Media zurnalistika komunikace spolecenske humanitni vedy

Produkt Media zurnalistika komunikace spolecenske humanitni vedy sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Media zurnalistika komunikace spolecenske humanitni vedy upraviť a produkt hľadať znova.

Koupení novináři (978-80-206-1701-9)

Koupení novináři (978-80-206-1701-9)
Detail

Kniha - 368 stran, česky, pevná s přebalem lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Koupení novináři (978-80-206-1701-9) , Spolecenske saty

Arogance: Šokující příběh, který média nikdy nezveřejní (978-80-86995-12-0)

Detail

Kniha - autor Bernard Goldberg, 352 stran, česky, pevná s přebalem lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Arogance: Šokující příběh, který média nikdy nezveřejní (978-80-86995-12-0) , Spolecenske hry

Konzervy se slovy: Počátky zvukového filmu a česká mediální kultura 30. let (978-80-7294-316-6)

Konzervy se slovy: Počátky zvukového filmu a česká mediální kultura 30. let (978-80-7294-316-6)
Detail

Kniha - autor Petr Szczepanik, 526 stran, česky, pevná s přebalem matná (alza.cz)

Podobné produkty ako Konzervy se slovy: Počátky zvukového filmu a česká mediální kultura 30. let (978-80-7294-316-6) , Media tech

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář
Detail

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář , Spolecenske saty reserved

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5) , Spolecenske hry mindok

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Detail

Kniha - autor Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2) , Pexeso spolecenske hry

Nová média v politické komunikaci - Macková Alena

Nová média v politické komunikaci - Macková Alena
Detail

Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013-2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (patro.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci - Macková Alena , Craft media (7318572834453)

Manipulace a propaganda (978-80-271-0605-9)

Manipulace a propaganda (978-80-271-0605-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 200 stran Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy. (alza.cz)

Podobné produkty ako Manipulace a propaganda (978-80-271-0605-9) , Media life (9788024628684)

Úvod do dějin tištěných médií (978-80-247-4178-9)

Úvod do dějin tištěných médií (978-80-247-4178-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Večeřa, 280 stran Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných sociálních a humanitních věd, ale také novináři či zájemci o média. (alza.cz)

Podobné produkty ako Úvod do dějin tištěných médií (978-80-247-4178-9) , Spolecenske saty luna cerne

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Dianetika: vývoj vedy (9788776887186)

Lógr 40 (999-00-033-2453-5)

Lógr 40 (999-00-033-2453-5)
Detail

Elektronická kniha - ze série Lógr, autor Redakce magazínu Lógr, 106 stran, česky Výrazný a náhlý rozmach aktivity, prudký vzestup, rychlý rozvoj vůbec, někdy však uměle vyvolaný. Těmito slovy popisují slovníky výraz boom. A přesně po takových fenoménech a výrazných tématech nejen v české literatuře a kultuře jsme pátrali v jubilejním čísle. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lógr 40 (999-00-033-2453-5) , Kostky a domino spolecenske hry

Kyberkultura, hackeři a digitální revolu: Informace chce být svobodná (978-80-271-3358-1)

Kyberkultura, hackeři a digitální revolu: Informace chce být svobodná (978-80-271-3358-1)
Detail

Kniha - autor Petr Mareš, 232 stran, česky, brožovaná s přebalem lesklá S touto knihou budete sledovat dramatický vývoj kyberkultury od zrodu kyberpunku, přes vznik globální sítě až po dnešní dobu postfaktickou využívající internet k marketingovým účelům, propagandě a šíření dezinformací. Poznáte zásadní hnutí i novodobé hrdiny bojující za digitální svobodu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kyberkultura, hackeři a digitální revolu: Informace chce být svobodná (978-80-271-3358-1) , Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha , Fyzika astronomie matematika prirodni vedy

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7) , Soundsation youmix-202 media (hn210614)

Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)

Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Heger, 256 stran Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva. Ve vrtkavé veřejné aréně je třeba našlapovat opatrně a stále myslet na rovnováhu, protože se pohybujeme na rozhraní dvou světů. Prvním z nich je mnohovýznamový svět lidské přirozenosti a intimity, plný subjektivního zaujetí, kreativity, emocí a proměnlivosti. Proti němu se zjevuje naopak tajemný, neosobní svět zašifrovaných významů, neměnné objektivity, utajeného rozhodování a uplatňování moci. Zdá se vám, že běžná mezilidská komunikace a úkony správních úřadů jsou nespojitelné světy? Publikace Vladimíra Hegera vám prostřednictvím poznatků z psychologie, sociologie, správní vědy, teorie informace a urbanismu ukáže, jak jsou obě sféry propojené z hlediska vývojových trendů informační společnosti,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9) , Komunikace (9788779689527)

Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích (978-80-271-1796-3)

Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích (978-80-271-1796-3)
Detail

Kniha - autor Petr Nutil, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autor odhaluje falešné představy a předsudky, které máme o světě, druhých lidech i sobě samých, a představuje nástroje, s nimiž se můžete vlastní iracionalitě postavit. Mezi ty nejdůležitější, bez nichž se neobejdeme, patří schopnost kvalitně nakládat s informacemi, kriticky myslet a neztrácet rozum. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích (978-80-271-1796-3) , Nadpřirozená komunikace ()

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)

Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4)
Detail

Kniha - autor Petr Žantovský, 320 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad. Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají. (alza.cz)

Podobné produkty ako Média a politika v digitálním světě (978-80-87431-47-4) , Pdp talon media remote - xbox (708056067182)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, 240 stran Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4) , Tajemství úspěšné komunikace

Moderní rétorika na univerzitě (9788024637341)

Moderní rétorika na univerzitě (9788024637341)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Špačková, 192 stran, česky Práce zdůvodňuje zařazení předmětu Moderní rétorika do osnov vysokých škol, osvětluje hlavní cíle a význam předmětu pro budoucí praxi absolventů, ozřejmuje pedagogická východiska vyučujícího a jeho metodiku, pojmenovává praktické potřeby studentů moderní rétoriky a předkládá relativně podrobný popis studijního plánu dvousemestrálního kurzu „Kultura mluveného projevu“ na Husitské teologické fakultě UK jako inspiraci pro studijní program srovnatelného charakteru určený studentům jiných fakult UK. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní rétorika na univerzitě (9788024637341) , Cyberlink media suite 16 ultra (elektronická licence) (cybesum16t)

Za obrysy média: Literatura a medialita (978-80-246-4688-6)

Za obrysy média: Literatura a medialita (978-80-246-4688-6)
Detail

Kniha - autor Tomáš Chudý; Richard Müller, 666 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Literatura – tak jako další umění – patří dnes nepochybně k takzvaným „starým“ či „tradičním médiím“. Přesto mediální uvědomění literatury a jejího zkoumání po staletí zastírala absence a latentní status pojmu média. Kniha Za obrysy média z pera devíti autorek a autorů přináší genealogii „média“, příběh mediálního sebeuvědomování literatury a literární vědy, jež jde ruku v ruce s jejich zdánlivým zastaráváním tváří v tvář neúprosné evoluci techniky. V tomto příběhu jde však rovněž o rozvoj literatury jako komunikace svého druhu, prohlubující určité mediální kompetence, i její spjatost s obecnějšími mediálními jevy – zprostředkováním působícím i v tom, co se zdá být bezprostředně tady a teď, a také naopak s vytrvalou přítomností toho, co je vytvářeno veskrze uměle. Zájmem, který motivuje větší část této knihy, je rozvinout východiska pro uvedení literární a mediální vědy na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Za obrysy média: Literatura a medialita (978-80-246-4688-6) , Cyberlink media suite 16 ultimate (elektronická licence) (cybesum16u)

Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)

Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5) , Byznys etiketa a komunikace

Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)

Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
Detail

Elektronická kniha - Na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházet. - autor Jan Kadlec, 176 stran V knize Komunikace v konfliktu se dozvíte, na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházetKonflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj účel, charakter a pravidla. V pozadí totiž stojí emoce a ty jsou do značné míry nejen předvídatelné, ale i ovlivnitelné.Na základě dlouholetých zkušeností z nebezpečné práce u vězeňské zásahové jednotky vypracoval Rory Miller jedinečný program ConCom, který učí, jak vhodnou komunikací předejít osobním konfliktům s cizími lidmi i se svými blízkými. Nabízí zcela nový náhled na uvědomělou a efektivní komunikaci, která vám může snadno pomoci v každodenním životě.Tento vysoce... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6) , Filozofická terapia literárnej vedy (978-80-89222-63-6)

O televizi (978-80-257-3252-6)

O televizi (978-80-257-3252-6)
Detail

Kniha - autor Umberto Eco,, česky Nový svazek díla Umberta Eca je určen všem čtenářům, kteří chtějí poznat různé stránky televize jakožto svébytného jevu. Zahrnuje autorovy práce na dané téma z let 1956–2015 – eseje, příspěvky přednesené na kongresech i novinové články. Úvahy v nich obsažené pokrývají rozsáhlé časové období od prvních vysílaných pořadů až do dnešních dob, kdy se k televizi přidružuje internet a sociální sítě. Masmédia nepřenášejí ideologie, ona sama jsou ideologiemi, shrnuje své poznatky autor. (alza.cz)

Podobné produkty ako O televizi (978-80-257-3252-6) , Základní otázky komunikace: komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)

Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha

Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha , Gopro media mod (hero10 a hero9 black) (adfmd-001)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani... (alza.cz)

Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0) , Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7) , Superzvedavci xxl: zbláznení do vedy (978-80-8046-998-6)

Jak novináři manipulují: Reportér stanice CBS odhaluje, jak média zkreslují zprávy (80-901017-8-X)

Jak novináři manipulují: Reportér stanice CBS odhaluje, jak média zkreslují zprávy (80-901017-8-X)
Detail

Kniha - autor Bernard Goldberg, 228 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Téměř třicet let pracoval Bernard Goldberg pro televizní stanici CBS a za tu dobu nasbíral dost nelichotivého materiálu o některých žurnalistických praktikách: například čemu se movináři věnují a čemu se nevěnují a proč, kde končí jejich ochota analyzovat skutečnost, jak svůj osobní prospěch nadsazují prospěchu obecnému. Goldberg sice píše o Americe a především o televizi, ale mnohé závěry a jedinečná odhalení v této oblasti platí obecně. Předmluvu napsal Petr Hájek. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak novináři manipulují: Reportér stanice CBS odhaluje, jak média zkreslují zprávy (80-901017-8-X) , Microsoft all-in-one media keyboard - cz/sk (n9z-00020)

Žurnalistická profese 2.0 (9788024646404)

Žurnalistická profese 2.0 (9788024646404)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Jirků, 102 stran, česky Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace. Přináší mj. poznatky z výzkumu, který se zaměřil na konkrétní dopady těchto procesů na novinářské povolání v České republice, zajímal se o aktuální postoje novinářek i novinářů k technologickému vývoji a proměny jejich každodenní práce, čímž zároveň prověřil platnost tvrzení či definic, které jsou v souvislosti s problematikou aktuálních vývojových trendů nabízeny vědci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Žurnalistická profese 2.0 (9788024646404) , Gopro media mod (hero11, hero10 a hero9 black) (adfmd-001)

Šok! Hrůza! Média! (978-80-264-2830-5)

Šok! Hrůza! Média! (978-80-264-2830-5)
Detail

Elektronická kniha - autor HlídacíPes.org, 272 stran, česky Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich orientovat? Kdo vlastní české sdělovací prostředky a jak se to odráží v jejich obsahu? Tušíte, co se odehrává v novinářském světě a kdo, jak a proč pro vás zprávy tvoří? Světem českých novinářů vás s lehkostí a profesionálním vhledem provede redakce platformy HlídacíPes.org organizované Ústavem pro nezávislou žurnalistiku. Nahlédnete pod prsty médií investigativních i bulvárních, tištěných i elektronických, televizních i novinových. A řeč přijde i na nejdůležitější kauzy s nimi spojené. (alza.cz)

Podobné produkty ako Šok! Hrůza! Média! (978-80-264-2830-5) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)
Detail

Kniha - autor Jan Tomandl; Jaroslav Čuřík; Kristýna Maršovská; Tereza Fojtová, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3) , Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)

Dějiny českých médií (978-80-247-3028-8)

Dějiny českých médií (978-80-247-3028-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Bednařík, Jan Jirák, Barbara Köpplová, 448 stran Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích. Zachycuje sociální pozadí vývoje tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické změny, které se na vývoji médií podílely. Připomíná významné osobnosti, jež jsou s médii a jejich působením neodmyslitelně spjaty. Publikace je určena zejména studentům vysokých a vyšších odborných škol a učitelům mediální výchovy, dějepisu a české literatury a všem, kteří chtějí nebo potřebují zvýšit svou znalost masových médií a povědomí o jejich historickém vývoji. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dějiny českých médií (978-80-247-3028-8)

Stylistika pro žurnalisty (978-80-247-2979-4)

Stylistika pro žurnalisty (978-80-247-2979-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Eva Minářová, 296 stran Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu a fungování stylové vrstvy výrazových prostředků v rozmezí přijímaných stylových norem. Knihu ocení také všichni novináři, publicisté a ostatní mediální pracovníci, jimž poskytne komplexní přehled o jejich profesní komunikační sféře, včetně připomenutí nejčastějších formulačních nedostatků.Text je určen zejména vysokoškolským studentům oborů žurnalistického zaměření a příbuzných oborů společenských věd, kteří v ní naleznou poučení o podstatě žurnalistického stylu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Stylistika pro žurnalisty (978-80-247-2979-4)

Férová rétorika: nejlepší přesvědčovací techniky (978-80-271-3345-1)

Férová rétorika: nejlepší přesvědčovací techniky (978-80-271-3345-1)
Detail

Kniha - autor Wladislaw Jachtchenko, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít. Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku, která je pro všechny zúčastněné mnohem příjemnější a dlouhodobě úspěšnější. Je to cesta, kdy chceme druhého pochopit, používáme racionální argumenty a hledáme nejlepší řešení. Jak férově přesvědčit kohokoli v jakékoli situaci se dozvíte v této knize plné tipů, cvičení a ukázek. Přesvědčujte, nemanipulujte! (alza.cz)

Podobné produkty ako Férová rétorika: nejlepší přesvědčovací techniky (978-80-271-3345-1)

Kompetentný hovorca (978-80-8155-019-5)

Kompetentný hovorca (978-80-8155-019-5)
Detail

Kniha - autor Eva Chudinová; Andrej Tušer, 188 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia je zameraná na kompetencie hovorcu vo verejnej správe, na rozpracovanosť kompetencií hovorcu v domácej a zahraničnej literatúre, ale aj na etymológiu slova hovorca a na vymedzenie pozície hovorcu v systéme masmediálnej komunikácie. Poskytuje odpovede na otázku, kto je hovorca, ale aj na vývoj tejto pozície na Slovensku, keďže tu má pomerne špecifické postavenie, a hľadá aj odpovede na potreby inštitúcií mať hovorcu. Odvodili sme kompetencie hovorcu od kompetencií novinára ako najbližšej profesie k pozícii hovorca. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kompetentný hovorca (978-80-8155-019-5)

Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií (978-80-200-2565-4)

Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií (978-80-200-2565-4)
Detail

Kniha - autor Kateřina Svatoňová; Kateřina Krtilová, 412 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů. Zahrnuje základní, doposud nepřeložené texty německé teorie a filozofie médií: jednak texty mezinárodně známých autorů (Niklas Luhmann, Friedrich Kittler a Hans-Jörg Rheinberger), jednak programové texty současné teorie a filozofie médií a také novější texty k aktuálním otázkám výzkumu médií, kultury a techniky od renomovaných autorů (Hartmut Winkler, Bernhard Siegert nebo Joseph Vogl). (alza.cz)

Podobné produkty ako Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií (978-80-200-2565-4)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8)

Zpravodajství v médiích (9788024646428)

Zpravodajství v médiích (9788024646428)
Detail

Elektronická kniha - autor Barbora Osvaldová, 140 stran, česky Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze – počínaje exkurzem do nejstarší žurnalistiky „psané“ přes zpravodajství agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku až po produkci tzv. nových médií. Jimi se zabývá zcela nová, aktuální kapitola s názvem Online zpravodajství. Teoretické pojednání je doprovázeno konkrétními příklady z novinářské praxe, které dobře doplňují celistvou čtenářovu představu o problému, ať už bude číst materiál jako student, nebo zájemce o problematiku zpravodajství. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zpravodajství v médiích (9788024646428)

Internetová publicistika (978-80-247-3452-1)

Internetová publicistika (978-80-247-3452-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 216 stran Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Internetová publicistika (978-80-247-3452-1)

Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)

Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)
Detail

Kniha - autor Jakub Macek, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha se věnuje studiím nových médií – širokému interdisciplinárnímu akademickému metapoli zastřešujícímu sociálněvědné zkoumání a teoretickou reflexi takzvaných nových médií. Text shrnuje historické a epistemologické kořeny studií nových médií a jejich vývoj a následně formuluje teoretický koncept nových médií. Tento koncept má podobu třídimenzionálního modelu odvozeného ze strukturační teorie Anthonyho Giddense, přičemž tři jeho dimenze zahrnují užití nových médií (jednání) a technotextuální artefakt a kontexty (coby formy struktur). Koncept by měl sloužit jako neredukcionistický výkladový rámec umožňující teoreticky ukotvenou celostní analýzu nových médií jako komplexního fenoménu utvářeného na úrovních artefaktu, sociálního jednání a širšího kulturního, politického a ekonomického milieu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Poznámky ke studiím nových médií (978-80-210-6476-8)

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)
Detail

Kniha - autor Radim Bačuvčík, 224 stran, česky, pevná bez přebalu matná Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě (978-80-87500-51-4)

Česká politika a média po roce 1989: Publikace č.5/2013 (978-80-87806-02-9)

Česká politika a média po roce 1989: Publikace č.5/2013 (978-80-87806-02-9)
Detail

Kniha - autor Petr Žantovský, 174 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Institut Václava Klause nabízí knížku Petra Žantovského "Česká politika a média po roce 1989" (2013). Knížka analyzuje jednotlivá období české politiky a žurnalistiky od pádu komunismu do současnosti: epochu přelomu (1989-1992), nový český stát (1993-1996), epochu procitnutí (1996-2002), epochu dozrávání (2003-2006), nové výzvy (2006-2010) a období 2010-2013. Autor nepíše o tom, jak by média měla či neměla vypadat, ale jen o tom, co média jsou a nejsou. Jde o knihu, která se zabývá vzájemným dotykem dvou světů: politiky a žurnalistiky. Předmluvu ke knížce napsal Václav Klaus. (alza.cz)

Podobné produkty ako Česká politika a média po roce 1989: Publikace č.5/2013 (978-80-87806-02-9)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Alena Macková, 242 stran, česky Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Milí pokusní králíci (978-80-200-2701-6)

Milí pokusní králíci (978-80-200-2701-6)
Detail

Kniha - autor Jaroslav Flegr, 252 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Milí pokusní králíci – tak začíná většina autorových literárních příspěvků na stejnojmenné facebookové stránce. Jejím primárním účelem je získat co největší počet „pokusných osob“ do evolučněparazitologických a evolučněpsychologických studií probíhajících na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze. K propagaci využil autor svého blogu na internetových stránkách Lidových novin, kde vtipným způsobem glosoval některé společenské události a popularizoval vědecké bádání novinkami ze světa vědy, soutěžemi a drobnými žerty. Postupně tak vytvořil jakýsi literární útvar, jehož hlavním cílem bylo nalákat nové účastníky internetových pokusů a vedle toho také pobavit a poučit čtenáře. Asi padesát drobných textů se autor rozhodl uveřejnit v této knize. Všechny opatřil dodatečným komentářem a souborem článků a fotografií ze svého Facebooku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Milí pokusní králíci (978-80-200-2701-6)

O nových médiích, modularitě a simulaci (978-80-7476-121-8)

O nových médiích, modularitě a simulaci (978-80-7476-121-8)
Detail

Kniha - autor Martin Charvát, 8 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač determinuje nové formy zkušenosti (simulace, virtuální realita), pro něž je zásadní princip modularity. V rámci kyberprostoru totiž nejde o poznání transcendentního typu, ale o rhizomatické uspořádání afektů a střepů kultury, respektive zlomků vědomostí a znalostí, které volně plují v nelidském prostoru graficky strukturovaného pole. A jestliže motorizované stroje konstituovaly „druhý věk“ technických strojů, nyní žijeme v době kybernetických a informačních strojů, které vytváří „člověkastroj“, modulární propojení dvou oblastí, které již není založené na kategoriích užití či jednání, ale na vzájemné intimní komunikaci; jedná se o aparalelní evoluci organismu a stroje. Předložená kniha,... (alza.cz)

Podobné produkty ako O nových médiích, modularitě a simulaci (978-80-7476-121-8)

Proměny novinářské etiky (978-80-200-3111-2)

Proměny novinářské etiky (978-80-200-3111-2)
Detail

Kniha - autor Václav Moravec, 472 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí. Narušování soukromí, fenomén turbonews, takzvaná žurnalistika šekové knížky, klamání či nekorektní referování o nejnovějších medicínských objevech, to jsou jen některé z nich.Vysokoškolský pedagog a novinář Václav Moravec ve své monografii představuje novinářskou etiku jako součást aplikované etiky a analyzuje eticky sporné oblasti činnosti novinářů. Zaměřuje se rovněž na jednotlivé formy samoregulace žurnalistiky, zabývá se jejich vznikem a vývojem stejně jako etapami novinářské etiky v České republice po roce 1989.Proč se Česko propadá v žebříčku svobody médií, který sestavuje organizace Reportéři bez hranic? Kdy započala oligarchizace médií v ČR a jaké dopady má na žurnalistiku? Jaké jsou výzvy etiky konvergujících... (alza.cz)

Podobné produkty ako Proměny novinářské etiky (978-80-200-3111-2)

Redakční práce (978-80-247-3773-7)

Redakční práce (978-80-247-3773-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Pokorný, Dana Pokorná, 224 stran Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku. Kniha je přehlednou učebnicí pro kurzy redakčních prací na vysokých a vyšších odborných školách, ale i příručkou pro praxi. Základy redaktorského "řemesla" ocení všichni, kdo v rámci své pracovní nebo zájmové činnosti upravují texty k vydání - ať už jde o knižní publikace, novinové nebo časopisecké příspěvky či nejrůznější PR materiály a texty publikované na internetu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Redakční práce (978-80-247-3773-7)

Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000: Publikace č. 18/2015 (978-80-87806-97-5)

Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000: Publikace č. 18/2015 (978-80-87806-97-5)
Detail

Kniha - autor Petr Žantovský, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha popisuje příběh české „televizní krize“ roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se v ní angažovali na jedné či druhé straně. Upozorňuje na zákulisní motivy a příčiny celé události a zveřejňuje, v té míře poprvé, fakta a dokumenty dokazující, že „svoboda slova“ byla tím posledním důvodem, proč k oné televizní krizi došlo, přesněji: proč a kým byla úmyslně vyvolána. A také – s jakým důsledkem: rostoucí skepsí veřejnosti k demokratickým pořádkům a procedurám, která nadlouho poznamená veškerý vnitropolitický vývoj v zemi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000: Publikace č. 18/2015 (978-80-87806-97-5)

Věž a náměstí: Mocenské sítě od svobodných zadnářů po Facebook (978-80-257-3047-8)

Věž a náměstí: Mocenské sítě od svobodných zadnářů po Facebook (978-80-257-3047-8)
Detail

Kniha - autor Niall Ferguson, 508 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Mocenské sítě od svobodných zednářů po FacebookBritský historik Niall Ferguson, autor řady vysoce oceňovaných publikací (naposledy např. Civilizace), ve své nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu. Jednu – vertilkální, hierarchickou – charakterizuje metafora věže; druhou – horizontální, založenou na síti vztahů – zase obraz náměstí.Autor zkoumá jejich historický vývoj i koexistenci. V historických knihách je patrnější ona vertikální struktura, na jejímž vrcholu stáli králové a papežové, ale to neznamená, že by horizontální sítě společenských vztahů byly záležitostí moderní doby, ve které jako by komunikace po Facebooku hrála větší roli než politické uspořádání.Ferguson ukazuje podobu společenských sítí v minulých dobách a v jejich rozvoji a úpadku nachází varovné signály pro sítě novodobé, protože sítě byly vždy náchylné k uzavírání, přenášení negativních signálů či výpadkům.Napsali o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Věž a náměstí: Mocenské sítě od svobodných zadnářů po Facebook (978-80-257-3047-8)

Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)

Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)
Detail

Kniha - Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. První kniha, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky. - autor Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot, 328 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítíchSociální sítě představují obrovský potenciál a jedinečnou příležitost, jak se prosadit. Ať už je vaším cílem propagovat novou značku, zvýšit prodej nebo vytvořit fungující komunitu, vždy budete potřebovat jedno - pochopit principy a osvojit si strategie, abyste se na sociálních sítích už nikdy neztratili. A přesně s tímto vám kniha Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové Jak na sítě: Ovládněte 4 principy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na sítě: Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích (978-80-7555-084-2)

Média v pohybu: K proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1)

Média v pohybu: K proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1)
Detail

Kniha - autor Jakub Macek, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Co je nového na nových médiích?", ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o transformačních procesech, které právě probíhají v oblasti mediálních praxí. Primárně se věnuje tomu, jakou roli nová a stará média hrají v současnosti v životech a recepčních praxích českých mediálních publik a i když v některých momentech překračuje hranice, jež obvykle studium publik vymezují, jsou to právě takříkajíc běžní uživatelé médií, kteří stojí ve středu vyprávění. Kniha vychází z tříletého výzkumu českých mediálních publik a tématem i formou vyprávění navazuje na autorovy Poznámky ke studiím nových médií (2013). (alza.cz)

Podobné produkty ako Média v pohybu: K proměně současných českých publik (978-80-210-8033-1)
spolecenske saty, spolecenske hry, media tech, spolecenske saty reserved, spolecenske hry mindok, pexeso spolecenske hry, CRAFT Media (7318572834453), Media life (9788024628684), spolecenske saty luna cerne, Dianetika: Vývoj vedy (9788776887186), kostky a domino spolecenske hry, Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242), fyzika astronomie matematika prirodni vedy, SOUNDSATION YOUMIX-202 MEDIA (HN210614), Komunikace (9788779689527), Nadpřirozená komunikace (), PDP Talon Media Remote - Xbox (708056067182), Tajemství úspěšné komunikace, Cyberlink Media Suite 16 Ultra (elektronická licence) (cybesum16t), Cyberlink Media Suite 16 Ultimate (elektronická licence) (cybesum16u), Byznys etiketa a komunikace, Filozofická terapia literárnej vedy (978-80-89222-63-6), Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4), GoPro Media Mod (HERO10 a HERO9 Black) (ADFMD-001), Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008), Superzvedavci XXL: Zbláznení do vedy (978-80-8046-998-6), Microsoft All-in-One Media Keyboard - CZ/SK (N9Z-00020), GoPro Media Mod (HERO11, HERO10 a HERO9 Black) (ADFMD-001), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)