Jak na reklamu jan pospisil lucie s zavodna

Produkt Jak na reklamu jan pospisil lucie s zavodna sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Jak na reklamu jan pospisil lucie s zavodna upraviť a produkt hľadať znova.

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Detail

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil , Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára

Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára
Detail

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu - Závodná Lucie Sára , Adehade jak na emoce deti s adhd jan uhlir

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)

Jak na reklamu (978-80-7402-115-2)
Detail

Kniha - autor Jan Pospíšil; lucie Sára Závodná, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu (978-80-7402-115-2) , Vražda potřebuje reklamu ()

Jak na média - Jan Pospíšil

Jak na média - Jan Pospíšil
Detail

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na média - Jan Pospíšil , Burian jan: jak zestárnout - cd (mam842-2)

Mediální výchova - Cvičebnice - řešení - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Mediální výchova - Cvičebnice - řešení - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Detail

Řešení k cvičebnici mediální výchovy. Obsahuje vyřešeny všechny příklady a odpovědi na všechny otázky. Cvičebnice k předmětu mediální výchova obsahuje nejrůznější příklady, úkoly a otázky, které pokrývají veškerou látku probíranou v učebnici studenta. Všechna cvičení jsou koncipována tak, aby co nejvíce vycházela z reality a bylo možné je použít v praxi. Správné řešení všech úkolů je uvedeno v metodice učitele.Jediná učebnice svého druhu v ČR! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mediální výchova - Cvičebnice - řešení - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Mediální výchova - aktualizované 2. vydání - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil

Mediální výchova - aktualizované 2. vydání - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil
Detail

Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží „podsunout“. To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství. Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice – předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím sociálních sítí. Pozornost je věnována i aktuálním hrozbám, kterými jsou pro společnost fake-news a dezinformace šířené ve většině případů v kybernetickém prostoru. Učivo je doplněno množstvím obrázků, infografiky, schémat a souvislostí ze světa médií, součástí výkladu je i více jak 70 úkolů a námětů k doplňkovému studiu a vypracování ze strany studenta. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mediální výchova - aktualizované 2. vydání - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil , Lucie levandule (vpmatr0983nad)

Kreativní osmisměrky - Matěj Pospíšil, Lucie Pospíšilová

Kreativní osmisměrky - Matěj Pospíšil, Lucie Pospíšilová
Detail

Originální kreativní osmisměrky jsou prvním formátem tohoto typu v Čechách. Jedná se o zcela nový trend v relaxaci a zábavě! Kniha obsahuje 20 velkých osmisměrek, které se promění v obrázek zvířete, jakmile je vyluštíte. Princip tvorby je velmi jednoduchý a určitě jej znáte. Každý obraz se skládá z políček vyplněných písmeny, ve kterých musíte najít a vybarvit jednotlivá slova. Tajenka se vám objeví v podobě krásného obrázku zvířete. Relaxujte chytře bez ohledu na věk a objevte všech 20 zvířat ukrytých mezi písmeny! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní osmisměrky - Matěj Pospíšil, Lucie Pospíšilová , Lucie lyocell (vpmatr0990nad)

Sami doma - Matěj Pospíšil, Lucie Pospíšilová

Sami doma - Matěj Pospíšil, Lucie Pospíšilová
Detail

Spojovat, luštit, šrafovat a vybarvovat mohou všichni bez ohledu na věk. Vyplňte čas doma kreativním luštěním – potřebujete pouze psací potřeby a otevřenou mysl. Bavte se u 20 obrázků, které s lehkostí a nadsázkou odrážejí epidemiologickou situaci v Česku. A jako bonus zde najdete i recept na domácí chleba! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sami doma - Matěj Pospíšil, Lucie Pospíšilová , Lucie medicott (vpmatr0997nad)

Třetí světadíl - Jan Pospíšil

Třetí světadíl - Jan Pospíšil
Detail

Třetím světadílem je v této knize Jižní Amerika. Autor ji jako osamělý cestovatel projel mezi 1. březnem a 11. červencem r. 2007, na cestách byl tedy čtyři měsíce a jedenáct dní. A které země navštívil? Argentinu, Chile, Bolívii, Peru, Kolumbii, Ekvádor - Galapágy, Venezuelu, Patagonii. Viděl hory Cordillera Blanca, slavná jezera, například Titicaca, v Kolumbii El Dorado, Karibik.Autor si mimo jiné odpovídá na otázku, je-li dobré cestovat sám. Výhodou je, že při cestování single se nemusíte s nikým přít, neohrožuje vás ponorkový efekt, soustředíte se snadněji na to, abyste se učili jazyk. Nevýhodou je, že si musíte vždy a všude sám hlídat zavazadla, ubytování je dražší, jen vy sám musíte procítat průvodce, hledat tipy na výlety. Nejhůř je samotnému cestovateli, když je okraden nebo onemocní. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Třetí světadíl - Jan Pospíšil , Lucie úplet (vpmatr1011nad)

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar
Detail

Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar , Lucie: evolucie (7128114)

Třetí světadíl - Pospíšil Jan

Třetí světadíl - Pospíšil Jan
Detail

Třetím světadílem je v této knize Jižní Amerika. Autor ji jako osamělý cestovatel projel mezi 1. březnem a 11. červencem r. 2007, na cestách byl tedy čtyři měsíce a jedenáct dní. A které země navštívil? Argentinu, Chile, Bolívii, Peru, Kolumbii, Ekvádor - Galapágy, Venezuelu, Patagonii. Viděl hory Cordillera Blanca, slavná jezera, například Titicaca, v Kolumbii El Dorado, Karibik. Autor si mimo jiné odpovídá na otázku, je-li dobré cestovat sám. Výhodou je, že při cestování single se nemusíte s nikým přít, neohrožuje vás ponorkový efekt, soustředíte se snadněji na to, abyste se učili jazyk. Nevýhodou je, že si musíte vždy a všude sám hlídat zavazadla, ubytování je dražší, jen vy sám musíte pročítat průvodce, hledat tipy na výlety. Nejhůř je samotnému cestovateli, když je okraden nebo onemocní. (patro.cz)

Podobné produkty ako Třetí světadíl - Pospíšil Jan , Lucie a zázraky

Utrpení Páně podle Jana - Ctirad V. Pospíšil

Utrpení Páně podle Jana - Ctirad V. Pospíšil
Detail

Duchovní, teologický a historický výklad Janových pašijí. Autor přibližuje hloubku a krásu klíčové události dějin spásy - utrpení a oslavení Ježíše Krista. Nejprve se zabýváme specifickým způsobem janovského myšlení a vyjadřování. Poté sledujeme jednotlivá zastavení na Ježíšově cestě - jak se vydává těm, kdo ho přicházejí zatknout, jak je vyslýchán, odsouzen, ukřižován i pohřben. Konečné slovo má ale Bůh - v Ježíšově vzkříšení a setkávání s učedníky. Janovy pašije jsou prozářeny světlem povelikonoční víry. Kde je kříž, tam je i vzkříšení. Kde je vzkříšení, tam jsou ti, kdo věří v Krista, milují ho, radují se z Pánových tajemství a prožívají je v prosté každodennosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Utrpení Páně podle Jana - Ctirad V. Pospíšil , Lucie silverguard (vpmatr1004nad)

Utrpení Páně podle Jana - Pospíšil Ctirad Václav

Utrpení Páně podle Jana - Pospíšil Ctirad Václav
Detail

Duchovní, teologický a historický výklad Janových pašijí. Autor přibližuje hloubku a krásu klíčové události dějin spásy – utrpení a oslavení Ježíše Krista. Nejprve se zabýváme specifickým způsobem janovského myšlení a vyjadřování. Poté sledujeme jednotlivá zastavení na Ježíšově cestě – jak se vydává těm, kdo ho přicházejí zatknout, jak je vyslýchán, odsouzen, ukřižován i pohřben. Konečné slovo má ale Bůh – v Ježíšově vzkříšení a setkávání s učedníky. Janovy pašije jsou prozářeny světlem povelikonoční víry. Kde je kříž, tam je i vzkříšení. Kde je vzkříšení, tam jsou ti, kdo věří v Krista, milují ho, radují se z Pánových tajemství a prožívají je v prosté každodennosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Utrpení Páně podle Jana - Pospíšil Ctirad Václav , Bílá lucie: bílé vánoce lucie bílé - cd (su6008-2)

Jak na Dimlíka přišla Lenóra - Kanyza Jan

Jak na Dimlíka přišla Lenóra - Kanyza Jan
Detail

Obrázkové leporelo pro nejmenší děti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na Dimlíka přišla Lenóra - Kanyza Jan , Bílá lucie: bílé vánoce lucie bílé / živák - cd (su6723-2)

Jak na Dimlíka přišla Lenóra - Kanyza Jan

Jak na Dimlíka přišla Lenóra - Kanyza Jan
Detail

Povídáníčko (nejen před usnutím) pro děti, jak to vypadá, když na člověka lenost dolehne a také jak ho zase opustí. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak na Dimlíka přišla Lenóra - Kanyza Jan , Lucie: pohyby - cd (3746168)

Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Huškova, Jan Culka - Huškova Lucie

Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Huškova, Jan Culka - Huškova Lucie
Detail

Konverzační příručka je určena středně pokročilým studentům úrovně B2, ale inspiraci, užitečné fráze, slovní zásobu i gramatiku v ní mohou nalézt i studenti pokročilí nebo a úplní začátečníci. Je vybavena poměrně detailní průpravou k výslovnosti, srovnávacími memorizačními metodami a audio materiálem. Pokročilejším budou prospěšné vysvětlivky některých výrazů pod dialogy (ve stylu výuky výkladových monolinguálních slovníků) a možná ocení i přiloženou první kapitolu z Manzoniho Snoubenců pro nácvik čtení. Učebnice využívá tzv. techniku spojovací. Na začátku každé lekce najdete rozhovory, které se vztahují k denním problémům v životě nebo i vážným tématům a situacím. Jsou propojeny imaginárním příběhem, který se používá při nácviku konsekutivního tlumočení. Tento přístup urychluje zapamatování si a činí studium zábavnějším. Kniha je doplněna originálními ilustracemi výtvarnice Daniely Mastrangelo a četnými fotografiemi, které se vztahují k italským reáliím, a které jistě ocení milovníci památek a turismu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Huškova, Jan Culka - Huškova Lucie , Lucie aloe vera (vpmatr0976nad)

Jak na Nero 6 - Jan Pecinovský - e-kniha

Jak na Nero 6 - Jan Pecinovský - e-kniha
Detail

eBook:,Program Nero Burning Rom (dále jen Nero) patří k nejoblíbenějším a nejpoužívanějším programům pro vypalování CD a DVD. V současné době ceny vypalovacích mechanik jak pro CD, tak i DVD klesly na takovou úroveň, že si je může pořídit snad každý, kdo je již majitelem počítače. Samotná vypalovací mechanika je uživateli ovšem k ničemu, pro vypalování je potřeba software. A program Nero patří k těm nejlepším, které jsou momentálně k dispozici.Knížka je určena pro úplného začátečníka, který nemá s vypalováním takřka žádné zkušenosti. Pro úspěšné vypalování jsou však zapotřebí alespoň základní znalosti operačního systému Windows.Úvodní kapitola pojednává o nosičích (CD a DVD), dále o hardwaru (vypalovacích mechanikách) a principu vypalování.Druhá kapitola se věnuje popisu programu, jeho instalaci a prvnímu spuštění. Autor dále popisuje základní nastavení programu a seznámí čtenáře se základními postupy při vypalování.Třetí kapitola popisuje vypalování CD (datové zvukové a Video CD). Čtvrtá kapitola je zaměřena na vypalování DVD (datové a video).V poslední kapitole autor popisuje jak zkontrolovat vypálené disky, jak vytvořit obaly a naznačí další možnosti programu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na Nero 6 - Jan Pecinovský - e-kniha , Jezero: čte lucie žáčková

ÁDÉHÁDĚ - Jak na emoce dětí s ADHD - Jan Uhlíř

ÁDÉHÁDĚ - Jak na emoce dětí s ADHD - Jan Uhlíř
Detail

Publikace netradičním způsobem představuje problematiku ADHD a soustředí se zejména na porozumění světu dětí s touto poruchou, které je základem úspěšné práce s hyperaktivními a impulzivními jedinci. Zdůrazňuje důležitost práce s emocemi dětí i jejich rodičů a snaží se vést pedagogy k pochopení specifik dítěte s ADHD a údělu jeho rodičů. I pro pedagoga je poznávání světa hyperaktivních jedinců velkým dobrodružstvím a výzvou, ale také náročnou prací. Kniha přináší čtenáři inspiraci a nástroje, díky nimž lze život a kontakt s hyperaktivitou a impulzivitou přijmout pozitivně. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ÁDÉHÁDĚ - Jak na emoce dětí s ADHD - Jan Uhlíř , Vytásek jan: na houpačce - cd (8594030604649)

ÁDÉHÁDĚ Jak na emoce dětí s ADHD - Uhlíř Jan

ÁDÉHÁDĚ Jak na emoce dětí s ADHD - Uhlíř Jan
Detail

Publikace netradičním způsobem představuje problematiku ADHD a soustředí se zejména na porozumění světu dětí s touto poruchou, které je základem úspěšné práce s hyperaktivními a impulzivními jedinci. Zdůrazňuje důležitost práce s emocemi dětí i jejich rodičů a snaží se vést pedagogy k pochopení specifik dítěte s ADHD a údělu jeho rodičů. I pro pedagoga je poznávání světa hyperaktivních jedinců velkým dobrodružstvím a výzvou, ale také náročnou prací. Kniha přináší čtenáři inspiraci a nástroje, díky nimž lze život a kontakt s hyperaktivitou a impulzivitou přijmout pozitivně. (patro.cz)

Podobné produkty ako ÁDÉHÁDĚ Jak na emoce dětí s ADHD - Uhlíř Jan , Druhy exil edvarda benese kuklik jan bilek jan marsoun erik nemecek jan

Pes baskervillský - grafický román - Jan Štěpánek, Sir Arthur Conan Doyle, Martyn Pospisil

Pes baskervillský - grafický román - Jan Štěpánek, Sir Arthur Conan Doyle, Martyn Pospisil
Detail

Arthur Conan Doyle je tvůrcem hlavního hrdiny oblíbených detektivek, Sherlocka Holmese. Dost možná nejslavnějším románem v čele s charismatickým detektivem je právě Pes baskervillský. Francouzský deník Le Monde knihu zařadil mezi 100 nejdůležitějších literárních děl 20. století – je považována za absolutní klasiku svého žánru a drží čtenáře napjatého až do poslední stránky. Sir Charles Baskerville zemřel za záhadných okolností. Je za jeho smrtí dávná kletba, jež podle legendy pronásleduje jeho rodinu od dob Slavné revoluce? Rodinný lékař James Mortimer si to nemyslí. Vydá se do Londýna, vyloží své pověsti Sherlocku Holmesovi a požádá ho o pomoc. Slavný detektiv se rozhodne záhadu vyřešit. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pes baskervillský - grafický román - Jan Štěpánek, Sir Arthur Conan Doyle, Martyn Pospisil , Jan werich a miroslav horníček na kampě

Eschatologie v díle Jana Husa - Lucie Mazalová

Eschatologie v díle Jana Husa - Lucie Mazalová
Detail

Kniha představuje Husovy myšlenky o posledních věcech tak,jak nám je dnes zprostředkovává jeho dílo a jeho život, kterétvoří nerozlučný celek. Vychází z obsahového, jazykovéhoa literárněhistorického rozboru Husových vybraných,zejména latinských kázání a korespondence. Zohledňuje všaktaké další jeho díla i tvorbu jiných, pro tuto problematikurelevantních autorů – především Milíče z Kroměříže,Matěje z Janova a Johna Wyclifa. Představuje tak Husovueschatologii v širším, především reformačním kontextu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Eschatologie v díle Jana Husa - Lucie Mazalová , Vondráčková lucie: oheň - cd (7128009)

Pohádka O Janu Amosu Komenském - Lucie Seifertová

Pohádka O Janu Amosu Komenském - Lucie Seifertová
Detail

Kniha velmi vtipnou a přehlednou obrázkovou formou s minimem textu seznamuje děti od tří do sedmi let s osudy tohoto geniálního pedagoga a filosofa. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pohádka O Janu Amosu Komenském - Lucie Seifertová , Petr a lucie. dramatická montáž

Život s narcisem - Jan Dvořák, Lucie Jandová

Život s narcisem - Jan Dvořák, Lucie Jandová
Detail

Když vás narcis dostane, kam potřebuje, jeho logika se stane neprůstřelnou. Jeho oběť se ocitá v čím dál větším zmatku. Opravdu je tak neschopná, natvrdlá, nemožná, ošklivá, vyšinutá a opovrženíhodná, jak jí tvrdí její kdysi okouzlující protějšek? Zmítá se v pocitech viny, nejistotě a beznaději, což je účel. Když konečně sebere síly a chce odejít, často se opět vynoří ten charismatický chlapík či žena z počátku vztahu. Démon zmizí a nastane pár slunečných dnů. Jenže to je omyl. Démon nezmizel. Pouze se převlékl. Není to k zbláznění? Zájem o problematiku narcismu a psychopatie svedl ke společné práci spisovatelku a novinářku Lucii Jandovou s koučem a textařem zpěváka Petra Muka Janem Dvořákem. Jeho videa na You Tube kanálu Poznejte svého psychopata, ve kterých se věnuje narcistické problematice, si získaly velkou oblibu. Knihy lucie Jandové, kde se dotýká podstaty a následků rodičovských zranění, si zase našly početný okruh čtenářů. Výsledkem spolupráce obou autorů je kniha o problematice narcismu, psychopatie a toxických vztahů. Čím to, že jich přibývá? Napomáhá tomu doba, v níž žijeme? Kniha nemilosrdně odhaluje příčiny patologického jednání, jeho projevy a následky. Nevyhýbá se ani tématům obětí toxických vztahů a narcistických osobností. Jak to, že nerozpoznají manipulace a další triky narcisů, které tu autoři podrobně popisují? Oběti často zmiňují, že při prvním setkání s narcisem jim něco našeptávalo, že to pro ně není vhodná osoba. Odpověď je jednoduchá - nebyla. Řešení však existuje. Najdete ho v této knize. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Život s narcisem - Jan Dvořák, Lucie Jandová , Bellatex saténové povlečení lucie vějíř

Eschatologie v díle Jana Husa - Mazalová Lucie

Eschatologie v díle Jana Husa - Mazalová Lucie
Detail

Kniha představuje Husovy myšlenky o posledních věcech tak, jak nám je dnes zprostředkovává jeho dílo a jeho život, které tvoří nerozlučný celek. Vychází z obsahového, jazykového a literárněhistorického rozboru Husových vybraných, zejména latinských kázání a korespondence. Zohledňuje však také další jeho díla i tvorbu jiných, pro tuto problematiku relevantních autorů - především Milíče z Kroměříže, Matěje z Janova a Johna Wyclifa. Představuje tak Husovu eschatologii v širším, především reformačním kontextu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Eschatologie v díle Jana Husa - Mazalová Lucie , Železný jan (9788025705995)

Pohádka O Janu Amosu Komenském - Seifertová Lucie

Pohádka O Janu Amosu Komenském - Seifertová Lucie
Detail

Kniha velmi vtipnou a přehlednou obrázkovou formou s minimem textu seznamuje děti od tří do sedmi let s osudy tohoto geniálního pedagoga a filosofa. (patro.cz)

Podobné produkty ako Pohádka O Janu Amosu Komenském - Seifertová Lucie , Uspavanka s plavcikem a velrybou skacel jan cech pavel

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil - e-kniha

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Vratislav Kozák, Jan Závodný Pospíšil - e-kniha , Bílá lucie: modi - cd (su6060-2)

Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Hušková, Jan Culka

Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Hušková, Jan Culka
Detail

Pro středně pokročilé studenty úrovně B2, kteří si procvičí užitečné fráze, slovní zásobu i gramatiku. Kniha je vybavena průpravou k výslovnosti, srovnávacími memorizačními metodami a audio materiálem. Prospěšné budou i vysvětlivky výrazů ve stylu výuky výkladových monolinguálních slovníků. Cvičebnice využívá tzv. spojovací techniku: na začátku lekce najdete rozhovory vztahující se k denním problémům v životě. Jsou propojeny imaginárním příběhem, který podporuje nácvik rychlého tlumočení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Hušková, Jan Culka , Redlová lucie: otázky - cd (lrr001-2)

America First - Jan Hornát, Lucie Kýrová - e-kniha

America First - Jan Hornát, Lucie Kýrová - e-kniha
Detail

eBook:,Netradiční kandidát, bezprecedentní prezident? Proč si Američané zvolili natolik kontroverzní osobnost za hlavu svého státu? Jaké byly příčiny a kontext zvolení Donalda Trumpa americkým prezidentem a jakými strategiemi a tématy získal podporu voličů? Cílem této knihy je popsat a analyzovat postupy, jimiž se Donaldu Trumpovi podařilo využít trhlin v socioekonomické a kulturní soudržnosti Američanů k dosažení volebního vítězství. Kniha poskytuje hlubší, kontextuální porozumění a dešifraci šachového pozadí voleb 2016, čímž pro pozorovatele v České republice činí řadu Trumpových kroků čitelnější, než se jeví v jeho mediálním portrétu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako America First - Jan Hornát, Lucie Kýrová - e-kniha , Lucie (978-80-242-7038-8)

Eschatologie v díle Jana Husa - Lucie Mazalová - e-kniha

Eschatologie v díle Jana Husa - Lucie Mazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha představuje Husovy myšlenky o posledních věcech tak, jak nám je dnes zprostředkovává jeho dílo a jeho život, které tvoří nerozlučný celek. Vychází z obsahového, jazykového a literárněhistorického rozboru Husových vybraných, zejména latinských kázání a korespondence. Zohledňuje však také další jeho díla i tvorbu jiných, pro tuto problematiku relevantních autorů – především Milíče z Kroměříže, Matěje z Janova a Johna Wyclifa. Představuje tak Husovu eschatologii v širším, především reformačním kontextu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Eschatologie v díle Jana Husa - Lucie Mazalová - e-kniha , Bellatex saténové povlečení lucie fantazie šedooranžová

Jan Zrzavý a Bohuslav Martinů, přátelé z Vysočiny - Lucie Jirglová

Jan Zrzavý a Bohuslav Martinů, přátelé z Vysočiny - Lucie Jirglová
Detail

Publikace zachycuje na základě dokumentů, korespondence a vzpomínek příběh podivuhodného přátelství dvou velkých českých umělců od příchodu do Paříže, nedobrovolného rozchodu ve Francii na počátku 2. světové války až do konce jejich života. Je cenným biografickým příspěvkem, který oba muže zachycuje nejen jako umělce, ale také z jejich lidské stránky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jan Zrzavý a Bohuslav Martinů, přátelé z Vysočiny - Lucie Jirglová , Bílá lucie: hana - cd (su6266-2)

Bájná stvoření - Františka Vrbenská, Julie Nováková, Jana Rečková, Lucie Lukačovičová

Bájná stvoření - Františka Vrbenská, Julie Nováková, Jana Rečková, Lucie Lukačovičová
Detail

Editor sborníku nabídl významným českým autorům námět, který je nesevřel v příliš úzkých mantinelech. Proto jsou povídky ve sborníku velmi různorodé. Podle tvůrců mohou být mezi bájná stvoření počítáni jednorožec, žraločí božstvo, šamanka v apokalyptické společnosti, různé typy duchů, krvavý bazilišek a mladičká čarodějka žijící v dnešní Praze, indické hadí božstvo, leviatan či dokonce jedna z autorek této knihy. Jak vyplývá z tohoto výčtu, příběhy se odehrávají i na velmi exotických místech naší planety a v různých obdobích lidské civilizace. Ze seznamu autorů je vidno, že k danému tématu mají blíž ženy (ženy:muži = 7:2), ale to neznamená, že by šlo o nějaké "růžové" dámské čtení. České spisovatelky SF jsou schopné napsat pěkně drsné příběhy, které se těm mužským určitě vyrovnají. Důkazem například je, že i v povídce s velmi něžným názvem Klub na ochranu jednorožců není o mrtvoly nouze. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bájná stvoření - Františka Vrbenská, Julie Nováková, Jana Rečková, Lucie Lukačovičová

Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Hušková, Jan Culka - e-kniha

Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Hušková, Jan Culka - e-kniha
Detail

eBook:,lucie a Renzo cestují slunným Apeninským poloostrovem. Učte se s nimi italsky! Konverzační příručka je určena středně pokročilým studentům úrovně B2, ale inspiraci, užitečné fráze, slovní zásobu i gramatiku v ní mohou nalézt i studenti pokročilí nebo a úplní začátečníci. Je vybavena poměrně detailní průpravou k výslovnosti, srovnávacími memorizačními metodami a audio materiálem. Pokročilejším budou prospěšné vysvětlivky některých výrazů pod dialogy (ve stylu výuky výkladových monolinguálních slovníků) a možná ocení i přiloženou první kapitolu z Manzoniho Snoubenců pro nácvik čtení. Učebnice využívá tzv. techniku spojovací. Na začátku každé lekce najdete rozhovory, které se vztahují k denním problémům v životě nebo i vážným tématům a situacím. Jsou propojeny imaginárním příběhem, který se používá při nácviku konsekutivního tlumočení. Tento přístup urychluje zapamatování si a činí studium zábavnějším. Kniha je doplněna originálními ilustracemi výtvarnice Daniely Mastrangelo a četnými fotografiemi, které se vztahují k italským reáliím, a které jistě ocení milovníci památek a turismu. Nahrávka ke stažení je namluvena rodilí Italové Ulrico Bovo a Valeria De Tommaso. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Intenzivní kurz italské konverzace - Lucie Hušková, Jan Culka - e-kniha

Občanský a společenskovědní základ Sociologie Média (978-80-7402-448-1)

Občanský a společenskovědní základ Sociologie Média (978-80-7402-448-1)
Detail

Kniha - autor Tereza Konečná; Jan Závodný Pospíšil; lucie Sára Závodná, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na sociologii a média. Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka. Kromě celkové aktualizace obsahu nově obsahuje kapitolu věnovanou dezinformacím. Témata celku sociologie se věnují vymezení nauky a základních pojmů sociologie, struktuře společnosti a procesu socializace člověka. Seznamuje také s problematikou rodiny a věnuje se rovněž vztahu člověka, kultury a přírody; procesu integrace člověka v kultuře dané společnosti. Celek zaměřený na média poměrně úzce souvisí s celkem předchozím. Média a reklama provázejí v současné společnosti člověka na každém kroku; je proto vhodné naučit se jim rozumět, umět si informace třídit a ověřovat si je z více zdrojů. Seznámí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Občanský a společenskovědní základ Sociologie Média (978-80-7402-448-1)

Georges Canguilhem a myšlení živého - Šimon Grimmich, Jan Lockenbauer, Lucie Šarkadyová

Georges Canguilhem a myšlení živého - Šimon Grimmich, Jan Lockenbauer, Lucie Šarkadyová
Detail

Georges Canguilhem, žák a nástupce Gastona Bachelarda v čele ústavu Institut d’histoire des sciences et des techniques, se řadí k nejvýznamnějším osobnostem francouzského myšlení 20. století. Canguilhem byl profesorem na pařížské Sorbonně, kde k jeho žákům patřili například Michel Foucault, Gilbert Simondon, Gilles Deleuze či Jacques Derrida. Jedná se o autora, jenž zůstává v našem prostředí stále neobjeveným a jehož významné dílo z roku 1955 Poznávání života vyšlo v prvním českém překladu teprve v roce 2017. Předkládaný sborník obsahuje texty pronesené na první mezinárodní konferenci uskutečněné v České republice, která se tomuto mysliteli věnovala. Přináší úvahy zabývající se základními tématy Canguilhemova myšlení, k nimž náleží mimo jiné otázka vztahu normálního a patologického, problém života a jeho poznávání, historie medicíny či teorie zdraví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Georges Canguilhem a myšlení živého - Šimon Grimmich, Jan Lockenbauer, Lucie Šarkadyová

Vyučovací metody na vysoké škole - Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová - e-kniha

Vyučovací metody na vysoké škole - Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová - e-kniha
Detail

eBook:,Praktická publikace uznávaných autorek je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho cenných rad a zajímavých podnětů. Knížka je dále určena lektorům celoživotního vzdělávání a organizátorům e-learningových kurzů. Na českém trhu ojedinělá publikace přináší přehled tradičních i moderních metod včetně e-learningu. Čtenář bude s její pomocí schopen vypracovat sylabus vyučované disciplíny, definovat způsobilosti, které mají jeho studenti získat, i správně formulovat cíle disciplíny či e-learningového kurzu. Na základě toho pak dokáže funkčně aplikovat vyučovací metody podle adresátů i charakteru disciplíny a využívat různé typy hodnocení studentů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vyučovací metody na vysoké škole - Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová - e-kniha

Mediální výchova Cvičebnice Řešení (978-80-7402-055-1)

Mediální výchova Cvičebnice Řešení (978-80-7402-055-1)
Detail

Kniha - autor Jan Pospíšil; lucie Sára Závodná, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Řešení k cvičebnici mediální výchovy. Obsahuje vyřešeny všechny příklady a odpovědi na všechny otázky. Cvičebnice k předmětu mediální výchova obsahuje nejrůznější příklady, úkoly a otázky, které pokrývají veškerou látku probíranou v učebnici studenta. Všechna cvičení jsou koncipována tak, aby co nejvíce vycházela z reality a bylo možné je použít v praxi. Správné řešení všech úkolů je uvedeno v metodice učitele. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální výchova Cvičebnice Řešení (978-80-7402-055-1)

Copywriting - Anna Sálová, Jiří Viktora, Lucie Jebavá, Jana Šupolíková, Zuzana Veselá - e-kniha

Copywriting - Anna Sálová, Jiří Viktora, Lucie Jebavá, Jana Šupolíková, Zuzana Veselá - e-kniha
Detail

eBook:,Staňte se guru tvorby reklamních textů!Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.Publikace vás mimo jiné naučí:- Orientovat se v základech marketingu a copywritingu- Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů- Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení- Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače- Vytvářet copy přímo pro internetové obchody- Využít potenciál sociálních sítí- Tvořit publikační plán a obsahovou strategii- Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínosAnna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz.Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz.Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Copywriting - Anna Sálová, Jiří Viktora, Lucie Jebavá, Jana Šupolíková, Zuzana Veselá - e-kniha

Základy plastické chirurgie - Jan Měšťák, Martin Molitor, Měšťák Ondřej, Lucie Kalinová - e-kniha

Základy plastické chirurgie - Jan Měšťák, Martin Molitor, Měšťák Ondřej, Lucie Kalinová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace zpracovává základní problematiku oboru plastické, rekonstrukční a estetické chirurgie. Kolektiv autorů reaguje na skutečnost, že v plastické chirurgii – stejně jako v ostatních medicínských oborech – se objevují nové postupy a nové zkušenosti, které významně ovlivňují kvalitu klinické práce. Kniha je rozdělena na část obecnou a speciální. V obecné části jsou popsány zásady fyziologického operování, možnosti ošetření poraněných tkání, krytí defektů transplantacemi a lalokovými plastikami, využití mikrochirurgie a endoskopie v plastické chirurgii. Ve speciální části se čtenář seznámí se současnými poznatky v operační léčbě různých vrozených a získaných vad, a to od obličejových rozštěpů, vrozených vad rukou a genitálu přes úrazy obličeje a končetin – včetně jejich řešení rekonstrukčními výkony pomocí mikrochirurgické techniky. Nově je zařazena kapitola o nádorových onemocněních prsu a rekonstrukci prsu po mastektomii a problematika léčby popálenin. Součástí publikace je i estetická chirurgie a řešení kosmetických vad s využitím moderních metod k dosažení co nejlepších výsledků. Kniha přináší ucelený současný přehled oboru. Je vynikajícím zdrojem informací pro širokou odbornou veřejnost. Studentům lékařských fakult nabídne rozšíření všeobecných znalostí o chirurgických oborech, lékařům připravujícím se k atestaci v oboru plastická chirurgie i atestovaným plastickým chirurgům poskytne komplexní přehled problematiky. Vzhledem ke skutečnosti, že plastická chirurgie získává stále větší uplatnění v rámci mezioborové spolupráce (všeobecná chirurgie, ortopedie, kardiochirurgie, dětská chirurgie, otorinolaryngologie, čelistní chirurgie, dermatologie a další), osloví jistě i lékaře jiných oborů. Logicky a přehledně členěný text vhodně doplňuje bohatá obrazová dokumentace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy plastické chirurgie - Jan Měšťák, Martin Molitor, Měšťák Ondřej, Lucie Kalinová - e-kniha

Mléko - přítel nebo nepřítel - Pavel Kohout, Jana Dostálová, Lucie Růžičková, Natália Szitányi, Peter Szitányi

Mléko - přítel nebo nepřítel - Pavel Kohout, Jana Dostálová, Lucie Růžičková, Natália Szitányi, Peter Szitányi
Detail

Mléko je jednou ze základních potravin lidské výživy, které je pronásledováno řadou mýtů, které vedou u mnoha lidí k omezení konzumace mléka. Odborníci oslovení k sepsání této publikace se věnují složení mléka, jeho nepostradatelnosti pro lidskou výživu, mýtům a jejich vysvětlením. Věnuje se i riziku komplikací po odstranění mléka z výživy a jejich nutričním řešením. Podrobně jsou probrána i onemocnění, které vznikají nesnášenlivostí mléka - ať už se jedná o laktózovou intoleranci nebo alergi na bílkovinu kravského mléka u dětí i dospělých. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mléko - přítel nebo nepřítel - Pavel Kohout, Jana Dostálová, Lucie Růžičková, Natália Szitányi, Peter Szitányi

Reklama ...vážně!? ()

Reklama ...vážně!? ()
Detail

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? ()

Šrafovačky - Pospíšil Matěj

Šrafovačky - Pospíšil Matěj
Detail

Originální české šrafovačky jsou prvním formátem tohoto typu v Čechách, který pro vás vymyslel známý ilustrátor Matěj Pospíšil, autor spojovánek pro dospělé. Jedná se o zcela nový trend v relaxaci a zábavě! Kniha obsahuje celkem 22 skic obrazů světových ikon, které se stanou skutečným uměleckým dílem teprve poté, co si jej čtenář sám vyšrafuje. Princip tvorby je velmi jednoduchý: každý obraz se skládá z políček označených čísly 1, 2 nebo 3, která označují způsob šrafování (detailní postup najdete v českém i anglickém jazyce v úvodu knihy). (patro.cz)

Podobné produkty ako Šrafovačky - Pospíšil Matěj

Reklama ...vážně!? - audiokniha

Reklama ...vážně!? - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? - audiokniha

Vražda potřebuje reklamu ()

Vražda potřebuje reklamu ()
Detail

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu ()

Základy moderní reklamy

Základy moderní reklamy
Detail

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy moderní reklamy

Reklama ...vážně!? 4 ()

Reklama ...vážně!? 4 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 ()

Reklama ...vážně!? 3 ()

Reklama ...vážně!? 3 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 ()

Reklama ...vážně!? 2 ()

Reklama ...vážně!? 2 ()
Detail

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 ()

Perspektivy člověka - Zdeněk Pospíšil

Perspektivy člověka - Zdeněk Pospíšil
Detail

Předchozí epocha skončila a provázena řadou bolestí se rodí nová. Většina lidí tuto změnu nepostřehla nebo ji z různých důvodů nepřikládá takový význam, aby ji podpořila či jen akceptovala, ani nečiní kroky, aby nenastala. Jinými slovy řečeno, perspektiva a volba budoucnosti lidstva značně pokulhávají za probíhajícími procesy. Jak se ukazuje, příroda je dosud mocnější než člověk a neustále nás překvapuje. Přetrvání lidského rodu však není založeno na pouhé reakci, ale na zkoumání alternativ budoucí existence. A ty má jenom skutečně svobodný člověk. Zaměňování technických a technologických prostředků za volbu a rozhodování lidí pravděpodobně nevytvoří možnost trvání dalších pokolení. Někomu se to bude zdát jako vzdálená a předčasná úvaha, ale pandemie nás mimo jiné poučila, že dnešní rozhodnutí se projeví už zítra. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Perspektivy člověka - Zdeněk Pospíšil

Miroslav Pospíšil - Krejčí Milan

Miroslav Pospíšil - Krejčí Milan
Detail

Celobarevná výpravná monografie malíře a ilustrátora Miroslava Pospíšila s úvodním slovem Milana Krejčího. Hlavním tématem umělcovy tvorby je dobrodružství, často inspirované příběhy Karla Maye. Tato publikace ale představuje i nemayovskou tvář malíře, která ukazuje jeho talent a možnosti v šíři, o níž mnohdy nevědělo ani jeho blízké okolí. Do dnešního přetechnizovaného světa, který nás obklopuje, vnáší Miroslav Pospíšil svými obrazy určité zklidnění a nabízí nám návrat ke klasické romantice, kde dobro i zlo je předem jasně definováno. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Miroslav Pospíšil - Krejčí Milan

Country kuchařka - Matěj Pospíšil

Country kuchařka - Matěj Pospíšil
Detail

Po úspěchu knih Sám doma a hladový a Sama doma a hladová se autor Matěj Pospíšil pustil do trampské tématiky. Zábavná kniha obsahuje chalupářské a tábornické recepty jak českého, tak amerického či mexického původu. Postupy jsou psané, jak už jsme u Matěje zvyklí, s neotřelým humorem a nadsázkou. V knize nechybějí trampsky nostalgické odkazy, originální fotografie a texty českých country songů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Country kuchařka - Matěj Pospíšil
Jak na reklamu (978-80-7402-115-2), adehade jak na emoce deti s adhd jan uhlir, Vražda potřebuje reklamu (), Burian Jan: Jak zestárnout - CD (MAM842-2), Lucie Levandule (VPmatr0983nad), Lucie Lyocell (VPmatr0990nad), Lucie Medicott (VPmatr0997nad), Lucie Úplet (VPmatr1011nad), Lucie: EvoLucie (7128114), Lucie a zázraky, Lucie SilverGuard (VPmatr1004nad), Bílá Lucie: Bílé Vánoce Lucie Bílé - CD (SU6008-2), Bílá Lucie: Bílé Vánoce Lucie Bílé / Živák - CD (SU6723-2), Lucie: Pohyby - CD (3746168), Lucie Aloe Vera (VPmatr0976nad), Jezero: čte Lucie Žáčková, Vytásek Jan: Na houpačce - CD (8594030604649), druhy exil edvarda benese kuklik jan bilek jan marsoun erik nemecek jan, Jan Werich a Miroslav Horníček na Kampě, Vondráčková Lucie: Oheň - CD (7128009), Petr a Lucie. Dramatická montáž, Bellatex Saténové povlečení Lucie Vějíř, Železný Jan (9788025705995), uspavanka s plavcikem a velrybou skacel jan cech pavel, Bílá Lucie: Modi - CD (SU6060-2), Redlová Lucie: Otázky - CD (LRR001-2), Lucie (978-80-242-7038-8), Bellatex Saténové povlečení Lucie Fantazie šedooranžová, Bílá Lucie: Hana - CD (SU6266-2)