Public desire lodicky vino

Produkt Public desire lodicky vino sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public desire lodicky vino upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Damske lakovane lodicky

Public management - Špaček David

Public management - Špaček David
Detail

Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, "performance management" a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy. Text je doplněn řadou tabulek a obrázků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public management - Špaček David , Yoga vino

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Cervene lodicky do spicky

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Lodicky s otevrenou patou

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Základy public relations (9788779689503)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Cervene vino a prosecco

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Tescoma otvírák uno vino

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Vakuova zatka na vino

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Lasovy drzak na vino

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Elektricky chladic na vino

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks
Detail

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks Respirátor neboli filtrační polomaska s tvarovatelnou těsnící páskou kopírující tvar nosu a elastickou gumičkou k upevnění respirátoru za uši. Vysoká filtrační schopnost bakterií i virů. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Rieker damske lodicky 40953 80 bezove 39

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Cerne lodicky s otevrenou patou dorothy perkins

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Karafy sklenice na vino a

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Tescoma provzdušňovač uno vino (8595028452556)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Goba ubrousky vino rosso (3400164)

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Lodicky tamaris 22320 28 100 vel 42 0

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Tescoma teploměr na víno uno vino

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Tescoma čistič na dekantéry uno vino

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks
Detail

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks Vysoká filtrační schopnost i proti virům. Vysoká prodyšnost, voděodolná, hypoalergenní, nízká hmotnost. Filtrační materiál použitý v tomto výrobku byl vyvinut ve spolupráci s odborným týmem Technické univerzity v Liberci. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks , Otvirak na vino chrom tonga orion

Botník Vina

Botník Vina
Detail

> tloušťka materiálu: 18 mm > rozměry botníku: šířka: 80 cm, výška: 49 cm, hloubka: 35 cm > rozměry věšáku: šířka: 80 cm, výška: 30 cm, hloubka: 15 cm > plastové nohy > závěsný věšák > četné police > lze připevnit na zeď (vemzu.cz)

Podobné produkty ako Botník Vina , Tescoma elektrický otvírák uno vino (8595028404647)

Přiznat vinu ()

Přiznat vinu ()
Detail

Audiokniha MP3 - Nová detektivka od české hvězdy krimi žánru a bývalého kriminalisty Martina Goffy. - autor Goffa Martin, čte Jitka Ježková, Jan Vondráček a Jan Maxián Nová detektivka od české hvězdy krimi žánru a bývalého kriminalisty Martina GoffyJedné deštivé červencové noci roku 1996 zmizí v Praze beze stopy mladá žena. I přesto, že se okamžitě rozbíhá intenzívní pátrání, není nalezena jediná indicie, která by k ní policii přivedla. O dvaadvacet let později jiná žena podléhá zákeřné nemoci a její beznadějně stav vyprovokuje k činu muže, který ví, co se té dávné deštivé noci událo. Pravda, jež vyplouvá na povrch, s sebou však nepřináší úlevu a vykoupení, nýbrž jen další bolest a několik podob smrti.Napsali o knize Přiznat vinu"To je prostě detektivně-thrillerový bestseller roku 2019 od českého autora."Čtenářské hodnocení na databazeknih.cz"Příběh, který vám zůstane v hlavě dýl, než většina knížek, co jste přečetli. Proč? Protože si uvědomíte, že to není... (alza.cz)

Podobné produkty ako Přiznat vinu () , Becaud gilbert: eternel - en public (2x cd) - cd (9029579500)

Stín viny

Stín viny
Detail

Audiokniha MP3 Patrick Quentin, čte Veronika Gajerová, Oldřich Vízner, Simona Postlerová a další Dramatizace známého detektivního románu. Devatenáctiletá Irene Hadleyová má před svatbou, když se seznámí s okouzlujícím světákem Donem Saxbym. Irene se rozhodne zrušit plánovaný sňatek a bezhlavě se upne na vztah se svou novou známostí. Ukáže se však, že Saxby je profesionální svůdce, a když dívka přichází do jeho bytu pro vysvětlení, nalezne ho mrtvého. Rozbíhá se vyšetřování, v jehož průběhu vycházejí najevo utajované vztahy a malá dramata, která spějí k nečekanému vyústění.Dramatizace známého detektivního románu Příběh se odehrává v prostředí bohaté newyorské rodiny, v jejímž středu dojde k nečekané vraždě. Devatenáctiletá Irene Hadleyová má před svatbou, když se seznámí s okouzlujícím světákem Donem Saxbym. Irene se rozhodne zrušit plánovaný sňatek a bezhlavě se upne na vztah se svou novou známostí. Ukáže se však, že Saxby je profesionální svůdce, a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Stín viny , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

General Public Protection respirátor FFP2 NR CE 10 ks

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael
Detail

Helps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communitiesThis top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael , Slavnostni obri sklenice na vino who cares

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Tescoma otvírák na poškozené korky uno vino

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Tescoma zátka na láhve uno vino (8595028452136)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Tescoma party kroužek uno vino, 12 barev

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Tescoma vakuová pumpa uno vino, 2 zátky

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
Detail

Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /... (alza.cz)

Podobné produkty ako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Vina - Věra Kadlecová

Vina - Věra Kadlecová
Detail

Beata dopsala knihu a chystá se splnit slib daný Evě. Slib je zavazující, posvátný a radost z hotového díla kalí jen nešťastná sebevražda hlavní hrdinky. Rukopis tím získá na ceně, což dojde hned prvnímu nakladateli. Co v knize je však hrozbou pro Ester, co ji plní děsem a hysterickou nenávistí nejen k mrtvé mámě, ale i k Beatě? Proč se třese strachy, že se nadobro znemožní před svým bratrem Arnoštem a kamarádkou Lucií, vyjde-li ta kniha? Do boje s Beatou nastoupí v plné zbroji, ale do hry náhle vstoupí člověk, se kterým nepočítá. Kdo to bude i s čím dalším se musí vyrovnat novinářka Beata, se dozvíte ve volném pokračování Panenky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vina - Věra Kadlecová

Čepice Vin Beanie

Čepice Vin Beanie
Detail

U táboráku, v sauně, u maturity a v rovníkových oblastech bývá hic.V ostatních situacích a zeměpisných šířkách je nezbytná wooxusní letní čepice. (woox.cz)

Podobné produkty ako Čepice Vin Beanie

Vina - Kocvrlichová Marta

Vina - Kocvrlichová Marta
Detail

(patro.cz)

Podobné produkty ako Vina - Kocvrlichová Marta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)
Detail

Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Tescoma Otvírák UNO VINO

Tescoma Otvírák UNO VINO
Detail

Vynikajicí pomocník pro snadné otevírání všech typů vinných lahví včetně kalifornských lahví se širokým okrajem i luxusních a archívních vín s dlouhými korky. Je opatřen otvírákem na korunkové uzávěry. Záruka 3 roky. (4home.cz)

Podobné produkty ako Tescoma Otvírák UNO VINO

WMF řezačka fólie Vino

WMF řezačka fólie Vino
Detail

Řezačka fólie z kolekce WMF. Model vyroben z nerezové ocele. (answear.cz)

Podobné produkty ako WMF řezačka fólie Vino

Bez viny - Viveca Sten

Bez viny - Viveca Sten
Detail

Třetí díl ze série kriminálních románů Vraždy na Sandhamnu o kriminálním inspektorovi Thomasi Andreassonovi a právničce Noře Lindeové Během jedné podzimní noci se na Sandhamnu beze stopy ztratí mladá dívka. Pátrání, které ztěžuje bouřlivé a deštivé počasí, se účastní i kriminální inspektor Thomas Andreasson z policejního oddělení v Nacka. Policie nakonec případ odloží, vše nasvědčuje tomu, že se utopila. O pár měsíců později, kdy Sandhamn pokryje sníh a led, děti při hraní v lese najdou mrtvé tělo.Viveca Sten patří k velice úspěšným švédským autorkám, jejích knih se prodalo více než 2 miliony. Viveca Sten debutovala románem Tiché vody, následovaly tituly Ve vyšších kruzích a Bez viny, tato kniha se půl roku držela mezi deseti nejprodávanějšími. Dnes v noci zemřeš, čtvrtý krimiromán, se stal v roce 2011 nejprodávanější knihou ve Švédsku. Také pátá kniha V zápalu boje se okamžitě zařadila mezi čtenářské bestsellery. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bez viny - Viveca Sten

Přiznat vinu - Martin Goffa

Přiznat vinu - Martin Goffa
Detail

Jedné deštivé červencové noci roku 1996 mizí v Praze beze stopy mladá žena. I přesto, že se okamžitě rozbíhá intenzívní pátrání, není nalezena jediná indicie, která by k ní policii přivedla. O dvaadvacet let později jiná žena podléhá zákeřné nemoci a její beznadějně stav vyprovokuje k činu muže, který ví, co se té dávné deštivé noci událo. Pravda, jež vyplouvá na povrch, s sebou však nepřináší úlevu a vykoupení, nýbrž jen další bolest a několik podob smrti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Přiznat vinu - Martin Goffa

Otázka viny - Karl Jaspers

Otázka viny - Karl Jaspers
Detail

Esej Karla Jasperse o německé vině, ale také o vině vůbec a o jejích základních rovinách vyšel poprvé v Německu v roce 1946. Němci jeho vydání – pouhý rok po své válečné porážce, v situaci rozvratu a okupace své země – nijak nevítali. Zato americký důstojník dohlížející na univerzitu prý za něj Karlu Jaspersovi děkoval s tím, že není napsán jen pro Němce, nýbrž také pro svědomí vítězných Spojenců. Český překlad této autorovy práce byl poprvé vydán v roce 1969, a ani dnes neztrácí na své aktuálnosti. Není to totiž ani zdaleka pouze historický dokument dokreslující dávno minulou situaci poválečného Německa. Jádro knihy tkví v poznání, že my všichni jsme odpovědni za minulost, ale také za budoucnost a především před budoucností. Jak ve své předmluvě upozorňuje Ladislav Hejdánek, Jaspersova knížka je vším jiným, jen ne moralizováním; je to soubor myšlenek a zejména otázek člověka, který sám prošel mnoha nelehkými dilematy. Člověka, který si musel stále silněji a v širších kontextech uvědomovat nesmírnou komplikovanost problému, odmítá ji však jakkoli zjednodušovat, a též v ní naopak nechce utonout, protože – a to je nejvýznamnější – nemůže za žádnou cenu rezignovat na pravdu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Otázka viny - Karl Jaspers

Vino fatale - Jiří Slíva

Vino fatale - Jiří Slíva
Detail

Český výtvarník, grafik a ilustrátor Jiří Slíva kreslí pro světové deníky a časopisy, vystavuje po celém světě, ilustroval více než 170 titulů a publikoval 20 knih vlastního kresleného humoru v Česku, Německu, Švýcarsku, USA a Francii. Je také držitelem spousty mezinárodních ocenění. Obrazová publikace Vino fatale obsahující téměř dvě stovky černobílých i barevných kreseb, litografií, leptů a maleb i aforismů na téma víno, vinárny, vinice, vinaři, přípitek, láhve, vývrtky, viněty, tvary hroznů i sudů, názvy odrůd i staré reklamy na vína vás u skleničky dobrého vína jistě pobaví svým jemným, inteligentním a často také absurdním humorem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vino fatale - Jiří Slíva

Tvá vina - Claire McGowan

Tvá vina - Claire McGowan
Detail

OBVINĚNÍ DLOUHOLETÉ KAMARÁDKY OBRÁTILO ŽIVOT VZHŮRU NOHAMA. KOMU VĚŘIT – MANŽELOVI NEBO PŘÍTELKYNI? | Mělo to být skvělé setkání po letech: shledala se šestice přátel z univerzity, která se nevídala celá dvě desetiletí. Hostitelka Ali konečně dosáhla všeho, o čem v životě snila, má práci, na niž může být hrdá, a se svým přítelem ze studií – nyní manželem – založila úžasnou rodinu. Té noci však její kamarádka vznesla strašlivé obvinění, které navždy změní životy všech zúčastněných. Otřesená, krvácející Karen vklopýtala ze zahrady do kuchyně a vypověděla, že ji sexuálně napadl Aliin manžel Mike. Ali se musí v jediném okamžiku rozhodnout: komu má věřit? Svému manželovi, zděšenému takovým obviněním, nebo své nejlepší přítelkyni? Mike i Karen podávají zcela odlišný výklad událostí, k nimž došlo. Ali ví, že jeden z nich lže – jenže který? A proč? Aliin život se rázem obrací vzhůru nohama. Má-li se dobrat pravdy, musí znovu prozkoumat dávnou dobu univerzitních studií. Tehdy odhaluje, že „zlaté časy“ měly i své temné chvíle a vzpomínky na ně odpočívaly celá léta kdesi hluboko pod vědomou vrstvou paměti. A ten, koho by mohly ohrozit, se uchýlí i k vraždě, aby nikdy nevyšly najevo. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tvá vina - Claire McGowan

Ozvěna viny - Charlotte Linková

Ozvěna viny - Charlotte Linková
Detail

V hluboké noci se u skotského pobřeží potopí loď. Německý pár Nathan a Livia Moorovi, kteří chtějí obeplout svět, zachránili jen holé životy. Angličanka Virginia a její manžel vybaví ztroskotance tím nejnutnějším, pak ale Virginii následuje do sídla jejich rodiny v Norfolku nezvaný host - právě pochybný Nathan. Ačkoli se jí zpočátku zdá vtíravý, brzy se mu otevře víc, než komukoli jinému. A pak se stane něco neuvěřitelného: její sedmiletá dcera zmizí beze stopy... Napínavý, tajemný, rafinovaný - prostě mistrovský: nový román autorky bestsellerů Charlotty Linkové! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ozvěna viny - Charlotte Linková

Bez viny? - Ivan Kašpárek

Bez viny? - Ivan Kašpárek
Detail

Hlavní hrdinové jsou různí, přesto však mají něco společného. Nacházejí se na životní křižovatce a bilancují svůj nepříliš uspokojivý osobní život, když jim osud za dramatických okolností nastíní možné řešení jejich situace. Všechny postavy jsou sympatické a uvěřitelné, snadno se s nimi můžeme ztotožnit a spolu s nimi si klást otázky: Rozhoduje o našich životech jen náhoda, nebo osud? Zasloužíme si za provinění vždycky trest? Oba příběhy zůstávají otevřené, přitom ale naznačují, že zdánlivý konec může být i novým začátkem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bez viny? - Ivan Kašpárek
damske lakovane lodicky, yoga vino, cervene lodicky do spicky, lodicky s otevrenou patou, Základy Public Relations (9788779689503), cervene vino a prosecco, Tescoma Otvírák UNO VINO, vakuova zatka na vino, lasovy drzak na vino, elektricky chladic na vino, Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), rieker damske lodicky 40953 80 bezove 39, cerne lodicky s otevrenou patou dorothy perkins, karafy sklenice na vino a, TESCOMA Provzdušňovač UNO VINO (8595028452556), Goba ubrousky Vino rosso (3400164), Public relations (978-80-247-4229-8), lodicky tamaris 22320 28 100 vel 42 0, Tescoma Teploměr na víno UNO VINO, TESCOMA čistič na dekantéry UNO VINO, otvirak na vino chrom tonga orion, TESCOMA Elektrický otvírák UNO VINO (8595028404647), Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Vino fatale (978-80-7529-871-3), slavnostni obri sklenice na vino who cares, Tescoma Otvírák na poškozené korky UNO VINO, TESCOMA Zátka na láhve UNO VINO (8595028452136), TESCOMA party kroužek UNO VINO, 12 barev, Tescoma Vakuová pumpa UNO VINO, 2 zátky