Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Armáda 3 Renault FT - Vladimír Francev
31. května 1918, půl hodiny před polednem, to bylo datum a hodina prvního použití lehkého tanku Renault FT, který svými konstrukčními prvky – otočnou věží s výzbrojí a motorovým prostorem vzadu v trupu se stal pravzorem všech kategorií tohoto bojového vozidla, tak jak je známe i v současnosti. Tehdy vyrazilo do útoku celkem 21 těchto vozů na frontě široké dva kilometry, severně od vesnice Chaudun, aby podpořily útok 4. a 7.pluku marocké divize na německé pozice. Afričtí pěšáci, kteří v životě neviděli takový podivný stroj, nebyli schopni využít této podpory a vrátili se na výchozí pozice, přesto však německý postup v tomto prostoru ustal. Tanky pronikly půl druhého kilometru do hloubky fronty a po ztrátě tří vozů se vrátily. Publikace popisuje vývoj a nasazení tanku Renault FT, který se stal prvním tankem zařazeným do výzbroje československé armády. Množství historických fotografií a barevných fotografií včetně detailů, barevné bokorysy.
Podívejte se také delphin prut armada 3 6m 3lb
Československé tankové síly 1945-1992 - Vladimír Francev
Nesmírně zajímavé pojednání o téměř půlstoleté historii tankových jednotek, které tvořily hlavní údernou sílu poválečné československé armády. Autor, známý specialista na toto téma, podrobně popisuje jednotlivé fáze vývoje této součásti armády z hlediska technického provedení a pokroku, výrobní základny, organizačního členění a předpokládaného použití. Komplexně podaný výklad doplňují četné fotografie.
Podívejte se také delphin prut armada traveler carp blackway 3 6 m 3 lb
Děla a pevnosti 1919 - 1945 - Vladimír Kupka, Vladimír Francev
Druhá část tohoto rozsáhlého díla je věnována vývoji dělostřelectva v období let 1919 až 1945, které sloužilo jak na obranu pevností, tak i těch, které byly určeny k jejich dobývání. Společně s pevnostním a obléhacím dělostřelectvem se proto kniha věnuje i železničním dělům, která v tomto období prožívala své poslední široké nasazení na frontách druhé světové války, včetně německých gigantických zbraní, jako bylo dělo Dora ráže 80 cm a samohybných moždířů. Kromě klasického dělostřelectva je zde rovněž zachycen vývoj řady unikátních konstrukcí, které se na bojišti objevily. V závěru tohoto svazku jsou uvedeny ještě před nedávnem utajované zbraňové systémy, zejména švýcarské a švédské.
Podívejte se také starbaits prut m3 3 m 10 ft 3 lb
Podívejte se také
- ProfiCare PC FT 3057 (PC FT 3092)
- ProfiCare PC FT 3094 ( PC FT 3094)
- ProfiCare PC FT 3095 ( PC FT 3095)
- Armada Tracer 88 (SPTarm008nad)
- Home FT-A550W Meadow Breeze (HOME-FT-A550W)
- pelzer prut bondage 3 m 10 ft 3 lb druhy zdarma
- delphin prut armada carp blackway
- Armada N SHIFT MNC13 (SPTatm1570nad)
- delphin prut bomber 3 96 m 13 ft 5 lb
- candy ckbbs 184 ft
- Rossignol FT-500 (SPTha2999nad)
- jrc pouzdro na pruty defender 3 rod sleeve 12 13 ft
- 24,5" HyperX monitor Armada 25 (64V61AA#ABB)
- Armada Tracer 88 vel. 162 cm (842339171729)
- Delphin Náhradní síťka pro Armada 90cm (8586018454605)
- 27" HyperX monitor Armada 27 (64V69AA#ABB)
- Armada Trace 88 vel. 172 cm (842339171064)
- Armada Trace 88 vel. 152 cm (842339171088)
- Vladimir 518: Ultra! Ultra! - CD (669204-2)
- multifunkcni teplomer beurer ft 70
Zbraně I. a II. Světové války - Vladimír Dolínek, Vladimír Francev, Jan Šach
Výpravná barevná publikace představuje chladné a palné zbraně z obou velkých válek dvacátého století.
Objev podobné jako Zbraně I. a II. Světové války - Vladimír Dolínek, Vladimír Francev, Jan Šach
Pattonova 3. armáda ve válce (978-80-247-5542-7)
Elektronická kniha - autor George Forty, 224 stran Velkolepě zpracovaná historie slavné Pattonovy 3. armády při jejím triumfálním postupu napříč nacisty okupovanou Evropou. Hold vynikajícímu veliteli Georgi S. Pattonovi Jr., jenž zmařil poslední Hitlerovy pokusy zvrátit situaci na západní frontě a svou nezdolnou vůlí zvítězit za každou cenu vtiskl nezapomenutelnou pečeť do událostí posledních měsíců války.
Objev podobné jako Pattonova 3. armáda ve válce (978-80-247-5542-7)
Islámský stát: Uvnitř armády teroru (978-80-264-0883-3)
Kniha – autor Michael Weiss; Hassan Hassan, 264 stran, česky, pevná s přebalem lesklá - autor Michael Weiss; Hassan Hassan, 264 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Islámský stát v Iráku a Sýrii (ISIS) šokoval svět svou brutální silou a odporným stínáním hlav rukojmích. V obou zemích dobyli jeho příslušníci velká území – rovnající se velikosti Velké Británie – a slíbili vytvořit nový muslimský chalífát pod přísnými pravidly zákona šaría. V knize Islámský stát – Uvnitř armády teroru vysvětluje americký novinář Michael Weiss a syrský analytik Hassan Hassan, jak se tito násilničtí extremisté přerodili z povstalecké skupiny, která byla v Iráku téměř poražena, do džihádistické armády mezinárodních dobrovolníků, kteří natáčeli profesionální videa a šířili násilí a chaos po celém Blízkém východě. Počínaje prvními dny Abú Mus’aba az-Zarqáwího, zakladatele prvního ztělesnění ISIS ve formě „al-Káidy v Iráku“, Weiss a Hassan vysvětlují, kdo jsou klíčoví hráči – od...
Objev podobné jako Islámský stát: Uvnitř armády teroru (978-80-264-0883-3)
Trakker prut propel 3 m (10 ft) 3 lb
K dispozici ve dvou odlišných verzích, verze 10ft – 3lb je snadno schopna nahazovat více než 100 metrů a má příjemnou akci. Verze 10ft – 3,5lb budou patrně ještě oblíbenější, díky své schopnosti nahazovat s relativní lehkostí montáže na značnou vzdálenost a především mají první naváděcí očko 50mm. Ostrá a rychlá akce prutu je ideální pro lov na střední až velké vzdálenosti a při lovu z lodě. Rybáři, kteří jsou vybaveni skvělou, nahazovací technikou, objeví teprve s pruty Propel svůj skutečný potenciál. Vlastnosti produktu vysoce výkonná karbonová technologie Aircraft Grade, vysoce kvalitní, 1K japonský Toray Carbon Fuji DPS sedlo navijáku vhodné pro širokou škálu navijáků u 3,5lb je 50mm naváděcí očko zirkonová očka pro dosažení nízkého tření Anti-Frap očko na špičce pro přesné nahazování Full-Shrink rukojeť s decentně rozšířeným koncem rychlá akce decentní design eloxovaná, černá hliníková očka eloxovaná, černá hliníková koncovka rukojeti černý, bavlněný obal dostupné ve dvou variantách: 10ft – 3lb a 10ft – 3,5lb (50mm očko)
Objev podobné jako Trakker prut propel 3 m (10 ft) 3 lb
Příchozí 3: Návrat bohyně - Vladimír Poklop
Přichází varování, že organizace Kruhů se hroutí a její členové jsou systematicky likvidováni. Marek a Alan varování podcení a jsou uneseni. Jejich zmizení přinutí Irenu odhalit své inkognito a vyrazit na válečnou stezku za jejich záchranou. Cesta všechny tři zavede zpět do Centra, kde odhalují šílený plán na obrození Kruhů. Podaří se jejich současným zástupcům zvládnout bytost, která se Kruhům kdysi postavila? A pokud oni zklamou, dokáží to Marek, Alan a Irena? Nebo selžou všichni a stanou se služebníky té, která se vrací z hlubin času?
Objev podobné jako Příchozí 3: Návrat bohyně - Vladimír Poklop
Neslavné konce mocných 3 - Vladimír Liška
PrologI. Jménem božímII. Causa velkého filozofaIII. Až před brány ŘímaIV. Vrah neviňátekV. A výš byl už jen BůhVI. Zapomenutý panovníkVII. Ve státním zájmuVIII. Stalinův démonIX. Říkali mu "Che"Setkáte se s tajemstvími i tragédiemi, jež vstoupily do dějinných mýtů, ale i se skutečnostmi, které poodhalují roušku nad množstvím dosud otevřených záhad a otazníků.Plejáda takových osobností, jakými byli Mojžíš, židovský král Herodes, Hannibal, Ludvík XVII...Třetí volné pokračování série je další fascinující sondou do životů proslulých i méně známých postav světové historie.
Objev podobné jako Neslavné konce mocných 3 - Vladimír Liška
Ženy českých panovníků 3 - Vladimír Liška
Třetí pokračování úspěšné série autora Vladimíra Lišky Ženy českých panovníků, které čtenářům přiblíží životní příběhy čtrnácti manželek českých panovníků. České kněžny a královny zůstávají často ve stínu svých manželů a jen tu a tam se některé z nich vynořují z toku času jako výrazné osobnosti. Autor vyobrazuje jejich životy především v souvislosti s osudy a činy jejich mužů, a čtenáři tak předkládá ucelený a výstižný obraz doby.
Objev podobné jako Ženy českých panovníků 3 - Vladimír Liška
Dějiny nové moderny 3 - Vladimír Papoušek
Třetí díl experimentální koncepce dějin české literatury. Období 1935-1947 přináší řadu proměn moderny, její konfrontaci s kataklyzmatickými historickými událostmi, s ideologií, s momenty, kdy svoboda kreace a myšlenky byla nahrazována mocenskou kontrolou. Tyto faktory způsobují nezbytnost redefinice modernistických konceptů, promýšlení vztahu mezi individuální existencí, ideálem a reálnými dějinami. I z těchto důvodů se u slova nová v názvu knihy objevují uvozovky. Moderna prochází periodou vystřízlivění, pochyb a transformací. Konfrontace modernistických konceptů s mocí preferující kontrolovatelný tradicionalismus, se situacemi, v nichž osobnosti uměleckého světa prochází perzekucí, jsou umlčovány a nahrazovány přičinlivými personami druhého a třetího řádu, je zase důvodem zvoleného podtitulu Věk horizontál.
Objev podobné jako Dějiny nové moderny 3 - Vladimír Papoušek
Vladimír Mišík, ETC… - ETC...3 (CD)
CD Album Vladimír Mišík, ETC… - ETC...3 (2022). Třetí díl úspěšné reediční cesty výtečnými alby Vladimíra Mišíka a ETC… Rok 1987, poměry se uvolňují, Mišík už zase smí zpívat a kapela ETC… se nachází v další zajímavé fázi vývoje. Vedle frontmana byli neodmyslitelnými součástmi její kvality a úspěšnosti houslista Jan Hrubý, violoncellista Jaroslav Nejezchleba, klávesista Petr Skoumal, kytarista Stanislav Kubeš, basák Vladimír Kulhánek a bubeník Pavel Skala. Autorsky se na albu podílejí hned čtyři z nich, nové texty dodali Jiří Dědeček či Pavel Šrut, ale došlo také na Josefa Kainara a Václava Hraběte. Sound se z výchozího poloakustického rockfolku inspiroval moderními vymoženostmi, takže tu slyšíme větší podíl syntetizérů a rozličných efektů, aniž by to poškodilo podstatu, totiž bytostně české písničkářství. Z původních pásů vytvořili otec a syn Karlíkové ve studiu SONO maximální přenos originálního zvuku do dnešní podoby, vinylu se dostalo rytí do lakové matrice a hmotnosti 180 gramů. Svébytnou kapitolou je pak obal, grafikem Karlem Halounem upravený z jeho vlastní, pětatřicet let staré předlohy. Na vnitřním sáčku LP i v bookletu CD najdete komplet písňových textů, fotografie kapely a dobový sleevenote Jiřího Černého, ale také originální návrh titulu, kdysi cenzurou zamítnutý a nabízející později změněné pořadí skladeb. Třetí albová připomínka proměnlivé sestavy, leč trvalé kvality ETC…, vždy spravedlivě víc než jen Mišíkova doprovodného souboru. 1. Dobrý ráno 06:19 2. Výkřiky ze sna 03:12 3. Malá paní 05:09 4. Dopis 03:11 5. Vanda a Žanda 03:25 6. Déjá vu 04:34 7. Kdo přijde po mně 03:37 8. Samotáři 04:37 9. Blues o křestních listech 04:31 10. Tma stéká do kaluží 03:03
Objev podobné jako Vladimír Mišík, ETC… - ETC...3 (CD)
Zfish prut black stalker 3 m (10 ft) 3 lb
Prut je vyroben z prvotřídního karbonu 30T. Black Stalker prošel velmi dlouhým a náročným zátěžovým testem před uvedením na trh. Z tohoto prutu jsme chtěli vytěžit maximum, což se povedlo. Je to, až neuvěřitelné, ale při zátěžovém testu dokázal zvednout zátěž o hmotnosti 8 kg, aniž by prasknul o čemž se můžete sami přesvědčit v našem testovacím videu. Prut je osazen vysoce kvalitními očky, kde naváděcí očko je velikosti 40 mm a špičkové 12mm. Prut má taktéž vysoce kvalitní sedlo navijáku značky FUJI. U tohoto modelu je samozřejmostí klip nad sedlem navijáku. Jedná se opravdu o doposud nepřekonatelný prut ve své cenové kategorii. Technická Specifikace: Délka: 10ft (3,00m) Testovací křivka 3,00 lb Počet dílů: 2 Počet oček: 6 Velikost špičkového očka 12 mm Velikost naváděcího očka: 40 mm Transportní délka: 157 cm Průměr blanku nad sedlem navijáků: 11 mm Hmotnost: 260 g
Objev podobné jako Zfish prut black stalker 3 m (10 ft) 3 lb
Zfish prut sunfire stalker 3 m (10 ft) 3 lb
Prut Sunfire Stalker je především třímetrový, dvoudílný a velice atraktivní prut pro příznivce rybolovu na malých vodách a nebo lovu ze člunu. S tímto proutem se pro vás každé zdolávání stane opravdovým požitkem. Jak blank prutu tak i korková rukojeť je až neuvěřitelně štíhlá. Prut disponuje plně parabolickou akcí. Povrchová úprava blanku je v decentním matně černém provedení s červeným vyvázáním a karbon designem nad sedlem navijáku. Nedílnou součástí je taktéž prvotřídní špičkové očko proti zamotání. Pevně věříme, že se jedná o absolutní špičku ve své cenové třídě. Technická Specifikace: Délka: 10ft (3,00m) Testovací křivka 3,00 lb Počet dílů: 2 Počet oček: 6 Transportní délka: 157 cm Hmotnost: 220 g
Objev podobné jako Zfish prut sunfire stalker 3 m (10 ft) 3 lb
Anaconda prut walker v2 3 m (10 ft) 3 lb
Korková rukojeť je velmi příjemná v ruce a dodává prutu elegantní vzhled. Samozřejmostí jsou kvalitní SIC očka. Modely 2,75 lb mají první očko o velikosti 25 mm a modely 3,00 lb mají první očko o velikosti 30 mm. Uhlíkový blank lisovaný pod tlakem 25 tun Kvalitní SIC očka ( 7 + 1 ) přírodní korek Sedlo navijáku DPS
Objev podobné jako Anaconda prut walker v2 3 m (10 ft) 3 lb
Autopotahy Taso Renault Trafic 2014- (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Trafic 2014- (3 místa). Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Trafic 2014- (3 místa)
Autopotahy Taso Renault Master 2019- (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Master. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Master 2019- (3 místa)
Autopotahy Taso Renault Master 2024- (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Master. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Master 2024- (3 místa)
Dowina Violin Tailpiece Metal FT 3/4
Houslový struník Kovový struník od tradičního slovenského výrobce nástrojů Dowina. Je vhodný pro 3/4 housle a dodává se včetně dolaďovačů. Upevňovací poutko není součástí balení.
Objev podobné jako Dowina Violin Tailpiece Metal FT 3/4
Delphin Šňůra Armada Shock,Delphin Šňůra Armada Shock
Tato šoková šňůra je pletená z osmi mikrovláken. Tato šoková šňůra je pletená z osmi mikrovláken. Pletení osmi mikrovláken vytváří jemnou, dokonale kulatou strukturu s mimořádnou nosností této výjimečné šokové šňůry. Díky povrchové úpravě je povrch šňůry extrémně hladký. Při nahazování tak vzniká nízké smykové tření, srovnatelné s monofilních vlascem. Speciální těsnící proces povrchu šňůry vytvořil nejen dokonale hladký povrch, ale hlavně neporovnatelně vyšší odolnost vůči oděru, která je výjimečná mezi pletenými šňůrami vůbec. Uzavření „pórů“ brání nasáknutí vody a nečistot, což výrazně šetří vnitřní výplně oček a rolničku navijáku.
Objev podobné jako Delphin Šňůra Armada Shock,Delphin Šňůra Armada Shock
Vladimír Merta - Vykopávky z Korintu (3 CD)
Vladimír Merta - Vykopávky z Korintu (2021) - nové CD album. Komplet tří CD Vykopávky z Korintu obsahuje nahrávky, které Vladimír Merta natočil ve svém studiu na začátku devadesátých let. Cenná kolekce přináší v příhodně zvoleném výběru osmatřicet méně známých a pozapomenutých písní ze sedmdesátých a osmdesátých let a také písní, které Merta napsal pro Vladimíra Mišíka nebo skupinu České srdce. Trojalbum představuje Vladimíra Mertu tak, jak ho posluchači milují nejvíce, tedy v čistě akustické podobě: jen kytara a zpěv. CD 1 1. Vykopávka z Korintu 05:28 2. Kukluxklan a kostel 02:48 3. Čas 02:34 4. Proč??? 04:00 5. Člověk, zvíře, ďábel, Bůh 03:55 6. Cvak! 04:10 7. Verze 05:48 8. Černá Maud 02:54 9. Drobné lži 04:48 10. Za vším hledejte ženu 04:00 11. Sny bohatejch slavnejch lidí 03:32 12. Kopie klíčů 03:39 13. Patnáctiletý kapitán 03:29 CD 2 1. Pták Noh 04:10 2. Díky Bohu 02:56 3. Všechno je v pořádku 04:39 4. Pomalé jedy 10:04 5. Silvestr 04:25 6. Navzdory všemu 04:07 7. Zasloužilý učitel 04:32 8. Padesát způsobů… 07:54 9. Pouliční kouzelník 02:27 10. Pomalé pohyby očí 01:54 11. Na okraji 02:41 12. Penězokazec 03:04 13. Příteli v nouzi 04:39 CD 3 1. Seznámení s nocí 04:13 2. Velká umělkyně 08:05 3. Moje paní Naděje 03:35 4. MDM 03:35 5. Led v koktejlu (Z očí do očí) 05:46 6. Modrá 04:18 7. Starý příběh 05:51 8. Lady Vamp 02:55 9. Kazipich 05:49 10. Blues z ráje 02:55 11. Čekání na Oscara 02:34 12. 2048 04:44
Objev podobné jako Vladimír Merta - Vykopávky z Korintu (3 CD)
Vladimír Mišík, ETC… - ETC...3 (Vinyl LP)
Vinyl LP Album Vladimír Mišík, ETC… - ETC...3 (2022). Třetí díl úspěšné reediční cesty výtečnými alby Vladimíra Mišíka a ETC… Rok 1987, poměry se uvolňují, Mišík už zase smí zpívat a kapela ETC… se nachází v další zajímavé fázi vývoje. Vedle frontmana byli neodmyslitelnými součástmi její kvality a úspěšnosti houslista Jan Hrubý, violoncellista Jaroslav Nejezchleba, klávesista Petr Skoumal, kytarista Stanislav Kubeš, basák Vladimír Kulhánek a bubeník Pavel Skala. Autorsky se na albu podílejí hned čtyři z nich, nové texty dodali Jiří Dědeček či Pavel Šrut, ale došlo také na Josefa Kainara a Václava Hraběte. Sound se z výchozího poloakustického rockfolku inspiroval moderními vymoženostmi, takže tu slyšíme větší podíl syntetizérů a rozličných efektů, aniž by to poškodilo podstatu, totiž bytostně české písničkářství. Z původních pásů vytvořili otec a syn Karlíkové ve studiu SONO maximální přenos originálního zvuku do dnešní podoby, vinylu se dostalo rytí do lakové matrice a hmotnosti 180 gramů. Svébytnou kapitolou je pak obal, grafikem Karlem Halounem upravený z jeho vlastní, pětatřicet let staré předlohy. Na vnitřním sáčku LP i v bookletu CD najdete komplet písňových textů, fotografie kapely a dobový sleevenote Jiřího Černého, ale také originální návrh titulu, kdysi cenzurou zamítnutý a nabízející později změněné pořadí skladeb. Třetí albová připomínka proměnlivé sestavy, leč trvalé kvality ETC…, vždy spravedlivě víc než jen Mišíkova doprovodného souboru. 1. Dobrý ráno 06:19 2. Výkřiky ze sna 03:12 3. Malá paní 05:09 4. Dopis 03:11 5. Vanda a Žanda 03:25 6. Déjá vu 04:34 7. Kdo přijde po mně 03:37 8. Samotáři 04:37 9. Blues o křestních listech 04:31 10. Tma stéká do kaluží 03:03
Objev podobné jako Vladimír Mišík, ETC… - ETC...3 (Vinyl LP)
Vladimír Kopecký (978-80-906816-1-3)
Kniha - autor Anna Fulíková; Vladimír Kopecký, 72 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Katalog výstavy Něco třetího mezi chaosem a řádem přibližuje výstavu konanou od 22.6. do 28.8.2017 v Severočeské galerii moderního umění v Litoměřicích, v rámci které byli prezentovány všechny zásadní Kopeckého období a způsoby práce. Ústřední myšlenkou bylo nalezení spojující linky napříč různorodou umělcovou tvorbou, která bývá obvykle rozdělována do jasně vymezených polí: sklo a malba, expresivní a geometrické, intelektuální a smyslové, krásné a ošklivé, bouře a klid, chaos a řád. Katalogem i výstavou provází autorovy básně, které skládá na pomezí bdění a snění.
Objev podobné jako Vladimír Kopecký (978-80-906816-1-3)
Anaconda prut corky 3,96 m (13 ft) 3 lb 3 díl
Má rychlou, špičkovou akci, pevnou páteř a bez problému zvládne i dlouhé, náročné hody. Osazen je kvalitními SIC očky s XL přírubou a sedlem navijáku DPS. Rukojeť je potažena korkem, který je anatomicky tvarován a perfektně padne do ruky. Zakončený je hliníkovou koncovkou Lazer. Korek společně s neleštěnými uhlíkovými komponenty jsou v dokonalé symbióze a vytváří tak velmi atraktivní a elegantní vzhled. uhlíkový blank lisovaný pod tlakem 25 tun rukojeť potažená anatomicky tvarovaným korkem SIC očka s tenkou přírubou XL hliníková koncovka Lazer sedlo navijáku DPS Anaconda klip
Objev podobné jako Anaconda prut corky 3,96 m (13 ft) 3 lb 3 díl
Free spirit prut hi-s 3 m (10 ft) 3 lb
Hodí se především pro chytání poblíž břehu, z lodě, nebo i pro vyvážení. Vyrábějí se v několika variantách od 2,75lb až po 3,5lb. Nejjemnější 10‘ 2,75lb varianta s optimální zátěží cca 45 – 60g je velmi jemná, ale má dostatek síly pro zdolávání velkých kaprů. O něco silnější 3lb (50 – 75g) je vysoce univerzální, hodí se prakticky pro všechny situace. 3,25lb (55 – 85g) má ještě mnohem větší silové rezervy pro náročné zdolávání velkých kaprů. Nejsou ale nikterak tuhé ani při zdolávání středně velkých ryb. 10‘ 3,5lb (60 – 90g) se nejlépe uplatní v náročnějších terénech, když potřebujete držet větší rybu na distanc od nebezpečných míst. 11‘ 3,5lb (65 – 105g) je jakýmsi kompromisem mezi krátkými 10‘ a delšími 12‘ pruty. Je lépe manipulovatelný než 12‘ pruty, ale umožňuje dál dohodit a více se opírat do ryb než 10‘ pruty. Povrch prutů je matný, bez laku, zbrušován laserem. Díky této technologii je prakticky nelze poškrábat. I po letech vypadají jako nové. Sedlo mají v designu blanku s originálními FUJI kroužky, v sedle je zabudován modrý isotop. Pruty jsou osazeny prvotřídními SiC očky, které buď začínají na 30mm, nebo s většími 40mm (celá sada oček je pak o číslo větší. Rukojeť je buď dělená, nebo celo korková, na zakázku i celo EVA (speciální japonská guma). Všechny pruty Hi-S se vyrábějí ručně v Anglii.
Objev podobné jako Free spirit prut hi-s 3 m (10 ft) 3 lb
Free spirit prut hi-s 3 m (10 ft) 3 lb
Hodí se především pro chytání poblíž břehu, z lodě, nebo i pro vyvážení. Vyrábějí se v několika variantách od 2,75lb až po 3,5lb. Nejjemnější 10‘ 2,75lb varianta s optimální zátěží cca 45 – 60g je velmi jemná, ale má dostatek síly pro zdolávání velkých kaprů. O něco silnější 3lb (50 – 75g) je vysoce univerzální, hodí se prakticky pro všechny situace. 3,25lb (55 – 85g) má ještě mnohem větší silové rezervy pro náročné zdolávání velkých kaprů. Nejsou ale nikterak tuhé ani při zdolávání středně velkých ryb. 10‘ 3,5lb (60 – 90g) se nejlépe uplatní v náročnějších terénech, když potřebujete držet větší rybu na distanc od nebezpečných míst. 11‘ 3,5lb (65 – 105g) je jakýmsi kompromisem mezi krátkými 10‘ a delšími 12‘ pruty. Je lépe manipulovatelný než 12‘ pruty, ale umožňuje dál dohodit a více se opírat do ryb než 10‘ pruty. Povrch prutů je matný, bez laku, zbrušován laserem. Díky této technologii je prakticky nelze poškrábat. I po letech vypadají jako nové. Sedlo mají v designu blanku s originálními FUJI kroužky, v sedle je zabudován modrý isotop. Pruty jsou osazeny prvotřídními SiC očky, které buď začínají na 30mm, nebo s většími 40mm (celá sada oček je pak o číslo větší. Rukojeť je buď dělená, nebo celo korková, na zakázku i celo EVA (speciální japonská guma). Všechny pruty Hi-S se vyrábějí ručně v Anglii.
Objev podobné jako Free spirit prut hi-s 3 m (10 ft) 3 lb
Gumové autokoberce CIK Renault Trafic 2014- (3. řada)
Gumové autokoberce Renault Trafic 2014- (3. řada) Kvalitní gumové autokoberce do třetí řady vozu Renault Trafic, který se vyrábí od roku 2014. Jedná se o sadu na celý vůz. Autokoberce mají tradiční (čtverčkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody, popř. tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od výrobce CIKCAR jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru daného vozidla, v tomto případě Renault Trafic. Autokoberce se lisují bez použití PVC.
Objev podobné jako Gumové autokoberce CIK Renault Trafic 2014- (3. řada)
Gumové autokoberce CIK Renault Espace 2015- (3. řada)
Gumové autokoberce Renault Espace 2015- (3. řada) Kvalitní gumové autokoberce před 3. řadu sedadel vozu Renault Espace, který se vyrábí od roku 2015. Jedná se o sadu na celý vůz. Autokoberce mají tradiční (čtverčkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody, popř. tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce od výrobce CIKCAR jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru daného vozidla, v tomto případě Renault Espace. Autokoberce se lisují bez použití PVC.
Objev podobné jako Gumové autokoberce CIK Renault Espace 2015- (3. řada)
Autopotahy Taso Renault Master 2003-2010 (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Master 1998-2010 (3 místa). Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Master 2003-2010 (3 místa)
Autopotahy Taso Renault Trafic 2001-2014 (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Trafic 2001-2014 (3 místa). Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Trafic 2001-2014 (3 místa)
Autopotahy Taso Renault Kerax 1997-2013 (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Kerax. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Kerax 1997-2013 (3 místa)
Autopotahy Taso Renault Magnum 1990-2013 (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Magnum. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Magnum 1990-2013 (3 místa)
Autopotahy Taso Renault Midlum 2000-2010 (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Midlum. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Midlum 2000-2010 (3 místa)
Autopotahy Taso Renault Master 2010-2019 (3 místa)
Střih autopotahů přesně odpovídá tvaru sedaček vozu Renault Master. Autopotahy svým střihem, kvalitou a odolností látky několikánásobně předčí autopotahy univerzální. Díky přesnému střihu pro každý vůz autopotahy nepřekrývají prvky interiéru vozu tak, jako autopotahy univerzální. Autopotahy se zhotovují na zakázku podle Vaší objednávky, můžete tedy pohodlně využívat veškerou výbavu automobilu (loketní opěrky, bederní opěrky, kapsy na zadních stranách předních sedaček, tunel na lyže a další). Materiál autopotahů tvoří dvě vrstvy ze 100% polyesteru vyplněné molitanem (pěnovým polyuretanem).Autopotahy Taso jsou certifikované pro použití ve vozech s bočními airbagy (TÜV SÜD). Autopotahy prošly mnoha dalšími zkouškami a jsou dále certifikované na: stálobarevnost nehořlavost pevnost Barevné varianty Boky autopotahů lze zvolit ze 4 barev: černé tmavě šedé světle šedé béžové Sedací a opěrná část lze zhotovit z celkem 21 barevných vzorů. Veškeré vzory jsou k prohlédnutí ve fotogalerii v horní části stránky. Na mobilních zařízeních se kvůli datové náročnosti fotogalerie nezobrazuje, prosíme navštivte stránky na stolním počítači nebo notebooku.Volitelně si u přesných autopotahů můžete vybrat také dvojité prošití barevnou nití. Jedná se pouze o designový prvek a prošití nemá vliv na pevnost autopotahů. Prošití je možné vybrat v následujících barvách: bílé červené modré šedé stříbrné zelené žluté K zakoupeným přesným autopotahům (nikoliv univerzálním) si můžete objednat službu "Navlečení". Navlékání autopotahů provádí přímo náš zaměstnanec, specialista Marcel, na naší provozovně v Náchodě. Cena navléknutí za každé 1 místo k sezení je 300,-. Cena instalace autopotahů na 5 místné auto je tedy 1500,-. Doba navlékání přesných autopotahů je 1 až 2 hodiny, podle značky a modelu vozu. Pokud máte o navlečení autopotahů zájem, stačí tuto možnost nahoře zvolit před vložením autopotahů do košíku. Jestli si autopotahy chcete nevléct sami, na videu vpravo Vám Marcel ukáže, jak na to.Pokud si nejste jisti s výběrem autopotahů a potřebujete poradit, čím se právě univerzální autopotahy liší od přesných autopotahů, připravili jsme přehledné srovnání. V přiloženém článku jsou podrobně popsané rozdíly mezi autosedačkami. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.
Objev podobné jako Autopotahy Taso Renault Master 2010-2019 (3 místa)
Ofuky oken Renault Kangoo 1997-2003 (3 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Renault Kangoo nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Renault Kangoo 1997-2003 (3 dveře)
Gumové autokoberce Rigum Renault Trafic 2014- (3 místa)
Kvalitní gumové autokoberce pro vůz Renault Trafic. Autokoberce mají tradiční (čtverčkovaný) design, díky kterému nedochází k přelévání vody, popř. tajícího sněhu po kobercích. Okraj autokoberců je přibližně 1 cm vysoký. Autokoberce výrobce RIGUM jsou vyráběné na míru a přesně pasují do interiéru daného vozidla, v tomto případě Renault Trafic. Autokoberce se lisují bez použití PVC.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Rigum Renault Trafic 2014- (3 místa)
Gumové autokoberce Novline Renault Trafic 2014- (3. řada)
Gumové autokoberce Novline pro vůz Renault Trafic mají zvýšený okraj (3cm) po celém obvodu a spolehlivě zabraňují pronikání nečistot do interiéru automobilu. Zvýšený okraj ocení řidiči především v deštivém podzimním počasí. V zimě gumové autokoberce zadržují z bot odtávající sníh a na jaře během oblevy chrání původní podlahu vozu před blátem.Speciálně navržený protiskluzový povrch zaručuje pohodlí a komfort při řízení vozu. Autokoberce Novline mají moderní design a nejpřesnější střih ze všech značek autokoberců v našem sortimentu. Dokonale pasují do konkrétního modelu auta. Navíc součástí každé sady autokoberců jsou zpravidla originální fixace, kterými jednotliví výrobci automobilů ve většině případů osazují podlahu u řidiče a spolujezdce. Díky speciální technologii výroby z inovativních polymerových materiálů jsou velmi odolné vůči opotřebení a snadné na údržbu. Zachovávají si svoji elastičnost v rozmezí teplot -50°C až +50°C a jsou odolné vůči UV záření. Autokoberce neblednou účinkem UV záření.Dokonale přesný střih a zvýšený okraj (3cm). To jsou vlastnosti, díky kterým autokoberce Novline dokonale chrání interiér auta. Většina sad autokoberců obsahuje tzv. cross-piece, což je koberec přes středový tunel mezi zadními sedačkami (viz. fotogalerie). Cross-piece je zpravidla součástí zadního levého autokoberce a pravým se pouze překryje. Tento způsob upevnění maximálně ulehčuje manipulaci se zadními autokoberci včetně jejich vyklepávání. Dále téměř všechny levé přední autokoberce Novline mají integrovaný kryt podběhu. Ten chrání čalounění podběhu před nečistotami v případě, že si řidič během jízdy na podběh odkládá nohu.Pokud si nejste jisti s výběrem gumového autokoberce a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. V článku napravo jsou podrobně popsané rozdíly mezi jednotlivými výrobci a produkty. Zmiňujeme veškeré jejich vlastnosti, klady a zápory i doporučení podle toho, jakým způsobem Vaše auto využíváte.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.
Objev podobné jako Gumové autokoberce Novline Renault Trafic 2014- (3. řada)
Heko Renault Clio 1998-2005 (3 dveře) (D27125)
Ofuky oken pro RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) (HATCHBACK) [09/98-], omezují hluk, průvan a mlžení oken, umožňují větrat i v dešti, materiál plexi, na míru vozidlu, sada 2 ks
Objev podobné jako Heko Renault Clio 1998-2005 (3 dveře) (D27125)
Wychwood prut extricator plus 3 m (10 ft)
Ponechali jsme i nadále vlastnosti jeho předchůdce jakými jsou výkon, síla a odolnost, ale přidali jsme trochu víc. Není to jen design, kde došlo k velkým změnám oproti poslední generaci, ale hlavně k přesné vyváženosti blanku, který byl zkonstruován z vysoce odolného blanku HGM 40T carbon. Osazení novými očkami Minima Style, které dodávají tomuto nástroji správnou notu. Unikátní ergonomická PU rukojeť dává najevo svoji osobitost a charakter pro tento prut. Byla dlouhodobě testována a splnila svoji funkčnost naplno. Nechybí ani komfortní uchopení v jakémkoliv počasí. Blank s touhou po záběru přebírá v okamžiku zaseknutí svojí roli až do konce. To je nový a zcela unikátní prut řady Extricator Plus. Specifikace: délka: 10 stop/3,00m počet sekcí: 2 technologie vrstvení blanku blank 3k/1k zakončení blanku prutu Fuji sedlo pro naviják dvou stopá očka Anti-frap systémem unikátní PU rukojeť 2 roky záruka
Objev podobné jako Wychwood prut extricator plus 3 m (10 ft)
Daiwa is pouzdro na 3 pruty - 12 ft
K dispozici jsou modely na 10ft, 12ft a 13ft pruty. Pouzdro má dvě vnitřní přepážky a nabízí dostatek místa na ochranu prutů při přepravě. Na jednom konci má dvě otevřené kapsy a na druhém konci dvě poutka pro transport dalších dvou prutů v samostatných obalech. Disponuje také kapsou na vidličky, podběrák atd. S odnímatelným ramenním popruhem a transportními poutky. Materiál: 600D polyester NEW ► Pro 3 sestavené pruty ► Překrývaná kapsa ► Odnímatelný ramenní popruh
Objev podobné jako Daiwa is pouzdro na 3 pruty - 12 ft
Daiwa is pouzdro na 3 pruty - 13 ft
K dispozici jsou modely na 10ft, 12ft a 13ft pruty. Pouzdro má dvě vnitřní přepážky a nabízí dostatek místa na ochranu prutů při přepravě. Na jednom konci má dvě otevřené kapsy a na druhém konci dvě poutka pro transport dalších dvou prutů v samostatných obalech. Disponuje také kapsou na vidličky, podběrák atd. S odnímatelným ramenním popruhem a transportními poutky. Materiál: 600D polyester NEW ► Pro 3 sestavené pruty ► Překrývaná kapsa ► Odnímatelný ramenní popruh
Objev podobné jako Daiwa is pouzdro na 3 pruty - 13 ft
Daiwa is pouzdro na 3 pruty - 10 ft
K dispozici jsou modely na 10ft, 12ft a 13ft pruty. Pouzdro má dvě vnitřní přepážky a nabízí dostatek místa na ochranu prutů při přepravě. Na jednom konci má dvě otevřené kapsy a na druhém konci dvě poutka pro transport dalších dvou prutů v samostatných obalech. Disponuje také kapsou na vidličky, podběrák atd. S odnímatelným ramenním popruhem a transportními poutky. Materiál: 600D polyester NEW ► Pro 3 sestavené pruty ► Překrývaná kapsa ► Odnímatelný ramenní popruh
Objev podobné jako Daiwa is pouzdro na 3 pruty - 10 ft
Delphin prut symbol carper 3,60 m (12 ft) 3 lb 3 díly
Druhá generace Symbolu navíc nabízí zcela nový atraktivní design, který rázem mění dosud výhradně černou sérii na designový kousek, který vizuálem a schopnostmi patří minimálně o jednu třídu výše. Cenovka řadí tento prut mezi pruty vstupního segmentu, ale jeho kvality předčí i vaše nejoptimističtější očekávání. Štíhlý matný strukturovaný blank, měděné detaily a nevšední, velmi příjemná hnědá rukojeť. Samozřejmostí jsou spolehlivé a ověřené DPS sedlo, které pojme i rozměrnější navijáky a kvalitní dvoustopá SiC očka. S tímto prutem nebude problém zdolat i ty největší ryby. Průměr blanku nad rukojetí: 13,17mm Rukojeť: dělená, EVA pěna + shrink tube Délka rukojeti (od spodní části prutu po střed sedla): 56cm
Objev podobné jako Delphin prut symbol carper 3,60 m (12 ft) 3 lb 3 díly
Sportex prut catapult cs-3 carp 3,66 m (12 ft) 3 lb
Ideální volba pro lov na velké vzdálenosti, když potřebujete dostat svou montáž co nejdál jen pomocí hodu. Tato série je vyrobena z nejkvalitnějšího japonského vysoce-modulovaného uhlíku což dodává prutu výborné zrychlení a extrémní sílu v blanku. Středně rychlá akce vám zaručí bezpečné zdolávání a při výpadech minimalizuje ztrátu ryby. Pruty SPORTEX Catapult CS-3 jsou osazeny špičkovými SIC očky K-typu pro snížení šance omotání silonu při nahazování a prvním očkem 40mm. Důvody ke koupi SPORTEX prutu 10 letá záruka na blank top kvalita za dobrou cenu zdolávání ryby na tyto pruty je skutečným zážitkem pruty v tenkém - moderním blanku pruty jsou vhodné na daleké hody - nahazujete výrazně dále než ostatní každý prut má své výrobní číslo je jedinečný dlouhá životnost i po 20 letech jsou pruty jako nové nadčasový design pokud si kupujete rybářský prut SPORTEX tak si kupujete zážitek který vám žádný jiný prut neposkytne
Objev podobné jako Sportex prut catapult cs-3 carp 3,66 m (12 ft) 3 lb
Delphin Vlasec Armada Carp Kamufláž,Delphin Vlasec Armada Carp Kamufláž
Prvotřídní kaprařský vlasec určený pro extrémní situace, který dovolí dostat z vaší výzbroje maximum. Tento mimořádný vlasec nemá nic společného s vlasci, které jste dosud používali pro chytání kaprů. Prvotřídní kaprařský vlasec určený pro extrémní situace, který dovolí dostat z vaší výzbroje maximum. Tento mimořádný vlasec nemá nic společného s vlasci, které jste dosud používali pro chytání kaprů. Změny ve výrobním procesu zvýšily jeho odolnost vůči oděru, která je až 12-ti násobně vyšší oproti konvenčním vlascům. Hlavním cílem výroby kaprařského vlasce ARMADA však bylo získání vláčného vlasce jak jen to je možné. A právě vláčnost je hlavní a bezpochyby nejvyšší vlastností ARMADY. Právě tato vlastnost dovoluje použít i nejhrubší průměry ARMADY, přičemž budete mít pocit, že v rukou držíte minimálně o 4 stupně tenčí vlasec. Lehké nahazování a bezproblémová manipulace s vlascem o průměru 0,40mm byla dosud téměř nevídanou mezi kaprařskými vlasci. Vlasec ARMADA mění tento zažitý fakt a dovoluje bezproblémové používání i takového průměru. Vlasec při takovém průměru má mimořádnou nosnost a nízkou průtažnost. ARMADA je však navíc vláčná, měkká a téměř bezpaměťová. Při jejím používání budete mít pocit, že pracujete s hedvábím. Nosnosti příslušných průměrů: 0,25mm / 4,4kg | 0,28mm / 5,9kg | 0,30mm / 7,2kg | 0,35mm / 9,2kg | 0,40mm / 11,5kg. Poznámka: Limitujícím faktorem nosnosti vlasce je uzel. V případě, že spatříte na vlasci nechtěný uzel, okamžitě odstraňte část vlasce až po uzel a navažte koncovou sestavu od znovu. Způsob, jakým uvazujete uzel na vlasci, výrazně ovlivňuje jeho nosnost. Dotahování uzlu proto provádějte pomalu. Delphin garance: Údaje na nálepce, týkající se průměru vlasce a jeho nosnosti jsou skutečné. Při porovnávání s konkurenčními vlasci nesrovnávejte prosím údaje na nálepkách! Delphin Vám totiž udává jen skutečné hodnoty. Přípustná tolerance +/- 10%.
Objev podobné jako Delphin Vlasec Armada Carp Kamufláž,Delphin Vlasec Armada Carp Kamufláž
Sovětské tankové impérium - Vladimír Francev - e-kniha
eBook: Zkušený autor, vojenský historik Vladimír Francev, se ve své nejnovější knize věnuje velmi atraktivnímu tématu - údernému jádru sovětské armády, které svým výrazným nárůstem nemělo po většinu 20. století obdobu nikde na světě. Skvěle přitom využívá svého dlouholetého sledování tohoto tématu s využitím desítek knih a stovek časopisů. Informace, které v této knize předkládá, jsou tak nejen vysoce zajímavé a cenné, ale také nezkreslené. Podává čtenáři ucelený pohled jak z technické, tak operační stránky a to za celé období od 30. do 90. let 20. století. Je o to cennější, že české překlady původní odborné literatury o sovětských tancích a dalších obrněncích téměř neexistují a publikace českých autorů na toto téma jsou nečetné a zaměřují se jen na základní typy. A situace rozhodně nebude lepší, protože putinovské Rusko v poslední době přístup k informacím tohoto druhu opět omezuje, o obnoveném zkreslování faktů nemluvě. Kniha, kterou držíte v ruce, je tak zcela nepostrad atelnou pro každého zájemce o historii vojenské techniky. Doplňují ji tabulky, mapky a bohatý fotografický doprovod.
Objev podobné jako Sovětské tankové impérium - Vladimír Francev - e-kniha
Děla a pevnosti 1867 - 1918 - Vladimír Kupka, Vladimír Francev
Publikace je věnována dělostřeleckým zbraním používanými v Evropě v letech 1867-1918, které sloužily jak pro obranu pozemních i pobřežních pevností, tak i k jejich dobývání. Nejrozsáhlejší část díla je věnována rakousko-uherské monarchii a podílu Škodových závodů v Plzni na jejím vyzbrojování. U popisů jednotlivých typů děl jsou uvedeny jejich technicko-taktické parametry, stejně tak nechybí popisy a technické údaje pestré škály pancéřových konstrukcí, které se v evropských pevnostních stavbách používaly. Celé dílo je provázeno množstvím výkresů i dobových a současných snímků popisovaných děl a pancéřových prvků.
Objev podobné jako Děla a pevnosti 1867 - 1918 - Vladimír Kupka, Vladimír Francev
Ofuky oken Renault Twingo 1993-2000 (přední,3 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Renault Twingo nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Renault Twingo 1993-2000 (přední,3 dveře)
Ofuky oken Renault Clio 1998-2005 (přední,3 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Renault Clio nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Renault Clio 1998-2005 (přední,3 dveře)
Ofuky oken Renault Megane 1996-2002 (přední,3 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Renault Megane nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Renault Megane 1996-2002 (přední,3 dveře)
Ofuky oken Renault Megane 2002-2009 (přední,3 dveře)
Ofuky oken, jinak nazývané deflektory, jsou plastové lišty, které po upevnění do oken automobilu zabraňují silnému proudění vzduchu v interiéru vozu při jízdě s otevřenými okny. Díky ofukům je možné pohodlně větrat i ve špatném počasí. Ofuky totiž usměrňují vzduch proudící kolem vozu. Do auta se tak nedostanou dešťové kapky, sněhové vločky aniobtížný hmyz. Mezi další nespornou výhodou deflektorů je, že jízda s otevřenými okny je méně hlučná. Upozornění: Deflektory nejsou homologované. Ať už vlastníte auto Renault Megane nebo jinou značku, ofuky Heko dodají každému vozu dynamický a moderní vzhled.Montáž ofuků je velice jednoduchá, jak je patrné z videonávodu vlevo. Nejprve je nutné maximálně stáhnout okénka (až do dveří). Poté se z ofuků sejme ochranná fólie, která překrývá samolepicí pásky. Ofuky napasujte do rámu dveří a následně zavřete okénka. Ta by měla zůstat zavřená po dalších 24 hodin. Jestliže jsou ofuky v rámu volné nebo se vyskytují problémy při otvírání a zavírání oken, použijte vymezovací plíšky, které jsou součástí balení. Obsah sady 2 ofuky na přední dveře 4 vymezovací plíšky obrázkový návod montáže
Objev podobné jako Ofuky oken Renault Megane 2002-2009 (přední,3 dveře)
Podívejte se také
- EVOLVEO FreeTalk 2W (FT-2W)
- Rossignol FT-600 Cork (SPTha2992nad)
- Sofronitsky Vladimir: Piano Sonata No. 3 / Vers la flamme / Preludes / Etudes / Enigma / Fantaisie - (4600383161952)
- spro prut c tec tradition carp 3 m 10 ft 2 lb
- Heko Renault Megane 2009-2016 (3 dveře) (D27175)
- Groove Armada: Edge Of The Horizon - CD (4050538612509)
- FRISTOM FT-027 LED bílé (2FFT027B)
- Subminimal Flowtip černá (FT-01-BL)
- Beurer FT 09 blue (BEU-FT09blue)
- Beurer FT 09 white (BEU-FT09wh)
- Armada N Tracer Tour Black, brzda 100 mm (842339156788)
- Armada N Tracer Tour Black, brzda 90 mm (842339156771)
- Sofronitsky Vladimir: Etudes, Preludes, Poems and Dances - CD (4600383161983)
- Sofronitsky Vladimir: Mazurkas and Preludes Op. 28 - CD (4600383161822)
- FRISTOM FT-17 Z LED oranžové (2FFT17Z)
- Oakley FT XL FP Wht wPrizmHIPinkGBL (202256)
- FRISTOM Sdružené světlo FT-130 LED (2FFT130NTCOF )
- FRISTOM FT-17 KZ LED oranžové (2FFT17KZ)
- FRISTOM FT-04 C LED červené (2FFT04CLED)
- Virtuos náhradní zámek pro FT-460xx (EKN9005)
- FRISTOM Sdružené světlo FT-88BAJ - Levá (2FFT088LPMBAJ )
- FRISTOM Sdružené světlo FT-110 LED (2FFT110 )