Public desire kozacky annie

Produkt Public desire kozacky annie sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public desire kozacky annie upraviť a produkt hľadať znova.

Dámské kozácky na podpatku vel. 40

Dámské kozácky  na podpatku vel. 40
Detail

Dámské kozácky na podpatku (outletexpert.cz)

Podobné produkty ako Dámské kozácky na podpatku vel. 40 , Kozacky

Dámské kozácky na podpatku vel. 39

Dámské kozácky  na podpatku vel. 39
Detail

Dámské kozácky na podpatku (outletexpert.cz)

Podobné produkty ako Dámské kozácky na podpatku vel. 39 , Relife kozacky

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Corina kozacky

Public management - Špaček David

Public management - Špaček David
Detail

Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, "performance management" a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy. Text je doplněn řadou tabulek a obrázků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public management - Špaček David , Základy public relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , The taking of annie thorne (0718187466)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Iron annie automatic 5164-3 (5164-3)

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Public relations (978-80-247-4229-8)

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Iron annie flight control 5172-2 (5172-2)

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Boma trading kusový koberec annie, 80 x 150 cm

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Boma trading kusový koberec annie, 120 x 170 cm

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Becaud gilbert: eternel - en public (2x cd) - cd (9029579500)

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks
Detail

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks Respirátor neboli filtrační polomaska s tvarovatelnou těsnící páskou kopírující tvar nosu a elastickou gumičkou k upevnění respirátoru za uši. Vysoká filtrační schopnost bakterií i virů. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Dunhill desire silver edt

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Vuch dark desire wallet (8594198070034)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Luxure annie noisy eau de parfum - parfémovaná voda 100 ml (31778)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Annie a berlepsové: dobrodružství u vodopádů (978-80-7491-238-2)

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Public enemy: what you gonna do when the grid goes down? - cd (3515051)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Pj harvey: this desire? - demos - cd (0898537)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Lena cosmetics lubrikační gel desire 150ml (8595682905825)

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks
Detail

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks Vysoká filtrační schopnost i proti virům. Vysoká prodyšnost, voděodolná, hypoalergenní, nízká hmotnost. Filtrační materiál použitý v tomto výrobku byl vyvinut ve spolupráci s odborným týmem Technické univerzity v Liberci. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks , Dunhill desire blue edt 100 ml (85715801555)

General Public Protection respirátor FFP2 NR CE 10 ks

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael
Detail

Helps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communitiesThis top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael , Dunhill desire red edt 100 ml (85715801067)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Pj harvey: this desire? - demos - lp (0898530)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Hurts: desire (2x lp + cd) - lp-cd (0889854319519)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , První žena na kole kolem světa: annie londonderry (1894-1895) (978-80-87193-26-6)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Mobiwear flip pro htc desire 22 pro - m138p (5904808289399)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
Detail

Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /... (alza.cz)

Podobné produkty ako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Islám - Laurentová Annie

Islám - Laurentová Annie
Detail

Kniha dává precizní a nezkreslující odpovědi na všechny podstatné otázky, jež vyvolává islám v současném světě. V době, kdy emoce převládají nad racionálním přístupem, jde autorka odvážně do hloubky. Není naivní a nepotřebuje ani přehánět. K muslimům a islámu máme podle ní přistupovat s respektem, ale zároveň jasně a pravdivě. Kniha nezastírá, že islámské pojetí člověka, jeho práv a svobod, společnosti i politiky naráží na samotné základy evropské civilizace. Autorka rozebírá mimo jiné tato témata: Nedotknutelnost Koránu Taqíja – smí se muslimové vzdát svého náboženství? Může se islám oprostit od terorismu? Mučednická smrt v islámu a křesťanství Islám a sexualita, nadřazenost muže nad ženou Prekérní postavení křesťanů v zemích s muslimskou většinou (patro.cz)

Podobné produkty ako Islám - Laurentová Annie

Annie - DVD (D007308)

Annie - DVD (D007308)
Detail

Film na DVD - Annie, kterou její rodiče jako malou opustili s příslibem, že se pro ni jednoho dne vrátí, ztrpčuje život její zlá pěstounka, slečna Hanniganová (Cameron Diaz). Annie, kterou její rodiče jako malou opustili s příslibem, že se pro ni jednoho dne vrátí, ztrpčuje život její zlá pěstounka, slečna Hanniganová (Cameron Diaz). Když se ale za velmi průhledných okolností odhodlaný podnikatel a kandidát na pozici starosty New Yorku Will Stacks (Jamie Foxx) na doporučení své geniální viceprezidentky Grace (Rose Byrne) a rafinovaného a vychytralého poradce Guye (Bobby Cannavale) rozhodne Annie ujmout, jedná se o krok, který jí změní celý život. Stacks je přesvědčen o tom, že je pro Annie spásou, ale vzhledem k její sebejisté a vždy optimistické povaze je docela klidně možné, že tomu bude přesně naopak. (alza.cz)

Podobné produkty ako Annie - DVD (D007308)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)
Detail

Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Superstar SpongeBob - Annie Auerbachová

Superstar SpongeBob - Annie Auerbachová
Detail

Díky řízení osudu, touze stát se slavným a náklonnosti fanoušků je SpongeBob vybrán do televizní soutěže. Producent Bary Kuda, machr v oboru, vidí SpongeBobův talent a očekává tak hvězdnou popularitu pro něj i pro sebe. A že je SpongeBob na všudypřítomné kamery připraven! Jenže, než bys řekl „krabí hambáč od Křupavého kraba“, všechna ta sláva stoupne SpongeBobovi do hlavy. Opustí SpongeBob své přátele ze Zátiší Bikin a stane se oceánskou celebritou? Nebo je snad ve vzduchu cítit něco prohnilého? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Superstar SpongeBob - Annie Auerbachová

Guess Annie Šaty Béžová

Guess Annie Šaty Béžová
Detail

Barva: béžová Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Béžová

Guess Annie Šaty Béžová

Guess Annie Šaty Béžová
Detail

Barva: béžová Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Béžová

Guess Annie Šaty Béžová

Guess Annie Šaty Béžová
Detail

Barva: béžová Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Béžová

Guess Annie Šaty Béžová

Guess Annie Šaty Béžová
Detail

Barva: béžová Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Béžová

.OBJECT Annie Triko Zelená

.OBJECT Annie Triko Zelená
Detail

Barva: khaki Střih: regular fit Materiál: 65% modal tencel, 35% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako .OBJECT Annie Triko Zelená

Guess Annie Šaty Černá

Guess Annie Šaty Černá
Detail

Barva: černá Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Černá

Guess Annie Šaty Černá

Guess Annie Šaty Černá
Detail

Barva: černá Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Černá

Guess Annie Šaty Černá

Guess Annie Šaty Černá
Detail

Barva: černá Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Černá

Guess Annie Šaty Černá

Guess Annie Šaty Černá
Detail

Barva: černá Střih: pouzdrový Délka: krátká Výstřih: kulatý Rukáv: bez rukávu Zapínání: bez zapínání Materiál: 65% viskoza, 35% polyamid Modelka měří: 169 cm Modelka má na sobě velikost: M (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Guess Annie Šaty Černá

Annie (1981) (DVD) - DOVOZ

Annie (1981) (DVD) - DOVOZ
Detail

Annie je příběh malé zrzavé holčičky, která sní o životě mimo sirotčinec, bez zlé sestry Miss hannigan. Jednoho dne Annie potká oblíbeného milionáře "Daddyho" Warbuckse a s ním stráví okázalé časy v New Yourku, kam si vyjedou povyrazit.... Annie je příběh malé zrzavé holčičky, která sní o životě mimo sirotčinec, bez zlé sestry Miss hannigan. Jednoho dne Annie potká oblíbeného milionáře "Daddyho" Warbuckse a s ním stráví okázalé časy v New Yourku, kam si vyjedou povyrazit. Ale Miss Hannigan se nevzdává a je Annie na stopě. (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Annie (1981) (DVD) - DOVOZ
kozacky, relife kozacky, corina kozacky, Základy Public Relations (9788779689503), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), The Taking of Annie Thorne (0718187466), IRON ANNIE Automatic 5164-3 (5164-3), Public relations (978-80-247-4229-8), IRON ANNIE Flight Control 5172-2 (5172-2), Boma Trading Kusový koberec Annie, 80 x 150 cm, Boma Trading Kusový koberec Annie, 120 x 170 cm, Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), DUNHILL Desire Silver EdT, Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), VUCH Dark Desire Wallet (8594198070034), Luxure Annie Noisy eau de parfum - Parfémovaná voda 100 ml (31778), Annie a berlepsové: Dobrodružství u vodopádů (978-80-7491-238-2), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Public Enemy: What You Gonna Do When the Grid Goes Down? - CD (3515051), PJ Harvey: This Desire? - Demos - CD (0898537), LENA COSMETICS LUBRIKAČNÍ GEL DESIRE 150ML (8595682905825), DUNHILL Desire Blue EdT 100 ml (85715801555), REVOLUTION Desert Desire Forever Flawless Palette (5057566581929), DUNHILL Desire Red EdT 100 ml (85715801067), PJ Harvey: This Desire? - Demos - LP (0898530), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Hurts: Desire (2x LP + CD) - LP-CD (0889854319519), První žena na kole kolem světa: Annie Londonderry (1894-1895) (978-80-87193-26-6), Mobiwear flip pro HTC Desire 22 Pro - M138P (5904808289399)