Sami v mori konkurence marketing management bez kapky teorie ve 20 problemech a 80 resenich 978 80 265 0853 3

Produkt Sami v mori konkurence marketing management bez kapky teorie ve 20 problemech a 80 resenich 978 80 265 0853 3 sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Sami v mori konkurence marketing management bez kapky teorie ve 20 problemech a 80 resenich 978 80 265 0853 3 upraviť a produkt hľadať znova.

Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3)

Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Leoš Bárta, 216 stran, česky Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3) , Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3)

Sami v moři konkurence ()

Sami v moři konkurence ()
Detail

Audiokniha MP3 - Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních. Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeníchPři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sami v moři konkurence () , Sami v moři konkurence ()

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta
Detail

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: - správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, - marketingu, - podnikání, - myšlení člověka, který nechce prohrávat, - myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, - filosofii podnikání, - podstatě marketingového managementu, - zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. Navíc bez jediného odborného termínu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sami v moři konkurence - Leoš Bárta , Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - audiokniha

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - audiokniha , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - audiokniha

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - audiokniha , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - e-kniha

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - e-kniha
Detail

eBook:,Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním trhu, o filosofii podnikání, o podstatě marketingového managementu či o zkušenostech a nápadech z přednášek, workshopů i z mého rozhlasového pořadu Byznys poradna na rádiu Zet. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sami v moři konkurence - Leoš Bárta - e-kniha , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management (978-80-265-0150-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management (978-80-265-0150-3) , Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)
Detail

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3) , Terka pri mori (978-80-89956-91-3)

Skryté zvieratká V mori (978-80-8088-455-0)

Skryté zvieratká V mori (978-80-8088-455-0)
Detail

Kniha - 8 stran, slovensky, prostorové pohádky, leporela Ponor sa s nami do mora a spoznaj nespočetné množstvo nevšedných rýb! Vďaka zábavnému koliesku objavíš zaujímavé druhy zvierat a pritom sa čosi naučíš. Milá knižka s krásnymi ilustráciami zaručene zabaví celú rodinu! (alza.cz)

Podobné produkty ako Skryté zvieratká V mori (978-80-8088-455-0) , Management v obrazech: bez návalů korektnosti (978-80-7650-259-8)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3) , Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

V mori: Interaktívna šnurovacia knižka (978-80-8142-678-0)

V mori: Interaktívna šnurovacia knižka (978-80-8142-678-0)
Detail

Kniha - autor Elena Rabčanová, 16 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu matná Pomocou šnúrky riešte jednoduché úlohy v podmorskom svete! Interaktívna knižka, vďaka ktorej si deti rozvíjajú myseľ i fantáziu a trénujú jemnú motoriku. Ponorte sa do hlbín mora a pomôžte morským tvorom prekonávať rozmanité prekážky. Deti v tejto knižke nájdu množstvo zaujímavých úloh, ktoré hravo vyriešia pomocou obyčajnej šnúrky. (alza.cz)

Podobné produkty ako V mori: Interaktívna šnurovacia knižka (978-80-8142-678-0) , Management (978-80-7373-111-3)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Detail

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9) , Skryté zvieratká v mori (978-80-8088-455-0)

Mezi Terstem a Istanbulem: Balkánské národy ve 20. století (978-80-7601-252-3)

Mezi Terstem a Istanbulem: Balkánské národy ve 20. století (978-80-7601-252-3)
Detail

Kniha - autor Jan Rychlík, 408 stran, česky, pevná s přebalem lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezi Terstem a Istanbulem: Balkánské národy ve 20. století (978-80-7601-252-3) , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)
Detail

Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0) , Pokročilá teorie her ve světě kolem nás (978-80-247-4620-3)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1) , V pondělí a ve čtvrtek (978-80-878-0576-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , V mori: interaktívna šnurovacia knižka (978-80-8142-678-0)

Terka pri mori (978-80-89956-91-3)

Terka pri mori (978-80-89956-91-3)
Detail

Kniha - autor Liane Schneider; Eva Wenzel-Bürger, 24 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Terka cestuje s rodinou k moru. To je už teda poriadna dovolenka! Každý deň sa bude môcť blázniť vo vode. Prekvapí ju, že v ich prázdninovom dome to vyzerá úplne inak ako u nich doma. A more je raz tu a potom opäť zmizne! Terka si nájde novú kamarátku a dokonca stretne aj ozajstného malého tuleňa. Letné prázdniny sú proste skvelým vynálezom! (alza.cz)

Podobné produkty ako Terka pri mori (978-80-89956-91-3) , Projektový management (978-80-271-3619-3)

Vatikán a Československo ve 20. století (978-80-7684-120-8)

Vatikán a Československo ve 20. století (978-80-7684-120-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šmíd, 648 stran, česky Kniha se věnuje diplomatickým stykům Československa a Svatého stolce ve 20. století. Jde o mimořádně dramatickou dobu, která ve vztazích Československa a Vatikánu v mnoha ohledech odráží dějiny habsburské monarchie, dvou světových konfliktů, dvou totalitních ideologií 20. století – nacismu a komunismu – a meziválečné i poválečné doby. Již na první pohled je čtenáři zřejmé, že se jednalo o období mnoha těžkostí, nepochopení a řevnivostí, a to jak na české, resp. československé, tak na vatikánské straně. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vatikán a Československo ve 20. století (978-80-7684-120-8) , Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Vatikán a Československo ve 20. století (978-80-7684-120-8)

Vatikán a Československo ve 20. století (978-80-7684-120-8)
Detail

Kniha - autor Marek Šmíd, 648 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha se věnuje diplomatickým stykům Československa a Svatého stolce ve 20. století. Jde o mimořádně dramatickou dobu, která ve vztazích Československa a Vatikánu v mnoha ohledech odráží dějiny habsburské monarchie, dvou světových konfliktů, dvou totalitních ideologií 20. století – nacismu a komunismu – a meziválečné i poválečné doby. Již na první pohled je čtenáři zřejmé, že se jednalo o období mnoha těžkostí, nepochopení a řevnivostí, a to jak na české, resp. československé, tak na vatikánské straně. Toto vzájemné stýkání i potýkání utvářelo úroveň vzájemných vztahů a zrcadlilo se v působení místní katolické církve. Československo-vatikánské vztahy vnímáme jako mnohovrstevný příběh, jako neopakovatelný fenomén 20. století, který jen těžko umožňuje komparaci jednotlivých diplomatických misí či širší zobecnění. Každý aktér spoluvytvářel specifickou podobu československo-vatikánských... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vatikán a Československo ve 20. století (978-80-7684-120-8) , Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management (978-80-7373-111-3)

Management (978-80-7373-111-3)
Detail

Kniha - autor Radek Maxa, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management (978-80-7373-111-3) , Management inovací (978-80-7261-423-3)

Václav Havel mocný bezmocný ve 20. století (978-80-7252-927-8)

Václav Havel mocný bezmocný ve 20. století (978-80-7252-927-8)
Detail

Kniha - autor Martin Vopěnka, 96 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tento životopis nevypovídá jen o životě Václava Havla a jeho myšlenkovém odkazu, ale také o dějinách střední Evropy ve dvacátém století. Tvoří dokonce jakýsi základ, který by každý žák, student i dospělý mohl a měl znát. Václav Havel je bezesporu nejvýznamnější českou osobností druhé poloviny 20. století a jeho význam daleko přesahuje naše hranice. Jeho život je však také skvělou příležitostí osvětlit naši moderní historii na pozadí dějinných událostí. Autor v knize sleduje obě linie. Na počátku je Václav Havel drobnou figurkou v těžkých dějinných zkouškách, později se stává slavným dramatikem, avšak zároveň bezmocným disidentem, kterého tehdejší komunistická moc pronásledovala a zavírala. A přesto nad ní nakonec zvítězí a vstoupí do dějin. Obě linie knihy se tak v závěru propojí. Autor text nepřetížil informacemi, naopak, využil své zkušenosti z psaní pro děti a mládež. Díky tomu se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Václav Havel mocný bezmocný ve 20. století (978-80-7252-927-8) , Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3)

V mori 3D

V mori 3D
Detail

V mori – 3 D Fascinujúce fakty, Pocit byť na mieste deja, Báječný plagát + darček 3D okuliare. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako V mori 3D , Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)

Jsme kapkou v moři života: Výbor z básnického díla (978-80-7260-360-2)

Jsme kapkou v moři života: Výbor z básnického díla (978-80-7260-360-2)
Detail

Kniha - autor Paul Heyse, 132 stran, pevná bez přebalu lesklá Výbor z Heyseho básnické tvorby, který sestavila a přeložila Zlata Kufnerová, podává představu o celém autorově básnickém díle a jeho vývoji. Zahrnuje proto ukázky od básníkovy rané tvorby (cykly Junge Leiden, Margarete), pokračuje jeho velmi významným italským obdobím (Bilder aus Neapel, Römische Sonette, Städtebilder) a navazuje ukázkami z tvorby jeho zralého období (Vom Gardasee, Meinen Toten, Vermischte Gedichte, Zwölf Dichterprofille, Waldmonologe aus Kreuth, Balladen). (alza.cz)

Podobné produkty ako Jsme kapkou v moři života: Výbor z básnického díla (978-80-7260-360-2) , Teorie a praxe poradenské psychologie (978-80-247-4451-3)

Kdopak žije v moři (978-80-256-2491-3)

Kdopak žije v moři (978-80-256-2491-3)
Detail

Kniha - autor Anna Milbourne, 14 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Hladina moře se zdá klidná, pod ní ale bují život. Seznam se s nejrůznějšími podmořskými tvory: rybami, chobotnicí, krabem, žralokem, lachtany, dokonce i s ledním medvědem! Co všechno se pod hladinou odehrává? S touto krásně ilustrovanou knížkou můžeš nahlédnout mezi hejna ryb nebo třeba do vraku potopené lodě! Tak honem, zalistuj v knížce, odklop všechna okénka a podívej se pod ně. Dozvíš se, kdo je mistr v maskování, kdo žije na samotném dně oceánů a mnoho dalšího. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kdopak žije v moři (978-80-256-2491-3) , Teorie sémiotiky (978-80-257-3745-3)

Velmistři špionáže: Zákulisí tajných služeb ve 20. století (978-80-7662-146-6)

Velmistři špionáže: Zákulisí tajných služeb ve 20. století (978-80-7662-146-6)
Detail

Kniha - autor Karel Pacner, 448 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Špionáž je součástí světových dějin od nepaměti a v bouřlivém 20. století s rozvojem techniky i civilizace samé dostaly i tajné služby moderní podobu. Karel Pacner odkrývá tajemství špionážních operací, zákulisí tajných služeb a přináší nová fakta a nové souvislosti světových dějin moderní historie. I známé historické události se mohou jevit na pozadí rozkrytých operací tajných služeb v jiném světle! A tyto příběhy jsou skutečné a mnohdy napínavějš, než jaké by si dokázali vymyslet autoři špionážních románů (alza.cz)

Podobné produkty ako Velmistři špionáže: Zákulisí tajných služeb ve 20. století (978-80-7662-146-6) , Teorie nespolehlivosti (978-80-87688-95-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , Teorie klavíru (978-80-765-0548-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)

Management inovací (978-80-7261-423-3)
Detail

Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-7261-423-3) , Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví (978-80-271-0720-9)

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Management inovací (978-80-726-1423-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu. Inovace jsou v... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management inovací (978-80-726-1423-3) , Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)

Osobnostní management (978-80-271-3114-3)
Detail

Kniha - autor Jan Barták, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Všechny živé organismy mají geneticky zakódovanou potřebu žít a přežít. U člověka je touha po svobodném rozvoji a seberealizaci umocněna schopností adaptovat se na měnící se podmínky, a dokonce je v podobě inovací i měnit, aktivně se podílet na kultivaci života. Být člověkem není podle rakouského psychiatra Viktora Frankla fakt, ale možnost. Máme hodně vykonavatelů, ale málo tvůrců. Vykonavatel dělá, co se mu řekne, aniž by o smyslu svěřené činnosti přemýšlel, mechanicky se opírá o dané standardy, kategorie, unifikované postupy. Tvůrce se nespokojuje s tím, co je, hledá a nalézá nová řešení, jak dělat věci lépe a úspěšněji. Díky motivaci, kritickému myšlení a kreativitě vytváří hodnoty. Bonusem je mu seberealizace ze smysluplné činnosti. Klíčem k našemu uplatnění je pochopení Komenského triády „chtít, umět a moci“. Z ní vychází i tato kniha. Nestačí „umět“, chybí-li nám vůle k činu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobnostní management (978-80-271-3114-3) , Management v obrazech (978-80-765-0259-8)

Projektový management (978-80-271-3619-3)

Projektový management (978-80-271-3619-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 432 stran, česky Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným modernizacím všech světových standardů a metodik projektového řízení. Proto vzniklo druhé vydání, které všechny tyto trendy reflektuje. Pokud hledáte publikaci, která shrnuje většinu světových znalostí a trendů v oboru projektového řízení a vývoje produktu, doplněnou o praktické zkušenosti z řízení tuzemských i mezinárodních projektů, našli jste tu pravou. Kniha přináší aktuální přehled metod a technik projektového řízení, včetně agilních či hybridních přístupů. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Kromě praktického pomocníka projektových manažerů získáte zároveň i univerzální učebnici, ať už se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektový management (978-80-271-3619-3)

Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)

Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 184 stran Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)

Skryté zvieratká V mori

Skryté zvieratká V mori
Detail

Ponor sa s nami do mora a spoznaj nespočetné množstvo nevšedných rýb! Vďaka zábavnému koliesku objavíš zaujímavé druhy zvierat a pritom sa čosi naučíš. Milá knižka s krásnymi ilustráciami zaručene zabaví celú rodinu! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Skryté zvieratká V mori

Skryté zvieratká V mori

Skryté zvieratká V mori
Detail

Ponor sa s nami do mora a spoznaj nespočetné množstvo nevšedných rýb! Vďaka zábavnému koliesku objavíš zaujímavé druhy zvierat a pritom sa čosi naučíš. Milá knižka s krásnymi ilustráciami zaručene zabaví celú rodinu! (patro.cz)

Podobné produkty ako Skryté zvieratká V mori

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

První dojem (978-80-265-0811-3)

První dojem (978-80-265-0811-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Čenský, 240 stran, česky Udělejte ten nejlepší první dojem! Tipy a rady od lektorky módní etikety a známého herce První dojem rozhoduje o vašem úspěchu či neúspěchu. Vzniká během pár vteřin při seznamování a ovlivňuje, co si o vás lidé pomyslí. Zkušená dvojice lektorů vám vysvětlí pravidla etikety, komunikace i vystupování, a hlavně vás naučí, jak být sami sebou. Jan Čenský vás seznámí s řečí těla, jež často řekne víc, než byste si přáli. S Lenkou Bernades se naučíte pracovat se svým charisma a pochopíte jednoduché principy práce se svým šatníkem. (alza.cz)

Podobné produkty ako První dojem (978-80-265-0811-3)

Teorie klavíru (978-80-765-0548-3)

Teorie klavíru (978-80-765-0548-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Klára Haunerová, 256 stran, česky Úsměvný povídkový soubor věčné optimistky, cestovatelky a podnikatelky Kláry Haunerové nejen o vztahových trablech. Klára Haunerová se v Teorii klavíru formou deníkových zápisků s nadsázkou a humorem otevřeně svěřuje se svou strastiplnou cestou hledání lásky a osudového partnera. V pěti bouřlivých letech po třicítce se mísí zamilování, milostné pletky, naivní představy o lásce a hromada zklamání. Kromě vzpomínek na své vztahy aktuálně přibližuje randění a hledání osudového partnera v době pandemie. Povídkový soubor obsahuje autorčiny vzpomínky na dětství, zážitky z cest a věčné stěhování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie klavíru (978-80-765-0548-3)

Teorie sémiotiky (978-80-257-3745-3)

Teorie sémiotiky (978-80-257-3745-3)
Detail

Kniha - autor Umberto Eco, 432 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace Teorie sémiotiky představuje základní odbornou literaturu ve svém oboru. Eco toto dílo napsal přímo v angličtině a následně přeložil do mateřské italštiny podnázvem Trattato di semiotica generale. Eco vidí sémiotiku v širších souvislostech, především jako ekvivalent kulturní antropologie, neboť člověk jako tvůrce znakuje de facto samotnou podstatou znaku a znak je konsekventně podstatou veškeré lidské komunikace, tedy základním stavebním prvkem kultury. Přestože Eco sám charakterizuje předložený text jako pouhý úvod do studia sémiotiky, lze dílo doporučit všem zájemcům o daný obor, a to jak začínajícím, tak pokročilým. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie sémiotiky (978-80-257-3745-3)

Teorie nespolehlivosti (978-80-87688-95-3)

Teorie nespolehlivosti (978-80-87688-95-3)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Potužil, 56 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Když jsme se Zdeňkem Potužilem promýšleli skladbu jeho knihy Život je krátký jak prásknutí bičem, snažili jsme se, aby obsahovala texty nejrůznějších žánrů: soupisy jeho prácí pro divadlo i televizi, pohledy divadelních vědců a kritiků na jeho režijní dílo, vzpomínky Zdeňkových přátel i jeho memoárové, beletristické a publicistické texty vlastní. Oddíl s názvem Lyrika jsme do výsledné podoby knihy nakonec nezařadili z důvodu velkého rozsahu svazku. Vychází-li nyní po letech samostatně díky obětavosti a pečlivosti Dany Tučkové, vstřícnosti a laskavosti Barbory Solperové a nakladatelskému nadšení Milana Hodka, je to jen dobře. Máme v rukou Zdeňkovo svědectví o sobě samém a lidech jemu blízkých, na jehož upřímnost a pravdivost se můžeme spolehnout. Je paradoxní, hovoříme-li o spolehnutí se u knihy s názvem Teorie nespolehlivosti. Přesto tomu tak je. Jak ten název vznikl? Jistě jako slovní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie nespolehlivosti (978-80-87688-95-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena východiska investiční činnosti podniku včetně... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Korecký, Václav Trkovský, 584 stran Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010, lze však použít pro všechny typy projektů. Publikaci ocení jak projektoví manažeři a specialisté na řízení rizik v praxi, tak lidé z akademické sféry. Čtenář díky knize získá přehled o stavu problematiky managementu rizik, seznámí se s fázemi, metodami a postupy managementu rizik projektů a také s vlastní metodikou managementu rizik, která byla vytvořena na základě zkušeností z aplikace teoretických poznatků při praktickém řízení rizik v průmyslových podnicích. Koncepce knihy umožňuje osvojení používaných postupů a metodik v praxi a použití knihy pro vybrané oblasti zájmu čtenáře. Hlavní postupy a metody jsou aplikovány na praktických příkladech. (alza.cz)

Podobné produkty ako Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)
Detail

Kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dlouhodobý finanční management (978-80-7598-318-3)

Po práci legraci (978-80-265-0543-3)

Po práci legraci (978-80-265-0543-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Šofar, Jan Nejedlý, 248 stran Lexikon lidového humoru z dob socialismu Socialismus byl tragickou kapitolou tuzemské historie, avšak skvělou kapitolou tuzemského humoru. Víte, čemu se říkalo moč mrtvé asfaltérky? Co to byl šedý mor, štrougalky, buzertaška, Leninovy sáně či anyňák? Které tehdejší celebritě se přezdívalo Rudý děda, Ušaté torpédo, Semínkový generál, Bolševický čaroděj nebo Karel Gott pro chudé? Kde se nacházel Jakešův prst, Husákovo ticho, Štrougalův pyj?Lidová tvořivost vygenerovala v letech 1948–1989 vlastní žertovné pojmosloví důležitých fenoménů reality jako odpověď na ideologický balast oficiálního jazyka. Na pozadí dobových posměšků, ale i anekdot, hádanek, parodií či fám před čtenáři plasticky vyvstane krajina socialismu. Abecední uspořádání promíchalo časovou posloupnost v groteskní koláž, v níž se kříží témata od politiky přes pop-music až po erotiku. A jelikož mnohé z aktérů už zavál čas, doprovází každé... (alza.cz)

Podobné produkty ako Po práci legraci (978-80-265-0543-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bernatský, 224 stran, česky Tátou po čtyřicítce? Pro známého českého moderátora žádný problém. Tedy skoro žádný. „Od sestřičky dostávám roušku, bílou gumovou obuv, zástěru a hodně široké zelené kalhoty. Kačenka už leží na sále a já usedám k její hlavě. Prakticky vzápětí se to stane. Matyáš je na světě a já si pozvolna uvědomuju, že jsem dvojtáta,“ nadšeně popisuje sportovní moderátor Vojtěch Bernatský. Nevšední příběhy všedních dnů v podání dvojnásobného otce, který slasti i strasti spojené s dětmi prožívá po čtyřicítce. A je zřejmé, že ho to jaksepatří baví! (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)

Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Breuerová, 232 stran Nenápadný, ale důležitý. Tak by se dal stručně charakterizovat rok 1958. Žádná mimořádně převratná událost naši zemi nepostihla, ale ti, kteří jej pamatují, o něm mluví jako o prvním roce, kdy začal být ve společnosti cítit aspoň mírný závan svobody. Ti, kteří se v tomto roce narodili, vkročili do světa, který se sice pomalu, ale přeci jen zlepšoval. Trvalo to do jejich desátých narozenin. Jaký tedy byl rok, ve kterém Československo slavilo velký úspěch na výstavě Expo 58 v Bruselu? Svět se po válce vzpamatoval z nejhoršího a lidé začínají zase naplno žít. I v Československu doznívají nejhorší excesy ranných padesátých let. Domovní důvěrníci, fronty před obchody a budovatelská hesla kam se podíváš jsou sice stále běžnou realitou, ale kultura už se nadechuje k obrovskému rozmachu, který se naplno rozvine v následujících několika letech. Lidé začínají pošilhávat po luxusu – móda a kosmetika přestávají být tabu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Můj rok 1958 (978-80-265-0725-3)

Ovládněte svůj mozek (978-80-265-0022-3)

Ovládněte svůj mozek (978-80-265-0022-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Libor Činka, 320 stran Poslední kniha o mozku a zrychleném učení, kterou budete potřebovat Přáli byste si otočit kouzelným prstenem a díky tomu se snadněji učit a lépe ovládat svůj život? Nechcete se tím zdržovat a chcete prostě řešení? Anebo Vám to zní jako pohádka a nechcete být dětinští? Možná to bude pro mnohé překvapení, ale chcete-li se úspěšněji učit, musíte myslet alespoň částečně jako malé děti. Potřebujete fantazii a zvědavost. Potřebujete snít. Potřebujete používat ty části mozku, které mnozí nechali usnout. Probuďte je. Tato kniha je o probuzení mozků. Autor knihy nabízí cenné know-how, s jehož pomocí studenti překonají problémy při učení a získají dokonalý domácí výukový nástroj pro cizí jazyky. Pomocí užitečných technik pro trénink paměti si snadno zapamatujete desítky údajů, které mohou být klíčové pro vaši profesi. Naučíte se nezapomínat, co všechno jste chtěli říci a vyřídit při obchodním jednání. Naučíte se číst... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ovládněte svůj mozek (978-80-265-0022-3)

Můj rok 1989 (978-80-265-0840-3)

Můj rok 1989 (978-80-265-0840-3)
Detail

Elektronická kniha ze série Můj rok, autor Martin Ježek, 184 stran I když nekončí osmičkou, jako jiné osudové roky, byl letopočet 1989 pro naši zemi a její obyvatele přelomový. Znamenal totiž konec komunismu a pád železné opony, která se na západních hranicích začala hroutit jako domeček z karet. Byl to rok počátku velkých nadějí, radosti i slz. Jak jej prožívali slavní i obyčejní lidé, co se vše stalo nejenom u nás, ale i v zahraničí, co lidé měli rádi a co mít nemuseli? Ponořte se s námi do vzpomínek třicet let mladých. (alza.cz)

Podobné produkty ako Můj rok 1989 (978-80-265-0840-3)

Všechny krásy světa (978-80-265-1111-3)

Všechny krásy světa (978-80-265-1111-3)
Detail

Kniha - autor Ladislav Zibura, 1240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Vydejte se za dobrodružstvím se čtyřboxem cestopisů od Ladislava Zibury. Mladý spisovatel vás s humorem a nadsázkou provede po Turecku, Izraeli, Nepálu, Číně, Arménii, Gruzii a ještě spolu prostopujete Evropu. Čtyřbox je souborem všech knih autora, kterého si oblíbili mladí i starší příznivci cestování. Kromě téměř 1 300 stránek lehkého čtiva na voňavém švédském papíře se můžete těšit na 200 ilustrací z dílny Tomski & Polanski. V dárkovém čtyřboxu najdete čtyři knížky – 40 dní pěšky do Jeruzaléma, Pěšky mezi buddhisty a komunisty, Už nikdy pěšky po Arménii a Gruzii, Prázdniny v Evropě z dílny ilustrátorského dua Tomski & Polanski. (alza.cz)

Podobné produkty ako Všechny krásy světa (978-80-265-1111-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)
Detail

Kniha - česky Od sestřičky dostávám roušku, bílou gumovou obuv, zástěru a hodně široké zelené kalhoty. Kačenka už leží na sále a já usedám k její hlavě. Prakticky vzápětí se to stane. Matyáš je na světě a já si pozvolna uvědomuju, že jsem dvojtáta,“ nadšeně popisuje sportovní moderátor Vojtěch Bernatský. Nevšední příběhy všedních dnů v podání dvojnásobného otce, který slasti i strasti spojené s dětmi prožívá po čtyřicítce. A je zřejmé, že ho to jaksepatří baví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvojtáta: Vojtěch Bernatský (978-80-265-0879-3)

Teorie roku 2012 (978-80-904-9070-3)

Teorie roku 2012 (978-80-904-9070-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Jílek, 76 stran Kniha zabývající se různými možnostimi, které mohou naši planetu a lidstvo potkat a to nejen v roce 2012. Jedná se o stručný soupis a popis událostí, které jsou k dnešnímu dni vědeckými způsoby podložené nebo ověřené. Důraz je kladen především na planetární cykly a geotermální jevy s nimi spojené. Obsahuje rozbor možných událostí, které se mohou stát v souvislosti se zatmění slunce 13. listpadu a seřazení planet 21. prosince v roce 2012. Detaily knihy: Autor: Miroslav Jílek Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-904-9070-3 Počet stran: 76 (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie roku 2012 (978-80-904-9070-3)
Sami v moři konkurence (978-80-265-0853-3), Sami v moři konkurence (), Ženy a management (978-80-265-0150-3), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Marketing management (978-80-247-4150-5), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3), Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1), Terka pri mori (978-80-89956-91-3), Management v obrazech: bez návalů korektnosti (978-80-7650-259-8), Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3), Management (978-80-7373-111-3), Skryté zvieratká V mori (978-80-8088-455-0), Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), Pokročilá teorie her ve světě kolem nás (978-80-247-4620-3), V pondělí a ve čtvrtek (978-80-878-0576-3), V mori: Interaktívna šnurovacia knižka (978-80-8142-678-0), Projektový management (978-80-271-3619-3), Osobnostní management (978-80-271-3114-3), Management inovací (978-80-726-1423-3), Management inovací (978-80-7261-423-3), Srdcař v cílové rovince (978-80-265-1012-3), Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3), Teorie a praxe poradenské psychologie (978-80-247-4451-3), Teorie sémiotiky (978-80-257-3745-3), Teorie nespolehlivosti (978-80-87688-95-3), Teorie klavíru (978-80-765-0548-3), Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví (978-80-271-0720-9), Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0), Management v obrazech (978-80-765-0259-8)