Marketing a reklama podnikani ekonomie finance

Produkt Marketing a reklama podnikani ekonomie finance sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing a reklama podnikani ekonomie finance upraviť a produkt hľadať znova.

Osobní finance Základy podnikání - Šárka Strejčková

Osobní finance Základy podnikání - Šárka Strejčková
Detail

Praktická příručka o tom, jak založit a provozovat drobnou živnost. V knize autorka od základů vysvětlí, co všechno je pro začátek a úspěšné vedení podnikání třeba udělat. Kniha nabízí řadu praktických rad, návodů a ukázkových řešení, jak o podnikání přemýšlet, aby samostatná činnost byla opravdu výdělečná a probíhala bez administrativních či jiných komplikací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance Základy podnikání - Šárka Strejčková , Reklama ...vážně!? ()

Osobní finance Základy podnikání - Strejčková Šárka

Osobní finance Základy podnikání - Strejčková Šárka
Detail

Praktická příručka o tom, jak založit a provozovat drobnou živnost. V knize autorka od základů vysvětlí, co všechno je pro začátek a úspěšné vedení podnikání třeba udělat. Kniha nabízí řadu praktických rad, návodů a ukázkových řešení, jak o podnikání přemýšlet, aby samostatná činnost byla opravdu výdělečná a probíhala bez administrativních či jiných komplikací. (patro.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance Základy podnikání - Strejčková Šárka , Ekonomie dobra a zla

Osobní finance Základy podnikání (978-80-904974-2-9)

Osobní finance Základy podnikání (978-80-904974-2-9)
Detail

Kniha - autor Šárka Strejčková, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o tom, jak založit a provozovat drobnou živnost. V knize autorka od základů vysvětlí, co všechno je pro začátek a úspěšné vedení podnikání třeba udělat. Kniha nabízí řadu praktických rad, návodů a ukázkových řešení, jak o podnikání přemýšlet, aby samostatná činnost byla opravdu výdělečná a probíhala bez administrativních či jiných komplikací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance Základy podnikání (978-80-904974-2-9) , Reklama ...vážně!? 4 ()

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Reklama ...vážně!? 2 ()

Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6) , Reklama ...vážně!? 3 ()

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8) , Marketing menších a středních firem

Finance a účetnictví Angličtina

Finance a účetnictví Angličtina
Detail

Finance a účetnictví do ucha je víc než jen audioučebnice. Jedná se o produkt, který je zaměřen na odbornou slovní zásobu používanou ve finanční a ekonomické praxi. Ve spolupráci s odbornou veřejností jsme připravili velice zajímavou audio učebnici, která Vám pomůže rozšířit Vaši slovní zásobu, zlepší porozumění a umožní aktivně používat ekonomickou terminologii v praxi. Jde o multifunkční produkt, který kromě klasicky nahraných audio CD obsahuje doprovodný software. Tento software mimořádným způsobem zvyšuje využitelnost audioučebnice samotné. Pomocí softwaru můžete kromě jiného vytvářet vlastní audio CD s důrazem na témata, které Vás aktuálně zajímají. (patro.cz)

Podobné produkty ako Finance a účetnictví Angličtina , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Veřejné finance - Hejduková Pavlína

Veřejné finance - Hejduková Pavlína
Detail

Publikace je doplňkem k vysokoškolské učebnici Veřejné finance – teorie a praxe. Lze ji ale využít také samostatně, případně jako doplněk k jiným knižním titulům, které se zabývají problematikou veřejných financí, daněmi, odvody pojistného a sociálními dávkami v České republice, popř. problematikou veřejného sektoru. Sbírka je vhodná pro základní vysokoškolské kurzy typu Veřejné finance, Daně, Daňový systém ČR, Financování veřejného sektoru, Ekonomika veřejného sektoru apod. (patro.cz)

Podobné produkty ako Veřejné finance - Hejduková Pavlína , Reklama (978-80-247-3492-7)

Finance podniku - Scholleová Hana

Finance podniku - Scholleová Hana
Detail

Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí, od základů finančního managementu přes finanční analýzu, krátkodobý a dlouhodobý finanční management a finanční plánování až po stanovení tržní hodnoty podniku, spojování podniků, rozdělování zisku a reinvestice. Obsahuje jak dílčí příklady, tak komplexnější případové studie. Pomocí kvízových a otevřených otázek si čtenář oživí a ověří své znalosti. Sbírka je určena studentům základních kurzů podnikových financí nejen ekonomických vysokých škol. (patro.cz)

Podobné produkty ako Finance podniku - Scholleová Hana , Ekonomie a ekonomika (978-80-7552-190-3)

Osobní finance - Tyl Tomáš

Osobní finance - Tyl Tomáš
Detail

Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak se vyhnout začátečnickým chybám a co je vlastně reálné právě od vašich investic očekávat. Zjistíte, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody mohou přinést. V novém vydání testujeme rady z předchozích let a ukazujeme, jakých výsledků byste docílili, kdybyste se těchto rad drželi od počátku do dnešních dnů. Uvidíte, jak by si vaše investice stály i v turbulentním koronavirovém roce 2020. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho, kdo vám je prodává. Kniha slouží pro každého, kdo chce lépe rozumět vlastním financím, ale i jako učebnice financí pro studenty či pro finanční poradce. (patro.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance - Tyl Tomáš , Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2)

Osobní finance - Řízení financí pro každého - Petr Syrový, Tomáš Tyl

Osobní finance - Řízení financí pro každého - Petr Syrový, Tomáš Tyl
Detail

Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak se vyhnout začátečnickým chybám a co je vlastně reálné právě od vašich investic očekávat. Zjistíte, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody mohou přinést. V novém vydání testujeme rady z předchozích let a ukazujeme, jakých výsledků byste docílili, kdybyste se těchto rad drželi od počátku do dnešních dnů. Uvidíte, jak by si vaše investice stály i v turbulentním koronavirovém roce 2020. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho, kdo vám je prodává. Kniha slouží pro každého, kdo chce lépe rozumět vlastním financím, ale i jako učebnice financí pro studenty či pro finanční poradce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance - Řízení financí pro každého - Petr Syrový, Tomáš Tyl , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Veřejné finance Vybrané problémy - Bojka Hamerníková

Veřejné finance Vybrané problémy - Bojka Hamerníková
Detail

Již čtvrt století odborníci i laická veřejnost u nás používají termín veřejné finance a řadu dalších s ním souvisejících pojmů (veřejné výdaje a příjmy, deficit, veřejný dluh apod.). Politici a média nás přímo zahlcují nespočetnými informacemi o nebezpečí v této oblasti a o hrozících problémech, ať už hypotetických, či reálných. Co se však z mediálních debat či politických půtek vytrácí, je význam a účel veřejných financí, rozbor příčin a důsledků jejich existence, hlubší analýza jejich dopadů. A o tom kniha pojednává. Je určena všem, kdo chtějí vědět víc o tom, proč jsou ukládány a vybírány daně, jak je s prostředky daňových poplatníků zacházeno, kdo rozhoduje o veřejných příjmech, výdajích, deficitu či dluhu a čím se při tom řídí, kdo nese větší část daňového břemene a kdo to nakonec všechno zaplatí. To jsou otázky, na které autorka hledá odpovědi se znalostí současné teorie a praxe veřejných financí. Vysokoškolákům určitě přijde vhod struktura knihy, kde kromě sedmi kapitol první (meritorní) části najdou v repetitoriu otázky k opakování (v druhé části knihy) a výkladový slovník základních pojmů na jejím konci. Kniha pomůže čtenářům vytvořit si základní představu o veřejných financích a vzbudit zájem o studium dalších témat a problémů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veřejné finance Vybrané problémy - Bojka Hamerníková , Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9)

Finance: od teorie k realitě - Jan Černohorský

Finance: od teorie k realitě - Jan Černohorský
Detail

Kniha slouží k orientaci v zásadních oblastech financí, a to od teoretického chápání po realitu financí v dnešním světě. Jednotlivé oblasti financí charakterizuje samostatně, vymezuje i jejich společné rysy a jejich propojenost.Kniha vychází z vysvětlení chápání měny a peněz, od historických forem až po kryptoaktiva. Navazuje charakteristikou měnové politiky s reflexí změn po finanční krizi včetně nekonvenční měnové politiky a vysvětlením podstaty, příčin a důsledků inflace a deflace. Dále zdůrazňuje význam úrokových sazeb v reálné ekonomice a důležitost finančního trhu, včetně charakteristik specifických institucí finančních trhů a trendů na finančních trzích.V rámci mezinárodních financí se zaměřuje na vysvětlení platební bilance a devizových kurzů s praktickými aplikacemi a také na hlavní principy optimální měnové oblasti. Části bankovnictví a pojišťovnictví jsou věnovány zásadním poznatkům z těchto oblastí, s výrazným akcentem do reality těchto trhů a aktuálních trendů. Podnikové finance obsahují zásadní poznatky z oblasti financování podniku se zdůrazněním moderních forem financování. Veřejné finance shrnují základní poznatky z této oblasti a věnují se mimo jiné aktuální problematice veřejného zadlužení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finance: od teorie k realitě - Jan Černohorský , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Behaviorální finance - Implikace pro investory - Michal Stupavský

Behaviorální finance - Implikace pro investory - Michal Stupavský
Detail

Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme a jak podle nich jednáme, což není vždy racionální, neboť lidé trpí mnoha behaviorálními předsudky. Důležitost tohoto ekonomického oboru podtrhuje skutečnost, že jeden z jeho zakladatelů, Daniel Kahneman, obdržel v roce 2002 Nobelovu cenu za ekonomii "za integraci poznatků z psychologického výzkumu do ekonomické vědy, zejména co se týče lidských úsudků a rozhodování při nejistotě". Diplomová práce Michala Stupavského s názvem Behaviorální finance - Implikace pro investory je jednou z prvních odborných prací, které se tímto tématem zabývají u nás. Ing. Michal Stupavský, CFA absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze v roce 2011. V rámci magisterského studia vypracoval diplomovou práci Behaviorální finance - Implikace pro investory. Je držitelem makléřských licencí kategorie B a D (portfolio management a deriváty) a v roce 2012 získal prestižní titul CFA (Chartered Financial Analyst) v návaznosti na úspěšné dokončení stejnojmenného studijního programu, jenž pořádá globální organizace sdružující investiční a finanční profesionály CFA Institute. S Davidem Havlíčkem je spoluautorem první české knihy o behaviorálních financích Investor 21. století: Jak ovládnout vlastní emoce a uvažovat o zajištění na stáří (2013). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Behaviorální finance - Implikace pro investory - Michal Stupavský , Cirkulární ekonomie a ekonomika (978-80-271-3230-0)

Behaviorální finance - Implikace pro investory - Stupavský Michal

Behaviorální finance - Implikace pro investory - Stupavský Michal
Detail

Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace interpretujeme a jak podle nich jednáme, což není vždy racionální, neboť lidé trpí mnoha behaviorálními předsudky. Důležitost tohoto ekonomického oboru podtrhuje skutečnost, že jeden z jeho zakladatelů, Daniel Kahneman, obdržel v roce 2002 Nobelovu cenu za ekonomii „za integraci poznatků z psychologického výzkumu do ekonomické vědy, zejména co se týče lidských úsudků a rozhodování při nejistotě“. Diplomová práce Michala Stupavského s názvem Behaviorální finance – Implikace pro investory je jednou z prvních odborných prací, které se tímto tématem zabývají u nás. (patro.cz)

Podobné produkty ako Behaviorální finance - Implikace pro investory - Stupavský Michal , Ekonomie rodiny v proměnách času, institucí a hodnot (9788024623573)

Finance: od teorie k realitě - Černohorský Jan

Finance: od teorie k realitě - Černohorský Jan
Detail

Kniha slouží k orientaci v zásadních oblastech financí, a to od teoretického chápání po realitu financí v dnešním světě. Jednotlivé oblasti financí charakterizuje samostatně, vymezuje i jejich společné rysy a jejich propojenost. Kniha vychází z vysvětlení chápání měny a peněz, od historických forem až po kryptoaktiva. Navazuje charakteristikou měnové politiky s reflexí změn po finanční krizi včetně nekonvenční měnové politiky a vysvětlením podstaty, příčin a důsledků inflace a deflace. Dále zdůrazňuje význam úrokových sazeb v reálné ekonomice a důležitost finančního trhu, včetně charakteristik specifických institucí finančních trhů a trendů na finančních trzích. V rámci mezinárodních financí se zaměřuje na vysvětlení platební bilance a devizových kurzů s praktickými aplikacemi a také na hlavní principy optimální měnové oblasti. Části bankovnictví a pojišťovnictví jsou věnovány zásadním poznatkům z těchto oblastí, s výrazným akcentem do reality těchto trhů a aktuálních trendů. Podnikové finance obsahují zásadní poznatky z oblasti financování podniku se zdůrazněním moderních forem financování. Veřejné finance shrnují základní poznatky z této oblasti a věnují se mimo jiné aktuální problematice veřejného zadlužení. (patro.cz)

Podobné produkty ako Finance: od teorie k realitě - Černohorský Jan , Ekonomie dobra a zla (978-80-87506-94-3)

Osobní finance (978-80-210-5157-7)

Osobní finance (978-80-210-5157-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Valouch, 204 stran, česky Kniha „Osobní finance“ je pojata jako první seznámení studentů všech oborů a specializací s osobními a rodinnými financemi. V úvodní části se věnuje základním aspektům osobních a rodinných financí, finančním, kapitálovým a peněžním trhům, investičnímu portfoliu, jeho tvorbě a řízení. Následující bloky jsou zaměřeny na půjčky, úvěry, spoření a investice, ale i na riziko a zajištění proti němu, pojištění, platební styk a elektronické bankovnictví. Stranou nezůstane ani problematika bydlení, osobních a rodinných cílů a jejich plánování a exekuce. (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance (978-80-210-5157-7) , Ekonomie, ekologie, eudaimonia (9788024632971)

Veřejné finance (978-80-247-5561-8)

Veřejné finance (978-80-247-5561-8)
Detail

Elektronická kniha - autor František Ochrana, 208 stran Publikace se zabývá vzájemnými vazbami v oblasti veřejných financí, fungováním jednotlivých prvků, aktuálními problémy a jejich řešením. Dotýká se témat veřejné volby, státního rozpočtu, veřejných zakázek, veřejných příjmů, fiskálního federalismu, sociálního zabezpečení a fiskální politiky. Detaily knihy: Autor: František Ochrana Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-5561-8 Počet stran: 208 (alza.cz)

Podobné produkty ako Veřejné finance (978-80-247-5561-8) , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Osobní finance (978-80-271-3123-5)

Osobní finance (978-80-271-3123-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Syrový, 248 stran, česky Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak se vyhnout začátečnickým chybám a co je vlastně reálné právě od vašich investic očekávat. Zjistíte, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody mohou přinést. V novém vydání testujeme rady z předchozích let a ukazujeme, jakých výsledků byste docílili, kdybyste se těchto rad drželi od počátku do dnešních dnů. Uvidíte, jak by si vaše investice stály i v turbulentním koronavirovém roce 2020. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho, kdo vám je prodává. Kniha... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance (978-80-271-3123-5) , Ekonomie nejen k maturitě 2: podniková ekonomie (978-80-7402-130-5)

Osobní finance (978-80-271-2886-0)

Osobní finance (978-80-271-2886-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Syrový, 232 stran, česky Zorientujte se ve vlastních financích! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak nedělat hloupé začátečnické chyby a zbytečně se nepřipravovat o peníze. Každá chyba totiž může být dost drahá. Získáte návod, jak postupovat v případě investování. Co si musíte uvědomit před tím, než se do investic pustíte. Co vlastně máte od svých investic chtít, abyste měli reálné požadavky a nechtěli jste „modré z nebe“ nebo „perpetuum mobile“. V knize také najdete, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody vám mohou přinést. Vyhnete se tak nepříjemným překvapením. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho, kdo vám je prodává. Kniha slouží pro toho, kdo chce lépe rozumět vlastním financím nebo jako učebnice financí pro studenty,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance (978-80-271-2886-0) , Občanský a společenskovědní základ ekonomie (978-80-7402-445-0)

Finance podniku (978-80-247-5544-1)

Finance podniku (978-80-247-5544-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Scholleová, Petra Štamfestová, 176 stran Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady jsou rozděleny podle oblastí — od základů finančního managementu přes finanční analýzu až po stanovení tržní hodnoty podniku. Pomocí otázek si čtenář ověří své znalosti. Sbírka je určena studentům VŠ. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finance podniku (978-80-247-5544-1) , Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7)

Osobní finance: 4. aktualizované vydání - řízení financí pro každého (978-80-271-3123-5)

Osobní finance: 4. aktualizované vydání - řízení financí pro každého (978-80-271-3123-5)
Detail

Kniha - autor Tomáš Tyl; Petr Syrový, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak se vyhnout začátečnickým chybám a co je vlastně reálné právě od vašich investic očekávat. Zjistíte, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody mohou přinést. V novém vydání testujeme rady z předchozích let a ukazujeme, jakých výsledků byste docílili, kdybyste se těchto rad drželi od počátku do dnešních dnů. Uvidíte, jak by si vaše investice stály i v turbulentním koronavirovém roce 2020. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance: 4. aktualizované vydání - řízení financí pro každého (978-80-271-3123-5) , Veřejné finance (978-80-247-5561-8)

Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha

Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha
Detail

eBook:,Potřebujete návod, jak mít pod větší kontrolou svoje finanční prostředky? Chcete část z nich vhodně investovat a potřebujete návod, jak to udělat co nejlépe? Zorientujte se ve vlastních financích a co nejúčelněji je využijte, aby vám vydělávaly! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak se vyhnout začátečnickým chybám a co je vlastně reálné právě od vašich investic očekávat. Zjistíte, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody mohou přinést. V novém vydání testujeme rady z předchozích let a ukazujeme, jakých výsledků byste docílili, kdybyste se těchto rad drželi od počátku do dnešních dnů. Uvidíte, jak by si vaše investice stály i v turbulentním koronavirovém roce 2020. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho, kdo vám je prodává. Kniha slouží pro každého, kdo chce lépe rozumět vlastním financím, ale i jako učebnice financí pro studenty či pro finanční poradce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha , Osobní finance (978-80-271-2886-0)

Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha

Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha
Detail

eBook:,Zorientujte se ve vlastních financích! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak nedělat hloupé začátečnické chyby a zbytečně se nepřipravovat o peníze. Každá chyba totiž může být dost drahá. Získáte návod, jak postupovat v případě investování. Co si musíte uvědomit před tím, než se do investic pustíte. Co vlastně máte od svých investic chtít, abyste měli reálné požadavky a nechtěli jste „modré z nebe“ nebo „perpetuum mobile“. V knize také najdete, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody vám mohou přinést. Vyhnete se tak nepříjemným překvapením. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho, kdo vám je prodává.Kniha slouží pro toho, kdo chce lépe rozumět vlastním financím nebo jako učebnice financí pro studenty, či pro finanční poradce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha , Finance podniku (978-80-247-5544-1)

Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha

Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha
Detail

eBook:,Zorientujte se ve vlastních financích! V knize se dozvíte, co je důležité při finančním plánování a na co je potřeba dát si pozor. Získáte rady, jak nedělat hloupé začátečnické chyby a zbytečně se nepřipravovat o peníze. Každá chyba totiž může být dost drahá. Získáte návod, jak postupovat v případě investování. Co si musíte uvědomit před tím, než se do investic pustíte. Co vlastně máte od svých investic chtít, abyste měli reálné požadavky a nechtěli jste „modré z nebe“ nebo „perpetuum mobile“. V knize také najdete, jak se jednotlivé typy investic chovají a jaké plody vám mohou přinést. Vyhnete se tak nepříjemným překvapením. Čtěte a najdete dále i stručné hodnocení jednotlivých produktů. Zjistíte, které se hodí pro vás a které se hodí spíše pro toho, kdo vám je prodává. Kniha slouží pro toho, kdo chce lépe rozumět vlastním financím nebo jako učebnice financí pro studenty, či pro finanční poradce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance - Petr Syrový, Tomáš Tyl - e-kniha , Španělsko-český a česko-španělský slovník obchodního právo a finance (978-80-7335-427-5)

Finance podniku - Hana Scholleová, Petra Štamfestová - e-kniha

Finance podniku - Hana Scholleová, Petra Štamfestová - e-kniha
Detail

eBook:,Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí, od základů finančního managementu přes finanční analýzu, krátkodobý a dlouhodobý finanční management a finanční plánování až po stanovení tržní hodnoty podniku, spojování podniků, rozdělování zisku a reinvestice. Obsahuje jak dílčí příklady, tak komplexnější případové studie. Pomocí kvízových a otevřených otázek si čtenář oživí a ověří své znalosti. Sbírka je určena studentům základních kurzů podnikových financí nejen ekonomických vysokých škol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finance podniku - Hana Scholleová, Petra Štamfestová - e-kniha , Ekonomie v jednom viru (9788086389707)

Nové trendy ve financích a ekonomice - David Mareš

Nové trendy ve financích a ekonomice - David Mareš
Detail

Publikace se zaměřuje na nové trendy ve financích a ekonomice, které se empiricky ověřují. Jedná se především o dopady vývoje struktury ekonomiky, hybatelů trhů a informací na výkonnost podniku. V knize je rovněž zkoumána problematika organizační a informační struktury organizace s vazbou na trh, klade se důraz na kalkulace výrobků a služeb, význam limitních nákladů, též je zkoumaná problematika a význam cash flow pro solventnost podniku. Monografie dále zkoumá nové trendy ve finanční analýze a bankovnictví, a to především v oblasti scoringu, ratingu a hypotečního trhu. ,,Autorův přístup jde nad rámec tradičních monografií zaměřených na podnikovou ekonomiku a finance. A to především díky komplexnosti zkoumaných problémů a jejich dynamického působení. Čtenáři se tak dostává do rukou publikace, která je svým přístupem originální a vybočuje z řady publikací zaměřených pouze na vybrané oblasti podnikové ekonomiky či financí a vyznačujících se popisným, statickým přístupem. K pozitivům publikace patří i empirické ověření autorem prezentovaných názorů a, vzhledem k odbornému působení autora, i přiblížení specifik aplikace těchto názorů v oblasti bankovního sektoru.” prof. Ing. Jiří Dvořáček, CSc., katedra strategie, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nové trendy ve financích a ekonomice - David Mareš , Marketing nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Nové trendy ve financích a ekonomice - Mareš David

Nové trendy ve financích a ekonomice - Mareš David
Detail

Publikace se zaměřuje na nové trendy ve financích a ekonomice, které se empiricky ověřují. Jedná se především o dopady vývoje struktury ekonomiky, hybatelů trhů a informací na výkonnost podniku. V knize je rovněž zkoumána problematika organizační a informační struktury organizace s vazbou na trh, klade se důraz na kalkulace výrobků a služeb, význam limitních nákladů, též je zkoumaná problematika a význam cash flow pro solventnost podniku. Monografie dále zkoumá nové trendy ve finanční analýze a bankovnictví, a to především v oblasti scoringu, ratingu a hypotečního trhu. ,,Autorův přístup jde nad rámec tradičních monografií zaměřených na podnikovou ekonomiku a finance. A to především díky komplexnosti zkoumaných problémů a jejich dynamického působení. Čtenáři se tak dostává do rukou publikace, která je svým přístupem originální a vybočuje z řady publikací zaměřených pouze na vybrané oblasti podnikové ekonomiky či financí a vyznačujících se popisným, statickým přístupem. K pozitivům publikace patří i empirické ověření autorem prezentovaných názorů a, vzhledem k odbornému působení autora, i přiblížení specifik aplikace těchto názorů v oblasti bankovního sektoru.” prof. Ing. Jiří Dvořáček, CSc., katedra strategie, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze (patro.cz)

Podobné produkty ako Nové trendy ve financích a ekonomice - Mareš David , Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)

Corporate Finance Exercises (978-80-7502-291-2)

Corporate Finance Exercises (978-80-7502-291-2)
Detail

Kniha - autor Jan Vlachý, 64 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá Anglická cvičebnice představuje komplexní sbírku více než 300 příkladů a otázek opatřených uvozujícím textem. Je určena pro vysokoškolskou výuku podnikových financí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Corporate Finance Exercises (978-80-7502-291-2) , Veřejné finance sbírka řešených příkladů a případových studií (978-80-7400-299-1)

Finance: od teorie k realitě - Jan Černohorský - e-kniha

Finance: od teorie k realitě - Jan Černohorský - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha slouží k orientaci v zásadních oblastech financí, a to od teoretického chápání po realitu financí v dnešním světě. Jednotlivé oblasti financí charakterizuje samostatně, vymezuje i jejich společné rysy a jejich propojenost. Kniha vychází z vysvětlení chápání měny a peněz, od historických forem až po kryptoaktiva. Navazuje charakteristikou měnové politiky s reflexí změn po finanční krizi včetně nekonvenční měnové politiky a vysvětlením podstaty, příčin a důsledků inflace a deflace. Dále zdůrazňuje význam úrokových sazeb v reálné ekonomice a důležitost finančního trhu, včetně charakteristik specifických institucí finančních trhů a trendů na finančních trzích. V rámci mezinárodních financí se zaměřuje na vysvětlení platební bilance a devizových kurzů s praktickými aplikacemi a také na hlavní principy optimální měnové oblasti. Části bankovnictví a pojišťovnictví jsou věnovány zásadním poznatkům z těchto oblastí, s výrazným akcentem do reality těchto trhů a aktuálních trendů. Podnikové finance obsahují zásadní poznatky z oblasti financování podniku se zdůrazněním moderních forem financování. Veřejné finance shrnují základní poznatky z této oblasti a věnují se mimo jiné aktuální problematice veřejného zadlužení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finance: od teorie k realitě - Jan Černohorský - e-kniha , Otevřené hranice: etika a ekonomie migrace (978-80-86389-69-1)

Finance podniku: Komplexní pojetí (978-80-271-3267-6)

Finance podniku: Komplexní pojetí (978-80-271-3267-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Vochozka, 312 stran, česky Předkládaná publikace popisuje procesy podniku v podobě jejich finančního vyjádření. Zároveň nabízí nástroje optimalizace těchto procesů tak, aby se výsledky projevily v plnění hlavního cíle podniku - růstu hodnoty pro vlastníky. Dále nabízí nástroje, kterými plnění hlavního cíle management a vlastníci změří. Zabývá se rovněž aparátem nástrojů finančního řízení podniku, tedy aparátem, který umožní kontinuální zefektivnění chodu podniku. Publikace pojímá finance podniku velmi komplexně. Chápe je v jejich nejširším slova smyslu. Zabývá se vším, co souvisí s penězi a růstem hodnoty pro vlastníky (akcentuje řízení podle cílů jako trend moderního řízení podniku). Publikace je tak komplexní knihou postihující nejen základy podnikových financí, ale prezentuje i velmi pokročilé aspekty řízení financí podniku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finance podniku: Komplexní pojetí (978-80-271-3267-6)

Finance podniku: Komplexní pojetí (978-80-271-3267-6)

Finance podniku: Komplexní pojetí (978-80-271-3267-6)
Detail

Kniha - autor Marek Vochozka, 312 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Předkládaná publikace popisuje procesy podniku v podobě jejich finančního vyjádření. Zároveň nabízí nástroje optimalizace těchto procesů tak, aby se výsledky projevily v plnění hlavního cíle podniku - růstu hodnoty pro vlastníky. Dále nabízí nástroje, kterými plnění hlavního cíle management a vlastníci změří. Zabývá se rovněž aparátem nástrojů finančního řízení podniku, tedy aparátem, který umožní kontinuální zefektivnění chodu podniku. Publikace pojímá finance podniku velmi komplexně. Chápe je v jejich nejširším slova smyslu. Zabývá se vším, co souvisí s penězi a růstem hodnoty pro vlastníky (akcentuje řízení podle cílů jako trend moderního řízení podniku). Publikace je tak komplexní knihou postihující nejen základy podnikových financí, ale prezentuje i velmi pokročilé aspekty řízení financí podniku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finance podniku: Komplexní pojetí (978-80-271-3267-6)

Finance po krizi - 3. rozšířené vydání - Pavel Kohout - e-kniha

Finance po krizi - 3. rozšířené vydání - Pavel Kohout - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha podává přehled o finančních krizích v různých částech světa, počínaje americkou hypoteční krizí v roce 2007 a konče posledním vývojem krize v eurozóně během roku 2011. Důraz je kladen na praktické stránky z hlediska osobních investic, ale také hospodářské politiky. Doporučená četba pro zájemce o investování do akcií, nemovitostí, zlata a jiných komodit, pro studenty ekonomických oborů, finanční poradce, ale také pro poslance, senátory a členy vlády. Zvláštní důraz je kladen na vývoj české ekonomiky v kontextu série světových krizí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finance po krizi - 3. rozšířené vydání - Pavel Kohout - e-kniha

Veřejné finance - František Ochrana, Jan Pavel, Alena Maaytová - e-kniha

Veřejné finance - František Ochrana, Jan Pavel, Alena Maaytová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí, vysvětluje fungování jednotlivých prvků veřejných financí, nastiňuje aktuální problémy a možnosti jejich řešení. Po stručném seznámení se základními teoretickými koncepty se autoři soustředí na praxi veřejných financí České republiky a EU. Publikace je určena studentům vysokých škol i pracovníkům veřejné správy a dalším lidem z praxe. Výklad začíná vysvětlením základních pojmů včetně otázek veřejné volby, pokračuje problematikou tvorby, plnění a kontroly státního rozpočtu, věnuje se hlavním problémům spojeným s veřejnými výdaji a faktorům, které je ovlivňují, veřejným zakázkám a PPP projektům. Dále se autoři soustředí na téma sociálního zabezpečení, na problémy v této oblasti v ČR a možné způsoby jejich řešení. Postupují k otázce veřejných příjmů se zdůrazněním daňových příjmů a stručně charakterizují daňovou soustavu ČR. Věnují se také fiskální decentralizaci z teoretického i empirického pohledu. Jelikož je státní rozpočet vnímán i jako důležitý nástroj hospodářské politiky pro stabilizaci ekonomického vývoje, je zařazena kapitola zaměřená na fiskální politiku. Protože dlouhodobě vyšší objem veřejných výdajů oproti veřejným příjmům způsobuje významné ekonomické, politické a sociální dopady, věnuje se poslední kapitola knihy otázce rozpočtového deficitu a veřejného dluhu. Každá kapitola obsahuje přehled cílů, které jsou v ní sledovány, stručné shrnutí a soubor otázek, jež ověří míru pochopení dané problematiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veřejné finance - František Ochrana, Jan Pavel, Alena Maaytová - e-kniha

Španělsko-český a česko-španělský slovník obchodního právo a finance

Španělsko-český a česko-španělský slovník obchodního právo a finance
Detail

Tento slovník je určen široké odborné veřejnosti se zájmem o mezinárodní obchod a právo. Zpracovává aktuální obchodní a právní terminologii včetně odborných výrazů používaných v nařízeních Evropské unie upravujících mezinárodní příslušnost soudu a určení rozhodného práva v závazkových i mimozávazkových vztazích. Autoři slovníku kladou důraz také na terminologii z oblasti ochrany lidských práv v kontextu mezinárodního práva i práva Evropské unie. Stranou zájmu nezůstává ani trestněprávní terminologie. Slovník nabízí rovněž pečlivé zpracování pojmů z oblasti účetnictví a rozsáhlou odbornou terminologii využitelnou subjekty působícími v mezinárodním obchodním styku. (patro.cz)

Podobné produkty ako Španělsko-český a česko-španělský slovník obchodního právo a finance

Osobní finance - Petr Valouch, Petr Málek, Gabriela Oškrdalová - e-kniha

Osobní finance - Petr Valouch, Petr Málek, Gabriela Oškrdalová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha „Osobní finance“ je pojata jako první seznámení studentů všech oborů a specializací s osobními a rodinnými financemi. V úvodní části se věnuje základním aspektům osobních a rodinných financí, finančním, kapitálovým a peněžním trhům, investičnímu portfoliu, jeho tvorbě a řízení. Následující bloky jsou zaměřeny na půjčky, úvěry, spoření a investice, ale i na riziko a zajištění proti němu, pojištění, platební styk a elektronické bankovnictví. Stranou nezůstane ani problematika bydlení, osobních a rodinných cílů a jejich plánování a exekuce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osobní finance - Petr Valouch, Petr Málek, Gabriela Oškrdalová - e-kniha

Finance: od teorie k realitě (978-80-271-2215-8)

Finance: od teorie k realitě (978-80-271-2215-8)
Detail

Kniha - autor Jan Černohorský, 464 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha slouží k orientaci v zásadních oblastech financí, a to od teoretického chápání po realitu financí v dnešním světě. Jednotlivé oblasti financí charakterizuje samostatně, vymezuje i jejich společné rysy a jejich propojenost. Kniha vychází z vysvětlení chápání měny a peněz, od historických forem až po kryptoaktiva. Navazuje charakteristikou měnové politiky s reflexí změn po finanční krizi včetně nekonvenční měnové politiky a vysvětlením podstaty, příčin a důsledků inflace a deflace. Dále zdůrazňuje význam úrokových sazeb v reálné ekonomice a důležitost finančního trhu, včetně charakteristik specifických institucí finančních trhů a trendů na finančních trzích. V rámci mezinárodních financí se zaměřuje na vysvětlení platební bilance a devizových kurzů s praktickými aplikacemi a také na hlavní principy optimální měnové oblasti. Části bankovnictví a pojišťovnictví jsou věnovány... (alza.cz)

Podobné produkty ako Finance: od teorie k realitě (978-80-271-2215-8)

Finance: od teorie k realitě (978-80-271-2215-8)

Finance: od teorie k realitě (978-80-271-2215-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Černohorský, 464 stran, česky Kniha slouží k orientaci v zásadních oblastech financí, a to od teoretického chápání po realitu financí v dnešním světě. Jednotlivé oblasti financí charakterizuje samostatně, vymezuje i jejich společné rysy a jejich propojenost. Kniha vychází z vysvětlení chápání měny a peněz, od historických forem až po kryptoaktiva. Navazuje charakteristikou měnové politiky s reflexí změn po finanční krizi včetně nekonvenční měnové politiky a vysvětlením podstaty, příčin a důsledků inflace a deflace. Dále zdůrazňuje význam úrokových sazeb v reálné ekonomice a důležitost finančního trhu, včetně charakteristik specifických institucí finančních trhů a trendů na finančních trzích. V rámci mezinárodních financí se zaměřuje na vysvětlení platební bilance a devizových kurzů s praktickými aplikacemi a také na hlavní principy optimální měnové oblasti. Části bankovnictví a pojišťovnictví jsou věnovány zásadním poznatkům z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Finance: od teorie k realitě (978-80-271-2215-8)

Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2)

Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2)
Detail

Elektronická kniha - autor František Ochrana, Jan Pavel, Leoš Vítek, kolektiv a, 264 stran Kniha se komplexně zabývá klíčovými problémy financování ve veřejném sektoru. Je určena zejména studentům vysokých škol, ale i pracovníkům v oblasti financování veřejného sektoru. Autoři v čele s uznávaným odborníkem v této oblasti, profesorem Františkem Ochranou z VŠE v Praze, analyzují obsah finanční teorie jako nástroje pro poznávání a řešení problémů veřejného sektoru, které souvisejí s financováním ve veřejném sektoru. Kniha zkoumá roli veřejných politik a jejich vliv na veřejné finance, přičemž klíčová pozornost je věnována rozpočtové a fiskální politice a analýze příjmové a výdajové politiky centrální vlády a vlády samosprávních úrovní. Publikace obsahuje schémata, grafy a příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2)

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Veřejný sektor a veřejné finance - František Ochrana, Jan Pavel, Leoš Vítek

Veřejný sektor a veřejné finance - František Ochrana, Jan Pavel, Leoš Vítek
Detail

Kniha se zabývá klíčovými problémy financování ve veřejném sektoru. Je určena studentům VŠ i lidem z praxe. Uznávaní autoři z VŠE v Praze zkoumají především roli rozpočtové a fiskální politiky a jejich vliv na veřejné financování, analyzují příjmovou a výdajovou politiku centrální vlády i samosprávných úrovní či roli zákonodárných, exekutivních a kontrolních institucí a institutů z hlediska financování. S příklady, schématy a grafy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veřejný sektor a veřejné finance - František Ochrana, Jan Pavel, Leoš Vítek

Finance po krizi - 3. rozšířené vydání (978-80-247-4019-5)

Finance po krizi - 3. rozšířené vydání (978-80-247-4019-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Kohout, 328 stran Kniha podává přehled o finančních krizích v různých částech světa, počínaje americkou hypoteční krizí v roce 2007 a konče posledním vývojem krize v eurozóně během roku 2011. Důraz je kladen na praktické stránky z hlediska osobních investic, ale také hospodářské politiky. Doporučená četba pro zájemce o investování do akcií, nemovitostí, zlata a jiných komodit, pro studenty ekonomických oborů, finanční poradce, ale také pro poslance, senátory a členy vlády. Zvláštní důraz je kladen na vývoj české ekonomiky v kontextu série světových krizí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finance po krizi - 3. rozšířené vydání (978-80-247-4019-5)

Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)

Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)
Detail

Kniha - autor David Mareš, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na nové trendy ve financích a ekonomice, které se empiricky ověřují. Jedná se především o dopady vývoje struktury ekonomiky, hybatelů trhů a informací na výkonnost podniku. V knize je rovněž zkoumána problematika organizační a informační struktury organizace s vazbou na trh, klade se důraz na kalkulace výrobků a služeb, význam limitních nákladů, též je zkoumaná problematika a význam cash flow pro solventnost podniku. Monografie dále zkoumá nové trendy ve finanční analýze a bankovnictví, a to především v oblasti scoringu, ratingu a hypotečního trhu. ,,Autorův přístup jde nad rámec tradičních monografií zaměřených na podnikovou ekonomiku a finance. A to především díky komplexnosti zkoumaných problémů a jejich dynamického působení. Čtenáři se tak dostává do rukou publikace, která je svým přístupem originální a vybočuje z řady publikací zaměřených pouze na vybrané... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Finance podniku: Sbírka řešených příkladů a otázek (978-80-247-5544-1)

Finance podniku: Sbírka řešených příkladů a otázek (978-80-247-5544-1)
Detail

Kniha - autor Hana Scholleová; Petra Štamfestová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sbírka řešených příkladů a otázek pomůže zájemcům lépe pochopit problematiku podnikových financí. Příklady a otázky jsou rozděleny podle jednotlivých oblastí podnikových financí, od základů finančního managementu přes finanční analýzu, krátkodobý a dlouhodobý finanční management a finanční plánování až po stanovení tržní hodnoty podniku, spojování podniků, rozdělování zisku a reinvestice. Obsahuje jak dílčí příklady, tak komplexnější případové studie. Pomocí kvízových a otevřených otázek si čtenář oživí a ověří své znalosti. Sbírka je určena studentům základních kurzů podnikových financí nejen ekonomických vysokých škol. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finance podniku: Sbírka řešených příkladů a otázek (978-80-247-5544-1)

Kde rostou peníze?: První čtení o financích (978-80-905771-0-7)

Kde rostou peníze?: První čtení o financích (978-80-905771-0-7)
Detail

Kniha - autor Denisa Prošková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každý rodič se dřív nebo později dostane pod palbu otázek: „Kde se ,líhnou‘ v bankomatu peníze?“, „Proč mi nechce koupit všechno, co se mi líbí?“, „Co je to výplata?“, „Co je to nájem, dluh, úrok a jaký rozdíl je mezi půjčkou a dárkem?“ Trn z paty může rodičům vytrhnout právě tato kniha Denisy Proškové. Až si ji děti mladšího školního věku (společně s rodiči) přečtou, měly by chápat souvislost mezi prací a získáváním peněz a orientovat se v základních finančních termínech. Malé čtenáře světem financí provází druhák Adam a jeho mladší sestra Adélka, jejich rodiče a formou pohádek také zvířecí rodiny Veverkových a Medvídkových. Knížka, doprovázena třiceti ilustracemi, přináší víc než rámcovou orientaci ve světě peněz. Děti se z ní dozví i to, proč je hloupé někomu závidět a že v životě existuje spousta důležitých věcí, které se za žádné peníze koupit nedají. A protože knížky pro tuto... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kde rostou peníze?: První čtení o financích (978-80-905771-0-7)

Reklama ...vážně!? ()

Reklama ...vážně!? ()
Detail

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? ()
Reklama ...vážně!? (), Ekonomie dobra a zla, Reklama ...vážně!? 4 (), Reklama ...vážně!? 2 (), Reklama ...vážně!? 3 (), Marketing menších a středních firem, Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Reklama (978-80-247-3492-7), Ekonomie a ekonomika (978-80-7552-190-3), Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Srovnávací reklama (978-80-7400-561-9), reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, Cirkulární ekonomie a ekonomika (978-80-271-3230-0), Ekonomie rodiny v proměnách času, institucí a hodnot (9788024623573), Ekonomie dobra a zla (978-80-87506-94-3), Ekonomie, ekologie, eudaimonia (9788024632971), Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), Ekonomie nejen k maturitě 2: Podniková ekonomie (978-80-7402-130-5), Občanský a společenskovědní základ Ekonomie (978-80-7402-445-0), Reklama (4. vydání) (978-80-247-5865-7), Veřejné finance (978-80-247-5561-8), Osobní finance (978-80-271-2886-0), Finance podniku (978-80-247-5544-1), Španělsko-český a česko-španělský slovník obchodního právo a finance (978-80-7335-427-5), Ekonomie v jednom viru (9788086389707), Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4), Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4), Veřejné finance Sbírka řešených příkladů a případových studií (978-80-7400-299-1), Otevřené hranice: Etika a ekonomie migrace (978-80-86389-69-1)