Public relations (978-80-247-5022-4)

Produkt Public relations (978-80-247-5022-4) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public relations (978-80-247-5022-4) upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7) , Základy public relations (9788779689503)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Odvahu! (978-80-247-4595-4)

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Judaismus (978-80-247-3914-4)

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Fyziologie (978-80-247-1190-4)

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Tafofil (978-80-247-5642-4)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Lymfologie (978-80-247-4300-4)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Posilování (978-80-247-0861-4)

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Koupelna (978-80-247-3589-4)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Mikrobiologie (978-80-247-3170-4)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Cyklistika (978-80-247-2911-4)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Lyžování (978-80-247-2135-4)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Box (978-80-247-0803-4)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Audiológia (978-80-247-4173-4)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Farmakologie (978-80-247-1356-4)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Styl (978-80-247-5598-4)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Gamebook minecraft: dobrodružství v ruinách komoriom (978-80-251-5022-1)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Zásoby - 4. aktualizované vydání (978-80-247-4115-4)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý , Opráski sčeskí historje 4 (978-80-247-5811-4)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha , Sportovní masáže (978-80-247-5415-4)

Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1)

Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1)
Detail

Kniha - autor Břetislav Dančák; Vít Hloušek, 310 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá Hlavním cílem knihy je analyzovat široké spektrum otázek a problémů současných mezinárodních vztahů obou zemí. Hlavní pozornost analýzy se zaměřuje na bilaterální dimenzi česko-německých vztahů, avšak v případech, kdy je to nezbytné, berou autoři příspěvků v úvahu i širší dimenzi česko-německých vztahů zakotvených v realitě Evropské unie. Přístup knihy je analytický v tom smyslu, že je zaměřena na empiricky a politicky relevantní skutečnosti a jejich zhodnocení. Knihu by si měl přečíst každý, kdo chce komplexně a do hloubky porozumět aktuální pozici České republiky ve vztahu k jejímu západnímu sousedu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Towards Partnership: The Third Decade of Czech-German Relations (978-80-210-8541-1) , Dřevěné terasy (978-80-247-4003-4)

Introductory Coursebook of English for Students of Diplomacy: and International Relations (978-80-571-0497-1)

Introductory Coursebook of English for Students of Diplomacy: and International Relations (978-80-571-0497-1)
Detail

Kniha - autor Andrea Demovičová; Zuzana Kurucová, 148 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnica Introductory Coursebook of English for Students of Diplomacy and International Relations vznikla na základe dopytu po nedostatkových učebných materiáloch potrebných pre vyššie odborné vzdelávanie v anglickom jazyku pre študentov medzinárodných vzťahov a diplomacie. Autorky vychádzali zo skúseností s výučbou anglického jazyka pre študijný odbor medzinárodné právo, ako aj z dlhoročnej praxe v prednášaní právnej angličtiny pre študentov práva. Výber tém a ich náročnosť sú prispôsobené potrebám súčasných študentov.Učebnica je výborným pomocníkom pri štúdiu odborného anglického jazyka, a to nie len pre študentov medzinárodných vzťahov a diplomacie, ale úžitok z nej môže čerpať aj širšia odborná verejnosť. (alza.cz)

Podobné produkty ako Introductory Coursebook of English for Students of Diplomacy: and International Relations (978-80-571-0497-1) , Sociální gerontologie (978-80-247-3901-4)

Box (978-80-247-0803-4)

Box (978-80-247-0803-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Miňovský, 108 stran Tato ojedinělá publikace si klade za cíl představit box nejen jako kontaktní sportovní disciplínu, ale také jako zajímavou alternativu kondičního tréninku. Začínající adepty a sportovní veřejnost seznámí se základy boxu a pomůže překonat ostych před tímto krásným sportem. Samotným boxerům a jejich trenérům bude vodítkem ke zpestření tréninku, zkvalitnění techniky úderů a zlepšení kondice. Zajímavé podněty naleznou i v kapitolách o výživě a pitném režimu či v psychologické přípravě. Knihu mohou využít nejen vyznavači klasického boxu, ale také kickboxu, thajského boxu a dalších bojových sportů, ve kterých se používají stejné úderové techniky rukou. Autor, zkušený trenér, přináší dále mnoho zajímavých informací o historii, zákulisí boxu a jeho vnímání veřejností. (alza.cz)

Podobné produkty ako Box (978-80-247-0803-4) , Jablonecká bižuterie (978-80-247-2250-4)

Mikrobiologie (978-80-247-3170-4)

Mikrobiologie (978-80-247-3170-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Schindler, 248 stran Stručná učebnice zaměřená na studující, pro něž je klinická mikrobiologie součástí zdravotnického vzdělání. Vědomosti o vybraných druzích bakterií, virů, hub a parazitických prvoků mají napomáhat orientaci v mikrobiologii denní zdravotnické praxe. Kniha je určena studujícím bakalářského studia ošetřovatelství, nutričním terapeutům, studentům VOŠ, zdravotnických škol, přírodovědných oborů a gymnázií a asistentům hygienické služby. Je bohatě dokumentována tabulkami, grafy a fotografiemi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mikrobiologie (978-80-247-3170-4) , Fitness výživa (978-80-247-3253-4)

Farmakologie (978-80-247-4157-4)

Farmakologie (978-80-247-4157-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiřina Martínková, 520 stran, česky Druhé, zcela přepracované a doplněné vydání mimořádně úspěšné učebnice pro studenty zdravotnických oborů na lékařských a zdravotně sociálních fakultách i vyšších odborných školách. Text je doplněn mnoha grafy a praktickými příklady z praxe. Dvojbarevná, didakticky velmi ceněná publikace obsahuje množství praktických poznatků, které potřebují členové interdisciplinárního zdravotnického týmu pro předepisování a podávání léků, sledování jejich účinků i edukaci pacienta. Kniha obsahuje více než sto obrázků, několik desítek schémat a téměř sto tabulek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Farmakologie (978-80-247-4157-4) , Měření výkonnosti (978-80-247-2924-4)

Fotoportréty (978-80-247-5626-4)

Fotoportréty (978-80-247-5626-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Scheufler, 224 stran Každý z nás, kdo měl v ruce fotoaparát, už portrétní fotografii vytvořil. Jak ale udělat ideální snímek, aby se líbil fotografovi i fotografovanému, byl bez rušivých vjemů a zároveň nebyl fádní? Nechte si poradit od zkušeného profesionála. Kniha je inspirací k portrétnímu fotografování, má však širší platnost a svým záběrem přechází k dalším fotografickým žánrům. V úvodu vysvětluje, co fotograf potřebuje, jak pracovat s portrétovanými a jak řešit kompozici. Probírá také počítačové nástroje a způsoby, jak snímky prezentovat. V obsáhlé kapitole ukazuje fotografické chyby a zároveň je průvodcem po základních fotografických pojmech a nastavení přístrojů. Těžištěm knihy jsou ukázky toho, jak který fotograf napříč generacemi přistupoval k vytvoření svého snímku. Začíná se od nejčastěji fotografované rodiny a portrétování na cestách, pokračuje se portréty v reportážích a dokumentech, uvedeny jsou i speciality... (alza.cz)

Podobné produkty ako Fotoportréty (978-80-247-5626-4)

Stomatologie (978-80-247-2700-4)

Stomatologie (978-80-247-2700-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Tatjana Dostálová, Michaela Seydlová, kolektiv a, 196 stran Stomatologie je lékařským oborem, který se zabývá prevencí, diagnostikou, léčením a výzkumem onemocnění a vývojových poruch zubů, chrupu a všech tkání dutiny ústní, jakož i orgánů a tkání topograficky s ní souvisejících. Monografie obsahuje základní informace, které popisují a zatřiďují současné pracovní postupy a terapeutické metody pro obor zubní lékařství. Kniha koncepčně vychází ze současných vědeckých poznatků a z mezinárodně uznávaných programů zvyšování kvality orálního zdraví. Učebnice je určena studentům medicíny a mladým lékařům, zdravotním sestrám, zubním laborantům a hygienistkám jako stručný průvodce oborem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stomatologie (978-80-247-2700-4)

Odvahu! (978-80-247-4595-4)

Odvahu! (978-80-247-4595-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Claudia Croos-Müller, 40 stran Bušení srdce, úzkost, obavy? Oscar - stále dobře naladěná ovečka - ví, že to tak nemůže zůstat a poradí vám tu nejjednodušší a nejpřirozenější cestu, jak se zase cítit dobře. Nic neovlivňuje vaši mysl tak přímo, jako vaše tělo. Oscar, který je tak úspěšný se svou první knihou "Hlavu vzhůru", s radostí pokračuje ve své roli terapeuta s těmi nejsnatšími cviky a správným držením těla. Spolu se svou přítelkyní Emilkou vám předvede 12 vysoce efektivních cviků, které můžete dělat kdykoli a kdekoli - aniž byste k tomu něco potřebovali. Pozitivní výsledky vidíte ihned. (alza.cz)

Podobné produkty ako Odvahu! (978-80-247-4595-4)

Fyziologie (978-80-247-1190-4)

Fyziologie (978-80-247-1190-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jindřich Mourek, 204 stran Fyziologie pro studenty zdravotnických oborů je určena všem studentům nelékařských zdravotnických oborů i oborů sociálně-zdravotních, které jsou realizovány na vyšších odborných školách a v bakalářských a magisterských programech vysokých škol. Autor přednášel fyziologii celé řadě generací studentů medicíny a v současné době i studentům jiných oborů. V roce 2003 mu bylo uděleno čestné členství České fyziologické společnosti, která je součástí České lékařské společnosti Jana Evangelisty Purkyně.…Tato učebnice je šitá „na tělo“ tak, aby přinesla studujícím vše podstatné a důležité, aby ukázala na vazbu s praxí. Studenti musí nabýt přesvědčení, že studium fyziologie není studium teoretické, ale naopak nanejvýš reálné a bezpodmínečně nutné právě pro následující kliniku a praxi…(z předmluvy prof. MUDr. Jindřicha Mourka, DrSc.) (alza.cz)

Podobné produkty ako Fyziologie (978-80-247-1190-4)

Judaismus (978-80-247-3914-4)

Judaismus (978-80-247-3914-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Micha Brumlik, 96 stran Je judaismus náboženstvím strachu a pomsty, zastíněným všemocností zákonů, utvářeným domýšlivostí a rasovou hrdostí a podloženým nesplnitelným utopismem? Jsou v něm zachovány přísné patriarchální struktury? Málokteré náboženství bývá konfrontováno s tolika předsudky a stereotypy jako právě judaismus. Micha Brumlik podává informace o rozporuplné a fascinující jednotě víry, národa a náboženství. Ukazuje vznik judaismu, jak ho známe dnes, a věnuje se složitému vztahu mezi křesťanstvím a judaismem, podrobně také hodnotí postavení ženy a objasňuje mylně pochopené vyvolení lidu Izraele. Poskytuje informace o základních tématech předsudků ohledně židovského náboženství, jakými jsou "rasová povýšenost", "spravedlnost", "strach a pomsta", "nacionalismus", "utopismus" a "patriarchální struktura judaismu". (alza.cz)

Podobné produkty ako Judaismus (978-80-247-3914-4)

TAFOFIL (978-80-247-5642-4)

TAFOFIL (978-80-247-5642-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Barbora Faiglová, 112 stran, česky Vstupte s námi do mystického světa tajuplných hřbitovů. Průvodcem vám bude tafofil (řecky taphos znamená hrob). Člověk, který se toulá po hřbitovech s fotoaparátem a v zajetí kouzla, které chápe jen on. Podle zásad moderních objevitelů si neodnáší nic než fotky, které jako by viděly víc, než oči běžného návštěvníka. Teď máte i vy šanci projít se po tichých místech plných historie, osudů a tajemného šeptání těch, kteří tu byli před námi. Od pražských Olšan po neznámá místa kdesi u hranic. Navštívíme hroby křesťanské i židovské a pokusíme se spojit s jejich tajemstvím. (alza.cz)

Podobné produkty ako TAFOFIL (978-80-247-5642-4)

Kapitán (978-80-247-5246-4)

Kapitán (978-80-247-5246-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Řepka, 184 stran Kniha fotbalového bouřliváka, rebela a bezesporu jednoho z našich nejvýraznějších fotbalistů Tomáše Řepky je určena všem jeho fanouškům! Během fotbalové kariéry dostával, a stále dostává, od svých příznivců a fandů velké množství otázek. Jsou to dotazy na dětství, sportovní začátky, fotbalovou kariéru, působení v zahraničí, proč se stala jeho srdeční záležitostí právě Sparta Praha, jak vznikly jeho slavné blikance, kolik dostal žlutých a červených karet… A samozřejmě nechybí ani otázky na současnost a jeho soukromí. Tomáš neměl vždy čas na všechny dotazy odpovídat, a tak se rozhodl svůj „dluh“ vůči fanouškům splnit touto knihou, ve které je také spousta fotek z jeho kariéry i soukromí. Na závěr je připojeno několik názorů na Tomáše jako fotbalistu i člověka od bývalých fotbalových legend a lidí, kterých si Tomáš váží. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kapitán (978-80-247-5246-4)

Krvácení (978-80-247-0689-4)

Krvácení (978-80-247-0689-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Penka, Igor Penka, Jaromír Gumulec, kolektiv a, 336 stran Dlouho očekávaná publikace, která v tomto rozsahu a podobě v naší literatuře dosud neexistuje! Kniha nabízí komplexní klinicko-patofyziologický pohled a podrobně informuje o problematice krvácení ve všech medicínských oborech. Ocení ji lékaři všech klinických oborů — chirurgických i nechirurgických. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krvácení (978-80-247-0689-4)

Kardiologie (978-80-247-1385-4)

Kardiologie (978-80-247-1385-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Miloš Štejfa, kolektiv a, 776 stran Třetí vydání uspěšné publikace zachovává členění předchozích dvou, ale rozšířený autorský kolektiv publikace přepracoval. Obecná část obsahuje kapitoly o funkční morfologii myokardu a koronárního řečiště, elektrofyziologii, srdeční kontrakci, oběhových regulacích a hemodynamických veličinách. Nově je zpracována genetika, kvantitativní hodnocení epidemiologických studií. Zmodernizovány jsou kapitoly o rizikových faktorech, o vyšetřovacích metodách a terapii. Speciální část je věnována klinickým otázkám. Vyzdvihuje vedoucí příznaky, vede k racionálnímu uvažování, vyšetřování a léčbě. Podstatně byly novelizovány kapitoly o dušnosti a syndromu srdečního selhání, o bolestech na hrudi a koronárních syndromech, o hypertenzi, arytmiích, hypotenzi a synkopě, dále o zvětšení srdce a kardiomyopatiích, o šelestech na srdci, srdečních vadách, o horečce u kardiaka (endokarditidy, embolizace, nádory) a o bolestech... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kardiologie (978-80-247-1385-4)

Audiológia (978-80-247-4173-4)

Audiológia (978-80-247-4173-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Zuzana Kabátová, Milan a kolektív Profant, 360 stran Vysoko odborná učebnica Audiológia obsahuje ucelené informácie o anatómii a fyziológii sluchového orgánu, o základoch akustiky, komplexne sú rozpracované vyšetrovacie metódy, ktoré sa používajú v každodennej otorinolaryngologickej praxi, v audiologickom skríningu, na objektívne stanovenie prahu sluchu a pre neurootologickú diagnostiku.Samostatné kapitoly sú venované vyšetreniu tinitu, vplyvu hluku na sluchový orgán a vyšetreniam rovnovážneho aparátu, pom˘ckam pre rehabilitáciu porúch sluchu, implantátom. Jedinečný je komplexný pohľad na celú škálu moderných metód používaných v audiológii s veľkým množstvom konkrétnych príkladov a výsledkov vyšetrení.Kniha je vo slovenskom jazyke.) (alza.cz)

Podobné produkty ako Audiológia (978-80-247-4173-4)

Koupelna (978-80-247-3589-4)

Koupelna (978-80-247-3589-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Faltýnek, 64 stran Koupelna je už při samotném plánování nejdiskutovanějším místem v bytě nebo domě. Z bezpečnostního hlediska je tou nejrizikovější částí - bývá tu kluzko a při špatně provedené elektroinstalaci i nebezpečně. Po přečtení publikace by měl být i naprostý laik schopen koupelnu naplánovat a šikovnější kutil ji provést tak, aby byla bezpečná a provozu schopná. Témata jednotlivých kapitol jsou zaměřena na to, jak koupelnu vybavit technicky, na co myslet a na co nezapomenout, jak postupovat a čeho se vyvarovat. Není zde řešena estetická stránka koupelny, např. barva či vzor obkladů. Podstatné je samotné plánování, rady a upozornění, čemu se při budování vyhnout a na co nezapomenout. (alza.cz)

Podobné produkty ako Koupelna (978-80-247-3589-4)

Lyžování (978-80-247-2135-4)

Lyžování (978-80-247-2135-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Reichert, Dalibor Musil, 120 stran Všem milovníkům hor a sjezdového lyžování přinášíme jednoduchý a srozumitelný návod, jak co nejlépe zvládnout lyže. Zkušení autoři zájemcům z řad rekreačních lyžařů ukážou, jak si poradit s technikou jízdy, a to od naprostých základů, přes nácvik jednotlivých oblouků a carving až k freeskiingu. Důležitým rysem knihy je její přehlednost, názornost a logická návaznost jednotlivých úrovní dovedností tak, aby byla přínosem pro začínající i zdokonalující se lyžaře-samouky. Lyžařským učitelům a instruktorům se jistě bude hodit velké množství průpravných cvičení pro nácvik jednotlivých technik. Text doplňuje téměř 150 fotografií a kinogramů zachycujících průběh jednotlivých pohybů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lyžování (978-80-247-2135-4)

Cyklistika (978-80-247-2911-4)

Cyklistika (978-80-247-2911-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ondřej Vojtěchovský, Jiří Sekera, 184 stran Populárně napsaná publikace oslovuje širokou část sportující populace, počínaje těmi, kteří si chtějí pomocí kola zvýšit fyzickou kondici, až po zkušené cyklisty a amatérské závodníky.Autoři se zaměřují především na správný cyklistický trénink, ale poradí vám s vybavením a oblečením, seznámí se správnou technikou jízdy i zásadami bezpečnosti. Připravili pro vás ukázky konkrétních tréninkových plánů na celý rok pro různé cílové skupiny takzvané "hobby" kategorie — mladého začínajícího kondičního cyklistu se závodními ambicemi, ostříleného amatérského závodníka a ženu, jejíž prioritou není závodní výkonnost, ale zlepšení kondice a radost z pohybu.Kniha se věnuje i všeobecné problematice sportovní přípravy, např. psychologickým a fyziologickým aspektům sportovního výkonu, výživě, regeneraci, ale také odlišnostem v pohybových schopnostech a možnostech specifických cílových skupin, jako jsou ženy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Cyklistika (978-80-247-2911-4)

Farmakologie (978-80-247-1356-4)

Farmakologie (978-80-247-1356-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiřina Martínková, kolektiv a, 380 stran Základní a dlouho očekávaná učebnice pro studenty zdravotnických oborů na lékařských a zdravotně sociálních fakultách i vyšších odborných školách. Text je doplněn mnoha grafy a praktickými příklady z praxe. Kniha obsahuje velké množství praktických poznatků, které potřebují členové interdisciplinárního zdravotnického týmu pro předepisování a podávání léků, sledování jejich účinků i edukaci pacienta. (alza.cz)

Podobné produkty ako Farmakologie (978-80-247-1356-4)

Styl (978-80-247-5598-4)

Styl (978-80-247-5598-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Gabulová, 176 stran Získejte klíč ke své kráse. Objevte svou jedinečnost a staňte se hvězdou svého života! Tento bohatě ilustrovaný osobní průvodce okořeněný praktickými cvičeními vás vezme na vzrušující cestu za nalezením vlastního stylu, sebevědomí a charismatu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Styl (978-80-247-5598-4)

Posilování (978-80-247-0861-4)

Posilování (978-80-247-0861-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Helena Jarkovská, Markéta Jarkovská, 212 stran Známá propagátorka a trenérka fitness a aerobiku připravila společně se svojí dcerou knížku, přinášející soubor účelových posilovacích cvičení, která jsou uspořádána podle anatomicko-fyziologického působení na jednotlivé oblasti pohybového ústrojí a v souvislosti s tím na nervovou, dýchací a srdečně-cévní soustavu. Cviky jsou demonstrovány na více než sedmi stech fotografiích a rozděleny podle svalových skupin a kloubů, které se na pohybu podílejí. Kniha je určena všem, kteří chtějí samostatně cvičit doma i v posilovně, a zárověň přináší velké množství nápadů a rad cvičitelům a trenérům fitness. (alza.cz)

Podobné produkty ako Posilování (978-80-247-0861-4)

Lymfologie (978-80-247-4300-4)

Lymfologie (978-80-247-4300-4)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 720 stran Základní učebnice v oboru, překlad již 7. vydání, které vyšlo v nakladatelství Urban&Fischer ze skupiny ELSEVIER. Čtenář zda najde opravdu vše potřebné a aktuální: anatomii a fyziologii lymfatického systému, příčiny a původ onemocnění lymfatického systému, diagnostiku, léčbu a průběh všech lymfologických patologických obrazů z lékařského pohledu, techniku, účinky využití všech komplexních fyzikálních a dalších metod. Autoři vynikajícím způsobem propojili v publikaci informace pro lékařské a nelékařské obory takovým způsobem, aby z účinné léčby co nejvíce profitoval nemocný. Didaktickou hodnotu publikace zvyšuje přes 700 barevných vyobrazení. Ideální kniha pro lékaře (ocení ji chirurgové, lymfologové, RHB lékaři, dermatologové, estetičtí chirurgové, angiologové i internisti) a dále ji využijí fyzioterapeuti, maséři a odborný léčebný personál lázní. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lymfologie (978-80-247-4300-4)

Opráski sčeskí historje 4 (978-80-247-5811-4)

Opráski sčeskí historje 4 (978-80-247-5811-4)
Detail

Elektronická kniha - autor jaz, 80 stran Nové a ještě lepší opráski přináší čtvrtý díl oblíbeného komixu. K velikánům české historie jako jsou Huz, Zmikund a Karel IV. poodhalil Histrický ústaf i zajímavá tajemství historie méně známých osobností. Buleslav I., kníže Jaromír nebo Jikra z Podebrat byli podrobeni důslednému zkoumání vědců. Výsledky jsou uvedeny v odborné publikaci Opráski sčeskí historje 4. (alza.cz)

Podobné produkty ako Opráski sčeskí historje 4 (978-80-247-5811-4)

Zásoby - 4. aktualizované vydání (978-80-247-4115-4)

Zásoby - 4. aktualizované vydání (978-80-247-4115-4)
Detail

Elektronická kniha - autor František Louša, 184 stran Ojedinělá publikace - komplexní zpracování o účtování a oceňování zásob. Výklad vychází z novel daňových a účetních předpisů k 1.1.2012. Autor na velkém množství p=raktických a názorných příkladů popisuje nejen běžně se vyskytující účetní operace, ale řeší i složité méně časté případy. Praktickou publikaci jistě ocení nejen méně zkušení účetní, studenti, ale i zkušení účetní, pracovníci FÚ, auditoři apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zásoby - 4. aktualizované vydání (978-80-247-4115-4)

Andragogický slovník (978-80-247-4748-4)

Andragogický slovník (978-80-247-4748-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 320 stran Seznamte se s druhým, aktualizovaným a rozšířeným vydáním úspěšného slovníku andragogiky, vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů, zaměřeným na termíny a základní reálie daného tématu. Detaily knihy: Autor: Jan Průcha Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4748-4 Počet stran: 320 (alza.cz)

Podobné produkty ako Andragogický slovník (978-80-247-4748-4)
Public relations (978-80-247-4229-8), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), Základy Public Relations (9788779689503), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Odvahu! (978-80-247-4595-4), Judaismus (978-80-247-3914-4), Fyziologie (978-80-247-1190-4), TAFOFIL (978-80-247-5642-4), Lymfologie (978-80-247-4300-4), Posilování (978-80-247-0861-4), Koupelna (978-80-247-3589-4), Mikrobiologie (978-80-247-3170-4), Cyklistika (978-80-247-2911-4), Lyžování (978-80-247-2135-4), Box (978-80-247-0803-4), Audiológia (978-80-247-4173-4), Farmakologie (978-80-247-1356-4), Styl (978-80-247-5598-4), Gamebook Minecraft: dobrodružství v ruinách Komoriom (978-80-251-5022-1), Zásoby - 4. aktualizované vydání (978-80-247-4115-4), Opráski sčeskí historje 4 (978-80-247-5811-4), Sportovní masáže (978-80-247-5415-4), Dřevěné terasy (978-80-247-4003-4), Sociální gerontologie (978-80-247-3901-4), Jablonecká bižuterie (978-80-247-2250-4), Fitness výživa (978-80-247-3253-4), Měření výkonnosti (978-80-247-2924-4)