Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jako řeka, jež plyne: Vyprávění z let 1998 - 2005 (80-7203-816-8)
Kniha – autor Paulo Coelho, 286 stran, česky, pevná s přebalem matná - autor Paulo Coelho, 286 stran, česky, pevná s přebalem matná Kniha přináší sebrané fejetony, články a glosy oblíbeného autora z let 1998 až 2005. Paulo Coelho poznal hodně zemí a v krátkých textech z posledních let spojuje své zážitky z cest, příběhy a setkání s neobyčejnými lidmi se zamyšlením nad odvěkými problémy člověka. Brazilský spisovatel projevuje neutuchající zájem o všechno, co se děje třebas i v nejvzdálenějších místech světa, čerpá z moudrosti Východu, z bible, z koránu, z židovských legend i z folkloru různých národů a zároveň komentuje některé současné události.
Podívejte se také Jako řeka, jež plyne (9788025713686)
Jako řeka, jež plyne (9788025713686)
Elektronická kniha - autor Paulo Coelho, 292 stran, česky Kniha přináší sebrané fejetony, články a glosy oblíbeného autora z let 1998 až 2005. Paulo Coelho poznal hodně zemí a v krátkých textech z posledních let spojuje své zážitky z cest, příběhy a setkání s neobyčejnými lidmi se zamyšlením nad odvěkými problémy člověka. Brazilský spisovatel projevuje neutuchající zájem o všechno, co se děje třebas i v nejvzdálenějších místech světa, čerpá z moudrosti Východu, z bible, z koránu, z židovských legend i z folkloru různých národů a zároveň komentuje některé současné události.
Podívejte se také Rati Toyota Yaris 1998-2005 (V00077)
Kočkování: aneb Proč ještě zpívat (vyprávění z let 2019–2022) (978-80-7492-643-3)
Kniha - autor Jan Burian, 216 stran, česky, pevná bez přebalu matná „Co teď? O čem mám zpívat, když o pár set kilometrů na východ bombardují paneláky, a dokonce i porodnice? Mezi zbraněmi mlčí múzy, vzpomněl jsem si. Jenže my jsme ještě pořád v zázemí a úlohou kultury je pomoci nám, abychom nezešíleli strachem, neotupěli lhostejností a vůbec nezblbli. Abychom byli dostatečně vnímaví a citliví k sobě i k lidem, kteří nás potřebují, a nemysleli jen na svoje pohodlí,“ píše se v jednom z textů Jana Buriana shromážděných v této knize, která navazuje na předchozí čtyři knižní vydání pravidelných fejetonů psaných původně pro Týdeník Rozhlas – tedy Přízrak v nákupním středisku (2009), Přímluva za dnešní dobu (2013), Kocouří pohled (2016) a Vichřice a bubliny (2019). Za pouhé tři roky se toho stalo ažaž a dvě kroniky z let 2020 a 2021 se logicky točí kolem pandemie a života v ní. Při čtení se ale octneme i na mnoha dalších místech u nás doma i ve světě, prožijeme...
Podívejte se také Heko Renault Clio 1998-2005 (přední) (D27120)
Podívejte se také
- Špeky (978-80-7203-983-8)
- Pohádky (978-80-7203-587-8)
- Heko Renault Clio 1998-2005 (4 díly) (D27121)
- Tabatěrka z Bagomba (80-7203-379-4)
- Plecháč Bob (978-80-566-1998-8)
- Ďábel a slečna Chantal (80-7203-346-8)
- Trochu jiný Casanova (978-80-7203-574-8)
- O mašinkách Pohádky na kolejích (978-80-7549-816-8)
- Úchvatné světové cyklistické trasy (978-80-256-1998-8)
- Novline koberce do auta Mercedes S-Class 1998-2005 (W220, long) (4610031115466)
- Geyer & Hosaja koberce do auta Koberce gumové Ford Focus I 1998-2005 (5901099010305)
- Gledring koberce do auta Mercedes S-Class W220 1998-2005 G-DESIGN (3830006485023)
- THULE pro VAUXHALL Zafira, 5-dr MPV s podélnými nosiči 1998->2005 (THK12794)
- Trénuj jako bojovník (978-80-271-3205-8)
- Nemoc jako výzva? (978-80-7345-227-8)
- Vražda jako dárek (978-80-7498-617-8)
- Vražda jako dárek (978-80-749-8617-8)
- Stroje jako já (978-80-207-1992-8)
- Kárná odpovědnost soudce v přerodu: Ponaučení z České republiky (978-80-7552-816-2)
- Rozmarná léta (978-80-7391-816-3)
Básně z let 1972-1998 - Tomáš Hlinka - e-kniha
eBook: Ve své poutavé sbírce Básně z let 1972-1998 předkládá Tomáš Hlinka čtenářům poezie působivé emotivní verše s přírodními motivy a tóny, myšlenkovou lyriku, milostné verše, básně zachycující chvíle všedního dne, které prožívá, zážitky z cest, verše vycházející ze setkání s minulostí a další plejádu básní. V závěrečné části sbírky Básně z let 1972-1998 jsou dějově dramatické lyricko-epické básně. Tomáš Hlinka, narozený 24. 2. 1942 v Libušíně, napsal dále sbírku Kniha básní (2016), Povídky (2018), divadelní hru Valerio (2005) a Paměti (2019). První vydání své sbírky Básně z let 1972-1998 vydal v roce 1999. Básník Tomáš Hlinka má internetové stránky www.tomashlinka.cz
Objev podobné jako Básně z let 1972-1998 - Tomáš Hlinka - e-kniha
Buď jako řeka - Shelley Readová
Sedmnáctiletá Victorie Nashová, jediná přeživší žena v rodině plné komplikovaných mužů, vede domácnost na rodinném statku s broskvoňovým sadem v malém farmářském městečku Iola v Coloradu. Wilson Moon je mladý tulák se záhadnou minulostí, vyhnaný ze své rodné země a odhodlaný jít svou vlastní cestou. Victorie s Wilem se náhodou potkají na rohu ulice a toto setkání zásadně změní jejich životy a rozpoutá koloběh touhy a nebezpečí. Když dojde k tragédii, Victorie opouští jediný život, který kdy poznala. Utíká do nedalekých hor, kde se snaží přežít v divočině bez jasné představy o tom, co jí přinese budoucnost. S měnícím se ročním obdobím sleduje i změny ve svém vlastním nitru a v krásné, ale drsné krajině nachází smysl a sílu jít dál. Znovu vybudovat vše, co ztratila, přestože její domov - statek i milovaný broskvový sad, který patří její rodině už po generace, má zmizet pod hladinou řeky Gunnison. Kniha Buď jako řeka, inspirovaná skutečnými událostmi, které provázely zkázu městečka Iola v 60. letech 20. století, je příběhem o hluboké lásce neochvějně čelící těžkostem a ztrátám, ale také o nalezení odvahy, nezlomnosti, přátelství a nakonec i domova - tam, kde bychom to nejméně čekali. Tento ohromující debut zkoumá, co znamená vést svůj život, jako by byl řekou - sbírat zkušenosti, plynout a hledat cestu vpřed, přestože je tok řeky přehrazen.
Objev podobné jako Buď jako řeka - Shelley Readová
Prahou podél potoků (a dvou řek) (80-7203-955-5)
Kniha - autor Jiří Juřík, 226 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Kniha, popisující trasy podle zhruba 30 pražských potoků, navazuje na ukončený seriál, který vycházel před rokem 2006 v časopise Cykloturistika a který byl věnovám cykloturistice podél pražských vodních toků. V roce 2005 byly spuštěny internetové stránky věnované této problematice: www.praha-mesto.cz/podelpotoku, jejichž vznik inicioval a zaštítil Magistrát hl.m.Prhay. Jsou určeny především pěším uživatelům a strukturovaně popisují trasy podél jednotlivých potoků a zajímavosti nacházející se v jejich okolí. Pro cyklisty jsou u každé trasy doporučení a rady. Z těchto internetových stránek kniha vychází, ale jejich obsah aktualizuje, rovněž forma je upravena a přepracována pro knižní vydání. Publikaci doprovázejí barevné fotografie popisovaných míst a mapky.
Objev podobné jako Prahou podél potoků (a dvou řek) (80-7203-955-5)
Buď jako řeka - Shelley Readová - audiokniha
Audiokniha: Některé řeky plynou poklidně a tiše, některé divoce, všechny ale míří vpřed. Poetický román o nezlomnosti lidského ducha. Sedmnáctiletá Victorie Nashová, jediná žena v rodině plné problematických mužů, vede domácnost na rodinném statku s broskvoňovým sadem v malém farmářském městečku Iola v Coloradu. Wilson Moon je mladý tulák se záhadnou minulostí, který opustil svůj kmen a je odhodlaný jít svou vlastní cestou. Victorie s Wilem se náhodou potkají na rohu ulice a toto setkání rozpoutá koloběh touhy a nebezpečí. Když jejich životy změní nečekaná tragédie, opustí Victorie jediný domov, který kdy poznala, a uteče do nedalekých hor, kde se snaží přežít v divočině bez jasné představy o tom, co jí přinese budoucnost. S měnícím se ročním obdobím sleduje i změny ve svém vlastním nitru a v krásné, ale drsné krajině nachází smysl a sílu jít dál. Znovu vybudovat vše, co ztratila, přestože její domov – statek i milovaný broskvový sad, který patří její rodině už po generace – má zmizet pod hladinou řeky Gunnison. Román Buď jako řeka, inspirovan skutečnými událostmi, které provázely zkázu městečka Iola v 60. letech 20. století, je příběhem o hluboké lásce neochvějně čelící těžkostem a ztrátám, ale také o nalezení odvahy, nezlomnosti, přátelství a nakonec i domova – tam, kde bychom to nejméně čekali. Tento ohromující debut zkoumá, co znamená vést svůj život, jako by byl řekou – sbírat zkušenosti, plynout a hledat cestu vpřed, přestože je tok řeky přehrazen. Autor: Shelley Readová pochází z Colorada z již páté generace rodiny žijící v Elk Mountains na západním svahu kontinentálního rozvodí Ameriky. Téměř tři desetiletí působila jako docentka na Western Colorado University, kde vyučovala psaní, literaturu, environmentální studia a rozšiřující kurzy pro talentované studenty. Založila obor Životní prostředí & Udržitelnost a také podpůrný program pro studenty rodičů bez vysokoškolského vzdělání a ohrožené studenty. Shelley vystudovala psaní a literární vědu na Denverské univerzitě a postgraduální program Kreativní psaní na Temple University. Pravidelně přispívá do časopisů Crested Butte Magazine a Gunnison Valley Journal, píše také pro deník Denver Post a řadu dalších. Její první román Buď jako řeka je inspirován krajinou, z níž pochází, a vychází ve více než pětadvaceti zemích. Další na www.shelleyread.com. Interpret: Kateřina Černá se narodila 14.1. 2001 v Rokytnici v Orlických horách. Od malička zbožňuje zpěv a tanec. Na druhém stupni základní školy se začala účastnit recitačních soutěží, a právě ty ji zavedly k herectví. Přihlásila se na brněnskou konzervatoř, kde letos po šesti letech studium dokončila. Momentálně hostuje v Mahenově divadle ve hře Smutek sluší Elektře a také v divadle Dondi, kde ztvárňuje roli Imeldy ve vánoční komedii Když se zhasne. Nahrávání audioknih je pro ni zcela nové odvětví, které ji zaujalo a ráda bych ho v budoucnu rozvíjela. Copyright: Nahrávka vznikla podle knihy Shelley Readové Buď jako řeka vydané Nakladatelstvím JOTA v roce 2023. Copyright © Shelley Read, 2023. Z anglického originálu Go as a River přeložila Jana Hlávková. Translation © Jana Hlávková, 2023. Audiokniha © Nakladatelství JOTA, s. r. o., 2023. Čte Kateřina Černá. Hudba, režie, střih a mastering Michal Kurfürst. Vydalo Nakladatelství JOTA, s. r. o., v roce 2023.
Objev podobné jako Buď jako řeka - Shelley Readová - audiokniha
Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Readová
Sedmnáctiletá Victorie Nashová, jediná přeživší žena v rodině plné komplikovaných mužů, vede domácnost na rodinném statku s broskvoňovým sadem v malém farmářském městečku Iola v Coloradu. Wilson Moon je mladý tulák se záhadnou minulostí, vyhnaný ze své rodné země a odhodlaný jít svou vlastní cestou. Victorie s Wilem se náhodou potkají na rohu ulice a toto setkání zásadně změní jejich životy a rozpoutá koloběh touhy a nebezpečí. Když dojde k tragédii, Victorie opouští jediný život, který kdy poznala. Utíká do nedalekých hor, kde se snaží přežít v divočině bez jasné představy o tom, co jí přinese budoucnost. S měnícím se ročním obdobím sleduje i změny ve svém vlastním nitru a v krásné, ale drsné krajině nachází smysl a sílu jít dál. Znovu vybudovat vše, co ztratila, přestože její domov - statek i milovaný broskvový sad, který patří její rodině už po generace, má zmizet pod hladinou řeky Gunnison. Kniha Buď jako řeka, inspirovaná skutečnými událostmi, které provázely zkázu městečka Iola v 60. letech 20. století, je příběhem o hluboké lásce neochvějně čelící těžkostem a ztrátám, ale také o nalezení odvahy, nezlomnosti, přátelství a nakonec i domova - tam, kde bychom to nejméně čekali. Tento ohromující debut zkoumá, co znamená vést svůj život, jako by byl řekou - sbírat zkušenosti, plynout a hledat cestu vpřed, přestože je tok řeky přehrazen.
Objev podobné jako Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Readová
Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Readová
Sedmnáctiletá Victorie Nashová, jediná přeživší žena v rodině plné komplikovaných mužů, vede domácnost na rodinném statku s broskvoňovým sadem v malém farmářském městečku Iola v Coloradu. Wilson Moon je mladý tulák se záhadnou minulostí, vyhnaný ze své rodné země a odhodlaný jít svou vlastní cestou. Victorie s Wilem se náhodou potkají na rohu ulice a toto setkání zásadně změní jejich životy a rozpoutá koloběh touhy a nebezpečí. Když dojde k tragédii, Victorie opouští jediný život, který kdy poznala. Utíká do nedalekých hor, kde se snaží přežít v divočině bez jasné představy o tom, co jí přinese budoucnost. S měnícím se ročním obdobím sleduje i změny ve svém vlastním nitru a v krásné, ale drsné krajině nachází smysl a sílu jít dál. Znovu vybudovat vše, co ztratila, přestože její domov - statek i milovaný broskvový sad, který patří její rodině už po generace, má zmizet pod hladinou řeky Gunnison. Kniha Buď jako řeka, inspirovaná skutečnými událostmi, které provázely zkázu městečka Iola v 60. letech 20. století, je příběhem o hluboké lásce neochvějně čelící těžkostem a ztrátám, ale také o nalezení odvahy, nezlomnosti, přátelství a nakonec i domova - tam, kde bychom to nejméně čekali. Tento ohromující debut zkoumá, co znamená vést svůj život, jako by byl řekou - sbírat zkušenosti, plynout a hledat cestu vpřed, přestože je tok řeky přehrazen.
Objev podobné jako Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Readová
Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Read
Sedmnáctiletá Victorie Nashová, jediná přeživší žena v rodině plné komplikovaných mužů, vede domácnost na rodinném statku s broskvoňovým sadem v malém farmářském městečku Iola v Coloradu. Wilson Moon je mladý tulák se záhadnou minulostí, vyhnaný ze své rodné země a odhodlaný jít svou vlastní cestou. Victorie s Wilem se náhodou potkají na rohu ulice a toto setkání zásadně změní jejich životy a rozpoutá koloběh touhy a nebezpečí. Když dojde k tragédii, Victorie opouští jediný život, který kdy poznala. Utíká do nedalekých hor, kde se snaží přežít v divočině bez jasné představy o tom, co jí přinese budoucnost. S měnícím se ročním obdobím sleduje i změny ve svém vlastním nitru a v krásné, ale drsné krajině nachází smysl a sílu jít dál. Znovu vybudovat vše, co ztratila, přestože její domov - statek i milovaný broskvový sad, který patří její rodině už po generace, má zmizet pod hladinou řeky Gunnison. Kniha Buď jako řeka, inspirovaná skutečnými událostmi, které provázely zkázu městečka Iola v 60. letech 20. století, je příběhem o hluboké lásce neochvějně čelící těžkostem a ztrátám, ale také o nalezení odvahy, nezlomnosti, přátelství a nakonec i domova - tam, kde bychom to nejméně čekali. Tento ohromující debut zkoumá, co znamená vést svůj život, jako by byl řekou - sbírat zkušenosti, plynout a hledat cestu vpřed, přestože je tok řeky přehrazen.
Objev podobné jako Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Read
Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Read
Sedmnáctiletá Victorie Nashová, jediná přeživší žena v rodině plné komplikovaných mužů, vede domácnost na rodinném statku s broskvoňovým sadem v malém farmářském městečku Iola v Coloradu. Wilson Moon je mladý tulák se záhadnou minulostí, vyhnaný ze své rodné země a odhodlaný jít svou vlastní cestou. Victorie s Wilem se náhodou potkají na rohu ulice a toto setkání zásadně změní jejich životy a rozpoutá koloběh touhy a nebezpečí. Když dojde k tragédii, Victorie opouští jediný život, který kdy poznala. Utíká do nedalekých hor, kde se snaží přežít v divočině bez jasné představy o tom, co jí přinese budoucnost. S měnícím se ročním obdobím sleduje i změny ve svém vlastním nitru a v krásné, ale drsné krajině nachází smysl a sílu jít dál. Znovu vybudovat vše, co ztratila, přestože její domov - statek i milovaný broskvový sad, který patří její rodině už po generace, má zmizet pod hladinou řeky Gunnison. Kniha Buď jako řeka, inspirovaná skutečnými událostmi, které provázely zkázu městečka Iola v 60. letech 20. století, je příběhem o hluboké lásce neochvějně čelící těžkostem a ztrátám, ale také o nalezení odvahy, nezlomnosti, přátelství a nakonec i domova - tam, kde bychom to nejméně čekali. Tento ohromující debut zkoumá, co znamená vést svůj život, jako by byl řekou - sbírat zkušenosti, plynout a hledat cestu vpřed, přestože je tok řeky přehrazen.
Objev podobné jako Buď jako řeka (Defekt) - Shelley Read
Pramen Bítova: Vybrané básně z let 1953 - 2010 (978-80-7294-408-8)
Kniha - autor Jiří Kuběna, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Jiří Kuběna, básník, který prošel vlivy avantgard a odhodil je, aby se vrátil k základům evropské poetiky a duchovnosti. Básník sonetu a hexametru. Básník katolicismu a erotismu. Básník Moravy a monarchie. Básnická sbírka Pramen Bítova obsahuje vybrané básně z let 1953 - 2010.
Objev podobné jako Pramen Bítova: Vybrané básně z let 1953 - 2010 (978-80-7294-408-8)
Strhnout jako řeka II. (Defekt) - Miroslav Kváč
Česká trenérská legenda na sklonku svého života odhaluje tajemství trenérské práce. Zákulisí funkcionářské špíny, intrikaření a politikaření jednotlivých aktérů, kteří představovali vrchol mocenské sportovní pyramidy konce osmdesátých let. Velice barvitě a bez příkras popisuje vzájemné vztahy s rodinou Jarmily Kratochvílové, které byly, a to zejména v závěru její sportovní dráhy velice složité. Závěrem přináší i osobní zpověď ze vzájemného vztahu s Jarmilou, jako ženou…
Objev podobné jako Strhnout jako řeka II. (Defekt) - Miroslav Kváč
Buď jako řeka - Shelley Readová - e-kniha
eBook: Sedmnáctiletá Victorie Nashová, jediná žena v rodině plné problematických mužů, vede domácnost na rodinném statku s broskvoňovým sadem v malém farmářském městečku Iola v Coloradu. Wilson Moon je mladý tulák se záhadnou minulostí, který opustil svůj kmen a je odhodlaný jít svou vlastní cestou.Victorie s Wilem se náhodou potkají na rohu ulice a toto setkání rozpoutá koloběh touhy a nebezpečí. Když jejich životy změní nečekaná tragédie, opustí Victorie jediný domov, který kdy poznala, a uteče do nedalekých hor, kde se snaží přežít v divočině bez jasné představy o tom, co jí přinese budoucnost. S měnícím se ročním obdobím sleduje i změny ve svém vlastním nitru a v krásné, ale drsné krajině nachází smysl a sílu jít dál. Znovu vybudovat vše, co ztratila, přestože její domov – statek i milovaný broskvový sad, který patří její rodině už po generace – má zmizet pod hladinou řeky Gunnison.Kniha Buď jako řeka, inspirovaná skutečnými událostmi, které provázely zkázu městečka Iola v 60. letech 20. století, je příběhem o hluboké lásce neochvějně čelící těžkostem a ztrátám, ale také o nalezení odvahy, nezlomnosti, přátelství a nakonec i domova – tam, kde bychom to nejméně čekali. Tento ohromující debut zkoumá, co znamená vést svůj život, jako by byl řekou – sbírat zkušenosti, plynout a hledat cestu vpřed, přestože je tok řeky přehrazen.
Objev podobné jako Buď jako řeka - Shelley Readová - e-kniha
O mašinkách Pohádky na kolejích (978-80-7549-816-8)
Kniha - autor Jiří Kahoun; Jiří Fixl, 64 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Projeďte se s Kolozubkou do dolu a mezi skřítky, s Křivoklátským expresem v historické mašince z Prahy až na Křivoklát. Nechte si vyprávět Vánočním vláčkem o báječném dárku pod stromečkem. Příběhy inspirované železnicí, vláčky a kolejemi potěší a pobaví malé milovníky vláčků a mašinek, kteří se dozvědí i celou řadu zajímavostí. Kniha je určena pro děti od 5 let.
Objev podobné jako O mašinkách Pohádky na kolejích (978-80-7549-816-8)
Brida (80-7203-976-8)
Kniha - česky Tajemství čarodějek, některými pronásledovaná, jinými proklínaná, přežila nenávist, oheň hranic, racionalismus i zapomnění a překonala staletí díky ženám, které z pokolení na pokolení uchovávaly mystéria Tradice Luny. Dnes, kdy duchovní hledání opět nabývá na síle – prostřednictvím jedné z nejstarších cest, jak dojít ke spojení s Bohem –, vycházejí tato tajemství na denní světlo a znovu přinášejí totéž chápání světa, jež bylo vlastní našim předkům. Brida je skutečný příběh jedné z nejmladších učitelek čarodějnické tradice. Ve stále témž duchu, jemuž vděčí za svůj světový věhlas, Paulo Coelho vypráví o prvních krocích tehdy jednadvacetileté dívky, která se jednoho dne rozhodla, že svůj osud spojí s tajemstvími magie. Brida O’Fern, mladá Irka z Dublinu, se vždy zajímala o mystiku. Navštěvovala různé kurzy, v knihkupectvích listovala v knihách pojednávajících o dávných tajemstvích. Díky ponaučením Mága z Folku a své učitelky Wiccy se seznámí s...
Objev podobné jako Brida (80-7203-976-8)
Čarodějnice (80-7203-878-8)
Kniha – autor Marie NDiaye, 106 stran, česky, pevná s přebalem matná Lucie, hrdinka románu, není čarodějnicí příliš nadanou; do umění, které se v její rodině už stovky let předává z matky na dceru, přesto zasvětí své dvě dcery-dvojčata, jakmile dosáhnou iniciačního věku dvanácti let… Děj románu se odehrává ve dvou rovinách: v první je vykreslován nudný život středostavovské rodiny, žijící spolu s dalšími středostavovskými rodinami ve vilce na zbohatlickém předměstí. Druhá, snivá a fantaskní vyprávěcí rovina zavede čtenáře do světa, v němž se ženám na čele zničehonic objevují krůpěje krve, bezpáteřní manželé jsou proměňováni v bezobratlé živočichy a nahlížení do budoucnosti je (někdy) stejně snadné jako pohled z okna. Čarodějnice je autorčiným šestým románem, za který v roce 1998 obdržela Cenu UNESCO
Objev podobné jako Čarodějnice (80-7203-878-8)
Polda a Olda Do třetice: Kreslené příběhy z let 1987 - 1994 (978-80-00-04635-8)
Kniha - autor Petr Chvojka; Stanislav Havelka, 192 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Polda a Olda Do třetice: Kreslené příběhy z let 1987 - 1994 (978-80-00-04635-8)
Pohádky (978-80-7203-587-8)
Kniha – autor Hermann Hesse, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná - autor Hermann Hesse, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Samostatné vydání méně obvyklé, avšak nikoli méně cenné podoby Hessova díla Pohádky na menší ploše a s využitím romantického instrumentária „nereálného“ světa pohádky probírá autor Hermann Hesse opět z jiného úhlu svá věčná témata. Nevelký cyklus potěší všechny čtenáře, jimž není cizí nahlížet nadčasová témata, zdánlivě odtažitá modernímu světu, médiem pohádkového vyprávění.
Objev podobné jako Pohádky (978-80-7203-587-8)
Anglický pacient (80-7203-881-8)
Kniha - česky
Objev podobné jako Anglický pacient (80-7203-881-8)
Špeky (978-80-7203-983-8)
Kniha – autor Rob Grant, 298 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Humorný román jednoho z autorů Červeného trpaslíka vypráví o tom, jak těžký život mají tlusťoši (a někdy i ti ostatní). Hrdiny jsou kuchař, který se už na sebe nemůže podívat, protože je nesmírně otylý, anorektička, která se na sebe nemůže podívat, protože si připadá odporně tlustá, a mladý seladon, který se na všechny ty sádelníky kolem sebe nemůže ani podívat, zato na sebe a štíhlé dívky se dívá strašně rád.
Objev podobné jako Špeky (978-80-7203-983-8)
Drobné útěchy (80-7203-928-8)
Kniha - autor Ruth Bondyová, 156 stran, česky, pevná s přebalem matná Po úspěšné autobiografii Víc štěstí než rozumu (Argo 2003) vychází další kniha známé izraelské publicistky a překladatelky českého původu Ruth Bondyové. Drobné útěchy jsou souborem vážných i vtipných postřehů, úvah a zamyšlení. Autorka v něm svým poutavým a nezaměnitelným stylem hovoří mimo jiné o manželství, stárnutí či feminismu, o strastech i slastech tvorby nebo o tom, jak si zachovat duševní zdraví v zemi, kde jsou součastí každodenní reality teroristické útoky.
Objev podobné jako Drobné útěchy (80-7203-928-8)
Arménská genocida: Příčiny, průběh a osobní svědectví událostí z let 1915–1922 (978-80-7557-103-8)
Kniha - autor Marek Jandák, 576 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Publikace si klade za cíl uceleně představit likvidaci osmanských Arménů mladotureckou vládou během první světové války. Svazek je vnitřně rozdělen na dvě části. První, obsáhlejší, se zaobírá historií „velké pohromy“ obecně, zatímco druhá část se zaměřuje na očitá svědectví. V první část se začíná náčrtem obrazu multietnické minulosti Malé Asie. Toto území ještě na přelomu 19. a 20. století obývali společně Turci, Arméni, Řekové, Kurdové, Asyřané, Čerkesové a další etnika. Autor hledá příčiny genocidy v procesech modernizace, demokratizace a šíření nacionalismu, které daly vzniknout mladotureckému i arménskému revolučnímu hnutí. Arménská menšina se tak posléze stala pro mladotureckou diktaturu demografickým problémem, který se uprostřed požáru první světové války rozhodl vyřešit masakry, pochody smrti a asimilací dětí a mladých žen. Při popisu organizace genocidy autor vychází ze současné...
Objev podobné jako Arménská genocida: Příčiny, průběh a osobní svědectví událostí z let 1915–1922 (978-80-7557-103-8)
Souřadnice smrti Aneb když realita překoná fantazii: Skutečný příběh z let 1928–1935 (978-80-278-0027-8)
Kniha - autor Emil Hruška, 216 stran, česky, pevná s přebalem lesklá http://pemic-books.cz/ASPX/Annotation.aspx?kod=0359665
Objev podobné jako Souřadnice smrti Aneb když realita překoná fantazii: Skutečný příběh z let 1928–1935 (978-80-278-0027-8)
Trochu jiný Casanova (978-80-7203-574-8)
Kniha – autor Giacomo Casanova, 152 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Casanova = don Juan. Vžité spojení, ale také často a zatvrzele opakované hluboké nedorozumění, které dodnes přežívá. Nepopiratelně byl velkým milovníkem, ale své milenky nezraňoval, nepůsobil jim trýzeň. Casanovovi pouze nasadili tuto masku bezuzdného svůdníka bez morálky. Nepochybně patřil k neposedným a neúnavným cestovatelům. Mnohému proto může připadat jako dobrodruh. Věnujeme-li však pozornost jeho spisům (nejen Historii mého života), objevíme, že (kromě toho, že patří mezi největší spisovatele 18. století) je hrdinou a zároveň obětí své epochy, věku rozvoje věd, techniky a filozofie, století Osvícenství. A snad právě z drobných esejů zřetelněji vystupuje trochu jiný Casanova: encyklopedicky vzdělaný soudce, žalobce, obhájce a svědek své doby a jejích lidí, včetně sebe, a také jednající filozof.
Objev podobné jako Trochu jiný Casanova (978-80-7203-574-8)
Ďábel a slečna Chantal (80-7203-346-8)
Kniha - česky Brazilský spisovatel Paulo Coelho, který patří k pěti nejčtenějším autorům světa, vytvořil ve svém románu modelovou situaci, v níž má proběhnout boj dobra a zla. Do upadající horské vsi přijde cizinec, aby se formou ďábelského pokušení dobral podstaty lidské přirozenosti. Důležitou roli v pokušitelově plánu sehraje servírka slečna Chantal Prymová. Románem Ďábel a slečna Chantal autor končí trilogii A dne sedmého..., k niž patří knihy U řeky Piedra jsem usedla a plakala a Veronika se rozhodla zemřít.
Objev podobné jako Ďábel a slečna Chantal (80-7203-346-8)
Cestovní eseje z let 1991-2008 (978-80-200-2843-3)
Kniha - autor Stanislav Komárek, 224 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Eseje o jiných zemích a kulturách tvoří svébytnou součást esejistické produkce Stanislava Komárka. Tento svazek zachycuje jejich „starší“ rovinu – od prvopočátků do období přelomu spojeného s hospodářskou krizí, jejich tématem jsou země evropské i mimoevropské, ty, které se tradičně počítají k „Západu“, i ty, které bývají chápány jako „Východ“. Které z autorových očekávání a úsudků se v mezičase naplnily a které ne? Proč vlastně v době internetu ještě cestovat? Co je to úsudek a co je to předsudek? Jak se na sebe dívají různé kultury? Neposuzujeme ty jiné zejména a prakticky jen z hlediska jejich ochoty se nám připodobnit? Co je v kterém kulturním okruhu a národě svébytného? Jak dalece podporovat národní svérázy – etnické pochoutky ano, sebeupalování vdov ne? Nemá každá kultura jinak rozvržené půvaby a děs, upřímnost a pokrytectví, sofistikovanost a primitivismus, něžnost i brutalitu,...
Objev podobné jako Cestovní eseje z let 1991-2008 (978-80-200-2843-3)
Havran: Básně z let 1954 - 1984 (978-80-7215-682-5)
Kniha - autor Jan Zábrana, 744 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V rámci sedmisvazkového souborného vydání díla básníka, prozaika, esejisty a překladatele Jana Zábrany (1931–1984) vychází po svazcích Nápěvy a Básně třetí rozsáhlý svazek jeho poezie, jímž se vydávání Zábranových básní uzavírá. Obsáhlá kniha shrnuje dosud netištěné Zábranovy básně z let 1954 až 1970, rukopisnou sbírku Jeviště jednoho jara, dosud jako celek nevydaný cyklus osmi monotónních básní, nedokončenou sbírku Zeď vzpomínek, verše se sešitů Disiecta membra a zápisníků z nemocnic z roku 1984, torzo monumentální básnické skladby Havran a jednotlivé dosud netištěné básně ze samého sklonku Zábranova života. Závěr svazku tvoří řada dosud zcela neznámých básní z let 1946 až 1951, které doplňují knihu Nápěvy. Svazek je opatřen zevrubnou ediční poznámkou.
Objev podobné jako Havran: Básně z let 1954 - 1984 (978-80-7215-682-5)
Matouš: deník z let 2003-2006 (978-80-7215-512-5)
Kniha - autor Jiří Cieslar, 516 stran, česky Strhující deník filmového vědce, kritika a esejisty Jiřího Cieslara ze sklonku jeho života. Cieslarův deník je psán s hlubokou znalostí deníkového žánru (Cieslar je autorem obsáhlého svazku Hlas deníku), současně však je zcela upřímný a pravdivý, psaný bez postranních dvířek a bez jakéhokoli předstírání. Deník zachycuje ty nejjemnější záchvěvy lidské duše, ale i mnoho z veřejného dění Cieslarovy doby. V knize ožívá množství každodenních příběhů z pražských redakcí, filmového prostředí a z univerzitního provozu, nad vším se ale klene především touha pochopit sebe sama, svůj úděl a svou nemoc. Matouš je křestní jméno autorova psychoterapeuta, který během děje knihy vážně onemocní a nakonec umírá na rakovinu. Cieslarův deník patří k závažným literárním svědectvím o životě u nás v posledním čtvrtstoletí.
Objev podobné jako Matouš: deník z let 2003-2006 (978-80-7215-512-5)
Prevítem snadno a rychle: bilingvní (978-80-7203-925-8)
Kniha - česky První díl bilingvního, anglicko-českého vydání úspěšné humorné série líčí rodičovské trampoty a život rodiny z pohledu novorozence. Úsměvná kniha otevře oči všem bláhovcům, kteří považují miminka za roztomilá a bezbranná. Teprve díky ní pochopíte, že každé dítě je od narození především prevít a že je potřeba být neustále ve střehu a nepodléhat jeho lstivě roztomilým úsměvům.
Objev podobné jako Prevítem snadno a rychle: bilingvní (978-80-7203-925-8)
Nádherné příběhy Čtyřlístku z let 1987 - 1989 / 8. velká kniha - Ljuba Štíplová, Jaroslav Němeček
Kniha volně navazuje na 23 předchozích příběhů
Objev podobné jako Nádherné příběhy Čtyřlístku z let 1987 - 1989 / 8. velká kniha - Ljuba Štíplová, Jaroslav Němeček
Rati Toyota Yaris 1998-2005 (V00077)
Loketní opěrka vysoce kvalitní provedení, stylový design, mnoho funkcí Loketní opěrky značky Rati se vzhledem, fukčností, kvalitou zpracování i odolností řadí k těm nejlepším opěrkám na evropském trhu. Nejen díky tomu, ale i kvůli neotřelému a modernímu designu ji mnoho automobilek používá, jako originální příslušenství pro své modely. Klíčové vlastnosti loketní opěrky Rati Toyota Yaris 1998-2005Loketní opěrky zaručují komfort během dlouhých cest, nicméně i při kratších cestách oceníte pohodlí, které poskytujeDalší nespornou výhodou loketních opěrek je, že uvnitř poskytují dodatečný úložný prostor, o který je v autě vždycky nouze
Objev podobné jako Rati Toyota Yaris 1998-2005 (V00077)
Lemy blatníků Toyota Yaris 1998-2005
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Toyota Yaris 1998-2005
Autopotahy Taso Suzuki Jimny 1998-2005
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Suzuki Jimny. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Suzuki Jimny 1998-2005
Autopotahy Taso Renault Clio 1998-2005
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Clio 1998-2005. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Clio 1998-2005
Autopotahy Taso Toyota Yaris 1998-2005
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Toyota Yaris. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Toyota Yaris 1998-2005
Přesné autopotahy Toyota Yaris 1998-2005
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Toyota Yaris 1998-2005
Lemy blatníků VW Bora 1998-2005
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků VW Bora 1998-2005
Přesné autopotahy Volkswagen Lupo 1998-2005
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Volkswagen Lupo 1998-2005
Lemy blatníků Seat Toledo 1998-2005
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Seat Toledo 1998-2005
Lemy blatníků Fiat Seicento 1998-2005
Jedná se o čtyřdílnou sadu lemů na blatníky. Kromě moderního designu a originálního vzhledu mají lemy blatníků také praktické využití. Poskytují ochranu karoserie proti korozi i poškrábání. Lemy jsou vyrobeny z nerezové oceli a jsou opatřeny gumovým těsněním, které dokonale přilne ke karoserii vozu. Šířka lemů je 3-4 centimetry, u dodávek a SUV vozů pak cca 5 centimetrů. Lemy blatníků dodáveme ve třech provedeních: Černé, pochromované a v úpravě vhodné pro lakování. Cena je pro všechny varianty shodná. Montáž se provádí pomocí ocelových pásků a to buď za použití šroubů nebo bez nich. V případech, kdy není technicky možné připevnit lem pomocí pásků, se lemy nalepují. Lepidlo je pak součástí balení.Při tomto typu montáže nedochází k vrtání do podběhů. Ocelové pásky se ohnou do tvaru U, nasadí se na lem a stlačí se kleštěmi. Následně se lem přiloží na blatník a pásky se ručně ohnou směrem dovnitř za hranu blatníku. Nakonec je nutné pásky k hraně přimáčknout pomocí kleští. Ocelové pásky jsou součástí balení.Nejprve je třeba na jednom konci provrtat ocelové pásky a do děr umístit samořezné šrouby. Jako další krok se přiloží lem na blatník a v místě, kde jsou na lemu otvory na pásky se na blatník udělá značka. Lem se sejme a ocelová pásky se našroubují do podběhu v místech, kde jsou značky. Následně se nasadí lem na přečnívající pásky. Nakonec se pásky kleštěmi ohnou směrem pod podběh. Ocelové pásky jsou součástí balení. Samořezné šrouby nejsou součástí balení.Zde si můžete stáhnout návod k montáži za pomoci ocelových pásků.
Objev podobné jako Lemy blatníků Fiat Seicento 1998-2005
Pohraniční pitaval: Kriminální případy z let 1920–1963 (978-80-7557-973-7)
Kniha - autor Emil Hruška, 144 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pohraniční pitaval volně navazuje na knihu Vraždy v pohraničí (2018). Také v "pitavalu" dává autor kriminální případy (tentokrát nejen vraždy), ke kterým došlo v česko-německém pohraničí, do dobových souvislostí společenských a politických. Některé z případů, vzhledem k jejich specifičnosti, autor uvozuje právnickými a kriminalistickými zásadami a závěry, důležitými jak pro vyšetřování, tak pro soudní řízení. Kniha je vybavena mnoha fotografiemi, většinou dosud nepublikovanými.
Objev podobné jako Pohraniční pitaval: Kriminální případy z let 1920–1963 (978-80-7557-973-7)
Bresson o Bressonovi: Rozhovory z let 1943–1983 (978-80-87292-36-5)
Kniha - autor Mylene Bressonová,, česky Francouzský režisér Robert Bresson (1901–1999), svými životopisnými daty zajímavě a tak trochu příznačně vyplňujícími celé 20. století, patří mezi solitérní tvůrce světového filmu, který si i přes své dlouhé tvůrčí období čtyř dekád dokázal zachovat naprosto specifický tvůrčí styl, v podstatě nepoznamenaný žádnou z dominantních tvůrčích vln či škol. Ve všech filmech natočených od 2. světové války až do 80. let (např. Deník venkovského faráře, K smrti odsouzený uprchl, Peníze) si udržel svůj nezaměnitelný přístup k filmovému vyprávění či herectví a dále ho formoval a precizoval dílo po díle, a to za použití úsporných vyjadřovacích prostředků. Podobně úsporně i on sám formuloval své názory na filmové dílo; jediný ucelený soubor jeho filmového myšlení je stostránkový spisek "Poznámky o kinematografu" (1975, česky vyšlo 1998), opět plný krátkých úsečných noticek zapisovaných v průběhu čtvrtstoletí. Teprve roku 2013 vznikla...
Objev podobné jako Bresson o Bressonovi: Rozhovory z let 1943–1983 (978-80-87292-36-5)
Obrana politiky II.: Přednášky z let 1994-2018 (978-80-7502-311-7)
Kniha - autor Petr Pithart, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor, významný český politik a politolog, přednáší od roku 1994 na pražské právnické fakultě o historických souvislostech konkrétních politických jevů a ovšem také o tom, co zakusil ve skutečné politice – na vrcholech moci výkonné a pak i zákonodárné. Čtenář nechť v těchto skriptech (zapsaných přednáškách) nehledá kompletní politologickou učebnici, nýbrž soustředěnou, zaujatou argumentaci – varování před úpadkem veřejného prostoru. Dříve před velkými ideologiemi, dnes před sílicími vlnami nového populismu a nacionalismu. A tak opět přibývá uvědomělých i mimovolných nepřátel politiky. Právě s těmi se autor po většinu života potýkal – a zdaleka ne vždy byl na straně vítězů. Dosud není a nikdy nebude vyhráno: to proto, ne pro obohacení politologie jako pokusu o vědu se autor odhodlal rekonstruovat téměř čtvrtstoletí svého promlouvání ke studentům.
Objev podobné jako Obrana politiky II.: Přednášky z let 1994-2018 (978-80-7502-311-7)
Určitá míra facky: Komentáře z let 2001-2008 (978-80-7262-668-7)
Kniha – autor Jiří Černý, 256 stran, česky, pevná s přebalem matná
Objev podobné jako Určitá míra facky: Komentáře z let 2001-2008 (978-80-7262-668-7)
Určitá míra facky - Komentáře z let 2001 - 2008 (978-80-726-2719-6)
Elektronická kniha - autor Jiří Černý, 256 stran Určitá míra facky obsahuje komentáře o kulturním, společenském i politickém životě z let 2001-2008, které chronologicky vycházely v Mladé frontě Dnes, Reflexu, Lidových novinách a nakonec v Hospodářských novinách. Z celkového počtu téměř tří stovek zde uvádíme přibližně polovinu, vedeni snahou nabídnout čtenáři to nejkvalitnější, co snadno obstojí vzdor poryvům času. Publikace zcela volně navazuje na knihu Načerno v Českém rozhlase (Torst, 2000), v níž byly otištěny autorovy komentáře z let 1994-2000. Elektronická verze vydána v roce 2011.
Objev podobné jako Určitá míra facky - Komentáře z let 2001 - 2008 (978-80-726-2719-6)
Z dědiny a vinohradů: Vyprávění z Moravského Slovácka (978-80-7497-119-8)
Kniha – autor Jaroslav Radvan, 120 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vyprávění, která autor předkládá, byla sepsána v duchu klasických lidových pohádek, svým obsahem a zaměřením jsou však určena dospělým. Inspiraci k jednotlivým příběhům autor nacházel nejen v klasických pohádkách a bajkách, ale i v anekdotách, a dokonce i v církevních textech. Z velké části jde však o příběhy zcela původní. Byly sepsány v nářečí a do spisovné češtiny byly převedeny dodatečně.
Objev podobné jako Z dědiny a vinohradů: Vyprávění z Moravského Slovácka (978-80-7497-119-8)
Nádherné příběhy Čtyřlístku z let 1987 - 1989 / 8. velká kniha (Defekt) - Ljuba Štíplová, Jaroslav Němeček
Kniha volně navazuje na 23 předchozích příběhů
Objev podobné jako Nádherné příběhy Čtyřlístku z let 1987 - 1989 / 8. velká kniha (Defekt) - Ljuba Štíplová, Jaroslav Němeček
Heko Renault Clio 1998-2005 (přední) (D27120)
Ofuky oken pro RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) (HATCHBACK) [09/98-] a CLIO II karoserie (SB0/1/2_) (FURGON) [09/98-], omezují hluk, průvan a mlžení oken, umožňují větrat i v dešti, materiál plexi, na míru vozidlu, sada 2 ks
Objev podobné jako Heko Renault Clio 1998-2005 (přední) (D27120)
Ofuky oken Renault Clio 1998-2005 (přední)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Renault Clio nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Renault Clio 1998-2005 (přední)
Přesné autopotahy Jeep Grand Cherokee 1998-2005
Na míru šité autopotahy MAD vynikají maximálně přesným střihem a použitím těch nejkvalitnějších látek, které výrobci automobilů používají jako originální čalounění v prvovýrobě. Jedná se o vysoce individualizovaný výrobek, a proto k objednávce autopotahů MAD přistupujeme s maximální péčí a vše se zákazníkem konzultujeme. Proto se postup objednávky oproti ostatním produktům na eshopu trochu liší. Přesné autopotahy MAD u nás můžete objednat dvěma způsoby. 1) Níže si prohlédněte kolekce, ve kterých autopotahy MAD nabízíme. Potom stačí nahoře na stránce nad tlačítkem "Do košíku" zvolit kolekci, a zda máte zájem nechat si od nás autopotahy navléknout. Pak hodíte autopotahy do košíku a dokončíte objednávku. 2) Pomocí konfigurátoru si můžete navrhnout vlastní design autopotahů. Vyberete kolekci, materiály na jednotlivé segmenty autopotahů a další doplňkové služby. Nakonec nám přímo z konfigurátoru odešlete návrh Vašich autopotahů. Navrhnout si vlastní design autopotahů pomocí konfigurátoru. V obou případech Vás po přijetí objednávky budeme kontaktovat a vše s Vámi řešit osobně. Autopotahy je možné objednat v různých kolekcích. Jednotlivé kolekce se skládají ze třech různých materiálů (Autotextil, syntetická automobilová kůže a Alcantara®). Jednotlivé materiály a kolekce jsou popsány níže. Pro inspiraci si prohlédněte fotogalerii, abyste měli představu, jak mohou výsledné autopotahy vypadat. Pokud máte zájem o autopotahy na dodávku, tzn. 3 nebo 6 a více míst k sezení, pak bude cena upravena odpovídajícím způsobem. Cena u jednotlivých kolekcí je orientační a může se lišit řádově o stokoruny. Před zadáním autopotahů do výroby si VŽDY společně odsouhlasíme konečnou cenu a objednávku upravíme odpovídajícím způsobem. Expresní dodání za příplatek Pokud si zvolíte expresní dodání, autopotahy budou vyrobeny do 48 hodin od zaslání všech podkladů a odsouhlasení. Výrobce garantuje výrobu a odeslání do 48 hodin. Přeprava ze Slovenska je dalších 24 až 48 hodin. Pokud nám autopotahy dorazí dopoledne, stihneme je odeslat ještě tentýž den, jinak až následující den. Reálně tedy autopotahy dodáme za 4-6 pracovních dnů. Případně je připravíme k navléknutí v Náchodě za 3-4 pracovní dny. Navlékání autopotahů je delikátní záležitost. Nejedná se o složitý proces, ale je to pracné a pro nezkušeného člověka časově náročné. Při zakoupení autopotahů MAD Vám vždy zašleme instruktážní videonávod, jak autopotahy nasadit. Ve videonávodu je zobrazeno konkrétní auto, pro které jsou autopotahy určené a jsou zde popsány všechny typy na montáž a možná úskalí. Ze zkušenosti víme, že nejjednodušší na nasazení jsou autopotahy z kolekce Classic nebo Leather Look se středem z Autotextilu. Díky použití textilních materiálů jsou pružné a pomocí videonávodu je zvládne navléknout i průměrně zručný automobilista. Materiály autopotahů z kolekcí Alcantara®, Exclusive a Individual Exclusive nejsou příliš pružné a tím pádem je jejich navlečení pracnější. Pro dokonalý výsledek u těchto kolekcí doporučujeme zvolit natažení autopotahů na naší provozovně v Náchodě. Není to však podmínkou. Classic je základní kolekce autopotahů MAD. V této kolekci lze vybírat pouze z Autotextilních materiálů (ne ze syntetické automobilové kůže nebo Alcantary®). Jedná se o velmi kvalitní textilní materiály, které se používají v prvovýrobě při výrobě původního čalounění. Nejvhodnější způsob péče o potahy z Autotextilu je čištění tepováním nebo pomocí čistící pěny. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Autotextil Materiál středu: Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Leather Look je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál syntetickou automobilovou kůži. Ta může být hladká nebo perforovaná a je možné ji kombinovat s Autotextilem z kolekce Classic. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Syntetická automobilová kůže nebo Autotextil Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 6 920,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 12 560,- Alcantara® je základní kolekce autopotahů MAD, ve které je možné zvolit jako materiál Alcantaru®. Ta může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. V této kolekci se Alcantara® kombinuje se syntetickou automobilovou kůží. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® Maximální počet barev a vzorů, ze kterých je možné autopotahy poskládat: 2 Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 9 870,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 17 970,- Exclusive je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantaru®, tak syntetickou automobilovou kůži. Oproti kolekci Individual je středová část autopotahů prošitá barevnou nití. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická automobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené ze syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Jednoduché prošití ve tvaru čtverce ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 12 740,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 19 230,- Individual je pokročilá kolekce autopotahů MAD INDIVIDUAL, ve které je možné zvolit jako materiál jak Alcantara®, tak syntetická automobilová kůže. Alcantara® může být buď hladká, perforovaná nebo výrazně perforovaná ve tvaru čtverců. Syntetická autmobilová kůže může být také hladká nebo perforovaná. Syntetická automobilová kůže svými vlastnostmi a životností předčí pravou kůži! Autopotahy vyrobené se syntetické automobilové kůže jsou velmi jednoduché na údržbu. Alcantara® je na dotyk velmi příjemný materiál, který připomíná broušenou kůži. S Alcantarou® se můžete setkat v interiérech luxusních aut jako Lamborghini, Porsche nebo Maserati. Nejvhodnější způsob péče o autopotahy z Alcantary® je pomocí speciálních přípravků. Výrobce doporučuje například Turtle Wax Interior 1 na koberce a čalounění. Koženou část autopotahů jednoduše otřete vlhkou utěrkou. Na syntetickou automobilovou kůži není třeba používat přípravky určené na ošetření pravé kůže. Rozhodně nedoporučujeme potahy sundávat a prát v pračce! Materiál boků: Syntetická automobilová kůže Materiál středu: Alcantara® a/nebo syntetická automobilová kůže V závislosti na střihu autopotahů lze kombinovat různé vzory a materiály (více než 2) Dvojité prošití ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky ve středové části barevnou nití Cena autopotahů na přední sedačky (2 místa k sezení): 13 570,- Cena autopotahů na celé auto (5 míst k sezení): 23 950,- Kolekce Materiál boků Materiál středu Počet barev a vzorů Fičura navíc Classic Autotextil Autotextil 2 Žádná Leather Look Syntetická automobilová kůže Autotextil / Syntetická automobilová kůže 2 Žádná Alcantara® Syntetická automobilová kůže Alcantara® 2 Žádná Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Jednoduché čtvercové prošití středu barevnou nití Individual Exclusive Syntetická automobilová kůže Syntetická automobilová kůže / Alcantara® 2 a více* Dvojité prošití středu ve tvaru čtverce, šestiúhelníků nebo linky barevnou nití * závisí na střihu autopotahů pro konkrétní auto
Objev podobné jako Přesné autopotahy Jeep Grand Cherokee 1998-2005
Podívejte se také
- Hod kostkou (978-80-7268-816-6)
- Delikatesy. Humorné úvahy z let šedesátých
- Šibumi (978-80-7203-746-9)
- Časotřesení (978-80-7203-982-1)
- Dějiny ošklivosti (80-7203-893-1)
- Temný obraz (80-7203-680-7)
- Hotel Svět (80-7203-883-4)
- Demian (978-80-7203-979-1)
- Výměna manželek (80-7203-974-1)
- Valis (978-80-7203-731-5)
- Čarodějův učeň (80-7203-553-3)
- Reflexní terapie jako životní styl (80-7281-299-8)
- Jídlo jako pokrm duše (978-80-8100-104-8)
- Rychlý jako vítr: Návrat (978-80-264-2785-8)
- Manželství jako trvalý stres (978-80-247-2799-8)
- Airbus A380: 2005 až současnost (978-80-271-0772-8)
- Když sob se ženou snídá (978-80-267-2005-8)
- Mezinárodní trestní soud (2005–2017) (978-80-7400-683-8)
- Život v proměnách (978-80-7229-816-7)
- Rok na trhu (978-80-7577-816-1)
- O třech vílách (978-80-7451-816-4)
- Yamazaki Odkládací stolek Tower 7203, kov/dřevo, černý (7203)