity, ale zároveň budete i obklopeni vysoce motivovanými a loajálními lidmi. Tato kniha vám nabízí řadu podnětů a rad, jak toho dosáhnout. Dobrý leader vytváří prostředí, kde se daří spolupráci a kde lidé vědí, že jejich zapojení a nápady jsou vítané. Nešéfujte, ale veďte. Buďte připraveni převzít iniciativu - efektivní leader se chová proaktivně, a nikoli reaktivně. Dejte svým lidem příležitost, aby plně využili svého nadání a svých dovedností. Udržujte si entuziasmus, motivujte své lidi tím, že budete neustále oceňovat jejich práci. Vypracujte odpovídající systém odměňování, který druhé pobízí k dosažení cílů. Koučujte a neustále dávejte svým lidem konstruktivní zpětnou vazbu. Dale Carnegie je i několik desítek let po své smrti považován za "guru" v oblasti mezilidských vztahů a komunikace. Z jeho zápisků a případových studií vznikla pětidílná série knih, jejíž pátý díl držíte v ruce, obohacená o ilustrativní příklady ze současnosti, aby i dnešnímu čtenáři carnegiovská pravidla zněla aktuálně. 1. díl: Jak rozvíjet vztahy s lidmi, působit na ně a získat jejich důvěru 2. díl: Jak správně myslet, jednat a mluvit 3. díl: Jak vést úspěšný a plnohodnotný život 4. díl: Jak překonat starosti a stres
Objev podobné jako Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat - Dale Carnegie
Zahradníkův rok - Karel Čapek, Josef Čapek
Knihu Karla Čapka s originálními ilustracemi jeho bratra Josefa "pro poučení všem zahrádkářům" jistě není třeba dlouze představovat. Úsměvně milé vyprávění autora coby zkušeného zahrádkáře, nabízí čtenářům kromě radosti a pobavení i množství zahradnických rad a návodů. Z vlastní zkušenosti nás autor varuje před úskalími, která zahradnické práce po celý rok přinášejí. Kniha Zahradníkův rok nás učí i pokoře k přírodě a zahradničení obzvlášť.
Objev podobné jako Zahradníkův rok - Karel Čapek, Josef Čapek
Dětem - Karel Čapek, Josef Čapek - audiokniha
Audiokniha: To nejlepší pro malé i velké posluchače z tvorby bratří Čapků určené dětem. Velký komplet audioknih - 654 minut. Dětské knížky Karla a Josefa Čapkových patří do zlatého fondu české literatury. Jejich literární texty jsou nadčasové, mají trvalou uměleckou hodnotu a líbí se již několikáté generaci čtenářů. Krásná čeština, laskavý styl vyprávění a mimořádná úroveň práce s jazykem činí z tvorby bratří Čapků absolutní klasiku, kterou by měl znát každý. Poprvé vychází takto rozsáhlý komplet nahrávek mluveného slova, který zahrnuje všechny jejich dětské tituly v neopakovatelné interpretaci českých herců. Devatero pohádek, Dášeňka, Povídání o pejskovi a kočičce, Pudlenka, Povídejme si, děti… v provedení Josefa Somra, Petra Štěpánka, Tomáše Töpfera, Marka Ebena, Ladislava Freje, Jiřího Krampola, Pavla Rímského, Františka Kreuzmanna, Václava Kopty, Matouše Rumla, Jiřího Suchého z Tábora, Karla Högera a Dagmar Havlové-Veškrnové.
Objev podobné jako Dětem - Karel Čapek, Josef Čapek - audiokniha
Čapka Vinařství Čapka Chardonnay 12,5% 0,75l
Světlá žlutá barva. Čistá a přímá vůně, po prodýchání s uhlazeným a elegantním aromatickým projevem po vyzrálém tropickém ovoci, sušené citrusové kůře a v závěru s jemným nádechem teplého přepuštěného másla a opečeného toustového chleba. Chuť je suchá a přímá s vyváženým poměrem zbytkového cukru a svěží ovocné kyseliny, uhlazeným ovocně-krémovým projevem a dlouhou osvěžující dochutí s tóny vyzrálého jádrového a tropického ovoce. Na zdraví!
Objev podobné jako Čapka Vinařství Čapka Chardonnay 12,5% 0,75l
Devatero pohádek - Karel Čapek, Josef Čapek
Známé pohádky – Velká kočičí pohádka, Pohádka psí, Pohádka ptačí, První loupežnická pohádka, Pohádka vodnická, Druhá loupežnická pohádka, Pohádka tulácká, Velká policejní pohádka, Pohádka pošťácká a Velká pohádka doktorská - patří v tomto souboru mezi stálice základního fondu literatury pro děti společně s kouzelnými ilustracemi Josefa Čapka.
Objev podobné jako Devatero pohádek - Karel Čapek, Josef Čapek
Čapka Vinařství Čapka Zweigeltrebe 13% 0,75l
Vzhled: Tmavě červená – granátová barva. Nos: Čistý a přímý s jemnou a vyzrálou aromatikou s projevem bobulového ovoce, kompotovaného peckového ovoce a povidel, v závěru s nádechem exotického koření a teplého perníku. Patro: Suché, přímé a uhlazené s elegantním a až krémovým a povidlovým projevem s vyzrálou ovocnou aromatikou, jemným až křehkým tříslem a středně dlouhou kořenitě sametovou dochutí. Celkový dojem: Vyzrálý Zweigelt s jemnou a elegantní ovocně-kořenitou aromatikou a uhlazeným patrem se sametovou dochutí. K běžnému pití a degustaci, k lehčím tepelným úpravám růžových a červených mas, k zvěřinovým paštikám a měkkým zrajícím sýrům.
Objev podobné jako Čapka Vinařství Čapka Zweigeltrebe 13% 0,75l
Čapka Vinařství Čapka Frankovka 12,5% 0,75l
Hrozny pochází z viniční trati Kukvička, která dává vínu nezaměnitelný typický charakter. Zatížení keřů bylo díky redukcím přibližně jeden kilogram hroznů na keř. Víno zrálo 18 měsíců na starších dubových sudech. Jeho barva připomíná tmavé višně, ve vůni dominují povidla, višně v čokoládě, koření a ušlechtilé dřevo. Chuť je krásně ovocná, mnohovrstevnatá, s výraznými sladkými tóniny dřeva.
Objev podobné jako Čapka Vinařství Čapka Frankovka 12,5% 0,75l
Čapka Vinařství Čapka Sauvignon 12% 0,75L
Charakteristika vína Vzhled: Zlatavě žlutá barva. Nos: Čistý a přímý s expresivní a zároveň elegantní odrůdovou aromatikou s projevem dobře vyzrálého peckového a jádrového ovoce, po prodýchání s jemnými tóny bílých květů a svěží herbálnosti. Patro: Suché a přímé se svěží šťavnatou citrusovou kyselinou, převážně vyzrálým ovocným projevem a středně dlouhou svěží dochutí s jemným herbálním závěrem. Celkový dojem: Typický Sauvignon z vyzrálého ročníku s elegantním projevem, šťavnatou citrusovou kyselinou a vyzrálým ovocně-herbálním patrem. Doporučení k jídlu: K běžnému pití a degustaci, k bílým masům, měkkým nezrajícím sýrům a plodům moře. Teplota podávání: 12-13 ˚C Archivace: Do 4-5 let.
Objev podobné jako Čapka Vinařství Čapka Sauvignon 12% 0,75L
Podívejte se také
- Jak Křemílek a Vochomůrka hledali, až našli
- Jak se oblékají Princezny Koně a poníci
- Rady jak umírat a žít lepší život ()
- Migréno, díky!: Proč a jak vzniká stres a jak z problémů ven (978-80-8100-611-1)
- Dys...Jak se učí chlapci a jak děvčata (978-80-7311-110-6)
- Nezbedný Posmievajko, ktorého všetky (ne)poslušné deti dobre poznajú... (978-80-10-02777-4)
- Zuty - Malování podle čísel - POBŘEŽNÍ HLÍDKA A MOŘE (ROBERT JOHNSON), 80x100 cm, vypnuté plátno na (HRAmmb07271nad)
- Zuty - Malování podle čísel - VELRYBY A POBŘEŽNÍ MĚSTO (ROBERT JOHNSON), 80x100 cm, vypnuté plátno n (HRAmmb07259nad)
- Zuty - Malování podle čísel - DELFÍNI A KORÁLY (ROBERT JOHNSON), 80x100 cm, vypnuté plátno na rám (HRAmmb07319nad)
- Jak proměnit myšlenky v zázraky: Jak si vyprosit božskou energii a jak ji přijmout (978-80-7336-675-9)
- Zlý pes: Šéfinspektor Robert Kett (978-80-277-0266-4)
- Plant Robert, Krauss Alison: Raising Sand (2x LP) - LP (7228801)
- Robert Glasper Experiment: Black Radio (10th Anniversary) (CD) - CD (4596903)
- Deň, ktorý sa nezačal dobre: Nech žije rodina - 2.diel (978-80-89612-55-0)
- Zuty - Malování podle čísel - PTÁK KARDINÁL A BŘÍZA (ROBERT HAUTMAN), 80x100 cm, vypnuté plátno na r (HRAmmb04863nad)
- Zuty - Malování podle čísel - VSTUP NA PLÁŽ A ZÁPAD SLUNCE (ROBERT JOHNSON), 80x100 cm, vypnuté plát (HRAmmb07283nad)
- Co je to úspěch – a jak jej dosáhnout?
- Co a jak (978-80-7465-404-6)
- Zuty - Malování podle čísel - STÁNKY U MOLA A PLÁŽ (ROBERT JOHNSON), 80x100 cm, vypnuté plátno na rá (HRAmmb07275nad)
- Zuty - Malování podle čísel - KOLA A STROMY U PLÁŽE (ROBERT JOHNSON), 80x100 cm, vypnuté plátno na r (HRAmmb07291nad)
- Jak se vařívalo dříve a jak dnes, 2. díl: H–K (978-80-748-2189-9)
- Jak se vařívalo dříve a jak dnes, 5. díl, T-Ž (978-80-748-2219-3)