Marketingový výzkum - tahal radek

Produkt Marketingový výzkum - tahal radek sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketingový výzkum - tahal radek upraviť a produkt hľadať znova.

Marketingový výzkum - Tahal Radek

Marketingový výzkum - Tahal Radek
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Tahal Radek , Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Detail

eBook:,Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha , Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Detail

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek
Detail

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi. Poslední kapitola se zabývá etikou v marketingovém výzkumu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Tahal Radek , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8) , Ahome plecháček se jménem radek (23217)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6) , Banga radek: věci jinak - cd (su6735-2)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8) , Louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksul

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6) , Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6) , Výzkum médií (978-80-247-3568-9)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5)

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5)
Detail

Kniha - autor Radek Tahal, 112 stran, česky Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (978-80-7400-585-5) , Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Detail

eBook:,Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí". (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha , Environmentální výzkum a hrozby 21. století (9788024649832)

Tahej a objevuj - Na statku

Tahej a objevuj - Na statku
Detail

Tahej a objevuj – Statek Toto je skvělá interaktivní pomůcka pro je určena pro zvídavé děti, kteří se buď chtějí naučit svá první anglická slůvka, nebo pro ty kteří si chtějí naučit pojmenovat zvířátka a věci na statku. Učení s obrázkovou encyklopedii nebude žádná nuda, ocitnete se na farmě, kde žije spousta zvířat, zažijete s nimi různá dobrodružství. Zatáhnete-li za část knihy, objeví se rázem anglická slovíčka, která si můžete procvičovat. Hrajte si a učte se! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tahej a objevuj - Na statku , Metr svinovací radek ce, 3 m, bílý, festa (113526)

Tahej a hraj si se zvířátky

Tahej a hraj si se zvířátky
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Pojmenují zvířátka na statku, v pralese, v moři či v lese a na louce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tahej a hraj si se zvířátky , Radek štěpánek: český lev (978-80-759-7050-3)

Tahej a Hraj si se ZVÍŘÁTKY

Tahej a Hraj si se ZVÍŘÁTKY
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Pojmenují zvířátka na statku, v pralese, v moři či v lese a na louce. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘÁTKY , Terénní výzkum v sociální a kulturní antropologii (9788024625737)

Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)

Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Detail

Kniha - autor Miroslav Chráska, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3) , Lékařský výzkum a etika (80-247-0924-4)

Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY BARVY

Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY BARVY
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Spolu se zvířátky se budou učit poznávat různé barvy a zároveň je mohou určovat. Kniha před nimi otvírá pestrý svět barev! (patro.cz)

Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY BARVY , Výzkum v ošetřovatelství (978-80-247-2713-4)

Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY ČÍSLA

Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY ČÍSLA
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Budou počítat zvířata či předměty nebo osoby, které znají. Počítání tak bude hračka. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY ČÍSLA , Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)

Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY PROTIKLADY

Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY PROTIKLADY
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Naučí se, co je malé, co naopak velké, co čisté, co špinavé, co nové, co staré. Kniha jim poslouží i jako základ pro myšlenkové I logické operace. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY PROTIKLADY , Vyšetření a výzkum mozku (978-80-247-5539-7)

Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha

Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha
Detail

eBook:,Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas.Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha , Radek banga: (ne)pošli to dál (978-80-759-7865-3)

Marketingové myšlení - Peter Matisko

Marketingové myšlení - Peter Matisko
Detail

Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingové myšlení - Peter Matisko , Rozvadov 1621: výzkum bojiště třicetileté války (978-80-88030-33-1)

Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav

Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav
Detail

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav , Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)

Marketingová komunikace - Frey Petr

Marketingová komunikace - Frey Petr
Detail

Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Frey Petr , Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2)

Andragogický výzkum - Jan Průcha

Andragogický výzkum - Jan Průcha
Detail

Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby jak z hlediska jednotlivců, tak například zaměstnavatelů. Kniha bude jistě neocenitelným zdrojem informací pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažerů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Andragogický výzkum - Jan Průcha , Marketingový plán na jednu stránku: nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)

Tahej a Hraj si se zvířátky- Protiklady - Jordi Busquets

Tahej a Hraj si se zvířátky- Protiklady - Jordi Busquets
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Naučí se, co je malé, co naopak velké, co čisté, co špinavé, co nové, co staré. Kniha jim poslouží i jako základ pro myšlenkové I logické operace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se zvířátky- Protiklady - Jordi Busquets , Baborák radek: mozart: koncertantní symfonie, hudba pro lesní roh (2x cd) - cd (su4251-2)

Tahej a Hraj si se zvířátky- Čísla - Jordi Busquets

Tahej a Hraj si se zvířátky- Čísla - Jordi Busquets
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Budou počítat zvířata či předměty nebo osoby, které znají. Počítání tak bude hračka. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tahej a Hraj si se zvířátky- Čísla - Jordi Busquets , Baborák radek, pražský komorní orchestr: pokorný, rössler- rosetti, stich-punto: koncerty pro lesní (su4017-2)

Tahej a hraj si se zvířátky - Barvy - Jordi Busquets

Tahej a hraj si se zvířátky - Barvy - Jordi Busquets
Detail

Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Spolu se zvířátky se budou učit poznávat různé barvy a zároveň je mohou určovat. Kniha před nimi otvírá pestrý svět barev! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tahej a hraj si se zvířátky - Barvy - Jordi Busquets , Wolfgang amadeus mozart/radek baborák: hornové koncerty a kvintet/horn concertos & quintet - cd (su4207-2)

Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3)

Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Oldřiška Ciprová, Lenka Němcová, 80 stran Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas. Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla. (alza.cz)

Podobné produkty ako Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3) , Mladá slavistika iv: výzkum slovanského areálu: generační proměny (978-80-210-9402-4)

Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana

Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana
Detail

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (patro.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana , Humanistická psychologie 1.díl: příručka pro výzkum a praxi (978-80-7254-643-5)

Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska

Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska
Detail

Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům.Publikace rozvíjí zejména následující témata:• otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření• statistické metody používané při testování hypotéz• nejčastěji používané metody sběru datZaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska , Setkávání s antarktidou: historie kontinentu – dobývání a výzkum – česká stopa (978-80-7485-256-5)

Výzkum rodové linie - Jonanime Masacacu

Výzkum rodové linie - Jonanime Masacacu
Detail

Rodokmen zaznamenává historii lásky rodičů v průběhu po sobě jdoucích generací. Naše současná existence by nebyla možná, kdyby třeba jen jedna z generací chyběla. To je samozřejmé. Ale jak často na své předky myslíte? Vzpomenete si na ně někdy s pocitem vděčnosti? Ze života se můžete těšit jen díky tomu, že vaši předci vytvořili dostatečný základ. Skutečnost, že jste dnes naživu, svědčí o tom, že mnozí z vašich předků žili upřímným životem jako věrní manželé a manželky. Výzkumu genealogie a historii se autor věnuje dlouhou dobu. Výsledky jeho výzkumu a předložená fakta mohou být užitečná i pro naše rodiny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzkum rodové linie - Jonanime Masacacu , Náklady na výzkum a vývoj jako položka odčitatelná od základu daně (978-80-7400-831-3)

Metody pedagogického výzkumu - Chráska Miroslav

Metody pedagogického výzkumu - Chráska Miroslav
Detail

Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Metody pedagogického výzkumu - Chráska Miroslav

Výzkum rodové linie - Jonanime Masakacu

Výzkum rodové linie - Jonanime Masakacu
Detail

Rodokmen zaznamenává historii lásky rodičů v průběhu po sobě jdoucích generací. Naše současná existence by nebyla možná, kdyby třeba jen jedna z generací chyběla. To je samozřejmé. Ale jak často na své předky myslíte? Vzpomenete si na ně někdy s pocitem vděčnosti? Ze života se můžete těšit jen díky tomu, že vaši předci vytvořili dostatečný základ. Skutečnost, že jste dnes naživu, svědčí o tom, že mnozí z vašich předků žili upřímným životem jako věrní manželé a manželky. (patro.cz)

Podobné produkty ako Výzkum rodové linie - Jonanime Masakacu

Úspěšný návrh výzkumu - Punch Keith

Úspěšný návrh výzkumu - Punch Keith
Detail

Kniha se zabývá jak kvantitativním, tak kvalitativním přístupem k empirickému výzkumu v sociálních vědách a zaměřuje se na tři ústřední témata: Co je výzkumný projekt, kdo ho čte a proč? Jak máme postupovat při zpracování návrhu projektu? Jak může vypadat zpracovaný návrh projektu? Jedná se o nezbytnou knihu pro jakéhokoli studenta nebo výzkumníka, který se chystá začít vlastní výzkum. Úspěšný výzkum vyžaduje efektivní a důkladnou přípravu. V tomto rozšířeném a aktualizovaném vydání Úspěšného návrhu výzkumu autor předkládá návod k řešení jednotlivých aspektů přípravy návrhu výzkumu a prezentování dobře zpracovaného plánu pro provedení výzkumu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Úspěšný návrh výzkumu - Punch Keith

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood

Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Obsah: Jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Situační analýza - marketingový audit. Marketingové cíle, strategie a akční plány. Plán distribuce, reklamy a propagace. Náklady a rozpočty. Prezentace plánu a jeho revize. Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John

Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John
Detail

Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání. Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Sestavte dobrý marketingový plán - Westwood John

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Úspěšný návrh výzkumu - Punch, Keith F.

Úspěšný návrh výzkumu - Punch, Keith F.
Detail

Kniha se zabývá jak kvantitativním, tak kvalitativním přístupem k empirickému výzkumu v sociálních vědách a zaměřuje se na tři ústřední témata: Co je výzkumný projekt, kdo ho čte a proč? Jak máme postupovat při zpracování návrhu projektu? Jak může vypadat zpracovaný návrh projektu? Jedná se o nezbytnou knihu pro jakéhokoli studenta nebo výzkumníka, který se chystá začít vlastní výzkum. Úspěšný výzkum vyžaduje efektivní a důkladnou přípravu. V tomto rozšířeném a aktualizovaném vydání Úspěšného návrhu výzkumu autor předkládá návod k řešení jednotlivých aspektů přípravy návrhu výzkumu a prezentování dobře zpracovaného plánu pro provedení výzkumu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Úspěšný návrh výzkumu - Punch, Keith F.

Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha

Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha
Detail

eBook:,Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha

Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha

Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha

Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)

Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)
Detail

Elektronická kniha - autor Hynek Jeřábek, 396 stran, česky Dějiny sociologie je možno sledovat jako vývoj sociologických teorií anebo jako vývoj výzkumných projektů. Počátky sociologie zpravidla nebývají spojovány s empirickými výzkumy. Trvalo půl století, než se sociologům výzkumníkům podařilo prosadit, že vědecká komunita uznala empirický sociologický výzkum jako legitimní a velice potřebnou součást akademické sociologie. Kniha se zabývá půlstoletím vývoje výzkumného snažení desítek a stovek sociologů – jejich dnes slavnými sociálními výzkumy, a to od jeho počátků na konci devatenáctého století až po definitivní uznání výzkumu jako legitimní součásti sociologie koncem čtyřicátých let dvacátého století. Soustřeďuje pozornost na ty výzkumy, na nichž bylo možno transparentně ukázat postupný vývoj a pokroky výzkumné metodologie. Při výběru projektů bylo důležité, nakolik jejich autoři nechali nahlédnout do své výzkumné dílny. Cílem bylo představit empirický... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)

Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)

Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)
Detail

Elektronická kniha - autor , 312 stran Publikace ukazuje, že environmentální problémy mají nejen stránku čistě přírodovědnou, ale obsahují zpravidla i pohled technický, ekonomický a společenskovědní, přinášející otázky sociálně-právní, edukativní, etické apod. Propojování těchto pohledů představuje největší výzvu a zároveň největší příležitost environmentálního výzkumu. Jednotlivé kapitoly přinášejí shrnutí hlavních směrů environmentálního výzkumu, který se provádí na Univerzitě Karlově, a zároveň naznačují zaměření environmentálního výzkumu v celé České republice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)

Listonoš vítr - Radek Malý - Malý Radek

Listonoš vítr - Radek Malý - Malý Radek
Detail

(patro.cz)

Podobné produkty ako Listonoš vítr - Radek Malý - Malý Radek

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha

Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Maráková Vanda

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Maráková Vanda
Detail

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy. Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu). Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Maráková Vanda

Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský Daniel

Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský Daniel
Detail

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský Daniel

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan

Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan
Detail

Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingový plán na jednu stránku - Dib Allan

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Manka - Radek Pilař; Václav Čtvrtek - Pilař Radek

Manka - Radek Pilař; Václav Čtvrtek - Pilař Radek
Detail

Pohádkové příběhy o nejznámější loupežnické rodině z lesa Řaholce znají děti i z televize. Manka je druhým z dílů známé trilogie autorů Václava Čtvrtka a Radka Pilaře Rumcajs - Manka - Cipísek.V této knize se děti mohou těšit na vyprávění o chytré a důvtipné Rumcajsově ženě Mance, která se nebojí pustit do souboje třeba se samotnou císařovnou nebo knížepánem. (patro.cz)

Podobné produkty ako Manka - Radek Pilař; Václav Čtvrtek - Pilař Radek
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8), Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6), Ahome Plecháček se jménem Radek (23217), Banga Radek: Věci jinak - CD (SU6735-2), louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksul, Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2), Výzkum médií (978-80-247-3568-9), Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7), Environmentální výzkum a hrozby 21. století (9788024649832), Metr svinovací RADEK CE, 3 m, bílý, FESTA (113526), Radek Štěpánek: český lev (978-80-759-7050-3), Terénní výzkum v sociální a kulturní antropologii (9788024625737), Lékařský výzkum a etika (80-247-0924-4), Výzkum v ošetřovatelství (978-80-247-2713-4), Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5), Vyšetření a výzkum mozku (978-80-247-5539-7), Radek Banga: (Ne)pošli to dál (978-80-759-7865-3), Rozvadov 1621: Výzkum bojiště třicetileté války (978-80-88030-33-1), Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0), Sestavte dobrý marketingový plán: Jak správně stanovit strategii (978-80-7508-624-2), Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3), Baborák Radek: Mozart: Koncertantní symfonie, hudba pro lesní roh (2x CD) - CD (SU4251-2), Baborák Radek, Pražský komorní orchestr: Pokorný, Rössler- Rosetti, Stich-Punto: Koncerty pro lesní (SU4017-2), Wolfgang Amadeus Mozart/Radek Baborák: Hornové koncerty a kvintet/Horn Concertos & Quintet - CD (SU4207-2), Mladá slavistika IV: Výzkum slovanského areálu: generační proměny (978-80-210-9402-4), Humanistická psychologie 1.díl: Příručka pro výzkum a praxi (978-80-7254-643-5), Setkávání s Antarktidou: Historie kontinentu – dobývání a výzkum – česká stopa (978-80-7485-256-5), Náklady na výzkum a vývoj jako položka odčitatelná od základu daně (978-80-7400-831-3)